השמאל הקיצוני מנסה להשתיק את תומכי אזריה

הלילה נשלח מכתב איומים לחברת 'הדסטארט' בדרישה שתסיר את הקמפיין למען אזריה. לנוכח התמיכה הציבורית הרחבה, השמאל פונה לנשק יום הדין: ניסיונות להלך אימים ולהשתיק את הציבור

העם תומך, אז משתיקים. קמפיין ה'הדסטארט' למען אזריה

התמיכה חוצת הגבולות של הציבור בחייל אלאור אזריה קיבלה ביטוי מוחשי השבוע בדמות קמפיין 'הדסטארט', למימון המונים של הוצאות משפטו. הציבור התגייס בהמוניו, ותוך פחות מ-12 שעות השלים את יעד הגיוס שנקבע, 400,000 ש"ח, ובימים האחרונים המשיך לתרום לסכום שהגיע בינתיים ל-580,000 ש"ח.

ההצלחה המסחררת של הגיוס מרגיזה את השמאל ואת פעילי 'זכויות האדם', והתגובה לא איחרה לבוא: אתמול בערב שלח עורך הדין אביגדור פלדמן – בוגר תכנית המשפטנים של הקרן החדשה לישראל ומקורב לארגוני השמאל הרדיקליים שלה – מכתב איומים להנהלת הדסטארט בדרישה שתסיר את הקמפיין מאתרה.

לשונו של פלדמן חריפה ומטילת מורא: "הדברים הכתובים באתר ביחס לחייל שנויים במחלוקת עזה ופנייה לציבור לתרום על בסיס מצע עובדתי זה מהווים בבירור מעשה הטעיה ויש יאמרו קבלת כספים במרמה שאתם שותפים לו", כותב פלדמן, ומאיים כי החברה עלולה לאבד את לקוחותיה:

ספק בעיני אם בעלי פרויקטים אחרים באתר, שכמה מהם מוכרים לי, הסכימו כי הפרוייקט שלהם ידור בכפיפה אחת עם הפרוייקט השקרי והמטעה של שרון גל והחייל אזריה… פרויקט החייל אזריה מכתים את אתר הד סטארט ואין לי ספק כי אם לא תסלקו ידיכם מן הפרוייקט יבחרו רבים לנתק הקשר עמכם.

ואם לא די בכך, פלדמן מתכוון לפנות לאפיקים משפטיים:

מכל מקום הח"מ עומד על כך שתדאגו להסיר פרויקט זה מאתרכם לאלתר!…
כאשר היה והפרויקט לא יורד מאתרכם ו/או לא נקבל מענה… במצב שכזה ידאג הח"מ לפנות בעניין זה כנגדכם וכנגד הפרויקט בעתירה מתאימה לבית המשפט.

למרות שהציבור תומך באופן מובהק באזריה, התקשורת והאליטות תומכות באופן חד-צדדי בתביעה הצבאית ובגרסתו של ארגון 'בצלם'. את המעט שנותר לציבור – כלי גיוס ההמונים והרשתות החברתיות – מנסים עתה אנשי השמאל לשלול מהציבור. למנוע ממנו את היכולת לתרום, לחסום את כלי הביטוי ולדרוס כל חלקה טובה של דמוקרטיה, חופש הביטוי ומשפט הוגן. לדידם, במשפט בו כל צמרת צה"ל התגייסה למען הרשעתו – וגייסה לצורך כך פרקליט צמרת יקר למילואים – צריך החייל אזריה להסתפק בסנגור שתעמיד לו הפרקליטות הצבאית. זו שהמפקדים שלה מפיצים באמצעות דובר צה"ל הודעות אודות "ירי לא מוצדק" ו"מעשה חמור".

פלדמן וחבריו לא רוצים משפט. הם רוצים הרשעה. אותם לא מעניין לשמוע מה יש לעדים לספר על חשש ממטענים, על סיכון החיילים. בשבילם חייל צה"ל הוא אשם עד שלא הוכחה חפותו, והם יעשו הכל כדי למנוע ממנו להוכיח זאת.

התנהגותו של השמאל במשפט מלמדת שמדובר במשהו רחב ועמוק הרבה יותר מגורלו של אזריה. מדובר במערכה אסטרטגית על דמותו של צה"ל, על תפקוד לוחמיו ואופי מפקדיו. מלחמתם של הנאורים נגד ה"בבונים", "המתבהמים" וה"דאעשים". קרב מאסף של האליטות הישנות נגד העם.

ועכשיו הם רוצים גם להשתיק אותנו.

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

51 תגובות למאמר

  1. אין להם אלהים. איזה חוצפה!!! איזה סתימת פיות!
    החייל הזה הוא השעיר לעזאזל של מערכת הביטחון – שנכשלה לספק ביטחון לאזרחים! לא משנה כמה כסף יעבירו למשרד הביטחון. אם אין אסטרטגיה – נמשיך לראות סכינים ודריסות וירי . בניית פלוגה מגובשת של חיילים זה לא מובן מאליו. זה תהליך של בניית אמון בין חיילים לבין מפקדיהם, של ערבות הדדית, של רעות, של גיבוי.

    המשפט של אזריה הוא משפט שמפורר את כל הערכים שמביאים לגיבוש ואחדות המאפשרת התמודדות מול טרור. אם אין אמון, אין גיבוי, אין רעות – אין צה"ל, ואין מי שיגן עלינו.
    אסור בשום פנים ואופן לשפוט חייל בפעילות מבצעית בדין פלילי. רק הצבא צריך להתמודד עם בעיות משמעת או הפרת הוראות – בכלים שלו. אי אפשר לקחת זירת קרב, ולגרור אותה לבית משפט. הזירה המשפטית מוציאה את כל הרע כי ככה היא בנויה. חייל מלשין על חייל אחר, קצין נגד חייל וכן הלאה. יש להוציא את המשפטיזציה מצה"ל. אין לה מקום

    1. מירי, את צודקת בדבר אחד – אם אין אסטרטגיה, ימשיכו הפיגועים והאינתיפדות.

      החייל היה צריך להשפט כמו כל חייל רגיל בבית דין צבאי, על עבירת רצח בדם קר.
      אסור היה לתת לו הנחה של "הריגה", "שימוש חריג בנשק" וכו'
      חבל שהקרנבל של ח"כים ושרים פופוליסטים הפך רוצח ל"בן של כולנו".

  2. מצטרף לתגובה מספר 1 (של מירית). זכותו המלאה של אלאור אזריה לשכור את העו"ד שהוא רואה לנכון, ולגייס את התרומות בדרכים לגיטימיות. משפחת אזריה גייסה את התרומות בדרך לגיטימית.
    כבר היו תחקירים במידה שמעלים חשד כבד מאוד, בלשון המעטה, לעדויות סותרות. אז אם כל זה לא מספיק, עכשיו בא השמאל ומונע ממשפחת אזריה לגייס כסף להוצאות משפטיות? אין גבול לחוצפה? מה זה ?!
    לאלאור אזריה יש את הזכות הכי בסיסית של נאשם, שאין לו כסף לעו"ד ללכת ולגייס תרומות דרך האינטרנט, ולשכור את העו"ד שהוא רואה לנכון, וכבר הוסבר במאמר מדוע סנגור מהפרקליטות הצבאית אינו פתרון ראוי. זה ממש לא מעניינם של השמאלנים את מי ישכור אזריה כעו"ד. בושה וחרפה!

    1. זה לא מאבק על ההרשעה אלא מאבק על שליטה בחברה הישראלית, שממומן ע"י קרנות זרות. לכן לדעתי יהיה נכון להתמקד במאבק הנוכחי ולא לגרור את הדסטארט אליו. השאירו קישורית קבועה באתרכם שתאפשר לתרום ותתעלמו מהחוצפה. לא לבזבז זמן או כסף על הפרובוקציה. זה לא נשק יום הדין, זה ניסיון התשה

  3. זו לא רק מערכה אסטרטגית על דמותו של צה"ל זו מערכה אסטרטגית על דמותה של מדינת ישראל, השאלה היא השאלה ששאל אותו נואם בעצרת השמאל "מי שולט פה, הם שולטים עלינו?", הוא צדק, הוא והקהל שלו יודעים היטב מי שולט פה באמת וזו לא הממשלה.

    מיעוט קטן של שמאל ושמאל קיצוני שולט פה על כל החברות הגדולות, הוועדים המחוברים לתקציב המדינה, הטייקונים שקשורים לשמאל, ההון של הבנקים, הם מחליטים מי יקבל הלוואה להקמת עסק והריבית, 80% מהחברות בבורסה נשלטות על ידי 20 קונגלומרטים, הפרקליטות שלהם, התקשורת שלהם, הצבא שלהם, חוק הקביעות וההסתדרות שלהם ועוד ועוד.

    ולזה קוראים דמוקרטיה, זו לא דמוקרטיה, זו קלפטוקרטיה שבה כל קבוצה מנסה לגנוב יותר מתקציב המדינה על חשבון הציבור שלא מאורגן.

    1. כל הכבוד לך זו האמת הם שולטים ורואים שהאזרחים הבינו את זה ואז מתחילים בלי בושה לאיים לאור היום ובפרהסיה ולא יעזור להם העם הזה היתעורר לא ירדימו אותו שוב

  4. אדון ביגמן אתה מסית ומדיח נגד אוכלוסיה שלמה
    איך הפכת מכתב של עו"ד פלדמן למכתבם של השמאלנים ?

    1. משום שמי שעושה את העתירה הוא שמאל מבוהק, מייצג את שולחי שמאל, ומקנטר בנוסח תוכן שמאלני!
      במקרה שכזה, לתת תגובה תקיפה פרופורציונלית זו לא זכות, זה חובה לכל אחד ואחת!

  5. אתמול התברר שהם ניסו לגנוב בחירות עם כסף אמריקאי זר והיום הידרדרו לתחתית השיפלות עם הנסיון לסתום פיות הציבור שפותח כיסיו למען הצדק. אין הגדרה אחרת לחלאה הזו, זולת זו – חלאת המין האנושי. גרועים ממחבלים. ממש. בא להקיא מהטינופות האלה, שפלדמן הפך עצמו לדוברם.

  6. אנחנו העם נלך גם נגד עו"ד פלדמן , נראה אותו חכם אז ….מחבל דינו מוות !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    נלך נגד הקרן החדשה והשמאל ההזוי עד הסוף…………. נראה אותם מתמודדים מול מיליון תורמים ……..
    עם ישראל חי מאוחד ויילך עד הסוף !!!!!!!!!! החייל ישוחרר ויהי מה ,שקר השמאל גמור ונוכיח זאת !!!!!!!!!!!!

  7. נשמע שהבן אדם ישב וכתב עם קצף על השפתיים, העירו לו מייד שהוא מבולבל:
    "בסעיף 6 אתה קורא לחייל אזריה ובסעיף 7 עזריה
    בסעיף 8 אתה קורא למקים הפרויקט שרון גל ובסעיף 9 אתה קורא לו אלון גל"
    מרחם על האנשים שחיים בסביבתו.

  8. אם פלדמן שלח מכתב אז הוא אידיוט. מה זה קשור ל"שמאל"?
    כי הוא אולי שמאלני. מה איכפת לי? מה זו הכותרת המפגרת הזו?

  9. אם מגיש התביעה הוא אביגדור פלדמן ואף אחד אחר מלבדו. אז למה לכל אורך הכתבה ובכותרת נאמר שהשמאל פועל כנגד הקמפיין בהדסטארט?
    למה להכליל מעשה של אדם פרטי לכל הקבוצה שאליה הוא לכאורה משתייך?

  10. מחכה לראות את בית המשפט זורק אותם לכל הרוחות, ופוסק להדסטארט עוד כמה עשרות אלפי שח על הוצאות משפט…

  11. "שמאל"??? "קיצוני"??? תתעוררו!!! – "גייס חמישי" , "ממומני קרן פורד ונאצים אחרים"

  12. למנוע מאדם את הזכות להליך הוגן??!! זו כבר שיא השפלות. מוחקים ערכים שהם מאמינים בהם, המטרה מקדשת את האמצעים.

  13. מי שהצדק בוער בעצמותיו היה זועק בגין:

    – התבטאויות רמטכ"ל ושר הביטחון (הבוסים של מערכת המשפט הצבאית – שופטים, תביעה, סנגוריה !) ביחס לנושא. על הדרך גם בגין ההתייחסות המיותרת של ראש הממשלה.

