תלונה במשטרה נגד מנכ"לית "הבית הפתוח"

מנכ"לית 'הבית הפתוח' בירושלים אלינור סידי קראה לחיילים לסרב פקודה, הציעה "לשרוף את משרד רוה"מ", והעלילה על צה"ל שהוא גזעני.

אלינור סידי, צילומסך יוטיוב

"תזמון הוא הכל" זו לא סתם סיסמה. אתמול (א', 20.7), בשעה שעם ישראל עדיין התאבל בכאב עם הבשורה הקשה על מותם של 13 לוחמי גולני בקרב בעזה, פרסמה אלינור סידי, מנכ"לית 'הבית הפתוח' בירושלים, דברים קשים בחשבון הפייסבוק שלה, ובהם ניחוח גזעני, הסתה לאלימות וקריאה לסרבנות.

לאחר שהוסר צו איסור הפרסום בדבר מותם של החיילים, כתבה סידי:

המציאות עולה על כל דמיון. בוכה על 13 חיילי גולני, ילדים בני 18, מן הסתם מזרחים או רוסים או אתיופים כמו שרק היחידה הזו מוכנה לקבל. בשר תותחים של האליטה הישראלית ושל החארות ששלחו אותם. צריך לשרוף את הקרייה. צריך לשרוף את משרד רוה"מ.
היום התגייס מחזור חדש של גולנצ'יקים ובא לי לצרוח עליהם מצער ומתסכול. אתם בשר תותחים, אתם לא מבינים?? לעולם לא תקבלו מה שהאליטה מקבלת. לעולם לא תהיו שווים. ישתמשו בכם ויזרקו אתכם וכשתמותו לא יהיה אכפת לאף אחד בבונקר הפיקוד. סרבו פקודה, ארורים, היא תביא לכם רק מוות.

'הבית הפתוח' הוא ארגון של הקהילה הגאה (להט"ב). באתר הארגון נכתב: "אנו פועלים בכדי להפוך את ירושלים לעיר בה לכל אדם יהיה החופש להיות הוא עצמו ולחיות את חייו. פעילותנו היא מאבק מתמשך למען פלורליזם וכיבוד זכויות הפרט, ואנו שואפים לפריצת דרך אל עידן של עשייה של הקהילה ולמען הקהילה, עשייה שתהווה זרז לבניית חברה ישראלית סובלנית יותר".

'הבית הפתוח' מתוקצב על-ידי עיריית ירושלים בכ-560,000 ש"ח בשנה, וכן על-ידי גורמים פרטיים כמו 'הקרן החדשה לישראל' (112,273 דולר לשנת 2012).

תגובות זועמות

דבריה של סידי, דמות ציבורית העומדת בראש ארגון ציבורי, עוררו תגובות נזעמות ברחבי המרשתת. תושבים ירושלמים הפנו את תשומת ליבם של נבחרי הציבור שלהם לדברים הקשים, וסגן ראש עיריית ירושלים מאיר תורג'מן הזדעזע כל כך מהדברים עד שהחליט להגיש נגד סידי תלונה במשטרה בגין הסתה לרצח והסתה בזמן מלחמה – שני סעיפים שדין כל אחד מהם עד שלוש שנות מאסר.

בשיחה עם 'מידה' אמר תורג'מן:

אישה במעמד שלה, מנכ"לית הבית הפתוח, שעיריית ירושלים משלמת לה משכורת – היא תכתוב שצריך לשרוף את משרד ראש הממשלה? היא תכתוב "חיילים ארורים, סרבו פקודה"? זה נשמע לך הגיוני? אני עכשיו הולך (ב') בשעה 16:00 להלוויה של חייל עם ראש העיר!

תורג'מן הבהיר כי כגורם רשמי בעירייה אין לו בעיה עם עמדותיה האישיות. הבעיה מתחילה כשמדובר באשה שעומדת בראש מוסד ציבורי.

היום פרסמה סידי "התנצלות והבהרה" בחשבון הפייסבוק שלה, ובו כתבה כי "אפשרה לסערת הרגשות" להוביל אותה, ובשל כך התבטאה בצורה "לא אחראית", כדבריה:

המאבק הלא-אלים עומד ביסוד כל מה שאני מאמינה בו, והתסכול מול המוות הרב גרם לי לשכוח ממנו ולפרסם קריאה לשרוף את בית רוה"מ ואת הקריה. לא בלי שמץ סרקזם אני מתנחמת בכך שבימים אלו, בהם שופכים דלק לגרונם של ילדים, הקריאה שלי היתה "רק" לשרוף את משרדו של רוה"מ ולא את האדם עצמו, אבל זה כמובן לא הסבר קביל. כללי המשחק הדמוקרטי מחייבים אותנו בראש ובראשונה לשמור על כללי המשחק הדמוקרטי על מנת שנוכל להמשיך ולהתקיים פה כחברה ובכך כשלתי. הקריאה שלי כמובן, היתה קריאת תסכול וזעם ולא קריאה לעשייה או מימוש אבל אני מסכימה כי היא אכן לא היתה צריכה להישמע ומתנצלת בפני כל מי שנפגע ממנה.

למרות זאת, סידי לא חזרה בה מההאשמות הגזעניות ומהקריאה לסירוב פקודה, וכתבה כי תשמח להסביר את עמדתה למי שיהיה מוכן לשוחח.

סגן ראש העיר מאיר תורג'מן אינו מתרגש מההתנצלות. "איפה האחריות?" הוא שואל. "אני שואל אותך: אדם שרואה את הפרסום הזה – הוא יודע מה הכוונות שלה? בלחץ שאנחנו נמצאים בו היום, יקום אדם ויעשה את המעשה הזה, מה היא תאמר אז? לא התכוונתי שתשרוף באמת?" תורג'מן הוסיף כי הוא יפעל לכך שבמידה וסידי לא תעבור מתפקידה, יעצרו תקציבי העיריה ל'בית הפתוח'. "אני קודם כל מטפל במישור הפלילי. הפועל היוצא של הדברים הללו יהיה שאם היא לא תועבר מתפקידה היא לא תקבל תקציבים".

עו"ד אמיר אוחנה, ממייסדי וראשי קבוצת גאווה בליכוד, חש מזועזע מהדברים לא פחות:

דברי הבלע הבזויים של הגב' סידי אינם מייצגים את הקהילה. גם בקהילה יש גורמים קיצוניים, ואין להשליך מדבריהם על העדה כולה. הימים בהם הקהילה הייתה מזוהה עם השמאל הקיצוני הולכים ונעלמים. אנחנו בגאווה בליכוד דוחים בשאט נפש את ההתבטאות החמורה של הגב' סידי, שמעבר להסתה האיומה לאלימות שנשמעה ממנה וההסתה המגונה לסרבנות, מעידה גם על אבדן כל קשר למציאות. חטיבת גולני היא יחידה מובחרת המכילה את כל שכבות העם, על כל מגזריו, כפי שניתן ללמוד משמות חלליה ופצועיה ומח"טיה, שהקריבו ומקריבים את היקר מכל, בין השאר על מנת שהגב' סידי תוכל לחיות את אורח חייה בחופשיות ולבטא את דעותיה.

