הצומוד היהודי

במלחמה כמו במלחמה: אראל סג"ל מוריד את הכפפות. רציתם צומוד ערבי ותרבות אסלמית של מוות? תקבלו צומוד עברי ותרבות חיים יהודית.

במלחמה כמו במלחמה: אראל סג"ל מוריד את הכפפות. רציתם צומוד ערבי ותרבות אסלאמית של מוות? תקבלו צומוד עברי ותרבות חיים יהודית

.
צבע אדום של פאב ישראלי; צילום: עומר מסינגר, פלאש90

אנחנו במלחמה. היא נמשכת יותר ממאה שנה. לגבי המבצע הנוכחי, תנו לי להפתיע אתכם, אין לי יותר מדי מה לחדש וזה גם לא יהיה צנוע להציע לצבא תמרונים טקטיים בחשיכה. בשעה שנכתבים הדברים, הפרשנים והמומחים מדברים על מבצע קרקעי, חיסולים ממוקדים והתוכנה החדשה במערכת כיפת ברזל. הרבה דיבורים, הרבה כלום. אולי אני יורק לבאר ממנה אני שותה בקביעות אבל תאמינו לי, שעם כל הכבוד למומחים, גם הם צפים בערפל של חוסר-ודאות. סארטר אמר שעצות נדבקות לשיניים כמו טופי ואני אומר לכם שלהעריך תוכנית פעולה על-פי עצות הפרשנים דומה ללקיחת עצה פיננסית מבנאדם שמשתין לך בטעות על הרגל בשירותים ציבוריים.

אז לא נדבר צבא, נדבר צייטגייסט. רוח התקופה.

לפני שנה וחצי, בסוף מבצע עמוד ענן, הלכתי לשתות עם חברים בבאר במושב יכיני, עוטף עזה. היה מלא בסטודנטים ממכללת ספיר ותושבים מהאזור. בחורות יפות לבושות בפחות בד משיש במטפחת רקדו על הבאר. בכחנליה שאני מחבב. האלכוהול היה זול ושתיתי מתוך אידיאולוגיה.

פתאום בקטנה באה לי תובנה של בארים בסוף מלחמה, גם אם מלחמה דלה-שמעטה. כאן, בבית-המרזח המאולתר במושב התימני יכיני, התגבשה לי תשובה למופרעים הפונדמנטליסטים מעזה. תשובה שמתסכלת אותם לא פחות מכיפת ברזל. התיאולוגיה של החמאס מלגלגת על אהבת החיים היהודית. "אנחנו אוהבים את המוות" הם אומרים בגאווה פרימיטיבית, "אנחנו מוכנים להקריב עצמנו. להיות שהידים, ואתם אוהבים את החיים יותר מדי, מפונקים. בגלל זה ננצח".

הבל ורעות רוח. הראש קצת הסתובב לי, וכל מה שרציתי זה לעמוד עם מגפון מול הרצועה ולכרוז (ותרשו לי לצטט את עצמי עם ויסקי ובלי צנזורה):

"אתם יכולים להמשיך להתאבד באוהלו של קוראן, לשכשך במיץ של הזבל, לעשות ילדים עם נשים מכוסות בוילון שחור, ופה בישראל המפונקת נבנה, נעפיל, נגיע לתל"ג אירופי, נשתה ויסקי טוב ובעיקר נצפצף ונבוז לתפיסת העולם המעוותת שלכם. תסתכלו על עצמכם, כנופיה עלובה של מוטציות גנטיות, יורים טילים כדי לפגוע בילדים, מתחבאים מאחורי שמלות הנשים שלכם. אחרי ההתנתקות, השאירו לכם את החממות של גוש קטיף. לרגע לא עלה על דעתכם לנצל את המתנה. כך היו נוהגים בני-אדם נורמאליים. אבל אתם לא, כי אתם חבורת עכברושי בר, רווחת בני עמכם מעניינת לכם את הביצה השמאלית – אז הפכתם את החממות לשטחי אימון לטרוריסטים. נולדתם בביוב ותמותו בביוב. זה מה שבחרתם, זה מה שתקבלו".

המאבק פה הוא לא גיאוגרפי ואתני. זה קרב תיאולוגי בין אובססיית המוות של האסלאם הקיצוני לאהבת החיים היהודית. צומוד. זה מתחיל ונגמר בצומוד. מי יחזיק מעמד?מי ימצמץ ראשון? הערבים ומעריציהם רפי הרוח והשכל ממחזרים את המיתולוגיה של הצומוד. זו המנטרה והטנטרה של טראומת הנקבה. על-פי אותה אגדה, הפלסטינים נאחזים באדמה בציפורניים מדממות. מה שלא יהיה, הם לא יוותרו. יחיו בצנעה, בעוני, יסתפקו בפיתה יבשה, שמן זית ויקנחו בבצל. והישראלים? מפונקים. בלי סושי, רכב ליסינג וחופשה בחו"ל, הם יגמרו כמו הצלבנים.

