"הפת"ח הוא בדיוק כמו החמאס, אין הבדל ביניהם. זוהי אנטישמיות מזוקקת"

פרופ' משה שרון בראיון מעמיק ויסודי חושף את האמת על הרשות הפלסטינית, השיעים בדרום לבנון והמציאות במזרח התיכון. חלק 3/3

שרון. המלחמה הוחמצה בהקשר השיעי. צילום מסך

פרופ' משה שרון, מגדולי המזרחנים הישראלים החיים כיום, התראיין באריכות לפודקאסט "אידיוטים שימושיים" של עקיבא ביגמן ושוחח עמו על מגוון רחב של נושאים. שני החלקים הראשונים פורסמו כבר, וזהו החלק השלישי של הראיון, העוסק בפעילותו של שרון במהלך מלחמת לבנון הראשונה ובלקחים שלו מהסכמי אוסלו.

במלחמת לבנון הראשונה שרון שימש כיועץ לענייני ערבים מטעם הצבא ונשלח לכפרי דרום לבנון על מנת ליצור קשרים על האוכלוסייה השיעית במקום ולנסות לייצר מערכות יחסים לטובת היום שאחרי המלחמה. שרון מספר על חוויותיו המרתקות בשטח, קשרים אישיים שיצר עם מלומדים לבנוניים ואף על ניסיון התנקשות שהוא ניצל ממנו בשן ועין באחד מהכבישים המרובים בעומק השטח.

 

 

לדעתו של שרון המלחמה ההיא הוחמצה בהקשר השיעי, והתנהלות שונה של ישראל יכלה ליצור סדר אזורי חדש בהתבסס באופן מפתיע דווקא על ברית עם השיעים הלבנוניים.

 

בנוסף, שרון משוחח על הסכמי אוסלו והשפעתם ההרסנית על ישראל. וטוען בתוקף כי אין הבדלים למעשה בין הפתח לחמאס:

"הפת"ח זה בדיוק כמו החמאס. אין אף אחד, אין צדיק מבחינת ישראל, אין צדיק. הם כולם אותו דבר בדיוק, החמאס לא חושב אחרת מהפתח והפתח לא חושב אחרת מן החמאס. ואם הם יוכלו לשתף פעולה ביניהם, ישתפו פעולה ביניהם. זאת היא אנטישמיות מזוקקת".

לדבריו לא רק שאין הבדל בין הפלגים הפלסטיניים השונים, אלא שאין אפילו פוטנציאל לשיתוף פעולה:

"אין הבדל ביניהם ואין אפילו גורם אחד בקרב הפלסטינים שמוכן לשתף פעולה איתנו, בשום אופן. פעולה איתנו, בשום אופן. כל הדברים האלה הם רק סיפורי מעשיות".

הפרק המלא עלה בערוץ היוטיוב של 'אידיוטים שימושיים', וניתן למצוא אותו גם בספוטיפיי ובאפל פודקאסט.

 

הראיון הזה לא היה מתקיים ללא התמיכה הנדיבה של מנויי 'אידיוטים שימושיים', אם התוכן הזה חשוב בעיניכם, הצטרפו לקהילת המנויים וסייעו לנו לצמוח!

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

4 תגובות למאמר

  1. ״אם הם יוכלו לשתף פעולה ביניהם, ישתפו פעולה ביניהם.״-
    מצטער לומר לך אבל הם כבר משתפים פעולה ביניהם.
    זו אסטרטגיה אחת משותפת-ארגון אחד (או שניים אם סופרים את הג׳יהאד האיסלמי) מתחזק את הטרור והשני יוצר הצגה של מתינות שתשמור על אמפטיה מהמערב.
    לטעון שהם לא משתפים פעולה זה כמו לטעון שחיל הים וחיל השריון לא משתפים פעולה רק כי הם פועלים בגזרות שונות.

