משה רדמן נגד מדינת ישראל

אחד מראשי המחאה חשף ברגע של כנות את כוונתה האמיתית

כשמגלומניה ודמגוגיה נפגשות | צילום מסך מתוך דמוקרטTV

כאילו שהמפגינים הבולטים בשמאל לא נהנו עד עכשיו מסיקור אוהד מספיק, הגיעה אתמול כתבת שער נרחבת ב'כלכליסט' בה מתואר היזם העסקי לשעבר משה רדמן כ"פנים של המחאה", ומחזיק סביבו "חמ"ל" כולל עוזרת אישית, צלם, מנהלת מתנדבים ויועצת תקשורת, כולם כמובן ספונטניים לגמרי.

על פי תיאורו של הכתב ארי ליבסקר שהתלווה אל רדמן בשבוע האחרון, מנהיג המחאה יורה לכל הכיוונים, מפיץ בו זמנית מסרים למשל נגד גלנט ונגד גנץ, מפציר בראשי חברת פוקס להצטרף לשביתה ומתכנן לכבוש את בניין הרבנות הראשי. בין לבין הוא מבלה את רוב זמנו בצילום וצילום מחדש של סרטונים לטיקטוק.

מעבר לתמונות המגוחכות בסגנון צ'ה גווארה מתל מונד המלוות את הכתבה, סיפורי הסבתא על "בית ליכודניקי", שטף מגלומניה, ערמות דמגוגיה חלולה ושאר הגיגים שטחיים, רדמן סיפק כמה ציטוטים שכדאי להתעכב עליהם לרגע, מכיוון שהם חושפים את מה שחלק מחבריו האנרכיסטים מנסים להסתיר.

כאשר הוא נשאל למשל האם למחאה יש סיכוי לעצור את חקיקת תיקון עילת הסבירות, הוא משיב בכנות: "לא". לדבריו רדמן, "הם עומדים להעביר את החקיקה וגם בג"ץ לא יתערב, זה לפחות מה שאמרה לי דורית בייניש. לא יהיה משבר חוקתי, בג"ץ פשוט ימצא דרכים לעקוף את הסבירות".

כלומר, כל הפעילות הענפה המתוארת קודם לכן – הפגנות וצעדות, השבתות וחסימות כבישים, קריאות להמרדה וסרבנות ופתיחת שערי האפוקליפסה אם חס וחלילה יעבור תיקון החוק – נערכת כולה עבור דבר אשר לטענת רדמן עצמו זניח ושולי, וממילא לא משנה לבית המשפט בכוונתו להמשיך ולשים את עצמו מעל המחוקק. תיקון החוק עבר בקלות בכנסת אבל נראה שהמחאה רק מתכננת להקצין.

אחרי כמה הערות דוחות על "חבורת פריבילגים אשכנזית" המובילה לכאורה את החקיקה, רדמן ממשיך להתנשא וקובע כי בניגוד למחאות אחרות ברחבי העולם בהן "המעמד הנמוך נלחם בעשירים", במחאת השמאל בישראל "האליטות נלחמות בממשלה". והמטרה? רדמן מצהיר בריש גלי: "לשכנע את המעמדות הנמוכים" אשר לדבריו "שבויים בקונספציה ביביסטית מטעה".

וכיצד מתכנן משה המושיע להפיל את הממשלה למרות שהבחירות עדיין רחוקות מאוד? לשאלה זו הוא משיב באריכות:

מתחילים להקשות מאוד על המצב הכלכלי. כבר רואים שמוציאים מישראל כסף, נראה בקרוב מהלך של משיכת כספים מהבורסה. לצערי הרב זה יביא לאינפלציה מטורפת ולעליית הריבית וזה יכביד על הציבור. אנשים יתחילו להיחנק מהמשכנתאות, לא יהיה כסף לקנות בסופר"

והוא לא עוצר שם. על פי תוכניתו המפורטת

בעוד שלושה-ארבעה שבועות אתה תראה מכתבים ממפקדים בשב"כ ובמוסד שיגידו שהם פורשים, ובסוף יגיע חבר כנסת אחד בודד שיגיד שהוא כבר לא יכול. המדינה תתרסק, אך לצערי הרב אנחנו נצטרך לעצום את העיניים ולסתום את האף ולתת להם להוביל אותנו לשם"

ליבסקר נשמע המום לרגע ומקשה – איך המחאה אמורה "לסייע" לתוכנית המטורפת הזו? רדמן חוזר ומדגיש: "נראה אנשים שמוציאים כסף מהבורסה ואפילו מחשבונות עו"ש, ונמשיך ברחובות במחאה שישראל עוד לא ידעה כמותה. במקביל, מערך הביטחון והשירות הציבורי ילכו ויתפרקו".

במילים אחרות, ובמיטב המסורת הבולשביקית, המטרה היא למרר לכולנו את החיים כדי שיהיה פה כמה שיותר רע. רק אז, כאשר כולנו סובלים מיוקר המחיה ומהמצב הביטחוני אותם רדמן מבטיח להחמיר, הביביסטים השבויים ישתכנעו שעדיף להיכנע לבריוני המחאה ושורפי האסמים. ואם לא ישתכנעו, נמשיך לאיים. את כל ההאשמות השקריות נגד הממשלה על כך שהיא גורמת נזק לכלכלה ולביטחון, רדמן מקפיד לבצע בנחישות ובאמת בעצמו.

לאחר פרסום הראיון והציטוטים המדהימים ממנו, רדמן ניסה במהלך סוף השבוע לצמצם נזקים כאשר הסביר כי שדבריו הוצאו מהקשרם וכמו כן טען כי יתכן וחלק מהציטוטים בכתבה לא היו מדויקים.

מדוע הדובר הרהוט והמשופשף תקשורתית, על שלל יועציו ועוזריו, נזעק להתנער כך מראיון מלטף שברובו היה מפרגן בנדיבות? גם הוא כנראה הבין שחשיפת המטרה האמיתית ושיטות הפעולה הנלוזות המתוכננות כדי להשיג אותה עשויה להרחיק מן ההפגנות את הרוב השפוי. המצחיק הוא שכל אדם שפוי יודע זאת מזמן, ועדיין אנשי המחאה המצטמקת כל כך נחרדים מחשיפת האמת.

רדמן בעצם מודה שהמחאה אינה מכוונת נגד חוק כזה או אחר. למעשה, חלק ממוביליה אינם מבינים במה החוקים המוצעים אמורים והדבר היחיד שמעניין אותם הוא להפיל את הממשלה. זו בפני עצמה יכולה להיות מטרה לגיטימית, כל עוד קידומה נעשה במסגרת כללי המשחק הדמוקרטיים. רדמן וחבריו, בעידוד חלקים בתקשורת ובשמאל, החליטו שבגלל הפסד בבחירות הם שוברים לגמרי את הכלים, גם אם זה כולל פגיעה מכוונת ומתכוננת באזרחי ישראל כולם.

כמו רבים ממי שרואים בעצמם מהפכנים מהסלון, גם רדמן נגוע כאמור בחטא ההתפארות העצמית; כמו ילד שנלקח ממנו צעצוע, גם הוא זקוק להפחדות והגזמות כדי להצדיק את נבואות הזעם האינפנטיליות. אבל ברגע אחד של כנות הוא הצליח לזקק את מה שמבקרי המחאה טוענים מזה חודשים: המפגינים באו להבעיר את המדינה וכל האמצעים כשרים. בדומה לפרטי הקנוניה שהולכים ונחשפים מדברי עבר של אהוד ברק למשל, גם רדמן גילה את מטרתו האמיתית וטובת ישראל לא כלולה בה.

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

19 תגובות למאמר

  1. אני מבקש להודות למשה רדמן על פעולותיו להצלת מדינת היהודים הגיב:

    "מתחילים להקשות מאוד על המצב הכלכלי. כבר רואים שמוציאים מישראל כסף, נראה בקרוב מהלך של משיכת כספים מהבורסה. לצערי הרב זה יביא לאינפלציה מטורפת ולעליית הריבית וזה יכביד על הציבור. אנשים יתחילו להיחנק מהמשכנתאות, לא יהיה כסף לקנות בסופר"

    מצוין. לנו יהיה כואב, לערבים יכאב עוד יותר, וכשגן העדן האירופאי והקנדי מחכים להם, הערבים יטרנספרו את עצמם יותר מהר משאנחנו נצליח לדחוף אותם החוצה.

