נותרו שעות אחרונות: מידה זקוקה לעזרה שלכם

במשך שש שנים אתר מידה השמיע את הקול שלכם. עכשיו הגיע הרגע שלכם להיות שותפים

לחצו כאן לתרומה

אנחנו צריכים את העזרה שלכם.

כבר יותר מחמש שנים שמידה איתכם – נלחמת על האמת. לפני כשבועיים הודיע לנו התורם העיקרי שלנו שהוא החליט להפסיק את המימון. המשמעות היא שמידה עומדת להיסגר, וישראל בלי מידה היא לא אותה ישראל.

מידה עומדת בחזית הציבורית מול התקפות השמאל, בנושאים החשובים ביותר. אנחנו מתייצבים ראשונים במאבקים הכי קשים, ומובילים קו ברור.

למשל, אלאור אזריה. חשפנו את ההטעיות, את ההתנהלות הבעייתית, את מה שהוכיחו הפרוטוקולים במשפט, את הכשלים בפסק הדין. הראינו את האמת: אלאור פעל בסביבה מבצעית פעילה עם תחושת סכנה ברורה.

אלאור אזריה | פלאש90

גם את בעיית המסתננים הצפנו כבר לפני שנים. חשפנו את עמותות השמאל שמסייעות להם, נלחמנו על זכויות תושבי דרום תל-אביב, נתנו לתושבים במה והיינו פה לאוכלוסייה שהופקרה. לא הרפינו, ואנחנו לא רוצים להפסיק.

מסתננים בדרום ת"א | פלאש90

מאז שקמה מידה, היא מובילה את חשיפת מעללי הקרן החדשה לישראל וארגוניה. אנחנו חושפים את האסטרטגיה, את המניפולציות, את התקציבים, את הפעילות, הנזק, את ההשפעה. וזה חשוב, וזה עובד.

גם בביטחון אנחנו לא עושים הנחות. מידה מציגה מבט ריאליסטי מפוכח, ולא מוותרת על צה"ל קשוח ומבצעי, שמוכן לאיומים אמתיים ויודע איך לנצח מלחמות.

חיילי צה"ל באימון | פלאש90

יותר מכל כלי תקשורת אחר, מידה חושפת ומאתגרת את אליטות השמאל. אנחנו מציגים ללא לאות את בעיית האקטיביזם השיפוטי – על כל גווניה. זה מתחיל בבית המשפט העליון והמהפכה החוקתית שהוביל, ממשיך עם מבקר המדינה ומגיע עד היועצים המשפטיים.

אהרן ברק | פלאש90

גם האקדמיה על הכוונת שלנו וכמובן – אנו מציבים מראה חדה וברורה מול פניה של התקשורת הישראלית. אנחנו פה, כדי לשאול שאלות קשות, לברר את העובדות, ולהפריך את המיתוסים שמפיץ השמאל. ויש הרבה מיתוסים להפריך.

אנחנו בחזית גם בחקירות נתניהו, מציפים את האכיפה הבררנית, ועומדים בתוקף על הדרישה לשלטון חוק הוגן ושוויוני גם לימין.

אנחנו גם גאים לספר לכם על הרבה דברים טובים שקורים בישראל. אבל אולי הכי חשוב, ברוח האמתית של ז'בוטינסקי, אנחנו נלחמים בקנאות על החירות של כל אחד ואחד מאיתנו במדינה הזו.

אנחנו רוצים להמשיך בכל הכוח ולהוסיף לדיון הציבורי את הקול של ימין חדש, בטוח בעצמו, עובדתי, אינטלקטואליו עם תפיסת עולם מגובשת. אנחנו קטנים ומעטים מול גדולים ורבים – אבל אנחנו משפיעים.

אנחנו זקוקים היום לאכפתיות שלכם, לאהדה שלכם. אנחנו צריכים שתפתחו את הלב, אבל גם את הארנק.

תנו לנו להמשיך להתייצב מדי יום, להפיץ את הקול הייחודי של מידה – ולהשפיע.
כדי לתרום למידה, לחצו והכנסו לדף הקמפיין.

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

69 תגובות למאמר

  1. כן, מידה מאוד חשובה לישראל. אך לא הבנתי איך אני יכול לעזור? יש חשבון לתרומות? PayPal? Patreon?

  2. על מה הכסף הולך? יש לכם פירוט הוצאות? עלויות?
    ואני מצטרף לשאלה של אור – בעוד כמה זמן תצטרכו שוב לצאת בקמפיין כזה?
    האם יש תוכניות לטווח ארוך לשרידות? אולי patreon? או מכירת מוצרים כמו שיש לכם בקמפיין שלא כתרומה?

    1. היי אסף
      כשהטובע טובע, הושט לו יד ואל נא תחקור אם הוא יודע לשחות
      (ומבלי מידה משולים אנו כולנו לטובעים)

  3. אני רוצה לתרום תשלחו לי מספר חשבון ופרטי הבנק כדי שאוכל להעביר לכם כסף

  4. בבקשה, אנא מכם, תפתחו אפשרות לשלם דרך paypal. ישנם אנשים שלא אוהבים למסור את מספר כרטיס האשראי המלא שלהם ולהקלידו על המסך.

  5. פעמים מספר ביקשתי להצטרף אל קוראי "מידה" באמצעות הדואר האלקטרוני שלי (אשר מצוין בטופס התרומה.) משום מה לא נשלח אלי חומר עד עתה.

  6. חברים יש בעיה בדף הסופי של הליך התרומה. אני רוצה לתרום אבל בסוף הוא לא נותן לי וכל התהליך מסתיים בהודעת שגיאה. תטפלו בזה דחוף

  7. אני קורא בדרך כלל את הארץ ושם יש אפשרות להירשם למנוי בלי לשלם ונפתחים 6 מאמרים בחודש. אולי יעזור אם תייצרו מודל דומה ? אולי יעלה את ההכנסה מפרסומות ? אני בדרך לא מסכים עם שום דבר שנכתב פה אבל מעניין אותי לקרוא.

    1. וואו, אתה חיה נדירה… כל הכבוד!

  8. רוצה לתרום
    מדוע מסובך ב"ב לבצע את התרומה
    לי הכי נוח לתרום לחשבון שלכם (אם יש לכם) בבנק הדואר
    פשוט לבצוע (לא אוהבת לתרום באמצעות הרשת)
    אנא אפשרו זאת בבקשה.

    1. נכון , השיטה שלהם בעייתית לתשלום , נכנסתי לדף הקמפיין אבל לא הבנתי איך משלמים כי יש לי אפשרות לשלם אבל אני לא מחזיק כרטיס אשראי . עדיף שהיו נותנים חשבון שניתן להפקיד אליו כסף !

  9. לפני כ- 25 שנה יצא לאור ירחון/רבעון בשם תכלת. חוברת ברמה גבוהה שעסקה בדעות לא "מקובלות" לתקופה, קרי, דעות ימין, כלכלה קפיטליסטית, משפט. מאמרים באיכות גבוהה. החוברת תורגמה גם לאנגלית והופצה מעבר לים. סה"כ יצאו לאור פחות מ- 40 חוברות משך כ- חמש שנים. תכלת סגר את שעריו.
    ראשית, אין ספק שזהו האתר הטוב ביותר בתחום עם כותבים מהצד הימני של המפה הפוליטית. כעת, אתר מידה, לאחר כחמש שנים מבקש מהציבור תרומות כדי לקיים את הכתיבה והאתר. שוב הגענו למבוי חסום.
    א. האם אורך החיים של מוצאים לאור "מאמרים ימניים" הוא כחמש שנים ? האם זה הסוף ?
    ב. איך יתכן לאתרים מהצד השמאלי של המפה לא מגיעים למצב כזה ? איך הם מתוקצבים ועל ידי מי ?
    ג. גם אם כל קוראי האתר, נניח כ- 10000 קוראים, יתרמו כל אחד 100 ש"ח, נקבל מיליון ש"ח. לכמה זמן זה מספיק ?
    ד. נכון שאתר נקי מפרסומות נעים יותר לקריאה, אך המפרסם יכול לשלם לאורך זמן.
    ה. אפשר להפוך את האתר בתשלום כמו gplanet, אך לא קשוח מדי. תשלום לפי מאמר.

    בכל אופן אשמח להעביר את חלקי. אני מעדיף לקרוא לזה תשלום. זה בזכות ולא בחסד.
    היכן משלמים.

    1. התשובה פשוטה: אתרים בעלי אג'נדה שמאלנית מוצאים בקלות קרנות וארגונים מחלישי ישראל השמחים לפרנס ישראלים שמוכנים לקדם את החלשת ישראל בשפה העברית. הנה כמה ממקורות המימון של אתרים כאלה:

      https://mekomit.co.il/about/
      (הפרק "שקיפות תקציבית")

      https://tinyurl.com/y9jh63ev

      https://tinyurl.com/y6udn52k

    2. התשובה פשוטה. בגלל השיטה הסוציאליסטית השולטת פה, הישראלים הפרטיים עניים למדי.

  10. תרמתי ולא היה מסובך.אני אוהבת לקרוא באתר מספיק כדי לתרום להמשך קיומו.לדעתי, המספר הרב של אופציות לתרומה קצת מבלבל.הרוב , כמוני,יעדיפו לתרום ללא תמורה בכל מקרה.

  11. אני מוכנה לשלוח בדואר מאה שקל אבל תתנו כתובת. בושה וחרפה לליכוד שמפנק את כל הסקטוריאלים אבל מיתעלם ממדיה לאומית. עד מתי ההפקרות. איפה מדייה לאומית. כיתבו כתובת ואנשים ישלחו מזומן.

    1. זה ברור מנוסח התגובה שלך. הרי אם הליכוד היה תומך כספית באתר הזה היית כותב שזה אתר "מטעם" ואתר של תעמולה פוליטית. מכירים את השיטות של השמאל: כל מה שיעשה הימין הם ימצאו בו פגם. אם נתניהו מתעקש – הוא "פאשיסט" ואם הוא מתגמש – הוא "מתקפל". אם הבן שלו עובד – מתלוננים שהמאבטח שלו נמצא איתו בעבודה ועולה כסף למשלם המיסים ואם הבן לא עובד – מתלוננים שהוא בטלן.

  12. כשהציע מי שהציע בחקיקה להחליש את האפשרות שגוף תקשורת יפעל רק בעזרת נדיבות לבו של תורם זה אחר ולא על ידי מודל עסקי כלשהו- יצא קצפכם של כולכם- ובתגובת רפלקס שלפתם מולו את כל הארסנל. " רוצים להפיל את ביבי" "הדיקטטורה של נוני מוזס" "האליטה השמאלנית" וכיוצא באלה. אולי אם היה עובר חוק "ישראל היום" הייתם יכולים להמשיך עוד הרבה שנים בלי להזדקק לתרומות. אולי אם הייתם מנויים על עיתון "הארץ" לא בשביל לספר לקוראים שלכם מה השמאל אומר על הימין (כדי לדעת מה כתוב ב"הארץ" אני יכול לקרוא "הארץ") אלא כדי ללמוד איך אפשר להוציא לאור עיתון שלא נהנה מתפוצה רחבה ובכל זאת כבר 80 שנה מנסח בלי להתבייש את השקפת עולמו וזוכה לתהודה רחבה הרבה יותר מאשר אצל קוראיו.

    1. דמגוגיה בגרוש. יש עיתון בישראל כיום שמרוויח בזכות עצמו לפי מודל עסקי ולא משמש שופר בשירות העסקים הרווחיים (הלא-עיתונאיים) של המולטי מיליונר שמחזיק בו, לשם קידום האג'נדה האישית שלו?
      גלובס – פישמן
      מעריב – נוחי דנקנר
      הארץ – שוקן והאוליגרך נבזלין
      קשת (עם מאקו שגם הוא חינמי) – תשובה וחברים
      רשת – אודי אנג'ל ומשפחת עופר
      ידיעות (עם ליינט שגם הוא חינמי) – נוני מוזס
      לכולם מותר, רק ל"מידה" אסור.

