איי התענוגות של האליטות

בדומה לקשר השתיקה שנטווה סביב רשת הפשע של ג'פרי אפשטיין, גם רשת האליטות בישראל הקימה חומה בצורה סביב פעילות קרן וקסנר אותה סייע אפשטיין לבנות

מקים הרשתות. ג'פרי אפשטיין | צילום מסך

אחת הזוויות החשובות ביותר בפרשיית ג'פרי אפשטיין עדיין לא זכתה לטיפול מספק. איך יכול להיות שלפשעים ההזויים שהתחוללו בסיינט ג'יימס הקטן, אי התענוגות הפדופילי של אפשטיין, שזכה לביקורים תכופים של חברי האליטה הבכירה במערב, לקח כל כך הרבה זמן להיחשף?

התשובה היא החומות הגבוהות של שתיקה שהגנו עליו. רבים ידעו, רבים חשדו, אבל אפשטיין החזיק את כולם בכיס. הוא היה חזק מדי, מקושר מדי, מחובר מדי. זאת הייתה המומחיות של אפשטיין: לרקום רשתות של אינטרסים וקשרים עם האליטה, זו שבשתיקתה הגנה עליו.

אפשטיין היה מניפולטור מומחה של כוח. כל אחד קיבל אצלו משהו. חלק קיבלו כסף; פרופיל התרומות של אפשטיין יכול לספק הצצה טובה להון שהעביר לעשרות מוסדות וארגונים מרכזיים. חלק הרוויחו קשרים והיכרויות, חלק זכו בזכותו למעמד ציבורי וקידום. וחלק, כולל מהבכירים שבבכירים, זכו גם לבקר בעולם הפרטי שבנה באי המרוחק והמבודד, הרחק מרשויות החוק ומצלמות הטלוויזיה, שבו יכלו להגשים את הפנטזיות המיניות האסורות שלהם ללא פגע.

השתיקה הייתה תוצאה טבעית של מלאכת המחשבת האפשטיינית של טוויית רשת של קשרים וביסוס עמדות כוח באליטה שהתמסרה לו ברצון. כך יכול היה אפשטיין לנהל את הלוליטה אקספרס שלו, ולהמשיך להרחיב את מעגלי העוצמה.

וירג'יניה רוברטס, העדה המרכזית בפרשיה, ניסתה לחדור את חומות השתיקה הללו מאז 2002. היא פרסמה יומן אישי, אספה ראיות והתרוצצה בין עיתונאים, אולפנים וכל מי שרק היה מוכן להקשיב. זה לא עזר לה. לפני כחצי שנה חשף 'פרויקט וריטאס' הקלטות בהן נשמעת איימי רובאך, מגישה בכירה ברשת ABC, מתלוננת על כך שראיון שקיימה עם רוברטס ב-2015, שכלל האשמות נגד אפשטיין, צונזר בהוראת מנהליה. "במשך שלוש שנים ניסיתי לגרום לשידור הראיון, אך לשווא. עכשיו הכל יוצא החוצה, וזה כאילו 'גילויים חדשים', ולעזאזל! היה לי את כל זה מזמן", היא אומרת בהקלטה. "אמרו לי: 'אף אחד לא יודע מי זה ג'פרי אפשטיין, זה סיפור טפשי'".

אפילו חקירת המשטרה שנפתחה ב-2005 והובילה לגילויים ראשונים אודות רשת האליטופדופיליה, הסתיימה במפח-נפש. אפשטיין שכר צוות הגנה שכלל פרקליטים מהשורה הראשונה – שכלפי חלקם, כמו אלן דרשוביץ, נטען שלקחו חלק במעשים המדוברים. אפשטיין הפעיל את רשת העוצמה שלו, והתובעים הפדרליים סגרו איתו עסקת טיעון מקלה מאוד: 18 חודשי עבודות שירות, בלי כלא ובלי המשך ההליכים. מול חומרת ההאשמות שהיו נגדו, זה בלתי נתפס. בקיץ האחרון, אחרי שחודשו ההליכים נגדו, הוא נעצר ולבסוף התאבד, כשהוא והחקירה משאירים הרבה יותר שאלות מתשובות.

