אני הומו – והגירה מוסלמית המונית מפחידה אותי

לעיתונאי הבריטי מילו יאנופולוס נמאס מהצביעות והדו-פרצופיות של השמאל ה"מתקדם". על רקע מתקפות הטרור האסלאמי במערב הוא עולה להתקפה ללא שמץ של תקינות פוליטית

"לא רוצה שישליכו אותי מהגג"; דאע"ש מוציאים להורג אדם באשמת הומוסקסואליות. צילום מסך

פורסם במקור באתר 'ברייטברט'. אנו מודים למערכת על הרשות לפרסמו. מאנגלית: שאול לילוב

לא הייתי רוצה שישליכו אותי מהגג. אני מתכוון, הפרצוף שלי יפה מדי מכדי שאסיים את חיי בהתרסקות חזיתית על המדרכה. אבל אם נאפשר לשמאלנים מטורפים להמשיך להתנצל כל הזמן בשם האסלאם הרדיקלי, זה העתיד שאירופה, ואפילו ארה"ב, צועדות לקראתו כסהרוריות. כי כשאנחנו מביעים חשש מפני הגירה המונית שמקורה בתרבויות אשר אין להן דבר וחצי דבר עם זכויות נשים והומואים, הם מכנים אותנו גזענים.

רוצים לראות מדינות פטריארכליות? טוסו לריאד או לטהרן. בריאד לנשים אסור לנהוג (בסדר, פה הם דווקא עלו על משהו) ובטהרן נתלים הומואים – לעתים קרובות על גבי מנופים – בראש חוצות. אנשי דאע"ש אכזריים אף יותר, ומשליכים מהגגות הומואים אחרי התעללות והשפלה. בעיר א-רקה שבסוריה מוּצאים נשים וילדים למכירה תמורת כמה מאות דולרים.

אלה הן השקפות העולם שאנו מייבאים אלינו כשאנו מאפשרים למיליוני מוסלמים להתיישב במערב אירופה. מצטער אם זה נשמע כחוסר סובלנות, אבל זכרו שלא רק דאע"ש אלא גם התרבות המוסלמית בכלל מתייחסת באופן מחליא לנשים ולהומואים. תזכירו לי – בכמה מדינות מוסלמיות יש עונש מוות על הומוסקסואליות? עשר? אחת עשרה?

כעת ידוע לנו שלפחות אחד המחבלים בפיגוע בפריז נכנס לאירופה תחת כסות של "פליט". עובדה זו מאששת את כל הפחדים הגרועים ביותר של פרשנים "מתקדמים" שקיוו כי הימין הפוליטי טעה באשר למידת האיומים הביטחוניים הנשקפים מהגירה המונית זו.

אבל דאגה גדולה לא פחות יש לדמוקרטיות הליברליות המערביות: לא רק הג'יהאד, אלא העמדות של מוסלמים מן השורה הן סיבה גדולה לדאגה – לא רק עבור נשים החשופות לאונס קבוצתי במאלמו שבדיה, אלא גם להומואים בכל מקום באירופה.

כן, אני דואג לעצמי

מילו יאנופולוס
מילו יאנופולוס

תאשימו אותי באסלאמופוביה אם אתם רוצים, אבל כן – אני בהחלט לא רוצה שיצעקו עלי או יירקו בפני ברחוב. יתכן שההומוסקסואליות שלי עומדת כמכשול בדרכה של אוטופיה מוסלמית, אבל אהיה קצת אנוכי כאן ואומר: אולי לא כדאי שנייבא אלינו את כל האנשים שרוצים לרצוח אותי.

אני מדבר ברצינות. הומואים נסקלים למוות במזרח-התיכון כל הזמן. סליחה על הבוטות, אבל מה נרוויח בכך שנאפשר לאנשים האלה להגיע לאירופה? אם אנו רוצים לעזור להם, מה רע בסיוע חוץ? למה הם צריכים לבוא לכאן? בעצם העובדה שאנו מותירים את גבולותינו פרוצים – האם איננו מעודדים מספר גדול יותר של מהגרים פוטנציאליים לצאת למסעות הגירה עם כל הסכנות שבהם?

