השיטה על פי אלדד יניב: "דרוקר לוחץ בטלוויזיה, והיועמ"ש פותח בבדיקה"

במפגש בתל אביב פרש אלדד יניב את התכנית להפלת שלטון הימין. בתפריט: שימוש בעיתונאים כדי ללחוץ על רשויות החוק לפתוח בחקירה נגד ראש הממשלה. "גם שופטי בג"ץ רואים טלוויזיה"

צמד חמד; רביב דרוקר ואלדד יניב. צילומים: יונתן זינדל, פלאש 90

ביום רביעי האחרון התייצב אלדד יניב למפגש עם תושבים במרכז 'נווה שכטר' בתל אביב. בפרסומים לקראת האירוע נאמר כי יניב מגיע "לשוחח על הון שלטון ואחריות חברתית". בפועל, יניב שרטט באוזני עשרות הנוכחים באולם ומי שצפו במפגש באמצעות השידור החי בפייסבוק, את התכנית להפלת נתניהו מכס ראשות הממשלה. "ביבי ילך", צפה יניב, והאשים את היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט כמי שמגן על ראש הממשלה מפני חקירות פליליות. "לא יעזור למנדלבליט שום דבר. מגיעה למנדלבליט מילה טובה, הוא נותן עבודה (כדי להגן על נתניהו, ג"צ). הוא פייטר. אבל גם אלוהים לא יעזור למנדלבליט. תיפתח חקירה פלילית נגד נתניהו".

מדברי יניב עלה כי התכנית להפלת ראש הממשלה כוללת מגוון רחב של אישים וגופים, ובהם עיתונאים וקציני משטרה העושים לכאורה יד אחת נגד ראש הממשלה. "יש אנשים ישרים במשטרה", אמר יניב לנוכחים, וציין את שמו של ראש היחידה הארצית לחקירות הונאה, תת־ניצב כורש ברנור, כאחד האישים ש"בעוד זמן לא ארוך יהפכו את השולחן על מנדלבליט".

לדברי יניב, תנ"צ ברנור ואנשיו "כבר עכשיו" לוחצים על היועמ"ש, "אבל בגלל שהם אנשים רציניים וממלכתיים הם עושים את זה בצורה מנומסת. הם כבר ניסו להפוך על מנדלבליט את השולחן, אצלו במשרד, וכשזה לא עזר הם מתדרכים עיתונאים בימים האחרונים שזה מה שהם עומדים לעשות. שמעתם את זה אצל ברוכי קרא בערוץ 10. יגיע הרגע שהם (השוטרים) יבינו שצריך לעשות את זה בידיים שלהם. שאין ברירה, שצריך ללכת לטלוויזיה ולהגיד את זה. וגם לרגע הזה נגיע. ייפתחו חקירות נגד נתניהו. אנחנו נמצאים בבג"ץ ואנחנו נמצאים בכל הזירות האחרות ואנחנו נפרוץ את הקיר הזה. אתם רק צריכים לא להיכנע ולא להתייאש".

יניב, שלקראת הבחירות האחרונות התמודד בפריימריז של המחנה הציוני ונכשל, הבטיח לנוכחים כי "בימים הקרובים" תצוץ פרשה חדשה שיש בה "מכל טוב הארץ. על קזינו, על סמים. הכל תשמעו. אחר כך נְקשר מי קשור למה".

"יגיע הרגע שהמשטרה תקרא לפתוח בחקירה"

פעילותו הענפה ורבת השנים של אלדד יניב למען הפלת נתניהו, שאותו כינה בעבר "איש שפל", ידועה. לאחרונה למשל, הוא הגיש עתירה לבג"ץ בדרישה שהיועץ המשפטי לממשלה, עו"ד אביחי מנדלבליט, ינמק מדוע לא פתח בחקירה נגד נתניהו בגין פרשיות 'שחיתות' שונות. עתירתו של יניב נידונה בימים אלו בבית המשפט. יניב גם לא בוחל בחדירה לענייניו הפרטיים של ראש הממשלה, כשטען כי נתניהו מתכחש לכאורה לבתו הבכורה נועה. ראש הממשלה הכחיש את הטענות.

על פי תפיסתו של יניב, אחת הדמויות המרכזיות בתכנית להפלת נתניהו היא עיתונאי ערוץ 10, רביב דרוקר. "מזל שיש רביב דרוקר", אמר יניב במפגש בתל אביב. "פעם היו אומרים מה נותנים בחדשות. היום בחמישה לשמונה כולם בלחץ מה דרוקר נותן. כל יום סיפור אחר. כל יום משהו יותר מטורף מהקודם".

התשבחות שמרעיף יניב על דרוקר מגיעות על רקע סדרה של 'חשיפות' בערוץ 10 הנוגעות להתנהלות נתניהו ובני משפחתו. בין היתר מדובר בטענה של שרים בכירים כי בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, עומד מאחורי חוק המואזין; ב"פרשת הצוללות" שבמרכזה נטען כי מקורביו של ראש הממשלה 'גזרו קופון' לכאורה על עסקת רכישת כלי הים מהחברה הגרמנית; ובטובות הנאה שקיבל בנו של נתניהו מהמיליארדר האוסטרלי ג'יימס פאקר, בתמורה להטבות מס אפשריות שיינתנו לפאקר בישראל.