רשת וקסנר

הסיפור המעניין כאן איננו אפשטיין והפדופיליה, אלא קשר השתיקה שהגן עליו במשך זמן רב. הקשר הזה בנוי כולו על רשת הכוח המחוברת והמקושרת שיצר אפשטיין. וכשמבינים איך עובדת השיטה הזו, אפשר לזהות דמיון רב בשיטת הפעולה הזו לסאגה הבלתי נגמרת של קרן וקסנר בישראל.

כמובן, אין כאן שום עניין של עברות מין. אבל כן יש כאן עוצמה בלתי מפוקחת, העלמת עין מהפרות מתמשכות של כל כלל אתי ומנהלי נהוג, ואליטה ישראלית שמתמסרת לבעלי ההון הווקסנרי תמורת טובות הנאה ניכרות. קרן וקסנר בונה לעצמה מעוזי עוצמה וקשרים מוסדיים ופוליטיים בישראל – וגם סביבה פרושה רשת של שתיקה. וזה לא מפתיע, כשמבינים שאת מפעל הקומבינות הזה בנה לא אחר מהמומחה עצמו: ג'פרי אפשטיין, אומן הרשתות.

הקרן, המנוהלת על ידי בעלי חברת 'ויקטוריה סיקרט' לסלי וקסנר, מממנת בהון רב תכניות הכשרה לפקידות הבכירה בישראל, והייתה קשורה בעבותות לאפשטיין. הוא ניהל את הונו האישי של וקסנר במשך שנים רבות, ושימש בעצמו כמנהלה של קרן וקסנר, עד שנחשפה הפרשייה המינית שלו בפעם הראשונה ב-2008.

הקרן פועלת במחשכים, ללא שקיפות. אבל פה ושם ביצבצה שיטת הפעולה של אפשטיין, ובעיקר החשיפה שהקרן העבירה לאהוד ברק מיליונים רבים בשנים 2003-2005. אבל למרות זאת הקרן לא נדרשת לספק הסברים. על כלום ושום דבר. היא פועלת ללא מכרז וללא שקיפות; איש לא מפקח עליה או מבקר אותה. היא מנהלת את הכשרת שירות המדינה הבכיר – מבחוץ, לבדה, בלי תחרות, הכל לפי מה שהיא מחליטה וקובעת. איך יכול להיות, שדבר כל כך לא תקין הוא לחם חוקו של שירות המדינה, הגוף שאמור לפקח בדיוק על דברים כאלה? התשובה היא שקרן וקסנר הולכת ישירות למוקדי הכוח. כי מי שאחראי על הכללים, לא צריך לשחק לפיהם.

כך בנתה הקרן במשך שנים מעוז של כוח רב בצמרת השירות הציבורי הישראלי. היא טוותה רשת משלה שמורכבת מבכירי שירות המדינה. הפקידות המאיישת את הצמתים המרכזיים ביותר של שירות המדינה היא חיילת נאמנה של הקרן. הבכירים הללו לא רק קיבלו הטבות בשווי כספי גדול, והם לא רק קיבלו דחיפה עצומה בקריירה, הם גם קשורים זה לזה כבוגרי הקרן, ששומרת איתם על קשר, ומקבלת מהם המלצות למועמדים נוספים. חבר מביא חבר, טובות הנאה מחולקות בשפע, והקרן ובוגריה במרכז ההתרחשות.

הקרן למעשה בנתה מחדש את השירות הציבורי של מדינת ישראל כאליטת וקסנר. השמות רבים מספור, משופט בבית המשפט העליון, דרך הרמטכ"ל, לבכירים שבבכירים בשירות המדינה. יש מאות כאלה. וכולם חלק מרשת "בוגרי קרן וקסנר". לצאת נגד הקרן בשירות המדינה זה לצאת נגד האליטה, נגד הכוח, נגד המנהלים הבכירים, נגד חבריך, נגד עצמך, נגד הסיכוי לקידום.  והכל ממשיך ללא פיקוח, בלי שקיפות, ועם פטור ממס.

