פני הרשע

אסתר שניאורסון-גרי סוקרת את ציר הרשע שלקח את מדינת ישראל כבת ערובה וגורסת כי הימין צריך לאמץ התנהלות קשוחה ואסרטיבית הרבה יותר

דמיון מפחיד לשיטות התעמולה לשלו, יוזף גבלס (צילום: מקור לא ידוע)

מה הוא 'רֶשַׁע,' ומי הוא רָשָׁע? מדוע נאמר 'אוי לרשע ואוי לשכנו', האם בגלל פגיעתו הרעה והרבה של הרשע שמשליך גם על האחר? האם זו התנהגות ורצון שתכליתה רק להזיק? האם זה אדם שעוסק  כל היום בהיבטים שליליים על האחר שאיננו מחוגו, מפלגתו, ומתכנן איך להרע לו? האמת, שציר הרשע מתנהל לפנינו מידי יום וכולל  את אותם אלמנטים נבחרים ובלתי נבחרים, אלה שהשתלטו על כל מוקדי הכוח  ובידיהם עודף עוצמה וטרור, על הסימביוזה שהפכה לנורמה בין פרקליטות, תקשורת, משטרה, יועמ"ש, פקידות.

תהליך המתרחש ומסלים כבר שלושה עשורים ויותר, ואני תמהה, מה ניתן לעשות, מלבד לכתוב מאמרים ולדבר נגדם בתקשורת הימנית? הרי אנו רואים את המתרחש ולא מסוגלים לעצור בעד זה, מה עוד, שפתאום אנשים שכביכול 'משלנו' טסו במנהרת הזמן וחברו ביום אחד, לשמאל ולערבים, בהרדימם את ההמון. איך אפשר להתגבר על חסרי כל שמץ של מצפון אלה העושים את פגיעתם בנפש חפצה? או כדברי א. לנין: "האמת שוב איננה באופנה. השקר המיטיב לשרת את המטרה הוא לגיטימי לכול דבר ועניין".

המטרה  של הימין מכאן ולהבא חייבת להיות חתירה אל השלטון והשתלטות עליו, אך הפעם באופן אחר. אגרסיבי ולא ממלכתי, שתלטני ולא דמוקרטי, הלאה מחוקי המרקיז מקווינסברי המתאר משחק הוגן, יש להשיל את הכפפות ולהתחיל לנקות את האורוות דבר שלא התבצע לפני ארבעים שנה. להכיר ולהבין את תורת המשחקים של השמאל: הולכת שולל, רמייה, שינוי כללים באמצע, אחיזת עיניים, אלה החרב והחנית הטבולים ברעל ובארס ,שהם מפעילים מאז ומתמיד.

וכשיגיע לידינו, אסור לתת להם לנצח. אמנם הם מיד ישברו את הכלים, הם ישתוללו, יפעילו את כל צווי השמונה, יגבירו את שטיפת המוח באמצעות מסרים פרוגרסיביים ומהונדסים, הקצבייה אליה מוזמן מפעם לפעם איש ימין, תנסה 'לשחוט' כמה שיותר, ללגלג, להגחיך, להטיל אשם ביריב אידיאולוגי ע"י הפיכתו לקריקטורה. שיטה ידועה בה עשו שימוש גבלס וז'דנוב והיא נס לרגלי השמאלן. הבא נתון מדברי היריב, הוצא אותו מהקשרו, הפוך אותו לבדיחה ולעג לבדיחה שיצרת במו ידייך. והצופים לרוב מפקידים את מוחם למהנדסי התודעה וזה מתבצע בכול התוכניות כולל אלה של הילדים והנוער. אבל להניח להם שיעשו זאת ללא ברווזים במטווח מהימין, אין להגיע לאולפניהם, שיניפו בעצמם את הידיים, דנה מול רינה.

