ההפגנה ליד ביתה של נאור: "אין שופטים בירושלים, יש מסתננים בדרום ת"א"

תושבי דרום ת"א הפגינו לראשונה מול ביתה של נשיאת העליון במחאה על הסחבת בפסיקה על סוגיית המסתננים: "נחזור כבר במוצ"ש הקרוב להפגנה נוספת"

דורשים צדק מבג"ץ | יונתן זינדל/פלאש90

"אין שופטים בירושלים, יש מסתננים בדרום תל אביב". כך זעקו כ-200 מפגינים שהתכנסו אמש (מוצ"ש) בירושלים מול ביתה של נשיאת בית המשפט העליון מרים נאור. "מטרת ההפגנה היתה להבהיר כי הכרעות על מדיניות הגירה בישראל הן של הריבון", אומרת ל'מידה' יוזמת ההפגנה שפי פז. "במדינה דמוקרטית הריבון הוא העם, לא בג"ץ".

בהפגנה הונפו שלטים דוגמת "בג"ץ נגד העם, העם נגד בג"ץ"; "תושבי דרום ת"א שבויים של בג"ץ"; "שופטים אינם מעל החוק, שופטים אינם חסינים מביקורת" ו"עינוי דין זה לא נאור". המפגינים דרשו מנאור "פסיקה עכשיו" בסוגיית הרחקת מסתננים למדינה שלישית וזעקו סיסמאות בדמות "הכנסת מחוקקת, מרים נאור פוסלת", "מרים נאור עושה לנו טרור", "העם דורש בג"ץ ישראלי", "מדינה שלישית, ישראל חופשית" ו"ילדים וילדות בשכונה רוצים לחיות".

המפגינים דרשו צדק לא רק לדרום לת"א אלא גם לאזורים נוספים בארץ בהם מתגוררת אוכלוסייה גדולה של מסתננים, דוגמת פתח תקוה וערד. הם גם מחו נגד ארגונים הממומנים על ידי הקרן החדשה לישראל, שכונו בהפגנה "ארגוני השתולים", האחראים על הגשה סיטונית של עתירות לבג"ץ השמות מקלות בגלגלי החלטות הממשלה בסוגיית המסתננים.

בהפגנה השתתפו תושבים מדרום תל אביב, כמו גם תושבי ירושלים שהגיעו להזדהות עם מחאת תושבי השכונות ופעילי 'אם תרצו'. "זו הפגנה שרלוונטית לכל המדינה, לא רק לתושבי דרום תל אביב", אומרת תושבת שכונת נחלאות בירושלים שהגיעה לתמוך בפז וחבריה. "גם אצלי בשכונה יש תופעה של מסתננים והסיפורים של תושבי דרום תל אביב על ההשפעה של המסתננים על אופי השכונה מוכרים לי. אני מקווה שהפגנות מסוג זה יגרמו לאנשים בכל הארץ להתעורר ולקחת את הריבונות משופטי בית המשפט העליון בחזרה לידיים שלנו".

Posted by Sheffi Paz on Saturday, 26 August 2017

"לעמוד עם הצודקים"

הסופרות עירית לינור וגלית דיסטל אטבריאן הגיעו גם הן לתמוך במפגינים. "באתי לעמוד עם הצודקים", אומרת לינור. "תושבי שכונות דרום תל אביב מחכים כמעט שנתיים שבג"ץ יחליט מה עושים עם נוהל החזרת מסתננים למדינה שלישית. לא התרשמתי שיש להם אג'נדה של צדק כללי או סיסמאות פוטוגניות, וגם אין להם את מני נפתלי, הקדוש החדש, ולא את אלדד יניב, שכבר קרא לא פעם לאלימות בשירות הדמוקרטיה. הם פשוט משלמים יום יום את מחיר ההתכתשות בין מדינת ישראל הריבונית, שחושבת משום מה שיש לה זכות לקבוע מדיניות הגירה כמו כל מדינה ריבונית אחרת; לבין ארגוני זכויות אדם ממומנים היטב, חלקם על ידי מדינות זרות, שמגישים עתירה אחר עתירה לבג"ץ כדי לבטל ולשנות את מדיניות ההגירה של ישראל".