כל ניסיון לקבל תשובות, מידע או הסברים על הקרן, נתקל בחומה בצורה. חומה גבוהה של קשר שתיקה, כזו שאפשטיין היה מומחה בבנייתה. כולם מפחדים לעסוק בזה. העיתונאים יגידו "אף אחד לא יודע מי זו הקרן הזאת, זה סיפור טפשי". רוב נבחרי הציבור מפחדים פחד מוות לגעת בנושא, והפקידות היא הקרן עצמה: שם או בוגרים של הכשרת הקרן, או נמצאים בתהליכי מיון, מתחננים שיכניסו אותם לקהילת האליטה הסגורה והשותקת.

הדבר הזה לא פחות ממטורף. רק לחשוב על כך ששירות המדינה התמסר לבעל הון זר, ומספק לקרן מאגר מידע שלם על כל בכירי השירות הציבורי, כולל צמרת צה"ל! יש לקרן את התיקים האישיים עם כל המידע של כל הבכירים. מנהלי המגזר הציבורי והצמרת הבטחונית ממופים אצלה לפרטים. איש לא יודע מה היא עושה עם זה. איש לא חושב על הסיכון. איש לא יודע מה ההשלכות, ואיש לא שואל מה הקרן והווקסרים רוצים ועלולים לעשות עם הכוח הזה, עכשיו או בעתיד.

לקרן וקסנר יש היום כוח עצום ובלתי מבוקר. היא הקימה אי של אליטה ישראלית חדשה שאוחזת דרך הפקידות בהגאי השלטון בכל צומת מרכזית של המדינה. את האי הזה בנה לווקסנרים ג'פרי אפשטיין, שהתמחה בבניית רשתות אליטיסטיות כאלה של כוח ושתיקה. העובדה שאף אחד לא עוצר את זה, העובדה שצריך להסביר שמדובר בשערורייה בסדר גודל לאומי והיסטורי, העובדה שכמעט כולם מפחדים לגעת בסיפור הזה, אומרת לבדה הכל.


מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

36 תגובות למאמר

  1. אני לא מאמין שדרשוביץ, שהגן על נתניהו, הגן גם על פדופילים ומושחתים למיניהם.

    1. סביר גם שגופים חיצוניים עויינים (כמו האיראנים/הרוסים) חדרו למחשבי קרן וקסנר השמאלנית אמריקאית המושחתת ושיתופיה עם הקרן לישראל החדשה, והפדופיל המתאבד אפשטיין, והשיגו את המידע הסודי המעמיק, על בחירי צה"ל והשירות הציבורי!! הנזק למדינת ישראל עצום, אם קרה, וגם עדיין יכול לקרות!!

    2. הפטריוט מהדרום – חבר שוטר במשטרת ניו יורק: "הפדופיל אפשטיין לא התאבד..רצחו אותו בגלל שלא גילה איפה נמצא היומן עם כל השמות של כל שאר הפדופילים" (כמו אבוד ברק/קלינטון ועוד)

    3. זה אמור להיות סרקזם? עורכי דין בליגה של דרשוביץ (הטופ שבטופ בארה"ב) מגנים על סוגים רבים של לקוחות המואשמים בסוגים רבים של פשעים, חלקם אשמים וחלקם חפים מפשע, כך שפשעו של לקוח אחד לא מעיד על פשעו של לקוח אחר ואשמתו של אחד לא מעידה על אשמתו של אחר.

    4. דרשוביץ מעולם לא "הגן" משפטית על נתניהו. הוא בסך הכל הביע את דעתו, כפי שמותר לכל אדם, על העוול שנעשה לנתניהו ועל ההשלכות של הרדיפה על הדמוקרטיה בישראל. הרמיזה שלך בניסיון לקשר דברים אחרים היא לא רק מכוערת אלא גם שקרית ודיבתית.

