האופציה הגרעינית של ערביי ישראל

פרלמנט ערבי-ישראלי נבדל: השלב הבא בקעקוע הלגיטימציה של מדינת ישראל. עם רוח גבית מהבית הלבן ובתמיכת השמאל הישראלי, איימן עודה ואחמד טיבי רוכבים על גל הבדלנות הערבית

אסטרטגיה של בדלנות. חברי הכנסת טיבי ועודה. צילום: מרים אלסטר /פלאש90

ההתכתשויות בחודש שעבר סביב חוק ההשעיה מזכירות למי ששכח את המהפכה שהתחוללה בבחירות האחרונות. הקמתה של הרשימה המשותפת, ההישג האלקטורלי הגדול שלה, ועליית איימן עודה כמנהיג, חוללו שינוי היסטורי בכוחם ובמעמדם של ערביי ישראל. המאבק של עודה וחבריו נגד החוק וההגנה הגורפת שהעניקו לחברי בל"ד, חשפו את אחת השאיפות שהמנהיגות הערבית נזהרת מאוד מלדבר עליה. אפשר לקרוא לזה האופציה הגרעינית של ערביי ישראל: החרמת הבחירות לכנסת והליכה לבחירות נפרדות בדלניות לפרלמנט לאומי משלהם. במסגרת שותפותם למאבק הפלסטיני, עוסקים מנהיגי הערבים והדרג האינטלקטואלי שלהם בדה-לגיטימציה של מדינת ישראל כמדינה יהודית. הקמת גוף פרלמנטרי נבדל תביא את המגמה הזו לשיאה משום שפירושה הוא אי הכרה בריבונותה של מדינת ישראל.

בעיצומו של הדיון הסוער בכנסת על חוק ההשעיה, ב-29 בפברואר, אמר ח"כ ג'מאל זחלקה כך: "אם יתחילו לגרש ח"כים ערבים מהכנסת, כפי שמתכוונים תומכי החוק, הציבור הערבי יחרים את הבחירות ותהיה כנסת ליהודים בלבד. אז נוכל להקים פרלמנט משלנו ונבקש מהעולם להכיר בו, ונטען שאנחנו מיעוט בסכנה. רצינו להיות בכנסת אך הטירניות של הרוב מונעת זאת מאיתנו".

דברים דומים יוחסו למנהיג המפלגה איימן עודה, שלאחר מכן חזר בו: "אם יודחו חברי בל"ד אני אתפטר מהכנסת ואז תהיה כנסת על טהרת היהודים", אמר עודה והוסיף "בכנסת יושבים אנשים שרצחו ערבים, דיכטר שלח אנשים לרצוח את ערפאת, אחמד יאסין ורנטיסי". זאת היתה דרכו של איימן עודה להזדהות עם המזדהים מבל"ד: גם הוא מזדהה עם הטרור הפלסטיני; הנה, מי שנלחם נגדו הוא רוצח.

ג'קי חורי מ'הארץ' תיאר זאת כך: "על קובעי המדיניות והציבור בישראל להפנים שהציבור הערבי רוצה להשתלב ולהיות מיוצג במערכת הפוליטית בישראל… אבל הוא מעוניין בשילוב על בסיס שוויוני תוך הכרה בזכויותיו האזרחיות והלאומיות… אם יימשכו המגמות הנוכחיות יבוא יום שלא יהיה צורך להדיח חברים מהכנסת כדי לראות אותה 'נקייה' מערבים; הציבור הערבי יהיה זה שיבקש מנציגיו לא להתמודד בבחירות, יחליף את הנציגות בכנסת במאבק אזרחי ויסיר את עלה התאנה האחרון מהדמוקרטיה הישראלית".

אליטה בדלנית

ההקצנה והמגמה הבדלנית האנטי-ישראלית הזאת בקרב המנהיגות הפוליטית הערבית מגיעה במקביל לפרסום נתונים ממחקר של פרופ' סמי סמוחה, אשר מציירים תמונה הפוכה בקרב הציבור הערבי עצמו: 58.7 אחוזים מערביי ישראל מסכימים לקביעה כי "ליהודים, בדומה לערבים, יש זכויות היסטוריות ולאומיות על הארץ". זה נחשב לממצא מהפכני במושגי התודעה של ערביי ישראל. יתר על כן המדינה המשוקצת והמדכאת הזאת נחשבת כ"מקום שטוב לחיות בו", כך לפי 64 אחוז מערביי ישראל המסכימים עם הקביעה הזאת לגבי מדינת ישראל. רק 13.8 אחוז לא מסכימים באופן מוחלט לקביעה.