יניב לא רק משבח את דרוקר, אלא גם מתגאה בקשריו עם עיתונאי ערוץ 10. ביום חמישי שעבר, לדוגמה, העלה יניב לעמוד הפייסבוק שלו תמונה שלו עם דרוקר, בצירוף הכיתוב: "צוללים לעוד יום של עבודה. בחיי שלביבי יש הרבה סיבות לדאגה". יניב לא ציין באופן מפורש מהי אותה "עבודה" שאליה הוא צולל עם דרוקר, אך ההתייחסות הברורה בפוסט לראש הממשלה ולדאגה הרבה שבה הוא צריך להיות שרוי לטענת יניב, מרמזת על שיתוף פעולה בין איש מפלגת העבודה לעיתונאי ערוץ 10.

יניב האיץ בשומעיו "לכתוב בעשרת הימים הקרובים כל יום משהו טוב על דרוקר", וקישר בין דיווחיו של עיתונאי חדשות 10 למידת הסיכוי שתיפתח חקירה נגד ראש הממשלה. "כשלמנדלבליט אין ברירה ודרוקר לוחץ אותו בטלוויזיה, הוא (מנדלבליט) מעביר ל'בדיקה'", אמר בהתייחסו להחלטת היועמ"ש לבדוק את פרשת הצוללות.

על פי יניב, שופטי בית משפט העליון מושפעים גם הם מהדיווחים של דרוקר ושל עיתונאים נוספים. "שופטי בג"ץ גם רואים טלוויזיה ורואים מה מדווחים על מה שקורה", אמר, והוסיף כי "יגיע הרגע שחוקרי המשטרה ייתנו מכה על השולחן ויגיע רגע ששופטי בג"ץ ייתנו צו, אבל עד אז צריך להיאבק ולהילחם. זה יותר קרוב ממה שחושבים". לטענת יניב, הדרך לגרום לחוקרי המשטרה להגיד לבג"ץ ש"היועץ טועה וחייבים לפתוח בחקירה", היא באמצעות "עוד חשיפות, עוד פרסומים ועוד פרשיות. זה יותר קרוב ממה שאתם חושבים".

קונספירציה בע"מ

"אסור להיות קונספירטיבי", אמר יניב באירוניה במהלך המפגש, ואכן, הטון הקונספירטיבי המובהק עבר כחוט השני לכל אורך דבריו. מצד אחד הוא תיאר מציאות עובדתית כ"סיפורי אלף לילה ולילה", ומנגד הוא חיבר בין רצף אירועים נסיבתיים המצויים כרגע בחקירה, לכדי קו ישר אחד המוביל לתפיסתו לאמת מוחלטת שאין בלתה.

"אם רוצים לשנות מה שקורה במדינה", אמר יניב לנוכחים, "צריך להפסיק עם הסיפורים על הערבים נוהרים לקלפיות, הערבים שורפים לנו את הארץ, איראן על השולחן, וכל שאר הקשקושים האלו שמבלבלים לנו את המוח בהם כדי לפלג אותנו ולשנוא אחד את השני, כדי לגנוב את המדינה".

בניגוד לדבריו של יניב, העובדות הן שהמצביעים הערבים, המשויכים כמעט כגוש אחד לשמאל הרדיקלי, נהרו גם נהרו לקלפיות (בפער של כמעט 100 אלף מצביעים לעומת הבחירות הקודמות), בין היתר בעידודו הפעיל של יו"ר הרשות הפלסטינית אבו־מאזן; בצפון הארץ ובאזור השומרון אכן היו הצתות מכוונות על ידי ערבים משני עברי הקו הירוק; ואיראן דומיננטית ומסוכנת מתמיד בעידן שלאחר הסכם הגרעין, שממשלת ישראל בראשות נתניהו התנגדה לו בכל מאודה.

יניב טען בין היתר כי נתניהו "משמן את ראש המוסד", וכי ראש הממשלה עצמו, לא פחות, עומד מאחורי הפרסומים המכפישים נגד אשתו "כדי שתרחמי עליו בזמן שהוא לוקח כסף וגונב". בנוסף, השמיע יניב האשמות חריפות נגד נתניהו הגובלות בפגיעה בביטחון המדינה. "הוא רוצה שתדבר על המואזין כדי שיוכל לקחת כסף ולהיפגש עם השכנים שלו בסוף שבוע", אמר, כשהוא מתייחס לקשריו של ראש הממשלה עם עורכי דינו, דוד שמרון ויצחק מולכו, ולטענתו גם עם מיקי גנור, הנציג הישראלי של חברת הצוללות הגרמנית שעמה ביצעה ישראל את העסקה המדוברת. לדברי יניב, "עכשיו אנחנו יודעים מה ביבי עושה בקיסריה בסוף שבוע, ולמה הוא מגיע עייף לישיבות הממשלה ביום ראשון. הוא נתן עבודה".

יניב גם הלין על כך שבשם "מלחמה מדומיינת עם איראן", נתניהו "שרף 11 מיליארד שקלים". לטענתו, בזמן שראש המוסד לשעבר מאיר דגן מנע את התקיפה על מתקני הגרעין האיראניים, נתניהו השתמש במיליארדי השקלים שנועדו למתקפה כדי לחלק אותם למקורביו. "לאן הלך הכסף, מה עשו ומה קנו? מי לקח את זה? אפשר לדמיין", אמר יניב, שבחלק אחר של הערב טען כי "אנחנו לא יודעים מי היה מיקי גנור של איראן ומי היה דוד שמרון של איראן, ואם לא הם אז מישהו אחר. אנחנו מבינים את זה, לא אדיוטים".

