ד"ר אפרים הררה: הדילמה האכזרית שקורעת את נסראללה וחמינאי

ד"ר אפרים הררה שוחח עם שניאור ובר בפודקאסט 'כור ההיתוך' על חיסול הבכירים, השאיפה לאימפריה מוסלמית, השותפות בין השיעים לסונים להשמדת ישראל ועוד

צילום מסך מתוך הסרטון

המזרחן ד"ר אפרים הררה התארח לשיחת עומק עם שניאור ובר בפודקאסט 'כור ההיתוך' על הדילמות הקשות באיראן ובלבנון אחרי חיסול הבכירים בחמאס ובחיזבאללה, השאיפות המוסלמיות שלהם להשתלט על העולם, המקורות באסלאם למעשי טבח ושיתוף הפעולה החריג בין השיעים לסונים במטרה להשמיד את מדינת היהודים.

 

"הזוועות שמתבצעות בשם האסלאם", אומר ד"ר הררה, "חוזרות על עצמן מאז ראשית האסלאם ועד ימינו, אך עם ישראל סובל ממגרעת בסיסית של שכחת העבר, כולל העבר הלא רחוק של מאורעות תרפ"ט שכללו זוועות שבוצעו על ידי המוסלמים בחברון ובערים אחרות בתקופת המנדט, תוך אונס נשים ורצח זוועתי שהיה זהה. המוסלמים לא ביצעו את זה רק אצלנו, אלא גם נגד עמים אחרים ובני דתות אחרות".

בדבריו הוא מציין כי ישנם מוסלמים הרואים במעשים שכאלה מעשים אסורים וחוקרים רבים הפועלים במימון קטאר ומדינות דומות מדברים על ג'יהאד בדרכי שלום כג'יהאד בלעדי אך "במקרה של ישראל זו חובת הפרט, כפי שפסקו כל גדולי הפוסקים המוסלמים במאה ה-20 וה-21 והראשון שבהם הוא השייך קרדאווי שקבע שהמלחמה ביהודים והרג היהודים היא חובת הפרט. יש על כך פתוות. גם אוניברסיטת א-זהאר במצרים, שהיא המוסד היוקרתי ביותר באיסלאם, הדיקן שיבח את החמאס. התאחדות חכמי האסלאם שיושבת בקטאר ובאירלנד הוציאה פסק של ועשרות חכמי אסלאם שקבעו שמה שחמאס עשה הוא מצווה".

לדברי ד"ר הררה, "הכרת המסורת המוסלמית והמשפט המוסלמי, שעומדים ביסוד התנהגות האויבים של ישראל ושל המערב, הכרחי להישרדותנו. האכזריות של מעשי הטבח הינה חיקוי של סיפורי מוחמד המתוארים בחדית', ונחשבים להתעלות דתית, כפי שהוגדר בסיסמת האחים המוסלמים, תנועת האם של החמאס".

ד"ר הררה מדגיש כי "אין בסיס לטענה שהשטחים הכבושים הם הבעיה. מבחינתם התנחלות תל אביב שווה להתנחלות קריית ארבע, כי זו דר אל אסלאם, ארץ שפעם נכבשה על ידי האסלאם, ולכן חובת הפרט לשחרר אותה ובאכזריות. לאכזריות שתי סיבות, הראשונה מופיעה בקוראן בסורה השמינית וזו חובת הטלת האימה על האויב. הם מתארים את היהודי כפחדן שאם יפחידו אותנו הם ינצחו אותנו".

פודקאסט 'כור ההיתוך' הפך לקול חשוב ומשמעותי בשיח הציבורי, הודות לתמיכה שלכם. בואו לקחת חלק והיו שותפים בפעילות של שניאור ובר באמצעות הלינק המצורף.

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *