אנרכיה בחסות היועמ"ש

מדיניות האכיפה הבררנית של מיארה ממשיכה לנטרל את יכולת נבחרי הציבור למשול

צילום מסך מתוך טוויטר, youtube

יום ראשון, השעה סביב 23:00. אנשי הייעוץ המשפטי לממשלה שעבדו סביב השעון על חוות הדעת שביקשה הממשלה בנוגע לאי-אכיפת הסדר הציבורי בהפגנות, עומדים לסיים לנסח אותה. לאחר שביצעו מחקר משווה, בחנו מקרי עבר וציטוטים של בית המשפט העליון, בחנו את חומרת האכיפה במקרים אחרים וניסו להבין כיצד נוצר מצב בו בהפגנות שונות מתקיימת אכיפה שונה, הם מתכוננים סוף סוף לשלוח את המסמך המקיף.

במציאות קצת יותר נורמלית, בה היועמ"ש מבצעת את תפקידה ומנסה לעזור לממשלה לקדם את מדיניותה, המצב המתואר היה אמור להיות ברור מאליו. במציאות שלנו בה היועמ"ש לעומתית לממשלה ותומכת בהפגנות נגדה, כנראה שהסיבה שהמסמך פורסם לקראת חצות אינה קשורה לעבודה קשה שנעשתה אלא ניסיון לכוון לזמנים שלאחר סגירת העיתון של מחר.

ומה יש בחוות הדעת אותה ביקשה הממשלה, לאחר ביקורת רבה שהופנתה כלפי מיארה על התנהלותה בנושא? ביקורת קשה לגבי אכיפה בררנית מול שיבוש המדינה במשך חודשים, כאשר במחאות אחרות נעשו אכיפות מחמירות פי כמה? האם נעשה באמת ניסיון לאמוד את חומרת האכיפה במקרים השונים? האם נערך ניסיון לתת מענה לסטנדרטים הכפולים שכל כך זועקים מהתנהלות רשויות האכיפה בשטח?

בחינת המסמך מעלה תפיסה אחרת לגמרי, אותה ניתן היה לסכם בשתי שורות: אנחנו פועלים על פי נהלים שאנחנו קבענו, שנותנים לנו את הסמכות לקבוע מה לאכוף ומתי, ואסור לכם להתערב לנו בשיקול הדעת.

במסמך בן שבעה עמודים פורסת המשנה ליועמ"ש את הנהלים וההנחיות בנושא, ובאמצעות קטיף דובדבנים גם את פסיקות בית המשפט. חוות הדעת "שכחה" למשל את כל הפסיקות בתקופת הגירוש מגוש קטיף, אז נקבעו עקרונות מחמירים נגד קיום הפגנות וחסימות כבישים, ואף הוחמרו עונשים בטענה כי מדובר במחאה אידאולוגית. במקום זאת היועמ"ש בחרה רק את המקומות בהם ניתן לרשויות האכיפה שיקול דעת רחב ו"חובה" לאפשר את המחאה בשטח הציבור.

יהיו שיקשו – שוב גוש קטיף? שוב אתה מדבר על עשרים שנה אחורה? הרי הפסיקה התקדמה מאז והיועמ"ש ודאי מסתמכת על פסיקה עדכנית. מדובר בזמנים אחרים.

מסתבר כי מיארה חשבה אחרת ובחרה להביא מקרה אחד מתקופת הגירוש מגוש קטיף, בג"ץ מטה הרוב, פס"ד בעניין ארגונים שביקשו להפגין בעד הגירוש ובתמיכה בממשלה, בו נקבע כי המשטרה אפילו מחויבת לסייע במימוש הזכות להפגין. את כל פסקי הדין בהם דנו בחשיבות האכיפה נגד שיבוש החיים הציבוריים באותה תקופה ממש, היא בחרה שלא להזכיר.

אבל זו אינה הבעיה היחידה במסמך. כולו מבוסס על חוסר הבנה מהותי של מה התבקש בכלל מהיועצת. כך למשל, המסמך מביע ביקורת נגד הממשלה שביקשה להבין איך קורה שבמחאה שחוסמת ומשבשת את המדינה, אין כלל אכיפה והראיה לכך היא אפס כתבי אישום. על הדרישה הממשלתית הבסיסית הזו משיבה היועמ"ש בחריפות:

נדמה, שאין צורך לומר שמערכת אכיפת החוק אינה יכולה לגזור על עצמה עמידה ברף מספרי כלשהו של שימוש בכלים לפיזור הפגנות, של מעצרים, של כתבי אישום וכדומה. הנחה אפריורית כי על מערכת אכיפת החוק לעמוד "במכסות" היא שתוביל לפגיעה קשה בערך השוויון בפני החוק"

הדרישה הכל כך ההגיונית של הממשלה להבין איך במחאה כל כך גדולה וארוכה אין אותו מספר עצורים כמו במחאות אחרות, הפכה אצל מיארה, שאינה רואה כל בעיה עם האכיפה הבררנית, לדרישה ל"מכסות". ולא, אף אחד לא דרש לעמוד במכסות, אלא פשוט להחיל אותם סטנדרטים שמחילים על "אנשים אחרים" גם על המחאה נגד הרפורמה המשפטית.

כך למשל, לפני כחודש ביקשו מספר אנשים למחות נגד מעצרים מנהליים מול ביתו של מפקד מחוז ש"י. המשטרה הרחיקה אותם למרחק של 800 מטר מהבית, בזמן מול בתי שרים כמו משה ארבל ויריב לוין מתנהלת מחאה צמודה. במקרים אחרים הוגש כתב אישום נגד שני נערים שצבעו מזרקה, כתב אישום נגד שפי פז על גרפיטי ועוד, כל זאת בזמן שהיועמ"ש מדברת על הצורך באי-אכיפה של המחאה ומעשים דומים.

ואיך בחרו להתמודד בייעוץ המשפטי? הם מסבירים שהנהלים קובעים שהאכיפה תהיה שוויונית, אך כל מקרה קונקרטי נידון לגופו על פי מאפייניו השונים. לנו נותר רק להבין שמאפייניו השונים הם בעיקר מידת התאמת הדעות הפוליטיות של המפגינים לזו של היועץ המשפטי.

מומחיות יועץ משפטי היא בבחינת כלל השיקולים המשפטיים והצגת הדברים באופן בהיר למעסיק, כך שיוכל לקבל החלטה. עולם המשפט הוא עולם מסובך, הוא מלא במושגים מורכבים ונטייה של משפטנים להוסיף מלל שאינו נצרך. יועץ משפטי טוב יודע להוציא את המוץ מן התבן ולהצביע על השיקולים הנחוצים. אך בישראל, בשונה משאר העולם, המומחיות של היועמ"ש בדיוק הפוכה. מטרתה היא להטיל מסך עשן בפני הממשלה, כך שהיכולת להחליט ולמשול במדינת ישראל לא תהיה בידי הממשלה אלא בידי הייעוץ המשפטי.


עו"ד יותם אייל הוא מנכ"ל הפורום המשפטי למען ישראל

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

43 תגובות למאמר

  1. "אבל זו אינה הבעיה היחידה במסמך. כולו מבוסס על חוסר הבנה מהותי של מה התבקש בכלל מהיועצת. כך למשל, המסמך מביע ביקורת נגד הממשלה שביקשה להבין איך קורה שבמחאה שחוסמת ומשבשת את המדינה, אין כלל אכיפה והראיה לכך היא אפס כתבי אישום"

    האם ישנו חוק, ואם ישנו – אשמח למישהו יכתוב פה את ההפניה לחוק זה, אשר מחייב את הממשלה לפעול אך ורק לפי חוו"ד היועמ"ש, גם כאשר לא ניתנת חוו"ד אפילו לאחר בקשה מפורשת של הממשלה?
    באם אין חוק כזה, מדוע חברי הממשלה אינם מורים לפקודיהם לבצע את החוק כלשונו, חוק שעליו אמונים אותם פקודים?
    חברי ממשלת ה"ימין על מלא מלא" (מאיפה בכלל בא הביטוי המוזר ובכלל לא תקין בשפה העברית?) כהרגלם לא מבצעים את התפקיד שלשמו הבטיחו הבטחות, ושעל סמך אותן הבטחות קיבלו את קולות המצביעים.

    1. ללא הבנתי,
      —————–

      מה יש לא להבין?

      בתקופת הגירוש מגוש קטיף כל המערכת עבדה כמו מכונה משומנת והשימה במעצר עד תום ההליכים ילדות בנות 12-14. ילדות רכות הושמו בכלא לחודשים ארוכים בגין ירידה לכביש בו נוסעות 20 מכוניות ביום עם שלט.

      מה זה לעומת מדורת ל"ג על האיילון וסגירת נתיב תנועה עקרי לשעות משך חודשים?
      גם כשבקשו סטטיסטיקה, אלו שהוגשו כנגדם כתבי אישום הם ברובם אנשי ימין.

      היועמש"ית מונעת מהשר לבטחון לאומי את המוקנה לו בחוק יסוד פקודת המשטרה סעיף 21 לפטר ולמנות כל שוטר ובארוע בשטח להכנס בנעלי כל קצין משטרה ולהורות במקומו. במקום זאת ניצב קיבל הגנה מהיועמ"שית משך חודשים.

      בכתבה נכתב: "אנחנו פועלים על פי נהלים שאנחנו קבענו, שנותנים לנו את הסמכות לקבוע מה לאכוף ומתי, ואסור לכם להתערב לנו בשיקול הדעת."

      עצם זה שהממשלה בחרה לא לשלוח הביתה את היועמ"שית זו אשמת הממשלה ונתניהו העומד בראשה. אם הממשלה מסכימה להיות ילדת בת מצווש שהשגרירה של שופטי העליון בקרבי הממשלה מעיזה לקבוע נהלים ולא ללכת לממשלה לקבלת הוראות אומר להבנתי שכל האשמה על כתפי הממשלה בכללותה ורוה"מ בראשם.

      הירידה במנדטים של כ- 10 מנדטים לגוש הימין אומרת למעשה כי קיים רב דומם של כ- 10 מנדטים שלא יצא להצביע. בשביל מה לקיים בחירות אם את ההחלטות מקבל ביהמ"ש שממנה את עצמו וממנה לאחר כניעת נתניהו בפרשת בראון-ברון לאהרון ברק שמאז שופטי העליון ממנים את השגריר שלהם בקרבי הממשלה ומי שהפסיקה ולא החוק הרימו את כוחו אל מעבר לכוחו של סולטן טורקי בשיא כוחו.

      ממשלה סבירה, היתה מפטרת לאלתר את היועמ"שית, מאות פקידים במשרד המשפטים ובקרב צמרת המשטרה.

      הממשלה היא לא יותר מילדת בת מצווש חסרת סמכויות אמיתיות למעט ללבוש שמלה לבנה, נעלים לבנות ולחייך למצלמה.

    2. הבעיה היא ששטיפת המח של השמאל אפקטיבית.
      רבים מאותם פקודים לא מבינים את הדברים הפשוטים שכתבת ופוחדים מהאנשים שמקיפים אותם.
      קח לדוגמה את המפכ״ל שבתאי. אם השר בן-גביר יורה לו להתעלם מבהרב מאירה, למי הוא יציית? ואם הוא יבחר לציית להן-גביר, עד כמה הוא יכול לבטוח שמי שמתחתיו ישתף פעולה? ומה תהיה תגובת התקשורת? זה יכול להרוס את כל משפחתו!
      מכתבי הסרבנים בנוגע לרפורמה מעידים כאלף עדים איך רבים באמת מאמינים שלמשפטנים ישנה סמכות גבוהה מהפוליטיקאים. ורדיפות אישיות ותפירת תיקים (שאל למשל את גל הירש) משלימים את העבודה.
      הפתרון שלך יפה אבל זה פשוט לא מעשי.

    3. ל-ימני
      כתבת "הפתרון שלך יפה אבל זה פשוט לא מעשי".
      הפתרון שלי מעשי, בתנאי שמי שמממש אותו יש לו עמוד ותוצרי לול תרנגולות.
      הפתרון שלי הוא בסגנון פתרונו של אלכסנדר מוקדון לקשר הגורדי.
      כן, יהיו בעיות עם פקודים שלא מבינים את מהות תפקידם וההקרבה הנדרשת מהם, אבל מבינים שהם נסחטים ע"י האנטישמים (מבית ומחוץ).
      כן, יהיו קשיים מול מדינות העולם שלא יראו בעין יפה איך הז'ידים מעיזים להתקומם נגד השלטון שלהם (באמצעות השמאלנים).
      כן, יהיו קשיים כלכליים לתושבי מדינת ישראל. וכן, חלק גדול ממי שיסבול מהקשיים הללו הם דוקא הערבים והמסתננים בדרום תל אביב ובשאר אזורי הארץ.

      כשרופא אומר לחולה שאם לא יפתח *עכשיו* בדיאטה חריפה ויאכל רק מזונות מסוימים, הוא ימות תוך ימים ספורים, אז לחולה יש ברירה – לחיות עם מזון לא טעים ותופעות לוואי לא נעימות או למות.
      אז מה אתה מעדיף?

      ל-נו באמת
      האם אתה באמת חושב שמדובר ב-10 מנדטים? זהו? רק 10 מנדטים?
      10 מנדטים הם מה שנתניהו גרם רק לליכוד להפסיד, לא רק בגלל ממשלת האימפוטנציה על מלא מלא, אלא גם בגלל טיפוסים כמו זה שתומך במעשי הנאצים. על זה תוסיף את המנדטים שיפסידו הציונות הדתית (פחות, כי המצביעים שלה רובם דתיים ונאמנים לאופי המפלגה) ועוצמה יהודית (יותר, כי רבים מהמצביעים שלה הם ימנים שלא רואים את עצמם כדתיים ולכן יכולים לנוע למפלגה אחרת). בבחירות האחרונות השילוב של הציונות הדתית ועוצמה יהודית הביא 14 מנדטים. בבחירות הבאות זה יהיה כנראה 5-6 מנדטים, ואני מגזים כלפי מעלה.
      בבחירות הבאות כולנו נראה איך מר"צ חוזרת בגדול, האבודה עם סוחרת התינוקות בראשה חוזרת להיות מפלגה גדולה, המחנה הציוני כנראה יהיה המפלגה הגדולה ביותר, ומפלגת הדיקטטורה החלולה תהיה גדולה בהרבה מהליכוד.
      זה לא בגלל שפתאום יבואו מליוני מצביעי מר"צ, ויקומו לתחיה כל מצביעי המערך לדורותיו. זה בגלל שמצביעי הליכוד והמפלגות הדתיות לא יבואו להצביע, או שיצביעו הצבעת מחאה כמו אלו שהעלו את מפלגת הגימלאים או את מפלגתו של רפול ז"ל. הצבעת ימין וקיבלת דיקטטורה שמאלנית.
      בבחירות האחרונות הצביעו לליכוד כמליון איש. בבחירות הבאות יצביעו %25-33 פחות. השלטון בבחירות הבאות יעבור לידי היחידי ששותק בחכמה (המשכיל בעת ההיא ידום) – בני גנץ.
      וכולנו נוכל להודות לנתניהו, ולאמר אמן על דברי אשתו – "שתישרף המדינה"

    4. כיוון שיש הרשאה כללית לאנרכיה צריך להגיע אליה ב0600 עם 500 מכוניות ולחסום את צאתה מהבית למלאכת יומה המשוקצת.וכיוון שהאנרכיה הגיעה עד לתוככי הכנסת בעזרת ח"כים סוסים טרויאנים ראוי להציב 1000 מכוניות בכביש הכישה לבית המשפח העליון ולמנוע משופטי הית המשפח העליון מלהגיע ללשכותיהם המרווחות והמשתלמות.

    5. ל- (3),

      הדמוגרפיה עם הימין. וזה רק על בסיס ילדים שכבר נולדו.

      עברתי הביתה בדרך מהעבודה ליד קיבוץ.

      רב המפגינים הם בעיקר סבתות בנות 65-90.

      עם חלוף השנים, הדור מתחלף. ועל כל מבוגר מצביע "אבודה" שנאסף אל אבותיו נולדים 3 מצביעי ימין ומצביע שמאל אחד.

      בדרך הטבע, בבחירות הבאות לימין יהיו 70 מנדטים.

      הלכוד, הציונות הדתית והמפלגות החרדיות אם רצונן לא להשאיר בבית 10 מנדטים יחוקקו בכנסת זאת על אפם ועל חמתם של הפריבילגים באולפני השדור ובעלי ההון שיחליטו לסגור מתחם מסחר שהושכר – רק פריבילג יכול לחשוב שחוזה שכירות נניח לדירה אומר שאם בא לי למחות כנגד הממשלה אני יכול מחר להוציא אותך מהדירה רק כי ככה בא לי.