עצוב לי מאוד שכך בחרה הגב' סידי להתבטא. עצוב גם שיש עוד נציגי קהילה המסרבים להכיר בכך שבין בנות ובני הקהילה קיים מגוון של דעות פוליטיות, בכל הקשת הפוליטית. הגב' סידי בדבריה בעצם אמרה לנער ההומו הירושלמי שאיננו שמאלני כמוה אלא ציוני שאוהב את ארצו ואת צה"ל שעבורו: "הבית סגור". אנחנו בגאווה בליכוד קיבלנו החלטה שלא לשתף כל פעולה עם "הבית הסגור/פתוח" בירושלים, ולא ניטול חלק בפעילויותיו כל עוד הגב' סידי עומדת בראשו.

עבור חלק מקהילת הלהט"ב זה כבר אפילו לא עניין של ויכוח פוליטי. זיו תדהר, אדריכל וקריין רדיו, דחה גם הוא בחריפות את הטקסט "המחפיר" וה"נגוע בגזענות" של סידי, ש"מסית בצורה פרועה כנגד לוחמי צה"ל", והוסיף:

הכותבת אינה אישה פרטית היא עומדת בראש עמותה ציבורית וככזו יש לה אחריות רבה למוצא פיה. אני לא חושב שהעניין הוא ימין ושמאל. העניין הוא וולגריות, התלהמות ואלימות בהמית שחצו את גבול הנסבל. אין לי חשש שהאמירות הללו יצבעו את קהילת הלהט"ב בצבע כזה או אחר. עם כל הכבוד מדובר בציבור רחב שיש בו מנעד עצום של קולות, תפיסות עולם ועמדות חברתיות ופוליטיות. אני ועוד רבים כמותי הם עדות חיה לכך. כהומו שאינו בארון איני מהסס לבטא את עמדותיי הלאומיות ברבים, ואני יודע שזה מרגיז רבים, לא אחת. הבעיה היא המסר שעובר להמונים – מסר המעודד אלימות, תוקפנות והשתלחות חסרת רסן. זה מדאיג אותי כישראלי כיהודי וכציוני. אנחנו רוצים כאן חברה אחרת. "אנחנו" זה הטרואים או הומואים בלא הבדל… הייתי מצפה שאנשי הבית הפתוח יתנערו מהדברים, ויגנו אותם. אם לא עשו זאת (עד כה לא שמעתי שכך) הדבר חמור לכשעצמו.

ימים יראו כיצד מתייחסת המשטרה לתלונה על עבירת הסתה וקריאה ברורה לסרבנות מצד השמאל הקיצוני, האם העיריה תמשיך לממן את משכורתה של הגב' סידי, וכיצד יגיב לכך הציבור הרחב. בכל אופן, גם מקרה זה מצביע על תופעה רחבה יותר שהתבררה במהלך מבצע צוק איתן: השמאל הקיצוני הולך ומתרחק מלב הקונצנזוס הישראלי, וכתוצאה מכך הוא מאבד גם את הגיבוי שהעניק לו הציבור השמאלי המתון.

תגובות

אלינור סידי: "אין תגובה".

'הקרן החדשה לישראל': "הקרן אינה תומכת ביוזמות לסרבנות לצה"ל. הנאמר אינו משקף את עמדת הבית הפתוח ולא את עמדת הקרן החדשה לישראל. מדובר בדעה פרטית שנאמרה בסערת רגשות שלאחריה הכותבת הביעה את התנצלותה."

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

38 תגובות למאמר

  1. מה לעשות שהיא צודקת? החיילים בגולני אכן מגיעים בדרך כלל מהשכבות המוחלשות והמודרות בישראל. הם אכן אלו שנשלחים תמיד להיות הראשונים שישמשו כצאן לטבח של הממסד. והם אכן מנוצלים על ידי ממסד רקוב ומושחת שמונע מאינטרסים שהפיונים חדורי המוטיבציה הללו בכלל לא מודעים אליהם.

    1. מה לעשות שהיא לא צודקת? כל מי ששירת בח"יר יודע שאלו שטויות.

    2. בתור לוחם לשעבר בגולני אני יכול להגיד בוודאות שאין לה ולך מושג על מה אתן מדברות..
      לכו לחטיבה ותדברו עם האנשים לפני שאתן פותחות את פה.

    3. זה אותו הסיפור שאוהבים לספר בשמאל גם על הצבא האמריקאי. מה לעשות וגם שם זה סתם עוד שקר שהשמאל אוהב לספר לעצמו כדי להצדיק את הדימוי העצמי של דאגה לחלשים..

    4. שועלי,
      זו חכמה מאוד קטנה לכתוב בעילום שם. ובכל מקרה, לא רק שהיא לא צודקת, בעיניי היא ביזיון ואפסיק כאן.
      הבן שלי נמצא שם במילואים ואני גאה בבני. אני לא מזרחית וגם לא אבא שלו, אני לא רוסיה וגם לא אבא שלו, אני לא אתיופית וגם לא אבא שלו.
      הבן שלי הוא מלח הארץ, ילד מחונן שקיבל זימון לכל היחידות המובחרות ובחר להתנדב דווקא בגולני.
      והוא לא היחיד!!!
      גולני חטיבה איכותית, לוחמת, חלוץ לפני המחנה.
      של נעליך מעל רגליך ודום שתיקה!!!

    5. וואו. כמה דמגוגיה והזיות בתגובה אחת. הנה טעימה קלה מן המציאות:

      1. אין שכבות "מוחלשות". יש שכבות חלשות. צאו מהקונספירציה שיש "מעמד" שמטרתו להחליש "מעמד" אחר.
      2. אין לצבא קריטריונים לגולני המאפשרים אך ורק קבלת "רוסי" "אתיופי" או "מזרחי". לגולני ניתן להתנדב ורבים עושים זאת. גם אשכנזים ממעמד הביניים.

      3. חיילי גולני לא נשלחו כצאן לטבח. הם נפלו בקרב קשה. אין שום אינטרס לממשלה לאבד חיילים. אפילו לא "רוסים, אתיופים ומזרחים".
      4. המלחמה הזו היא צודקת לחלוטין. מטרתה היא ראויה מאין כמותה. לא אינטרסים מרושעים גרמו לה. ירי טילים על אזרחינו גרמה לה.

