איילת שקד: "לא נשב עם גנץ גם אם יציע לבנט את תיק הביטחון"

שרת המשפטים הדגישה אמש כי 'הימין החדש' לא יצטרף בכל מקרה לקואליציה בראשות גנץ: "הוא היה רמטכ"ל בינוני, נכשל בעסקים ואין לו ניסיון פוליטי"

"מעדיפה את נתניהו כראש הממשלה". איילת שקד | פלאש90

שרת המשפטים איילת שקד ממפלגת 'הימין החדש' אמרה אמש (שלישי) בשיחה עם תושבי אשדוד כי בסיעתה לא פוסלים את האפשרות שיקבלו את תיק האוצר, חרף העובדה שרוב הקמפיין של הסיעה הוקדש לתיקי המשפטים והביטחון, ששקד ונפתלי בנט שואפים אליהם בהתאמה.

"יכול להיות שנקבל גם תיק כלכלי. יש לי כבר תוכניות רבות למקרה בו אהיה שרת אוצר. בעניין יוקר המחייה למשל יש הרבה מה לעשות, כמו להוריד מכסים", אמרה. הצהרה זו מצטרפת לפרסום בדה-מרקר, לפיו במשרד האוצר עולה שמו של בנט הידוע בנטיות הכלכליות-ליברליות כמחליף אפשרי ועדיף לשר האוצר הנוכחי, משה כחלון, בעיקר על רקע האפשרות ש'הימין החדש' לא יקבלו מספיק מנדטים כדי להתמודד על תיק הביטחון. בנוסף, השרה טענה כי אלונה ברקת שואפת לקבלת את התיק לפיתוח הנגב והגליל.

חרף מתקפת האסמסים וחרושת השמועות שעסקה באפשרות לפיה שקד ובנט עשויים להצטרף לגנץ ולפיד בקואליציה, שרת המשפטים הכחישה נמרצות את האפשרות. "גם אם גנץ יציע לבנט את תיק הביטחון, לא נשב עם 'כחול לבן'. אני לא חושבת שבני שגנץ יכול להיות ראש ממשלה", אמרה.

לדברי שקד, "גנץ הוא אדם ערכי אבל הוא לא יכול להיות ראש ממשלה מכמה סיבות: הוא היה רמטכ"ל די בינוני, בלשון עדינה, כשהוא נכנס למגזר הפרטי הוא נכשל ואין לו שום ניסיון פוליטי". עוד אמרה השרה כי "בשביל להיות ראש ממשלה צריך ניסיון, אז אם הוא רוצה, שייכנס לשדה הפוליטי לכמה שנים, ואחר כך נראה אם הוא יהיה מוכן להיות ראש ממשלה".

בנוגע למלחמה על המנדטים מול מפלגות ימין אחרות אמרה שקד כי "כרגע לליכוד יש אינטרס להלחיץ ולהפיץ כאילו יכול להיות מצב בו הימין לא ינצח, ולקחת לנו מנדטים, אבל זה לא הגיוני לפי הסקרים כי נראה שהימין מקבל מעל ל-61 מנדטים. עם כל החסרונות של נתניהו, אני מעדיפה אותו כראש הממשלה. אני לא חושבת שגנץ כרגע כשיר".

"צריך ליזום בעזה"

השרה שקד, אשר מכהנת גם בקבינט המדיני-ביטחוני, התייחסה גם למתיחות הביטחונית בדרום. "היום בסוריה אנחנו לא נותנים לאיראן להתבסס. כל פעם שהיא עושה משהו היא נפגעת, וכך צריך לעשות גם עם חמאס. היום הם מתחמשים ומשתמשים במשאבים שהם מקבלים בעיקר לזרוע הצבאית. לראש הממשלה יש החלטה שצריך להכיל, אך לדעתנו צריך ליזום", הסבירה.

