מו"ל 'הארץ' ונשיאת 'הקרן החדשה': ישראל מדינת רשע המבצעת טיהור אתני

פעילה בקרן החדשה: "הבוגדים של היום הם הגיבורים של מחר". עדכון: בעקבות הפרסום, נשיאת הקרן מחקה את הציוץ

"מדינת רשע". שוקן וששון | פלאש90, פייסבוק

"האם ישראל מדינת רשע, או שרק מדובר בטיהור אתני שגרתי?". כך צייץ אתמול מו"ל 'הארץ' עמוס שוקן בחשבון הטוויטר שלו, כשהוא מפנה עוקביו לכתבה של עמירה הס. השאלה הפתוחה של שוקן זכתה למענה מהיר מצד נשיאת הקרן החדשה לישראל, טליה ששון: "היא שניהם", השיבה ששון למו"ל הארץ. כלומר, לתפיסתה של נשיאת הקרן החדשה מדינת ישראל היא לא רק "מדינת רשע", אלא גם מבצעת בשגרה "טיהור אתני". בעקבות הפרסום, ששון הסירה את ציוץ התגובה. שוקן גם העלה גרסה אנגלית לציוץ, שגם בה תהה האם ישראל מבצעת "טיהור אתני".

בכתבה אליה הפנה שוקן נטען כי המינהל האזרחי החליט לאחרונה להצר צעדיהן של נשים זרות הנשואות לפלסטינים. בכתבה מצוין כי ישנן "כמה מאות משפחות מעורבות שכאלו" ביו"ש. בתגובתם לכתבה הסבירו במינהל האזרחי את המדיניות החדשה בניסיון למנוע השתקעות ארוכת טווח של תושבים זרים ביו"ש בניגוד לחוק. "זרים ששהו בעבר באופן בלתי חוקי באזור, ניתן לסרב את בקשתם לכניסה נוספת", הגיבו במינהלת התיאום והקישור. לתפיסת שוקן, גירוש תיירים שאשרתם פגה – מנדט השמור לכל מדינה בעולם – הוא בבחינת "טיהור אתני".

העיתונאית שחתומה על הכתבה היא עמירה הס. בעבר, הביעה הס תמיכה גלויה בטרור, כאשר טענה כי "יידוי אבנים הוא זכות וחובה מולדות של מי שנמצא תחת שלטון זר". הס גם הגדירה את פעולות הביטחון השוטף של צה"ל ביהודה ושומרון "פעילות טרור", הצדיקה במרומז את הפיגוע במתחם שרונה והפיצה תאוריית קונספירציה אנטישמית כאשר כינתה את מנהיגי ישראל "זקני ציון" והאשימה אותם בקנוניה ליצירת והנצחת "הכיבוש".

"מדינת רשע"; חלופת הציוצים בין שוקן לששון. צילום מסך.

האמירות החריפות של שוקן וששון מתכתבות היטב עם השפעתם השלילית של הארץ והקרן החדשה על מעמדה של ישראל בעולם. לאחרונה דיווחנו ב'מידה' כיצד פרסומים מבית היוצר של אתר הארץ באנגלית וארגונים הנתמכים על ידי הקרן משרתים פעילים אנטישמים מהשמאל ומהימין הקיצוני בארה"ב, המבקשים להשחיר את שמה של ישראל. לדוגמה, מרצה באוניברסיטת ברקלי שבמהלך צוק איתן האשים את ישראל כי היא מבצעת "שואה" בפלסטינים, החמיא למנכ"לית שוברים שתיקה לשעבר יולי נובק כי נאומיה "חשובים", ציטט מחוות דעת של 'יש דין' כדי "להוכיח" שישראל גזענית וצידד בכתבה מהארץ המביעה "צער" על התמיכה הרחבה לה זוכה ישראל בארה"ב. מהצד השני של המתרס, מכחיש השואה וחבר הק.ק.ק דייויד דיוק נוהג גם הוא לשתף כתבות מהארץ באנגלית, כפי שעשה לאחרונה בפרשת הפוסט של יאיר נתניהו. אתמול כאמור טרח שוקן ליידע את עוקביו בחו"ל כי ישראל "שוב" מבצעת "טיהור אתני" בפלסטינים.

הציוצים האחרונים, בהם מתארים שוקן וששון את ישראל כמדינה נפשעת, מנוגדים לכאורה לניסיונות החוזרים ונשנים של הארץ והקרן החדשה לשוות לעצמם הילה פטריוטית, בשמה הם כביכול פועלים כדי "להציל" את ישראל מעצמה. שוקן כתב למשל בעבר כי עמדת הארץ, שלפיה ישראל צריכה לעשות "כל מאמץ לחסל את משטר האפרטהייד האנטי ציוני בשטחים", היא "העמדה הציונית היחידה". הבלעדיות שלוקח שוקן על הציונות לא מונעת ממנו להפריח תאוריות אנטישמיות בדבר אחריותן לכאורה של מדינת ישראל והתנועה הציונית להקמת דאעש ודומיו. "למאה שנים של תמיכת המערב בציונות ובישראל יש חלק ניכר בעוינות של האסלאם למערב", כתב מו"ל הארץ בחשבון הטוויטר שלו.

