מירב בן ארי: "כולנו מכוונת לגוש הימין, לא רואה את גנץ בונה קואליציה"

חברת הכנסת ממפלגת 'כולנו' אמרה בכנס בחירות: "הליכוד השותף הטבעי שלנו, מקווה שנתניהו לא יורשע"

"מצביעים רבים עדיין מתלבטים". ח"כ מירב בן ארי | פלאש90

ח"כ מירב בן ארי ממפלגת 'כולנו', השתתפה אמש (שלישי) במפגש עם תושבי רעננה, והתייחסה לתחזיות העגומות בסקרים האחרונים, אשר בחלקם המפלגה בראשות משה כחלון לא עוברת את אחוז החסימה. בן ארי העריכה כי המפלגה בכל זאת תשוב לבית המחוקקים ואמרה: "אני מעריכה שגוש הימין יחזור, ושאנחנו נעבור גם. רבים מהמצביעים עדיין מתלבטים".

לגבי השאלה האם 'כולנו' תשב גם בממשלת שמאל אמרה בן ארי: "המטרה היא שנהיה בגוש הימין, אבל אנחנו לא פוסלים אף אחד, ולא בכיס של אף אחד. יש לנו אג'נדה חברתית-כלכלית ברורה, מצד שני, היו לנו שותפים טובים, ועשינו מהפכה. הייתי אתמול בפאנל עם נציג 'כחול לבן' והם באמת אנשים מקסימים, אבל אני לא רואה איך הם בונים קואליציה", טענה בן ארי.

לדברי בן ארי, תכנית 'מחיר למשתכן' הנחשבת לתכנית הדגל של שר האוצר כחלון, נמצאת "בסכנה ממשית" במידה ומפלגת 'כולנו' לא תשוב לחיק הקואליציה. "אני לא יודעת מה יהיה עם התכנית אם כחלון לא יחזור. אני יודעת שבקדנציה הזו 60 אלף זוגות זכו במחיר למשתכן, וקיבלו בית ב-400 אלף שקל פחות", אמרה.

בהתייחסותה לאפשרות לפיה יוגש כתב אישום נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, הסבירה הח"כית כי "הליכוד הוא השותף הטבעי שלנו, ויש בו אנשים נהדרים שיכולים להוות תחליף לנתניהו". לדבריה, "אחרי שימוע לא נוכל לשבת עם נתניהו בממשלה. השימוע מגיע לאחר כתב האישום, ואז הוא צריך להתנהל מול בית המשפט. לכן כחלון אמר שזה לא הגיוני שאדם שצריך להיות באופן יומיומי בבית המשפט כדי להוכיח את חפותו, ינהל מדינה או מבצע צבאי, חלילה. צריך להמשיך לנהל את המדינה בלי שיקולים של כתבי אישום. אני מאחלת, ואני מאמינה שכך גם כל עם ישראל, שהוא לא יורשע ויצליח".

"פייגלין הזוי"

בן ארי הצביעה על כך שמפלגתה לא נהנתה מחשיפה רבה ביחס למחוקקים אחרים בכנסת. "אני דוגלת בעשייה, וזה מה שמעניין אותי. היינו עסוקים בלעבוד, אני ארבע שנים עבדתי – לא התעסקתי בכתבות, לא התעסקתי בפרובוקציות או בקשקושים. זה נורא בעיניי שכשהייתי מגיעה לוועדות והיו שם אנשים שבאו לעשות פרובוקציות. זה עושה נזק לכנסת", הסבירה.

משה פייגלין | פלאש90

חברת הכנסת מ'כולנו' גם תקפה פומבית את מפלגת 'זהות' בראשות משה פייגלין, והגדירה את תוכניותיו כ"מטורללות": "יחד עם פייגלין והלגליזציה, ועזבו את הקמת בית המקדש שזה הזוי, לדבר על סיפוח של 2.5 מיליון פלסטינים למדינה זה משהו ברמת הטרלול. אפשר לקדם את לגליזציה אבל לא צריך על הדרך לקבור את מדינת ישראל".

בן ארי הדגישה את חשיבות המפלגה כגורם ממתן בממשלה האחרונה: "היה לנו תפקיד חשוב בקואליציה הזו – לשמור על ישראל לאומית, דמוקרטית ומאוזנת. אנחנו כמעט כל שבוע התמודדנו עם חוקים, סלחו לי, מטורללים. למשל התאגיד, ששרת התרבות אמרה 'מה שווה אם הממשלה לא שולטת בו', ואנחנו התעקשנו על תאגיד חופשי. תקשורת חופשית היא חלק ממדינה דמוקרטית. הגנו על המפכ"ל והרמטכ"ל שחטפו איומים, וכחלון טרפד את החוק של סמוטריץ' שמרוקן את סמכויות מבקר המדינה".

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

2 תגובות למאמר

  1. מירב בן ארי לא מעודכנת. הסיבה שהם לא עוברים את אחוז החסימה זה בדיוק בגלל שהם היו אידיוטים שימושיים בידיהם של מערכות השמאל (התקשורת, בתי המשפט, והפקידות).

    אני כל כך מצטער על שהצבעתי עבור כחלון. איזו אכזבה. בחיים לא אבזבז את הקול שלי על מי שאין לו עמדות ימין מובהקות. אני מצביע רק עבור מי שמבטיח ומסוגל לפרק את מנגנוני השמאל השתולים בתקשורת, בתי המשפט והפקידות.

    איילת שקד, סמוטריץ. אחד משניהם.

  2. נקווה שהמפלגה המטורללת הזאת (כולנו) לא תיכנס לכנסת.
    זהות בראשות משה פייגלין היא דרך ותוכן מדהימים, ולכן זהות סוחפת המונים.
    כאשר לא מבינים כלום אז נשאר להגיד הזוי.