לנוכח הסכנות האלה אני מקווה שתבינו ללבי כשאספר לכם שאני שוקל לעבור לארה"ב. תראו על מה אתם מוותרים בעצימת עין מול בתי הדין של השריעה, שבהם עדות של גבר נחשבת יותר משל אשה. תראו לאן אתם מדרדרים את החברה שבה אתם חיים.

לא זכינו לשמוע את ה"מתקדמים" מתלוננים על דברים כאלה, כמה מפתיע, כי איכשהו דוברים מוסלמים צעקניים בולטים יותר מ"סתם" נשים והומואים במגרש של "התנגדות לדיכוי". למה שמאלנים תומכים בחמת זעם בהגירה מוסלמית המונית מהמדינות המזוינות הנוראיות האלה? אני באמת לא קולט.

כמובן, יש לי אופציות נוספות חוץ מהגירה לאמריקה. תמיד אוכל לכסות את פני בבורקה. אם טרוריסטים מתכסים בבורקה כדי להתחפש לנשים, גם אני יכול; אתחפש לאשה וכך לפחות לא יטרידו אותי עוד, כשם שמטרידים הומואים ברחובות בראדפורד. הבורקה תגן עלי גם מפני כנופיות אנסים פקיסטניים, שכן ידוע שאלה מעדיפים בנות לבנות וחסרות ישע הרבה יותר מאשר את הנשים השמנות והשעירות מהמחלקה שלהם.

אבל כשאני חושב על זה, מזג האוויר בבריטניה יכול להיות חם ולח מאד, והבורקות האלה לא נראות מי יודע נוחות. וחוץ מזה, איך אוכל להתחיל עם חתיכים בפארק כשלראשי סדין שחור?

לפי איך שזה נראה, לא נשים וילדים הם שמגיעים לאירופה בגלי ההגירה האלה, אלא גברים חזקים בני 22. בנסיבות רגילות יכולתי להסתדר עם קצת חיספוס מזרח-תיכוני, אבל אני מעדיף שהמפגשים הליליים שלי עם גברים כהי-עור יתקיימו לפחות בהסכמה חלקית…

אשליית "הרוב שוחר שלום"

ההתעלמות של השמאל מהתרבות המוסלמית וסכנותיה גובלת באובדנות, והיא עולה בקנה אחד עם כמעט כל אחד מהמרשמים שמציעים שמאלנים לכל היבט של צדק חברתי. הם מחפשים סקסיזם בכל אמירה גברית פלרטטנית, ומצד שני עוצמים עין לנוכח תרבות המייעדת לנשים תפקיד של עקרות בית בכיסוי ראש.

הם חסרי סובלנות כלפי תחפושות בלתי מזיקות ב"ליל כל הקדושים", ומצד שני מתעלמים מהזוועות המתרחשות בתרבויות שרוצחות זו את זה על רקע סכסוכים אזוריים, שבטיים ועדתיים. את השמרנים שאינם מסכימים עם ההגדרה שלהם לנישואים חד-מיניים הם מגדירים כקנאים הראויים לנידוי חברתי, ובה בעת הם עצמם קולטים ברצון תרבות השואפת להשמיד הומואים כמוני.

לא מאמינים לי? תראו מה קורה בשבדיה. מצעד גאווה שהיה מתוכנן לעבור דרך אזור מוסלמי ספג ביקורת מ"מתקדמים" שכינו אותו "מתגרה שלא לצורך". ל"מתקדמים" האלה חשוב להגן על זכותו של מהגר להיות גזען שטוף שנאה יותר מאשר על זכותם של אזרחים הומואים לבטא את הזהות המינית שלהם. מה אני מחמיץ כאן?