"עניין לבוגדים"

הקרן החדשה, בראשות ששון, מתגאה גם היא ב"פטריוטיות" המפעמת בה, כמו גם בשיתוף הפעולה ההדוק שלה עם שוקן והארץ. ששון שיבחה בעבר את שוקן על כך שמו"ל הארץ מכיר ב"תרומתה היקרה מפז של הקרן למדינת ישראל". נשיאת הקרן, ששימשה בעבר כבכירה בפרקליטות המדינה, תיארה את הקרן כגוף הפועל "להגנת אזרחי ישראל ותושביה". לפני כשנה וחצי יצאו בקרן בקמפיין חוצות גדול שכותרתו "ישראל זה אנחנו", כשהמסר המרכזי שלו היה כי הקרן פועלת "לחזק את המחנה הדמוקרטי בישראל". רחל ליאל, המנכ"לית לשעבר של הקרן, טענה לאחרונה כי "ההתנגדות לכיבוש" שהקרן מובילה היא "המעשה הפטריוטי ביותר שיכול ישראלי לעשות".

ואולם נראה כי הרוח הלאומית המפעמת בקרב מנהיגות הקרן החדשה, מתקשה לחלחל לפעילי השמאל הרדיקלי הנתמכים על ידה: בראיון שהעניקה בשבוע שעבר מייסדת 'רופאים לזכויות אדם' לאתר "שיחה מקומית", היא הודתה שהפעילות שהיא מבצעת עולה כדי בגידה במדינה: "חייבים עזרה מבחוץ", אמרה רוחמה מרטון, "ואני מתכוונת בעיקר לדבר אחד: BDS". כשהעיר המראיין שלחימה למען ה-BDS מתוך החברה הישראלית היא עניין לא פשוט, השיבה מרטון: "זה עניין לבוגדים. והבוגדים של היום הם הגיבורים של מחר". נשיאת רופאים לזכויות האדם הוסיפה כי "אנחנו קולוניאליסטים. הציונות היא קולוניאליסטית. והדבר הראשון שקולוניאליסט טוב עושה זה מנשל".

ארגונה של מרטון נתמך ביותר ממיליון וחצי שקל בין השנים 2008-2015 על ידי הקרן החדשה. גם 'שיחה מקומית', אתר המרבה לארח אמירות קיצוניות מהסוג שהשמיעה מרטון, נתמך על ידי הקרן. תמיכות אלה, לצד ההאשמות של מנהלת הקרן בטוויטר, לא מותירות דבר מהצהרות הפטריוטיות של הקרן.

 

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

44 תגובות למאמר

  1. אין צורך להכביר במילים אלא רק לומר כי מתי שיהיה שלטון אמיתי לא יהיו שרצים כאלה כדוגמת שוקן וששון .

    ד"ר רוחמה מרטון אכן הודתה שפעילותה עולה בקנה אחד עם בגידה במדינת ישראל אך היא עדיין לא מאחורי סורג ובריח.

    אני באופן אישי לא מאשים את הבוגדים האלו …. אם ניתנת להם הבמה להשחיר את מדינת ישראל ולהרוויח כסף/השפעה/כל דבר אחר ללא שום הפעלה של החוק כנגדם , למה שלא יעשו כך ?

    יש כאלה והם במיעוט לשמחתנו , שלא מעוניינים בטובת המדינה אלא בטובתם האישית בלבד ומבלי חשיבת עומק בסוגיה .

    לסיכום ,

    אם החוק היה מיושם , לא היינו עדים לכל הגישה האנטי ציונית מתוכנו.

  2. אתם שקרנים, פשוט שקרנים. אתם יותר גרועים מביבי.

    אתם לוקחים משפט אחד, אמירה אחת וישר הופכים את זה בנחרצות ל: תומך בטרור. ישר אנטישמיות. לא פוחדים להאשים אנשים בשנאה לישראל. בושה וחרפה

    על מה אתם מגינים? למה אתם צריכים לשקר? גם ככה הקו שלכם לא מתמיד ואתם משכנעים רק את הטיפשים והמטומטמים ביותר.

    מצד אחד ליברלים, מצד שני דתיים (לא עובד ביחד)
    מצד אחד פרו-ישראל, מצד שני אתם מדבררים את הגזענים והאנטישמיים הגדולים של דורנו.
    אתם כאילו מדעיים, אבל מגינים על ביבי ומביאים תאוריות לא מהימנות שפשוט לא קיימות – מה יוצא לכם מהסתה נגד שוקן? מטומטמים, אם הייתי ראש ממשלה הייתי שולח את כותבי האתר לגיליונטינה

    1. המשפט האחרון שלך מדבר בעד עצמו: "אם הייתי ראש ממשלה הייתי שולח את כותבי האתר לגיליוטינה".
      כמה דמוקרטיה, נאורות ואהבת אדם. השמאל במיטבו.

