עלילת הדם של אונר"א: מציגים ילדה סורית כ"פלסטינית" שביתה הופצץ

במסגרת קמפיין נגד ישראל מפיצה סוכנות אונר"א תמונה של ילדה תושבת עזה לצד ביתה ההרוס. אותה תמונה הוצגה בעבר על ידי אונר"א כתמונתה של ילדה סורית שביתה הופגז במלחמת האזרחים במדינה

ממשיכים להסית ולשקר; הפוסט השקרי של אונר"א; צילום מסך.

ההסתה השקרית של אונר"א נגד מדינת ישראל עולה שלב. במהלך סוף השבוע האחרון הפיץ הארגון המסונף לאו"ם תמונה של ילדה לצד ביתה ההרוס תחת הכותרת "50 שנות כיבוש", בהקשר של ציון יובל שנים למלחמת ששת הימים. בפועל מתברר כי הילדה שבתמונה היא בכלל תושבת סוריה, שביתה הופגז לפני למעלה משנתיים במלחמת האזרחים המשתוללת במדינה.

לפי נתוני אונר"א, אוכלוסיית הפליטים הפלסטינים בסוריה צנחה בחמישית מאז פרוץ מלחמת האזרחים במדינה ב־2011, אך בארגון 'הסיוע' חושבים כנראה שהצורך לעזור לפלסטינים האומללים בסוריה מתגמד מול קידום הדה־לגיטימציה לישראל. מעבר לכך, באונר"א מוכנים לסתור את פרסומיהם הקודמים ולערער על אמינותם שלהם, הכל למען המטרה של שנאת ישראל.

תמונת הילדה, המתגוררת במחנה הפליטים 'קאבּּר אסיט' ליד דמשק, פורסמה לראשונה בינואר 2015 בדף הטוויטר של אונר"א, תחת הכותרת "שנה בסוריה". העובדה שבאונר"א הודו בעבר כי הילדה שבתמונה היא תושבת סוריה שנותרה ללא קורת גג כתוצאה מהלחימה בין משטר אסד למורדים הסורים, לא מנעה מהארגון למחזר את התמונה שוב ו'לגייס' אותה הפעם למאבק בישראל.

"המצור על עזה החל כאשר איה (שמה של הילדה בתמונה, ג"צ) הייתה תינוקת", נכתב בפרסום של אונר"א. "הכיבוש של הגדה החל כאשר הוריה נולדו. כעת היא בת 11, והמצור נמשך. האם תעזרו לאיה ולבני משפחתה, כמו לאלפי פליטים פלסטינים בעזה ובגדה המערבית, לדעת שהם לא נשכחו?"

הציוץ המקורי של אונר"א מינואר 2015: הילדה הסורית לצד ביתה ההרוס ליד דמשק. צילום מסך
גרסת הפייק ניוז: הילדה הסורית מככבת בקמפיין של אונר"א לציון "50 שנות כיבוש"

בארגון 'UN Watch', העוקב מקרוב אחר התנהלותה של אונר"א ושחשף את הסיפור, דורשים מראשי הסוכנות להתנצל על השימוש השקרי בתמונתה של הילדה הסורית. לנוכח ניסיון העבר העגום עם הארגון של האו"ם, הסיכוי להתנצלות שכזו נמוך ביותר. רק לפני כחודשיים, לדוגמה, חשפו ב־UN Watch כי מורים רבים בבתי הספר שמפעילה אונר"א מסיתים את תלמידיהם לטרור ולגזענות נגד ישראל והיהודים. בעבר דיווחנו בהרחבה ב'מידה' כיצד אונר"א מעודדת את הטרור הפלסטיני ומנציחה את הפליטוּת, בין אם דרך מערכת החינוך ובין אם בסיוע מבצעי, כמו החבאת רקטות קסאם בבתי הספר של הארגון בעזה במהלך מבצע 'צוק איתן'.

למרות ההוכחות הברורות כי באונר"א מסייעים לטרור, מדינות העולם ובראשן ארה"ב ממשיכות לתמוך כלכלית בסוכנות הסעד של האו"ם, שתקציבה נאמד במיליארד דולר לשנה.

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

8 תגובות למאמר

  1. הכל קשור בסוף לכסף וכידוע כסף רב זורם (בינתיים) במעיינות הנפט של מדינות המפרץ.
    את האמריקאים הטיפשים קנו הסעודים ודומיהם בעסקאות נשק בעיקר, לטווח ארוך (10 שנים) , בכך תפסו חזק את האמריקאים וסינדלו את ממשל טראמפ מבאמת לעשות למען ישראל .

    ומה זה קשור לכתבה ?

    עולם הערכים כבר אינו חלק מתרבות העולם הזה .
    הרדיפה הבלתי פוסקת אחרי ממון + תאוות בצע + אגו = מתכון מושלם למנהיגים אדיוטים שאינם מסוגלים להבחין בין טוב לרע ( לא כולם כמובן , אבל רוב ממש גדול) ומכאן שמנהיגי מדינות רבות לא מבינים שהם למעשה מממנים ארגון שהקשר בינו לבין עזרה כמעט ואינו קיים .

    לסיכום ,

    אין ולא תהיה לישראל מדינה בעולם שתתמוך בה בצורה אמיתית מתוך הבנה בערכי מוסר .

    גם לא ארה"ב . ארה"ב פומבית תומכת בישראל אבל בפעולותיה לא נמצא "חברה" אמיתית אלא לצורך אינטרסים בלבד .

    ישראל לא ממש מעניינת את ארה"ב . סעודיה כן . עם 100 מליארד דולר עסקה לעשור , ישראל משלמת את המחיר .

    1. הגיע הזמן שניקח את גורלנו בידינו.אם היו מאשימים את אחד מראשי השילטון במעשה זוועה הוא היה עושה הכל כדי לטהר את שמו הטוב.למה לא מגרשים את כל נציגי אונר"א? ובמקביל מפרסמים את כל הפעולות ההומניטריות שאנחנו עושים למען האוכלוסיה המדממת של כל העולם.של פצועים סורים, חולים פלסטינים נפגעי רעידות אדמה, שטפונות, מפולות והרי געש??? לא כל העולם יודע מה זה ישראל או היכן נמצאת.רק שומעים את הדברים השליליים שהאוייבים שלנו מפיצים ללא הרף.לשם האיזון וכדי להפריח את השקרים שלהם חייבים להפיץ את האור שאנחנו מאירים את העולם בעזרא ההומניטרית שלנו.

  2. קודם שישראל תתמוך באמת שלה.
    צריך לנתק את הקשרים עם אונר"א לא לתת להם לפעול משטח ישראל, לא לתת להם אישורי מעבר.
    צריך להפעיל את ידדנו בממשל האמריקני למניעת מימון ופרוק ארגון השנאה הזה ואם לא יזוז אז לפעול עם ידידנו בקונגרס ובדעת הקהל האמריקנית.
    רק במלחמת חורמה בגוף האנטישמי והרקוב הזה נוכל להשמידו.

    1. תגיד את זה לנשמות הטובות במנהל האזרחי של יו"ש. בעצם, עזוב, אל תגיד. הם ממילא לא מקשיבים לאף אחד.

  3. לאו"ם יש שתי הגדרות שונות למי הוא פליט. ההגדרה האחת מדברת על פליטים בכל העולם. ההגדרה השניה היא אך ורק למען הפליטים הפלסטינאים.
    לגבי פליטים בכל העולם. רק דור ראשון נחשב לפליט. לגבי הפלסטינאים. הפליטות היא לנצח עד שישובו למקום ממנו גורשו. לגבי פליטים בכל העולם. אם מיישבים אותם במקומם החדש הם מאבדים את המושג פליט. לגבי הפלסטינאים. אסור ליישב אותם במקום אחר. אלא חובה מקודשת להחזירם למקום ממנו עזבו. אונרא הוקמה במיוחד עבור הפלסטינאים. הגדרה מעוותת זו נתמכת כספית על ידי האו"ם ובמימון מדינות העולם ובמיוחד ארה"ב. לולי ההגדרה המיוחדת עבור הפלסטינאים. הבעיה הפלסטינאית הייתה נעלמת כבר לפני 60שנה. כך שהאום הוא אחראי לקונפליט בין היהודים לפלשטינאים. הגע הזמן שהמדינות התורמות יפסיקו לדלם. ו ההגדרה תשןנה.

  4. אונר"א זו המצאה מיוחדת, נהדרת, אקזוטית:
    סוכנות לשימור מצב הפליטים הפלשתינאים.

    בעוד שכל שאר פליטי מלחמת העולם השניה יושבו זה עשורים, ושכחו מזמן את ארצות מוצאם- רק הפלשתינאים סובלים, בחסות האו"ם.

    הפלשתינאים הם ה'פליטים' היחידם בעולם שמורישים (!) את הפליטות לדור אחריהם.
    חזור שנית:
    כן, בהחלט.
    הפלשתינאים הם ה'פליטים' היחידם בעולם שמורישים (!) את הפליטות לדור אחריהם.

    מישהו צריך לנתק את אונר"א עצמם מהחשמל, הם מיותרים.

  5. כמה גרועים אפשר להיות? כל־כך קשה לעשות פוטושופ או לחפש תמונה אחרת? נו באמת, איזה גרועים הם…