    6. בולשיט – אם היית קוראת את הספר גולני של מי היית יודעת שזה לא נכון.
      אבל כמובן כל גיבורי המקלדת יש להם משהו משותף לדבר על דברים שהם לא מבינים.

  2. מה הקשר לבית הפתוח? זה סטטוס שלה בתור אדם פרטי.
    חוץ מזה שיש מאות (!) פוסטים בפייסבוק שקוראים לרצוח או סתם להרביץ לשמאלנים וערבים, והם לא נחקרים.

    1. נחקרים מאד, וזה לא סטטוס פרטי, היא המנכלית. פתאום יש חיים פרטיים למכהנים במשרות ציבוריות, מה. פתאום דברים שנאמרים לא למיקרופון פטורים מביקורת.

      ולפעם הבאה ש"הסתה יש מימין", תיזכר בשטויות שכתבת פה.

      #להיות שמאלן או להיות ישר

    2. באמת? שאני אראה לך עכשיו קבוצות פייסבוק עם שמות כמו "מוות לשמאלנים" שכוללות מאות ואלפי חברים?

      בכל מקרה לעשות סנקציות על מוסד גדול וחשוב בגלל משהו שהמנכ"ל אמר זה לא לעניין.

    3. זה כן אם המוסד מגבה את אמירתו הבזויה של המנכ"ל במקום להתנער ממנה

    4. זאת אומרת שאם ראש העיר יגיד שצריך לשרוף את הבית הפתוח כאדם פרטי זה גם יהיה בסדר?

  3. למה אני לא מופתעת?!?!? כבר מזמן לא נתקלתי באדם שמכנה עצמו "ליברל" ואשר מתגלה כסובלני כלפי דעות שאינן עולות בקנה אחד עם דעותיו הוא…. ה"ליברלים" שמכנים עצמם כך סובלנים רק כלפי שמאלנים, חילוניים, וערבים.
    לפחות בנושא העדפות מיניות אין אצלם אפליות… מוכנים להסתדר גם עם סטרייטים…. רק יעמוד מולם יהודי דתי, או אדם עם דעות פחות שמאלניות מהם או חלילה ימני ניצי – ומיד ה"ליברליות" המעושה שלהם נעלמת כלא היתה. ד"ר ג'קיל ומיסטר הייד. ואת הגברת הזו – יש להעמיד לדין ולהעניש. על המרדה בזמן מלחמה!

  4. עוד בוגדת נאלחת במעטה הומני מזוייף – להקיא ממנה ועליה.

  5. בושה וחרפה. זה לא בית פתוח לגאווה וסובלנות. היא הפכה אותו במילותיה, לבית סגור ומבוצר, של בושה ושנאה.

  6. "המאבק הלא-אלים עומד ביסוד כל מה שאני מאמינה בו, והתסכול מול המוות הרב גרם לי לשכוח ממנו ולפרסם קריאה לשרוף את בית רוה"מ ואת הקריה."

    וואחד לא-אלימות, לשרוף את בית ראש הממשלה ואת הקריה.

  7. אם היא כל כך אוהבת חיילים עניים למה היא קוראת להם ארורים? כגולנצ'יק אני יודע שעל כל מקום בחטיבה מתחרים 5 אנשים – יותר מצנחנים. אם רצו, כל החטיבה היתה רק דרוזים, או רק יוצאי רומניה. את הבחירה לקחת אוכלוסיה מגוונת עושים המפקדים המגוונים בעצמם, ופעם אחר פעם זה מצדיק את עצמו, וחיילים עם בעיות ת"ש מטורפות הופכים להיות לוחמים מעולים.

    כל מי שרוצה להתנגד לחלאות כמו האשה הזו, חייב בשקט בשקט להפלות לטובה כל יוצא קרבי וכל מילואימניק בחיים הפרטיים שלו.

    אגב, מה השכר שלה? והאם גם בירושלים הבית הפתוח משמש לניצול מיני של נערים כמו שהתגלה בתל אביב?

  8. אני לא הולכת לכתוב לך את דעתי, אתכנס לתוך עצמי ואומר רק שאני גאה בסגן ראש העירייה מאיר תורג'מן שנקט בצעד חד משמעי נגדך והתלונן במשטרה.

  9. איך זה שהקרן החדשה תמיד קשורה ליוזמות כנגד מדינת ישראל ? האם זה קשור להצהרתם שמדינת ישראל כמדינת יהודית תיעלם? יש לפקוח עיניים ולראות מה קורה סביבנו. אנשים שמעונינים לפרק את ישראל מצבאה, שעה שהיא מוקפת אויבים שאינם בוחלים בשום אמצעי להרג יהודים-נשים גברים וטף, הוא אויב ברור של מדינתנו אם מהיותו שפוי ואם מהיותו לא שפוי כמו סידי הגזענית.

    1. הם קשורים כי זו מטרתם. זוהי אינה "קרן חדשה" לישראל. אלא קרן "לישראל חדשה". בדיוק כמו שמם באנגלית – New Israel Fund. מטרתם היא להחליף את מדינת ישראל ה"ישנה" (קרי, הנוכחית – יהודית ודמוקרטית), ב"חדשה" (קרי, מדינות כל אזרחיה, ללא קשר ליהודים או ליהדות).

  10. אם המיעוט ההזוי הזה היה הופך לרוב, מדינת ישראל היתה נמוגה והופכת לעוד פרק עצוב בהיסטוריה של עם ישראל. ישראלי שלא חש קשר עמוק לעם ולמולדת, יכול לגור בכל מקום בעולם……מי שחי פה חייב לקבל את חוקי המדינה, ודבריה הם הסתה בוטה ויש בהם אף מן העבירה על החוק…. עיריית ירושלים- בואו לקבל שיעור מעו"ד יאיר רביבו, ראש עיריית לוד…..

  11. דעתי היא אחת ולא משתמעת לשתי – פנים הפסקת העברת כספים לעמותות – אנטי ישראליות וציוניות ,ולחוקק את החוק המונע העברת כספים מגופים בין לאומיים – לעמותות האלה ,ומקווה שהקרן החדשה לישראל – תמחק היא ודומיה .

  12. נדב גולדמכר, דולב קידר, יובל היימן, צבי קפלן, עוז מנדלוביץ , זכרונם לברכה, הם כבר לא יכולים למחות על הטימטום שלך, חתיכת כלבה מטורפת ואנרכיסטית בגרוש..

  13. מדהים
    כל הלסביות וההומואים משעמום פשוט הפכו למתרוממי רוח וחברה תרתי משמע
    כולם הפכו לשמאלני תל אביב בהקצנה
    לא פלא שכל הפימניסטיות מתחננות לתשומת לב הגברים כיום כי איבדו דרכם
    קהילת ההומו לסביות פשוט התחרפנו מרוב להוכיח מי יותר בולט וקיצוני
    אז הזונה הזו מלמעלה שאף גבר לא היה נוגע בפינת הפיטמה שלה
    פתחה ת'פה במקום תרגלים העקומות שלה
    תגידי סידי זו לא את מאתר הכלוב שמייללת כל הזמן שם???

