סרטון עלה ברשת: המוסלמים גילו את אמריקה לפני קולומבוס

ראש "המועצה ליחסים אמריקניים-אסלאמיים" טוען כי האסלאם וארה"ב הם תאומים ערכיים ושמוסלמים גילו את אמריקה

על "המועצה ליחסים אמריקניים-אסלאמיים" (CAIR) כבר נכתב בעבר בהרחבה ב'מידה'. מדובר בארגון המתיימר "להגן על זכויות האזרח" המוסלמי, אך למעשה אינו אלא לובי המקושר לארגוני טרור ופועל לקידום האסלאם בארה"ב. ב-27 בדצמבר, התראיין מנכ"ל ומייסד הארגון ניהאד עוואד, לשעבר איש החמאס, לתוכנית טלוויזיה סעודית. וכך זה נראה:

 

על מנת להקל על הקורא, תרגמנו עבורכם את מיטב ה"פנינים" של עוואד:

… בעיניי, האסלאם וארה"ב הם תאומים המקושרים באמצעות ערכים משותפים. האסלאם דוגל באותם ערכים עליהם נוסדה ארה"ב: חרות, ובמיוחד חופש הדת, חופש הביטוי, ההגנה על המיעוטים והפצת הצדק בקרב כל המגזרים בחברה.

… מאוד חשוב לדעת כיצד האסלאם החל בארה"ב. ישנם מסמכים היסטוריים המעידים כי המוסלמים הקדימו את קולומבוס, עליו נאמר כי גילה את אמריקה. חלק מהמסמכים מצביעים כי ימאים מוסלמים היו הראשונים שהגיעו לאמריקה. השורה התחתונה היא שהאסלאם שיחק תפקיד בייסודה ופיתוחה של ארה"ב.

… השקפת העולם של האסלאם דוגלת בדו-קיום, בכבוד לפלורליזם ושלום … כמוסלמים איננו עוינים לחברות אחרות. העיקרון המנחה את יחסנו איתן הוא הכבוד לכל ההבדלים הטבעיים בין יחידים, אומות וחברות, אך ישנם גם אינטרסים משותפים. מבחינת האסלאם הגיוון הוא דבר טוב ולא פגם. רוב המלחמות הפורצות בין אומות הן תוצאה של כישלון בכבוד והבנה לאחר.

נראה שלעוואד נוח להתעלם ממצבם ה"נפלא" של הנוצרים במדינות אלו, הנהנים מחופש דת בצורת קלצ'ניקוב ומחופש הביטוי בתאי המעצר. ובאשר לקולומבוס, אתר החדשות The Daily Caller פנה לארגון CAIR בבקשה להסבר דבריו של עוואד אך נותר ללא מענה. כאמור: פלורליזם, שקיפות וחופש ביטוי.

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

5 תגובות למאמר

  1. ומה עם הויקינגים?
    הם לא במשחק?
    או הפולינזים?

    אגב, טכנית האינדיאנים גילו את אמריקה ראשונים…

    1. האמת שזה לא מדויק.
      יש תיאוריה ששנים לפני עוד היו בני אדם מסוג אירופאי
      (על פי גולגולות שמצאו)
      עד שהגיעו מונגולואידים והרגו אותם.