"בג"ץ פסק עד עתה נגד מדיניות הממשלה" ממשיכה לינור, "הוא הרחיב את מושג 'זכויות אדם' ואף קבע פעם שלמסתננים יש זכות לפתח תחביבים ולהכיר בנות זוג. אז עכשיו תושבי דרום מפגינים מול ביתה של הנשיאה נאור כדי להזכיר שדמוקרטיה היא שלטון נבחרי הציבור ולא של הפקידים או השופטים".

דיסטל אטבריאן הוסיפה כי מדובר "באחת ההפגנות הכי מוצדקות שהיו אי פעם במדינת ישראל", ושבניגוד ל'פמניסטיות' מהשמאל ה"מזניחות את האחיות שלהן שגרות בדרום תל אביב" ההפגנה אמש היתה "למען כל הנשים שסובלות כבר שנים מעול המסתננים".

תושבי דרום ת"א מוחים על ה"סחבת" של שופטי בג"ץ בפסיקה על גירוש מסתננים מאריתראה וסודאן למדינה שלישית (רואנדה או אוגנדה). העתירה הראשונה של ארגוני השמאל נגד נוהל הרחקה למדינה שלישית הוגשה באפריל 2015, ובסוף דצמבר אותה שנה הגיע הדיון לפתחו של בג"צ. הדיון האחרון בנושא התקיים באוקטובר 2016. מאז חלפו 10 חודשים, אך בג"ץ ממאן לקבל החלטה בנושא. רק לשם השוואה, בבג"ץ מתווה הגז, הנחשב לנושא מורכב פי כמה מסוגיית המסתננים, עברו פחות מחודשיים בין הדיון הראשון ועד פסק הדין. בבג"ץ דירה שלישית ניתנה הכרעה על ידי השופטים בתוך פחות משלושה חודשים.

ההפגנה נערכה אמנם ללא רישיון, אך בידיעתה של המשטרה, שהקצתה למפגינים מתחם בו הורשו להביע מחאתם. כוחות משטרה ומג"ב אבטחו את ההפגנה, שהסתיימה באופן שקט, ללא כל אירועים חריגים. במשטרה ערוכים לקיומן של הפגנות נוספות של תושבי דרום ת"א מול ביתה של נשיאת העליון. "אחרי ההפגנה צעקנו במגפון ליד ביתה של נאור 'אנחנו עוד נחזור'", אומרת פז, "ואנחנו אכן נחזור, כבר במוצ"ש הקרוב".

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

7 תגובות למאמר

  1. המטרה של שופטי בג''צ השמאלנים ומערכת המשפט והצבוע כחלון היא שהאפריקנים הפושעים לא יסולקו לארצותיהם הגיב:

    השופטים האלה שבחרו את עצמם בעצמם באמצעות ועדת דילים אפלים – הם שהחליטו את כל ההחלטות ההרסניות למדינה עד רגע זה והם גם אלה שמונעים מהממשלה לסלק מפה את הפושעים האפריקנים האלה האלה, עם פסקי דין הזויים ומרושעים מהראשון ועד האחרון, שאין שום הסבר להם, אלא אם כן מטרתם הרס המדינה הציונית יהודית שלנו.

    כל האפריקנים שנמצאים פה בגין פלישה אינם אלא פושעים אפריקנים, שכן רק לפושע אפריקני יש 5000 דולר לצורך פלישה לא חוקית למדינה לא לו.

    כל השופטים האלה בבג"צ שהחליטו את כל ההחלטות הנוראיות האלה עבורנו – הציבור הרחב היהודי ציוני – התעלמו כליל מהחוק שקובע שפליט הינו אך ורק מי שעבר וברח למדינה הגובלת עם ארצו.