  2. הזוי שכל שוחרי השקיפות הליברלים עדיין לא קרעו את אהוד ברק לגזרים. אה, כמובן, זלא"ד.

  3. אם אפשר להתנחם במשהו על העוול,
    חסר תקדים בעולם,
    שנעשה לרה"מ נתניהו ותפירת כתבי אישום לצורך הדחתו –
    כי בקלפי אי-אפשר זה:
    חשיפת שחיתויותיהם של מושחתי השמאל בחסות החוק –
    ובסיוע התשקורת!

    אחרת מי היה שומע על כך ששמעון פרס הכיר לאהוד ברק את הפדופיל ג'פרי אפשטיין לפני 17 שנה?!

  4. דרשוביץ (החבר של נתניהו) הגן על אפשטיין. אבל עכשיו הכל מתגלה.

    כל הבינוניים מפחדים מהמצטיינים ("האליטות").

    1. אנשים מתנגדים למעשי אפשטיין כי מקנאים בו? אליטות בהקשר המדובר פה זה לא בהכרח המצטיינים, אלא מעמד גבוה של בעלי כוח. תתפלא כמה אנשים בינוניים, אך מקושרים, מגיעים למעלה בכל תחום שהוא.

    2. ליויו. בוא ואספר לך סיפור קטן על ה"בינוניים". לבן שלי, שלמד באוניברסיטה גדולה וידועה בארה"ב היה חבר ימני. החבר הזה רצה להתמחות ביחסים בין לאומיים ולהשתלב בשירות הציבורי. הוא ידע שפה זרה ברמת שפת אם וחשב להשתלב בדיפלומטיה ולייצג את ארה"ב מול אותה מדינה. באחד החיבורים הוא העז לחשוף את הדעות הימניות שלו והפרופסור הכשיל אותו בקורס, לא פחות. הוא קלט את המסר, החליף מקצוע ועבר ללמוד ראיית חשבון, סיים, והתקבל לעבודה באחת החברות היוקרתיות ביותר בארה"ב (אחת מה BIG 4). אלה ה"בינוניים" שאתה מדבר עליהם וזאת הסיבה שבישראל, בארה"ב וכנראה בשאר העולם המערבי אנחנו נשארים עם הבררה השמאלנית (לשיטתך ה"אליטות") שמאיישות את התפקידים הבכירים.

  5. די עם שקרי הפדופיליה – מדובר בנערות בוגרות מינית מתחת לגיל ההסכמה החוקי ולא בילדות. לקרוא למי שחושק בנערה פדופיל זה – נסיון פמיניסטי לבזות את הגברים, שפוגע בחומרת הפוגעים בילדים.

  6. לא מבין למה מכנים לאותם עבריינים, חתרנים, אנשי זדון 'אליטה' ???
    ראשית זה בדיוק להיפך, ומצד שני זה מחמיא למשפחת הפשע המאורגן הזה.
    אז בבקשה לשנות, מהיום:

    משפחת הפשע המאורגן, בישראל ובארה"ב.

    זו משפחת פשע חובקת עולם!!!

  7. הנושא העיקרי לא צוין בכתבה: האידיאולוגיה שעל ברכיה חונכו בוגרי הקרן.

    1. גם אני ככה חושב כמוך שזה העיקר,שהרי איו מתנות חינם…

    2. הפרטים בכתבה של רן ברץ אודות קרן וקסנר ב"מקור ראשון": מה לומדים בבית הספר למדיניות ציבורית באונ' הווארד.

    3. קרן וקסלר ארגון ימני, כמו המייסד שלו לס וקסלר.

  8. פרשת אפשטיין מעלה בעיה עמוקה.
    מה אפשר לעשות נגד אדם חססר ערכים, שטווה "רשתות אליטיסטיות של כוח ושתיקה"?
    אפשטיין מצד אחד שמר על חשאיות ולא היה בעצמו דמות ציבורית- כך שלא היה עיניין לעיתונות לחשוף אותו; ומאידך הוא היה עשיר מאוד ומקורב לבעלי כוח, מה שהגן עליו מחקירות רשמיות.