    – שדרוג כוחות התביעה כאשר לא בוצע מהלך מקביל להגנה כגון גיוס עו"ד פלילי מהשורה הראשונה למילואים. לחלופין חזרה מהצעד של שדרוג התביעה, שהרי אם העניין כ"כ ברור למה צריך תגבור. מאחר שאין ספק שמדובר במעשה תוך כדי שירות הרי צה"ל אמור לטפל גם בהגנה, לא רק להבטיח הרשעה. הציבור לא סתום ומבין היטב שיש כאן אג'נדה כלשהיא.

  14. בשלב הבא העו"ד המהולל יוצא צו בית משפט לקבלת פרטי התורמים וגם כנגדם יוגשו תביעות .
    אם זה לא יעזור יקימו מחנה מיוחד לחינוך מחדש לאותם אנשים סוררים שלא חושבים נכון ואת המחנה יממנו באמצעות פרויקט מימון המונים מטעם מחלקת המדינה בארה"ב.

  15. פלדמן הזה, פשוט ליצן מגודל כמו כל המחנה שלו!!!

  16. אין שום תמיכה חוצת גבולות.
    מי זה השמאל שאתם מדברים עליו?? זו יוזמה של אדם פרטי, שלא אוהב את הרעיון שלאזריה יהיה מימון לעזרה משפטית.
    רק מי שהוא בבון, או מתבהם, רואה את הדברים בצורה כזו, כאילו המלחמה היא בבונים ובמתבהמים.
    המלחמה היא על צדק, יושר ומוסר.

    אז חלאס עם הקטנוניות מותר להם לגייס עזרה כספית למימון הוצאות משפטיות, ומותר לעו"ד פרטי על דעת עצמו לנסות לטרפד את זה.
    אבל מפה עד להציג את עו"ד פלדמן כאילו הוא נציג של מישהו, מה הקשר?

    צריך שכל הצדדים יפסיקו לשפוט בצורה אוומטית, לכן יש שופטים. לא צריך אוטומטית להגן על אזריה ולהגיד שהוא מייצג את כל העם ולא צריך אוטומטית להאשים אותו.. אפילו אם זה מה שמתבקש מהוידיאו

    1. לא ידעתי שאתה כזה נאיבי?! מי מממן את אדון פלדמן להגיש מכתב בזיוני כזה? מה קרה לאחר הביזיון שלא בהגנה על קצב הוא מחוסר עבודה והוא כתב את המכתב מתוך שעמום? כולם יודעים את מי הוא מייצג ואף קראתי כאן באיזה מקום שהוא היה בין מקימי "בצלם" לכאורה ואם זה נכון אז ברור מאוד את מי הוא מייצג לכאורה?! אנחנו תורמים ונתרום למען ייצוג הולם לחייל . גם אני הייתי חייל ואני מכיר את הרגשה כשאתה לא מקבל גיבוי ממפקדיך . אוי לצבא שאלה הם מפקדי !!! אלה לא הקצינים שאומרים "אחרי" אלה קצינים שהגיעו לזירה לאחר מעשה ובדיעבד כדי לכבת"ח את עצמם הם ימכרו את האמא שלהם. בושה וחרפה !!1

  17. ואו. כמה נואשים. אין לכם איזה מתסנן או מחבל לעתור בשבילו לבג"צ? מה אתם מתעסקים עם חייל צה"ל המסכן?

  18. יש מי שלא יודע שצדק בבית משפט מגיע רק לשמאלנים?
    לחייל שאינו שמאלני לא מגיע ייצוג ע"י עו"ד איכותי (ששמו לא פלדמן) וגיוס כספים על מנת לספק לחייל ייצוג הוגן הוא גיוס פוליטי.
    כמובן שאם אלאור היה שמאלן גיוס הכספים היה לצורך "זכויות אדם".
    אדון פלדמן, יש אנשים שהתואר עו"ד ליד שם הכותב אליהם אינו הופך את דברי הכותב לנכונים ואינו מרשים או מפחיד אותם.
    אם אתה רוצה לבזבז את זמנך – המשך לכתוב את איומי ההבל שלך ותצא מבית המשפט בבושת פנים.
    דרך אגב, אתה לא היית יורה במחבל שניסה להרוג יהודי כי כשהיית איתי במילואים סרבת לשאת נשק…
    טול קורה מבין עיניך.

