דעה: תנו לשב"כ לנצח את הטרור האזרחי

האלימות בחברה הערבית ממשיכה להשתולל ובכל יום סופרים את הנרצחים. איש החינוך הערבי, נאיל זועבי תוקף את חברי הכנסת הערבים ודורש התערבות של כל זרועות הביטחון במטרה לפתור את הבעיה ארוכת השנים

דוברות המשטרה

כשהפחד שולט ברחוב וחוסר האונים הופך לשגרה, כשאם כוססת ציפורניה בחרדה בתהייתה האם בנה שיצא לקניות אקראיות במכולת לא יפגוש כדור תועה, כשאב עוצם עיניו בתפילה שבתו בדרכה לבית הספר תצליח לעשות את דרכה לביתה בתום יום הלימודים ללא פגע, כשילד רואה את אביו שותת דם ברחובה של עיר באמצע היום, כשנערה בחרדה ומבוהלת עד אימה מכדור שננעץ בתריס חדרה הנעים, כשהמוות מסתובב בשכונות, סמטאות, רחובות הזעם והאימה בכפרים ובערים הערביות.

אל מול המצב הקשה, המטריד והעגום של החברה הערבית בישראל – מצב בו ספירת הגופות היומית מתארכת כאילו מדובר בגזרת גורל מחויבת מציאות – חייבת ממשלת ישראל, על כל זרועותיה, לפעול בנחישות מול האלימות המשתוללת. היא חייבת לגשת לסוגיה באגרוף ברזל וביד של פלדה.

הוועדה המי יודע איזה מספר, שוב הוקמה בקול תרועה רמה, ושוב קיימה מסיבות עיתונאים מלאת פאתוס, ושוב שיחררה הצהרות בומבסטיות שכולם יודעים ששוות לכפרות, שוב הבטיחה בקול עמוק, תקיף וסמכותי שהנה-הנה הגיעה עת הבשורה הגדולה לחברה הערבית. הביטחון האישי יחזור לרחובותינו, רצח לא יהיה במחוזותינו וקולות הבכי של הורים ובני משפחה לא ישמע שוב בכפרינו ובערינו.

התנגדות מבית

ומי בראש המתנגדים? מקהלת חברי הכנסת והפוליטיקאים הערבים, מקהלת הפרובוקציות והלא-לא, מקהלת הדומעים בדמעות תנין, מקהלת הדורשים תגובה ותוקפים את כולם חוץ מאת עצמם. חבורת סרבני הטיפול הממשלתי, המתנגדים לטיפול אמיתי, סינדרום הפוליטיקאים הערבים המתמחים בצעקות ובגלגול האחריות על כולם חוץ מעצמם, הם אלה אשר ממש מסרבים לטיפול משולב של זרועות הביטחון למיגור הפשע והפסקת נהרות הדם הזורמים ברחובותינו.

כאזרח ערבי שבאמת מייצג את המגזר ורוצה בטובתו, אני מזמין בזרועות פתוחות את הצבא, השב"כ, מג"ב, המשטרה הכחולה, הטכנולוגיה המתקדמת ביותר ומבחינתי, שיבוא גם המוסד והסוכנות האטומית. כולם כולל כולם מוזמנים בשמחה רבה לפעול ולעצור את מגפת הרצח והאלימות במגזר. שיבואו להחזיר את הביטחון האישי לאזרחים, להחזיר את הזכות לעצום עין בלי לחשוש מכדור תועה, את הזכות הבסיסית ללכת ברחוב בלי לסיים את דרכך בעודך מתבוסס בשלולית דם. אנחנו רוצים לחיות כאנשים נורמלים. רוצים לטייל בפארק עם הילדים בלי החרדה, הפחד והיראה הבלתי פוסקת.

האזרחים הערבים במדינת ישראל נמצאים במצב חריג וקשה. אנחנו עומדים במצב בלתי נסבל ובלתי אפשרי ממש. כדי להתמודד עם הטרור האזרחי החריג – חייבים להשתמש גם בכלים חריגים. פשוט אין פתרון אחר.

ברור שבמדינה דמוקרטית, כמו מדינת ישראל – לצבא, לשב"כ ולמג"ב יש תפקידים אחרים לחלוטין. אין ספק שתפקידם אינו להשליט סדר אזרחי. עם זאת, מדובר במצב חריג בו זרועות הביטחון לסוגיהן נדרשות לפעולה ממוקדת, חסרת פשרות, נחושה ועיקשת.

חברי הכנסת והפוליטיקאים הערבים עושים במשך שנים רבות הון פוליטי על גבם של אזרחי ישראל הערבים שחלק לא מבוטל מהם פשוט רוצים להיות חלק ממדינת ישראל. כל הישגיהם של אותם פוליטיקאים מסתכמים בפרובוקציות ובזעקות שבר על המציאות במגזר. הם רק שוכחים לציין שהאחריות היא על כתפיהם ושהמציאות הזו החתומה על שמם.

כאזרח ערבי, הרואה עצמו מייצג נאמנה את רוח השילוב ודו הקיום האמיתי אני אומר בצורה ברורה וחדה – תנו לצה"ל לנצח, תנו לשב"כ לסייע, תנו למג"ב ולמשטרה להחזיר לנו, אזרחי המדינה את הביטחון .

 

נאיל זועבי הוא תושב כפר נין, מנהל בית ספר, מחנך ואיש שלום.


עקבו אחר ׳מידה׳ גם ברשתות החברתיות:

 

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

25 תגובות למאמר

  1. נעים זועבי, שמור על עצמך ועל חייך, כי בכתבה זה העלת את חמתם של אותם מנהיגי הערבים חברי הכנסת החיים על ההסתה והשמצת השלטון היהודי, יראו בך איש מסוכן שמערער על דרכם, והם הם מפיצי תרבות הטרור והרצח עשויים להפרע ממך בדרכם ובשיטותיהם.

  2. לא קראתי מעבר לכותרת!

    יש פתרון יותר פשוט שלא כולל הפעלות מיוחדות של ארגונים ועלויות מטורפות למשק.
    מוזמן כותב המאמר לאסוף פקלאותיו ויחד עם משפחתו ועמו המומצא לעוף לנו קיבינימאט מהמדינה היהודית.
    לך לירדן,מצרים או כל חור ערבי/מוסלמי בעולם, תחיה שם עם אנשים המתאימים לחוסר התרבות הברברית שלכם.

    ואם אתה איש שלום – אז שלום שלום ואל תבוא לי בחלום.

    1. הגזענות מסירה על ראש הכותב. במקום לאמ בשתי ידיים אנשים כמו הכתב, הוא מנסה לרחקם. זו בדיוק הסיבה שלהרבה ערבים אין אימון ביהודים, כי לא משנה מה יעשו, תמיד לא יעזור.
      אני מוחה על דבריה כותב, ורוצה להבהיר שרוב הציבור היהודי, תומך מאד בדברי הכותב, ורוצה אותו כאן אתנו, בשותפות מלאה. והפרחח שכתב את התגובה בהחלט יכול ללכת לכל חור שהוא רוצה, ויעזוב אותנו כאן. לא צריך אותו ולא שכמותו

    2. אתה צודק שעזיבה של החלק העברייני מהציבור הערבי(וזה חלק בלתי מבוטל) תעזור-אך על מה אתה מבסס את הנחך שהכותב שייך לאותו חלק? עושה רושם שהוא דווקא מעוניין בשלטון החוק והסדר.

    3. יהושוע היקר עד מאוד(התמימות שלך עולה לנו הרבה)

      למה לי שותפות עם עם אחר במדינת הלאום שלי????????????
      מה לך ולאויב הערבי שאתה מעדיף על פני – יהודי כמוך ???
      בהתבסס על כתיבתך ניתן לומר כי אתה חילוני, נאור ומתקדם מהשמאל, צאצא לתנועת ההשכלה באירופה. בהתאם לכך מובנת הבגידה הטבעית בבני עמך, זה בדי.אג.איי שלכם כבר.
      היה גרמני בצאתך אמרתם אז והבאתם חורבן על יהדות אירופה.
      היום זה היה פלשתיני בצאתך ולהביא חורבן על היהדות בארץ.

      לא יירחק היום ויעשה החשבון עם הבוגדים בעם היהודי. כולכם תעמדו למשפט ההיסטוריה

    4. לאודי : זה מקובל עלי.

