הבגידה של רגב: פעיל בקרן החדשה ימונה לראשות מועצת הקולנוע

שרת התרבות צפויה למנות את הני זובידה, פעיל שמאל קיצוני ללא ניסיון בתחום, לראשות הגוף האחראי על חלוקת כספי המדינה לסרטי קולנוע

הני זובידה והשרה רגב | גדי דגון, פלאש90

ד"ר הני זובידה, פעיל שמאל רדיקלי וחבר הנהלה בארגון 'הקשת הדמוקרטית המזרחית', הוא המועמד של שרת התרבות רגב לתפקיד ראש מועצת הקולנוע.

'הקשת המזרחית' היא ארגון שמאל קיצוני, המונע מהתפיסה לפיה בחברה הישראלית קיימת גזענות כלפי יהודים מארצות ערב וכלפי ערבים. מנכ"לית העמותה, שמינויה אושר על ידי הוועד המנהל שבו חבר זובידה, היא חברת חד"ש. בשנת 2016, האחרונה שקיים מידע לגביה, קיבל הארגון כ-52 אלף דולר מהקרן לישראל חדשה, מענק המהווה כשני שליש מתקציב הארגון.

זובידה פעיל גם בזירת המסתננים: הוא חבר הנהלה ופעיל בעמותת "ארטים" המעניקה לימודים והדרכות למסתננים בתחנה המרכזית בתל אביב. מטרת הארגון, לפי אתר האינטרנט שלו, היא "לקדם את זכויות האדם של חברי הקהילות הזרות, באמצעות העצמת יחידים מקבוצות אלה להתארגן באופן קולקטיבי על מנת לתבוע את זכויותיהם".

לפני כשלושה חודשים, היה זובידה בין אנשי האקדמיה שחתמו על העצומה נגד הוצאת המסתננים הבלתי-חוקיים מישראל. בפוסט שפרסם בבלוג שלו תחת הכותרת "מגרשים את השחורים מדרום תל אביב", הציע זובידה כי "כל פליט או פליטה יקבלו הכשרה מקצועית וישובצו במקומות עבודה בכל מדינת ישראל".

מעולם לא עסק בקולנוע

זובידה הוא אביר פוליטיקת הזהויות: בעידן שבו מתפתחת זהות ישראלית שמדלגת על רכיבים לא רלוונטיים – כמו מוצא עדתי – זובידה מנסה להכניס את השד העדתי לשיח בכוח. מבחינתו, כל המזרחיים בישראל הם קרבן של גזענות שלטונית, רק שהם כנראה לא מספיק חכמים כדי לדעת את זה.

אילו כל המזרחיים היו חושבים כמו זובידה, הקולות בעיירות הפיתוח היו הולכים לחד"ש ולמרצ. העובדה שזה לא המצב – שתושבי הפריפריה מצביעים בעיקר לליכוד – מלמדת שזובידה לא באמת מייצג אף אחד, בטח לא תנועה משמעותית של ישראלים מזרחיים.

כשהוא לא מקדם את משנתו הרדיקלית באמצעות עמותות שמאל, עובד זובידה כראש החוג למדע המדינה במכללת עמק יזרעאל. הוא גם מחלטר לא מעט בתקשורת: בתכנית 'הפטריוטים' בערוץ 20 הוא מככב כנציג השמאל הקיצוני, ובתאגיד הוא משמש כפרשן ספורט.

על פי חוק הקולנוע (התשנ"ט), מועצת הקולנוע הישראלית תורכב מחברים אשר הינם "מתחום היצירה, העשייה והמחקר בנושא הקולנוע" או שהינם "מעורים בתחומי התרבות והאומנות". עיון מעמיק בקורות החיים של זובידה, המתפרסמות באתר של מכללת עמק יזרעאל, מלמד שבכל הקריירה הארוכה שלו כמרצה למדעי המדינה הוא מעולם לא עסק בתחום הקולנוע ודי ברור שאינו יכול להיות מוגדר כ"מעורה בתרבות ואומנות". זה לא הפריע לשרה רגב למנות אותו לפני שנה לוועדה מיוחדת שהקימה לבחינת פעילות קרנות הקולנוע.