"לחסום את תומכי נתניהו בפייסבוק"

מרבית הנוכחים באולם הביעו תמיכה גורפת בטענותיו של יניב, אך היו גם מי שהעלו ספק בנוגע לטוהר כוונותיהם של חלק ממבקריו החריפים של ראש הממשלה, ובהם רה"מ לשעבר אהוד ברק. יניב מיהר להבהיר להם כי מטרת העל, "רק לא ביבי", מקדשת כל אמצעי. "אני חושב על ברק דברים גרועים מכולכם, אבל זה לא חשוב", השיב יניב לאחד השואלים, והדגיש כי "כל מי שמנהל מאבק אופוזיציוני נגד נתניהו שכותרתו 'די ביבי די, לך הביתה', צריך להגיד לו ברוכים הבאים".

לכל אורך הערב ביקש יניב מהנוכחים באולם, מצביעי שמאל ברובם המוחלט, "לגלות סולידריות" כלפי מי שחושב אחרת מהם, כולל למשל אוכלוסיית המתיישבים ביהודה ושומרון, ובשום אופן "לא להתנשא מעליהם". מדובר בשינוי כיוון מצד יניב, שב־2010 היה ממנסחי מסמך 'השמאל הלאומי', שאחת מסיסמאותיו הייתה "ציונים לא מתנחלים". לדבריו עכשיו, "נתניהו ניצח בבחירות בכל רחבי ישראל, כולל בין חדרה לגדרה", ורק אם השמאל יצליח "לספר את הסיפור שלו ולרגש מחדש", יהיה לו סיכוי לשוב לשלטון.

דבריו של יניב היו יכולים להישמע כנים, אלמלא דקות ספורות לאחר מכן הוא תיאר את כל מי שמביע תמיכה בראש הממשלה ברשתות החברתיות כ"צבא הטרולים שנתניהו מממן דרך מימון מפלגות". יניב הלין על "כל אלו שעולים לעמוד פייסבוק שלך ומטרילים אותך על כל מילה שאתה כותב על נתניהו", והמליץ בחום "לחסום אותם כדי שלא ידברו שטויות".

יניב גם הודה כי נכון לעכשיו אין במערכת הפוליטית "מישהו שיכול להחליף את נתניהו שלא יהיה דומה לו". בסוף הערב הוא נשאל על ידי אחת המשתתפות האם ברצונו להיות ראש ממשלה. יניב לא שלל את האפשרות. "אני חושב שאני יכול לתקן את המדינה בתפקיד משמעותי", אמר יניב, "להיות או לא להיות ראש ממשלה זה לא משהו שפוליטיקאי צריך לחשוב עליו. כל אדם שמקבל זכות עצומה להיות שר בממשלת ישראל יכול לעשות תיקון שישנה את חייך לעשרות שנים. זה מה שאני מנסה לשכנע אנשים שייתנו לי הזדמנות לעשות".

תקוותיו של יניב לשאת את שרביט ההנהגה, או לפחות להגיע לשולחן הממשלה, מנותקות מביצועיו הפוליטיים עד כה. מאז ניסיונו להצטרף לפוליטיקה בשנת 2012 נחל יניב שני כישלונות צורבים – הקמת מפלגת 'ארץ חדשה' שלא עברה את אחוז החסימה בבחירות 2013, והצבתו במקום לא ריאלי בפריימריז האחרונים במפלגת העבודה.

יניב מבקש כנראה להחיות את הקריירה הפוליטית שלו דרך מלחמת חורמה בראש הממשלה, במטרה למצב עצמו בתודעה כ"איש שהפיל את נתניהו". בתום שעתיים רוויות בקונספירציות אפלוליות, לצד מנות גדושות של הכחשת מציאות, אפשר לומר כי אם שותפו ועוזרו הנאמן של דרוקר הוא הדמות הכי מעוררת השראה שיש כיום למחנה השמאל – זוהי הוכחה חותכת כי מצבו, בדומה למצבה של העיתונות הישראלית, קשה מתמיד.

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

84 תגובות למאמר

  1. משפט הסיום עבר במחשבותי מתחילת המאמר. אכן מצב קשה.

  2. יניב אלדד הזוי ונלעג. מעניין מי מממן אותו…
    האמת היא שגם הימין קצת נלעג. אם היינו מתעלמים מכל ההזויים הללו – מזמן היינו במקום אחר. יותר טוב.

    1. מעניין…
      עדיין נראה לי שיותר מעניין מי מממן את ביבי והפמליה שלו ואנשי סודו

  3. האיש האפל אלדד יניב חייב לעמוד לדין על כל העבירות הפליליות שתיארו במאמר המאלף הזה. פשוט מזעזעה לקרוא עד אזה רמה של הנבזות האנשי השמאל חברים של יאיר לפיד יכולים להגיע.
    הערה: בסוף המאמר אתם כותבים שהשמאל הקים את המדינה. זה לא מדוייק. ללא האצ״ל ומאבקו נגד הצורר הבריטע, אנחנו עדיין הינו אפילו היום ללא מדינה יהודית.