      לדוד : אינני מכיר את הכותב כלל,זה לא משנה לשיטתי שלא יהיה לנו שקט ללא הפרדה לאומית .
      שילכו לירדן, ממלכה מומצאת, מתנה מהבריטים לבני בריתם הבדואים שהפסידו בקרב מול בית סעוד כפיצוי.
      את ארץ היהודים ישאירו ליהודים. מה לנו ולהם למען השם?!?
      ואם הוא מעוניין בשלטון חוק , שיקים כזה לאחיו במדינתו אשר בעבר הירדן( יש שם כזו,והיא די יעילה כנגדם).
      קראתי את המאמר לבסוף, הוא מבקש מהיאהוד שיבואו לנקות לו את השכונה מזבל שהצטבר במשך שנים בתוך תרבות שבטית נחשלת ונכשלת,שהוא בעצמו יצא ממנה והתקדם קדימה.

      אנחנו לא הפתרון – כי הבעיה לא אצלנו. נקודה.
      הבעיה אצלם,בערכים,במוסר הקלוקל,בכוח ההיזק שבם – כפי שקורה מדי שבוע במגזר המיותר.

      בירדן לעומת זאת, הם ידברו בשפת אמם ויעשו כמנהגם מימים ימימה. מה רע בזה? לכולם?

  3. משילות זה מה שצריך . אין צורך בשבכ או בצה״ל למעט מג״ב . יש הכרח בפעילות משטרתית חזקה

  4. ומן הצד השני, צריך לזכור שכל אישור התנהלות חריגה וכל הרחבת סמכויות ללא הגדרה מדויקת וספציפית מאוד מתי היא תקפה-עלולים להפוך לחרב פיפיות ולשמש בידי ממשל כזה או אחר לחולל נזק עצום לדמוקרטיה ולמדינה.
    ואנחנו כבר מספיק מנוסים לדעת שבמקרה הדורש עבודה קשה ועמידה חזקה(או בלשון מכבסת המילים של השמאל: מסובך) נוהגים להימנע מליישם את אותה המדיניות שמיישמים על המקרים הקלים יותר ללא קשר לחומרת המקרה.

  5. צה"ל זה ראשי תבות של צבא הבלגה\הכלה לישראל. איך צבא הבלגה\הכלה לישראל יכול להכריע את הטרור הפנימי??

  6. יש פתרון יותר פשוט- לשים פס על היועמ"ש והבג"ץ (שנעלמו לאחר נפילת ממשלת נתניהו) ופשוט לירות בכל מחבל מחזיק נשק. גם יתרום להתראה, גם יחסוך מקום בבית הכלא וגם לא יבזבז זמן יקר לכל הנוגעים בדבר. מי שמרים יד על אזרח תמים או איש בטחון, דמו בראשו. נקודה. עברנו כבר מזמן את שלב ההתחשבות בח"כים של האוייב הערבי מבפנים.

  7. שתי סכנות ליהודים ישנן בהפעלת השב"כ נגד פשיעה ערבית הגיב:

    פגיעות ביהודים, שאני צופה
    משמוש בשב"כ למניעת פשיעה פלילית במגזר הערבי,
    (לאחר שהמשטרה נכשלה בגלל
    העדר שתוף פעולה אתה, עקב תרבות שגרמה לראות ביהודים אויב, וכן במשטרה שלהם)
    ||
    רבוי שמוש ביכולת חשאית שוחק את חשאיותה ואת היכולת
    |
    אם ישתפו את השב"כ במאבק בפשיעה הערבית אז
    כדי שלא יחולל עקרון השוויון יתבע אחרי כן לשתפו גם במאבק ביהודים ("קיצוניים" תחלה, והשאר – אחרי כן)
    כשאנשים יחששו ממעקב השב"כ, אז
    כיהודים כערבים יפחדו למחות,
    ותגמר הדמוקרטיה.
    |
    אם ישתפו את השב"כ במאבק בפשיעה הערבית
    זה ישמש כתחמושת לתעמולת משניאי יהודים ציונים
    (ולסיעני המשניאים שמבית):
    זה ישמש להוכחת "אפרטהייד", שהרי
    בישראל, פשיעה של יהודים לא מטופלת ע"י המשטרה החשאית. רק פשיעת ערבים.

  8. מה עם אחריות הערבים למצבם?
    שוב הם מבקשים פתרון חיצוני (צה"ל/שב"כ) במקום פתרון פנימי: לחנך את החברה הערבית להורדת האלימות בקרבה.
    הערבים אינם קורבנות פסיביים של הנסיבות. יש להם אחריות לכך שהם בחרו להגיב לנסיבות באלימות. הרי האלימות אינה הפתרון היחיד לנסיבות. עובדה שיש אנשים שמגיבים לאותן נסיבות בדרך אחרת, לא אלימה. אז במקום להאשים את הנסיבות, עדיף שנאשים את המתפרעים ונגרום להם להפסיק להתפרע.
    המדינה יכולה לעזור לחברה לא אלימה בעיקרה לשמור על חוק וסדר. המדינה לא צריכה להחליף את המהוגנות הבסיסית של החברה, וזה גם לא מעשי: אם תנסה לכפות את זה בכוח העתירות לבג"צ כבר מתבשלות.
    בקיצור, שהחברה הערבית תקח אחריות על האלימות בקרבה וגם על המאמץ לבעור האלימות.
    אחינו הערבים: אל תחכו לפתרון מלמעלה ("המדינה"), תתחילו לתקן מלמטה, בעצמכם אצלכם ברחוב.

  9. פיתרון אמיתי צריך לבוא בהיקף מלא, בלי חששות של תקינות פוליטית.
    אם אין למטופל הרצון לצאת ממחלתו, מה יעשה הרופא? אמת ויציב, המטלה לאכיפה ולמתן תקציבים ועזרה מוטל עלינו, עם ישראל, בעלי הבית וריבוני הארץ, לעזור לערבים שחיים בתוכנו לחיות חיים שלווים ותקינים.
    אבל!! אם הערבים לא יעשו מהר ועכשיו חשבון נפש ציבורי עמוק ונוקב, זה לא יעזור במאום. אם החינוך הערבי לא יפסיק להסית לרצח (מה זה משנה שזה מכוון לרצח יהודים? השחתת הנפש מועילה גם לרצוח את אחיו), אם החברה הערבית לא תתאפס על עצמה ולא תקיא מתוכה את התרבות הפרימיטיבית והברברית של אלימות וכבוד מדומה, של מיליטריזם קיצוני, פעולתנו תהיה לשווא, או לכל היותר תשפיע במעט על מי שכבר נמצא במקום אחר.
    אם החברה הערבית חפצת חיים תקינים ויציבים, מלבד המטלה הכבדה המוטלת עלינו לתת להם יד עוזרת ותקציב מיועד, עליהם ביתר שאת לשנות תפיסת עולם. עליהם לקבל עליהם את מרות המדינה היהודית, עליהם לכבד את החוקים ואת בעלי הבית היהודים, עליהם לצאת מהתפיסות שמניעות השכם והערב רציחות, הפיכות ומלחמות בתוך עמי ערב.

    כשזה יבוא, ביחד עם הנחישות הישראלית למגר את אחרוני הפושעים הערבים ולאכוף ביתר שאת את חוקי המדינה – רק אז, ורק אז, יבוא השקט המיוחל (ואגב, גם יבוא השלום..)

  10. לכותב

    אנא, הקם מפלגה שתחרות על דגלה שותפות אמת עם היהודים, שתמחה על זעקות השבר המדומות של הפוליטיקאים הערבים, ותראה רצון ודרך לדו קיום אמיתי. ברור שאם תקום מפלגה כזו, וייראה שיש בה תמיכה רבה בציבור הערבי, זה ישפר לבלי הכר את כל היחסים בין יהודים לערבים. אם היהודים יראו שי אפשרות לדו יום אמיתי (לא מתוך התבטלות של צד אחד, אלא מתוך התחשבות אמיתית איש בצרכי רעהו, בתרבותו, בהיסטוריה שלו, ובשאיפותיו לעתיד) היחס לערבים ישתנה לגמרי. לזה מספיק קצה חוט, אבל בינתיים, קשה לראות את האור בקצה המנהרה, ואתה ושכמותך נראים כבודדים שאינם מיצגים את המגזר.
    בהצלחה

    1. הרצון הכנה לשותפות (כמובן ברמה הכלכלית והחוקית, לא יעלה על הדעת שיתוף תרבויות או הנהגת המדינה עם מי שאינו יהודי) צודק, אך הרשה לי להעיר כמה הערות חשובות.