לדברי שקד, "זה די ברור שהחמאס לא מפחד מאיתנו כי הם מרשים לעצמם לכוון משגרים על כל מקום בישראל. לדעתנו המצב לא יכול להימשך. חמאס הוא יתוש ליד צה"ל, וזה רק עניין של החלטה אם אנחנו רוצים להחליש אותם בצורה משמעותית. לא צריך להיכנס לרצועה, זה לא יעזור, ואף אחד לא רוצה להכניס לשם חיילים. אבל כן ניתן לפגוע בהם בצורה חזקה גם מבחוץ, זה כן יהיה כרוך בסבב לחימה ואתם תצטרכו לסבול כשבועיים של סבב כזה. אחר כך יהיה להם קשה להתאושש".

כשנשאלה האם ראש הממשלה חזק יותר משאר חברי הקבינט ולא מאפשר להם לשנות את המדיניות לקו תקיף יותר, שקד הודתה שהדבר נכון אך הוסיפה: "בנט גם הוכיח יכולת עמידה מול נתניהו. הוא הגיע לקבינט עוד במבצע 'שובו אחים', והתריע על המנהרות. בוגי אמר שלא צריך לטפל במנהרות ושהם לא יפעילו אותם. אחרי שבוע המנהרות הופעלו, ואחרי שבועיים של לחץ מבנט, הצבא יצא למבצע לחיסול המנהרות. הוא יודע להתעמת עם נתניהו כשצריך, ולא כל הפוליטיקאים יכולים לעשות זאת. המטרה היא להחזיר את רוח הניצחון לצה"ל", טענה.

"פייגלין מקסים אבל לא יודע לעבוד"

'הימין החדש', חרף התהדרותה בהיותה מפלגה "דתית וחילונית", לא הציגה עד היום מצע בנושא דת ומדינה, וטענה בעת פרסום המצע כי נושא זה יגובש לאחר הבחירות. בנוסף, המפלגה לא שלחה באופן אקטיבי נציגים לכנסים שעסקו בנושא.

כאשר נשאלה על כך השרה שקד, היה ניכר כי תשובתה יותר מהוססת: "ישבנו ביחד והגענו לאיזה מתווה של אמנת גביזון-מידן. כל אחד מוותר על משהו. עם זאת, צריך להגיד ביושר שבענייני דת ומדינה, בכל הסכם קואליציוני יש וטו לכל מפלגה כך שקשה מאוד לזוז מסטטוס-קוו. גם בממשלה הקודמת, עם כל הרעש סביב חוק המרכולים, הוא לא שינה דבר בשטח. זה היה חוק פוליטי בעיקר לצרכים הפנימיים של החרדים, אז כשמקימים קואליציה עם חרדים לא באמת אפשר לעשות משהו".

בשאלה מה בכל זאת מבדיל אותם ממפלגת 'הבית היהודי' ומה הם בכל זאת רוצים לקדם כאג'נדה בסוגיה זו, הסבירה שקד: "אנחנו כן היינו רוצים לדחוף את נושא הגיור. משה ניסים החל מתווה גיור לפני שנה, שמרחיב את הגיור ומאפשר גיורים לא רק תחת הרבנות, שהינם גיורים אורתודוקסיים והיינו מאוד שמחים ליישם את זה". למרות שאמנת גביזון-מידן ששקד הזכירה כן תמכה בריש גלי בנישואים אזרחיים, טענה שקד כי "אנחנו לא תומכים בנישואים אזרחיים אבל כן תומכים במתן כל הזכויות. אם יש זוג שלא יכול או לא רוצה, שיגיעו לו מלוא הזכויות". בראיונות מהתקופה האחרונה, שקד גם טענה שאינם תומכים בתחבורה ציבורית בשבת.

בתוך כך, שרת המשפטים תקפה בחריפות את מפלגת 'זהות' בראשות משה פייגלין, שלפי הערכות שונות מצליח לקחת קולות רבים מהימין החדש. "פייגלין הוא איש מקסים, אבל הוא לא פוליטיקאי שיודע לעבוד. הוא עשרים שנה במערכת הפוליטית, אבל הוא לא עשה כלום. הוא מדבר באמיתות מוחלטות, אבל כדי להצליח בפוליטיקה חייבים לדעת גם להתפשר. לדבר ברעיונות מוחלטים זה טוב כדי למשוך קולות, זה לא עומד במבחן המציאות".