      בבחירות האחרונות הצבור הימני החל לצאת להצביע לאחר שהבטיחו לו רפורמה משפטית. שעור ההצבעה זה ההבדל בין נצחון ב- 64 מנדטים לאי יציאה של מצביעי הימין שמבינים שההצבעה לא כנסת ומכוחה לממשלה לא נחשבת אלא רק האריסטוקרטיה שמשכפלת את עצמה מושלת ללא קשר לתוצאת הבחירות.

    6. דמוגרפית אתה צודק לחלוטין.
      בבחירות הבאות, אם הימנים יצאו להפגין (כדרכם) בקלפי, הימין יזכה ב-70 מנדטים.
      אבל זה רק אם.
      בינתיים נתניהו וממשלת האימפוטנציה על מלא מלא, בתוספת התומך בפשעי הנאצים, רק גורמים לציבור להבין שהממשלה לא פה בשביל לעזור לו מול השתוללות האנרכיסטים (כולל אותן קשישות משועממות שראית). הממשלה פה בשביל הכסא הנעים ושאר מנעמי השלטון.

      ציבור הבוחרים הימנים רואה שהוא בחר דמוקרטיה ימנית וקיבל דיקטטורה שמאלנית.
      הציבור הזה יזכור את השנה הנוכחית בבחירות הבאות, ואני אדאג להזכיר לו בכל הזדמנות ומקום.
      ציבור הבוחרים הימנים לא יצא להצביע, או שיצביע למפלגות הזויות כהצבעת מחאה.
      לדעתי – עלה ירוק ושאר המפלגות הקיקיוניות ייכנסו לכנסת הבאה בגדול, על חשבון הליכוד והציונות הדתית, שירדו חזק לא רק במנדטים אלא גם בכמות המצביעים.

      המרד הבא נגד נתניהו יבוא לא מתוך שורות הליכוד. הוא יבוא מתוך מצביעי הליכוד שנמאס להם מנתניהו שלא מחמיץ שום הזדמנות להיכנע לשמאלנים.

    1. ביחד עם עוד כמה פירומנים מסוכנים .

  2. זאת לא יועצת לממשלה זאת רועצת לממשלה , מאז כניסת הקואליציה הנוכחית לתפקידה גלי בהרב מיארה סער לא חדלה מלהכשיל את הקואליציה השכם וערב , מבחינתה כשלון הקואליציה לייסם את מדיניותה זה הצלחתה , לא צריך להיות גאון גדול בכדי להבחין שבכוונה תחילה מכשילים את השר לבטחון פנים בן גביר וגם כשבמגזר הערבי נרצחים ימשיכו להרצח מידי יום ביומו היא ואנשיה יעשו הכול בכדי לא לתת לשר את הכלים הדרושים לפעול בשורש הבעיה , זאת כמובן רק דוגמא אחת יש עוד עשרות כאלו וזה לא רק אכיפה בררנית זה עוד המון המון דברים קטנים וגדולים שמטרתם להכניס מקלות בגלגלים

  3. היןעמשית בהתנהגותה הלא שיוויונית ואשר מובילה לאנרכיה בחסות האחים לנזק

  4. מערכת המשפט מורכבת גם מהלכות של בית המשפט העליון בפסיקות קודמות. בהפגנות לפנינו ובחוות הדעת היועמשית מתעלמת לחלוטין מהחלטות בית המשפט בנוגע לחסימת כבישים. בהתעלמות זו היא יוצאת כנגד האופן בו בנויה מערכת המשפט. אבל כמובן כל זמן שזה לטובת המחאה זה מותר. אם זה היה הפוך התקשורת היתה תוקפת ושואלת איך פועלים כנגד פסיקת בגץ?

  5. דעי לך כל נזק לגוף או לרכוש אפילו טיפת דם כתוצאה המחאה הברברית זה ירשם אך ורק עלייך ותהיי צפוייה לתביעות יקרות מאוד

  6. לא מבין שר ניבחר לממשלה על ידי מאות אלפים לא שולט במישטרה ופקידה שמחר תיהיה בבית תגיד למישטרה לעבור על החוק לאי שיויון בושה בושה בושה

  7. היא חייבת ללכת הביתה המושחתת הטיפשה מטעם אין הבנה בסיסית במשפט אפילו לזרוק אותה לכל הרוחות גם במחיר הפלת הממשלה וביטול בג"צ ראשי הפשע ביראל

  8. ידוע לנו שהיועמשית סתם נעל ולא מבינה כלום במשפטים ,עוד ידוע לי בכל אופן שהיא מונחת על יד סהר ולפיד אז די עם הכתבות הטיפשיות אלו .אני חושב שהיא צודקת כשמפגינים צריך ל,יותר הפגנה שיעילה לחסום צמתים וכבישים ,אז בואו נחסום את הכניסה לבית שלה לעבודה שלה של בעלה וילדיה

  9. דמו-קקיה לאחר שאהוד ברח ועוד כמה פירומנים זרקו גפרור למדורה והציתו תבערה גדולה במדינה בליבוי התקשורת .לא סתם אהוד ברח ברח מאחריות הוא תמיד הצטיין בזה לא סתם קיבל את התואר הזה של אחד ,שיודע לברוח מאחריות .עכשו אנו רואים את כל האנרכיסטים המוסתים וכל הזקנים והלשעברים שזקנתם מביישת את צעירותם מצטרפים להפגנה על הדמו-קקיה וזה כבר לא לתפארת מדינת ישראל .

  10. מה ההבדל בין היועמ"שית לפריגוז'ין מכוח וגנר ? הטמבל ניסה למרוד בעזרת טור טנקים / והיועמ"שית בעזרת כוח קפלן ואכיפה בררנית .

    1. הבדל אחד הוא שפריגוז׳ין לא קיבל גיבוי מהתקשורת, המשטרה, בתי המשפט ומדינות אחרות.
      הבדל שני הוא שפריגוז׳ין התמודד עם ראש מדינה שיש לו ביצים להיות דיקטטור רצחני(לצערי. מתברר שיש דבר כזה עודף אומץ). מארה בהרב מתמודדת עם ראש מדינה שאין לו ביצים להיות דמוקרט.

      המסקנה היא שפריגוז׳ין הוא מטורף התאבדותי.
      מארה בהרב היא מורדת בידיעה ברורה מה היא עושה.

  11. היועצת המשפטית ,כנראה, אינה יודעת מספיק על חוק ומשפט, באי מניעת העברות על החוק שמתבצעות ושיבוש החיים של חיינו,נטלה לעצמה להחליט שבהפגנות אלה מותר לחסום כבישים ולסכן חיים, לפגוע בפרנסתם של רבים, להסית למרד בממשלה נבחרת דמוקרטית לסילוקה, למרר חיי כולנו כי זה מתאים להשקפתה הפוליטית. אין ענישה על עברות על חוקים, אין עצורים בכלא של הפרוטקשן שמפעילים מארגני ההפגנות ומפגינים ביריונים אנרכיסטים, הכל מותר עד שיקרה אסון ויתחילו לפגוע פיזית במזיד,על מנת לפגוע ואולי ,חלילה, להרוג במי שאינו מקבל את רעיונותיהם, הסתותיהם של ויוזמתם של מארגני המרד וההפגנות .
    שיבוש ומירור חיינו במדינה מזיק לכולנו, מוציא דיבתינו רעה בעולם.

  12. אנרכיה בחסות היועמשית,
    דיקטטורה של היועמשית,
    ביריונות ופרוטקשן של מארגני המפגינים, אנרכיה ושיבוש החיים מבית היוצר של היועמשית.

  13. היועמשית לא מקצועית בממשלה הקודמת אפשר לומר שהייתה רדומה .
    וכשהתעוררה אישרה הכול.
    מראה על חוסר מקצועיות.
    הסכם לבנון ניתן אור ירוק ליהיר לא להביא לאישור הכנסת 5 ימים לפני הבחירות.
    מינוי רמטכל במקום בינואר 10 ימים לפני הבחירות באוקטובר.
    היועצת הזו בסדר……

  14. למה הוא לא בא להפגנות? הוא עסוק בלתפוס אנשים בגרון?

