"הקם להורגך השכם להורגו": ח"כ קרויזר מציג קו נוקשה בצל המלחמה בצפון

עו"ד תמיר דורטל מארח את חה״כ יצחק קרויזר בפודקאסט ״על המשמעות״ לשיחה גלויה וחסרת פשרות על אתגרי הביטחון והחברה בישראל, תובנותיו מהשטח והפעילות הפרלמנטרית הענפה שלו בכנסת

חה״כ יצחק קרויזר מתארח בפודקאסט על המשמעות. צילום מסך מתוך הסרטון

חבר הכנסת יצחק קרויזר, נציג מפלגת עוצמה יהודית ותושב רמת הגולן, התארח בפודקאסט "על המשמעות" עם עו"ד תמיר דורטל לשיחה גלויה וחסרת פשרות על אתגרי הביטחון והחברה בישראל. קרויזר, ששירת במילואים במהלך המלחמה בצפון, שיתף בתובנותיו מהשטח ומהפעילות הפרלמנטרית הענפה שלו בכנסת.
"הקם להורגך השקם להורגו, זה המסר שלנו", הצהיר קרויזר בנחרצות כשתיאר את תפיסת הביטחון שלו. לדבריו, מדינת ישראל חייבת לנקוט בגישה התקפית ויוזמת מול איומי חיזבאאלה וחמאס, ולא להמתין למתקפה הבאה.

קרויזר, תושב מושב נטור שברמת הגולן, תיאר את חיי היום-יום המורכבים תחת איום מתמיד. "ממש לא מזמן סיימתי לנטוע כרם…קרוב לגבול עם סוריה", שיתף. "נטענו עם הילדים 160 דונם של כרם ליין וזה היה המסר לאויבים שלנו שהסתכלו מעבר לגדר".
כחבר כנסת פעיל בוועדת הכספים, פעל קרויזר לקידום מתווה פיצויים רחב לעסקים בצפון שנפגעו מהמלחמה. "צריך לתת דגש לאלו שלא פונו, לסייע לעסקים שם, כי המצב שם הוא לא פשוט", טען.

נושא נוסף שהעסיק רבות את קרויזר היה חיזוק המשילות והמאבק בפשיעה. הוא תיאר את פועלו בחקיקת "חוק הפרוטקשן" שנועד להקשות על ארגוני פשיעה ולפגוע במקורות המימון שלהם.
"החלטנו לפגוע להם בכיס", אמר קרויזר. "שלא יהיה משתלם להיות עבריין". הוא הוסיף ותיאר את המאמצים למנוע גניבות מבסיסי צה"ל, "הכנסנו סעיף בחוק שמחייב את צה"ל לסמן אמצעי לחימה" כדי שניתן יהיה להתחקות אחר מקורם.
במהלך הריאיון הקפיד קרויזר להדגיש את פעילותו הענפה בכנסת ואת מחויבותו לשיפור חיי האזרחים בישראל.

עקבו אחרי הפודקאסט 'על המשמעות', בספוטיפיי, באזזספראוט, ויוטיוב. תמכו בתמיר וקחו חלק בהצלחה של פודקאסט מעמיק ומרתק באמצעות מנוי באתר מידה.

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *