העלמת דו"חות ושיבוש הליכי חקירה – כל האמת על פרשת שדה תימן

אורנה ישר בשיחה עם עו"ד אפרים דמרי שמייצג את החיילים העצורים בפרשת שדה תימן בפרק חדש של ״זווית ישרה״

צילום מסך מתוך הסרטון

עו"ד אפרים דמרי שמייצג את החיילים העצורים בפרשת שדה תימן שוחח עם אורנה ישר בפודקאסט "זווית ישרה" ואמר כבר בתחילת השיחה "לצערנו הרב, אנחנו נתקלים בחונטה משפטית שקשה לה להוציא מתחת ידיה זיכויים והחלטות שגורמות לשחרור, החלטות שבאות ואומרות שהפרקליטות הגישה בקשות מעצר או כתבי אישום למרות שאין כלום".

עו"ד דמרי חושף כי המחבל המדובר בפרשה הגיע ממחנה עופר אל הכלא בשדה תימן כאשר הוא כבר פצוע: "כאשר אסיר עובר מכלא לכלא בודק אותו רופא… כאשר ביקשתי את הדו"חות נאמר לי שאין את הדו"חות האלה".

דמרי מתיחס לחמשת החיילים שנותרו במעצר: "אותם חמישה נותרו במעצר למרות שאין זיהוי ודאי. התקווה שלהם שמישהו ילשין על מישהו אחר… אף אחד לא מזהה את השני כי כולם רעולי פנים. החיילים האלה צריכים להיות בבית".

עו"ד דמרי מעלה טענה בדבר שינוי גרסתו של מחבל הנוחבה: "ביום הראשון כאשר הוא פגש את הרופא שלו הוא טען שהוא נפל אלא שברגע שנכנס אליו רופא מ"רופאים למען זכויות אדם" פתאום הגרסה שלו השתנתה. כאשר נכנס אליו עורך דין מארגון אל דאמיר (מצפן בערבית) ונתן לו ייעוץ משפטי פתאום התמונה השתנתה, פתאום התוכן השתנה. פתאום ברגע שהוא מגלה שמצ"ח מחליטים להאמין לגרסתו ולא להאמין לגרסתם של חיילינו האהובים – פתאום הכל משתנה".

דמרי מסביר מיהו המחבל המדובר: "מ"פ חמאס בסג'עייה. אדם שלא רק שעשה את זה בעצמו, גם הדריך מחבלי נוחבא אחרים איך להתנהג במצבי לחץ, לשחוט, לאנוס. מדובר באדם שמאז השביעי לעשירי מייחסים לו הרבה מאוד דם על הידיים".

לגבי ההתכנות שאירוע חמור כל כך כמו אונס יכול היה לקרות אומר עו"ד דמרי: "שדה תימן הוא מתקן מוקלט ומצולם 24 שעות ביממה. בפינות הכי אפלות".

כידוע, הציג העיתונאי גיא פלג בערוץ 12 סרטון שאמור להוכיח את האשמה שמיוחסת לחיילים. כאשר עו"ד דמרי נשאל כיצד הגיעו הסרטונים האלה לתקשורת, הוא משיב: "תוך כדי דיון כשהפרקליטות הצבאית טוענת שהיא לא מוכנה לחשוף בפנינו סרטונים וחומר ראיות על מנת שלא יהיה שיבוש, בשמונה בערב אני פותח את הטלפון הנייד שלי ואומר "הכל מופיע בתקשורת". מי שהדליף זו כנראה המערכת של הפרקליטות הצבאית, זה נורא ואיום, זה שיבוש הליכי חקירה".

הריאיון המלא נמצא בערוץ ״זווית ישרה״ ביוטיוב – מוזמנים לעקוב אחרי הערוץ וגם לתמוך בפודקאסט שמבקש שנותן במה ייחודית ומרעננת בתקשורת הישראלית

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *