אני ערבי מוסלמי, ומלחמתה של ישראל היא המלחמה שלי

מול התמנון האיראני וניסיונותיו לעצור את השלום עם סעודיה, ישראל חייבת להיות חזקה

נאיל זועבי. צילום מסך

במשך כחצי שנה מדינת ישראל נלחמת במלוא העוצמה מול הטרור הדעאש"י–חמאסי-איראני, מול כוחות הרשע שחיללו את כבוד האדם, שהוכיחו במעשה התועבה שלהם שאין גבול לחרפת האדם. אזרחי מדינת ישראל היהודית-דמוקרטית התעוררו לשבת של חג שמחת תורה מוכים תדהמה ותימהון על שפלות האדם הנבזה, משחית צלם אנוש.

העולם הגיב בתדהמה על הרצח, האונס, הטבח, השחיטה, החטיפה והאכזריות הנוראה של אנשי תועבת האדם, הגיב בתמיכה בלתי מסויגת, אך מיהר לשכוח מי הקורבן ומי התוקפן, מי שליחו של השטן האיראני ומי מבקש להגן על עמו ועל המערב כולו.

הייתי מאלה שלא הופתעו, שלא נשבו בקונספציה, שראה בעיניים נכוחות את מה שבעיוורונם לא ראו בכירי הצבא. הבנתי וידעתי שארגוני הטרור המופעלים על ידי איראן לא יאפשרו לישראל לכרות ברית שלום עם ציר המתון בעולם הערבי והחשובה שבמדינות ערב, סעודיה.

קול פעמוני השלום שצלצלו מכיוון סעודיה, המדינה המוסלמית המשמעותית בעולם הערבי גרמו להזעת יתר קשה באיראן. החרדה שם הובילה להחלטה למנוע את הסכם השלום החשוב עם ישראל, הסכם שהיה מוביל מדינות מוסלמיות נוספות לחתום הסכם שלום.

עד לטבח 7.10 ישראל לא הזיזה את עיניה מהתקדמות הגרעין האיראני וכמו זבוב טורדני המשיכה לעמוד על המשמר ו"להציק" לעולם הנאור ולהזכיר את הסכנה האורבת להם מאיראן גרעינית. היום בחסות הפרוקסי בצפון ובדרום, העולם עוסק במדינת ישראל ומלחמת הקיום שבו היא נתונה ולא בעצירה ובמניעת ההתגרענות האיראנית המסוכנת לשלום העולם.

מאז פרוץ הטבח אני נמצא בחזית ההסברה הישראלית בכל רשתות הטלוויזיה והרדיו בעולם הערבי. אני נדהם ומשתומם מול מכונות ההסברה המוטות שמדינות ערב הציבו מול מדינת ישראל. יחד עם חבריי בהסברה, ובהתנדבות מוחלטת, אני חש כיתוש המנסה לייבש ביצה של קביעת נרטיבים שקריים ועלילות דם על מדינת ישראל, ושל הפצת כזב בעולם.

מכונות הכסף האיראני כמו מכונות המלחמה מתגלות במלא עוצמתן. התמנון האיראני השולח זרועות של שנאה בכל רחבי העולם, בונה את חבל התלייה מסביב למדינת ישראל, ומציב בחזית המאבק על התודעה את מיטב הכוחות המהדהדים את תעמולת ההסתה והשנאה אשר מטרתם אחת היא, השמדת מדינת ישראל.

אל מול מפיצי ההרס, הארס והשנאה בעולם נגד מדינת ישראל, אנו חייבים להתלכד. מול הסכנות האורבות לעולם החופשי ובתוכן מדינת ישראל, יש לעצור בכל דרך את התקדמות איראן לגרעין, ולהצביע על ציר רשע המאיים על העולם החופשי, ציר שמורכב מרוסיה, סין, ואיראן. חייבים להכריע את הפרוקסי האיראני על גבולות מדינת ישראל ולייצר מכונת הסברה עוצמתית שתפרק עד היסוד את מכונות התעמולה והשקר האיראני.

מדינת ישראל התעשתה במהירות הבזק מהמהלומה והתבוסה של ה-7.10. ישראל עברה ממגננה להתקפה, מפרקת בשיטתיות את הטרור בעזה, תוך הקפדה על מוסר מלחמה, ומסייעת באופן הומניטרי לתושבי עזה כמו שאף מדינה בעולם לא הייתה עושה. מדינת ישראל נמצאת בצומת הכרעה חשובה ביותר, עיני העולם נשואות אל עזה, שם ייקבע מי ינצח – הטרור או העולם הנאור. ההכרעה בעזה היא תמונת מראה לעולם כולו, בטרור נלחמים, את הטרור מכריעים, את הטרור משמידים.

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

3 תגובות למאמר

  1. לצערנו, ישנם לא מעט יהודים בתוכנו, שיכולים וצריכים, לקחת דוגמא מנאיל זועבי.

  2. יישר כוח נאיל זועבי..אתה דוגמא לדו קיום . חבל שאין הרבה אזרחים ערבים ישראלים כמוך. אתה מבחינתי צדיק .

  3. נאיל אתה לגמרי לא יתוש שמיבש ביצה, אתה האור שמגרש את החושך.
    חכמינו זכרונם לברכה לימדו אותנו שמעט אור מגרש הרבה מהחושך, לכן תמשיך בכוחך זה
    ותאיר את המקומות שבלעדיך, יהיה בהם רק חושך.
    יישר כח !!