    "בעוד שלושה-ארבעה שבועות אתה תראה מכתבים ממפקדים בשב"כ ובמוסד שיגידו שהם פורשים, ובסוף יגיע חבר כנסת אחד בודד שיגיד שהוא כבר לא יכול. המדינה תתרסק, אך לצערי הרב אנחנו נצטרך לעצום את העיניים ולסתום את האף ולתת להם להוביל אותנו לשם"

    מצוין, אז כעת יוכלו להתקדם אנשים טובים שבאמת אוהבים את מדינת ישראל היהודית. מכיון שלכל אחד יש תחליף, ובתי הקברות מלאים באנשים שלא היה להם תחליף, אלו שיתפטרו ממילא יפסיקו להזיק למדינת ישראל. ואלו שיבואו במקומם, יהיו אנשים שרק יועילו למדינה.

    משה רדמן – תודה לך על שבזכותך המוגלה מתנקזת החוצה והגוף יכול להבריא. השאלה/בקשה היחידה שיש לי אליך – אנא זרז את הוצאת המוגלה. שלושה ארבעה שבועות זה זמן רב מדי. אנו האזרחים הפשוטים מעדיפים טיפול מהיר יותר.

    1. חי בסרט. הערבים לא נאנקים תחת עול המשכנתא ולא זקוקים ל10 שנים של צבירת הון עצמי בשבילנ. הם פשוט בונים בתים פיראטיים. מי שיברח ראשון יהיו העולים מבריה"מ שאין להם הון בין-דורי שיעזור להם לשרוד

    2. כשליהודים אין מה לאכול, גם לערבים אין מה לאכול. אז מה הקשר למשכנתה (שממילא לא תשולם במצב חירום)?

    3. הערבים מבריחים אוכל ממצרים ומשאר חבריהם הערבים. אתה יכול לראות בעצמך את הפרשי המחירים ולהבין שאחוז ניכר ממה שנמכר שם לא מגיע מפה…

  2. זה פשוט מדהים כמה שליטה ובמיוחד בתקשורת נמצאת אצל השמאל, האמת לא בטוח שהם שמאל אפילו, הם פשוט קבוצה של מיעוט חזק מאוד "אליטה" חברתית כלכלית ותקשורתית שנמצאת בכל מוקדי הכח חוץ מהממשלה כרגע, והם יעשו הכל כולל הכל (למעט רצח ישיר כרגע) בשביל שהעם היהודי יקרוס באיצטלא של הצלה.

    תודה לכם שאתם ממשיכים להיות קול שפוי במערכת שכולה מוטה לצד אחד.

    נ.ב. קצת הגהה של טעויות הקלדה וכדו' תסייע לכתבה.

  3. מעטים כ'כ מכתימים רבים כ'כ..
    הטייסים שלנו אחלה !!
    הרופאים שלנו אחלה !!

    המאימים על בטחון המדינה,- לכלא.
    המפקירים ילדים חולים,- רילוקיישן.

  4. הנבלות חשבו לרעה אבל זה יתהפך רק לטובה
    אם לקואליציה יש שכל ויושבים שם אנשים עם מעט אינטלגנציה בראש, ויכולת לחשב כמה מהלכים מראש
    הם צריכים לברך על הנסיונות הכוחניים לזרוע כאוס והרס וחורבן בכל המערכות:
    נתחיל בצבא: עוזבים שם ונוטשים טובי השמאלנים שבמשך שנים ניתנה להם הפרבילגיה הפרוטקשנית להגיע ליחידות מובחרות ולטייס ? שילכו הביתה ! מעולה ! במקומם נכניס אנשים שלנו. נכשיר אנשים שלנו. שיתחילו לגיס בכל הכוח מישיבות ההסדר מהכיפות הסרוגות את הדור הבא של הטייסים של היחידות המובחרות. משם יבוא הרמטכל הבא ב"ה.

    כנל בכל מערכת שבא החלאות האנרכיסטים מתכוננים לרוקן את העמדות מפתח מאנשים שלהם כדי ליצור כאוב או בהלה או פאניקה – זה רק לטובה. עזבו אנשים שלהם – תכניסו אנשים שלנו !!!
    בכל מקום בכל עמדת מפתח – ריקון עמדות הכוח שלהם בצורת "הפסקת התנדבות" או פרישה כמחאה – מבורכת !!! הכניסו אנשים שלנו לשם !!!!
    זאת ההזמדנות הכי טובה של הימין למשול באמת באמת. על ידי הכנסת פקידים ופקידי פקידים שלנו בימין כדי שלא יקרה שוב המצב של שר שמחליט משהו בצורה הכי לגיטמית והפקידים מתחתיו מצפצפים עליו ועושים ההיפך כפי שקורה כעת
    עזיבת השורות שלהם ממוקדי הכול כמחאה היא היא ההזדמנות שלנו אם יש לאנשים שם למעלה שכל – לאייש את התפקידים באנשים שלנו !!!!! מכל הקשת של עם ישראל !!!
    האליטות נוטשות תפקידים כמחאה – נפלא ! הכניסו לשם את עם ישראל שקופח כל השנים הללו למשרות הללו !!! זאת תהיה ההוכחה האמיתית שלכם שאתם הריבון ולא הצגה אחת גדולה של ימין !!!