  2. האיום המשותף של כל הארגונים הפלסטינים מהחמאס והג׳יהד ועד הפתח וחללי אל-אקצא
    הוא מסוכן כיום פי כמה על לב המדינה מאשר איום כוחות רדואן על רצועת הגבול של הגליל העליון שכבר פונתה מתושביה. הרי טרם פינינו את בית שאן, עפולה, חדרה, נתניה, כפר סבא, רעננה, פתח תקווה, שוהם, ירושלים, מודיעין, בית שמש, רמלה, לוד, ערד – ערים הנמצאות בעוטף איו״ש.
    הסכנה תהיה גדולה פי כמה אם כאשר נהיה עסוקים במלחמה ברפיח ובגבול הצפון, תוכרז מדינה פלסטינית באופן חד-צדדי, והרשות הפלסטינית תפסיק לשתף פעולה ביטחונית עם ישראל. האם נרצה להיות מופתעים במקרה זה מחוסר היכולת לתת תגובה צבאית, בהיקף הכוחות הנדרש,למניעת הקמת מדינה פלסטינית בניגוד חרצונה של ישראל?
    לכן, יש לפתוח במבצע שומר חומות-2 הכולל פירוק מנשקם של כוחות הרשות הפלסטינית, וזאת עוד בטרם נטפל באיום החיזבאללה.
    הרי בין כה וכה לצורך טיפול באיום החיזבאללה יש לבנות צבא בסדר גודל אחר, וזה ייקח זמן רב.
    איום היפוך הקנים של המשטרה הפלסטינית, קיים חי ובועט, וזאת בין אם תוקם מדינה פלסטינית, ובין אם זה יקרה רק כתוצאה מהיחלשות אבו מאזן, אשר יכול לקרות בכל רגע כתוצאה מאישפוז ממושך שלו כזקן גריאטרי שהגיע לשלב האחרון בחייו.

  3. המזרח התיכון לפניכבושי האסלאם,לפני כיבושי מוחמד במאה השביעית, היה איזור נוצרי ולא מוסלמי.

    עקב כבושי מוחמד .הוא הפך להיות מזרח מוסלמי .כאשר לבנון כמוצא של פשרה .הייתה אמורה להיות ארץ נוצרית !!!!! המיועדת לקהילות נוצריות בלבד!!!!!

    והנה תראו מה קורה , כשלנוצרים.בעולם העויין אותם, לא הייתה התבונה .והכוח. הנכון לשמור על חרותם.

  4. פליוייד…

    ראשית, זה היה, ב-1961, כשבאו"ם, מדינות דנו באפרטהייד בדרום אפריקה, אחמד שוקיירי הידוע לשמצה (שעזר להיטלר במהלך מלחמת העולם השנייה, הצדיק את השואה ב-1946) החליט להמציא את השמצת האפרטהייד.

    שוקיירי ידוע לשמצה בתוכניות "שאיש מהם לא ישרוד" כשהודה בתכניתם לרצח עם לקראת מלחמת ששת הימים. חודשים לאחר השמצת האפרטהייד שלו, הוא התלונן על יותר מדי יהודים באו"ם, ואז בנובמבר 1962, הוא קידם שם קבוצה ניאו נאצית. בספרו ב-1969 הוא כתב שערביי פלסטין הריעו והתפללו עבור היטלר.

    מאז, זה (השמצה של אפרטהייד) הפך למינוח ברירת-מחדל עבור שונאים, (הדוגמה האחרונה הייתה עומר שאקיר, שהציג מצג שווא של עובדות והרחיב את הגדרת האפרטהייד כך שתתאים לתעמולה שלו שהוא היה מעורב בה שנים לפני הקריירה שלו ב-HRW), או הבורים או לאלה שיש להם מידע מוטעה. (שלא לדבר על המגוון הרחב של יחס מועדף לערבים על פני יהודים באקדמיה, בתי המשפט, העסקה, תנאי הכלא וכו').

    עם זאת, במשך עשרות שנים ף פליווד דחפה את ההשמצה ג' (מה שנקרא גנוסייד – כביכול) על פעולות נגד טרור על ידי הישראלים הטובים, בעוד שכוחות גזעניים-ערבים אנטי ישראלים משתמשים באזרחים שלהם כמגנים ומתקנים אנושיים באותה 'אסטרטגיית תינוקות מתים' בשטניות שלהם. שגרת ניצחון מעוותת: אם צה"ל יפגע במחבלים, כמה אזרחים ימותו וישראל תיראה רע. אם לא, אז הם יכולים להמשיך לכוון לישראלים. השיטות החלו תחת ערפאת בתחילת שנות ה-80.

    בעוד שערבים "פלסטינים" וחיזבאללה אינם הראשונים להשתמש במגנים אנושיים, הם בולטים בשימוש באנשים שלהם למטרה נוראה זו.