    2. קשקוש מקושקש, רק לאחרונה התברר לכולנו איך מו"ל הארץ שוקן נהנה מנתח פרסומות של הלפ"מ בלי קשר לתפוצתו האמיתית של העיתון, אפילו בהשוואה לעיתון כדוגמת מעריב.והכי אבסורד שהגוף שמעניק לעיתון האנטי ציוני הזה את הממון הגדול מכולם הוא משרד הבטחון-כמובן שהתגובה ממשהב"ט הייתה אין תגובה!
      הטרולים של הקרן לישראל החדשה עובדים חזק גם בלפ"מ של משהב"ט!
      אני עכשיו תרמתי למנוי כסף,כי אסור לתת לאתר הזה לשקוע ולהעלם, עם הנצח מאמין בדרך ארוכה גם אם היא רצופה פרסומות באתר ומאמצי גיוס ממון ברשת!
      שיהיה למידה ולכולנו בהצלחה רבה

  13. ניסיתי לתרום מס' פעמים וקיבלתי הודעת שגיאה לאחר ביצוע התשלום. אנא תקנו את התקןה ועדכנו אם התקבלו אצלכם התרומות של אלו שקיבלו הודעות שגיאה (ולפי התגובות כאן ובפייסבוק יש רבים כאלו).

  14. חשבתי. למה שלא תשדרגו תהפכו אתר זה לאינטראקטיבי תשתפו את קוראיכם בעיצוב האתר בבחירת כתבות בבחירת כותבים. זה המון נותן חשק לתרום שוב ושוב. תייצרו אתר אינטראקטיבי מיתמשך. תוסיפו פירסומות. ההמון האדיר הוא לאומי ויש חלל ענק בנישה הזו. חישבו על זה לשדרג את האתר. כמו שעשה בועז גולן שמשתף את המאזינים בשאלות לאורח באולפן. הביאו כותבים שהעם אוהב. מיי גולן אלאור עזריה-מה דעתכם שיכתוב מה הוא חושב. הביאו איתמר בן גביר זה מתנועת אם תירצן שפי פז רות גביזון וכל מה שהעם אוהב. הצל מירי רגב. שאלו את העם מה אתם רוצים השבוע את מי ליקרוא ולפי זה עצבו את כותבי אותו שבוע. העם רעב לחדשות לאומיות והוא מחכה. הוא רוצה לקרוא את דעותיהם של מי שהוא אוהב. אני אשתדל לתרום השבוע . זה הלקח ברגע שתשתפו את ההמון באתר הרבה ינהרו וזה יתן חשק מיכל הבחינות. הכינו את הפופולרים בהמון ויש הרבה. תנו נישה להראל נוף הניפלא תנו לכל מי שמענין את העם ותיראו איך האתר יפרח וישגשג.

  15. מצטרף לבקשה לאפשר תרומה דרך פייפאל. גם אני לא מרגיש נוח לתת כל כך הרבה פרטים אישיים, כולל מספר תעודת זהות, באינטרנט.
    אשמח מאוד לתרום, אבל אנא — דרך פייפאל.

  16. קפיטליסטים מבקשים תרומות?! אפשר לשמוע עוד פעם?!
    אם אתם לא מחזיקים את עצמכם אין לכם זכות קיום. בבקשה לעמוד מאחורי האג'נדה!

    1. מדוע לא? קפיטליזם אין פירושו ויתור על מקור מימון המונים. פירושו גיוס הון, ובהחלט מותר לגייס הון מהמשתמשים והנהנים מהאתר. זה שונה לחלוטין מגיוס מימון ממממן אחד שמשפיע על תכני האתר, או מכספי הציבור כשהציבור מודר מקביעת התוכן והכיוון של האתר.

    2. הם לא ביקשו תמיכה ממשלתית. הציבור יחליט האם לאפשר למידה להמשיך בניגוד ללא מעט גופי תקשורת הממומנים מכספי מיסים בין אם רוצים בהם ובין אם לא

  17. לתשומת לב הנהלת מידה! ניסיתי ולא הצלחתי לתרום, כמו רבים אחרים כאן. אנא תקנו בהקדם!