עוד הוסיפה שקד: "ב'זהות' מדברים על שוק חופשי, אבל הם מדברים בצורה לא ריאלית. אני מתערבת שאם הם יצליחו לעבור את אחוז החסימה, הם לא יצליחו לעשות כלום כי הם מדברים בערכים מוחלטים של אפס ואחד. שיטת השוברים במשרד החינוך ש'זהות' מציעים לא ניתנת ליישום בישראל. כשבנט נכנס למשרד החינוך הוא בדק אותה".

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

28 תגובות למאמר

  1. שהיא מרשה לצלם אותה רק בזוויות שאחר כך אפשר לשפר את התמונות האלה על ידי עיבוד תמונה וריטוש תמונה. מעניין למי יש אינטרס לשווק אותה בתור "דוגמנית בשמים עם פוטנציאל לראשות ממשלה" כשהיא בסך הכל קשקשנית רדודה בעלת חזות ממוצעת.

    http://www.bizportal.co.il/realestates/news/article/451980

    https://www.kikar.co.il/278886.html

    https://mida.org.il/wp-content/uploads/2014/11/F130801UL44-wide.jpg

    1. איזה קישקוש.
      היא הכי יפה בכנסת.

    2. שמתי לב שאתה מסתכל בקנקן במקום במה שיש בו.
      אגב, מדובר בקנקן יפה להלל.

    3. ראיתי אותה במציאות. רחוקה מאוד ממה שרואים בתמונות שהתקשורת המפרגנת מפרסמת בשבילה.

    4. למי לעזאזל אכפת. יופי זה לחמש שנים הקרובות. גם ציפי לבני היתה יפה פעם.
      שקד תהיה ראש הממשלה מתישהו בעשר השנים הקרובות.
      אחרי ההוא שיפשל אחרי ביבי. והיא תהיה מצויינת.

  2. שקד מינתה לעליון שופט שמרן אחד בלבד – פרופ’ אלכס שטיין (מינוי ראוי מאוד אך בודד) כל שאר מינוייה אקטיביסטיים בהחלט.
    ציפי לבני מינתה בחודשים האחרונים לכהונתה את אמי פלמור למנכ”לית משרד המשפטים. פלמור הגיעה מלב המערכת המשפטית והיא דואגת לאינטרסים שלה. באופן תמוה ביותר שקד השאירה אותה בתפקיד לכל אורך כהונתה.
    בתקופתה של שקד התגייסה מערכת האכיפה לסיכול איום ואנטי דמוקרטי של ראש הממשלה בנימין נתניהו.
    מנחם פשיטצקי, הדיין שהציע למדינה לגרש אריתראים חזרה לארצם תוך שהוא מותח ביקורת חריפה על בית המשפט העליון אולץ לעזוב את תפקידו.
    השרה שקד לא נקפה אצבע למענו. שקד היא פייק פייק פייק. תתעוררו!!!

    1. ראיון חסוי עם בניטו

      מדוע פרסמת בתעמולת הבחירות שלך ב-2013 את תמונתך תחת הסמל של הליכוד?
      מה רצית, שאני אודיע מראש שאחרי הבחירות אחבור ליאיר לפיד ואסרב להיכנס לממשלה בראשות הליכוד?

      מדוע לבש הרב אביחי רונצקי מדים ודרגות במבצע "צוק איתן" למרות שלא גויס כחוק?
      כי לא היתה דרך אחרת שבה הוא היה יכול להיחשף למידע סודי ולהעביר לי אותו.

      ולא חששתם שהוא יודח מתפקידו בגין חבירה אליך והפרת הקוד האתי?
      להפריע לנתניהו לנהל את העניינים זה נראה לי מספיק חשוב כדי להיות נועז ולהפר את הקוד האתי.

      אבל בהתקפות שלך על נתניהו באמצעות המידע המסווג שקיבלת מרונצקי, מסרת לאויב מידע על מהלכי צה"ל בזמן אמת וגרמת למוות מיותר של חיילי צה"ל?
      כפי שאמרתי – המטרה העיקרית של הבית היהודי בראשותי ובראשות איילת שקד היתה לנגח את נתניהו, וכל השאר – זוטות.

      מדוע קידמתם את החוק לסגירת "ישראל היום"?
      כי זה העיתון היחיד שפרסם מידע מסווג על הפעולה הנועזת שלי ושל הרב רונצקי במבצע "צוק איתן", וכל בר דעת מבין שאסור היה לפרסם את המעשה הזה, כי הוא משחק לידיים של האויב הכי גדול שלנו – בנימין נתניהו.

      למה אתה רץ עכשיו בבחירות על הטיקט "לא דתי ולא חילוני"?
      מה יש, רק לגנץ מותר לרוץ על הטיקט "לא ימין ולא שמאל"?

      מדוע אתה חובש כיפה על הראש?
      מה יש, רק לאלעזר שטרן ולעליזה לביא מותר להתחפש לדתיים-לאומיים?

      זה לא קצת מעייף לחבוש כיפה על הראש בלי להיות דתי?
      כמו שכבר אמרתי – המטרה מקדשת את האמצעים.

      ראיון חסוי עם השקדייה

      למה קידמת את החוק לסגירת "ישראל היום"?
      כדי לסתום את הפה לימין.

      למה את נוסעת בשבת?
      כי אני חילונית שתפסה טרמפ על המפלגה הדתית-לאומית כדי לחבור ליאיר לפיד נגד הדתיים.

      למה אפי נווה (יו"ר לשכת עוה"ד) התפאר שאת מונעת הרבה פעולות נגד בג"צ?
      כי הוא לא יודע לשתוק.

      למה לא העברת מתפקידה את מנכ"ל משרד המשפטים אמי פלמור הידועה כתומכת מרצ?
      כי אין לי שום בעיה עם מרצ.

      למה לא עשית שום שינוי במחלקת הבג"צים?
      כי הייתי עסוקה בסירוס החוק של ח"כ אוחנה בעניין בחירת היועצים המשפטיים של משרדי הממשלה.

      למה יש לך טוקבקיסטים שכותבים ש"אי אפשר לראות בינתיים איזה מהפכה שקד עשתה במערכת המשפט"?
      כי השמאל בונה על אידיוטים שימושיים בימין שיאמינו להם.

