תנאי השימוש באתר מידה

מבוא

בכל שימוש באתרwww.mida.org.il ("האתר") המופעל על-ידי 'אל הפרט: חירות ואחריות אזרחית' (ע"ר) ("המפעיל") הנך מסכים לתנאי הסכם שימוש זה, כנוסחו באותה העת.

זכויות יוצרים

חזקה כי מלוא זכויות היוצרים והקניין הרוחני בעיצוב האתר וכל תוכן אחר הכלול בו הינן של המפעיל בלבד, אלא אם כן נאמר אחרת. לעניין זה, "תוכן" – כולל כל מידע שהוא הכלול באתר, כגון מלל, תמונות, הקלטות, סרטים, קבצים, יישומים וכן כל דבר הקשור באופן עריכת והצגת האמור לעיל. מותר לעשות שימוש נאות, כמוגדר בחוק, בתוכן, לרבות ציטוט וייחוס של תוכן מוגן בזכויות יוצרים. אסור למשתמש שימוש נאות לסלף, לפגום או לשנות את התוכן המוגן, או לעשות בו כל פעולה שיש בה משום הפחתת ערך ביחס לתוכן המוגן, העלולה לפגוע בשמו הטוב או בכבודו של בעל זכויות היוצרים בו.

אחריות

אין להתבסס על התוכן בהליך משפטי כלשהו. התכנים והקישורים באתר מוצעים כשירות לציבור והמפעיל לא יישא באחריות לתכנים באתר ולתכנים המקושרים או לתוצאות השימוש בהם.

תגובות

המפעיל עשוי לאפשר תגובות לתכנים מסוימים באתר. התגובות הינן באחריות המגיבים ומטעמם בלבד. להסרת תגובות פוגעניות או בלתי-ראויות אנא פנו לכתובת akibigman@gmail.com

שונות

המפעיל רשאי לסיים הסכם שימוש זה בכל עת לפי שיקול דעתו הבלעדי. על הסכם שימוש זה יחולו דיני מדינת ישראל בלבד. מקום השיפוט הבלעדי לגבי הסכם שימוש זה הינו בתי-המשפט המוסמכים בירושלים, בלבד.

עודכן לאחרונה ביום י"א טבת, תשע"ג, 24 לדצמבר, 2012.