  19. עו"ד פלדמן כותב מ"דם ליבו". הבן שלו, יותם פלדמן הוא אנרכיסט,אשתו [האמא של יותם פלדמן האנרכיסט] שרה חינסקי, הייתה פעילה בארגון מצפן הבוגדני, והעו"ד הלא מכובד הוא כאמור – בוגר תכנית המשפטנים של הקרן החדשה לישראל ומקורב לארגוני השמאל הרדיקליים שלה. אז אם כל אלה לא מספיקים כדי לקבוע שהעו"ד מייצג את השמאל הקיצוני והרדיקלי – אני כבר לא יודעת מה יגרום לכם להבין מאיפה מכתב הזעם מגיע.

  20. תומך בקמפיין התרומות למימון ההגנה של החייל אלאור עזריה.
    יש להמשיך ולתרום ולהביע תמיכה במשפט הוגן לחייל.

    רשויות הצבא עברו עבירה של נקיטת עמדה מראש דבר "מעשה חמור", "האשמה ברצח" ועוד ובכך נקטו עמדה שמכווינה את עושי דבריהם להציג את החייל כפושע ולמעשה דינו נגזר מראש.

    מתמיה כי המפקדים של אלאור, שעד האירוע הגדירו אותו כחייל מצטיין וקשרו לאישיותו כתרים, מגדירים אותו כשקרן כעת. האם גם הם פועלים לרצות את מפקדיהם?

  21. אדם שיוצא להרוג חפים מפשע, נשים זקנים וטף מוציא עצמו מחברת בני אנוש, מאבד את צלם האדם ובה במידה את זכויותיו כאדם. כזה הוא המחבל. אלאור אזריה לא ירה באדם אלא באחד שכזה. לכן השאלה האם פעל כשורה, עפ"י ההנחיות ועפ"י כל דין היא משנית בעיני.

    1. הוא יצא להתנגד לכיבוש, ובא להילחם בחיילים.

  22. על החייל ללכת לכלא. הוא לא פעל לפי הנהלים.

  23. השמאל הרדיקלי אותו מייצג אביגדור פלדמן (בדמות הקרן החדשה ובצלם של גלאון) הוא המחבל הגדול ביותר בשלום ובפועלו ממשיך ללבות את אש הסכסוך והאיבה. לא יתכן שמדינה מתעלמת מפעילויות אנטי ישראליות המסכנות את שלום הציבור וחייליו, הגיע הזמן לחוקק חוק נאמנות של אזרחי המדינה כדי שנוכל לפעול נגד אותם אלו שלא ממש מעוניינים שנישאר פה בחיים

  24. אין לאירגוני השמאל לא כבוד ולא אלוהים על מי ששומר עליהם על הגב והם משתמשים בכל האמצעים על מנת לפגוע בחיילי צה"ל וצריך להכניס אותם הבוגדים האלה לבית סוהר

  25. אם הדסטארט יורידו את הפרוייקט או לחילופין, אם אביגדור פלדמן יגיש תביעה נגדם או במקרה יותר חמור ,בית המשפט יקבל את תביעותו, זה רק יפעל לטובתנו . בעקבות הפרסום שיווצר הציבור הרחב יהיה מודע יותר לפרויקט ויתרום פי 10 ממה שנתרם עד עכשיו.

    מדהים לגלות כול פעם מחדש שהשמאל שמאשים אותנו בפשיזם,דיקטטורה ואלימות , פוסל במומו פוסל הוא.

  26. והיה והכסף באיזה שהוא עילה יחולט- אני צופה את ההפגנה הגדולה ביותר תל אביב

  27. בסופו של יום, המחבל מת, ודומה ש-99 אחוז מן הקוראים, כולל כותב שורות אלה, לא יודעים אפילו את שמו, וזה לא מטריד אותם במיוחד. סביר ש'החייל היורה' יחזור לביתו, ויהיה חלק מן החברה הישראלית, לאחר כמה חודשי מאסר.

