אנגליה מתחילה להבין שלפוליטיקלי קורקט יש מחיר דמים

מדיניות רכה של כוחות הביטחון, מינוי מוסלמים קיצונים לתפקידים רשמיים ושופטים שמעדיפים את טובת המחבלים: הרפיסות הבריטית מאפשרת לאסלאם הקיצוני להעמיק את אחיזתו בממלכה

אסור להגיד 'אסלאם קיצוני'; פינוי פצועים מזירת הפיגוע במנצ'סטר. צילום מסך.

בריטניה התעוררה היום לבוקר של טרור, שהמחיש באופן רצחני את תהליכי האסלאמיזציה העמוקים בממלכה. 22 בני אדם, רבים מהם בני נוער, נהרגו בפיגוע ההתאבדות במהלך מופע פופ במנצ'סטר, ולמעלה מ־50 נפצעו.

מי שעוקב אחר התהליכים המתרחשים בבריטניה בשנים האחרונות, לא היה מופתע. הנתונים מזעזעים: בדו"ח שפרסם לאחרונה משרד הפנים הבריטי, נאמר כי לא פחות מ־400 בריטים־מוסלמים שלחמו בשורות דאעש בסוריה ובעיראק שבו לבריטניה, ומהווים כעת "פצצות מתקתקות" בארצם.

אנדרו פארקר, ראש ה־MI5 (השב"כ הבריטי), ציין כי מספר הבריטים־מוסלמים המזדהים עם אידאולוגיות אסלאמיות קיצוניות דוגמת דאעש, אל־קאעידה ודומיהם, עומד על כ־3,500. "זה הנתון הגבוה ביותר שאני זוכר במשך למעלה משלושים שנותיי בקריירה, בוודאי הגבוה ביותר מאז פיגועי 11 בספטמבר", אמר פארקר, והוסיף כי "מדובר באיום הולך וגדל על ביטחון אזרחי בריטניה, והמושפע באופן ישיר מהמצב בסוריה". מספר המוסלמים בבריטניה בכלל עומד על כ-3.5 מיליון איש, שהם 5 אחוז מכלל האוכלוסייה.

לנוכח איום כה חמור מבית, נדמה שהממשלה הבריטית לא עושה די, ורבים מבקרים אותה על יד רכה כלפי מהגרים לא חוקיים ועבריינים אחרים. לעתים קורה גם שגורמים קיצוניים זוכים להכרה מצד הממשלה. כך לדוגמה מונה אזאד עלי, מוסלמי־בריטי שהביע תמיכה בהרג חיילים בריטים, למנהל 'המועצה המוסלמית לפיתוח ושיתוף פעולה' – גוף המייעץ לממשלת בריטניה בנוגע לאוכלוסייה המוסלמית. לאחרונה אף טען עלי כי פיגוע הדריסה ליד הפרלמנט הבריטי במרץ האחרון, שבוצע על ידי מוסלמי־בריטי ושנפצעו בו 50 בני אדם, לא היה אירוע טרור.

מערכת החינוך הבריטית תורמת גם היא להלבנת מוסלמים קיצונים. בחודש שעבר חשף ה'טלגרף' כי תלמידים בגילאי 9-8 בבית ספר בלונדון נלקחו לסיור במרכז אסלאמי, ובמהלכו שמעו הרצאה מפי האימאם שאקיל בג, שהוגדר על ידי בית המשפט העליון הבריטי כמי ש"מעודד ומקדם אלימות על רקע דתי". המסגד שבו מטיף בג ושבו התארחו הילדים מלונדון הצמיח מתוכו את שני רוצחי החייל הבריטי לי ריגבי, שבמרץ 2013 ראשו נערף באמצעות מצ'טה בדרום־מזרח לונדון. אחד הרוצחים טען כי ביצע את המעשה כנקמה על "הרג מוסלמים בידי חיילים בריטים". בג, המטיף במסגד שבו התפללו רוצחי החייל, החמיא לילדים הבריטים על כך שהם נכונים ללמוד את "האמת על האסלאם".