    כל השופטים האלה יודעים טוב מאד שבמצרים ישנם מחנות או"ם המיועדים לשלושה מיליוני "פליטים" כאלה ושמקומם שם לפי החוק הזה. מצרים גובלת בארצותיהם. המדינה היתה צריכה להעמיסם על אניות ולהשיטם לאלכסנדריה ולפרוק אותם לידי נציגי האו"ם במצרים משם חדרו לפה בניגוד לחוק.

    כל השופטים האלה טענו טענות הזויות לחלוטין כפי שהראה שפטל בתוכניתו ברדיו. טענות מומצאות שאינן קשורות לשום חוק ישראלי או אחר.

    כל השופטים האלה יודעים היטב שאירופה – האיחוד האירופי ומדינות שונות שם החליטו וקבעו לאחר בדיקה יסודית, שכל האריתראים עד האחרון שבהם יכולים לשוב לארצם ושום דבר לא מסכן אותם. הם כמובן מתעלמים מכך בכוונה תחילה.

    כל השופטים האלה מחכים עם החלטותיהם שנים על גבי שנים, כדי שהפושעים האפריקנים ימשיכו להביא לכאן בטיסות ישירות עוד ועוד נשים אפריקניות מארצותיהם שיישארו פה באופן לא חוקי וייעלמו מנתב"ג ישר למיטה איפשהו כדי להיכנס להריון על חשבון ילדינו ועתידנו פה – יולידו פה עוד ועוד ילדים ואחר כך יספרו את סיפורי הרמאות של השמאל שהם נורא מסכנים ויודעים רק עברית. השמאלנים מחפשים בוחרים בבחירות ומקווים שהאפריקנים האלה יהוו משקל נגד ליהודים בישראל שבוחרים בימין.

    הביתה.

    יש להם בית. שם שישנו ויילחמו נגד כל מה שלא מתאים להם.

    אננחו מדינה במלחמה. שלא יספרו לנו השרלטנים האלה שהם בורחים ממלחמה למלחמה אחרת. רמאים ושקרנים ומוליכי שולל המודרכים ע"י אירגוני הקרן הזרה במימון זר ופושע של כל אויבינו.

    שלוש שנים מחכים מרים נאור ושאר חבריה שם, אלה שבחרו את עצמם בעצמם באמצעות ועדת דילים אפלים – עם החלטה פשוטה ביותר: להעבירם למדינה אפריקנית שלישית ומשם ברור שכולם יחזרו הביתה לאמא ואבא סבא וסבתא וכל השבט.

    אבל מה פתאום – השופטים האלה רוצים שהשבטים האפריקנים עד האחרון שבהם יבקשו עוד מעט והודות להם איחוד משפחות פה במדינת הסנטימטר שאין בה כבר מים ואוויר ומקום לבנות בשבילנו היהודים.

    זה מה שהשופטים האלה רוצים ומובילים אליו – וזה ברור לכל הציבור היהודי הציוני הרחב שיודע כבר מיהו בג"צ.

    כי כפי שאמר פרופ' מאוטנר המלמד באוניברסיטאות בארץ:

    השמאל שאיבד כוחו בכנסת העתיק את פעילותו הפוליטית לבג"צ ומשם מנהל את המדינה ומנטרל את הממשלות ואת חוקי הכנסת.

    וכפי שאמר שפטל:

    שפטל:

    "ברק ובייניש שעמדו בראש בג"צ כמעט 2 עשורים, עיצבו אותו במודע ובמובנה כבית משפט פוסט ציוני מובהק שחייב לפעול נגד יהדותה של המדינה. בג"צ חותר תחת הרוב היהודי הציוני במדינת ישראל באמצעות פסיקות הנוגעות לערבים ולמסתננים. כמו כן הוא פועל באופן לא חוקי כשהוא מבטל חוקים של הכנסת, כיוון שאין לו רשות לכך. החוק קובע שכל גוף שלטוני בדמוקרטיה אינו רשאי לעשות שום פעולה שהחוק לא התיר לו אותה במפורש".