    בחרתי תשורות, מילאתי פרטים אישיים, מילאתי פרטי כרטיס אשראי, ו….

    כלום.

    🙁

  18. תרמתי כתשלום על ההנאה.
    מתגעגע לבלוג של רן ברץ,
    מתי תשוב לכתוב בקביעות?

  19. הייתי תורם לכם בשמחה, אבל לצערי אני עדיין קטין נטול חשבון-בנק…

  20. יכול להיות שכקורא נאמן הייתי נענה לבקשה זו בעבר, אך כיון שאתר חדשותי זה אינו שופרו של התפיסה השמרנית הליברלית אלא שופרו של בנימין נתניהו, התמיכה בו בכל מצב ומנגד ההתנגדות לכל מבקריו ללא שיפוט מקצועי אמיתי ,דבר זה פוגם באופן מהותי באמינותכם.
    בתקווה לשינוי.

    1. מתי בפעם האחרונה ראית פה כתבה שקשורה לבנימין נתניהו, או שאתה לא כזה "קורא נאמן"?

    2. ביבי ביבי ביבי ביבי: השמאל מתחזה לימין קיצוני כדי להשניא את נתניהו על המחנה הלאומי ולגרום למצביעי ימין לא להצביע בבחירות. שיטה בולשביקית מוכרת.

  21. יש קבלות על התרומה? אשמח לתרום אבל אם זה עמותה רשומה אז לפחות שאקבל החזר מס.

  22. ניסיתי לתרום אבל אני לא מעוניין לתת פרטים ובטח שלא תעודת זהות ודברים כאלה, למה שלא תוסיפו פייפאל או משהו כזה, יהיה הרבה יותר קל.

  23. למה בין כל מעלות האתר אינכם מזכירים את הנושא החשוב מכל
    המאבק הצודק למען כלכלה חפשית

  24. לאתר מידה שלום
    תרמתי בדואר לאחרונה מאה שקל ואני מוכנה ליתרום בעתיד. אבל תנו לנו גם להיתערב בתוכן שלכם. לבטח אתם מבינים שהתורם היה רוצה להשפיע על התוכן ככה תעודדו אותו לחזור על התרומה. ערבו אותנו ההמון בתכנים שלכם.
    אני למשל הייתי רוצה שתאפשרו למיי גולן לשי פז אפשר גם לעזרייה ליאור או מישהו מימישפחתו לכתוב מדי פעם מאמר פה. תנו גם לרות גביזון אם תסכים להראל נוף ליוני רייני ויש עוד הרבה. טיבעי שאדם יצפה לאיזה שהיא תמורה והוא רוצה בעיקר בכיוון זה. תרמתי בעבר לאר ישראלי פטריוטיו ולמרבה הצער הוא ניסגר אבל יש אותו בפייסבוק. גם משהו. העלו את מושג מדייה אינטראקטיבית של הזנה הדדית מין מהפכונת שאולי אפילו יחקו אותכם. המדייה נורא חשובה בימינו לאדם הלאומי אין כימעט מדייה זו הסיבה שתרמתי. תבינו שאלה שתורמים רוצים משהו בתמורה אי שם כדי להמשיך ליתרום וזה צודק וגם טוב ויעיל. ככה תאפשרו את המשך הפעלת האתר. ככל שיהיו יותר כניסות ככה תרוויחו.

  25. מערכת מידה אני רוצה לומר לכם משהו.
    אני עכשיו תרמתי לכם
    אבל עשיתי זאת בלב כבד
    פשוט כי עדיף איתכם מאשר בלעדיכם,
    אבל יש אבל גדול.
    שבגללו לא תרמתי עד עכשיו.
    ראשית- אתם תוקפים באופן קבוע את המגזר החקלאי בישראל,
    וזה הופך אתכם בעיני לא רק ללא ציונים אלה גם לחבורה של טפשים חכמים, כלומר אנשים שמרוב שכל נהיים טפשים.
    שנית- הרמה של האתר ירדה פלאים בשנה האחרונה. טובי הכותבים שלכם עזבו אתכם
    והאתר הפך למן מקום מתריס וילדותי ושכבר לא מצליח לא לייצר סדר יום ולא ליצור עניין.
    כולי תקווה שתשתפרו באופן קיצוני, או שלא תשיגו את היעד של המימון ותסגרו ובמקומכם יעלה כוח רענן ואיכותי יותר. בעצם אפשר להגיד שאני תורם מתוך געגוע למה שהאתר הזה היה לפני שנה או יותר, כשהכותרים עוד גרמו לי להקליק עליהם יותר מאשר פעם בשבועיים.
    סליחה על החדות והבוטות. אבל גם אתם חדים ובוטים. אז זה נראה לי בסדר.

  26. מידה מבטאת עמדות ימניות קפיטליסטיות שאינן דתיות ולכן בפועל היא השופר של מפלגת הליכוד שכזכור לי נמצאת בשלטון… מין הראוי שהליכוד יממן אותו.

  27. ההתעלמות שלכם ממצוקות חלק גדול מהאוכלוסיה, מונעת ממני לתרום משהו. כלכלה קפיטליסטית לא חייבת להיות "פראבדה" – יש אמת אחת וזהו. בארה"ב, יש כמה זרמים במפלגה הרפובליקנית, ומאז עליית טראמפ, הקפיטליזם הרפובליקני השתנה בכמה נושאים.

    היה ראוי שיהיה מקום לקשת יותר רחבה של דעות.

  28. התבלטתי קצרות אם לתרום, אבל אז נזכרתי במדיניות הצנזורה הפחדנית של העורך, שמסנן תגובות מנומקות, בעודו מאשר תגובות מזעזעות עם הסתה ברורה לאלימות( למשל:"אם הממשלה לא תעשה את מה שהעם דורש הולך להיות פה מלחמת ״אחים״, אזרחים רצחנית ואלימה.אני כבר לא רואה את העם יושב בשקט יותר.ברגע שהעם מרגיש שתוקפים את צה״ל (הילדים שלהם) והממשלה לא נותנת גב (דיו בורים בלי מעשים) הם יקחו את החוק לידיים ויתחילו לחסל את השמאלנים ברחובות…")

    זה, יחד עם הירידה המטורפת ברמה בחודשים האחרונים, עם "מומחי" אקלים וכלכלה כמו הלל גרשוני מחד והיעלמם של כותבים רציניים כמו דני אורבך ואריק גרינשטיין מהאתר מאידך,הטה את הכף נגד. שיהיה בהצלחה.

  29. אתם אכן עושים עבודת קודש חשובה ביותר, אולם נתקלתי לא פעם אחת במאמרים הומופובים, שמסתמכים לכאורה על "מחקרים אקדמים" – שהם כמובן מופרכים לחלוטין ובטח שאינם מישרים-קו עם עיתונות מקצועית ואתית. אין למאמרים מהסוג הזה מקום באתר הזה ולא בשיח הציבורי בישראל של 2018.

    אנא נקו את האתר הזה מהומופביה ואשמח לתמוך בכם כספית.

    1. רוב המאמרים הם כאלה, גם בתחומים אחרים, בוודאי איכות הסביבה.

  30. שמחתי לתרום ולעזור. תודה לא -ל שאתם קיימים . הנאה צרופה לקרוא את המאמרים של כל הצוות.
    בע"ה תצליחו לגייס את הכסף ולהמשיך בעשייה המבורכת והחשובה.
    בהצלחה!!!

  31. נקו את האתר מלהט"בופוביה, ואשמח לתרום לכם.
    מעריך את התרומה הליברלית שלכם, אבל זה יותר מדי בולט מכדי שאוכל לתרום.

    1. האם החיוב כבר התבצע? תרמתי כבר לפני יותר משבועיים, קיבלתי אימייל מכם, אבל אני לא רואה שבוצע חיוב.

  32. אנא הסירו את המאמרים ההומופובים, הלא מקצועיים וחסרי כל-הגיון בסיסי, ואשמח לתרום.