    2. הסתה נגד שוקן? הסתה נגד שוקן??????
      מדובר במסית נגד ישראל. מדובר באדם שרוצה שכל העולם יפתח במלחמה להשמיד את ישראל. אחרת למה הוא מפרסם שישראל עושה טיהור אתני?
      איך בן אדם שעושה כל כך הרבה נזק לישראל, מקבל הגנה ממך? למה מגיע לו? למה המסית השונא הזה – אתה מטיף לנו שאנחנו מסיתים נגדו?
      למה אינך מסוגל להבחין בין טוב לרע? בין מי שרע לבין מי שנלחם ברע?
      אה. זה אולי בגלל שאתה שמאלני. שמאלני כנראה לא יודע להבחין בין טוב לרע כי הוא חי בשקר ותעמולה כל חייו.

    3. כאשר שוקן שלקח כשותף מו"ל בעל עבר נאצי יפסיק לחתור תחת קיומה של מדינת ישראל ע"י הפצת שקרים, סילופים, הגזמות, חצאי/רבעי אמיתות, הכפשות והסתרת האמת, ה-push back נגדו מצד עם ישראל, יפסק!

      במערכת היחסים המכוערת שבין שוקן למדינת ישראל, שוקן הוא הנבל שתומך ומסייע לגרועים שבאויבי ישראל בלב שלם ובנפש חפצה, כך זה נראה

    4. אני אהיה פחות עדינה… אתה כל כך אידיוט שזה מכאיב לקרוא אותך.

  3. תפיסת העולם של שוקן היא אכן ציונית.
    ציוני הוא מי שתומך בסיום הכיבוש ובהקמת מדינה פלסטינית על מנת שמדינת ישראל תוכל להמשיך להתקיים כמדינה דמוקרטית בעלת רוב יהודי.
    הימין הישראלי שתומך בהמשך הכיבוש ומפעל ההתנחלויות ושולל הקמת מדינה פלסטינית לצד מדינת ישראל מוביל את כולנו למציאות אסונית של מדינה אחת דולאומית שלא תהיה יהודית ולא תהיה דמוקרטית.
    מה שפוגע במעמדה של ישראל בעולם הם חמישים שנות הכיבוש האכזרי ומשטר האפרטהייד הישראלי בגדה המערבית ובמזרח ירושלים שמתנהל בחסות בית המשפט העליון ״השמאלני״.

    1. איתמר
      בתשובתך הוכחת עד כמה אתם לא ציוניים, ושקרנים אבל אין לי כוח להגיב לכל דברי ההבל שכתבת, לכן אתייחס למשפט אחד שכתבת ששם יצאה לך האמת בלי כוונה
      איך הגדרת ציונות? "ציוני הוא מי שתומך בסיום הכיבוש ובהקמת מדינה פלסטינית על מנת שמדינת ישראל תוכל להמשיך להתקיים כמדינה דמוקרטית בעלת רוב יהודי." כלומר ההגדרה לך היא דמוקרטית שזה הכי חשוב ורוב יהודי – כלומר משהו שיכול להשתנות.
      ההגדרות שכולנו מכירים ומסכימים, הם: מטרת הציונות היא בית לאומי לעם היהודי בא"י (ממגילת העצמאות: "בשנת תרנ"ז (1897) נתכנס הקונגרס הציוני לקול קריאתו של הוגה חזון המדינה היהודית תיאודור הרצל והכריז על זכות העם היהודי לתקומה לאומית בארצו. " ועוד מהמגילה "לפיכך נתכנסנו, אנו חברי מועצת העם, נציגי הישוב העברי והתנועה הציונית, ביום סיום המנדט הבריטי על ארץ-ישראל, ובתוקף זכותנו הטבעית וההיסטורית ועל יסוד החלטת עצרת האומות המאוחדות אנו מכריזים בזאת על הקמת מדינה יהודית בארץ ישראל, היא מדינת ישראל"
      הגדרה היום אומרת: ישראל היא מדינה יהודית ודמוקרטית.
      כלומר ישראל היא מדינתו הדמוקרטית של הלאום היהודי (לכן יש חוק שבות וכו')
      לסיכום אתם לאט לאט מנסים להוריד כמה שיותר מהציונות אבל לא יילך לכם
      הימין צריך להבין שיש פה מלחמת תרבות על אופי המדינה בין הרוב היהודי (מחרדים, דתיים, מסורתיים וחילוניים מכבדי מסורת שחשוב להם מדינה יהודית, חלוקים אולי על האופן בו זה יתממש אבל זה מה שמאחד אותם) לבין מיעוט (צעקני ובעל כוח יותר ממספריו) שמנסה להפוך את ישראל למדינת כל אזרחיה.
      אם זה נשמע מוכר אז נכון מזכיר את מרד החשמונאים (חנוכה) – זה לא היה רק עצמאות מהיוונים אלא ניצחון היהודים על המתיוונים.
      הבהרה אני לא דתי אלא חילוני לאומי מכבד מסורת.

    2. איתמר ,

      ציוני הוא מי שמאמין שהארץ ניתנה לעם ישראל והוא השטח היחיד שיש לו בכל כדור הארץ.

      מדינת ישראל מעולם לא רצתה "לכבוש" ונתנה אוטונומיה מלאה לרוצחים מעזה ואלה החליטו שאת כל הכסף הם "משקיעים" במלחמה עם ישראל.

      מדינת ישראל מסרה שטחים לרשות הפלסטינית אך הם כמובן רוצים רק עוד ועוד ועוד ולעולם אינם מסתפקים במה שכן יש להם….