אבל מה? מסתבר שבכל פעם מחדש, אנשי הארץ הזאת, בני העם שלנו, מפתיעים לטובה. תחת כיסוי הפלסטיק, הבורות ותוכניות הריאליטי המטמטמות את השכל, הישראלים דווקא בסדר גמור. נצמדים לאדמה כמו עלוקות. טילים, אויבים, טרור, מלחמות – לא מוותרים לשניה. אנחנו לא סתם צומוד, אנחנו צומוד יהודי מודרני. אנחנו דבק אפוקסי.

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

26 תגובות למאמר

  1. הצומוד הערבי הוא מיתוס. אוכלוסית יו"ש הערבית מהגרת החוצה (הגירה נטו יוצאים פחות נכנסים) בקצב של כ-10,000 בשנה. לעומת זאת הגירה יהודית נטו לישראל חיובית. למרות המיסים הוועדים והרגולציה יותר יהודים באים מאשר עוזבים.

    1. יהודים באים מאיפה שרודפים אותם, מאיפה שרמת החיים נמוכה משמעותית, ומאיפה שהסוכנות מצליחה לגרד אותם (או לתת להם סובסידיות נאות). וכשזה לא עובד מחליטים שאיזה שבט אפריקאי הוא זרע ישראל ועושים להם ג'סטה. הדבר היחידי שמגיע הנה מאמריקה זה כסף, והוא הולך לאתרים מהסוג הזה, ולא נגיד, למערכת החינוך העלובה.

    1. אויש, שמאלן מסכן נפגע עד עמקי נשמתו, פגעו בציפור הנפש שלו – העם הפלסטיני האציל והמהולל.

    2. ארנון, אפשר למות משנאה ואפשר למות מטמטום. במקרה שלך אני חושש שהטמטום יהרוג אותך קודם.

  2. ״אתם חבורת עכברושי בר״. מי מביא לינק לסרט של גבלס על היהודים? כל כך מתבקש.

    1. רק מכחישן אובססיבי-קומפולסיבי עם קורטקס דק במיוחד לא יבחין בין האמת על הפלסטינים לשקרים על היהודים. אתה – כך מסתבר – אחד כזה.

  3. ואוו. זה ללא ספק אוסף גיבובי המילים הדוחה ביותר שקראתי הרבה זמן. והנסיונות העלובים להשמע אינטילינט ולרפרנס פילוסופים רק הופכים את הטקסט למבחיל ומגוחך עוד יותר.

  4. אני מעדיף את המתנחלים שלי עם עוזי וסנדלים ולא עם ויסקי ונסיונות פאתטים להראות בליינים קולים.

    1. ואני אוהב את השמאלנים הקיצונים שמגיעים בתשלום כשהם יושבים בשקט בברלין…

  5. אתם חרא של עם זה מה שאתם !! דעו לעמוד בתור ותכבדו את הפרטיות של הזולת . עם שמקדש את עצמו לפי דברי הבל . ונותן לעצמו לרצוח משפחות . עם שמת מפחד וחסר כל קרבה לערכים אנושיים . כמו שהשמדתם כפרים במהלך ההיסטוריה תרצו להשמיד את כולנו . בעזה נלחמים בתאבון החיה היהודית לקחת הכל לעצמה . והפעם זה אתם שהתחלתם . מצפצפים על כל חוקי העולם . אפילו על הסכמים שקבעתם . הפעם אין מה להשוות לעמוד ענן . המטרה הפעם הייתה לחסל .
    אתם לא עם מתורבת .
    אתם הסיבה לסבלם של כל העניים הערבים באזור .
    לא רק באדמתנו .
    אלא בכל המזרח התיכון והתירוץ הוא
    שהעולם נברא לעם הנבחר .
    הנה קמה לה ערביה שאין לה אלוהים אשר אוהבת ומכבדת את חייה ואומרת :
    הצדק עדיין איתנו . לא באתם מארצות העולם כדי לתת לנו שיעורי אתיקה . באתם כדי לקחת את מה שהיה עד אז לשלנו. השמדתם את הכל . הרעבתם . רצחתם וירשתם .
    תרבות ונימוסין תלמדו משבטים באפריקה . אגב סקס לא מתנהל אצלנו בצורה היהודית שבה תארת את הסקס בעולם המוסלמי. יש לדתיים בינינו תרבות מינית שופעת .ויש לנו אהבה אדירה לחיים . אותה אהבה שתתן לנו כוח להחזיק מעמד ולא לתת לכם לעשות בנו את כל העולה על נפשכם .
    ועוד לקשט את הכל במלים האמורות לתאר בני אדם המעריכים חיים . אתם כאלה שמעריכים את החיים שלכם בלבד ולא אכפת לכם ממה שיעלה בגורלם של שאר בעלי החיים על כדור הארץ . הגישה הציונית אינה שונה מהגישה הנאצית רק טיפחה את עצמה שלא תראה מכוערת בעיני העולם .
    סליחה גם אני כותבת לך אחרי שהזדעזעתי מהתמונה של ילדים אשר נרצחו בעזה . ולפני דקות ספורות הייתי במקלט בתל אביב .אני גם יצאתי מדעתי בגלל כל המלחמות המיותרות אשר הבאתם על עמי .