  14. אני אגיד רק דבר אחד: עד כמה נמאס מהשמאל המטומטם הזה, עם כל הצביעות שלו ושנאה כלפי העם שלו, עם כל החוסר טקט ושכל שלו, עם כל השטויות שהם עושים ואומרים, נמאס מזה שיש להם כל כך הרבה במות, נמאס שאף פעם לא מענישים אותם, נמאס מהחוצפה שלו, נמאס ונמאס!

  15. אלינור סידי, מה שאני רואה זה שעינייך מנצנצות במבט משיחי, הזוי, על גבול הטירוף ולכן ממילא דברייך לא מקובלים עלי. אם היית יכולה לראות את המבט הזה שלך, אני משוכנעת שהיית מסכימה איתי. ככה נראים כשהאידאולוגיה היא משיחית. איך ההיא שבניה משרתים בצה"ל… דום שתיקה !

  16. כהומו אני מתבייש שהמגעילה הזאת נמצאת בקהילה שלי, ושהבית הפתוח הוא מוסד בקהילה שלי
    בדיוק אנשים כאלה גורמים לי להתבייש בזה שאני הומו ולא כל הקריאות של ההומופובים…

  17. לא ראיתי ממש שמאל או ימין בהצהרותיה (לפחות לא מהתחום המדיני), אני כן מציע לכם לבדוק כמה דברים:

    1) מאילו שכבות כלכליות באוכלוסיה באים עיקר חיילי גולני (תבדקו הרכב באחוזים).

    2) מה עשו ממשלות ישראל בעשור האחרון בנוגע לאפריקאים שבאו להסתנן לישראל, ומה הממשלות עשו עם אלו שהצליחו להסתנן (תעיפו מבט על דרום ת"א, ואז מבט על צפון ת"א).

    3) מה ממשלות ישראל עושות באמת בנוגע להעסקת מסתננים (כל מסתנן הוא למעשה פושע, כי נכנס לישראל בניגוד לחוק, וכל מי שמעסיק אותו הוא למעשה שותף לפשע).
    * אגב, שאלו עצמכם, האם העסקת מסתננים חלשים מאפריקה יגרום להורדת שכר המינימום או העלתו? יגרום להגברת התעסוקה של אלו ששילמו מיסים למדינה ונלחמו למענה או להגברת פיטוריהם?

    4) מה ממשלות ישראל עשו בנוגע לעלייה העצומה במחירי הנדל"ן למגורים.

    5) אילו נגמ"שים הכניסו לעזה ב-2004-5 לפני שנגמ"שים שם התפוצצו ואילו נגמ"שים הכניסו לשם אחרי שנגמ"שים התפוצצו (ואיך תירצו בממשלה את העובדה שפתאום נמצא תקציב).

    6) האם ממשלות ישראל מוציאות כסף על טוקבקים לצרכים פנים ישראלים (כלומר תעמולה נגד עם ישראל) ? (תשובה: כן, ולא מעט כסף, שזה אגב כספי המיסים שלכם, אבל כסף להסברה בעולם, בעזרת טוקבקים, לזה הם לא מוצאים כסף).

    7) מה ההבדל בין תגובת ממשלות ישראל בין טיל לשדרות לטיל על ת"א.

    תכל'ס, זה לא שיש מלחמת מעמדות, ושמעמד אחד מחליש בכוונה מעמד אחר. זה פשוט מעמד שדואג בעיקר לעצמו, וכשהוא פועל למען אחרים, זה מתוך פחד שאם לא יפעל, יהיה כרסום בכוחו.
    לכן אתם תראו תגובה חזקה יותר רק כשמתים המון ישראלים במתקפה.
    לכן זה נוח לפתח מערכת כיפת ברזל, מאשר באמת להתמודד עם המתקפות (מה היו נאלצות ממשלות ישראל לעשות לולא כיפת ברזל? לא הרבה, כל עוד זה לא טילים על ת"א).

    לכן במשך עשרות שנים ממשלות ישראל לא מנסות לפעול מול הבעיה העיקרית שגורמת למדינות העולם לשים זין על הערבים והיא התלות בנפט, כי למה לפגוע ברווחים של מקורבים?

  18. חלק א':

    מה שהשמאל הרדיקלי אומר ( מדינת כל אזרחיה וכד')
    זה שערכים שתיאורטית הם רצויים ונאורים -הם גם נכונים כהוראות פעולה מעשיות תמיד,בכל
    רגע,בכל מצב תוך התעלמות מוחלטת מהסיטואציה ומכוונות הצד השני והאידאולוגיה שלו. משל
    היו ב 3/9/1939 ( יום הכרזת המלחמה על גרמניה הנאצית) אומרים לממשלת אנגליה, עכשיו
    זה הזמן לפרק את הצבא האנגלי ולהכריז על אנגליה כמדינה פציפיסטית שלא תצא למלחמה לעולם
    נגד אף מדינה כי כעקרון פציפיזם זה ערך ראוי .

    הבלוף הגדול של פעילי זכויות האדם:

    כביכול, הפלסטינים והישראלים שמשתתפים ב"מאבק"
    המשותף למען השלום בין העמים מדברים באותה השפה ושותפים לאותם ערכים.

    מאלו ומאלו תשמעו על זכויות אדם, משפט בינלאומי,
    עוולות הציונות ופשעי הכיבוש. אולם בפועל, הנחות היסוד שלהם שונות לחלוטין.

    הצד הפלסטיני במשוואה הוא לאומני, גאה בתרבותו, מאמין
    באלימות כדבר מוצדק להשגת מטרותיו ומה שהוא חושב כזכויותיו, לא באמת מאמין בערכי ההומיזם,זכויות
    האדם ושיוויון כל האנשים אבל כן מאמין שניתן באופן מניפולטיבי וערמומי לנצל את האמונה
    של אנשים מערביים בתיאוריות הזאת למטרותיהם
    הרצחניות והג'נוסידיות.

    מאמין שלא מוטלת עליו כל חובה להתחשב בזכויות הצד
    השני, מאמין שחיסול מוחלט של המפעל הקולונליסטי -אימפריליסטי הציוני זה "הצדק",
    השמדת מדינת ישראל והקמת מדינה ערבית,מוסלמית,פאנטית דתית שלא יהיה בה אפילו יהודי
    אחד כי כולם יגורשו או ירצחו ברצח עם זה "צדק" ודבק בעברו ובזהותו הייחודית ולועג לרעיון אחוות
    העמים.