    *

    פסיקות הרסניות ומסוכנות לנו שמקוממות את רוב ציבור בארץ שיביאו על עתידנו פה כלייה.

    מי יציל אותנו מציפורני אלה?

    שפי עלי והצליחי! חייבים לנצח את השמאל ולהפסיק את מעשיו המזעזעים כלפינו.

    וכל זה, ממש הכל הכל – קורה אך ורק בגלל כחלון הצבוע והדו פרצופי שמגן על בג״צ שעושה את המעשים האלה ומונע בכל כוחו וכוחו של רועי פולקמן יו"ר כולנו הכחלונית – שעבד בארגון של הקרן החדשה. כחלון מונע מהממשלה והקואליציה לחוקק את החוקים שיחזירו לכנסת את כוח החקיקה ולממשלה את היכולת למשול ולפעול ולפתור בעיות.

    בג״צ במתכונתו הנוכחית בה השופטים בחרו את עצמם בעצמם הוא הבעיה המרכזית של מדינת ישראל. יש לחסלו במתכונתו הנוכחית בה הם בחרו את עצמם בעצמם – ולחוקק שאת השופטים תבחרנה אך ורק ממשלות ישראל המתחלפות כמו בכל הדמוקרטיות הנאורות ורק לאחר שימוע עומק בכנסת.

    בפקולטות למשפטים מלמדים רק את שטיפות המוח של שודד הים המשפטי שעבר על החוק אולי יותר מכל אדם אחר, הדיקטטור כהגדרת פרופ פוזנר את אהרון ברק. יש להקים ועדה שתבדוק את חומר הלימוד בפקולטות למשפט בישראל. אהרון ברק הדיקטטור מרוויח הרבה מאד כסף כי לומדים רק מהספרים שלו שמייצרים לנו עגלים מלומדים שטופי מוח שימשיכו את מורשתו האיומה מאות שנים אם לא ננקה את האקדמיה.

    על הכנסת לבטל את חוק כבוד האדם הערבי והמסתנן וחרותו של המחבל הרוצח ולבטל את כל הררי הפסיקות ההזויות שנובעות מהחוק המחורר כגבינה שוויצרית שלחורים שלה דוחפים השופטים האלה שבחרו את עצמם בעצמם כל מה שבא להם בלי קשר לכלום.

    ותמיד עלינו לזכור שכל השופטים האלה שחושבים שהם בני אלים לא בני אלים ולא נעליים. הם בסך הכל לא יותר מאשר עורכי דין וכולנו יודעים שהם כולם עורכי דין שמאלנים ותו לא. שופט הוא בסך הכל עורך דין!!!

    לעיון:

    פרופ' מאוטנר: בג"צ הפך למוסד לפעילות פוליטית של השמאל שאיבד כוחו בכנסת!

    http://rotter.net/forum/gil/27789.shtml

    השמאל הפסיד הרבה מאד כוח בפוליטיקה וסובל הפסדים פוליטיים גדולים מאד ומה שהוא עושה בעצם, הוא העתיק את הפעילות הפוליטית שלו מהפוליטיקה של הבחירות, שהיא הפוליטיקה של הכנסת, למקום אחר – לבית המשפט העליון – והפך אותו למוסד שממנו הוא מנהל פוליטיקה.
    אחרי 30 שנה של כיוון כזה מצידו של בית המשפט, בית המשפט מוצא את עצמו כרגע במצב של אובדן לגיטימציה…

    יש לנו משבר חמור כרגע עם בית המשפט העליון שהוא מוסד מדינה חשוב מאין כמותו.

    כדאי שנפתח חשיבה חדשה לגמרי לגבי איך הוא צריך לפעול ב- 30 השנים הבאות.