      א. הבעיה העיקרית (אם לא כמעט היחידה) ששוברת פעם אחר פעם את האמון בינינו לבין הערבים היא העובדה היבשה שבמשך יותר ממאה שנים הערבים מתנכלים לנו ברמות משתנות ובהיקפים שונים, חרף העובדה שאנו הושטנו יד לשלום בלי הפסק. לא צריך להיות חכם גדול כדי להסכים שביום בו הערבים יאמרו די לחרב – השלום יבוא. מעולם, מעולם, ולו פעם אחת, יהודים צבאו על ערבים לטבוח בהם או לבזוז אותם.

      ב. אחד הפתרונות שיכולים להביא להבנת הערבים החיים בארץ שלא משתלם להם להילחם לנצח בנו, הוא לבטל את השאיפה המדומיינת שהחדירו לערבים האומללים שהיה היה פעם עם 'פלסטיני', או המחשבה המטופשת שצצה בקרבם שאנו, היהודים, מהגרים אירופאים, ולא במקרה צאצאי בעלי הארץ ואדוניה המקוריים.
      ולכן, ישנה חשיבות הכרחית וקריטית ביותר לבטל את שאיפת הלאום (שבין כה וכה לא היה מעולם) של ערביי הארץ. ההתחשבות היחידה שיש לנו בהם היא הכרת דתם, גזעם (ערבים), תרבותם (כל עוד היא לא גולשת לתרבות אלימה, כמו היום).

      ג. לצערנו נראה כי אף שגם בנו ישנה אשמה (מועטת, ואעפ"כ) לסכסוך ארוך-השנים הזה, עיקר הבעיה נעוצה בתרבות האלימה והברברית הערבית (כפי שהיטיבו היטב היטב להראות בטבח בחברון), שסימניה בולטים ונראים לעין כל בכל כפר ערבי כמעט.
      אז מסתבר שמלבד הסיוע הישראלי, עליהם לתת את כל מרצם וכוחם לתקן את התרבות, לחנך את ילדיהם לכיבוד המדינה, לעזיבת התרבות הקלוקלת שלהם.

    2. אין צורך בהקמת מפלגה חדשה(שכנראה גם לא תראה מרחוק את אחוז החסימה) יש מספיק מפלגות המציעות נוסחאות שונות לדו-קיום(מהליכוד ועד מרץ) שהוא יכול להצטרף אליהן ואפילו לזכות בשריון על רקע היותו ערבי.

    3. אתה אכן צודק בכל מילה וסעיף ב' הוא המפתח. לראיה, תראה את החיים באמירויות. שם לא מתעסקים בפלסטינים, במלחמות או בטרור (ככל הידוע לי) והמקום פורח. וכן, גם הנפט לא מזיק. היינו בדרך לשם. עוד קדנציה של טראמפ וסעודיה הייתה מצטרפת בוודאות ובעקבותיה עוד מדינות. אבל החלום הזה נגמר ברגע שקמה פה ממשלה שמחייה את החלום למדינה "פלסטינית" בכל מחיר ופועלת יום ולילה עם הפטרון מארה"ב למטרה זו בדיוק (כמובן שלמראית עין הם ימשיכו להוציא כותרות על "זעם בממשלה מדבריו של ביידן" בזמן שכל זה סוכם עוד לפני הקמת הממשלה עם כל הגורמים המעורבים שבמשך שנתיים גררו את המדינה לבחירות תוך עד שקיבלו את התוצאה הרצוייה למושכים בחוטים, תוך כדי הפלת האשמה על נתניהו).

      השאלה שאני לא מצליח להבין היא…מי מרויח מכל זה? למה מחנה שלם חותר להשמדת המדינה בה הוא חי מבפנים (וזה בדיוק מה שהוא עושה וביודעין, אין פה שום חתירה נאיבית לשלום)?
      למה ארה"ב מתעקשת על מהלכים שיובילו להשמדת הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון? מי צריך פה עוד אפגניסטן?
      למה להמשיך להתחנף לאיראן כשגם חלק גדול ממדינות ערב מאסו בשלטון הטרור ויתמכו במלחמה כוללת שתרסק את ראש הנחש? הרי אם ישראל, ארה"ב, מדינות אירופה ומדינות המפרץ יתכננו מלחמה כוללת ומשולבת נגד איראן וחיזבאללה לפני שאיראן מחזיקה באטום העולם יהיה מקום טוב יותר לכולם. הרי לפעולה כזאת יש תמיכה עולמית, גם אם מתחת לשולחן…אף אחד לא יזיל דמעה חוץ מסין ורוסיה שאני בספק שרוצים להכניס את הראש למלחמה כוללת.
      אז מה אני מפספס פה?