    פעילי השמאל הרדיקלי הישראלי, לעומת זאת, נוטים להיות
    אוניברסליסטים, הומניסטים,אנטי לאומיים,חילוניים אנטי דתיים עד כדי שינאה והצגה אנטישמית
    של יהודים דתיים וביקורתיים כלפי ההיסטוריה של עמם והחברה של עמם עד כדי נטייה לדמוניזציה, ראיתה כסמל הרשע עלי אדמות,
    תיאור שקרי ומעוות של מעשי ישראל ותיעוב ומנגד תמיכה אוטומטית בכל מה שהפלסתינאים והמוסלמים
    עושים באופן גורף ועיוור והעדר ביקורתיות מוחלט על הפלסתינאים והצדקה אוטומטית של כל
    מעשיהם עד כדי צדקנות ברמה של עו"ד פלילי שמגן על פושע נוראי. "

    זאת ולא רק זאת, בהמשך הרומנטיזציה
    הרגשית של ה"קורבן המוחלט הפלסתינאי שהוא
    זך וטהור" מובילה לנטישת העמדה האונברסליסטית לטובת הזדהות מלאה עם הזהות הלאומית של הצד האויב
    לעמם ולעיתים להשלכה של המורשת היהודית על הזהות החדשה.

    יצא לי להיתקל במספר לא מבוטל של פוסטים של שמאלנים
    שמתרפקים על עץ הזית ואיתנותו שהיא כמו האיתנות של העם הפלסטיני, בהתרגשות עד דמעות
    הם מזכירים בגאווה את ה"צוּמוּד" למול הכיבוש ושמפרסמים פוסטים כאובים על
    אישה פלסטינית זקנה עניה ורעבה עם כעס בעיניים לובשת חולצה בצבעי הדגל הלאומי וממלמלת
    שחררו אותנו מהכובשים האכזריים.

    לא מעט פעמים אותם אנשים גם עושים השלכה של המאפיינים
    של ה"יהודי הנודד" על ה"פלסטיני הנודד", טוענים את הטיעון ש"הפלסטינים
    הם גם קורבנות של השואה",קורבנות עקיפים
    ולפעמים, אם מתעמקים בדיונים היסטוריים, גם מעלים את הטענה ש"הפלסטינים הם צאצאיהם
    של היהודים המקוריים של ימי קדם שנשארו כאן אחרי חורבן הבית והתאסלמו כשבינו שמוחמד
    הוא נביא האמת". והאשכנזים, הם סתם כוזרים שהתגיירו וחסרי שורשים. והמזרחיים?
    הם היהודים ערביים שזהותם עירקית,מרוקאית,תימנית וכד' והם היו מרוקאים מבחינה לאומית
    רק בני דת משה שהיה להם טוב כמיעוט דתי בארצות ערב עד שהציונות הסיתה אותם. כאמור,
    אין גבול לשטויות,דברי ההבל וההמצאות, העיקר שהכסף מקרנות "זכויות האדם"
    האירופאיות ימשיך לזרום לארגונים שמשלמים לחלק מהם, שממלאים תפקידים בארגוני
    "זכויות האדם" שונים, משכורת.

    אחרי הכל, מה שחשוב זה הפרנסה.

    לרמות האבסורד שהם מסוגלים להגיע אין גבול.

    הנה דוגמה:

    ב 2011 בעת שמורסי התמנה לנשיא מצרים כתבה שמאלנית פמיניסטית ש"אין מה לפחד מבחינת
    זכויות האשה ומעמד האשה מהשתלטות האחים המוסלמים על השלטון במצרים.יש כזה דבר פמיניזם
    איסלמי, יש את זכויות האשה על פי הקוראן,החדית והמסורות ויתכן שבהמשך הזמן אנו ניווכח
    שלמעשה מעמד האשה על פי האיסלם הוא יותר טוב ממעמדה בתרבות המערבית הקולוניליסטית המשעבדת."

    ציטוט מדברי עוז אלמוג:"השמאל הרדיקאלי תופס
    את האלימות המופנית כלפי ישראל כתולדה של סכסוך בין יהודים לפלסטינים, שנוצר בשל נסיבות
    היסטוריות טרגדיות.

    חלק ב':

    על דעתו של השמאלן הקיצוני לא עולה שלאלימות יש לעתים
    גם סיבות תרבותיות ואידיאולוגיות, המנותקות מסכסוך קונקרטי בין שני צדדים. כדאי להזכיר,
    למשל, שהנאצים שנאו את היהודים והקימו מנגנון השמדה, לא בגלל איזו מחלוקת דתית או לאומית.

    כיוון שהשמאל הדוגמטי מסרב לראות במלחמתו של החמאס
    מלחמה תרבותית, הוא נוטה להתעלם מהמכנה המשותף האידיאולוגי והארגוני בין הפונדמנטליזם
    העזתי לבין הפונדמנטליזם העולמי. לפי תפישתם, החמאס והג'יהאד האסלאמי הם ארגוני טרור
    מקומיים, עם מטרות מקומיות (לאומיות) ולא סניף ברשת רשע עולמית."

    את תפקידו המסורתי של הימין קיצוני כמעורר פרובוקציות,
    תפס השמאל הרדיקלי. תגובתו חושפת את חוסר היושר האינטלקטואלי המאפיין אותו – חוסר היושר
    להכיר במציאות התרבותית במזרח התיכון ובמאפייני הכוחות הפועלים בזירה.

    חברה הפלסתינאית אינה חיה בבועה מהמרחב הערבי והאיסלמי
    שסביבה. כל עוד האיסלם הרדיקלי הרצחני המיליטנטי משתולל מסביבנו ובכלל התרבות הערבית
    איסלמית אינה דמוקרטית ורצחנית אין הרבה סיכוי שהרוח הפשרנית,ההומניסטית הדמוקרטית
    תהיה הקו המוביל בקרב הפלסתינאים, לא משנה מה שאבו מאזן יגיד או יעשה.

    הדיסוננס הקשה שאליו נקלע השמאל הדוגמטי מייצר את
    טיעוני ה"אבל": החמאס מתנהג אמנם טיפלה לא יפה – אבל זה באשמת ישראל הכובשת,
    המדכאת,המשעבדת והכולאת; הם באמת קצת אלימים – אבל למה להעליב ולכנות אותם "מדינת
    טרור"? מותר לנו להגן על עצמנו – אבל מדוע להרוג כל כך הרבה חפים מפשע? אתם טובים
    רק במלחמות – אבל מה עם השלום? היום אתם תוקפים – אבל מה יהיה מחר? אפשר להרוג אויבים
    – אבל למה לשמוח לאיד? מותר התקפה אווירית – אבל למה גם קרקעית? החמאס באמת שונא יהודים
    – אבל אולי אנחנו אשמים ששונאים אותנו ? מה עם כל הפלסטינים המתונים? ואחד משיאי ההיתממות
    הצדקנית: אבל זה לא מידתי כי ישראל יותר חזקה….