    2. נכון!השינויים ההכרחיים ששקד פעלה בהם הפוך:
      דרוש שינוי עמוק בפרקליטות תחילה יש להוציא את כל אותם בוגרי קרן וקסלר והקרן לישראל חדשה שהן עוכרות ישראל מזיקות. — שקד לא שינתה את כוח האדם.——.
      פיקוח מיטבי על כל סוגי התביעה. שקד לא דאגה לחקיקה מתאימה עבור הפיקוח על בתביעה בכך הבריחה את גרסטל שניסתה בשעתה בכנות לשנות במשך חודשים ארוכים התחננה לסמכויות ועמדה מול לחצים של אנשי פרקליטות פושעים – אחד מהם הוא שי ניצן שמייד עמדה על טיבו על היותו פושע פלילי. יתכן וזו סיבה שאיילת שקד לא היתה מעוניינת שתשאר ותמליץ על העזבתו. שי ניצן איש שמאל קיצוני מובהק שונא את נתניהו וזה יכול דוקא להתאים לשקד לסלק מדרכה את נתניהו. שקד הינה מאוד לא ישרה מלאה בתכסיסים ותככים בשאיפתה לשלוט. בסופו של דבר לאחר שגרסטל עזבה ניתן התפקיד למי שמתפקד בו חלקית לצד היותו שופט. היא גרמה להפחתת סמכויותיו של המפקח על התביעה.——-
      החלטות משפטיות בלתי חוקיות. את זאת במדינה מתוקנת יש לבטל ואף יש מקום להעמיד שופטים עבריינים אלו לדין. במקום זאת שקד ברחה ממהצבעה על חוק ההתגברות. —————יש צורך להעמיד פיקוח משפיע על שופטים שהמען לתלונות ציבור על השופטים לא יהיה שופט בגמלאות אלא נציג ציבור שיבחן מנוקדת ראות של הנפגעים. כיום הנציב מקבל משכורת עתק בתמורה לכיסוי על שופטים והגנה על סורחים. השופטים הנלונים הם הנשאלים והקובעים את המסקנות אודותיהם.————-
      יש לשנות לחלוטין את שיטת בחירת השופטים כך שרק נבחרי ציבור יבחרו שופטים. —– שקד לא שינתה מאומה. שקד מתגאה ומבליטה ששינתה את כוח האדם בשפיטה והביאה הרבה שופטים לא אקטיביסטים. האקטיביזם בא בעיקר לידי ביטוי בבית המשפט העליון בישיבתו כבג"ץ! היא מינתה רק שופט אחד ויחיד לא אקטיביסט השופט שטיין, למרות שהיו לה הזדמנויות למנות עוד הרבה יותר. היא מינתה את השופט עופר גרוסקופף אשר ביחד עם עוזי פוגלמן ויצחק עמית סרב לאפשר למדינה לבחון גם לא מבחינה בטחונית את הבקשה להכנס לקבלת טיפול רפואי והוציאו צו מוחלט להכניס לישראל. זוהי תרומתה של שקד. הקשר כזה המאפשר לשר למנות על פי השקפותיו הוא עניין לשנים רבות או דורות. שקד כמבן בזבזה הזדמנויות אלה.————-
      שינוי הגדרת תפקיד אופן בחירת היועץ המשפטי והפרדה בין היעוץ המשפטי לבין התביעה. ———- שקד בכל הזדמנות חיזקה את מעמדו של היועץ המשפטי לממשלה כולל בפיקוח על הפרקליטות. למרות חוק מעולה שהוצע על ידי חבר הכנסת אמיר אוחנה היא הביאה חוק אחר לפיו היועץ ימונה על ידי ועדת איתור המורכבת מפקידי המדינה שפרושו שהמנוי יעשה לפי טעמו של בית המשפט העליון והמינוי יהיה לפחות לשבע שנים. כך שקד עשתה את ההפך היא אף חיזקה את מעמדו של היועץ המשפטי והא עכשיו רודן חזק ביותר. על הממשלה לבחור בעצמה את היועץ כפי שהיה בעבר. שקד עקרה נסיון לשוב לכך —שקד סרסה את הנסיון לחוקק חוק זה.—————
      שקד המשיכה לסרס את יכולת תפקוד הממשלה בכך ששנתה סעיפים מהותיים בחוק יסוד הממשלה. היא צמצמה את סמכויות ראש הממשלה והשרים על ידי ביטול סעיף 37(ב) המסמיך אותם להתקין בעניינים מוסכמים. זאת אף בשעת חרום כפי שמסמיך סעיף 41(א'). בכך מאבד חוק יסוד הממשלה את שריונו ומעמדו כחוק יסוד. היא ביטלה גם את סעיף 44(א') לחוק יסוד זה. זהו סעיף האומר כי אין לשנות חוק זה אלא על ידי רוב חברי הכנסת בקריאה ראשונה שניה ושלישית. בכך ביטלה לחלוטין אתשריון החוק כחוק יסוד. בכך המשיכה לסרס את הממשלה ואת הכנסת.————
      שקד גם מינתה את מיכל צוק-שפיר כראש בית-הדין לעררים על פי המלצת מנכ”ל המשרד אמי פלמור, המקורבת לצוק שפיר. פלמור מונתה על ידי ציפי ליבני. למרות שלהנהלת בית הדין סמכויות מנהליות בלבד, מיכל צוק שפור התערבה בתכנים ובפסקי הדין של הדיין פטישיצקי, פטישיצקי פסק בעד הוצאת המסתננים האריתראים מישראל. עיקר התרעומת של צוק שפיר שהוא “מערכתי” ונוטה לקבל את עמדות מערכת הביטחון ורשויות ההגירה כלומר איננו מיישם את האג’נדה של השמאל הפרוגרסיבי לגבי מסתננים ומשפחות מחבלים, על חשבון שיקולים לאומיים וביטחוניים. הדיין המוערך פטישצקי על כן הודח מתפקידו ללא הליך רשמי. השרה שקד לא גיבתה אותו אלא להפך הפכה אותו לבעיה.—————
      פעילותה זו של שקד איננה מקרית או שורה של טעויות גם לא נכון ש"לא הספיקה" יותר, היא הספיקה והספיקה לקלקל. אלו הם הנושאים המהותיים ביותר בכל הזדמנות שהיתה לה לערוך שינוי מהותי לטובה היא לא עשתה ואף חיבלה וסרסה ואף התעלתה שינתה לרעה חוקים שאינם נוגעים לתחום המשפטי אלא ליכולת תפקוד הממשלה.——————— בנוסף לכל אלו עמדה לחוקק נגד בקורת על שופטים על ידי העם במרשתת. אלא שהפעם ראש הממשלה התערב ומנע זאת.———לא היא דאגה לחוקיות ונקין כפיים של בית המשפט.———-
      שקד אומרת : אסור שחקירה תהפוך כלי לחיסול פוליטי. אלא שבפועל מה שקורה שנתניהו זוכה לחקירות לא צודקות. מתנהלים מגעים בין עד המדינה נגד נתניהו שלמה פילבר ליעוץ לבנט ושקד.———–
      אביחי מנדנבליט החליט לא לנקוט בהליכים נגד הפרקלטה רות דוד יתכן שחשש מעדותה על הנעשה בפרקליטות ואין לו רצון להסתכן. שקד מייד גבתה את מנגנבליט והודיעה שאין מקום להקים ועדת בדיקה משפטית בעניינה של רות דוד. כתגובה לביקורת כתבה שאיש אינו מכפה על רות דוד בעוד שאת זאת בדיוק היא עושה.—————–
      שקד כן צועקת מה המטרות שצריכות להיות לה אך בביצועיה היא מחזקת את שלטון המשפטנים. דבר אחד שקד באמת עושה והוא יחסי ציבור וראיונות ללא גבול מסע בחירות. שקד לא ראוי לראותך שוב במשרד המשפטים או בכל משרד אחר.