יש הרבה סיבות לאזרח לחשוב שלא טוב לחיות בישראל, לא רק לאומיות. ההסכמה הרחבה הזאת מלמדת, שלערבים פשוט טוב כאן, ובין השאר בגלל החופש והדמוקרטיה שישראל מאפשרת להם כאזרחיה. 56.2 אחוז מסכימים כי "למרות חסרונותיו המשטר בישראל הוא דמוקרטיה גם לאזרחים הערבים". 61 וחצי אחוזים מביעים אמון בבתי המשפט. לעומת זה רק 39 אחוזים מביעים אמון בהנהגה הערבית.

הסיבה לכך היא, שההנהגה הערבית בראשותו של איימן עודה – ואפשר להוסיף גם את ראאד סאלח, בדרכו האסלאמיסטית השונה – עוסקת ברתימת ערביי ישראל למלחמה המדינית הפסיכולוגית נגד ישראל; היא עוסקת הרבה פחות באינטרסים החברתיים הכלכליים והפוליטיים של בוחריה.

איימן עודה הוא מנהיג הרבה יותר מתוחכם ואפקטיבי בתחום הזה מקודמיו, למשל מוחמד ברכה שהקרין אלימות, אך יש לזכור כי עודה לא שונה. כפי שהכריז לאחר התפרצות השערורייה של ביקור הח"כים מבל"ד אצל הורי מחבלים רוצחים: "עמדתנו ברורה, אנחנו תומכים במאבקו של העם הפלסטיני". אחר כך הוסיף שהוא מתנגד לרצח אזרחים – משני הצדדים.

בחברה הישראלית קיימת תפיסה מוטעית, שרק מאבק טרוריסטי של פיגועים ורצח מסכן את ישראל; ואילו כל פעולה שמטרתה הסופית איננה רצח היא לגיטימית וברוכה. זו אחת הטעויות האסטרטגיות שעושים רבים באליטה הישראלית. מה שגורם לרבים בישראל ובעולם לחוש שעתידה של ישראל נמצא בסימן שאלה איננו הטרור ועוצמתו וגם לא האיום של חיזבאללה ואיראן. הפקפוקים ביכולתה של ישראל לשרוד מקורם בברית של כוחות המנהלים לוחמה פוליטית להסרת הלגיטימיות של קיומה, תוך תמיכה בתנועת האנטישמיות הבינלאומית החדשה ה-BDS.

 

ציר אובמה-עודה

הברית האנטי-ישראלית החדשה מורכבת מהפלסטינים בהנהגת אבו מאזן, ערביי ישראל, אירופה, השמאל הישראלי הרדיקלי (שמושך אחריו את השמאל הציוני) וחלקים נכבדים ביהדות אמריקה. איימן עודה הוא זה ששידרג את מעמדם של ערביי ישראל לרמה של נוכחות בינלאומית מוכרת. כבר בתגובתו הראשונית לאחר הבחירות, בעקבות נצחונו הבלתי צפוי של נתניהו, העביר הנשיא אובמה מסר כי הוא נותן גב ותומך במאבקם של ערביי ישראל. זאת משמעות האמירה של הנשיא כי הדמוקרטיה בישראל נפגעה כתוצאה מדברי נתניהו ביום הבחירות לגבי נהירת הערבים לקלפיות.

בדצמבר שנה שעברה, ערך איימן עודה מעין מסע ניצחון בארצות-הברית. הוא הופיע בוועידת 'הארץ' לשלום בניו-יורק, שם התקבל בהתלהבות אדירה ובתשואות סוחפות. לאחר מכן הוא המשיך לאטלנטה שם קיים ביקור היסטורי בכנסייה של מרטין לותר קינג. מארחיו לא הפסיקו לערוך השוואות בינו לבין ד"ר קינג המיתולוגי, וקמו לכבודו בתשואות אין ספור פעמים. הוא נפגש עם הגוף הכי רדיקלי היום בקרב השחורים, Black Lives Matter. במסגרת מסעו התקבל איימן עודה גם במחלקת המדינה, ולאחר מכן חגג במפגשים עם מערכות עיתונים כמו הניו-יורק טיימס, דה-ניישן ופורווארד.

אבל כדי להבין עד כמה עודה הוא זאב בעור של כבש, צריך לזכור את התקרית בבניין בניו-יורק שבו שוכנים משרדי ארגון ועידת הנשיאים. עודה היה אמור להתארח בכינוס של ועידת הנשיאים, נכנס לבניין למפגש המיועד, ואז גילה שהמשרדים ממוקמים באותה קומה של משרדי הסוכנות היהודית. "זה היה קו אדום בשבילי", הוא אמר לדייויד רמניק מהניו-יורקר. הוא סירב לעלות למפגש בגלל זה. יש שני הסברים לכך, המשלימים אחד את השני: האחד, הסוכנות היהודית היא גוף יהודי לאומי ועודה שהוא קומוניסט רואה בסוכנות את הגוף שהוא במידה רבה תמצית הרשע בעולם. תעמולה קומוניסטית של כמעט מאה שנה מציירת את הסוכנות היהודית כישות שטנית המגלמת את כל מה שכתוב ב'פרוטוקולים של זקני ציון'. אין ספק שעודה ספג את הזוהמה האנטישמית הזאת, שנמצאת בספר התעמולה הסובייטי 'זהירות, ציונות!' שיצא בסוף שנות ה-60 של המאה הקודמת. אפילו חברות בכנסת ואזרחות במדינת ישראל אינם שקולים מבחינתו לרשע של הסוכנות היהודית שמעלה יהודים לארץ ישראל. תגובתו היתה כנראה פבלובית – להתרחק ממשרדי הסוכנות.

אך אין לזלזל גם באפשרות של פחד ממה שעלול לקרות לו בסביבה המוסלמית הפוליטית שבה הוא מסתובב, ברגע שהיה נודע שהוא נפגש עם מייקל הונליין במשרדי הסוכנות היהודית. לא חשוב שזה לא אותו משרד, עצם המיקום באותה קומה היה מאפשר לאויבים פוליטיים להציג אותו כמי שעלה לרגל לסוכנות היהודית. מה העונש לערבי לאומי שעובר עבירה כזאת? קשה לדמיין.

השדרוג במעמדם של ערביי ישראל בממסד האמריקני בא לידי ביטוי בכתבות אוהדות כמו זו של דייויד רמניק, שפרסם כתבת פרופיל חנפנית ב'ניו יורקר' לפני כחודשיים. וכך גם בחירתו של המגזין המקוון 'פורין פוליסי' להכתיר את איימן עודה כאחד ממאה ההוגים המקוריים בעולם. בלי ספק, המדיה הליברלית באמריקה קלטה לאן נושבת הרוח מהבית הלבן. רמניק פותח כך את כתבתו: "מה שנדרש מקדוש זו השתקפות זוהרת של כל המקודש ויכולת לחולל נסים. מה שנדרש מקדוש פוליטי זו היכרות אינטימית עם חדר החקירות. איימן עודה, המנהיג הבולט ביותר של האזרחים הפלסטינים בישראל, העמיק בקריאה על חיים של קדושים פוליטיים – בייחוד חיי מרטין לותר קינג – והוא לא נרתע מהשוואות…". אחר כך מסביר רמניק, כמובן, שהשין-בית לקח אותו לפני שנים לחקירה תוך כדי פעילות בעיצומה של התקוממות.

איימן עודה לא לבד: לפני כחודש גם אחמד טיבי טס לארצות-הברית והתקבל לשיחות בבית הלבן. מהתבוננות בתהליכים ניתן לשרטט את הטקטיקה: ללכת כמה שאפשר רחוק במסגרת הכנסת, כדי לפגוע בכנסת מבפנים; ובמקביל, להכין את האופציה הגרעינית. ההנחה היא שבשלב מסוים יהיה פיצוץ והרוב בכנסת לא יוכל עוד להתפשר, או שיתרחשו אירועים כמו באוקטובר 2000, ואז תבוא ההתפטרות מהכנסת, יוכרז החרם על הבחירות, ויתחילו ההכנות למהלך של בחירות נפרדות לפרלמנט של ערביי ישראל. השאיפה היא להגיע לשם ללא אלימות. ההיפך, אלימות כצעד שמוביל להפרדה תשלול את הלגיטימיות ממהלכי עודה וחבריו. מי שלא מבין שזהו חלום הבלהות של מדינת ישראל אינו מבין את שדה הקרב המדיני. השאלה הגדולה היא, מה ישראל תעשה ביום פקודה – כאשר בחירות נפרדות יגיעו לשלב הביצוע. אם ממשלת ישראל ורשויות אכיפת החוק ומערכת הביטחון לא יצליחו למנוע מהלך ערבי כזה, ישראל תאבד את הריבונות שלה.

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

33 תגובות למאמר

  1. "אם יתחילו לגרש ח"כים ערבים מהכנסת, כפי שמתכוונים תומכי החוק, הציבור הערבי יחרים את הבחירות ותהיה כנסת ליהודים בלבד. אז נוכל להקים פרלמנט משלנו ונבקש מהעולם להכיר בו, ונטען שאנחנו מיעוט בסכנה.
    על סמך טיעון כזה פלשו הנאצים לצ'כוסלובקיה. המיעוט הגרמני "הנרדף" בחבל הסודטים קרא לעזרה מפני שלטון "הדיכוי" הצ'כוסלובקי (שהיתה אז דמוקרטיה מופתית).

    1. ומה קרה בסוף לגרמנים? טרנספר מוחלט וזה הפיתרון היחיד לערביי 48

  2. צפיתי באקראי לפני מספר שבועות בשעת לילה בתוכנית בערבית בהנחיית העיתונאי הישראלי-דרוזי וראש דסק החדשות, שכחתי את שמו.- לא חשוב!! הוא ראיין איש עסקים ערבי-ישראלי, הדור מוקפד בלבושו, בעל ממון, שהלין על כך שאפילו מערכת בחירות דמוקרטית לראשות עיר, ערביי ישראל אינם מסוגלים לנהל, והיא מלווה באלימות, כולל הפעלת נשק חם כלפי המתחרים. אם כך בחירות לראשות עירייה נראות, אז מה יהיה על בחירות לפרלמנט? ראה מקרה הרשות, אבו מאזן נבחר לפני עשר שנים ולא מתקיימות בחירות חדשות מחשש לעליית החמאס. מי יודע אולי דעאש יקנה לו תומכים רבים בקרב ערביי ישראל. לא מומלץ! עבורם!!

  3. כול הכתבה נראתה לי דמיונית מאוד. צריך להבין דבר אחד. הרוח נושבת לכיוון אחד ואובמה נושב לכיוון שונה. אני שם את הכסף שלי על כיוון הרוח.

  4. הסקרים כושלים להסביר, אם ככה, מי מצביע לכל המפלגות האנטי ישראליות האלה.

  5. בוקר טוב, ימין ישראלי.
    הבורות והניתוק מהמציאות המדינית והבינלאומית לא יכולה לעבוד לנצח. כשמעבירים חקיקה להוצאת החכים הערביים מהכנסת (העלאת אחוז החסימה של ליברמן), מקבלים רשימה מאוחדת גדולה. כשהולכים להשעיית חכים מהכנסת, מקבלים פרלמנט אלטרנטיבי.
    אם במקום להלין על המצב, היה מבין הכותב שנוא ודומיו הם חלק מהבעיה, שלא לומר מקור הבעיה, היה איזשהו סיכוי להתמודד איתה

    1. חן חן לך על דבריך הנכוחים.
      אם רק נבין שאנחנו צריכים לקבל בהבנה ובאהבה את התחברותם של הח"כים טיבי, זועבי, גטאס, עודא ואחרים למחבלים ורוצחים, במקום לגנות ולהתנגד למעשיהם מתוך בורות וניתוק, נוכל לחיות ולשגשג.
      או למות. אבל לפחות כנבונים ונאורים.

  6. "המדינה", כלומר ויינשטיין ולפניו מזוז, אחראית במידה מכרעת לכך שהגורמים הקיצוניים ביותר מערביי ישראל, ולא רק זועבי וזחאלקה, הם שמייצגים את הציבור הערבי בכנסת. כתוצאה מ"עמדת המדינה", המנוגדת לזו של ועדת הבחירות המרכזית, בית המשפט העליון מאפשר שוב ושוב, בכל מערכת בחירות, לקיצוניים אלה להתמודד ולקבל יצוג הולך וגדל בכנסת – עד השיא, בינתים, של 2015: 13 מנדטים. האם מנדלבליט ירצה או יהיה מסוגל לשנות מגמה זו?

