תא חד"ש באוניברסיטת תל אביב מפגינים על המצב בעזה אבל שוכחים את החמאס

הסטודנטים של תא חד"ש באוניברסיטת תל אביב יצאו בקמפיין שמתעלם מפשעי חמאס ומפרש באופן מוטה את מציאות המלחמה

הפגנה פרו פלסטינית באוניברסיטת תל אביב. צילום מסך

ב- 18/1/2024, כשלושה וחצי חודשים מאז המתקפה הקטלנית של חמאס בדרום הארץ ובעקבותיה פרוץ מלחמת "חרבות ברזל", תלו סטודנטים מתא חד"ש באוניברסיטת תל אביב כרזות עם מסרים הנוגעים למלחמה ברחבי הקמפוס, מטעם יוזמה בשם "סטודנטים נגד המלחמה".

לשון הכרזות: "הרעבה לא תביא בטחון" "די להרג ילדים- תתנגדו למלחמה", "1.7 מיליון פליטים חסרי כל",  מציירות את צה"ל ומדינת ישראל כאחראים הבלעדיים לאסון ההומניטרי, שלפתע החליטו לפגוע בכוונת זדון באוכלוסיית עזה. טענות אלה חסרות הקשר לאור העובדה שמלחמת "חרבות ברזל" נכפתה על ישראל.

הכרזה "הרעבה לא תביא ביטחון" מציירת תמונה מוטה כי ישראל וצה"ל גורמים להרעבה כנגד פלסטינים חסרי ישע. אולם משום מה חד"ש באוניברסיטת תל אביב לא ציינו שמזה חודשים, ישראל מספקת בין היתר באמצעות היחידה לתיאום פעולות הממשלה בשטחים, היקף אדיר של סיוע הומניטרי. זאת על אף עדויות שבחמאס מונעים סיוע דומה לחטופים הישראלים. נכון לכתיבת שורות אלה, כחמישה חודשים מאז טבח השביעי באוקטובר, הוכנסו לרצועה אלפי משאיות שהובילו מעל מ- 200 אלף טון מזון.  הכרזה הזאת של חד"ש צריכה להיות מופנית נגד החמאס, שגונב סיוע הומניטרי מהעזתים.

הטענה "די להרג ילדים- תתנגדו למלחמה"- נכתבה באסטרטגיה זהה- האשמת שווא והטלת אחריות בלעדית על הגורם הלא נכון, בשילוב אג'נדה פוליטית מובהקת. מובן כי כל פגיעה בחפים מפשע, היא מצערת וכואבת, אבל הניסיון לצייר את מדינת ישראל כישות שהורגת בלי הבחנה מתוך כוונות רצחניות כבסיס ללחימה בעזה מופרך לחלוטין, במיוחד כשעולים הניסיונות של צה"ל לצמצם ככל הניתן פגיעה בבלתי מעורבים. פעולות לוחמי צה"ל בשטח הינן השתקפות ישירה של רוח צה"ל , המקדשת את ערכי חיי האדם וטוהר הנשק.

לגבי הכרזה "1.7 מיליון פליטים חסרי כל": מצבם ההומניטרי המצער של תושבי הרצועה הינו באחריות הבלעדית של חמאס שכפה את המלחמה הנוכחית של ישראל. השימוש של החמאס בבתי מגורים ובתשתיות אזרחיות הוא זה שמביא לפגיעתם. לפי אמנת ז'נבה הרביעית בסעיף 28, "מציאותו של מוגן לא תשמש עילה לחיסון נקודות או שטחים מסוימים בפני פעולות צבאיות". דוגמאות לתשתיות טרור משמעותיות בלב אוכלוסייה אזרחית ניתן למצוא בבית החולים שיפא בצפון הרצועה, או גילויה של חוות שרתי חמאס בחודש פברואר מתחת למטה הראשי של אונר"א ברצועה. פינוי תושבי עזה מצפון הרצועה דרך מסדרונות הומניטריים של צה"ל לדרום הרצועה נועד על מנת למנוע פגיעה בחפים מפשע.