    1. למרשמלו

      האצל לא הקים את המדינה ובלעדיו המדינה היתה קמה
      דמות המדינה כדמות בן גוריון. ההכרעות שלו בשנות ה- 40 וה- 50 ייסדו את מה שיש היום
      לטוב (בחירה בשלטון דמוקרטיה, שילומים מגרמניה, הנשק שהגיע ממזרח אירופה בהתחלה ןאחר-כך המעבר לחסות ארה"ב) והרע (תורתו אומנותו)

      זה לא מוריד כהוא זה מבגין וחבריו שהיו מופת למסירת נפש
      הם עזרו להציג את היהודי כאחד שיודע לעמוד על שלו, אבל לא היו מהותיים להקמת המדינה

    2. לאל האופק,
      כמו כל השמאלנים אינך נותן לעובדות לבלבל אותך.
      כדאי שתעיין בתקצירי הדיונים של הפרלמנט הבריטי משנת 1947 ותראה שהסיבה העיקרית להחלטה הבריטית לסיים את המנדט הבריטי בארץ ישראל היא בשל הפגיעות בהם הן של האצ"ל והן של הלח"י.
      הפלמ"ח וההגנה לא היוו בכלל איום כלשהו על הבריטים. הם לא פגעו אפילו בבריטי אחד. גם כאשר הם כבר הצטרפו לגוף שנקרא "תנועת המרי" הם מיהרו לנטוש אותו כשמנהיגיהם נעצרו.
      אז אולי לא נעים לך לשמוע את האמת. אולי זה סודק לך את תאוריית "אנחנו הקמנו את המדינה" , אבל תתחיל להתרגל. אתם , השמאל , עולם הולך ונעלם. הן בישראל והן בעולם.

    3. לפני כמה חדשים סיימתי לקרוא את הספר על מנחם בגין
      ההחלטה של הבריטים לסיים את המנדט היתה בכלל לגבי הודו. כל השאר זה תוצאת לוואי של המדיניות הזאת.
      וייצמן, בן-גוריון – אלו שעבדו מול הבריטים, הגיעו להישגים והכרה – בזכותם קמה המדינה היהודית.
      לא כדאי לחשוב כמו ערבים שחושבים שהסכם אוסלו קרה בגלל האינתיפאדה ולכן צריך להמשיך בהתנגדות. זה ממש עובד להם טוב….

      האצ"ל יצאו תמיד גברים – אבל לא השפיעו
      בגין היה אדם אציל, לא פחות. ודווקא בגלל זה הוא כמעט גרם למלחמת אזרחים בעקבות הסכם השילומים עם גרמניה.
      כנ"ל לגבי הסכם השלום עם מצריים שבלי דיין ווייצמן לרכך אותו ובלי סאדאת שהוביל אותו – לא היה קורה.
      המציאות היתה יותר סוערת ממה שאתה מדמיין

    4. אין ספק, היה זה דיון הזוי ובזוי בהשתתפות קהל שמאלני המשתוקק בכל מאודו להחליף לשלטון הבולשביקי האדום. ברם, הוא נתקל בתשפוכת של מי מדמנה רעילים, שתובלו בקונספירציות ומניפולציות.
      והדובר שטוען שכל האמצעים כשרים להורדת ראש הממשלה שואף להיות ראש ממשלה באמצעיו חסרי הכריזמה והכישורים הנדרשים לתפקיד?

  4. "כלב השמירה של הדמוקרטיה"? לא, דוברמן-טרף הקורע אותה לגזרים.

  5. משהו על מערכת קשרין המסועפים של אלדד יניב, כולל עם "טייקונים":
    http://mizbala.com/digital/social-media/61406
    התפרסם לקראת הנסיון הכושל שלו ושל רני בלייר (עוד מוקיון כושל ומגוחך) להקים מפלגה עצמאית לפני כשלוש ארבע – שנים.
    מדובר על לוזר עלוב ומעצבן במיוחד, שהיה בעבר שותף מרכזי של אהוד ברק ותעלוליו המוכרים. השיטה שלו היא לנסות בכל דרך לגרום לנתניהו לתבוע אותו תביעת דיבה. מתוך הנחה שתביעה כזו תזניק את הפרסום שלו בתקשורת. זו גם הסיבה לרף ההשמצות שלו כלפי נתניהו, שהולך ומטפס מעלה כל הזמן. כנראה שלימדו אותו אי שם באיזה קורס על תקשורת שאם אתה קורא תיגר על מי שעומד בראש הפירמידה, אתה ממצב את עצמך כשווה לו. עד היום נתניהו התאפק ולא הגיש תביעה. זה אכן נורא מעצבן, אבל כנראה שכמו עם חרקים מעופפים מסוימים, לפעמים הדרך הכי נכונה להתמודד עם המטרד היא פשוט להתעלם ממנו.

    1. אהה – הוא בקשר עם אריאל שרון. איך? בסיאנס?
      עם חיים רמון???
      .
      בקיצור – לא נשארו לו קשרים.