  7. יש לאיים מפורשות על המנהיגות הערבית:
    אם אתם תלכו לבדלנות, הממשל הצבאי יוחזר. האזרחות תישלל מייד מכל מי שיצביע לפרלמנט נפרד. אם בא לכם כיבוש-סטייל באום אל-פאחם, תקבלו.
    במיידי: כל פעולה לא חוקית תוביל מהר לכלא. בידוד של המנהיגות הזו מהציבור שהיא מתיימרת להנהיג תרגיע את השטח.
    למשל, חנין זועבי היתה צריכה, אחרי לכידת המרמרה, פשוט להיות מושלכת לכלא.

    1. "כל פעולה לא חוקית תוביל מהר לכלא".
      מעניין. לא שמעתי על חוק שמחייב להצביע לכנסת, ורק לה.
      שמא לא ידוע לך שנטורי קרתא, למשל, קוראים מאז הקמת המדינה להחרים את הבחירות?
      קראת בכלל את המאמר? הנקודה המרכזית שלו היא הנזק הדיפלומטי ממהלך כזה- נזק שהצעה כמו שלך תיצור בעצמה.

  8. יש גם יתרונות למהלך כזה. כך ייחשף פרצופם האמיתי של ערביי ישראל כגייס חמישי מוחלט. הם לא יוכלו להתחבא אח"כ. יהיה בלתי אפשרי לציבור היהודי לקבל טיעון שהעברת שטחי יהודה ושומרון לשליטה ערבית או יציאה מהם ללא כל הסכם (התכנית שמקדם הרצוג בימים אלו) תוביל לשקט בתחומי הקו הירוק או לאיזושהי הכרה בינלאומית שאנחנו את חלקנו לשלום תרמנו. בדיוק להפך.

    1. ישראל מעולם לא היתה לגיטימית – בסה"כ קולוניה בחסות המערב שנוצרה על ידי הטיהור האתני של פלשתינה על ידי מהגרים קולוניאלים שפלשו לפלשתינה בחסות בריטניה. ועוד יש לציונים את החוצפה לדרוש מאלו שהם שדדו להכיר בלגיטימיות של השוד…

      זה יהיה מהלך מבורך אם ערביי ישראל יחרימו את הבחירות ויפסיקו לשמש עלה תאנה למדינת האפרטהייד הציונית.

    2. ל "BDS" בבקשה תמשיך כך. אנחנו יודעים מי אתה ורוצים שגם השמאל הפחות קיצוני יבין עם מי יש לנו עסק פה

    3. כדאי לערביי ישראל להרגיע את עצמם.שיסתכלו מסביב ויראו כיצד נראות ה"מדינות"שהיו אך לפני מספר שנים.ההנהגה הערבית בקיצונית הוליכה אותם בעבר לעבר פי פחת והם טרם למדו את השעור.מדינת ישראל היא מדינתו של העם היהודי,כך זה היה וכך זה ימשיך כי זה הציווי האלוהי.ארץ ישראל שמרה על עצמה מפני הגויים,אלפיים שנה,חזרנו למולדתנו היחידה,לא כדי לתת אותה לכנופיות רוצחים.

  9. כאמור ,
    כשנותנים לנחש להרים את ראשו – קשה מאוד לעוצרו לפני ההכשה. . . .
    ישראל במלחמה "אינסופית" עם הנחש ….
    בעז"ה ננצח .

    1. מה הבעיה? כמו ועד בית, רק גדול יותר.
      ההבדל הוא ש"ועד הבית" הזה יכול גם לקבל (או לנסות לקבל) הכרה מהאו"ם.

  10. בדלנות זה טוב ליהודים. הסכנה הנשקפת ליהודים היא מפטפוטי ה"דו קיום".
    הדיבורים על "דו קיום" מסכנים את המדינה היהודית. אנשים מלוקקים כמו טיבי ועודה מתראיינים תחת כל עץ רענן ומדברים על "דו קיום" כשבלב הם חושבים על בדלנות. לצערנו יש לא מעט יהודים שפטפוטי ה"דו קיום" מצליחים לדבר אל ליבם.
    בדלנות זה טוב ליהודים. כאשר הערבים – בטפשותם – מתחילים לדבר על בדלנות ופועלים למען הבדלנות , נחשף הפרצוף האמיתי שלהם.
    השמאל , הוא האסון הכי גדול של הערבים. הערבים קונים את פטפוטי השמאל ומאמינים שבבוא השעה השמאל יעמוד יחד איתם מול ה"ימין". הם אינם מבינים שלא מדובר ב"ימין" אלא במרבית היהודים בישראל. פטפוטי השמאל מובילים את הערבים עד לסף בגידה. וזה יגרום בסופו של דבר ל"נכבה 2.0".

