החזון והפגיון של מיכאל בן ארי

ח"כ לשעבר ד"ר מיכאל בן ארי ישב לשיחה עם אורנה ישר, על ספרו החדש, הפוליטיקה, וכיצד ישראל תנצח את האסלאם

ד"ר מיכאל בן ארי. צילום מסך מתוך יוטיוב

ההיסטוריון וחבר הכנסת לשעבר ד"ר מיכאל בן ארי ישב לשיחה עם אורנה ישר בפודקאסט 'זווית ישרה', ודיבר על ספרו החדש "חזון ופגיון", והפוליטיקה. זהו הפרק הראשון מתוך סדרת פרקים שתסקור את כל פרקי הספר.

כאשר נשאל ד"ר בן ארי לגבי החלטתו להקדיש את הספר לרב מאיר כהנא אמר: "זה חוב אישי גדול שלי. מבחינות רבות הוא מורי ורבי היחיד. הוא לימד אותי את המושג "אהבת ישראל" גם אם מחרפים אותך, גם אם מגדפים אותך… הרב כהנא היה אחד מהוגי הדעות הגדולים ואחד הצודקים".

בן ארי מציין כי לא תמיד הסכים עם הרב ואף התווכח איתו אך בדומה לו הוא חש כנביא שאש בוערת בעצמותיו ועליו לומר את הדברים מתוך דאגה וחרדה לשלום עם ישראל. האזהרות הפכו ברבות הימים לתיק ראיות שהתגבש נגד ד"ר מיכאל בן ארי שייחל זמן רב, אגב, להגשת כתב אישום נגדו.

"בפקולטות למשפטים כשלומדים על גזענות – לומדים על בן ארי הגזען… אני הוכפשתי ברמה חסרת תקדים. נעשה לי לינץ'. לא הייתה לי זכות להגיב או לשאול שאלות"

הוא מתאר את תהליך הפסילה שלו מלהתמודד לכנסת כתהליך של השתקה והשפלה, אובססיה שבה תמללו עשרות שיעורים שלו:

"אני עומד מולם בראש זקוף. יש לי תפקיד ואני מתכוון למלא אותו בצורה מלאה. יש אמת שאסור להגיד… אנחנו נעשה מהם קרקס בבית המשפט".

ד"ר בן ארי מתייחס לתפיסות המערב הבעייתיות בעיניו וכן לאלה אשר אינן מבינות את מהות האסלאם: "חלק ניכר מהאסלאם הוא תעתוע. הם מתעתעים בכולם. זו תפיסה דתית. יש היתר לשקר, לרמות, להפר הסכמים. הם מכשירים כל דבר מעוות בחברה אנושית. אין שום גבולות לאסלאם".

הריאיון המלא נמצא בערוץ ״זווית ישרה״ ביוטיוב – מוזמנים להירשם חינם כעוקבים ולתמוך בפודקאסט שמבקש לתת במה אישית בדרך ייחודית ומרעננת בתקשורת הישראלית

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

6 תגובות למאמר

    1. וְהוּא יִהְיֶה פֶּרֶא אָדָם יָדוֹ בַכֹּל וְיַד כֹּל בּוֹ וְעַל פְּנֵי כָל אֶחָיו יִשְׁכֹּן. בראשית ט"ז י"ב

    2. אני חושב שהבעייה היא המערכת המשפטית במדינת ישראל

    3. הבעיה היא בהחלט באיסלם ,כי ממנו הערבים יונקים "ערכים" : לגנוב לשקר להכות , לרצוח .. כשאנו שואפים למידותיו הענוות של משה רבנו המוסלמים מצווים לחקות את הטופ מודל : מוחמד , על כל עקמומיותיו .. האיסלם הוא "תנועה פוליטית גיזענית קולניאליסטית ואלימה " שרוכבת על חופש דת . כל תנועה כזו הייתה יוצאת מחוץ לחוק , וכאן המשפטנים וכל החונטות מחזקות אותם ויורדות לברכיהם

  1. וְהוּא יִהְיֶה פֶּרֶא אָדָם יָדוֹ בַכֹּל וְיַד כֹּל בּוֹ וְעַל פְּנֵי כָל אֶחָיו יִשְׁכֹּן. בראשית ט"ז י"ב

  2. הבעיה היא בהחלט באיסלם ,כי ממנו הערבים יונקים "ערכים" : לגנוב לשקר להכות , לרצוח .. כשאנו שואפים למידותיו הענוות של משה רבנו המוסלמים מצווים לחקות את הטופ מודל : מוחמד , על כל עקמומיותיו .. האיסלם הוא "תנועה פוליטית גיזענית קולניאליסטית ואלימה " שרוכבת על חופש דת . כל תנועה כזו הייתה יוצאת מחוץ לחוק , וכאן המשפטנים וכל החונטות מחזקות אותם ויורדות לברכיהם