    העובדה שתמונת "הרעים" ו"הטובים"
    במלחמה הזאת כל כך ברורה (אפילו נשיא מצרים גינה את החמאס והאיחוד הארופאי מצדיק
    את ישראל) מקשה במיוחד על השוליים הקיצוניים של השמאל. הם כל כך נואשים לנוכח המציאות
    הטופחת על פניהם, שהם נגררים למעשים הזויים – עוד יותר הזויים ממה שהורגלנו מהם בעבר.
    הנה כי כן, ההפגנות האנטי ישראליות בלב תל אביב בזמן שמטחי טילים רצחניים נשלחים אליה
    מעזה, הן כל כך פתטיות ומרושעות, שהמטרה היחידה שהן משיגות היא שנאה גוברת כלפי המפגינים
    וכלפי האג'נדה הצבועה והאלימה שהם מייצגים.

    אם היינו עכשיו באמצע מלחמת העולם השניה, כשהשואה
    בעיצומה, כשכל יום יהודים מושמדים בגז, החבורה ההזויה, הסהרורית,המטורללת, המופרעת
    הזאת של השמאל הישראלי היתה עומדת דום ובוכה על מר גורלם של ילדים גרמנים, בנים למשפחות
    נאציות, שנהרגים ונפגעים מהפצצות צבאות אנגליה וארה"ב.

    שקר המידתיות:
    אין מידתיות במלחמה. לפי עקרון המידתיות, גם דרזדן לא היה מידתי. לפי עקרון
    המידתיות צ'רצ'יל ורוזוולט הם פושעי מלחמה וגרמניה הנאצית הקורבן. מה אתם מבלבלים את
    המח. מתמקדים במידתיות. מסווים את מה שאתם באמת חושבים במילים יפות כמו מידתיות כי
    מה שאתם באמת חושבים….אי אפשר להגיד בגלוי.

    ————- ——

    חלק ג':

    במתק שפתיים נכלולי הם טוענים: אנחנו בסה"כ רוצים לקדם חזון
    חיובי של שלום,אהבה, אחוות עמים ולמנוע מלחמות על ידי שיוויון לכל

    האמת:

    אולי בעוד 400 שנים ,בשנת 2,400 לספירה
    תהיה מדינה אחת בכל העולם וממשלה עולמית. כל בני האדם יהיו אזרחי אותה מדינה ובני
    כל הדתות והתרביות יחיו בהרמוניה וללא סכסוכים.בינתיים אנחנו חיים בעידן הלאומיות וכל
    מדינות העולם הן לאומיות.אולי רק ארה"ב היא באמת מדינה רב
    לאומית עם אתוס עובד של מדינת כל תושביה. הנסיון לייבא את הקונספט לאירופה נכשל
    ויש שם בעיה גדולה.כשיש לך אוכלוסיה שמסרבת לראות עצמה כבת
    המקום, מתאזרחת, מכבד את העם ורוצה להטמע בתוכו אלא אומרת, אנחנו חוד החנית של
    האיסלם ובאנו להשתלט ולהשליט את האיסלם על אירופה באמצעות ג'יהאד ואנו בזים
    לדמוקרטיה הרכרוכית שלכם- אז האירופאים בבעיה.במדינות בהן חיים שני עמים במדינה אחת תמיד
    יש בעיות.מה שהשמאל הרדיקלי אומר לנו זה שבהתעלם
    מהעובדה הזאת אנחנו צריכים להתפרק מההגנה שהלאומיות נותנת במציאות הקיימת ולהפוך
    לכבשה היחידה בעדר הזאבים של העולם.והשכנים שלנו הפלסטינאים והערבים
    והמוסלמים, כמה מהם מאמינים בתיאורית אחוות כל בני האדם ללא הבדלי דת ולאום.מה הסיכוי שפלסטין תהיה כזאת מדינה?

    היא תהיה
    מדינה ערבית מוסלמית לאומנית שתשאף לרצוח את כל היהודים וזה ברור.בהינתן הידיעה הוודאית שאם כרצון השמאלנים
    היהודים יתפרקו מהלאומיות שלהם ויותירו עצמם חסרי מגן נטולי הגנה מול הערבים
    כשנותרה להם רק התקווה שהערבים יאמצו את תיאוריות ביטול הלאומיות והדת, שזה בטוח
    לא יקרה- ברור שהשמאלנים חותרים סתם להשמדה וחיסול של המדינה היהודית ותושביה
    היהודים.ככל שהחברה שלנו שוביניסטית ופנאטית החברה
    הפלסטינאית היא פי 100 כזו.כשהם נשאלים כל כך עונים השמאלנים שכיוון
    שהפלסטינאים הם הצד החלש זו זכותם להיות שוביניסטים, גזענים כנגד היהודים ולשאוף
    להשמדתם הפיסית המוחלטת כולל נשים וילדים ואין לנו כצד החזק כל זכות לבקר אותם.לעומת זאת חובת היהודים להתפרק ללא תנאי
    מכל כח שמגן עליהם ומיד.

    אגב המשפט
    "אני לא שוללת את זכות קיומה של מדינת ישראל, אלא את זכות קיומה כמדינה
    יהודית:" הוא חמקני ופתלתל. כי המדינה שלא תהיה מדינת ישראל היהודית לא תהיה
    מדינת ישראל של כל תושביה ללא אפליה. במציאות הקיימת וברמת הפנטיות הדתית
    והלאומנית בקרב הפלסטינאים היא תהיה מדינה ערבית לאומנית מוסלמית ג'יהדיסטית בה
    אחת דינם של כל היהודים – להישחט בחרב.אלו האלטרנטיבות שקיימות במציאות, להבדיל
    בעולם הפנטזיות הדמיוניות של השמאל הרדיקלי.

    לא היתה לי בעיה עם רעיון המדינה הדו לאומית אילו בקרב העם הפלסיתנאי
    היתה מפלגת "אחוות עמים, שהיתה זוכה בבחירות דמוקרטיות בעזה ובגדה ב 80%
    מהקולות שהיתה אומרת שאנחנו מקבלים את זה שהיהודים כאן וכשתקום מדינה דו לאומית
    היא תהיה דמוקרטית ,סובלנית,בעד ערכי האחוות והשיוויון והיהודים כפרטים יהיו
    אזרחים שבי זכויות. אבל בנתיים החמאס ובמידה מסוימת אפילו הפתח מבטיחים לנו שעל
    חורבנות ישראל תקום מדינת הלכה מוסלמית וכל הפולשים הציונים וצאצאיהם יסולקו
    /יגרושו/ירצחו. כלומר אתה מציע לפתור עוול אחד בדרך שבודאות תגרום לעוול חדש
    ונוראי. ארה"ב היא מקרה יוצא דופן, זו מדינת כל אזרחיה היחידה בעולם. אבל לא
    האנגלים,לא הגרמנים, לא האיטלקים ולא אף מדינת – עם אחרת תרצה הגירה המונית של בני
    קבוצה אתנית אחרת שלא באה להשתלב כפרטים אלא באה כקבוצה עם אתוס אחר כדי להשתלט
    ועוד עם שינאה מטורפת לעם שלך.

    מה שהשמאל הרדיקלי אומר ( מדינת כל אזרחיה וכד') זה שערכים שתיאורטית
    הם רצויים ונאורים -הם גם נכונים כהוראות פעולה מעשיות תמיד,בכל רגע,בכל מצב תוך
    התעלמות מוחלטת מהסיטואציה ומכוונות הצד השני והאידאולוגיה שלו. לגבי הטענות על הפרת זכויות האדם וכד' שוב הם
    מוציאים מקטע עובדתי צר מההקשר הרחב. השמאל הרדיקלי גם משתמש בהשוואות שמטרתן
    לזעזע כל הזמן. ישראל נאצית, ישראל אפרטהייד. משווים למה שנוח להם להשוות, תוך
    התעלמות גורפת מהמורכבות של המציאות וההבדלים […]

    כשהם מאשימים את ישראל בגזענות כי היא לא "מדינת כל אזרחיה"
    אלא מדינה מבוססת זהות אתנית-לאומית-דתית הם במובלע מעמידים פנים מיתממות כאילו
    ישראל היא החריג בעולמנו ….ממש… באירוניה אומר – זה נורא שישראל היא מדינה
    יהודית שכן כל העולם הפך כבר לגן עדן חוץ מישראל הרשעה. במיוחד העולם הערבי מוסלמי
    כל מדינותיו הן "מדינות כל אזרחיהן" ללא כל אפליה על בסיס מוצא אתני ,השתייכות
    שבטית,שייכות דתית. בפקיסטן יש שיוויון למיוטים השיעי והנוצרי ,בעירק לא מדכאים את
    הכורדים והשיעים והסונים מסתדרים מצויין, באירן אין דיכוי מיעוטים אתניים,במצרים
    הקופטים נהנים מזה שמצרים היא מדינת כל אזרחיה והמדינה דחתה את הקונספט של מדינה
    מוסלמית דתית, ברשות הפלסתינאים מעמד המיעוט הנוצרי מעולה ,בלבנון כל הכתות והדתות
    חיות בהרמוניה ,בסוריה העלווים,הסונים,הנוצרים והדרוזים כולם מרגישים אזרחים סורים
    שווי זכויות והזהות האתנית-גדתית אינה גורמת למלחמות, בתורכיה בין הרוב הטורקי
    למיעוט הכורדי יש שלום ניצחי – בסעודיה אין אפליה נגד המיעוט השיעי ,בסין אין
    לטיבטים שום בעיה -מכל העולם רק ישראל הרשעה היא המדינה היחידה בעולם שמבוססת על
    גזע-לאומיות ודת.

    חלק ד':

    האומנם כל הבעיה היא ההתנחלויות ו"הכיבוש" של #

    האמת:

    טענה ממוצאת זו היא המצאה של שמאלנים,הערבים לא טוענים זאת.ראשית, על מה נלחמו מראשית הציונות מ 1882
    ולפני שהיתה מדינת ישראל ועל מה נלחמו מ 1948 ועד 1967 ? הרי עוד לא היה
    "כיבוש".מה יקרה אם ישראל תסוג באופן חד צדדי
    מהשטחים ותפנה חד צדדית את כל ההתנחלויות מחר בבוקר ? מג'נין ירו טילים על עפולה, מטול כארם על
    נתניה ומרמאללה על תל אביב וירושלים ומחברון על באר שבע. מיד ישמעו הצהרות מתלהמות מיליטריסטיות על
    שחרור פלסטין כולה ,על שיבת הפליטים לטבריה,עכו,יפו,אשדוד ובאר שבע. אז די לבלבל
    את המח עם המצג השקרי הזה שהבעיה היא 67. הבעיה היא השאיפה הפלסטינאית למחוק
    את תוצאות מלחמת 48. הבעיה היא עצם קיומה של מדינה יהודית ועצם קיומם של יהודים
    בשטח פלסטין. והקנאות והפנטיות של החברה הפלסטינאית היא חלק מהקנאות של העולם
    הערבי מוסלמי .לא אנחנו נשנה זאת. רק הזמן ,והרבה זמן,דור או שניים, ישנו זאת.הצד היהודי מואשם בגזענות וטיהור אתני.גם הלאומיות הפלסטינאית זה טיהור אתני רק
    נגד יהודים ולהיות לאומן פלסטינאי זה להיות גזען נגד יהודים. שלום יהיה כשבשני
    הצדדים יתגברו על השנאה וחוסר הנכונות לקבל את הצד השני. העניין הוא שאת עיוורת
    לחלוטין לזה שבצד הערבי ענין הגזענות הוא אפילו יותר גרוע מבצד היהודי. אז לפני שהם
    מטיפים מוסר שיסתכלו על החברה הערבית מוסלמית…

    תפיסת הקורבן צודק הניצחי והצודק המוחלט (
    הערבים) מול הרשע הניצחי והמוחלט ( היהודים) :האמת: קראתי מאמר של שמאלני שהיה
    רווי בביטוי הצדקה לכל מה שהערבים עושים כשהוא מדגיש, הם הקורבנות והם החלשים
    ובמובלע, אין לנו זכות לבקר אותם והכל מותר להם, הם הצודקים והקורבנות הניצחיים ,
    אנחנו הרעים הניצחיים ובהמשך הוא כתב :

    "באוטוביוגראפיה שלה מתארת קונדוליסה רייס את תמהונה
    למשמע דבריה של ציפי לבני, כאשר זו ניסתה להסביר לה את ההצדקה לחוק השבות. רייס
    חשה שבדבריה, ליבני מגינה על עקרונות של טוהר הגזע (ethnic purity, כך במקור). זו היתה שיחה, כך רייס, שזיעזעה את הרגישויות שלה
    כאמריקאית, שהרי מאז התיקון ה-14 לחוקה האמריקאית מ-1868 דוחה ארצות הברית מכל וכל
    את התפיסה שמימוש זכויותיהם (האזרחיות) של בני אדם מותנה ברקע שלהם, דתם או מוצאם."