כפי שציינתי קודם, הוכנסו לרצועה בתיאום עם המתפ"ש (היחידה לתאום פעולות הממשלה בשטחים), 2,399 משאיות שנשאו 34,580 טון של ציוד מחסה, 182 מיכלי דלק ו-334 מיכלי גז בישול. לעומת זאת פעילי חמאס ירו על תושבי הרצועה שביקשו לקבל סיוע הומניטארי, מנעו דלק  מבתי חולים, וירו  על מסדרונות הומניטריים. מעבר לזה, מאז ה-7 באוקטובר, לא נרשם כל גינוי על ידי התא סטודנטיאלי של חד"ש בקמפוס על השימוש הציני של סוכנות אונר"א וחמאס בתושבים הפלסטינים.

לצערי אין זה מפתיע, כיוון שב-7 לאוקטובר,  במהלך מתקפת הטרור הרצחנית של החמאס, דף הפייסבוק הרשמי של מפלגת חד"ש "הגדיל לעשות" והטיל את מלוא האחריות על ממשלת ישראל. הדברים מתבהרים אף יותר בהתעמקות בדרך בה בוחרים להתבטא ולפעול חברי הכנסת המובילים ברשימה. ח"כ עופר כסיף הצטרף לתביעה שהוגשה נגד ישראל בבית הדין הגבוה לצדק בהאג, המאשימה את ישראל בביצוע רצח עם בעזה, האישום החמור ביותר לפי בית הדין הבינלאומי, בגינו נתבעו בעבר רוסיה, סרביה, מיאנמר ובוסניה. הצטרפותו של כסיף לתביעה המהווה עלילת דם על ישראל, מתכתבת עם הצהרותיו בעבר בהן השווה את ישראל למשטר הנאצי שביצע רצח עם ביהודים. האנלוגיה המתמשכת לפיה פועל ח"כ כסיף, של ישראל למשטר הנאצי היא אמירה אנטישמית לפי הגדרת IHRA, גם אם מי שאומר אותה יהודי.

הכרזות של תא חד"ש באוניברסיטת תל אביב, וכן קריאות המפלגה להפסקת הלחימה מהדהדות את הנרטיב השקרי של חמאס שמאשים את ישראל באופן בלעדי במלחמה. הן מבקשות בפועל לנטרל את פעולתה ההגנתית של מדינת ישראל, מבלי שחמאס יהיה מחויב למהלך מסוג זה, כפי שמנהיגיו הצהירו בגלוי.

 

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

12 תגובות למאמר

  1. אירופה מתה באושוויץ )תרגום( סבסטיאן וילאר רודריגז- ספרד.
    טיילתי לי במורד הרחוב בברצלונה, כשלפתע התגלתה לי אמת מזעזעת- אירופה מתה באושוויץ! הרגנו ששה מיליון יהודים וקבלנו תמורתם עשרים מליון מוסלמים. באושוויץ שרפנו תרבות של חשיבה יצירתית וכשרון. באושוויץ שרפנו את העם הנבחר, באמת נבחר, שהרי הם יצרו עם נהדר ששינה את העולם. תרומתו של עם זה ניכרת בכל שטחי החיים במדע באמנות במסחר הבין לאומי, ומעל הכל הם שימשו כמצפון של העולם. אלה האנשים אותם שרפנו. ובמסווה של סובלנות, ומתוך רצון להוכיח לעצמנו כי נרפאנו ממחלת הגזענות, פתחנו שערינו לעשרים מליון מוסלמים שהביאו עמם טיפשות ובורות, קיצוניות דתית וחוסר סובלנות, פשע ועוני- תוצאה של חוסר רצונם לעבוד ולפרנס את משפחותיהם בכבוד. הם הפכו את ערי ספרד היפות לעולם השלישי שקועים בזוהמה ופשע. מסתגרים הם בדירות שקיבלו חינם בחסד הממשלות שלנו, ותוך כדי שהם נהנים ממוצרי הצריכה שאנו מספקים להם, יושבים הם ומתכננים כיצד לרצוח את מארחיהם הנאיבים… וכך, למרבה הכאב, החלפנו תרבות בשנאה פאנטית, כישרונות יצירתיים בכוחות הרס, אינטליגנציה בפיגור ואמונות תפלות. החלפנו את הדבקות של יהודי אירופה בשלום, את כישרונם לקוות תמיד לעתיד טוב יותר לילדיהם, את דבקותם בחיים, שכן החיים בעיניהם הינם ערך קדוש, בכאלה שדבקים במות, שמקדשים את המוות להם ולאחרים, לילדיהם ולילדי מאחיהם. איזו טעות איומה עשתה אירופה האומללה

  2. כפי שאמר החבר יורי בזמנוב כבר לפני כ50 שנה…
    בעולם האקדמי הושתלו ניצני שורשי הלענה המרקסיסטים. וזה נעשה כך בכל העולם המערבי.
    קים פילבי ובוגדי אנגליה
    דני האדום בצרפת
    בארהב זו מזמן מחלה חשוכת מרפא…
    וכאן אצלנו זה אפילו הקדים את זמנו עם מקימי האוניברסיטה העברית ההזויים.