אני יודע. בנקודה הזאת אני אמור לדקלם שלא כל המוסלמים במערב הם אנשים רעים, אבל קשה לי להימנע מהכללות כאשר 1,200 בחורות נאנסות ברוטרדאם ואילו בריטניה שולחת לדאע"ש מגויסים במספר גדול יותר מאשר כמעט כל מדינה אחרת. כפי שאומרת העיתונאית והפעילה החברתית בריג'יט גבריאל – הרוב שהוא שוחר שלום אינו רלוונטי.

ליברלים מסרבים להכיר בעובדה שמהגרים מוסלמים לעולם לא יסתגלו לתרבויות המערב ולא יהפכו לתושבים בריטים טיפוסיים ללא קמפיין מסיבי של חינוך-מחדש והיטמעות במדינה המארחת. הם מצפים מאיתנו להרחיב עוד יותר את השקפת העולם המתקדמת שלנו על-ידי כך שנסכים לקבל את הברבריות האסלאמית של תקופת הברונזה.

הבעיה בכך שמקבלים את כל הטיפוסים האלה ותרבותם, היא שלי עצמי אין מקום בתוך זה. תבחרו מי אתם רוצים שיהיו החברים שלכם – החבר'ה של דאע"ש או אני. ביחד זה לא הולך.

אולי זו באמת הייתה התוכנית של השמאל לאורך כל הדרך. כשהחרימו אותי בקמפוסים זה לא פגע בפופולריות שלי, כך שייתכן שרצח הוא אכן הדרך היחידה של השמאל להיפטר ממני. הייתי לוקח זאת כמחמאה, אבל אפילו אני לא כזה אגואיסט לרצות בכך שתרבות המערבית תיהרס על חשבוני.

______

מילו יאנופולוס הוא עיתונאי בריטי.

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

17 תגובות למאמר

  1. גם אנחנו צריכים מילו! הבנאדם תותח אמיתי אם כי הדעות שלו לפעמים קצת ימיניות מדי אפילו בשבילי

  2. טיפוס מעניין. האם גם כאן יצמח מילו יאנופוליס? אני סבור שיש לנו את ה'חומר האנושי' המתאים…

    1. אם אתה מכוון לדובר שמזוהה כלהט״ב, רהוט ואינטילגניטי שמביע דעות ימניות אז יש בכנסת את אמיר אוחנה בליכוד ובדרום תל אביב את שפי פז הנהדרת שזוכה מהשמאל לטיפול ה״גזענית פשיסטית״ המקובל.

  3. הימין השמרני אולי מפלה הומוסקסואלים, אבל המוסלמים רוצחים אותם. זו בחירה בין שתי אפשרויות גרועות, אבל צריך להיות מטורף, או תומך ברני סנדרס ואובמה, כדי לא להבין מה פחות גרוע.
    כמו שאמר פעם אחמדיניג'ד : "לנו באיראן, אין בעיית הומואים. פתרנו את הבעייה הזאת." והוא צדק. למי שמת אין יותר שום בעיות.

  4. הבחור הזה עוד יחטוף ים של טינופת בגלל המאמר שכתב. בדיוק כמו שהשמאל מכנה שחורים רפובליקניים בארה"ב בשם – "house niggers" כך אולי יקראו לו "האוס גיי".

    1. מילו כבר נמצא שנים רבות במשחק ומתראיין הרבה מאוד, נראה לי שהשמאל באריופה וארה"ב הגיע לשלב שהוא פשוט מנסה להתעלם ממנו. יש לו כמעט מליון עוקבים בטוויור והוא נואם באוניברסיטאות דרך קבע (הרבה פעמים לקול קריאות הבוז של הליברלים). מדובר בשחקן וותיק
      https://www.youtube.com/watch?v=FUozYwjLxrE
      http://www.youtube.com/watch?v=xLqkizGtFo0&t=12m45s

  5. לייק. ותזכורת – אצלנו בישראל טרם פוענח הרצח בברנוער לנוער גאה בתל אביב.