בטיוטות ההמלצות שגיבשה הוועדה הופיעה ההצעה להקים קרן קולנוע שתתמחה ביו"ש, ונכללו בה ציטוטים של יוצרים שונים שטענו שהקרנות הפלו אותם על רקע פוליטי. אולם הני זובידה התעקש למחוק את הקטעים הללו מההמלצות, ובנוסח הסופי של המלצות הוועדה הם לא צפויים להיכלל. בתמורה לעמידה העיקשת של זובידה על עקרון סתימת הפיות בקולנוע הישראלי, גומלת לו רגב ומציעה לקדם אותו לראשות המועצה.

אם רגב לא תתעשת ולא תחזור בה ממינויו של זובידה, צפויה הקדנציה שלה להיזכר כאחת ההחמצות הפוליטיות הגדולות של העשור. ההחלטה של רגב תהפוך את הקולנוע הישראלי מגרוע וקיצוני לנורא ועוד יותר קיצוני. "קאט דה בולשיט" הכריזה רגב, רק כדי לתת לבוחריה עוד מאותו התבשיל.

ממשרד התרבות והספורט נמסר: "יושב ראש מועצת הקלנוע הנוכחי דוד אלכסנדר מסיים את תפקידו לאחר שתי כהונות מוצלחות במחצית מאי 2018. בסמוך לסיום כהונתו תודיע השרה על היו"ר החדש שהיא תמנה למועצת הקולנוע".

תגובתו של הני זובידה תתפרסם מיד כשתתקבל.

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

45 תגובות למאמר

  1. לאחר כמה שנים של דבקות ב"מידה", הפסדתם אותי. כי כן בסופו של דבר כנראה שהכותבים ב"מידה" חולקים אותה השקפת עולם. כבר כאשר כתב מר גרשוני על חטופי תימן את שכתב, תמהתי. עתה כבר אינני תמה. הימין הישראלי הקיצוני נתון בידי חרדלי"ם תאבי אדמה ובזים לכל סובלנות דתית ספרדית, גרעינים תורניים מתנשאים, ופטרונות מחליאה בסגנון של "אילו כל המזרחיים היו חושבים כמו זובידה, הקולות בעיירות הפיתוח היו הולכים לחד”ש ולמרצ". הכותב מעיד בכך על יותר על עצמו מאשר על אלה שהוא התכוון לכתוב עליהם, אני יהודי שומר מצוות מזה דורות, יוצא ארץ מערבית (במובן הגיאוגרפי האמיתי, ולא במובן השחצני המעמידה את פולין במרכז העולם ולכן כל מה שמימין לה הנו מזרח) וימני במידה המצדיקה את פועלו הגדול של ראש הממשלה הנוכחי, וכן אני בעד ד"ר הני זוביידה או לחילופין ד"ר מאיר בוזגלו אשר גם הוא על פי אמת המידה של כותבי מידה, יחשב אף הוא לשמאל קיצוני, ואינני מתכוון בשום מקרה, חלילה וחס, ממש כך ! להעלות בדעתי להצביע למפלגות שהוזכרו. אם כן מה היא אמירה זאת של הכותב אם לא פטרונות מתנשאת ומבחילה.

    1. מר תער גזרות תתנ"ו היקר
      את דר' מאיר בוזגלו איני מכיר. את הני זובידה דוקא כן. מדובר באיש שמאל קיצוני מוזר והזוי, דוגמא מובהקת לפוליטקת הזהויות המטורללת של השמאל המערבי המטורלל לא פחות. כל הכתוב בכתבה לגביו אמת, ואף יותר.
      אם אתה חושב שאתה ימני כפי שאתה מעיד על עצמך אני חושב שאינך יכול באמת לתמוך באדם כזה לתפקיד כזה.
      נסה לעיין קצת באתר שלו:
      https://hanizu.wordpress.com/tag/%D7%9E%D7%A8%D7%A6/

    2. כרגיל התגובה הראשונה לכתבות מהסוג הזה היא של concern troll.

      אתה לא קורא ותיק ולא נעליים. לך תעשה יחסי ציבור לקרן החדשה במקום אחר, אנשים כאן יותר חסינים למניפולציות האלה מהגולש הממוצע.