    על מה הפליאה בדיוק?

    מה שבאמת מעניין הוא שרוב מוחלט של מרעילי האקדמיה מגיעים מאותה תפוצה בדיוק.
    אותם מרעילים שנוזקים את עם ישראל כבר מעל 200 שנים.
    אותם מרעילים שרצו להיות 'יהודים' בביתם וגרמנים בצאתם אך בסוף שכחו לחלוטין את מהות היהדות.
    לא שזה הפריע לגויים להרוג בהם כמובן.
    העיקר אומרים שלימודים אקדמיים מביאים לידי פיתוח השריר החשוב מכולם😅😅😅😅😅

    1. עוד פעם התחלנו. רק לידע כללי, לפני השואה מספר האשכנזים היה לפי הערכות שונות 12-14 מיליון ומספר המזרחים בסדר גודל של מיליון. גם אחרי השואה המזרחים נשארו מיעוט בעם היהודי. רוב העם היהודי בא מאותה "תפוצה" שאתה מדבר עליה, אותה תפוצה שרובה שמר על הזהות היהודית בקנאות שעה שרבים מיהודי המזרח התנצרו והתאסלמו ולכן נותרו כה מעטים מהם, אותה תפוצה שהקימה את התנועה הציונית ואת המדינה היהודית שעה שרוב יהודי המזרח, הציונים הגדולים כביכול, עלו לארץ רק בשנות ה-50-60 לאחר שהערבים גרשו אותם.

      כל מחרחרי המלחמה העדתית כמוך הם אויבים מבית שיש לטפל בהם באותה עוצמה כמו במרעילי האקדמיה.

    2. למישהי:

      לא נכנס פה לדיון ארוך ופרטני בעניין הכוזרים.
      לא מפתיע שהחלטת להתמקד במספר מלפני השואה בלי לנסות ולחשוב האם ישנה היתכנות דמוגרפית לקיומו של מספר כזה בהינתן התנאים 'היבשים' של אירופה באותה תקופה, קרי: ימי הביניים, רעב, מגפות, אנטישמיות כנסייתית מבוססת.

      גם רפורמים שנולדו לגויות למהדרין מגדירים את עצמם כיהודים.
      ואותי לא מעניינת ההגדרה העצמית שלהם….
      מעניינת אותי ההגדרה ההלכתית בנושא.

      וכמובן לא אמרת מילה על הטיעון המרכזי: רוב מוחלט מבין שונאי היהדות ב250 השנים האחרונות מקורו בתפוצת אשכנז.
      ואני שואל למה?
      מה בדיוק היה שם שהביא לעיוות הזה שכמותו לא נראה באף קהילת ישראל בגולה???

      אין פה גזענות ח"ו, יש פה הצבעה על עובדות פשוטות שעל פי רוב נוהגים להתעלם מהן לצורך הנוחות האישית של משתתפי דיונים מסוגך

  3. שמאל קיצוני מחוץ לחוק. אחרת, השיח הישראלי לעולם לא יבריא. נכון גם שאין הרבה שמאל מתון.

    1. מאיפה אתה יודע כמה שמאל מתון יש? במשפחה שלי יש הרבה שמאל ציוני, אבל אין להם קול בתקשורת ובאקדמיה. הימין לא סופר אותם כי לא מודע לקיומם. אלה בדיוק האנשים שניתן לשכנע לפחות בחלק מעמדות הימין. את השמאל הקיצוני לא צריך להוציא מחוץ לחוק, אלא להביא את קיומו ועמדותיו לידיעת השמאל הציוני כדי ליצור בהם רתיעה ממנו. כי לרוב השמאל הקיצוני האנטי-ציוני לא מבטא את עמדותיו בגלוי כי הוא יודע שאינן פופולריות אפילו בשמאל, לכן הרבה בשמאל המתון לא מודעים אפילו לאשפה שלהם.

    2. ואת הצלחת לשכנע אותם?
      מנסיוני רב השנים, שמאל מתון זה בדרך כלל אנשים תמימים, לא מעמיקים ונגררים. בקיצור אידיוטים שימושיים. קשה מאוד לשכנע אותם מכיוון שהם נוטים להאמין לכל הshיט שהתקשורת מאכילה אותם והתקשורת נוטה לעשות את זה בעיקר על ידי רצח אופי שיטתי של אנשים בימין. אלה האנשים שיצביעו לחושף הדילדו שלו בכפר הירוק כי איכשהו התקשורת הזאת הצליחה לייצר לו דמות ממלכתית.

  4. רצח לבדו, איננו טרור.

    טרור זקוק גם לדוברים את משנתו, אשר *רק* בשילוב 2 הדרכים (הן הצגת מטרות פוליטיות והן האיום (ולפעמים כמובן, גם מימוש האיום) באלימות, כל עוד המטרות שלהלן, לא הושגו), זו הגדרת הטרור.

    ללא דוברים, רוצחי ואנסי חמאס דעאש (ימח שמם), הם ג'ק המרטש במאה ה-21. מאוס, מתועב אך לא משיג (כי גם לא מציג), שום מטרה פוליטית.

    לפיכך, תא חד"ש באוניברסיטת תל אביב הנו שותף ישיר של החמאס, גם אם אין תיאום ישיר ביניהם.

    זו תמיד אותה אגדה, מאחוריה מסתתרים כל הגופים הפוליטיים של הרוצחים ואנסים המתועבים – לפיה, יש כביכול נתק, בין הזרוע הצבאית לזרוע הפוליטית.

    רק שהמוסר והחוק הפלילי, לא מכירים בכזאת "הפרדה". בכל קודקס פלילי העולם, יש עבירת סיוע (לדוגמא, בחוק העונשין הישראלי, זהו סעיף 31). לא רק הלוחץ הישיר על ההדק, אשם. נהפוך הוא, המוסר והחוק הפלילי, פועלים להרשיע מעגל רחב ככל הניתן, של השותפים לפשע. האם נדרש לכם, קוראים יקרים, אישור משוקן ע"מ להבין כי הרוצח ומי שדאג לספק לו אליבי שקרי, אשמים באותה מידה בדיוק ברצח?

    לפיכך, אשמתם של תא חד"ש באוניברסיטת תל אביב ברצח ואונס המתועבים ביותר, הנו בדיוק כמו הרוצחים והאנסים המתועבים (ימח שמם) עצמם!

    החוק הפלילי, אינו אבן הבוחן כאן, היות וטרור שונה מפשע פלילי (המניעים לאחרון, הם לרוב כלכליים ו/או אישיים). אך כל חוק, מקורו בנורמה מוסרית (שנה א למשפטים או מדעי המדינה) ומוסרית – שותפות עם הזרוע הרצחנית של חמאס דאעש, היא בוודאי פסולה.

    זה שכמו כל זרוע פוליטית של ארגון טרור, תא חד"ש באוניברסיטת תל אביב מתחבא מאחורי "מהפה אל החוץ" סיסמאות הנסמכות על ערכים ליברליים – זה בדיוק כפי שכתבתי, מהפה אל החוץ. גם בן לאדן (ימח שמו) טען שנסמך על ערכים אלה. אך מי שמעניק ציון, זה לא התלמיד – זה המורה. התלמיד תמיד יבטיח לכם שכל התשובות בנייר שהגיש, סופר נכונות.

    זה תפקידכם, קוראים יקרים, להעניק את הציון לתא חד"ש באוניברסיטת תל אביב עפ"י מעשיהם ועתה, ברור שלא – עפ"י תירוציהם לחלל האוויר. זה שהם מספרים לעצמם שהם יותר קתוליים מהאפיפיור, לא מעניין אף אחד. המוסר האנושי, מעניק לתא חד"ש באוניברסיטת תל אביב ציון נכשל + פשע נגד האנושות (טרור, רצח ואונס, עונים להגדרה המדויקת של פשע נגד האנושות, עפ"י חוקת רומא אשר הינה אמנה בין לאומית, המתווה את עקרונות היסוד על פיהם פועל בית הדין הפלילי הבין לאומי בהאג).