  6. אלדד יניב מסכן. האיש הזה חולה. מסופקני אם יש מרפא למחלה מסוג זה שהוא נגוע בו. שנאה חולנית בדרגה הגבוהה ביותר.
    סוג של חולי כזה הוא ביסודה המתנהלות של הסמול שאינו מצליח לקעקע את השגי שלטון הימין בכל התחומים הן המדיני הכלכלי והביטחוני.
    מצב המדינה בכל תחום מעולם לא היה טוב כמו בתקופת נתניהו כראש ממשלה.
    ולמען הגילוי הנאות בעברי הייתי איש מחנה העבודה ואינני חבר בשום מפלגה.

    1. אלדד יניב אינו איש מסכן. אלדד יניב הוא אדם מסוכן. זהו אדם חסר עכבות. אדם שאצלו המטרה מקדשת את האמצעים. אדם שסבור שהוא יודע בדיוק מה הציבור בישראל צריך ולא מעניין אותו בכלל שהציבור דוחה אותו ואת פתרונותיו בשתי ידיים.
      לרגע אחד לפני מספר שנים, הוא כמעט הצליח לשכנע אותי שהוא אכן מצטער על כל התרגילים המכוערים (ואולי אף הבלתי חוקיים) שביצע עבור מפלגת העבודה והעומדים בראשה. אבל מסתבר שאלדד יניב הוא כמו העקרב במשל "העקרב והצפרדע". הוא אינו מסוגל לשנות את טבעו. והוא יעשה הכל, אבל ממש הכל, כדי להשיג את מטרותיו. וזה מה שהופך אותו לאדם מסוכן, מאד.

  7. איך זה שעדיין לא חוקרים את דרוקר על קשריו הלא כל כך עיתונאיים אלא חתרניים. האם לציבור אין זכות לדעת מי מספר להם שקרים?
    מי זה "החלטנו" שקצינים מסוימים יהיו בתפקידים כאלו ואחרים? האם דרוקר הוא ראש הממשלה? מישהו בחר בו? הגיע הזמן שהאיש ילמד מהו מקומו בישראל. עיתונאי צריך לדווח אמת ולא לעורר מהפכות תמורת כסף מאויבי מדינת ישראל ולפעול ע"פ דרישתם.
    קשה לי לא לקשר פעילות "עיתונאית" שכזו לפעילותם של סוכנים זרים הבוחשים בפוליטיקה ובצבא של מדינה שאת נפילתה הם מבקשים.
    אז מי אתה דרוקר? ובשם מי אתה פועל?

    1. איך זה שעדיין לא חוקרים?? הצחקת אותי!

      בטח שאלתם את עצמכם (אם כי לא נראה לי שהכתבים כאן בעלי ביקורת עצמית) איך יודעים שהתאגיד הוא שמאלני לפני שהתחיל לשדר.
      כל עיתונאי נמצא ברשימה של בעדנו או נגדנו (כלומר שמאלני). יש תיק על כל עיתונאי

      אז למה לא תובעים? (כמו שתבעו את המובטל בטיטו ששיתף פוסט של עו"ד דוד לוי). אחת מהשתיים:
      1. דרוקר לא משקר
      2. חלק מדבריו של דרוקר נכונים וראש הממשלה לא רוצה שהם יצאו לאור

      מה שבטוח – שאם דרוקר היה ממציא הכל – הוא היה עף על טיל
      לביבי יש מספיק עורכי-דין פנויים לפקודתו שעובדים פרו-בונו (אם לא מחשיבים את הצוללות)

  8. אלדד יניב חותר לצדק. כיועץ פוליטי מצליח ועו"ד לשעבר שמאס בקרבתם של פוליטיקאים מושחתים, הרחיק את עצמו מעניינים שכאלה והפך דובר למען המלחמה בשחיתות, הוא גם ביקר את אולמרט (קדימה) על השחיתות שלו. עכשיו, מנדלבליט מגן על ביבי בגופו ומונע חקירות אל מול ממצאים שיש במשטרה כבר הרבה זמן על טובות הנאה וכן הלאה. דרוקר ממלא את תפקידו כעיתונאי חושף. עובדה שביבי בעצמו "לא ידע" על הקשר של עורך דינו הקרוב אליו שמרון לעסקת הצוללות שהוא דחף כל כך חזק לקיימה (תודה לדרוקר על כך). אלדד יניב ודרוקר הצטלמו באותו יום בדרך לאירוע שבו דרוקר מראיין את אלדד יניב בעניין נתניהו. אלדד חותר לצדק ודרוקר חושף אמיתות. מן הסתם אלדד יהיה בעד דרוקר ויעודד את מאזיניו לתמוך בדרוקר אל מול השתלחותו של נתניהו. הכל בסדר. נסו לעשות דה-לגיטימציה למבקרי נתניהו ולחושפי העובדות הבעייתיות מאוד הקשורות אליו. שיהיה בהצלחה .

    1. הצגת הכל בדיוק – רק להפך. יניב לא עבר מהפך כל כך גדול. הוא פשוט עבר מן השמאל המתון המושחת קלות, לשמאל הקיצוני המושחת ברמה אגדית. סימן היכר ידוע של איש הלוקה בתכונה רעה כלשהי, הוא נטייתו להאשים אחרים באותה התכונה הרעה. הוא פשוט בטוח שכולם דומים לו. כך יניב מאשים אחרים בשחיתות שהוא עצמו התבוסס בה כל חייו ועדיין מוסיף להתבוסס בה.

    2. לרמי:
      זכרוני אינו כמו בעבר
      קשה לי לעקוב אחרי כל פרשיות השחיתות הנילוות למחדל מתווה הגז
      ששכחתי מכל שחיתויות השמאל הקיצוני

      רענן זכרוני עם שמות של מושחתים מן השמאל הקיצוני
      זהבה גלאון? דב חנין?

    3. לאל האופק
      כן , כן זהבה גלאון שלך התחמקה מכתב אישום בעזרת מערכת המשפט השמאלנית.
      את דדי צוקר כבר הזכרתי ?
      אתה כרגיל עוור בעין ימין ורואה רק שמאל

    4. לאנונימי:
      לא ידעתי.
      שחיתות כמו לופליאנסקי (גייס כסף עבור יד שרה ולא שם בכיס) או שחיתות קלאסית (שם בכיס כמו אולמרט והחברה מישראל ביתינו)?

  9. הכי קרוב לנוסחה מתמתית לתוצאה הפוכה 180 מעלות מהמציאות. כל מה שהוא אומר מדוייק 180 מעלות הפוך למציאות. תבדקו בתקשורת ותוחכו. 180 מעלות מדוייק הפוך 2 סוכר

  10. צריך לתקוף את החושפים והעותרים אם הם עושים את זה ממניעים פוליטיים או זרים.

    אבל אם נעשה רק את זה, ונתעלם מכל שחיתות של ראשי התנועה שלנו, מה שנקבל זה תנועה מושחתת. ואת זה רוצים רק מי שמרוויחים מזה על חשבוננו.

  11. מר נתניהו . הדרך הטובה ביותר להתמודד עם אלדד ודרוקר היא להתעלם מהם ומדבריהם באופן מוחלט . כל התייחסות או תגובה לדבריהם רק גורפת אליהם תשומת לב . לא להתייחס . מר נתניהו קח דוגמה מדונלד טראמפ אשר אינו מתייחס לעיתונאי הינו יורק טיימס , והם כותבים וכותבים ומאמריהם אינם משפיעים על איש . מר נתניהו , קח החלטה , תוריד את נפח ההתייחסות לדרוקר , ולאלדד . כי מי הם שני אלו אחרי הכל ? תורה לאנשיך , ללשכתך , ליועציך שלא יתייחסו לדברי דרוקר ואלדד .

    1. מר פאקר – שחיתויות צריך לבדוק, לא להתעלם

    2. אלדד יניב לא מבין בכלל בפוליטיקה. הדבר היחיד שמעניין אותי והוא אובססיבי לגביו הוא לנסות בכל דרך אפשרות גם תמורת מכירת שקרים הגובלים בהוצאת דיבה נגד כבוד ראש הממשלה. לידיעתך אלדד יניב עוד 1000 שנים לא תגיע בערכך לפסולת שדבקה בנעלי הקרב של כבוד ראש הממשלה. ולפני שאתה מנסה לדון אחר תנסה להגיע לחצי מהקרסוליים שלו. אין לך סיכוי. אתה סתם נבזה בור ועם הארץ שטובת מדינת ישראל היכ ממנו והלאה. לך לעזזל.

  12. מגיעים שני ריקים דרוקר ואלדד , נוחתים על העור כמו שני יתושי אנופלס , ומתחילים לזרוע קדחת , ללא הפוגה .
    מר נתניהו , העם מצפה ממך לייבש את הביצות ואת הקדחת ששני היתושים הללו זורעים .
    לא סביר שנתעורר מדי בוקר לעוד ועוד דברי הבל והפרעה ציבורית . אנו קמים לעמל יומנו , עושים כמיטב יכולתנו , ומסיימים יום עבודה מפרך לקול הזמזום הטורדני והמציק של שני יתושי הקדחת הללו . אנא מר נתניהו , ייבש את הביצות !

    1. דרוקר וביבי זה מזכיר את הסיפור על בגדי המלך החדשים והילד שקרא – המלך הוא עירום
      אני מבין שאתה מציע לסלק את הילד?
      נראה לי שזה מאוחר מדי. כבר כולם רואים שהמלך הוא עירום

    2. אם הילד משקר וגורם נזק לכל הסובבים אותו, אז כן, צריך לסלק את הילד. מה עוד שהילד עצמו הוא עירום, וגם מכוער מאוד, גופנית ונפשית.

    3. אבל הילד לא משקר ואתם רוצים להעיף אותו

      המלך משקר – למה לא נעיף אותו?

  13. צחוק הגורל. כתשובה ליניב עלי לבחור דוקא ב……ביבי שמבצע בדיוק את המדיניות שיניב רוצה בה. לאאא, אל תגידו לי שביבי הוא ימין, כי ממש ממש לא. אז למה יניב לא מבין זאת? אולי כי א. השנאה לביבי כ"כ מושרשת שהיא כבר שנאה עוורת. ב. יניב הוא שמאלני, ומה מבינים כבר השמאלנים, עובדות אף פעם לא היה הצד החזק שלהם. אני בטוחה שישנם עוד סיבות יותר טובות מתחום הפסיכולוגיה או הסוציולוגיה.

    הימין חייב לטפח מנהיגות ימנית מבצעת לא רק מצהירה או מדקלמת. ויפה שעה אחת קודם.

  14. לגבי הטענה שאכן היו הצתות, המקור שאליו הפנתם מדבר רק על חשד ושום דבר מוצק, מדוע?