      לסיכום ,

      מדינת ישראל , למרות שעשתה טעויות אדירות עם עקירת המתיישבים בגוש קטיף והקפאת הבניה , עושה את האפשרות היחידה שיש לה לעשות מבלי "להתאבד" ולתת מדינה לאף "עם" !!!

    3. הבלים.
      כל מי שקורא הארץ מבין שהרשע של מדינת הרשע אינו מוגבל למשטר הכיבוש.
      וכל מי שקורא הארץ מבין שמקורו של הרשע הוא במוטציה האידיאולגית המכונה "ציונות".

    4. וממי כבשה מדינת ישראל את השטח?

      והיכן בהיסטוריה מוזכר "העם הפלסטינאי" ?

      מהו השטח שהוכר כבית לאומי לעם היהודי בהצהרת בלפור? (האם ההצהרה מחייבת לפי החוק הבינלאומי?)

      האם העם היהודי הוא עם מומצא ? האם אין לו קשר לשטחי יהודה שומרון ואף עזה או שזו המצאה של איזה זרם ימני?

    5. יש רק חור אחד בתיאוריה שלך, והוא חור ענק. אתה יודע בדיוק כמוני מה יקרה אם וכאשר, חלילה, "נסיים את הכיבוש" – מונח מכובס לכניעה לכל דרישות הפלסטינים ונסיגה לקווים שאבא אבן הגדיר כגבולות אושוויץ. לא תהיה שום דרך למנוע ירי שוטף על כל מרכז האוכלוסיה שלנו, השתלטות ארגוני טרור על ה"מדינה" ה"פלסטינית", ופלישה המונית, כולל פליטים מדומים וטרוריסטים מתאבדים, דרך הגבולות הפרוצים וירושלים הבירה המשותפת. ומאחר שאתה יודע את זה בדיוק כמוני, הדיבורים הרציונליים שלך, עלק, הם לא יותר מסיסמאות נבובות שמסתירות כוונת זדון מודעת מאד, בדיוק מה שמסתתר מאחורי הכוונות ההומניות, כביכול, של עמוס שוקן וטליה ששון.

    6. ה"ציונים" כדוגמת עמוס שוקן ועמירה הס וה"קרן לישראל חדשה" וכל ארגוני השמאל הקיצוניים שבהם היא תומכת כספית במיליוני ש"ח בשנה אכן "דואגות" שמדינת ישראל תישאר מדינה יהודית ודמוקרטית ולכן הם נלחמים להשארת המסתננים הבלתי חוקיים מסודן שרובם מוסלמים ואת האריתראים במדינת ישראל ובמטרה לאזרח אותם כאן במדינת ישראל על חשבון סיבלם וביטחונם האישי של תושביי השכונת שאליהם פלשו אותם מסתננים בלתי חוקיים,,זאת אכן "ציונות" לשמה,,,וכמו שאמרה פעם בכירה ב"קרן לישראל חדשה" כך- זה לא יהיה אסון גדול אם מדינת ישראל כמדינה יהודית תיעלם מהמפה העולמית ותהפוך למדינת כל אזרחיה שתהיה יותר דמוקרטית,,לא היגיונך איתמר זה באמת אחלה "ציונות",,, והאם איתמר הציונות קמה כדי להקים מדינת טרור נוספת לעם מומצא שקורא לעצמו "בלסטיזי"?,, או לבנות ולהקים לעם היהודי בית בארצו במולדתו הנצחית ארץ ישראל?
      ,ותסביר לי איך מדינת ישראל עושה טיהור אתני כדברי שוקן ודומיו כאשר האוכלוסיה הערבית הישראלית שמקבלת את כל הזכויות וללא חובות וללא נאמנות מצידם למדינה וזאת שביהודה ושומרון שילשו את עצמם ואף יותר ומטופלת רפואית בבתי החולים בארץ כולל אבו מאזן ומשפחתו והניה מהחמאס שאחתו אפילו גרה כאן,,,
      ואיתמר תגיד לי בבקשה ממי בדיוק כבשה מדינת ישראל את יהודה ושומרון{אופס,,אלו שמות יהודיים שאין להם משמעות ושום קשר לערבים או לאיסלם} בשנת 1967 האם ממדינת ""בלסטין" או מירדן שכבשה ושלטה ביהודה ובשומרון באופן לא חוקי במשך כ-19 שנה?,,,ומדוע אש"ף ארגון הטרור שהוקם בשנת 1964 כשלוש שנים לפני הכיבוש ה"ציוני"ולפני הקמת ההתנחלויות לא נלחם בכיבוש הבלתי חוקי של ירדן אז כדי להקים לעצמם מדינה "בלסטיזית אלא ביצע מעשי רצח נגד יהודים?,,איתמר מעולם לא היתה מדינה אחרת של עם אחר בארץ ישראל חוץ מהעם היהודי,,,ומדוע איתמר לתושבי יהודה ושומרון הערבים שקוראים לעצמם כעת "בלסטיזים" היה אזרחות ירדנית שבוטלה לאחר הסכם אוסלו אבל אבו מאזן את אזרחותו הירדנית לא ביטל,,
      ומדוע אין עד היום שום ממצא ארכיאולוגי שמעיד על קיומו של עם "בלסטיזי ערבי" בארץ ישראל כאשר הם ה"בלסטיזים" טוענים שהם חיים כאן אלפי שנים ואיך בכל פעם מוצאים בארץ ישראל בכל מיני מקומות כולל ביהודה ושומרון ממצא ארכיאולוגי שמאשש את הכתוב בתנ"ך בכל הקשור לעם היהודי והקשר שלו לארץ מלפני אלפי שנים?
      ומדוע האו"ם שינה את אמנת הפליט לטובת "הפליט הבלסטיזי הנצחי"?,,לפי האו"ם פליט "בלסטיזי" הוא מי שהיה שנתיים לפחות בארץ ישראל והפליטות עוברת בירושה לעומת פליט אחר שאינו "בלסטיזי" ועל כך התפלאה פעילת השמאל בסיפרה גואן פיטרס הרי ה"בלסטיזים" טוענים שהם חיים כאן אלפי שנה?,,ועוד גילתה גואן פיטרס איך האנגלים העדיפו להביא לארץ ישראל כ-40000 מוסלמים ממצרים לארץ ישראל במקום להביא יהודים לארץ ולהצילם בזמן השואה,,והרי דובר חמאס הודה בשידור חי כמו אחרים לפניו ש"העם הבלסטיזי" זאת המצאה והשקר הכי גדול של המאה הקודמת ואותו דובר טען בשידור ל-TV המצרית שאין בכלל "עם בלסטיזי" שחצי מהם הגיעו לארץ ישראל ממצרים וחצי מהם סעודים שהגיעו מסעודיה לארץ ישראל,,
      ויש עוד הרבה דוגמאות לשקרים שלהם ולשקרים שלכם שם בשמאל
      כי האידיאולוגיה של הערבים והשמאל היא אידיאולוגיה משותפת שבנויה על שקרים ועל הולכת שולל ועל סתירות רבות,,,

    7. "ציוני הוא מי שתומך בסיום עכיבוש ובהקמת מדינה פלסטינית"

      מאיפה הגדרה זו?

      איתמר – מדינת ישראל אינה כובש בשום חלק של המנדט הבריטי, נוכחותה ביהודה (מה שבוגד כמוך קורא "הגדה המערבית") אינה "אכזרית", ואל אף המאמצים של בוגדים כשמותך, לא תצליחו להדביק "אפרטהייד" לישראל.

      אתה ושכמותך הרי יודעים מה יקרה אם חו"ח ייתגשם חלומכם והמדינה הנאורה היחידה בחלק זה של העולם תפול ממהלומות תרבות החושך של ימי הביניים הנקראת "איסלאם" – כל מי שלא יוכל להמלט יישחט. כלומר בגידתכם האידיאולוגית כ"כ מושרשרת, שאתם מוכנים להתאבד למענה, גם אם זה כולל את ילדיכם!

      אז איתמר – צבוע בוגדני הזוי ואובדני. התאבד לבד, מות! עזוב אותנו ואל תהיה גייס חמישי, או היה כן עם עצמך והצטרף לשורות המוסלמים.

    8. רונן. כל הכבוד. הוצאת לי את המילים מהפה. אני גם חושבת בתקופה האחרונה הרבה מאוד על המתייונים, ועל ממלכת החשמונאים. מי לה' אלי – אמר מתיתיהו. יש פה אנשים שרוצים לרסק את החברה מבפנים על מנת למצוא חן בעיני הגויים. צריך מספיק מכבים נחושים כדי לנצח את המלחמה הזאת.

    9. זו לא בחירה בינארית בין "פתרון" של שתי מדינות למדינה דו-לאומית כמו שהשמאל הדמגוגי רוצה שנחשוב

      יש גם פתרונות יצירתיים אחרים שאפשר לקחת בחשבון, שלא לדבר על העיתוי

      מה שבעיקר פוגע במעמדה של ישראל הם שכבה של יהודים ישראלים (ולא מעט יהודים אמריקאים) אנטי ציונים מהעשירונים העליונים (או כאלו שמשתוקקים מאד להצטרף לאותם עשירונים…) שעוסקים באופן מתמיד ועקבי בהכפשה בוגדנית של מדינת ישראל

      כשבכירי ה-KKK, אירן, חמאס, הרש"פ והשמאל העולמי מצטטים "עיתונאים" מהארץ לחיזוק עמדותיהם האנטישמיות הנחרצות, כול ישראלי ציוני ממוצע, מבין שהשמאל הישראלי אינו חלק מהפתרון, אלה חלק משמעותי וטראגי מהבעיה

    10. איתמר, אז אתה דורש גם לגרש את ערביי הקו הירוק?כי אחרת, הרוב האתני היהודי שאתה דורש, יקטן שוב לאיטו. מה תדרוש אז?שניתן גם את יפו?