    לפיכך, גם אם פחדנים חסרי עמוד שדרה ונטולי המוסר, במוסד ה"אקדמי" בו מקיאים "תא חד"ש באוניברסיטת תל אביב" את רעל הטרור האיסלאמי, לא ינקפו אצבע וגם אם חונטת צלאח א-דין, יעמידו את מחבלי תא חד"ש באוניברסיטת תל אביב, לפרס ישראל – את הכתם המוסרי הזה, גם חברי תא חד"ש באוניברסיטת תל אביב וגם סעייניהם (ויהיו אלה אלילי המשפט ו/או רקטורים פחדנים חסרי מוסר ועמוד שדרה, המסתכלים ביום-יום על עמך ישראל מלמעלה), לא יצליחו למחוק.

    לפיכך, תא חד"ש באוניברסיטת תל אביב הנו חלק מהזרוע הפוליטית של החמאס וכך יש להתייחס אל "טענותיהם" ו"נימוקיהם". זה שאינם במחילות, לצד הרוצחים והאנסים שהם פועלים לצידם (כן, מהפה אל החוץ, הם מספרים אחרת) – זהו אכן כתם מוסרי על מי שמאפשר להם לפעול. גם אם ביום-יום, המאפשרים מדושנים מרוב דמוקרטיותם. זהו כתם, אשר ירדוף אותם כמו העומדים לדין במשפטי נירנברג. גם הם, בתחילת שנות ה-40, הרגישו על פסגת העולם ולא דמיינו שמעשיהם הלא מוסריים, ישיגו אותם. אך כאמור, את הכתם המוסרי הזה, גם חברי תא חד"ש באוניברסיטת תל אביב וגם סעייניהם (ויהיו אלה אלילי המשפט ו/או רקטורים פחדנים חסרי מוסר ועמוד שדרה, המסתכלים ביום-יום על עמך ישראל מלמעלה), לא יצליחו למחוק.

  5. מפלגת חד"ש/מק"י היא מפלגה קומו-נאצית אנטישמית עד לשד עצמותיה. גם מייסד המדינה, דוד בן גוריון, ראה את מק"י ככזו ודרש לאסור על קיומה, להכניס את מנהיגיה לכלא או למחנות הסגר ואפילו לירות בהם.
    "אם יהיה צורך לירות – נירה!"
    https://www.labor.org.il/history/8895-open-fire-if-needed.html
    המפלגה הזאת, בגלגולה הקודם בתור פק"פ, שיתפה פעולה עם כנופיות המופתי הערבו-נאצי חאג' אמין אל- חוסייני, בעל בריתו של היטלר, והוציאה בשבילו פיגועי טרור נגד הישוב היהודי בא"י, תחת 'פיקודה' של בכירת המפלגה ממוצא יהודי-תימני שמחה צברי, שותפתו ובת-זוגו של מנהיג המפלגה הערבי רדואן אל-חילו ('מוסא'). בשנים 1939-41, שנות הברית הנאצית-קומוניסטית, לחמה הפק"פ עד חורמה בגיוס לצבא הבריטי למלחמה בהיטלר. להוציא תקופה קצרה בימי הקמת המדינה, שבה תמכה ע"פ הוראת סטאלין, חברה מק"י ובעקבותיה חד"ש לכל אויבי ישראל והעם היהודי: לנאצים הפילסטינים מהמופתי ועד לחמאס ולג'יהאד, לעבד א-נאצר, לקאסם, לאסד, לסדאם חוסיין, לחיזבאללה, לאיראן – לכל טרוריסט, רוצח ומפגע. היא גם תמכה בפרעות האנטישמיות באימפריה הקומוניסטית – ברדיפת הציונות והדת היהודית, ברצח הסופרים והרופאים היהודיים בימי סטאלין, במשפטי הראווה האנטישמיים במזרח-אירופה, בגירוש היהודים מפולין ע"י המשטר הקומוניסטי ב-1968 וכו' וכו', וכן ברדיפת היהודים בארצות ערב שבה היא האשימה – איך לא? – את הציונות ואת ישראל. כל יום שהמפלגה הזאת קיימת ופועלת במדינת ישראל הוא פשע נגד העם היהודי. המפלגה הזאת דינה להיאסר כשלוחה של האוייב הטרוריסטי הערבי, ומנהיגיה צריכים להיות מגורשים מהמדינה – לתמיד.

  6. גייס חמישי כבר אמרנו ? עוד מעט והם גם יקומו עלינו . לומדים על חשבון משלם המיסים בעוד שהסטודנטים יהודים משלמים ממיטב כספם בושה וחרפה