    1. העובדה היא אסמה, שאת מעדיפה לגור בתל אביב, ולא בישוב הערבי ממנו הגיעה משפחתך.
      ואידך זיל גמור.
      אם יתגשם חלום הקיצונים הערבים וישראל תיחרב, הרי תחיו בגיהנום כמו שאר מדינות האיזור. כל אשה שהולכת עם מכנסיים תירצח על ידי הטליבאן ודעא"ש, כל ערבי ששומע רוק ירצח, ומתנגדים פוליטים יגררו מאחורי אופנוע ברחובות כמו בעזה (שאגב היא לא תחת כיבוש ולמרות זאת יורה טילים מתפוצצים על ילדים יהודים).

      תהני מתל אביב.
      לתיאוריות הקונספירציה האנטישמיות שלך שהז'ידים אשמים בכל לא אתייחס. שכחת שגם הפצנו את האיידס בעולם.

    2. במותם של הילדים בעזה את יכולה רק להאשים את המנטליות שלך. במקום לעשות חשבון נפש ולהודות בכך שבני עמך השתמשו באותם ילדים כמגן אנושי ובשר תותחים במלחמת התעמולה שלהם, את בוחרת להאשים את ישראל שמזהירה אזרחים על אזורי הפצצה, אוספת פצועים ערבים מיש"ע וסוריה לבתי החולים שלה ופועלת בצורה כירורגית בעת מלחמה. לו היינו מעוניינים לנשל ולהשמיד אתכם היינו מיישמים את השיטות שבהן נוהגים הערבים אלו באלו בסוריה ובעיראק.

      אין לך ולאחייך צמאי הדם רסיס של הגינות לקחת אחריות אודות הסבל שאתם מסבים לעצמכם מאז שנות השלושים של המאה שעברה ולכן תמשיכו להילחם ולסבול.

      כמו שבשנות ה-30 וה-40 במקום להודות ליהודים שפיתחו את הארץ ואפשרו לכם להגר לפה בהמוניכם ממצרים, המגרב והחורן בחרתם במלחמות שכילו אתכם, ככה גם היום במקום להודות לנו על הדמוקרטיה והשקט בזמן אירועי ה"אביב הערבי" את דומייך בוחרים לנשוך את ידינו המושטת לשלום ולדבוק בתפישת עולם אנטישמית ומיליטנטית וכמו אבותיכם אתם תשלמו את המחיר.

    3. אני חייב להודות שזו אחת התגובות ההזויות ביותר שראיתי מאודי. כאילו יצאה מפיו של חייזר עם ביולוגיה וכמיה שלא מהעולם הזה.

  6. טוב, זה גזעני מדי: אהבת המוות אינה מאפיינת את כל המוסלמים, ואהבת החיים אינה מאפיינת את כל היהודים. אבל עם המסר הראשי אני בהחלט מזדהה. ממש כאב לי שכל כך הרבה ישראלים טפשים נתנו כבוד לנסראללה כשהוא הכריז שהם הולכים לנצח כי הישראלים נהיו אוהבי חיים יותר מדי. אולי המאמר הזה מסמל שמתחיל ליפול כאן האסימון: כל מי שאינו אוהב את החיים הינו פשוט דקאדנט, אדם מסכן ומנוון שלא יהנה יום אחד בחייו ולא יותיר אחריו שום דבר בעל ערך. הכוח שלנו (העולם המערבי) הוא אכן באהבת החיים שלנו, וכל תרבות המקדשת את המוות דינה להיעלם מהר מאוד. הפונדמנטליזם האיסלאמי כבר בדרך החוצה. אני נותן להם עוד 20-25 שנה.