  4. מה הבעיה עם מה שהוא אמר? האם אין לאנשים שם זכויות אדם בסיסיות כגון נישואין?
    כמובן ש"מדינת רשע" זהו הפן הסרקסטי השני של המשוואה. לדעתי ברור ששוקן אינו סבור שישראל "מדינת רשע" (ותגובתה של ששון "שניהם" אימפולסיבית, מחניפה ומיותרת). בכל מקרה כליכודניקית ליברלית ובעיקר כאדם אנושי- נחרדת לגלות שאנשים דווקא מהצד שחטף גירוש ופינוי טראומטי בגוש קטיף ועל כוונת הפינויים כל הזמן – (שלא לדבר על שורשינו כאנשים, יהודים, בנים ונכדים לניצולי שואה שחוו את הרע מכל) מתנגדים לעקרון הידוע:
    "הדבר היחיד ההכרחי לביצוע רשע הוא – לא לעשות דבר- " האיו זו תפקידו של העיתונאי הישר? להרים קול זעקה? עיתון הארץ הוא קול חשוב בנושאי זכויות אדם, גם אם הוא מקצין מעט את הדברים (בדיוק בכדי שיעלו לכותרת ולא יתמסמסו).
    אגב שוקן הסביר זאת באופן מאד יפה בגלי צהל אצל אראל סגל. יום נעים

    1. הם יכולים להינשא למי שבא להם, אבל זה לא בהכרח נותן לבן (בת) הזוג זכות אוטומטית להשתקע. בעצם, ברוב המדינות אין זכות אוטומטית – למשל בבריטניה חייבים להוכיח משכורת של אלפי פאונד רק כדי לקבל הזכות להגיש בקשה…

      נ.ב. שוקן לא מרים "זעקה" – הוא מכפיש ומשקר ומעליל עלילות דם.

    2. "קול הזעקה" ה"מוקצן מעט" של 'הארץ' עולה לעם ישראל בשנאה בוערת ובדמים רבים!!

      כשבכירי ה-KKK, אירן, חמאס, הרש"פ והשמאל העולמי מצטטים "עיתונאים" מהארץ לחיזוק עמדותיהם האנטישמיות הנחרצות, כול ישראלי ציוני ממוצע, מבין שהשמאל הישראלי אינו חלק מהפתרון, אלה חלק משמעותי וטראגי מהבעיה

    3. אהה.. הוא מפיץ בעולם שישראל היא מדינת רשע , מבצעת טיהור אתני, זה רק צחוקים ודחקות, סרקאזם. ובאמת, אולי גם הפרוטוקול של זיקני ציון היה סתם ספר הומור, שבמקרה ובלי קשר הביא להתגברות האנטישמיות בעולם.

  5. אכן גיבורים של האוייבים שלנו, אך בעמם הם בוגדים.
    גם אם מה שהם אומרים היה נכון (וזה לא) אסור היה להם להגיד את זה מכיוון שזה מחליש את עם ישראל.
    מכיוון שזה שקר גמור, צריך כנראה לפנות לפסיכיאטר על מנת שיתן את התשובה מהיכן השנאה העצמית הזאת.
    מעניין שאותם יהודים שמכונים בוגדים לא מנהלים מלחמה לטיהור שמם אלא מתנחמים בשטות שבעתיד יקראו להם גיבורים.

  6. האישה הזאת היתה בכירה בפרקליטות!! כמה עוד כמוה יש שמכשילים את ישראל ומחבלים בנו מבפנים?
    מנדבליט, תתעורר!!

    1. מנדלבליט בעצמו בדיוק מאותה משפחת שמאלנים מתנשאת

  7. למה אתה קורא לקרן "הקרן החדשה לישראל". הקרן רשומה בארה"ב כ- New Israel Fund. התרגום הנכון לשם הקרן הוא "הקרן לישראל חדשה". שמה של הקרן תואם למטרותיה , הפיכת מדינת ישראל הנוכחית ל"ישראל חדשה" מדינת כל אזרחיה. זוהי בפרוש מטרה המנוגדת לחלוטין לציונות.
    הקרן עוסקת בכוונת מכוון בהטעיית הציבור הישראלי. זה מתחיל בהצגת שם הקרן כ"הקרן החדשה לישראל" וזה ממשיך בהצגת הקרן כציונית וכתומכת בציונות. הקרן היא אנטי ציונית לחלוטין. הקרן תומכת בארגונים כגון "זוכרות" התומכים בזכות השיבה. הקרן תומכת בארגונים המסייעים למסתננים ועושים ככל יכולתם לטרפד את הוצאת המסתננים מישראל.
    המלחמה בקרן הזו צריכה להתחיל בציון שם הקרן הנכון "הקרן לישראל חדשה" וצריכה להמשיך בלחץ גובר והולך על הפוליטיקאים להעביר "חוק עמותות" שיצמצם את מרחב המחיה של הקרן על שלל הארגונים הנתמכים בה.
    כל פוליטיקאי שירצה את תמיכתכם צריך להתחייב לתמוך ב"חוק העמותות" וב"חוק הלאום". אל תתנו לשרלטנים כמו משה (מגן בג"צ) כחלון להטעות אתכם.
    במקביל צריך להלחם בקרן בארה"ב שם היא רשומה. אין ספק שהקרן עוברת על החוק האמריקאי בהתערבותה בפוליטיקה הישראלית. יש לפנות לגורמי אכיפת החוק שם ולהפנות את תשומת ליבם לעניין. יש לפנות לסנטורים ואנשי קונגרס ולהבהיר להם שהקרן היא גוף אנטי-ישראלי ועליהם לעשות כמיטב יכולתם כדי להלחם בקרן הזו ולחשוף את טיבה האמיתי.