    אותי מענין איך תגיב רייס כשתשמע שחזון המדינה הפלסתינאית
    הוא שהיה תהיה מדינה גזעית ערבית ודתית מוסלמית, מי שאינו ערבי מוסלמי לא יהיה בעל
    זכויות שוות והיהודים בכלל לא יורשו לחיות בה, הם יגורשו און יומתו בגז עד האחרון
    שבהם. אתם חושבים שהיא תהיה מזועזעת או שאולי תוותר אדישה ?זה לא שיש לנו איזה שהיא זכות להתנער לגמרי מכל אמות מידה מוסריות
    בסיטואציה האיומה שאנו מצויים בה, אבל הטהרנות והצדקנות של השמאל הרדיקלי שדורש
    1,000% מוסריות מהצד שלנו ופוטר את הצד הערבי מכל דרישה למוסריות אינה יכולה לנבוע
    ממשהו טוב….

    הם מצביעים
    באובססיביות על כל דבר רע שישראל עושה תוך התעלמות מההקשר ,ממכלול העובדות ומכל
    דבר רע שהפלסתינאים והערבים עושים. משל היה הדבר דומה לנוצרי אנטישמי שהיה אוסף
    באובססיביות ידיעות על יהודים שעוסקים בפיננסים שמועלים ומתעלם לחלוטין ממעילות של
    אנשי פיננסים לא יהודים וכך יוצר רושם שרק היהודים מועלים. חלק מהמידע נגד ישראל
    מעוות ומוצא מהקשר וחלק אחר יש בו מידת מה של אמת אבל שימו לב לתיזה הבסיסית
    המניפולטיבית הסמויה מן העין: אם ישראל לא מושלמת דינה להיות מושמדת והיא סמל כל
    מה שרע בעולם ואילו לערבים מותר לעשות הכל, כולל לשחוט עשרות ילדים ותינוקות ללא
    סיבה ובגלל שהם הצד "הצודק" ו"החלש" לא נאשים אותם בכלום ולא
    נכעס עליהם..

    למה הם כאלו :

    חלק מהשמאל
    הרדיקלי תמימים בצורה קיצונית או נורא טיפשים ומדקלמים מנטרות שאיזה גורו פמפם להם
    ( שוב קונפורמיזם מצד הפרט – רק שזה קונפורמיזם לקבוצת התייחסות שהיא קבוצת מיעוט
    "מורדת" בקונצנזוס של הרוב) והם חסרי ידע מספיק כדי להבין שעושים עליהם
    מניפולציה שקרית אבל חלק אחר הם אוטו אנטישמיים שמתוך עיוות נפשי קשה שונאים את
    עמם. השימוש בשפת ההומניזם/זכויות אדם/ערכים נאורים הוא כל כך נכלולי ומניפולטיבי
    וצבוע ,האופן בו הם מעוותים את העובדות כדי להתאים…המציאות לתזה… דוגמה קטנה :
    שמאלני ידוע,סילברסטיין,טען לאחרונה שהעזתים יורים כי ישראל מטילה מצור על עזה
    ומונעת כניסת סחורות. כאילו שהסגר אינו תגובה לירי אלא ההפך..כאילו שבאמת נטיל סגר
    סתם כי ישראל "רעה" גם אם לא ירו מעזה… וכשמציינים בפניו שהחמאס מצהיר
    מפורשות אין סוף פעמים שהמערכה תימשך עוד דורות עד שהיהודים יצאו לחלוטין
    מ"אדמתנו מהים עד הירדן" וגזל פלסטין יסתיים לחלוטין – הוא פשוט מתעלם

    .———————-
    ————————————————

  19. לטעמה גולני זהו אוסף של מוחלשים אנשי ישראל השלישית… נראה שמי שחיה בבועה ומתבשלת במיץ של עצמה זו דווקא היא והפרופיל של הישראלים היום דומה יותר לגולני מאשר לחוגים החברתיים שלה. אם ניקח את זה קדימה הכותבת למרות להט"ביותה היא גזענית להפליא.

  20. ארורה את בעצמך,שנראית כמו נער מתבגר שעדיין לא התחלף לו הקול.
    לכי לטפל בעצמך ואל תוציאי את התסכול שלך על חיילי צהל והעם היהודי.
    אם מצאת ערביה שמחממת את מיטתך בלילות,זו בעיה שלך.
    תמותי יחד איתה ארורה בת אלף

  21. מהדברים שכתבה הגב' סידי עולה ריח חריף של גזענות ושל שטחיות מסוכנת.
    הדברים שהעלתה כביכול לגבי מוצאם של חיילי גולני, עולה כי הגברת שבוייה בקונספציה שהשתרשה במוחה מלפנים שנים רבות ואין לה ידיעות ברורות לגבי המצב לאשורו כיום.
    אדם כמוה, לא ראוי להעמיד בראש ארגון שכזה ואם הם מתעקשים עליה, רצוי שייקחו דובר/ת במשרה מלאה שימנעו ממנה לרשום דברים לא בדוקים שעשויים להוציא את "השד העדתי" בכל פעם מחדש ממחבואו.

  22. רדו ממנה. טאלק-בקיסטים מכוערים במדינה הזאת עושים צייד מכשפות לכל מי שחושב אחרת מליברמן. צריך לפטר את ההיא מהסופר פארם ואת ההוא מהמשביר ואת זה שאמר מה שאמר ולהחרים את נינט טייב כי כואב לה על ילדים ואת זאת שלא עשתה צבא ואת המסעדה שמעסיקה ערבים. חלא"ס. משהו טרח בכתבה הזאת לציין את העשייה רבת השנים שלה, לפני שמעלים אותה למוקד ????

  23. חולת נפש וגזענית.עוד ארגון הקשור לקרן החדשה.רק רעל הם מביאים לנו

  24. כל מי שעבר על רשימות הרוגי גולני יכול היה לראות בקלות כי:
    חלק מההרוגים הם קצינים שבוודאי לא שייכים לקבוצות "מוחלשות" אלא מבוגרים מנוסים שבחרו להיות שם.
    חלק חיילים בודדים שבכלל לא היו חייבים להתגייס.
    חלק נראה כי הם מקיבוצים או ישובים קהילתיים.
    והרוב כמו כל החברה הישראלית חסרי מאפיינים "גזעניים". לא ניתן להגדיר מוצא או מעמד סוציואקונומי.
    וזה לפני שדיברנו על הרוגי שאר היחידות, חלקם אנשי מילואים.
    הנה כי כן, נראה כי בנוסף לשאר תכונותיה הדוחות, הגברת סידי היא פשוט גזענית השבויה בסטריאוטיפים שלא לדבר על היותה עצלנית ורשלנית שכותבת בלי לבדוק.
    מעבר לבושה של השמאל הקיצוני, אני נחרד מאנשי קהילת הלהט"ב שבוחרים לשים אישה כה רשלנית ואלימה לטפל בצעירים להט"בים הזקוקים לעזרה רצינית ואחראית יותר בחייהם הקשים.