    הפתרון הסוציאליסטי הוא כמובן "לבזר את הכוח או להלאים אותו".

    בעיני ליברל, זה לשפוך את המים עם התינוק. הפתרון הליברלי האוטומטי הוא "להקטין את מעורבות המדינה", ואז יש פחות פוטנציאל להשחתה; אבל אפשטיין לא השחית כדי לשפר מעט את הרווח שלו- הוא הלך ישר על הראש, הכוח שלו הביא לו כסף שהביא עוד כוח וחוזר לילה.
    תמיד יהיו שומרי סף- ותמיד יהיו אפשטיינים שיינסו להשחית אותם.

    ליברל הגון צריך לחשוב: האם הוא מוכן לשאת את נזקי האפשטיינים, או שהוא מוכן לוותר על חלק מהחירות ולתת למדינה לפקח על פקידיה ועשיריה במטרה למנוע שחיתויות?..

    מדהים שהאליטות התרועעו עם עבריין מין מורשע (אחרי 2008). איזה מנגנון יכול לבייש מי שמתרועע עם אדם כזה, ועדיין לעמוד באמות מידה ליברליות?

  9. לנתנייתי (תגובה 8). לתת למדינה לפקח על פקידיה? המדינה היא פקידיה. ובמשטרים סוציאליסטיים יש רמת שחיתות גבוהה. דווקא צריך יותר דמוקרטיה, יותר מעורבות וכוח לציבור הרחב. וחייבים עיתונות אמיתית שמדווחת אמת ולא עיתונות שהיא חלק מ"המפלגה".

  10. ברק חייב לתבוע את הבחורה עם שיקרה. לא יעשה זאת אני רואה בתצהיר של הבחורה אמת לאמיתה. ובעיקר בושה לעם ישראל שברק היה מהמנהיגים המובילים בעשור הקודם

    1. מנהיג מוביל? הוא פוליטיקאי הכי כושל שהיה לנו כאן.
      חייל מדהים. כן.

  11. ועל מה כל זה יושב?
    על פרובינציאלית ישראלית.מבטיחים. לימודים וחו"ל חינם אין כסף.אותו עיקרון שעבד על החוליות.

  12. צריך להעביר חוק המפסיק קרנות כאלה מלתפקד בישראל, ולהדיח ולחקורמכל מי שהיה קשור לקרן מיידית ולהתחיל בבית המשפט העליון ובצהל והפקידות, חובה לעשות זאת דחוף כי ככל שעובר הזמן זה יותר קשה לטיפול.

  13. לשרים הליכודניקים…..

    תתחילו לחוקק חוקים נגד כל האירגונים השמאלנים האנטישמים (הסוכנים הזרים) ותוציאו אותם מחוץ לחוק….
    עם ישראל דורשים את זה ממכם או שלא נבחר בכם יותר!!!!!!!!!

  14. קרן וקסנר היא קרן ימנית, כמו המייסד לס וקסנר. תודה לאתר מידה שממשיך לחשוף את הפשעים והשחיתות של הימין העולמי!

    1. הקרן התחברה לפרס ולאהוד ברק ומכך אתה מסיק שהיא ימנית? אין להוציא מכלל אפשרות שהקרן שלמה לאהוד ברק 2.3M$ (עבור "מחקר") עבור מידע על ההיררכיה בצה"ל ו/או על בכירים בביטחון שמתאימים למטרות הקרן.