  15. כך הופל נתניהו בבחירות 1999. פרסומים, חקירות, הטרדות, הסחות דעת מצד שילוב של פוליטיקאים, עיתונאים, אנשי חקירה ומשפטים. הכל עורבא פראח. אינם מבינים שהעם התבגר ולמוד נסיון

    1. לא
      הוא הופל כי כל הנסיכים שהיו סביבו עזבו בגללו: דן מרידור, איציק מרדכי ובני בגין
      והוא לא הפסיד, הוא הובס. הובס על ידי ביטחוניסט

      אל תחשוב שביבי יפרוש וישאיר את הליכוד בשיא כמו שאריאל שרון השאיר את קדימה
      אני מבטיח לך שביבי יעזוב את הליכוד חרב.
      ליכוד שדוד ביטן, מירי רגב ואורן חזן ונאווה בוקר יתחרו על ראשות המפלגה………..

    2. אל האופק כרגיל "לא מדייק"…
      איציק מרדכי נסיך ? אפילו הוא לא ידע שהוא כזה.
      ונצחונו של ברק בשנת 1999 הושג באמצעות כסף רב שהגיע מהקרן לישראל חדשה. ראה את תגובתו של אליעזר יערי מנכ"ל הקרן דאז "בתוצאות הבחירות ניכרות טביעות האצבע הברורות והאמיצות של הקרן.."
      וגם כספו של סורוס ששלח לברק שלושה יועצי בחירות של קלינטון. וגם הממשל האמריקאי היה מעורב מאד בהפלת נתניהו.
      אבל לך תבלבל שמאלני עם העובדות.

    3. שמע – אפילו אותי הצלחת לבלבל ואני איש מרכז מצביע כחלון

      אתה אומר שביבי נבחר בגלל אדלסון
      ואני חשבתי שהוא נבחר בגלל הערבים

      אז אני היחידי שמצביע על בסיס עובדות ודעות בלבד?
      כל האחרים מוכרים את קולם?
      כנראה שיש לנו עם מטומטם

  16. וואי וואי, כמה שנאה וכמה רוע. מזל שהאינטלגנציה שלהם כל כך נמוכה.

  17. לא ברור מה פשר המרכאות שמקיפות בכתבה את החשיפות של דרוקר. נתניהו עצמו אישר למעשה שבנו קיבל מתנות מפאקר (מה שעשוי להיות לא חוקי בהנחה שיאיר נתניהו ״סמוך על שולחן אביו״); פרשת הצוללות וכלי השיט נחקרת כעת על ידי רשויות המדינה. נראה לי דווקא רקורד לא רע, במיוחד בהשוואה ל״חשיפות״ של כמה מכלי התקשורת בימין לפיהן ערבים שרפו את בית משפחת דוואבשה ומוחמד אבו ח׳דיר נרצח על רקע נטייתו המינית.
    בכלל, לא ברור מה תורמת הכתבה הזאת מלבד ציטוט חלקי דברים של יניב בתוספת לגלוג וציניות. כבר יותר אינפורמטיבי לקרוא את הפוסטים של יניב עצמו בשבועיים האחרונים. הלוואי שכותבי מידה ילמדו מדרוקר, ילכו לעשות תחקירים ויגלו לנו משהו שאנחנו לא יודעים.

  18. בכלל, יש עודף בתכניות תחקיר בערוץ 10
    למה אי אפשר להסתפק בתחקירים של ישראל היום או ערוץ 20?
    יש שם תחקירים בכלל????
    מה הם עושים שם בכלל? רכילות פוליטית? פרופגנדה??

    אפשר להחזיר את כלבוטק. רפי גינת ישמח לחזור ולרדוף פושעים קטנים בעוד פושעים גדולים ישדדו את המדינה ללא מפריע

  19. אני ממליץ לראות את סרטון הפרידה מ(המטריד המיני??) גיל שפר
    יפה לראות איך ביבי מנצח על המקהלה
    אחד מנערי המקהלה הוא מנדבליט. נחמד לראות איך הוא מזמר בשביל ביבי
    אני לא חושב שמנדבליט יזמר נגדו
    רעיון נחמד. בלי שופט או בלי תובע – איך אפשר להיות אשם??

    1. אתה במקרה אלדד יניב עצמו? כי האובססיה שלך די מזכירה את שלו.

    2. כל מי שאכפת לו מהמדינה ויודע דבר או שניים

      יודע שראש הממשלה בישראל – אסור שישרת טייקונים או יהיה נגוע בשחיתות

      אני רוצה כבר שהחשדות יחקרו ומקווה שיוזמו

    3. אל האופק
      אתה רוצה שיחקרו שחיתויות ?
      לא זכור לי שראיתי תגובות שלך בעניין שתיקתו של בוז'י הרצוג בחקירה.
      לא זכור לי שראיתי תגובות שלך בעניין פואד.
      וגם לא ראיתי תגובות שלך כאשר אולמרט האשים את ברק בקבלת שוחד בענייינים בטחוניים. את זה לא צריך לחקור ?
      אהה , שכחתי , כמו כל השמאלנים יש לך מוסר סלקטיבי.