מפת הרשע

נתחיל בקשר שבין המערכת המושחתת של משטרה ופרקליטות. התקשורת תלויה באופן מוחלט במשטרה ובפרקליטות. העיתונאי מבקש מהמשטרה פרטים  והמשטרה מדליפה ממש מתוך חדר החקירות, כפי שראינו בכול חקירות נתניהו גם לפני עשרים שנה. מעשה עברייני זה של שני הצדדים מתנהל לאור היום. ההיענות של המשטרה וההדלפות הפראיות אינן ניתנות חינם. המשטרה והפרקליטות כאילו אומרות אומרות לעיתונאי, 'ניתן לך את הכול, אבל עלייך לצייר את הנאשם כמפלצת, תן כותרות  ראשיות, כל יום, כל העת ואנו נזרים לך ידיעות. הרי מה עושים כתבי 12 ו-13 אם לא זה? צפעים אלה גם אם ישילו את עורם וגם אם יעטו עור חדש, יישארו צפעים. מי שנולד נחש ועוקץ מידי יום ומרעיל את מאזיניו, לעולם לא יהפוך לשדרן הוגן ואובייקטיבי.

אלה פטריות הרעל שאינם מסוגלים להפיק ולו משפט אחד שאין בו ארס, שקר, עלילת דם, ציניות הרסנית, מיזאנטרופיה, שנאה ללאומיות יהודית, לדת, לחרדים , שעשו מ'רק לא ביבי' את צינור החמצן שלהם. תפרו תיקים לנתניהו על ידי תמיכה בכל ה'עושים במלאכה' והגישו כתב אישום על עבירות שאינן קיימות בספר החוקים ושלא נהרו ונולדו עוד כמותם, לא רק במקומותינו אלא בעולם כולו. רדיפת אמוק שהחלה בניגוד לחוק יסוד והמשיכה בהפרות חוק על ידי פרקליטות, יועמ"ש, ושופטים הנוכחים בהתפוררות התיקים וממשיכים  הלאה לעוד 332 "עדים" ברשימה. מערכת משפט שהינה זרוע של השמאל, עובדת למענו ומשתמשת באופן סלקטיבי בחוק כשהיא מכפיפה אותו לרצונה.

כולנו יודעים מי הללו ואין צורך להזכירם בשמם ,אבל בהחלט עולמם הרוחני, המוסרי מעוות כפי שזה מתרחש אצל הרדיקל היהודי, בעל דיסוננס קוגניטיבי של שחיתות מוסרית.. לא פעם אינך יודע מה גרוע ממה, האיוולת או שמא השחיתות  המוסרית והרשע שבדברים. למותר לציין שעל פי רוב מדובר בסימביוזה בין השניים. מעין אחדות  ניגודים דיאלקטית על מנת לחולל את הכזב האולטימטיבי לצורכי אינדוקטרינציה. במציאות היומיומית התנגש הרדיקליזם השמאלי זה המאופיין בניהליזם אנרכיסטי השואף לפורר את מרקם החברה האנושית בשמו של 'תיקון עולם'.

ואם ישאל השואל שאולי איננו צורך את המצרך הטרף, מי הם הללו שאבוי אפילו לשכנם? ובכן, נתחיל ביושבי האולפנים. תקשורת חייבת לדווח אמת, לפחות חלקית, אבל אלה בכול הופעה אומרים דבר והיפוכו. ותמיד התנגדות ללאומנות יהודית, למפעל ההתיישבות, וכמובן למנהיגותו של נתניהו. דוגמא: אברמוביץ מפאר את עמיחי שיקלי אך לפני חודשיים, לפני שהחל 'לעשות צרות לממשלה'. אז היה מוכשר , מלח הארץ, לוחם, איש חינוך, וכעת הפך שיקלי מבולבל, חסר ידע, איננו מבין בין ימינו לשמאלו. כן, הכול לגופו של עניין. ולנתניהו מאת אברמוביץ: 'תן לנו את יהודה ושומרון וקבל חנינה'.

כלי השרת של הרשע

עיתון ה'ארץ' זה כלי התעמולה האנטי ישראלי המדבר מתוך גרונם. הטפה קבועה ושיטתית שישראל מדינה המסכנת את שלום העולם, שהפלשתינים חייבים לפתוח באינתיפאדה חדשה ואלימה כדי לזכות במדינה שלהם, הארץ וזרועותיו בתקשורת הינם שופר מרכזי לשלוש עלילות בינלאומיות נגד ישראל: ביצוע פשעי מלחמה, הנהגת מדינת אפרטהייד, וסרבנות לשלום. מדורת השבט של עיתון הארץ וקוראיו אלה הנדחקים בין מרצ לרשימה הערבית המשותפת מבקשים לבסס את הרשות השופטת כמעין שלטון – על מחוץ להישג ידו של ההליך הדמוקרטי, שלא לדבר על בכירי העיתון שכתבו לא פעם על צורך במעשי רצח יהודיים… כן, ככה במילים אלה. כמה עלילות דם נכתבו ונאמרו על המדינה, על חייליה, על צבאה, בדפי העיתון ובפי שופרותיו.

ומה על המשטרה? מה על מפכ"לו לשעבר אלשייך? קודם היה נלעג בעיני התקשורת, עד שפנה אליהם והחל להמתיק לא עובדות עם גברת עובדה. לאיזה שפל ורשע מתדרדר אדם שעמד בראש המשטרה ומייעץ בסודיות לתנועת הדגלים השחורים המטורללים העבריינים איך לתקוף את ראש הממשלה בנימין נתניהו בביתו? האם יש לכך תקדים? אנחנו יודעים אמנם שלאהוד ברק  מותר הכול, אבל האם גם לאלשייך? היכן הנשים שהתלוננו נגד אהוד ברק שהגיע במסתרי לילה אליהם? היכן המשטרה ששומעת את ברק מפעיל עבריינים בבלפור ובכל הארץ? אותה שיטה שהייתה עם העמותות שלו, בה הוכו ימנים על ידי אגרופניו, עד מוות. תשאלו את בני משפחתו של רחמים חברוני.

והיועמ"ש מנדלבליט? זה שהגיש כתב אישום נגד הימין, נגד ראש הממשלה ואפילו הכריח אותו להתגונן כשידיו קשורות לאחור כשקבע שאין להתיר תרומה כדי לממן את צוות ההגנה, החריג מהסגר את המפגינים בבלפור ובתל אביב והשווה אותם לעובדים חיוניים, דרש מאישה שומרת שבת לחלל את היום ולקחתה בכוח לתחנת משטרה, כאשר לא היה מרוצה ממה שהפטירה כנגדו. אחוז בגרון, ומחויב לאוחזיו. רשע, שמרגע שקיבל את משרתו, חורש רע כל היום.

והסוחרים מהממשלה הלא ציונית, מוכרים את נכסי מדינת ישראל כאילו מדובר בהונם הפרטי. זה כבר לא ללכת עם השמאל, זה ללכת לאנטי ציונות, להתנתק מעם ישראל, מהחלקים הדתיים והמסורתיים שבו, מכאן אין כל נקודת עצירה. ניסו לגנוב זכות שיבה לפלשתינים, רמסו כל קו אדום, כל טאבו. כבר לא בטוח שאפשר יהיה להחזיר את החומות. נדמה שאנשים אינם מבינים את חומרת המצב, את מעשה הנבלה. העיוורון עמוק, ואין התקוממות של העם, אין התעוררות, מועצת יו"ש הלא חכמה ,נאלמה דום.

מסרו את מפתחות המדינה לידיים מסוכנות | מימין: אחמד טיבי, איימן עודה ומנסור עבאס (קרדיט: Zaher333)

הם שמדברים במשך שנים על השמאל הפוסט ציוני, היום מחובקים עם השמאל, בכיסו של מנסור עבאס כרטיס רב-קו, שצריך להטעין לו כל יום. ועדיין איננו יודעים מה מהנכסים נמכר כדי לשמור על הכיסא של נפתלי בנט. המפתחות של מדינת ישראל הועברו לידיים של אנשים מסוכנים שכול חלומם הוא חורבן המדינה. העברת סמכויות מנהלת הבדואים למשרד הרווחה, הרשות פועלת לפיתוח הבדואים בנגב, לפיתוח שכונות ומגרשים לבנייה ולא ירחק היום שיוכלו להכריז על אוטונומיה שיהווה רצף מהר חברון לים המלח, מתן של 53 מיליארד למנסור עבאס, והממשלה יושבת תחת פרוטקשן לרע"מ.