    1. אני רואה שהטוקבקיסטים ה"מתונים" של ארגון דרכנו החלו לעבוד. מבחינת כמות הטוקבקים – די מרשים. הבעיה היא התוכן. הם לא מצליחים להפריך אפילו טענה אחת של הימין. אתם רוצים לטעון שישראל היא מדינת רשע שמבצעת טיהור אתני? בבקשה, בואו נערוך השוואה עם 193 מדינות העולם, ונראה באיזה מקום תהיה ישראל ממוקמת. שנתחיל?

  8. דיקטטורה = אדם יחיד או קבוצת אנשים המרכזת בידה כוח מוחלט ללא הפרדת רשויות. זה בדיוק ההגדרה של בג"ץ שמשליט פה דיקטטורה. הם לא רק הרשות השופטת הם גם הרשות המבצעת והמחוקקת. מכתיבים לשרי הממשלה מדיניות וקובעים לכנסת איזה חוקים יעברו ואיזה לא. במילים אחרות אנחנו לא חיים בדמוקרטיה אלא בדיקטטורה שנשלטת ע"י בג"ץ. חייבים לעצור את בג"ץ בשביל שאפשר יהיה להפסיק פעילויות של ארגונים עוינים כמו הקרן להשמדת ישראל.

  9. איך ממשלת ישראל, משרד החוץ, משרד ההסברה ואחרים לא מתמודדים בזמן אמת אל מול השקרים, ההסתה והמגמה
    של דליגיטימציה של מדינת ישראל כמדינה הומנית, שפועלת עפ"י החוק הבינלאומי וכל חוק בישראל עבר תחת עינו הפקוחה
    של בג"ץ שמרבים להשתמש בו דוקא אלו שאינם מקבלים את פעולות המדינה.

  10. "ציוני הוא מי שתומך בסיום עכיבוש ובהקמת מדינה פלסטינית"

    מאיפה הגדרה זו?

    איתמר – מדינת ישראל אינה כובש בשום חלק של המנדט הבריטי, נוכחותה ביהודה (מה שבוגד כמוך קורא "הגדה המערבית") אינה "אכזרית", ואל אף המאמצים של בוגדים כשמותך, לא תצליחו להדביק "אפרטהייד" לישראל.

    אתה ושכמותך הרי יודעים מה יקרה אם חו"ח ייתגשם חלומכם והמדינה הנאורה היחידה בחלק זה של העולם תפול ממהלומות תרבות החושך של ימי הביניים הנקראת "איסלאם" – כל מי שלא יוכל להמלט יישחט. כלומר בגידתכם האידיאולוגית כ"כ מושרשרת, שאתם מוכנים להתאבד למענה, גם אם זה כולל את ילדיכם!

    אז איתמר – צבוע בוגדני הזוי ואובדני. התאבד לבד, מות! עזוב אותנו ואל תהיה גייס חמישי, או היה כן עם עצמך והצטרף לשורות המוסלמים.

  11. "הכירו את פרויקט אלה – צבא הטוקבקיסטים של תנועת דרכנו
    תנועת דרכנו -המיזוג של ארגון V15 ושל ארגון קול 1- מקיימת ברגעים אלו מאחורי הקלעים את השקתו של 'פרויקט אלה', החברים בפרויקט מתבקשים להשפיע על השיח ברשתות החברתיות ולזרוק מים קרים על 'הקיצוניות בישראל'.

    חברי הקבוצה מקבלים כעת שיחת הדרכה אינטרנטית ובה יפורטו שיטות הפעולה של 'פרויקט אלה'.

    בקבוצת פרויקט אלה חברים כעת למעלה מ-450 חברים, ואת הקבוצה מנהלים נמרוד דוויק ואסף יוספוב."

    כל הזכויות שמורות לפרסום בפורום רוטר ע"י "משכנתאות".

    נוכחותם כאן ניכרת וחוץ מלעצבן את קוראי "מידה" הם עושים את מה שהם תמיד ידעו לעשות – להשקיע אנרגיה מיותרת במקומות הלא נכונים.
    ובכן, טוקבקיסטים יקרים מתנועת "אלה", כדאי שתדעו שדרכי השכנוע שלכם פועלות כבומרנג. התגובות שלכם, בהיותן כל-כך הזויות, מנוכרות, ומתנשאות, מקוממות אנשי ימין ולכן משיגות את ההיפוך המוחלט – אתם מלבים את ההתנגדות לעמדות שלכם וממחישים עד כמה הן הזויות ומנותקות.
    ועוד פרט שולי וקטן – אתם מפרסמים שתנועת אלה נועדה למתן את השיח ברשת. ובכן, או שאתם משקרים או שאתם לא מודעים למה שאתם כותבים. לי באופן אישי נראה שזו בעיה קונסיסטנטית של השמאל הפרוגרסיבי.

  12. בקיצור להתאבד זה הדבר הכי 'פטריוטי' לעשות…. המתת חסד. איזה טירוף.

    שמאלנים לא יהודים מנותקים ומאוד מסוכנים, מרוב מתירנות ונהנתנות – שהיא תוצאה מתמטית ישירה של אתאיזם -אבדו את הכוח והסיבה להילחם על החיים שלהם.

    הטרגדיה הוא שכולנו באותה ספינה שהם קודחים את החור, רוצים להתאבד ? לפחות תעשו זאת לבד.

    זה גם הצירוף בין האיסלם לשמאל, האיסלם מקדש את המוות והשמאל איבד עניין בחיים.

  13. טליה ששון היא מחברת הדו"ח האוביקטיבי על המאחזים. הדו"ח שהממשלה הימנית ביותר ממשיכה לדבוק בו במקום הדו"ח " המוטה, ימני קיצוני" של השופט הלא אוביקטיבי, כי אובייקטיבים נמצאים רק בשמאל הקיצוני, אדמונד לוי

  14. מדינת ישראל נוסדה כדי לשמש בית לעם היהודי. לא בית לעם הערבי לא בית לעם האיסלאמי ולא בית לעם כלשהו אחר. בית לעם היהודי. זוהי מטרת העל של הציונות, היא רשומה באותיות של אש בכל ההיסטוריה של הציונות ומופיעה כמטרה עיקרית במגילת העצמאות. אם יש מי שמערער על כך יקום נא ויעזוב את המדינה ויחיה במדינה אחרת שמטרתה תהיה בסיס למחשבותיו. זה כולל את חנין זועבי זה כולל את החברי הקרן לישראל חדשה וזה כולל את עמוס שוקן וחבר מרעיו שמאמינים בחלומות ההזיה שהערבים ימסרו להם את תודתם על מסירת ארץ ישראל. ובכן הם לא, הם בקלות ובפשטות ירצחו אתכם ואת משפחותיכם ואת הדם ימרחו על היקר. זהו האיסלאם זהו דעאש זהו החמאס ואלה הערכים עליהם מתחנכים ילדים ברחבי רצועת עזה והגדה המערבית. ארץ ישרא שייכת ליהודים, ליהודים בלבד, וכל מי שברצונו לשתף פעולה עימנו מוטב שיבין ויפנים זאת.

  15. לזכור ולשמור. שוקן, "האם ישראל מדינת רשע, או שרק מדובר בטיהור אתני שגרתי?" טליה ששון נשיאת הקרן הארורה לישראל חדשה, "שניהם". לשמור ולזכור את עומק האוטואנטישמיות של טליה ששון (על שוקן מיותר ודוחה אפילו לדבר) מי שהיתה בפרקליטות, ומי שהיום הגוף שבראשה מדריך שופטים.

  16. אבל זה יאיר פרסם פוסט והעיתון פרסם. פוסטים אחרים שמצוטטים בעיתונים אחרים זה לגיטימי?
    העובדה שמכחיש שואה מדופלם דומה בדעותיו לבנו של ראש ממשלת מדינת היהודים – היא המדאיגה.

    1. הבן של ראש הממשלה ומכחיש השואה המדופלם גם מסכימים על זה שהיום ה11 בספטמבר.
      הנה, עוד סיבה בשבילך לדאגה 🙂

      ועכשיו ברצינות – לא מסכימים ולא נעליים.
      נתניהו כתב פוסט שנוגע לסורוס ופעילי השמאל הקיצוני בישראל בלבד, פוסט שאני לגמרי מסכים אתו,

      ומכחיש השואה המפורסם הציג את הפוסט בתור הוכחה ל'אופי היהודי', כלומר הוציא דברים מהקשרם.

      זה שבעיתון הארץ אוהבים לעוות את המציאות ולהציג אותה כאילו שני הנ"ל מסכימים על משהו, ואנשים כמוך אוהבים לבלוע את זה בשקיקה ולחזור על עיוות המציאות של הארץ כמו מנטרה, עדיין לא מסמל בעיני סיבה לדאגה.

    2. מדאיג אותך לא הפוסט אלא זה שנתניהו הוא ראש ממשלת מדינת היהודים. מה שמאד מאד צריך להדאיג את כולנו זה השתלטות שלוחי הקרן הארורה על הליכוד דרך התפקדות.

  17. חרפה,בושה!טיהור עשו הגרמנים למשפחה שלך,ולסבתא של אמא שלי באוקראינה,לקחולה את מאור העיניים וזרקו לנחל וולודרקה.זה טיהור ! מה עשה מנגלה אתם שני פרובוקטורים ,שלא חושבים כמה רע יכולים לעשות לישראל וליהודים בחו'ל.

  18. זה בטח בגלל יאיר נתניהו
    או בגלל אקי בוש
    או בגלל דומא
    או בגלל שהשמאל עושים הוצאת דיבה בתשלום…

  19. בושה וחרפה. הארץ מצוטט בכל העולם . ואת טליה ששון אנו זוכרים מדו"ח המאחזים שנועד לחסל את ההתיישבות ביו"ש. והקרן לישראל חדשה היר הקרן להרס ישראל

  20. אנטישמיות פשוטה. חיבת ה שמאל האנטי ציוני לשינאת ישראל האיסלמיסטית מושלם.
    לשיטתה מרטון אמורה למסור את תעודת הזהות שלה ולצאת מכאןן