דם החפים מפשע

ישראל לא הותקפה בידי בני תרבות. חמאס פלש במטרה אחת: לרצוח ולחטוף אזרחים

תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

הדיווחים המזעזעים המגיעים ממתקפת הפתע שביצע החמאס בשטח ישראל מאשרים כי מדובר במתקפה האכזרית ביותר נגד יהודים מאז השואה.

המחבלים רצחו יותר מאלף ישראלים, פצעו אלפים נוספים ולקחו בשבי אינספור בני ערובה. ארגונים פרו-פלסטינים נהוגים לטעון כי חמאס מקפיד לפגוע אך ורק בחיילי צה"ל. התיעוד מהדרום מוכיח אחרת.

מספרי ההרוגים הסופיים עוד יתבררו בהמשך, אבל כרגע ברור היטב כי חמאס חיפש במכוון לפגוע בנשים, ילדים ומבוגרים. מרבית התיעוד המזעזע של תקיפות אלו צולם והופץ בידי המחבלים עצמם, המתגאים באכזריות מעשיהם הזוועתיים.

פסטיבל המוזיקה שנערך בסמוך לרעים היה אחת מן המטרות הראשונות של חמאס, מוקדם בשעות הבוקר של יום שבת. לאחר מטח הטילים הראשוני, מחבלי חמאס שחדרו לשטח פתחו באש לעבר הצעירים המבולבלים שחיפשו מקלט. המחבלים יצרו מחסומים בדרכי המילוט והוציאו להורג את אלו שניסו להימלט ברכב. צה"ל מנה 260 קורבנות במסיבה, וטרם ידוע כמה חטופים נלקחו בידי חמאס ומה עלה בגורלם.

אחת מן המשתתפות במסיבה הייתה שני לוק בת ה-30, אזרחית ישראל וגרמניה. המחבלים תיעדו את גופתה הערומה כאשר היא מובלת בחלקו האחורי של רכב מסחרי, בסרטון שהפך לוויראלי. הוריה של שני זיהו אותה לפי קעקוע שהיה על רגלה.

"היא הלכה לכיוון הרכב שלה, אבל המחבלים ירו בסמוך כך שאנשים לא יכלו להגיע לרכבים ולברוח. אז הם לקחו אותה", סיפרה אמה ל-CNN. "זה נראה רע מאוד אבל אני עדיין מקווה שהיא חיה איפשהו. אנחנו ממשיכים להאמין".

מאי חייט הייתה גם היא בפסטיבל. היא מרחה על עצמה דם מגופות הנרצחים כדי להעמיד פני מתה במשך שעות, עד שהגיעו חיילי צה"ל לחלצה. נועה ארגמני, ממשתתפות הפסטיבל, התחננה על חייה בעודה מובלת על אופנוע בידי המחבלים, ובן זוגה נלקח גם הוא מהמקום. אחד מן הניצולים סיפר כי נשים "נאנסו לצד גופות חבריהם", ורבות מן הקורבנות נרצחו לאחר מכן או נחטפו לעזה.

ביישובי העוטף, מחבלים עברו מבית לבית, מוציאים להורג משפחות שלמות, אונסים נשים ומציתים את הבתים על יושביהם. יוני אשר זיהה את משפחתו בסרטון של חמאס, שהראה את אשתו ושתי בנותיו הקטנות מועמסות על רכב כבנות ערובה. נועם שגיא זיהה את בית אימו מתוך שידור פלסטיני; כאשר צה"ל טיהר את הבית נמצאו בו רק כתמי דם, ושגיא חושש כי אימו נחטפה לעזה.

דיווחים נוספים סיפרו על נשים שנאנסו ונגררו ברחובות העיר שדרות. תשעה קשישים נורו למוות בתחנת אוטובוס בעיר. אמא ושני תינוקות נחטפו לעזה. בערוצי הרשתות הפלסטיניות נחשפו זוועות גדולות עוד יותר: נערה ישראלית עולה באש מול קהל מריע, גופות חיילים נרמסות, אישה במכנס קצר המוכתם באזור המפשעה נזרקת למושב האחורי של רכב.

איתי והדס ברדיצ'בסקי נרצחו בזמן שהגנו על שני ילדיהם הקטנים, אשר שכבו לצד גופות הוריהם במשך שעות עד שנתגלו. כל אלו ועוד חשפו את האמת הנוראה: ישראל מגנה על החפים מפשע, בעוד חמאס משתמש בהם כמגן אנושי למחבלים.

חלק מאוהדי חמאס בעולם טוענים כי הטרור הוא לא יותר מנקמה מוצדקת" הפלסטינים שנכפה עליהם לחיות בעזה הנצורה חייבים להתנגד לדיכוי באמצעות אלימות. כל מי שמאמין בשקר הזה צריך רק להביט בתמונות ולראות כיצד חמאס הפר את כל חוקי המלחמה, טבח באזרחים חפים מפשע וביצע אינספור פשעים מזעזעים נוספים בעוד אנשיו צוהלים בניצחון. הברבריות של חמאס לא נולדה מתוך צורך, אלא טבועה עמוק בחבריו ותומכיו.

ביום שני השבוע הודיע דובר מטעם חמאס כי הארגון מתכוון להעביר בשידור חי הוצאות להורג של החטופים. אין בכך סטיה משיטות הפעולה הרגילות של חמאס, שתמיד כוונו לפגוע בישראלים חפים מפשע באכזריות הרבה ביותר, תוך התענגות על הרצח עצמו, השפלת הקורבן והאדרת הרוצחים

היצר האנושי להגן על ילדים ונשים הוא אוניברסלי. פגיעה בלתי מוצדקת בחפים מפשע מפרה כל ערך בסיסי של כל חברה מתורבתת. וזו בדיוק הנקודה. ישראל לא הותקפה בידי בני תרבות ובוודאי שלא בידי משטר רחמן.

בעוד צה"ל פותח במתקפת הנגד, תמונות של פלסטינים מתים בעזה בוודאי יופצו ברחבי העולם. כאשר זה יקרה, אסור לנו לבלבל בין ההגנה העצמית בה נוקטת ישראל לבין הטבח חסר ההבחנה שביצע חמאס. ארגון הטרור משתמש באנשים חפים מפשע (כולל מקרב בני עמו) כנשק, כסוג של ספורט. בקרוב הוא יחווה על בשרו את תוצאות המשחק האכזרי הזה.

חמאס פלש לישראל במטרה אחת: לרצוח אזרחים. מחבלי חמאס אנסו נשים ורצחו אותן, ואז הציגו את גופותיהן בגאווה ברחובות עזה. הם חיסלו יישובים שלמים, שרפו בתים ורצחו אזרחים בכל מקום בו נתקלו בהם. חמאס אילץ את ישראל להגן על אזרחיה, וזה בדיוק מה שהיא עומדת לעשות.


גרסה מלאה של הטור התפרסמה באתר 'נשיונל רוויו'

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

9 תגובות למאמר

  1. עם החמס לא מחוסל עד הלוחם האחרון אין לממשלה הזאת זכות קיום.

    1. מי זה בדיוק החמאס?
      מי הם היצורים שאותם צריך לחסל?
      למה לחסל רק את הלוחמים? מה עם אלו שסייעו להם? מה עם אלו שלא לחמו אבל רצחו ואנסו ועינו את אחינו ואחיותינו?

      הפיתרון לא צריך להיות במערכה. תוצאת מערכה תהיה עשרות ואולי מאות חיילי צה"ל הרוגים, אלפי חיילים פצועים, מי יודע כמה שבויים, וה"דובדבן שבקצפת" – בני משפחותיהם וחבריהם ושכניהם של מחבלי החמאס שחוסלו יבואו בעוד כמה שנים לטבוח בעוטף עוטף עזה.
      בבקשה אל תגידו לי שזה לא יקרה. לפני שבוע הייתם אומרים לי שלא יקרה טבח המוני בעוטף עזה.

      בשבת שמיני עצרת תשפ"ד חוינו שואה שניה. היטלר ניסה, אבל ב"ה לא הצליח, להשמיד את העם היהודי כולו.
      הערבים מעזה ניסו, אבל ב"ה לא הצליחו, להשמיד את עם ישראל בארץ ישראל.
      לשניהם היתה מטרה להשמיד את עם ישראל.
      בשתי השואות נרצחו יהודים בשל יהדותם. נלקחו יהודים למחנות ריכוז (אלו למחנות עבודה והשמדה, ואלו למחנות בני ערובה עם טיימר לחיסול). תינוקות נספו במיתות שונות ונוראיות רק בשל יהדותם.
      בשתי השואות היהודים שנרצחו לא יכלו להאמין קודם לכן ששכניהם מסוגלים לבצע מעשים שכאלו. חלקם היו בטוחים שהאנשים הללו גדלים ב"תרבות" מתקדמת, אפילו נאורה. כולם גילו, חלקם רק ברגע האחרון לחייהם וחיי יקיריהם, שבני אותה תרבות שאבו ממנה את המוטיבציה לרצוח יהודים באשר הם. האיסלאם, כן גם זה הנחשב נאור, מצוה על השמדת יהודים, בדיוק כמו האידאולוגיה הנאצית.