  11. לפני שבועיים "באולפן פתוח" של ערוץ הכנסת אמר טיבי: "אין זה סוד שאנחנו מתנגדים לנרטיב הציוני". הוא אמר זאת בשקט ובמתינות. מצד המנחה אורית נשיאל לא היתה הרמת גבה או הפסקה להבהרה. כלום. ככה עבר ליד האוזן.
    כן, זה ברור ונראה כחלק ממסע שמנהלים "פלסטינים תושבי ישראל מ-48", בדרך להתנתקות מדינית מישראל ובחבירה לשאר עמם "בפלסטין" וחבירה לכוחות האיסלמיים במעגלים הרחוקים יותר.

  12. פרלמנט אלטרנטיבי הוא מרד. איום אמיתי באבוד האזרחות הישראלית יעמיד אותם לדאבוני על מקומם האמיתי. צריך רק מנהיג וציבור נחושים. אם לא באמת הלך עלינו.

  13. עודה המנובל גר לא רחוק ממני בכבביר בחיפה ושייך לעדת האחמדים שהם זרם קטן באיסלם שיש לו לא מעט שונאים הזרמים האחרים,הם אוכלוסיה עמידה שלא חסר להם כלום ונהנים ממנעמי החיים בכרמל,מוזר לי שדאווקא מישם יצא נחש כמו עודה שלדעתי פועל בניגוד אינטרסים מוחלט נגד העדה ממנה הוא בא.

    1. אני מניח שמשפחתו השתלבה היטב באוכלוסיה היהודית על הכרמל ונהנת ממנעמי העיר , האווירה הנינוחה והשלווה, הסובלנות , החופש והדו-קיום, הגיע הזמן להקיא אותו ושכמותו מאיתנו , עליו ועל דומיו לדעת שאי אפשר לרקוד על 2 חתונות גם לנהות מהדמוקרטיה ומהזכויות האזרחיות ומצד שני לעשות פעולות שמטרתן החרבת מדינת ישראל . עליו לבחור ולדעת שאם בחר בדרך הבדלנות והחרמות זה עובד בשני הכיוונים הוא ינודה ויוחרם.

  14. זה קשקוש לא תהיה בדלנות הרוב המוחץ של הערבים מוענינים במידינה דימוקראטית בנוסח הישראלי
    כשנשאל חבר הכנסת לשעבר האשם מחאמיד להעביר את איזור ואדי עארה לרשות הפלסטינאית מבלי להעביר התושבים מבתיהם אני זוכר שהוא דחה את זה על הסףבראיון הטלפזיוני והיה לו קשה לענות בטענה שיש אדמות לערבים בעמק יזרעאל

    1. אתה תמים , הם רוצים את הכל וזאת האסטרטגיה, מה שנקרא "תוכנית השלבים"

  15. עוד מעט יהיה "ברוך שפטרנו מעונשו של אובמה " והעולם יחזור לשפיות…לאט אבל בטוח נטפל גם בערבים האלה, שמוזכרים בכתבה.

  16. אנו במו ידינו לימדנו את ערביי ישראל "לדאוג לאחיהם". היהודים שעומדים תמיד ביחד זה למען השני, החדירו בהם מוטיבציות שמעולם לא היו להם. מעולם לא שררה ביניהם שום אחווה. אין לנו אלא רק לבוא בטענות אל עצמנו שלימדנו אותם דבר שהוא כרגע לרעתנו. יש לחזור ולהזכיר לעולם שאין עם פלסטינאי והם מיעוט כאן. סתם מיעוט מוסלמי כמו שהיו יהודים בכל ארץ אחרת וגם בארצות המוסלמיות. אנו כאן בכדי להישאר והם שיקפצו לנו על טרמפולינה…

  17. מלחמת העצמאות שלנו לא הסתיימה ב-1948. חייבים להפנים שהמאבק בעיצומו ולכן ישראל חייבת להכין תוכנית מגירה לטרנספר של ערביי ישראל ביום הדין. רק אז יגיע שקט למדינת ישראל