  7. ב-2008 דיכא המשטר הסיני הפגנה לא אלימה של טיבטים. בתגובה יצאו טיבטים קיצוניים למסע נקמה במסגרתו שרפו עסקים של סינים אתניים, בני האן והוי, וטבחו ב-18 אזרחים סינים. האירוע כונה Lhasa violence.

    יש הטוענים שזה נובע ממשטר הדיכוי נגד הטיבטים, יש הטוענים שזה נובע מאופיה האלים והתוקפני של התרבות הטיבטית ששמקדשת את המוות ולא יודעת מה זו מחאה לא אלימה (בדיחה, כן?), ויש הטוענים כי לו הייתה סין מפעילה יד קשה כמו ישראל זה לא היה קורה. אך באותה שנה ארעו עוד 3 התפרעויות קשות בידי טיבטים קיצוניים, שנזקן לסין מוערך במעל 200 מיליוני דולרים.


    נ.ב. – למקרה שתהיתם, הטיבטים אינם מוסלמים או ערבים. ולסינים אין בג"צ בצלם והקרן החדשה לצ'יינה.

    ‫#‏אכיבוש‬

    LikeLike · · Share

    1. המצב בסין וטיבט איננו כיבוש משום בחינה. סין לא כבשה את טיבט באף שלב. טיבט הוא מחוז אוטונומי שדורש עצמאות מרפובליקת האם שלו, דומה למצב באיטליה וסיציליה או בספרד וקטלוניה (להבדיל מחבל הבאסקים). הקריאה לעצמאות טיבט התחילה בשנות ה-80, אחרי עשרות שנים כחלק מהמדינה הסינית, עוד הרבה לפני השלטון הקומוניסטי. למד את העובדות לפני שאתה עושה השוואות מופרכות.

    2. אם תמצא את המילה "כיבוש" בטקסט שלי תקבל מיליון דולר. על מה אתה מגיב? [לא בתגית האירונית, בטקסט עצמו]

    3. שורה תחתונה אחרי ה-#. להעביר מספר חשבון בנק?

      חוץ מזה הגבתי על עצם ההשוואה המצחיקה בין שני מצבים לא דומים בעליל, זאת לצורך מה שניסית לטעון שם (לא ברור מה)..

    4. עכשיו הבנתי שאתה בעצם עושה קופי-פייסט לערימה העילגת הזאת ממאמר למאמר. סליחה שהגבתי ברצינות לטרוליאדה שלך.

  8. לאסמה-לשיטתך אנו הבעיה של המזרח-התיכון?
    אנחנו הקמנו את אסד? קדאפי? חמאס? אל-קעידה?
    לבכות לך על זה שלא השמדתם אותנו במלחמת העצמאות?
    כל מדינה כאן בסביבה אחראית ליותר הרוגים מאשר אנו.
    ואם ההנהגה הציונית היא נאצית,מעניין מה זה אומר על "העם"שלך?
    מגה נאצית?
    איסלמו-נאצית?כמו חמאס האמנה שלו היא נאצית, תבדקי אותי.
    הייתכן שאנו אחראים על הרצח ההמוני מסביב?
    להמשיך?

  9. אני תוהה, אם היהודים כל כך מקדשים את החיים למה טיול למצדה הוא חובה עבור כל תלמידי בתי הספר, ולמה קצינים עושים שם את כל הטקסים שלהם? מממ, אהבת החיים

    1. אהבת החיים. בהחלט. אבל אתה כל כך מאוהב בעצמך, אתה כל כך מבושם מעצמך, עד כי אפילו אמת פשוטה כל כך תסתור בינתך (או מה שנשאר ממנה).

  10. כל מה שאמרת אמת לאמיתה וכל מי שיכנה אותך גזען – במום-ליבו יפסול אותך.

  11. תאמת שזה די מצחיק שאתה כותב את זה. כי כל עוד אנחנו תלויים בך ובדומיך: אם תרצו, ביבי, בנט, ושאר החבורה, אנחנו די הופכים להיות דומים לחמאס. הופכים להיות דתיים יותר (באופן שכופה את עצמו על אחרים), דורשים נקמה, חוגגים רצח של חפים מפשע (תסתכל קצת בפייסבוק ובטוקבקים). קיצר, אתה חמאסניק, נולדת בביוב ותמות בביוב.