אם ממשלה זו לא תיפול במהרה, הרי שמדינת ישראל בנתיב ברור למדינת כל אזרחיה תוך ניסיון פגיעה מתמיד בזהותה היהודית של המדינה, הקומבינה של בנט ושקד בתמיכת התקשורת ומערכת המשפט היא הרס יסודות הדמוקרטיה, בדמוקרטיה הציבור בוחר את נבחריו, ופוליטיקאי לא אומר דבר אחד ועושה בדיוק הפוך. כנראה שזה אפשרי רק במקום בו שוכן הרשע, החרמות, השנאות, הטומאה, המוסר, העם אינו יכול לשבת ולראות את כל עולמו מתהפך עליו, עם ישראל חייב להתעורר, לפני שלא תהיה התיישבות ביו"ש, הגנבים בלילה ימשיכו לפעול כדי לגנוב זכויות נוספות לערבים, ולהבקיע את החומה של היהדות, הציונות, ארץ ישראל ועם ישראל.

דומני שאפילו חז"ל לא חזו ממשלה כזאת, כאשר תיארו את התקופה שלפני בוא הגאולה. (סוטה מ"ט ב') "בית הועד יהיה לזנות" מה זה אם לא הכנסת? "החוצפה תשגה" (החצוף והדורסן יהפוך לסמל ההצלחה) "האמת תהיה נעדרת" (מה למעלה מהשקרים שהתחוללו ונאמרו מהממשלה הרעה הזו) וה"מלכות תהיה למינות" (כפירה, אפיקורסות).

אסתר שניאורסון-גרי היא פובליציסטית, משוררת, סופרת וד"ר להיסטוריה.


עקבו אחר ׳מידה׳ גם ברשתות החברתיות:

 

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

9 תגובות למאמר

  1. מאמר סופר חשוב ואיכותי. ממליץ בנוסף לקרוא את ספרו הנהדר של חנן עמיאור- הסדנה להנדסת התודעה.

  2. אתם מתחילים לאבד את זה,
    וגורמים לביקורת המוגזמת על ביבי להיראות מתונה יחסית לשיגעון שפקד אתכם מאז כינונה של הממשלה החדשה. מציע לקחת חופשה קצרה.

  3. וואו, החמיצות כנראה העבירה אתכם על דעתכם אם נתתם במה לפטפטת הפסיכופתית והמסוכנת הזאת שלוקחת את כל הטקטיקות של נתניהו מאז ומעולם וטוענת שהשמאל הוא זה שעושה בהן שימוש. תפיסת השלטון באופן לא ממלכתי ותוך זניחת כללי המשחק ההוגן זו הטקטיקה של *השמאל*? הכותבת עקבה אחרי ארבע מערכות הבחירות האחרונות? בכל מקרה, ראוי שכתב הפלסתר המסית הזה, שאכן ראוי שתתנוסס בראשו תמונה של נאצי כי גבלס היה גאה להיות חתום עליו, יוסר מאתרכם אם יש בכם עוד בדל שאיפה להצטייר כגוף תקשורתי נורמטיבי. שטף מילים מטורף שכזה ראוי אך ורק לפורומים של שולי האינטרנט, לצד תמונות של צלבים בוערים

    1. המאמר הטוב ביותר שקראתי במידה.
      תודה ויישר כוח

  4. הכותבת מונה אחד לאחד את רשימת האשמים הקבועים. היחידים שכמובן כלל אינם מוזכרים הם נבחרי הציבור שנשבעו פומבית לשמור אמונים למדינה וחוקיה, כלומר שרי הממשלה*, שיכולים היו שלא לקבל את החלטות המערכת השיפוטית בטיעון הנכון שהן עוינות את/ומכוונות לפגוע בחיים, שלמות הגוף והרכוש של היהודי במדינה היהודית וסותרות את מילות החוק (-אם הכותבת צריכה דוגמא מהימים האחרונים הרי שהאונס ונסיון הרצח של תושבת שכונת התקווה הן תוצאה ישירה של החלטת ע. פוגלמן שאסור לכלוא מסתננים היות שבכך ימנע מהם לפתח תחביבים). בקיצור עוד טקסט של קריאת "גוועלד" שנועד להשאיר את המצב הנוכחי על כנו.
    * כמובן שלא מדובר בממשלת הזדוןאבדון הנוכחית

  5. יש מצב לקבל הרחבה מהכותבת על:

    "המטרה של הימין מכאן ולהבא חייבת להיות חתירה אל השלטון והשתלטות עליו, אך הפעם באופן אחר. אגרסיבי ולא ממלכתי, שתלטני ולא דמוקרטי,"

    על איזה אופן השתלטות על השלטון היא מדברת?