      הדרך היחידה למנוע שואה שלישית היא 2-3 פצצות נויטרון במקומות מסוימים ברצועת עזה, עוד היום. נויטרון לא מזיק למשהו שאינו רקמה חיה, אלא רק ליצורים חיים. עזה תישאר בנויה, וחלקה אפילו ישאר יפה. אבל לא יהיו בה יצורים חיים. לי אין שום בעיה עם זה. בני עמי חשובים לי עד כדי השמדת עמם של מי שרוצים לפגוע בבני עמי, ובשום אופן לא לאפשר להם לפגוע בחיילי צה"ל כחלק מתהליך השמדת העם שלהם.
      הבעיה היחידה היא שמנהיגי המדינה מעדיפים לראות יהודים מתים ובלבד שלא לסכן ערבים (האם זה לא מה שגנץ אמר? האם זה לא מה שנתניהו מבצע בפועל?). לכן כל עוד אלו קיימים, נמשיך לחוות ארועים כאלו, רק שכעת תהיה תחרות בין גופי טרור מי יצליח לפגוע ביותר יהודים. עובדה שהחמאס התגאו בכך שהצליחו להילחם בצה"ל (בצוק איתן) יותר זמן ממה שהזבאללה הצליחו (בלבנון ה-2). ונתניהו ממשיך בדרכו

    2. עד שחמס לא מושפל על החיה האחרונה – גנבו להם את הכבוד היקר שלהם, תמיתו אותם בדם חזירים מורעל מסוממים באורגיות הומוסקסואליות של חמאס על חמאס בכלא תחת של של "זה מה שקורה לכלבות של הניה. לגנוב להם את התהילה והכבוד, ללכת על המשפחות והכסף של הבוסים, להשפיל אותם עד עפר. ככה מנצחים את הברברים האלו.

    3. גם אם נתניהו ירצה לעשות זאת, הוא לא ינסה. בין פחד מהתקשורת וה׳ימין׳ המתון, כבילת ידיים ע״י מערכת המשפט, חוסר ציתנות של בכירי מערכת הבטחון ולחץ בינ״ל הוא בחיים לא ימצא את האומץ.
      היעד צריך להיות כפי שנתניהו עצמו הגדיר: לשנות את חוקי המשחק.
      כך שגם אם וכאשר נגיע לסבב נוסף, נגיע עם ידיים משוחררות יותר.
      אלא שבעוד הוא מפריח סיסמאות, מאז הקמת הקואליציה נתניהו לא החמיץ הזדמנות להחמיץ הזדמנות לנסות לשנות את צורת החשיבה של הציבור.
      ימני

  2. צריך להמשיך להפציץ את עזה , לא לאפשר להם אספקת מים וכמובן לא שום דבר אחר , לפתוח את הגבול למצרים , עד שלא יישאר חמסניק אחד חי . כל השאר יישארו במצור ומי שרוצה לחיות יברח .

    1. אבל אל תדאגו , עוד מעט כולם יבואו "לעזור לנו" (זוכרים את קיסינג'ר אחרי יום כיפור) צריכים כמו כן להנחית מכה מקדימה איומה ונוראה על חיזבאללה יש להם ארסנל שכולו מיועד לנו והם לא למדו בבית ספר אחר מחמאס .
      ערביי ישראל וה"פלשתינים " מחכים להוראות מאירן וגם הם מוכנים ומלאים נשק והם גם מכירים אותנו אישית טוב מאד, תזכרו בשואה משרתים בבתי יהודים קמו עליהם ברגע אחד.
      על מי אתם סומכים ?
      אין לנו על מי להשען אלא על אבינו שבשמיים

  3. פתיחת הגבול למצרים תאפשר הכנסת נשק וציוד מצד אחד ומצד שני, יציאת כח אדם שיוכל לבנות מחדש אחרי המלחמה.
    שאר הרעיונות שלך נכונים.
    ימני

  4. אין הבדל בין חמאס לבין השאר כי אלו אותם האנשים. הפתרון היחיד עבורם הוא גירוש או השמדה בלבד.