מחבל בריטי־מוסלמי נוסף, נאדיר סייד, שנכלא באשמה כי תכנן לערוף ראשיהם של "כופרים", נהנה מחסותו של בית המשפט הבריטי כדי לקדם את משנתו הקיצונית. סייד הושם בבידוד על ידי רשויות הכלא השמור 'וודהיל', לאחר שהנהיג מרד אסירים מוסלמים. האסירים השמיעו קריאות "אללה אכבר", ואיימו לערוף את ראשי הסוהרים. למרות ההאשמות החמורות, בית המשפט העליון בבריטניה קיבל את ערעורו של סייד והורה להחזירו לחיק חבריו, בטענה כי השמתו בבידוד מהווה פגיעה בזכויות האדם.

"מותר לשופטים להגן על זכויות האדם של האסיר, אך מה בנוגע לזכויות האדם של הסוהרים שהוא מאיים עליהם כי יערוף את ראשם?", תוהה פיליפ דיוויס, בכיר במשרד המשפטים הבריטי. "ההחלטה המגוחכת הזו היא אחת הסיבות לכך שרבים בציבור הבריטי מאבדים אמון במערכת המשפט".

התעללות מחרידה בנשים

לצד החשש מטרור, האסלאם הקיצוני בבריטניה ממשיך גם בניסיונותיו לכפות את עולם הערכים שלו על האוכלוסייה המערבית־נוצרית בממלכה. בסקר שפורסם לאחרונה השיבו יותר מ-40 אחוז מהמוסלמים הבריטים כי הם מעוניינים בהחלה מסוימת של חוקי השריעה בבריטניה. חלק מהמוסלמים על האי הבריטי אף מיישמים בפועל את האידאולוגיה בה הם מאמינים.

לפי מכון המחקר 'גייטסטון', במהלך חודש אפריל היו בריטים־מוסלמים אחראים לביצוע עשרות אירועים אלימים ברחבי הממלכה, בהם פשעים מיניים. לפני כחודש, למשל, הואשמו 29 מוסלמים (שתיים מתוכן נשים) בבית משפט בעיר האטרספילד בביצוע 170 מעשי אונס ועברות מין אחרות כלפי ילדים. הקורבן הצעיר ביותר היה בן 11 בלבד.

במקביל, ה-BBC דיווח על שתי תופעות מחרידות המתרחשות בקרב קבוצות מיעוטים במדינה. התופעה הראשונה היא נשים מוסלמיות הנכפות לשכב עם גברים זרים במטרה 'לשמר' נישואיהן ('נישואי חלאלה'), ואף נסחטות לשלם על כך אלפי פאונדים. התופעה השנייה היא התעללות שחוות נערות מצד בני משפחתן על רקע "כבוד המשפחה". מסכת ההתעללויות כוללת למשל 'צריבת חזה' שמטרתה להקטין את היקף השדיים או למנוע את גדילתם. הפעולה נעשית על מנת להפחית את רמת האטרקטיביות של הנערה, ובכך להקטין את הסיכון שהיא תיפול קורבן להטרדות מיניות. "זה הליך שאורך כ-20 דקות, ומבוצע לעתים מדי יום לאורך 10 חודשים", הסבירה נציגת ארגון המורים הבריטי שהציפה את הדיון בנושא, "מדובר בפעולה איומה שגורמת לא רק לכאב רב אלא גם להתפתחות זיהומים, ציסטות וסרטן השד".

בריטים רבים זועמים גם על מה שנראה כניסיון של רשתות השיווק הגדולות באי 'לרצות' את האוכלוסייה המוסלמית באמצעות תקינות פוליטית מוגזמת על חשבון אופייה המערבי-נוצרי של הממלכה. בחודש שעבר, למשל, החליטו שתיים מארבע רשתות הסופרמרקטים הגדולות בבריטניה להסיר ממדפיהן את ביצי הפסחא המסורתיות והצבעוניות, מכיוון שמוטבע עליהן הכיתוב 'ישו', ככל הנראה כדי "לא לפגוע" ברגשות האוכלוסיות הלא־נוצריות שעושות את קניותיהן ברשתות. מנגד, ביצי ה'חלאל', הכשרות המוסלמית, נמכרו שם כרגיל.