  18. שני דברים ברצוני לומר
    הראשון זה שצריך להגביר את העליה
    וליישב את העולים
    בנגב ובגליל
    כדי לייצר רוב יהודי.
    דבר שני
    הערבים לא חושבים במושגים ישראליים
    הם כרגע יושבים בשקט
    אבל מבחינתם אנחנו כובשים
    וגירשנו את הערבים מהארץ.
    וברגע האמת הם יקומו עלינו
    בדרך שקטה וגם אלימה
    ואנחנו בבעיה גדולה
    כי הם ביפו,עכו,רמלה,לוד
    אין דרך לחלוקה אפילו אם נרצה.
    הם יכולים לחסל את המדינה
    בקלות
    והעולם יהיה איתם.
    והמדינה שלנו בלי אומץ
    ואל תדמיינו שהממשלה
    תגרש אותם,או תחיל שלטון צבאי.
    הממשלה חלשה,והשמאל יתמוך בהם.
    לכן צריך להביא יהודים לנגב ולגליל.
    ולהתפלל שהם לא יתמרדו.

    1. למדתי ממנהיגים ישראלים שאני מעריך מאוד – דבר אחד: ללא מורא. פסימיות וציונות לא הולכים ביחד. אתה, ידידי, מדוכדך. ממליץ לך על בדיקה וטיפול בנושא. אני לא מתנשא – בעצמי נוטל מבסוטון רפואי.

      הערבים, וכל העולם איתם, לא ינצחו את הרוח הציונית שכוללת יהדות, רוח לחימה ישראלית, חוצפה ותעוזה. ואסיים בדברי יובל המבולבל – "אמרו לך שאתה לא בסדר? אז מה?!".
      בקיצור, צודקים? לא. להתעלם מהם? לא. שיקפצו? כן

    2. איני מדוכדך.אבל כוונתי שצריך תמיד לקדם את פני הרעה.
      ואין בשאננות דבר חיובי.
      אשרי אדם מפחד תמיד.
      כידוע בנגב יש שליש ערבים.בצפון יש יותר ערבים.
      אז צריך לשנות את המצב לטובה.
      לגבי הערבים הישראלים
      אמרתי שאם הם ימרדו זאת בעיה קשה כי הם בפנים.
      אולי זה היה נשמע מוקצן.
      אבל לא זאת היתה הכוונה.
      אלא שצריך לעמוד על המשמר.
      ולא לקבל את הדבר כמובן מאליו.
      ציונות זאת עשיה תמידית.

  19. דרך פרעה לים שיתפטרו. ממלא הם חותרים מכפישים את המדינה ואזרחיה היהודים.

  20. כל פעולה ערבית שלא נתקלת מיידית בנחרצות ישראלית תתפתח לפעולת חבלה במדינה היהודית. העובדה שמנהיגי ישראל כבר דורות על דורות מתקפלים וזוחלים אל מול כל גחמה ושקר ערבי, גניבת אדמות, אי תשלומי מס, אגירת נשק פושעת, פשיעה מכל הסוגים כולל גביית דמי חסות שגם מוסדות המדינה האוויליים משלמים לערבים, עצימת עין אל מול רמייה גורפת בבחינות הבגרות כאשר תוצאות שקר משמשות לכניסה לכל מוסדות הלימוד בעולם והשתלטות בישראל על המדינה באופנים שונים ועמוקים. כל עוד הערבים משלמים מס הכנסה בגובה של חצי מיליארד ₪ בשנה בלבד בעוד הם מקבלים מהמדינה 11 מיליארדים מהקופה הציבורית וממסי היהודים, כל עוד לא יקום לנו מנהיג שיאמר את האמת הפשוטה: ישראל היא מדינה יהודית. הדמוקרטיה היא רק שם תואר נוסף ולא מחייב בסופו של יום לשום דבר שיגבר על היותה מדינה יהודית. זו מדינה יהודית. לערבים יש את ירדן ושם יש לקבצם. העירבוב הנוכחי לא יכול להימשך גם אם המנטרות לא יפסיקו לזמזם סביב אוזנינו על הדו קיום. לא יכול להיות דו קיום בין משני עמים אויבים כאשר לאחד מהעמים האלה יש אדמות לרוב בארצות האיסלם. השקר רק מוביל לאסון קולוסלי ותו לא!