    3. אתה הפסדת אבל אנחנו הרווחנו. הסנגוריה היחידה שאפשר למצוא לטיעונים שלך היא שאינך מבין כלום. ממזמן חשדתי שהקולות הימניים שרגב משמיעה אינם אלא פופוליזם ועבודה בעינים

  2. בזיון, פשוט בזיון. עד כה חיבבתי את השרה רגב למרות כל מיני פינות פחות נחמדות שקיימות בה. כאן היא פשוט הפסידה אותי.

  3. אני דווקא חושב שזוביידה שמאלן "רגיל" ולא קיצוני. לא יודע איפה הוא ממוקם ביחס לרון כחלילי. מצד שני גם חלקים בשמאל מתייגים כל ימני מתון כפשיסט קיצוני.

    1. באתר שלו הוא מספר שמבחינת הדעות שלו מרץ וחדש מתאימות והוא לא מצביע להם כי אין בהם מזרחיים. על יחימוביץ' הוא אומר שהיא ימנית מידי. זה שמאל מתון?!

  4. מה חדש?
    מאז כניסתה של רגב לתפקיד שרת התרבות עומדת מול עיניה מטרה אחת בלבד: להפלות לטובה מזרחיים וכמה שיותר(רק תיראו את רשימת האמנים שהופיעו בטקס יום העצמאות) תוך פגיעה בשוק החופשי של התקשורת.
    ברור שזה מה שעומד מאחורי המינוי של נציג 'הקשת המזרחית' לתפקיד.
    ואם המחיר הוא פגיעה בימין הפוליטי? שיהיה!

    1. מצעד האיוולת: מינוי נציג הקשת המזרחית, כ"אפליה מתקנת".

  5. מאיר בוזגלו לפחות אינטליגנטי. אבל זוביידה.. בפטריוטים אפשר לשמוע ממנו רק צעקות וסיסמאות…כמעט תמיד לא מקורי…קשה למצוא רדודים ממנו בציבוריות הישראלית. בלי להכיר אותו אישית… נראה לי יסמן לא קטן. ניחוש שלי שזה מה שקנה את רגב. מיאש.

    1. בוזגלו הוא איש של יחסי ציבור. רוכב היטב על גל המרוקאיות שלו, והמציא היסטוריה דמיונית של היחסים הנפלאים בין יהודי המזרח והערבים והשלטון. למרות שאינו נושא כיפה, הוא דתי קיצוני הרחוק מן המתינות הדתית של יהודי מרוקו. בראיון עמו נשאל אם הוא קורא ספרות , תשובתו היתה שלא והוא רואה אותה כחסרת ערך. האם ניתן לתאר אדם העוסק בקולנוע שאינו קורא ספרות יפה. הרי חלק ניכר מן ההיסטוריה של הקולנוע הוא עיבוד למסך של יצירות קלאסיות. ספק רב מאד, (אני נזהר בלשוני), שבוזגלו צפה ביצירות הקולנועיות הקלאסיות. הוא מתמתיקאי, ובעל יומרות פילוסופיות. קראתי מסה שלו על השואה. ירודה ביותר, ניכר שלא טרח לקרוא ספרות מחקרית בסיסית וספרות הגות ופילוסופית על השואה. אם אינו קורא ספרות, וודאי שלא קרא את "לילה" של אלי ויזל או "הזהו אדם" של פרימו לוי. דעותיו השמאליות על הסכסוך הערבי-יהודי נובעות מבערות היסטורית של הסכסוך, וראייה ורודה-הזויה של העולם והתרבות הערבית.

      זובידה הוא כלי ריק, אפילו אין לו משקל במקצועו, בניגוד לבוזגלו, שהיה עילוי כמתמתיקאי אך מבזבז עצמו בפעילות פוליטית מזרחית.

  6. ליכודניקית… אין חדש.
    בגידה בנאמני ארץ ישראל ותורת ישראל הוא חלק בלתי נפרד מתולדות הליכוד.

    1. לצערי אתה כל כך צודק. לא מדובר רק בנסיכים בראשם דן מרידור המסריח ואהוד אולמרט מסריח גם הוא. ברור שבבחירות הבאות לא אצביע יותר ליכוד כי אם זהות, וזה בגלל שאני מה שנקרא ליכודניקית אמיתית!