    בכך יעסוק האשכול.

    פרופ' מאוטנר:

    *באוקטובר 2007, פורסם שמו כמועמד לכהונת שופט בבית המשפט העליון.

    *מנחם מאוטנר הוא פרופסור מן המניין בפקולטה למשפטים של אוניברסיטת תל אביב, לשעבר דיקן הפקולטה.

    *הינו עורך ראשי של סדרת הספרים משפט חברה ותרבות היוצאת לאור על ידי הפקולטה למשפטים.

    *היה מראשוני המבקרים את מהפכת "הכל שפיט" של פרופ' אהרן ברק, ואת תפיסת בית המשפט כמין כנסייה של מאמינים חילונים.

    http://rotter.net/forum/gil/27789.shtml

  2. מסתננים בתל אביב (וידאו) מרגישים שהמדינה שייכת להם הגיב:

    1.המסתננים מרגישים שהמדינה שייכת להם (וידאו) כשמאחוריהם עומדים אירגוני זכויות האדם יוצאים לרחובות המוני מסתננים זקופי קומה גאים ונועזים ,הם דורשים עוד ועוד זכויות , וזוהי רק ההתחלה.
    מסתננים בתל אביב 2010 חלק חמישי

    http://www.youtube.com/watch?v=QBMxmS9Bh1U&feature=player_embedded

    2.מסתננים בתל אביב 2010 חלק שלישי

    http://www.youtube.com/watch?v=FJ7Q8NXXf2k&feature=related

    3.מסתננים בתל אביב 2010 חלק רביעי

    http://www.youtube.com/watch?v=_k0UbTw5EXM&feature=related

    4.מסתננים בתל אביב

    http://www.youtube.com/watch?v=8zbIZ7kQdQs&feature=related

    http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=read_count&om=21460&forum=scoops1&viewmode=threaded

  3. האשכול יציג סידרת כתבות על השמאל שהשתלט על בג"צ ומערכת המשפט ומנהל משם את הפעילות הפוליטית שלו אחרי שאיבד את כוחו בכנסת.
    כך מסכם עו"ד יורם שפטל את הסכנה שמהווה בג"צ במתכונתו הנוכחית להמשך קיומה של מדינה יהודית:

    "ברק ובייניש שעמדו בראש בג"צ כמעט 2 עשורים, עיצבו אותו במודע ובמובנה כבית משפט פוסט ציוני מובהק שחייב לפעול נגד יהדותה של המדינה.

    בג"צ חותר תחת הרוב היהודי במדינת ישראל!

    ישראל היא מדינה יהודית ומדינת הלאום של העם היהודי, אך רק רוב מוחלט ומאסיבי של יהודים באוכלוסיית ישראל הוא המבטיח את יהודיות המדינה.

    האוייב הערבי והשמאל הישראלי, בפועל ובשתיקה, בעזרת בג"צ פוסט ציוני עם פסיקות שחותרות תחת הרוב היהודי במדינת ישראל, עושים הכל כדי לבטל את יהדותה של המדינה באמצעות הכנסת לא יהודים רבים ככל האפשר לארץ.

    כמו כן פועל בג"צ באופן לא חוקי כשהוא מבטל חוקים של הכנסת, כיוון שאין לו רשות לכך. החוק קובע שכל גוף שלטוני בדמוקרטיה אינו רשאי לעשות שום פעולה שהחוק לא התיר לו אותה במפורש".

    סידרת הכתבות באשכול תציג את הבעיה ובהמשך גם את הפתרונות.

    בג"ץ פסק: ישראל – מדינת כל מסתנניה

    http://103fm.maariv.co.il/programs/Media.aspx?ZrqvnVq=FLKFKE&c41t4nzVQ=EEJ

  4. האירוע מתרחש מרגע יציאת.השבת.בצומת רחובות.סעדיה גאון ומיימון