    2. שיטה אנרכיסטית שמאלנית ידועה: הגזענים השמאלנים האלימים לא מוותרים.
      אראל סגל: היה אנרכיסט אחד, בשנות ה־70, שניסח את השיטות שלהם הכי טוב. אז בואו למסע לשיקגו ב־1970, להכיר את סול אלינסקי. אלינסקי, יהודי כמובן, היה השילוב בין רואה חשבון לבריון רחובות. מרקסיסט, גאון ארגוני, וגם אקטיביסט ששפך 2,000 חולדות בפתח בניין העירייה בשיקגו. אלינסקי הוא דמות מיתית בשמאל האמריקני.
      ברק אובאמה הושפע ממנו מאוד. הילארי קלינטון למדה ממנו באופן אישי. ב־1971, לקראת מותו, כתב אלינסקי את יצירת חייו – "Rules for Radicals". הכללים לרדיקל, שמתואר כמדריך פרגמטי לרדיקל הריאליסט.
      החוק הראשון של אלינסקי – כוח הוא לא רק מה שיש לך, אלא מה שהאויב חושב שיש לך. מה התפקיד של היועץ המשפטי לממשלה? האם לבית המשפט העליון מותר לפסול חוקים? האם לממשלת מעבר יש פחות סמכויות מממשלה רגילה? השאלות האלה, שבמציאות רגילה היו קבורות בתוך ספרי הלימוד באזרחות, הן הסוגיות הכי בוערות בחברה הישראלית. במחטף מחושב של עשרות שנים, אהרן ברק הוביל שינוי טקטוני בשיטת הממשל הישראלית. מדמוקרטיה לשלטון רחביה. על זה המאבק.
      אבל הוא לא לבד. הסייענים הגדולים ביותר שלו הם ממשלות הימין לדורותיהן. בזמן שממשלת רבין השנייה העבירה פסקת התגברות, נתניהו פחד מהצל של עצמו ואפשר לברק וליורשיו בעליון להגדיל את כוחם הרבה מעבר לסמכותם. שנים של פחד מההגמוניה עשו את עבודתן. הפוליטיקאים הימנים לא נוגעים בשלטון הפקידים. מהרגע שהשתכנענו שהכוח שלהם בדין, הפסדנו במערכה. הם ניצחו במערכה על התודעה.
      חוקים 7, 8 – טקטיקה שנמשכת זמן רב מדי הופכת לנטל, המשך להפעיל לחץ ואל תרפה. בשורה הזאת, אפשר לסכם את מאבק ההגמוניה בנתניהו בעשור האחרון. בכל יום טקטיקה חדשה. בהתחלה הם אמרו לנו שהוא רק דיבורים. אחר כך לחיץ ומזיע. אמרו שהוא תוקף עיתונאים, ועסוק מדי בעיתונות. לא נשכח את הבידוד המדיני שהבטיחו לנו. הם דוחקים את נתניהו לקצה, מנסים לגרום לו לפרוש כבר שנים.
      חוק 11 – אלימות מהצד השני יכולה לגרום לדעת הקהל לנטות לכיוונך, כי הציבור אוהד את האנדרדוג. לא צריך להרחיב. ההודעות על מאבטחים שהוצמדו לפרקליטים, ה"לינץ'" באברמוביץ', הטענות להסתה לפגיעה בשומרי סף. הכל נועד לגרום לקבוצה החזקה ביותר בציבור הישראלי להיראות מאוימת על ידי הברברים בשער. זו לא ביקורת הם יאמרו, זו הסתה מסוכנת.
      אבל החוק החשוב באמת, זה שמסביר את הסיפור, הוא החוק האחרון – תקוף אנשים ולא מוסדות. אנשים נפגעים יותר מהר ממוסדות. והעובדות ידועות, מאז ראשית היישוב טרום המדינה ועד היום, השמאל נוקט את השיטה הזאת.

    3. לא רק ימנית.

      היא מורכבת מימנים ידועים כמו אמנון אתרוגוביץ, איסמעיל "רצח זה סאלאם" הנייה וחסן "בגצ זה זה ימין" נסראללה.