    2. המסר העדכני של הקרן הארורה לישראל חדשה. אם אין ברירה אז להעביר קולות מהליכוד לזהות, שירדו ודאי לטמיון

  7. השקרים של ״סאלח זה כאן״ .
    למי שלא יודע יוצרי הסדרה הסתירו מהציבור מספר עובדות חשובות בסדרה שהפיקו .
    א. כל המנהיגות של עולי מרוקו( האליטות ) ברחה לצרפת וקנדה ונטשה אותם . ואילו תושיית. דוד בן גוריון, גולדה מאיר, וגיורא יוספטל שהביאו אותן בכל מחיר הם היו עד היום הזה שם .( הסתירו את זה בסרט )
    לפי נרטיב הסרט הקולטים אשמים במצב העולים בשעה שמנהיגותם ברחה ובמשך 10 שנים העדה הזו היתה בהלם קרב ובמשבר ורק ב 1965 התאוששה כשקמו מנהיגם חדשים במקום הבורחים דוד לוי ערמון לרדו ושאול בן שמחון .
    ב. בנוסף כל עולי מרוקו שהגיעו עם הסוכנות שהיו עניים מרודים וחסרי כל אמצעים או כישורי מקצוע מערביים ולכן חתמו על מסמך שהם יודעים מה התנאים לעלייה, ושהם יבנו את בתיהם או יעסקו שנתיים בחקלאות ובזמן הסה ירכשו מקצועות והשכלה כך שמי שמספר שלא ידע מה המצב בישראל ומה התנאים לעליה משקר .

    יוצרי הסרט פשוט פעלו לפי מרשם ״פוליטיקת הזהויות״ המשווקת על ידי הקרן החדשה ותכליתה סכסוך בין מעמדות בעם .
    ועכשיו אנו צפויים למבול של סרטים שקריים לפי אג’נדת הקרן החדשה שלא ההסטוריה קובעת אלא נרטיב שקרי שבא להסתיר את האמת ההסטורית מהציבור .
    זה כל הרעיון של רגב לטהר את העדה המרוקאית ממנהיגיה שברחו ולהטיל את האשמה על אחרים בסיפורים והמצאת סיפורי קיפוח שעשו מקימי המדינה. זה הפרצוף האמיתי דלה עם רגשות הנחיתות והפתרון הוא אג’נדת הקרן החדשה ואנשיה וזה הראשון בתור- מה לא עושים להבתיר את האמת הכואבת

    1. הקרן החדשה תפסה במלל של הימין את מקומו של היהודי במלל האנטישמי. לקרן החדשה יש קרניים, כמו שהאנטישמים טענו שיש ליהודים. הקרן החדשה אחראית לסרט של דוד דרעי. היא גם אחראית להתחממות כדור הארץ ולפתרונות הפוליטיים ההזויים של הימין, שרוצה לספח שני מליון פלסטינים אבל נכנס להיסטריה משלושים אלף אפריקאים אומללים שאין להם לאן ללכת. הקרן החדשה היא הסדין האדום והשעיר לעזאזל של הימין. אם זה לא היה עצוב זה היה מצחיק כמו מערכון של הגשש.

    2. אבי זלינגר המכחיש הידוע של אסון ילדי תימן. על הבוקר, איזו פאסה. המשרת הראשון במעלה של הקרן הארורה להשמדת ישראל, דרך הטלת ספק באסון ילדי תימן. עדיין מבקש מהקוראים האם מי מהם יודע פרטים ביוגרפיים על אבי זלינגר. מנחש, רק מנחש, שהוא יוצא קיבוץ.

    3. אבי זלינגר מזהם את האתר. מזהם כל אתר שהוא כותב בו.