  3. כןןןן איילת
    עכשיו תעזבי את השטויות שלך ותחזרי לעשות בייביסיטר לילד בנט לפני שהוא ממשיך לעשות נזקים

  4. לבניטו יש קרחת
    פטפוטים עד ראש הגג מבשרים את יום החאג'

  5. ספורי סבתא של ראש מפלגה המנסה לקושש קולות מהימין.מי שהיה פעם אח של לפיד יכול להיות גם אח של גנץ ביחוד אם יקבל את הצעצוע.

    1. וואלה, הוצאת לי את המילים מהפה. לא שוכח איך בבחירות 2013 בנט הופיע בתעמולת הבחירות שלו תחת הסמל של הליכוד, ומיד אחרי הבחירות עשה כל מה שהוא יכול כדי לפגוע במחנה הלאומי ולשתף פעולה עם יש עתיד.

      http://www.news1.co.il/showTalkBack.aspx?docId=100712&subjectId=24&talkBackId=1564697

      http://www.news1.co.il/ShowAllTalkBack.aspx?docid=362162&subjectid=1

      http://www.news1.co.il/showTalkBack.aspx?docId=117985&subjectId=3&talkBackId=1709079

      ובכלל, לאן נעלמה שולי מועלם? למה מעלימים אותה ב"ימין החד"ש"? כדי להסתיר שהיא פעילת ארגון "קולך" מבית הקרן החדשה לישראל?
      וכך משבחת מייסדת ארגון "קולך" חנה קהת, את מועלם: "זה שיש לנו היום שתי נשות "קולך" שהן חברות כנסת שולי מועלם ועליזה לביא, זה כבר אומר הכל… נושאים כגון שיח פמיניסטי, הדרת נשים, מסורבות גט, לא היו חלק מהמיינסטרים. עכשיו אנחנו מרגישות שהנושאים כובשים את מקומם לאט לאט ואנשים מתחילים להבין את משמעותם עבור החברה הישראלית… יש תוצרים מדהימים".

      http://www.dafnafund.org.il/he/מה-אנו-עושות/סיפורי-מוענקות/item/108-חנה-קהת

  6. כל אפס הוא מלך בישראל כשהשמאלנים קובעים סדר יום. הזויים ומטורללים.