  11. פגיעות, גם ביהודים, שאני צופה משמוש בשב"כ למניעת פשיעה הגיב:

    פגיעות, גם ביהודים, שאני צופה
    משמוש בשב"כ למניעת פשיעה פלילית במגזר הערבי,
    (לאחר שהמשטרה נכשלה בגלל
    העדר שתוף פעולה אתה, עקב תרבות שגרמה לראות ביהודים אויב, וכן במשטרה שלהם)

    רבוי שמוש ביכולת חשאית שוחק את חשאיותה ואת היכולת
    |
    אם ישתפו את השב"כ במאבק בפשיעה הערבית אז
    כדי שלא יחולל עקרון השוויון יתבע אחרי כן לשתפו גם במאבק ביהודים ("קיצוניים" תחלה, והשאר – אחרי כן)
    כשאנשים יחששו ממעקב השב"כ, אז
    כיהודים כערבים יפחדו למחות,
    ותגמר הדמוקרטיה.
    |
    אם ישתפו את השב"כ במאבק בפשיעה הערבית
    זה ישמש כתחמושת לתעמולת משניאי יהודים ציונים
    (ולסיעני המשניאים שמבית):
    זה ישמש להוכחת "אפרטהייד", שהרי
    בישראל, פשיעה של יהודים לא מטופלת ע"י המשטרה החשאית. רק פשיעת ערבים.

  12. נאיל זועבי יישר כוח על המאמר החד…הלוואי שיהיו רבים כמוך וחבל שאתה מייצג אומנם חלק מערביי ישראל. רק נראה לי שזה מיעוט קטן..איך הרשימה המשותפת התומכת בטרור לא דואגים למגזר הערבי בישראל? כל טענתם מושללת יסוד על הכיבוש שאין לו שום חלק ברציחות במגזר.. הרי גם אין כיבוש זו מדינת היהודים כולל אזרחיה הערבים וכל קבוצות המיעוט. הבעיה שעודה טיבי וחבריהם משלהבים את ההמון שלא רוצה בדו קיום .
    לכן עליך נאיל זועבי להקים מפלגה עם הקולות המתונים וזה יהיה מבחנך אם יהיה לך כח פוליטי לקחת קולות מהרשימה המשותפת ומרע’’ם של האחים המוסלמים. ואם נראה שנכנסת לכנסת נדע שאכן יש חלק מערביי ישראל שמעוניין במשנה שלך..הלוואי שזה אכן יקרה למרות שאני באופן אישי לא מאמין .

  13. נאיל היקר,
    צריך נציגות בכנסת שתלחם על האינטרסים האמיתיים של האזרחים הערבים. רק ככה יגיע השינוי. אי אפשר לתת להנהגה הנוכחית להמשיך. אני בטוח שאתה לא לבד, אבל צריכה לקום התארגנות אמיתית עם כח אלקטורלי משמעותי. יחד עם זאת, אין ספק שהקול שלך חשוב ומשמעותי. נקווה שעוד רבים יצטרפו.
    בהצלחה

  14. דיקטטורה בולשביקית שיפוטית קומוניסטית אנטישמית לא מחליפים בקלפי…
    רק בהתקוממות עממית ומהפכה אזרחית!

    הגיע הזמן שמיליוני יהודים יעלו על בית המשפט וכל המשרדים של אירגוני השמאל(הסוכנים הזרים)!

    תומאס ג’פרסון: “כשהממשלה חוששת מהעם, יש חירות. כשהעם חושש מהממשלה, יש עריצות.”
    וולטייר: “אם אתה רוצה לדעת מי שולט בך, תסתכל על מי אסור לך לבקר.”
    תומאס ג’פרסון: “כאשר עוול הופך לחוק, ההתנגדות הופכת לחובה.”

  15. לא להתגייס לצבא השמאלני הבוגדני הזה!

    לא לעשות מילואים ולא לשלוח את הילדים לצבא!

    ישראל ה-2 לא בשר תותחים של ישראל הראשונה השמאלנית הבוגדנית תומכת טרור!

  16. נאיל זועבי, יוסף חדד וקאזם חלילה
    מיד לכנסת. מחכים למשמע קולתכם.
    עלו והצליחו אנשים אהובים ויקרים
    🇮🇱🇮🇱🇮🇱❤️