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

11 תגובות למאמר

  1. טוב שמישהו כותב על זה – מה עם תרבות הגרומינג? מעל מיליון ילדות בריטיות לא מוסלמיות נאנסו על ידי מוסלמים – והמשטרה שם לא עושה דבר. פשוט עם פסיכי.

  2. פוליטיקליקורקינט ולא פוליטיקליקורקט יעמיד את המושג הנורא במיקומו הנכון – הגחכה מקסימלית.

  3. אני שומע מאז פיגוע התאומים שבמערב יתחילו להבין מהו טרור איסלמי ואיך הוא קשור לאיסלם, זה לא קרה וכנראה שלא יקרה,בטח באירופה, עד שלא יבינו שהטרור האיסלמי נתמך מוזן ומתקיים בגלל המיינסטרים באיסלם,מה שנקרא בטעות מוסלמים בלתי מעורבים,אותם 95% שתמיד נזהרים בכבודם משום מה,אמור מעתה ,המיינסטרים באיסלם הוא הבעיה,ואז אולי יהיה פתרון.

  4. הבריטים נהיו אידיוטים שימושיים כמו שבדיסטאן, צרפתסטאן, נורבגיסטאן, ספרדיסטאן, גרמניהסטאן – וגם הסמול במדינתנו החביבה. בקיצור מזכיר לי את הסרט על פחית קוקה קולה שנופלת מהשמיים באפריקה ונקרא בשם – כולם נפלו על הראש.

    1. ואתה רוצה לומר לי שהנגב והגליל והרי המרכז זה לא ישראליסטאן.

  5. האירופאים יבינו? אשליה.
    הפיגוע הזה ועוד רבים שיבואו אחריו רק ישמשו ככלי להפחדת הציבור הבריטי שימכור את החופש שלו כדי שאמא ממשלה תגן עליהם.
    אירופה כבר במצב של חצי עריצות ובדרך ל1984, אני לא אתפלא אם יתגברו הפיגועים בבריטניה בגלל שהאזרחים העזו למחות כנגד הגלובליסטים וניסו להחזיר לעצם ריבונות.

    1. בריטניה הייתה בדרך ל1984 עד הבחירות האחרונות מאז הם שינו מסלול. אבל ללא ספק את הנזק שנגרם שם בין 1997 לבין 2014 יקח דורות לתקן אם בכלל. אגב, בדיוק כמו שאת הנזק שנגרם בישראל בין 1990-2005 יקח דורות לתקן אם בכלל.

  6. לפי הכותרת אפשר לשנות לישראל. אותו הדבר

  7. אחד הדברים מהם אני נהנה במיוחד באתר 'מידה' הוא המאמרים המתורגמים המצוינים מפרסומים באנגלית.
    צר לי, אבל במקרה של המאמר הנוכחי – כל הדוגמאות המובאות ליד הרכה ש הרשויות כלפי מהגרים מוסלמים מסוכנים (פסקה 4 ואילך) לקוחות ומתורגמות בישירות מתוך מאמר 'חודש של איסלאם ורב-תרבותיות בבריטניה, אפריל 2017' כפי שהתפרסם בגייטסטון (בתזמון אירוני) שעות לא רבות לפני הפיגוע.
    לינק למאמר:

    https://www.gatestoneinstitute.org/10390/islam-multiculturalism-britain-april

    ראוי היה מצד גלעד צוויק לפרסם הפניה למאמר המקור.

    עוד לא מאוחר לתקן 😉

  8. תיקון בבקשה – פוליטיקליקורקינט.זה מעמיד את המושג ואת המשתמשים בו,דוגמת שווארצמאן השיעי שפינה את הבית הלבן עם מליון $מתנת חינם של הממלכה השבדית,באור המגוחך והנלעג שהוא ראוי לו.יום יבוא וכל האידיוטים השימושיים שהעלו את הפוליטיקליקורקינט למעלת אומנות השקר ההונאה והמרמה לרמה הנאצית של גבלס שאמר " אמור שקר די פעמים והפכת אותו לאמת ".

  9. מסתבר שהאירופאים לפלפים נוראים. טראמפ דיבר אליהם כמו שמדברים לילדים מפגרים. לא נראה שמישהו מהמנהיגים שם בכלל קלט מה הוא אמר להם. ממש דבילים!!!