    השאלה החשובה באמת היא האם אנו – בלי קשר לדעותינו הפוליטיות – אכן רוצים לעודד את תופעת 'החיילים היורים'. פירושה של תשובה חיובית, במקרה של 'הצלחה', הוא שאלה ושכמותם יהיו השכן מלמעלה, זה שיושב לימיננו במסעדה והמורה להתעמלות בביה"ס. באשר אלי, התשובה ברורה: ממש לא.

    כיוון שזה המאמר השלישי לפחות באתר, היוצא להגנת החייל, כדאי לעורכים 'לעשות חושבים'. לא תהא תפארתכם על הדרך הזאת.

    1. בני-אולי אתה מעונין לארגן עצרת ולאסוף תרומות למחבל? מדוע אנחנו צריכים לדעת את שמו של המחבל אולי תרצה גם להציג לנו את הילדות שלו התחביבים שלו ?
      ברל כצנלסון ממנהיגי תנועות העבודה הגדיר כבר בשנת 1936 אנשים מסוגך
      "… היש עם בעמים אשר מבניו הגיעו לידי סילוף כזה, שכלי ונפשי, שכל מה שעושה עמם, כל יצירתו וכל יסוריו הם בזויים ושנואים, וכל מה שעושה אוייב עמם, כל שוד וכל רצח וכל אונס ממלא את לבם רגש הערצה והתמכרות? אכן, ברוסיה ב-1881, בעצם ימי הפרעות, ישבו בנים ובנות לעם ישראל והדפיסו בחשאי מתוך מסירות נפש, פרוקלמציות, הקוראות לפוגרומים, מתוך תקווה שהדם היהודי שישפך יעזור להתקוממותו של המוז'יק הרוסי. אכן יודעת ההיסטוריה העברית כל מני רנגטים ודגנרטים. צורות של שמד. כל עוד אפשרי הדבר שיבוא ילד יהודי לארץ ישראל, ילד שטופח על-ידי יסורי הדורות ומשא הנפש של דורות, וכאן ידבקו בו חיידקים של שנאה לעצמו, של 'עבדות בתוך המהפכה', ויטרפו עליו את דעתו עד כדי כך שיראה את הגאולה הסוציאלית בנאצים הפלשתינים שהצליחו לרכז כאן בארץ את האנטישמיות הזואולוגית של אירופה עם תאוות הפיגיון שבמזרח – אל ידע מצפוננו שקט." ~ נאום 1 במאי 1936; פורסם בדבר 4 במאי .

    2. ניכר ביוסף כי מיהר להגיב, ולא התעמק בתגובתי. אישית, אני מעדיף את המחבל במצב הצבירה הנוכחי. השאלה היא אם רצוי לעודד אלאור עזריות נוספים.

    3. לפחות אתה קורא לו מחבל
      ודרך אגב זה ממש לא אכפת לי שהמורה להתעמלות שלי 'ירצח' מחבל ותתפלא לשמוע גם לא אכפת לי שזה יהיה השכן שלי.

  28. תודה מידה, תודה עקיבא.

    עוה״ד פלדמן פועל כמו עבריין. עו״ד צמרת מהלך אימים. מי קבע ש״הפרוייקט שקרי ומטעה״? אתה? על סמך מה? גם אילו היתה קביעה כזו בערכאה ראשונה, מי כמוך יודע שאין זה סוף פסוק.
    והבן אדם אפילו לא טורח להוסיף את הלכאורה השגור לנתזי הקצף שלו.
    אתה, שמתנאה בזכות מוקנית לייצוג משפטי כדי לשמש סנגור למיץ של הזבל, אתה מנסה לסכל – דרך הכיס – ייצוג משפטי של נאשם כלשהו? ואין זה משנה כלל במי מדובר.

    השפלות של האקט הזה, של עו״ד מפורסם המנסה להטיל אימה על בעליו של עסק כלכלי בגלל פרויקט שמתאחסן אצלם, היא בלתי נסבלת – מעבר לעובדה שאין לה כל אחיזה משפטית.
    סבר נא את אזנינו מר פלדמן, האם העובדה ש AWS מאחסנת בענן שלה את ״הפרויקט השקרי והמטעה״ של ׳בצלם׳ היא עילה לתביעה?
    הטקטיקה הנלוזה שלך שואבת מאותו מקור נבזי של ה BDS. האם העובדה שחשבון העובר ושב *שלך* מתנהל בבנק הפועלים היא סיבה לאיום בנטישה מסיבית של לקוחות?

    כולי תקווה שיימצא עוה״ד שידאג לזמן אותך לועדת האתיקה של לשכת עורכי הדין על הדברים האלה. על דאטפת אטפוך, וסוף מטיפייך יטופון

  29. זה לו יאומן עד לאן היגיע המישפט הזה אני אמרתי את זה קודם המיקרה של החייל יראה את הפילוג של העם תיתעוררו תיראו לאן זה עומד להגיע פשוט זה פחד ליאן זה יגיע אני מקווה יגמר בטוב

  30. כבר לא מדובר בחייל, יש פה עניין של עיקרון שמי שלא מבין אותו הוא כסיל מטומטם, שעושה נזק אדיר לחייל, לצבא ולמדינה, זה לא קשור לשמאל או ימין, כל מי שתרם כסף הוא פשוט לא מבין איפה הוא נמצא ואינו מחובר לערכים של המדינה, שרון גל הוא שקרן בן שקרן חצוף ונובריש, חובה להעיף אותו מהעין הציבורית.
    אנשים לא מבינים איפה הם נמצאים

  31. הערה "קטנה": יש לכתוב בכתבה אליטות עם מרכאות -"אליטות"…

  32. הדסטרט מימן גם לא פעם ערבים ועמותות שמאל, זה לא גרם לי להחרים אותו

  33. ברוך תהא ארז היקר , בראותי את תמונתך, אני מתרגש עמוקות. שבת שלום לך ולבני ביתך.

    1. לבני – נראה לי שאתה ממהר להגיב -כבר שפטת לחובה את החייל עוד בטרם תם המשפט קבעת שהוא אשם!!

      הסקת המסקנות שלך היא סטריאוטיפית כנראה דיווחי התקשורות שמיד דווחו על כך שהחייל "חבר בלפמייליה" ועוד דיווחים מגמתיים שנועדו לעצב תודעה השפיעו עליך או שמא מוצאו העדתי של החייל מפריע לך ואינך רוצה שאנשים ממוצא כמוהו יהיו שכנים שלך.
      אתה בטח מעדיף אנשים עם תואר עו"ד או ד"ר לפני שמם שיהיו השכנים שלך.

  34. הייתי מצפה מ שמיניסטים ואפילו חיילים להקים קול צעקה
    איפה הם
    היום אזריה ,מחר הם
    צה״ל סיים עם הערכים שלו.
    והיכן הוא :ליברמן שר ״הבטחון ״???
    שהפגין נוכחות במשפטו של אזריה ?
    התובע המגוייס : לא רק שנהנה מהכיס המתנפח שלו (וומחשבוננו)
    יש לו הנאה נוספת ״לדפוק ״ את אזריה.
    להסתכל על החייל המסכן הזה ..
    ולחשוב ) לא סליחה , ולראות איך שצבא שלם לא מספיק , ומגייס עוד כח אחד מבחוץ כמו התובע ״הכנוע״.
    וערוציי התקשורת הגדולים ועתוניאים גדולים
    וכולם כנגד חייל קטן ומסכן.
    נראה שבאמת אין להם ערכים
    או שהם חיים על ערכים חולניים.

  35. אזריה הוציא להורג מחבל מוכרע על דעת עצמו.
    על כך עליו לעמוד למשפט צבאי.
    ואולם מגיעה לו כל ההגנה שבעולם ובמובן זה השמאל (שוב) יורה לעצמו בראש.
    מצויין. שיירה עד שיקרוס.

    1. אזריה לא הוציא להורג. אזריה היה בתפקיד שח"ו יכול היה לההרג במקום שאתה תהרג. כל הדיון הוא אם השיקול דעת שלו בשעת תקרית עם רוצח שהיה עם סכין ודקר היה מקצועי או לא . וכל מה שהתקשורת עשתה כאן וכל הבזיון. הזה מראה לאיזה שפל המדרגה השמאל מסוגל להגיע. אזריה לא תכנן זובור ואח"כ גזנגה. כמו שעושים השמאלנים לערבים המשתפים.