    4. אם תעשה חיפוש של השם "אבי זלינגר" בתוך התגובות של הקוראים באתר הזה תגלה דבר מעניין: הוא תמיד מגן על הקרן החדשה לישראל. למשל בכתבות האלה:

      כך חטף השמאל הרדיקלי את פרשת ילדי תימן

      “פרשת ילדי תימן היא פצע מדמם”. תשובה להלל גרשוני

      לא יעזרו ההכחשות: כך מממנת הקרן החדשה את ההפגנות להפלת נתניהו

      הנס הכלכלי שהפתיע את גלאון

  8. צריך לשכנע אתכם שמירי רגב זה שמאל מזרחי בתוך הליכוד????
    חוץ מזה , איזה ביבוז משוועה עשתה בתפקיד עם תוכניות מיותרות שעדיף שלא היו באות לעולם, ביחס למחליפתה בקנדציה הקודמת, אני מתחיל להתגעגע ללימור לבנת.

  9. איש מכותבי 'מידה' אינו מבין שנפלה בידכם הזדמנות פז הגיב:

    לבג"צ את רגב אם איוש התפקיד יהיה כפי שאתם צופים בשלל הטענות האהובות על כך על שופטיו בהחלטותיו נגד המחנה הפוליטי "מהצד הלא נכון"? אתם חבר חדלי אישים. מה עוד שאתם יכולים להשתמש בתקדים של העיתונאי משגב ולדרוש גם עבורכם מחיקת הוצאות. win win

  10. זובידה אולי שמאלני אבל הלב שלו במקום הנכון. אני מקווה שידאג לממן גם סרטים פרו ישראלים.. ימים יגידו אבל בכל מקרה חבל שאתם משתגעים עם ביטויים כמו בגידה סה"כ מדובר באיש טוב

  11. לא מצליח להשתחרר מתחושת הסלידה ממי שהייתה דוברת צה"ל בתקופת הגירוש. אמנם אינני מגורש אך כנער היא נחרטה במוחי כפרצופו של הרוע. לא בטוח שזה המקרה אך צריך להיזהר ולהבדיל בין אנשי ימין לבין אופורטוניסטים

  12. הפעיל הזה הוא פנליסט חביב קבוע בתוכנית ימנית (או שלא ממש), אז מתקבל הרושם שבהחלט לגיטימי שהוא יהיה יו"ר גם באותה רשות לקולנוע.

    אנחנו צריכים ללמוד שאם לשתף שמאלנים בתכניות בכלי תקשורת ימני (או שלא כ"כ מעוניין בתוית ימנית), אז בדרך שחושפת אל כל פרצופם האמיתי. באותה תכנית משתתף קבוע אחר עוד שמאלני חביב -אופנהיימר,

    הכל טוב ויפה, (אני לא נגד הבאת שמאלנים לתכניות ימניות שרון גל עושה זאת יותר טוב) אך בעוד בתכניות הללו הם עוטים על פרצופם מסכה חביבה, אחרי התכנית הם עסוקים באג'נדה של הקרן להשמדת ישראל.

  13. אני קורא וותיק של אתר מידה, מאושר מצוות הכותבים החלוציים והאכפתיים לעם שלנו ולעתיד שלנו. ונפעם מהשימוש המושכל בכלים סטטיסטיים ובאמת מידה ואמת בהירה, שגם אנשים חלושי זהות עשויים להתפכח על-ידה.
    ככל שחולף הזמן, נראה לי שאתם צועדים בדרך הנכונה. אתם הופכים להיות משפיעים יותר משנה לשנה. ומפריעים יותר לשועלים מחבלי כרמים שמנסים לזרוע אנרכיה בארץ היפה שלנו.
    הראייה הפשוטה שלי להשפעת האתר, היא העלייה הגוברת בתגובות של טוקבקים שמאליים כאן באתר.
    האנרגיות שהם משקיעים בתחכום התגובות מעיד על המקום החשוב שאתר זה תופס בעיניהם.
    בכל פעם הם מתאמצים יותר לטשטש את עקבותיהם ועמדותיהם הפוליטיות.
    מאפיין משותף שחושף אותם פעם אחר פעם, הוא הניסיון שלהם לזרוע פילוג ופיזור במחנה הימני-לאומי. כשעולה ביקורת עניינית על נציגה מהמנה הימני – הם מנסים לנתב אותה לבלבול ופירוק של

  14. תודה על החשיפה. רגב הפסידה אותי ברגע הזה. אין שום ערך לכל מעשיה. הימין צריך לשלוח אנשים מסוגה הביתה.