  6. לא מאמינים לי? תראו מה קורה בירושלים. מצעד גאווה שהיה מתוכנן לעבור ב"עיר דתית" ספג ביקורת מ"מתקדמים" שכינו אותו "מתגרה שלא לצורך". ל"מתקדמים" האלה חשוב להגן על זכותו של חרדי להיות גזען שטוף שנאה יותר מאשר על זכותם של אזרחים הומואים לבטא את הזהות המינית שלהם. מה אני מחמיץ כאן?

    1. נולדת אתמול וכבר אתה מדבר.
      אך בשנים עברו, אתה לא זוכר כי טרם נולדת, כן התקיימו מצעדי החד מיניים בירושלים. ואם אני זוכר היטב, בשנה שעברה, היה גם רצח של אחת המשתתפות על ידי מופרע, שאודותיו היה ידוע גם ידוע למשטרה, ולא עשתה דבר למנוע את הרצח.
      אך גם שנים קודמות לפני התקיים המצעד בירושלים. כל שעליך היה לעשות הוא לדפדף בויקיפדיה : ציטוט "החל משנת 2002 מתקיימים מדי שנה מצעדי גאווה מקומיים בעיר ירושלים, במתכונת של מצעד ברחובות העיר. המצעדים נערכים ביוזמת ובארגון "הבית הפתוח". יוצאת דופן היא שנת 2006, אז התקיים אירוע הגאווה במתכונת מוגבלת שכללה התכנסות במתחם אצטדיון גבעת רם בלא תהלוכה."
      אבל אתה מאשים כל מה שלא מתאים לתפישתך וזאת בהיעדר ידע מוקדם. חצאי ורבעי דברים גרועים משקר.

    2. סליחה מה שכתבת כאן הוא די עלוב. כאן יש לנו כתבה על הוצאות להורג, אונס המוני ושאר רעות חולות. אתה משווה את זה עם קיום או אי קיום של מצעד הגאווה. ממש מלא חוכמה

    3. אא-אא – אני לא משווה בינינו לבין המוסלמים המצויינים בכתבה- לא מבקש לאמץ לעצמי את אמות המוסר החולניים שלהם. בתוך עמי אני חי ועל כן מתקשה מאוד להביע סימפטיה כאשר דבר כה מקומם מתרחש בחברה שלי.
      שמואל – לא נולדתי אתמול. 1. זה לא המצעד הראשון בירושלים שמתרחשים הפרעות ולא מאפשרים לצועדים לצעוד בנחת. אין פה רבע אמת ושום בטיח, המצעד בירושלים מקבל תהודה רבה בדיוק משום שיש הרבה אנשים שלא סובלים את העובדה שישנם תושבים בירושלים שמעוניינים לצעוד. כל שנה יש את הסיפור של "שיצעדו בתל-אביב, מה הם באים לפה וכדומה", תגיד לי באמת שזה לא קיים? אל תיתמם! המצעד בירושלים פוגע בנימי נפשם של אותם קדושים כי הם בטוחים שמציון יוצאת תורה וכל דבר אחר הוא תועבה.

  7. חפשו את הראיון שלי (אדם רוסו) באתר וואלה, בדיוק בנושא הזה. זהו תור הזהב של ההומואים בימין.

    1. אדם, אתה איש אמיץ.

      אני זוכר איך במצעד של לפני כמה שנים דיברת נגד הפלגנות בקהילה, ונגד הניסיון לגייס את כולה נגד המדינה, כשאת שניהם מחוללות כמה אנרכיסטיות ממורמרות בוגרות החוגים למגדר; זה מלווה אותי עד היום. כקורבן אלימות הומופובית, מבחינתן יכולת להיות נער הפוסטר שלהן ויקיר אגודות הלהט"בים השונות ואתה בחרת אחרת ובפומבי – ועכשיו, שוב אתה נותן לנו ההומואים השמרנים קול ותוקף.