  7. עם כל הביקורת המוצדקת, חייבים לומר דבר אחד לזכותה:
    בזמן האחרון יש מסע דה-לגיטימיזציה ל״זהות״ בו לקחו סעיף שולי במצע(הכנסת קנביס לסל הבריאות) שראשי המפלגה הבהירו שיש דברים שחשובים להם יותר ממנו-והצגתו כעיקר המצע שלהם על מנת להתנגח בהם.
    ובכל זאת, בסיום הראיון הזה, כשהיא מתייחסת לפייגלין היא מעדיפה לתקוף אותו על דברים שהם הרבה יותר לעניין(גם אם היא מאוד מעורפלת לגבי הסיבות שהיא חושבת שזה לא יישים).
    איילת שקד, כל הכבוד לך על זה!

    1. משה פייגלין, יהודה גליק, ברוך מרזל, איתמר בן גביר, מיכאל בן ארי, בנצי גופשטיין – מריונטות של השמאל כמו אבישי רביב. טיפוסים שמתפרנסים מהפקת אירועים תקשורתיים שאין בהם שום תרומה לחיזוק ישראל, רק ליצירת דימוי שלילי לאנשי ארץ ישראל ותורת ישראל, ולכן התשקורת אוהבת לסקר בהרחבה את ה"הפקות" שלהם כמו שהיא סיקרה את הפרובוקציות של אבישי רביב. לכן גם מכל כתבי האישום נגדם הם תמיד משוחררים מחייכים, כמו שחייך אבישי רביב בזמנו. בשמאל חושבים שבימין לא זוכרים איך פועלת שיטת אבישי רביב.

      http://www.bhol.co.il/Forums/topic.asp?topic_id=1846543&forum_id=771

      https://www.inn.co.il/Articles/Article.aspx/5548

    2. לרשימה שלך אפשר להוסיף עוד שם: בנימין נתניהו. גם הוא טיפוס שמתפרנס מהפקת אירועים תקשורתיים שאין בהם שום תרומה לחיזוק ישראל, רק ליצירת דימוי שלילי לאנשי ארץ ישראל ותורת ישראל, ולכן התשקורת אוהבת לסקר בהרחבה את ה”הפקות” שלו.

  8. גברת דרדס שקד..

    חוץ מדיבורים ואיומים האי עשייה שלך שווה אפס..
    לכי לביתך,אולי יפיקו משהו ממך

  9. איילת שקד פשיסטית שמנסה להנידג במדינה שלטון דיקטטורי משיחי היא ובנט והמפלגה שלהם מקווה שלא יעברו את אחוז החסימה

    1. חבל שהאתר נותן במה לפחדנים שמפרסמים את דעותיהם אבל מסתתרים מביקורת תחת איזה כינוי מפורצץ. לא ממש כבוד גדול להם ובטח שלא לאתר "מידה".

  10. אני לא רואה אותך ואת בנט, ההיפראקטיבי במיוחד, מתייבשים 4 שנים באופוזיציה

  11. היא אשה מרשימה מאד כחכמה כאחת שיודעת מה היא עושה וכאחת עם נסיון
    כאיש ימין אני שוקל להצביע לה היות והליכוד מלא ב"אורן חזן" למיניהם שנבחרו רק בגלל שיטת הפריימריז וכן מלא באנשי שמאל לא ידועים שהרי בין יוצאי הליכוד היו בוגי ציפי ואהוד אולמרט לעומת זאת בנט ושקד בחרו ביסודיות כל אדם שהוא רציני שפוי ויודע לעבוד כמו"כ יש להם נסיון מובהק ועבר עשיר מצויין וברור שאם ביבי יהיה ראה"מ רצוי שהם יהיו חזקים לידו ויאגפו אותו יותר משהמקום השלושים בליכוד יכנס

  12. ומה את עשית גברת שקד? לגנץ לפחות יש קבלות על הבינוניות שלו בעסקים ובתפקידו כרמטכ"ל, לך אפילו את זה אין.

  13. איזה קבלות -אלו שהפקיר את לוחמי גולני לטובת אזרחי האויב בעזה ?