  15. תודה למירי רגב שבחרה את האדם המתאים ביותר לתפקיד ורחמן יצילן אתר מידה אינו יכול לשאת זאת שהוא בעיקר מזרחי חכם אינטלגנט ונבון, ובעיקר בקי בנושא בו הוא יעסוק.
    הבגידה הגדולה ביותר עבורי כאשת ימין מובהקת היא העובדה שהימין בגד במאבק המזרחי ולכן האינטלקטואלים של בני עדות המזרח ובעשור האחרון התמסרו לשמאל שפתח להם את שעריו.
    מספיק להביט באקדמיה ובית המשפט העליון כיצד אתם חומסים את כל התפקידים ואילו משפטנים מבריקים בני עדות המזרח ודוקטורנטים מבריקים בני עדות המזרח מפסידים את התפקידים אך ורק לחובשי הכיפות.
    קודם כל תעשו חשבון נפש בבתים שלכם ותפסיקו להדיר את בני עדות המזרח מתפקידי מפתח המתאימים למרות הנתונים המתאימים ואף מעבר ותפסיקו ולנהוג כפי שהמפיאניקים נהגו כלפי בני עדות המזרח בשנות ה50 ורק לאחר מכן תעבירו ביקורת.
    איך כתוב במקורות היהודים "טלו קורה מבין עניכם וקיסם מבין שינכם".

    1. גברת "מבשרת יקרה:

      תיפסק ההסתה מיד!

      מצד אימי כל בנות\בני דודי התחתנו עם בני\בנות עדות המזרח,וגם חלק מבנות\בני דודי מצד אבי.

      (גם אימי וגם אבי אשכנזים)

      העדתיות הופכת במהירות להיסטוריה,בשביל מה לחטט בפצעים?!

    2. איזו בשורה…. להזכירך הליכוד הינה מפלגה עם אידאולוגיה למען עם ישראל וארץ ישראל. אני לא הצבעתי תמיד ליכוד בגלל מרוקאים וגם לא למרות מרוקאים אלא בגלל השקפת העולם המדינית החברתית כלכלית. אז אם רגב רוצה להעדיף מרוקאי לא משנה מה עושה אומר חושב וכול' שתקים מפלגה מרוקאית.

    3. תגובה מעולה מבשרת

      פעם אלו היו הקיבוצניקים והים אלו הציונית הדתית "האשכנזית"
      אכן חובה חשבון נפש

  16. ביזיון מספיק עם פוליטיקת הזהיות כולנו ישראים מה זה מזרחים?דיייי כבר נמאס

  17. GREAT NEWS GO FOR IT HANI
    Who are you.?? Just came up on my facebook ????

  18. רגע, ומי אמר לכם שרגב אינה יותר מזרחית ממה שהיא ימנית ? לכן זובידה.
    ומי אמר לכם שזובידה אינו יותר מזרחי ממה שהוא שמאלני ? לכן הסכים לרגב שהיא מוקצה מחמת מיאוס אצל חבריו מהשמאל…
    כל כך קשה לכם להבין שהמדינה התפרקה לחמולות ?
    ובחמולה המוצא האתני והשבטי גובר על כל דבר אחר !
    אתם דתיי-ימין
    כמו שישנם דתיי-שמאל
    וישנם דתיי מוצאם וטראומתם השיתופית שאינה נגזרת מימין או שמאל אלא דווקא מהגוף השיתופי עליו נאבקים דתיי השמאל ודתיי הימין, כלומר מהמדינה הטראומטית מבחינתם.
    אתם רק ימנים – ולכן מפלגתכם מפלגת שוליים.
    לעומתכם הליכוד הוא גם [!] ימני אבל גם עממי או כל כינוי אחר שתכנו את מחוז חפצו השני והלא פחות משמעותי ומ רכזי לקיומו כמפלגת שלטון.
    כמותכם השמאל הוא רק שמאל – ולכן הוא מפלגות שוליים.
    לפיד כניגוד הוא מפלגה עממית – אולם חסרונו שאין לו עמדה ימנית או שמאלית לכן אינו מפלגת שלטון.
    אותם חמולות שבטיות ואתניות, רואות בכם כמו ביריביכם מהשמאל, חמולות [!] כלכליות מנשלות או מנצלות.
    מה תשובתכם לכך ???…..