      ככה אנחנו בסמול השקרני, מוכיחים שכל קרן היא ימנית 🙂

  15. לפני כמה שנים הייתי מוזמנת לאירוע שדורית בייניש הייתה אמורה להגיע אליו. המארח התפאר שהיא באה לראות את ההתקדמות של אחיינית שלו שהייתה אז בארה"ב לצורך תואר מתקדם במשפטים. לא ידעתי אז על קרן ווקסנר אבל מכיוון שהיכרתי את הדעות הפוליטיות של אותה אחיינית, התחילה לחלחל בי ההכרה שכנראה יש מערך מאורגן ומסודר מאוד של קידום האנשים ה"נכונים" בתוך המערכת. מאז קמו אתרים כמו מידה שהתחקירים המעולים שלהם חשפו ואישרו הרבה מאוד מהדברים שחששתי מהם.
    בקרב ידידי מהשמאל הטענות הללו עדיין נחשבות תיאוריות קונספירציה הזויות וקיצוניות (לא פחות).

  16. אהוד ברק. אהוד ברק. אהוד ברק. השם הזה חסר לי בכתבה. צילום אחד של ברק בניו יורק עם כובע מסווה, שווה אלף מילים

  17. קרן וקסנר . קרן ממארת ששמה לה למטרה לגרום להפיכה בישראל " ולהמליך " את הקליקה שלהם אותה קנו בהרבה שלמונים . זה שהקרן הארורה פועלת ללא פיקוח , מסירת דווח ובקרה כלשהי מצביעה על העובדה " שקנו " בכירים בטובות הנאה ובכסף רב.
    חייבים למצוא את אלה שבקרבנו שלא יתנו למפיה הזו , הקרויה קרן וקסנר , להרוס את המדינה שלנו . יש עדיין שרים , חברי כנסת , בכירים בארגונים ומוסדות שהקרן לא הצליחה לגייס לשורותיה .
    מספיקה העובדה שחובב הפדופיליה אהוד ברק קיבל מענק מאותה קרן עבור " מחקר " עלום שיכול אני לשער שמטרתו היא כיצד לחסל את הדמוקרטיה בישראל במסווה של מלחמה בשחיתות .
    הדגלים השחורים של המממן אהוד ברק ועושה דברו תת עלוב אמיר השכל הם כחולצות השחורות של אנשי מוסוליני .
    נצטרך להתגייס אנחנו , אוהבי המדינה אותנו הקרן לא קנתה ולא תקנה ולא לאפשר למפיה הסיצילינית הזאת להכתיב אורח חיינו.
    יחד יכול נוכל להם .

    1. הדרך היחידה לשבירת הקרניים של השמאל: קרן וקסנר והקרן לישראל חדשה: להוציא אותן אל מחוץ לחוק. יש להכריז עליהן "גופים עוינים" ולהטיל בחקיקה, עונשים כבדים על כל מי שייעזר בהן, כספית…!

  18. אולי,בעל הקרן,עשה מעשים פסולים,יחד עם זה,כסף הוא כסף בקרן ותלוי מה עושים איתו.ישנן המון קרנות שזורמים לישראל לצד שלגביו לא עורכים חקירות למי ניתן ולמה הוא משמש,ואין הוגנות בדבר. בעיני חקירה מכוונת ,בקרנות מסוימים והתעלמות מקרנות אחרות היא מאוד לא נכונה ומנוהלת לפעמים מכספי המדינה.לכן מי נתן לאחרים לבזבז כספי ציבור משלמי המיסים לתפקיד חתרני לכיוון אחד בלבד.

  19. ללא קשר השתיקה של תשקורת הoמאל כל זה לא יכל להתקיים. תמשיכו להאזין להם, לתת להם כוח ולהתלונן…😡

  20. לא מדברים על עובדות חדשות וחבל ,ישראלי בשם דניאלי ברק הגה רעיון להקים שם מקום טיפולי לנפגעות עבירה מינית ,הוא הגיש בקשה לקונגרס והם הולכים לאשר לו ,מה שהזוי שזה כבר בתהליך סופי
    ולא ברור איך עזבון של אחד הופך למשהו של אחר בגלל רעיון ענק או קטן ,,, נכון זה אכן רעיון אדיר אבל חברייה לקבל אי ככה בלי לשלם זה לא פגיעה בחוקי העזבון ?