  5. לעצור אותו ואת כל החבורה כולל אלופים רופאים רמטכלים לשעבר ואתמכל מי שקשור לנסיון ההפיכה האנטי דמוקראטי הזה הם לא מוחים רק נגד הממשלה הם כופרים בזכותו של העם לבחור וזאת דיקטטורה הם מהווים איום על עם ישראל ועל הדמוקראטיה מקומם בכלא

    1. גם אם יעצרו אותם-באמת נראה לך שהפרקליטות יגישו כתבי אישום?

  6. טעות אחת-כל הפעילות של חבורת הטרוריסטים אינה עבור ׳דבר זניח ושולי׳.
    נכון שהחוק לצמצום עילת הסבירות אינו משנה דבר פרקטית. אבל יש לו משמעות אחת: הממשלה הזו מסוגלת לקדם משהו מהמדיניות שבשמה נבחרה.
    אנשים כגון רדמן וחבריו מסרבים להכיר בתוצאות הבחירות ולכן הם החליטו לדחוק את הממשלה לפינה בה יהיו לה שתי אופציות: או שהממשלה תתקפל ותאמץ את המדיניות שלהם תחת איומי הרס או שהממשלה תתקפל ותתפזר תחת אותם איומים.
    כאשר הממשלה העבירה חוק כזה, זניח ככל שיהיה, היא הבהירה שהיא לא מפחדת.
    כמובן שמבחינתם זה אומר רק שצריך יותר לחץ על מנת לדחוק את הממשלה לפינה בה היא תאלץ לבחור באחת האופציות הנ״ל.
    נקווה שהתהליך בו ההקצנה שלהם בעיקר מבריחה את הרוב השפוי ימשיך לקרות.

  7. בקרוב משה רדמן יגלה שחבריו ל״מחאה״ רואים בו לא יותר מאשר מטבע המקשקש בכד. כידוע, מי שמוביל ומסייע במימון ה״מחאה״ את המחאה הוא אהוד ברק, באמצעות שקמה ברסלר ואחרים. מהכתבה בכלכליסט עולה, שרדמן וברסלר לא ממש מתואמים (וזה גם משתקף מהתמונה שבה נראים שניהם). יהיה מרתק לצפות בארועים כשהיחסים בין הפלגים השונים ב״מחאה״ יתפוצצו.

  8. כל מוגלה בגוף מוצאת את דרכה החוצה ואז הגוף מבריא. ככה כל המוגלות האלה יעלמו מחיינו

  9. מצוין. מקרה קלאסי של ״תנו לו חבל ארוך מספיק והוא כבר יתלה את עצמו״, שכן דווקא בגלל שהכתבה היתה מפרגנת, רדמן נתן דרור ללשונו ופלט את האמת בלי לחשוב על ההשלכות.

  10. אני לא מבינה איך האדם המסית הזה לא נמצא במרתפי השב"כ בחקירה. המסקנה שלי מכך שהוא מסתובב חופשי ובטוח שגם השב"כ תורם את תרומתו למצב זה. מפחיד מאוד.

    1. רק תוספת קטנה משלי…אנשים מהשב"כ (משרתים ואו חטייארים) אכן שותפים סמויים וגלויים במחאה.
      קבוצת "אחים לנשק" כבר מאורגנים כמליציה המקבלת מיידע מגורמי-הביטחון המדינתיים.
      אכן, ולא שאני מופתע, גורמי-ביטחון ואו חלקם שותפים סמויים ביצירת הכאוס.

  11. זה האיש של לפיד והאופוזיציה אותם מילים שאומר לפיד הוא אומר לפיד מת להיות ראש ממשלה בשביל להחזיר אותנו 1947 אל תשכחו אין לנו ארץ אחרת

  12. שיחקתם אותה קפלניסטים ! הצלחתם מעל ומעבר למצופה ! כמו שתיכננתם מדינת ישראל נשארה ב 07/10 ללא מודיעין , ללא חיל אויר ועם מעט מאוד צבא.
    כל הכבוד !!!