    ואז הגיע ה-7 באוקטובר 2023 שתוכנן זמן רב: טבח בצעירים, מכוון למשפחות שלמות, שרפתם בחיים, עריפת ראשים, אונס המוני. הכל תחת הנהגת חמאס (מתחתם, ה-יזית העממית והג'האד האסלאמי בפלסטין ועוד עזתים רגילים, וכמובן גם חברי אונר"א, כמו גם כמה "עיתונאים" ערבים, כולל של אל-ג'זירה) הארגון שמעולם לא חזר בו ממטרת רצח העם.

    אבל כשישראל, לקראת הפעלתה 'חרבות-ברזל', פינתה אזרחים כדי להציל את חייהם, התעוררו קריאות ה"טיהור" (לא משנה שערבים אתניים בישראל הם אותה מוצא אתני).

    אל-ג'זירה (שזכה לכינוי ג'יהאד-זירה כבר ב-2002) השופר הראשי של חמאס חיזק את שגרת-הדמים הישנה שלו של הצגת תמונות גרפיות כדי להסית את העולם הערבי, תוך שהוא מכיר היטב שיטות הטרור לשימוש בבתי חולים וכו'.

    ומשרד "הבריאות" העזתי של חמאס המשיך לפרסם "מספרים" בעוד עומר שרקיר הנ"ל היה מהראשונים שהעניקו אמינות למספרים הללו.

    משטר הג'יהאד העזתי רקח מקרה "רצח עם" בכך ששלח את דרום אפריקה לעשות את עבודתו המלוכלכת. אחרי שנים של לובי איסלאמיסטי שם ויחסים עם חמאס.
    בכך: טריוויאל מקרי רצח עם באמת.

    אז מה עכשיו?

    זה מה שקורה כשדוחפים את המעטפה רחוק מדי.

    PALLY-WEID [Pallyweid]

    First, it was, 1961, as at the UN, nations discussed apartheid in South Africa, infamous Ahmad Shukeiri [Shukairy] (who helped Hitler during WW2, had justified the Holocaust in 1946) decided to come up with the apartheid slur.

    Shukeiri is infamous for the "non of them will survive" genocidal admitted plans ahead of the Six-Day war. Months after his apartheid-slur, he had complained of too many Jews in the UN, then in Nov 1962, he had promoted Neo Nazi group there. In his 1969 book he would write that Mandatory-Palestine Arabs cheered and prayed for Hitler.

    Since then, it (Apartheid slur) became a default terminology for haters, (recent example was Omar Shakir, who misrepresented facts and broaden apartheid definition to fit his propaganda he has been involved in years before his HRW career), or the ignorant or the misinformed. (Not to mention the wide range of preferential treatment for Arabs over Jews in academia, court cases, employment, prison conditions, etc.).

    Yet, for decades Pallywood had pushed the G slur (so called genocide) on anti terror operations by the good-guys Israelis while racist-Arab anti Israel forces use their civilians as human shields and facilities in that 'dead baby strategy' in their diabolical routine of twisted win win. If IDF hits at the terrorists, some civilians will die and Israel would look bad. If they don't, then they can continue targeting Israelis. The methods began under Arafat in the early 1980s.

    While "palestinian" Arabs and Hezbollah are by no mean the first to use human shields, they stand out in using their own people for that terrible goal.

    Then came the long planned Oct 7 2023, massacring youths, targeting entire families, burning them alive, decapitation, mass rape. All under the Hamas leadership (beneath them, PFLP and PIJ and other ordinary Gazans, and of course UNRWA guys too as well as some Arab "journalists," including al Jazeera's) which never had recanted its genocide goal.

    But when Israel, ahead of its ' Swords of Iron' operation, evacuated civilians to save their lives, the "cleansing" cries arose (never mind that ethnic Arabs in Israel are the same ethnicity).

    Al Jazeera (dubbed Jihad Zeera already in 2002) Hamas' chief mouthpiece has been reinforcing its old bloody routine of showing graphic images to incite the Arab world, while knowing fully well terror methods of using hospitals, etc.

    And the Hamas' Gaza "health" ministry has been keeping publishing "numbers" while the aforementioned Omar Shakir was one of the first to give credibility to those numbers.

    The Jihad regime, concocted a "genocide" case by sending South Africa to do their dirty job. After years of Islamist lobbying there and relations with Hamas.
    Thus, trivializing really genocide cases.

    So what now?

    It's what happen when pushing the envelope too far.