  19. הכתבה הזו היא תאור של קצה החבל בלבד.
    ארגון השמאל הקיצוני 'הקשת המזרחית הדמוקרטית' כבר מזמן נוקט בטקטיקה הזו,
    מייסדי הקשת הם אנטי ציוניים בדיוק כמו כל תנועת שמאל במפה הפוליטית הישראלית.
    ההבדל בין הקשת המזרחית לתנועות השמאל האחרות הוא בכך שהם מאמינים שהציונות היא תנועה אשכנזית אירופאית שמטרתה הייתה לדכא את המזרחיים באשר הם, ערבים או יוצאי מדינות ערב היהודים (כפי שהם מכנים אותם יהודים ערבים).
    בדרכם זו הם פונים ליוצאי עדות המזרח ומנסים לקנות את קולותיהם.
    הם יודעים שיוצאי מדינות ערב (בעיקר דור ראשון ושני) מצביעים למפלגות הלאומיות ברובם והם פועלים נמרצות לתמוך בהם ולעודד את פעילותם בכל נושא שניתן לערב בו פערים עדתיים .
    הם מסתירים את מטרותיהם האמיתיות, לא תמצא באתר שלהם התנגדות לישראל כמדינה יהודית, אבל גם לא תמצא תמיכה בישראל כמדינת העם היהודי.
    המצע שלהם לא ברור בכל מה שקשור לסוגיות לאומיות פטריוטיות.
    בנושא אלאור עזריה , לא שמעתי נציג קשת אחד שהתייחס למקרה עצמו, האם עזריה נהג כראוי או שטעה.
    הם בחרו להתייחס לעניין עדתו של עזריה ולנפח את הסיפור כסיפור של דיכוי יוצאי מדינות ערב.
    זו הטקטיקה של אנשי הקשת. היא עובדת.
    ערוץ 20 נותן להם במה, וצריך לתת להם במה במדינה דמוקרטית, אבל ערוץ 20 לא מזהה את הכוונה האמיתית ולא מתעמת עם זוביידה וחבריו בנושאים האלה.
    ערוץ 20 שידר את 'פה זה ארץ ישראל יא סאלח', אמיר איבגי נותן לאנשי הקשת במה חופשית להסית כנגד הציונות ממש מתחת לאפו, איבגי עצמו הוא אדם ערכי וציוני אבל תמים.
    הם מנצלים את הבמה הזו כדי להכשיר את הלבבות לשנאת הציוני-אשכנזי ותוך כדי לפלג את העם.
    פילוג עדתי יוביל לחורבן בית שלישי וסוף הציונות.
    הקשת המזרחית מסוכנת יותר מכל גוף שמאל אחר.

  20. ולגבי המועצה לקולנוע.
    רגב חוטאת לציבור בוחריה.
    הדבר הנכון והמיידי לעשות הוא לסגור את משאבת כספי הציבור הזו כמו הקרן לעידוד קולנוע או המועצה לקולנוע.
    ולהחזיר את היזמות לאנשי השוק הפרטי ולטעם הקהל.
    באופן כללי, מירי רגב אם הייתה רוצה להיות שרת תרבות טובה הייתה מציגה תכנית חומש לסגירת תקצוב כל אגודות הספורט ומוסדות התרבות לטווח של חמש עד עשר שים הקרובות.
    אין מקום לתקצוב ספורט ותרבות אלא אם כן מדובר על בני נוער.

  21. וכמובן לא לשכוח שד"ר הני זובידה שונא ונלחם בכל מה שמיוצג שההתיישבות העובדת בישראל בין אם מדובר בקיבוצים/מושבים או התיישבות ביהודה ושומרון.
    בעניין זה אין הבדל בינו לבין העמדות של בל"ד. הוא רוצה לפרק כל מה שנבנה בישראל בעמל רב.

  22. מירי רגב גם בגדה בנכים שהצביעה נגד השוואת קצבתם לשכר המינימום בעוד שלפני הבחירות היא הצהירה שהיא כאן רק בשביל השכבות החלשות.