  15. היועצת בלונדי מרשה לעצמה, מפני שלדעתה החולה, היא מחליטה על כולם ועל הכל, למרות שאיש לא בחר בה לייעץ כלום ושום דבר. האישה הרעה רעה הזאת והכל כך לא מקצועית, עושה שמות במדינה הזאת. נותנת לצד שלה להתפרע ולהפוך את ישראל לאנרכיה במשך חודשים. היא עושה הכל כדי שיימאס לנתניהו ממנה ויפטר אותה. היא לא לוקחת בחשבון כמה הוא הרבה הרבה יותר חכם ומנוסה ממנה ומרבים כמוה. הוא סבלני ויודע שגם זמנה יחלוף בקרוב מאוד ותלך הביתה חוקית ולתמיד החצופה. אז רוע:"לא לעולם חוסן."

  16. היועצת בלונדי מרשה לעצמה, מפני שלדעתה החולה, היא מחליטה על כולם ועל הכל, למרות שאיש לא בחר בה לייעץ כלום ושום דבר. האישה הרעה רעה הזאת והכל כך לא מקצועית, עושה שמות במדינה הזאת. נותנת לצד שלה להתפרע ולהפוך את ישראל לאנרכיה במשך חודשים. היא עושה הכל כדי שיימאס לנתניהו ממנה ויפטר אותה. היא לא לוקחת בחשבון כמה הוא הרבה הרבה יותר חכם ומנוסה ממנה ומרבים כמוה. הוא סבלני ויודע שגם זמנה יחלוף בקרוב מאוד ותלך הביתה חוקית ולתמיד החצופה. אז רוע:"לא לעולם חוסן."

  17. פושעת כל9י העם בישראל… במסווה של
    חופש המחאה..הפראי..ללא גבולות !!!! למעשה
    הבגצ ומערכת המשפט יוצאים יחד עם אהרון ברק מנהיגם
    ונלחמים בשלטון הימין ונתניהו… ורוצים..להורידו
    מהשלטון בכוח ההפגנות ובסיוע אמריקה ..המושחתת!!!
    לכאורה ולעניות דעתי…

  18. החבר'ה האלו הם מלח הארץ קודש הקודשים של ישראל!!!

    אם יש אלוהים הלוואי שישמור אתכם ולאחר כל פעולת הגנה יחזיר אתכם הביתה בריאים ושלמים ושהמדינה תסבסד לכם לימודים ותתן לכם הטבות ענק בבתים וקרקעות.

    אלו שבוחרים לסרב הם אלו שסגדנו להם ושסרחו, אין להתייחס אלו הם המבולבלים ששכחו מה היה איתנו רק לפני 80 שנה כשלא היתה לנו מדינה ולא צבא שישמור עליה.

    ישנם מבולבלים כאלו כוון שהם חשופים מידי לתקשורת שהינה ממומנת עי אירגונים אירופאים אנטי יהודים שמנחילה מחשבות במוחו של האדם, הם עיוורים.

    אלו המשרתים האמת איתם והם אלו הגיבורים של כולנו

  19. הרעה החולה היא בניצול לרעה של ״סבירות״ ו״שיקול דעת״. החוק והתקנות צריכים להיות מוגדרים בבירור.

  20. יועמשית שמאלנית שליחה של הנחש במשקפיים את מי מנסה לרצות

  21. שטויות במיץ הכל בררני ומלא בסיוע לאנרכיה!!!
    היועמשית חייבת להיות מפוטרת!!!

  22. זוהי הכנת הציבור לקבלת פיטורי מיארה ללא תגובות נזעמות. אך לא יהיה כך. הכוחנות של הממשלה מתבטאית חדשות לבקרים. תפסיקו!

  23. חברים .המצב האמיתי בישראל היום .הוא שכל הממשלה על מלא .היא פשוט לא מסוגלת לפעול .היות ויש בארץ שליט על שהוא אהרון ברק הפנסיונג המושל..מתחתיו שינם כל מערכות המישפט שסרות למרותו.אחרהן ישנה הפרקליטות והמישטרה שסרות למרותו.כך גם צהל והמרידות…וכדי לפרק את המצב הרודני אנרכיסטי הזה חיבים..לצאת למילחמת אזרחים ברחובות .כי שום חוק ביטול עילת הסבירות לא יעזור ממש זהוא רק שלב קטן בדרך אל החופש מהאשכנאצים