    4. להסטוריון:
      הבעיה עם בוז'י זה שלא מוצאים עליו משהו. הוא שתק כי כנראה לא נעים לו לשקר.
      ביבי הוא שקרן מדופלם ואני מניח שהוא היה שותק בחקירה כמו שהוא שותק מול התקשורת
      אני אשמח ואפילו אשמח לסייע למצוא משהו על בוז'י כי הוא צריך לעוף כבר – אתה לוקח עליך את המשימה?
      פואד הוא איש מושחת. מעריך את שלי שעלתה על זה ולא המליצה עליו לנשיאות
      אחרי שאולמרט האשים את ברק ובעקבות ההתעשרות המהירה שלו – אני מניח שברק יכול להיות מושחת. מה שעומד לזכותו זה יחסי האנוש הגרועים שלו

      היה נחמד שיעור ההסטוריה. מצטער שלא גלשתי אז באתר הזה (הוא היה קיים אז??)
      אני יודע שנוח לימנים כמוך להתעסק בהסכם אוסלו מהמאה שעברה
      הכל חוץ מלדבר על המחדלים הנוכחיים. והם מתרבים כאש בשדה קוצים
      ועוד לא הזכרתי את חיים כץ ודרעי סיבוב 2
      יש את מעץ וישראל ביתנו שלא מדברים על זה

      אז מה דעתך על ליברמן וביבי? צחים כשלג? הלו? שתיקה? בוז'י?

  20. הערכתי פעם את דרוקר כעיתונאי אמין ורציני…
    עד שיום אחד קראתי כתבה שלו על פרשת תאיר ראדה, ופשוט הזדעזעתי מההשתלחות הברוטלית שלו כנגד רומן זדורוב חסר הישע, שלכולם ברור שהוא חף מפשע.
    ואז הבנתי כתוצאה מכך שדרוקר איננו כתב עצמאי, אלא כתבלב המשרת את אדוניו – בעלי ערוץ 10.
    ותשאלו מדוע ערוץ 10 כל כך נגד רומן זדורוב? כי הם סגרו אחלה דיל עם הפרקליטות שמעבירה להם סקופים, בתמורה לטיהור הפרקליטות בפרשת זדורוב, והפרקליטות מצדה תעשה הכל על מנת לטהר את המחדל שלה בפרשת זדורוב.
    ותשאלו איך נוצר הדיל? כתב ערוץ 10 נשוי לבכירה בפרקליטות: אביעד גליקמן פרשן משפטי בערוץ 10 נשוי לעדי שמחוביץ' העובדת כסגנית הדוברת במשרד המשפטים , ומדבררת גם את מח"ש .
    על רקע זה, אינני מאמין לאף מילה של אדון דרוקר, כוונותיו אינן טהורות, הוא כתבלב בשירות האינטרסים האפלים של אדוניו, בעלי ערוץ 10 שלו אג'נדה מושחתת משלו, ועל כן  אתם לעולם לא תראו כתבה של דרוקר החושפת שחיתות אצל גורמים המאותרגים של ידי ערוץ 10 ממניעים אפלים.

    הנה הכתבה שבה דרוקר מתעלל בזדורוב:
     http://m.maariv.co.il/news/law/Article-536899

    1. לי לגמרי ברור שזדורוב אשם.
      אבל גם ברור לי שדרוקר נבזה.

    2. אם אתה רוצה לתפוס את דרוקר – תקרא דווקא על גל בק

      אבל דרוקר נכנס בגדולים, לא במובטל בן 50 שלא יכול להתנגד.

      דרוקר נכנס בכריש, בלוויתן – ביבי.
      אם הוא יזייף שם – הוא וערוץ 10 ייענשו בתביעה של מליונים
      אם יש דבר שלא חסר לביבי זה עורכי-דין. הם צצים כמו פטריות בערוצים השונים אחרי כל פרשייה.
      אז דבר אחד בטוח. דרוקר לא משקר והחשדות אמיתיים
      אני לא יודע אם הכל אמת, אבל נראה לי שזה מתקזז עם דברים שעדיין באפילה

  21. עד כמה שידוע לי האדם הזה עשה את מרב כספו משחיתות שלטונית. אם כך מה הבעיה להפיל אותו?

  22. נהנתניהו בדרך למטה.. אם תרצו או לא. כשל מוחלט בכל התחומים ועבירות קשות (לכאורה) שלא יותירו ברירה אלא לפתוח בחקירה.
    שיהיה בהצלחה למשפחת נתניהו.

    1. עד היום, ככל שטענו שהוא בדרך למטה הסתבר שהוא בדרך למעלה.
      למגינת ליבם של כל הנבזים והשונאים.

    2. you can fool some people sometimes – you cannot fool all the people all the time

      נגמרו לביבי הטריקים המלוכלכים (עמותות השמאל מסיעות אותם באוטובוסים, נוני מוזס, המופתי, טרור האש, השמאלנים שכחו מה זה להיות יהודים, פרס יחלק את ירושלים…)

      או שהוא ימציא חדשים או שהוא יטואטא החוצה בפעם השניה

      הדבר היחידי שאני יודע לבטח:
      כשהוא יפסיד – הוא ינטוש את הליכוד כמו בפעם הקודמת וישאיר לאחרים את העבודה המלוכלכת.
      אלא שהפעם אני לא רואה שום אריק שרון בליכוד של היום….

    3. בדרך למטה?נתניהו בונה על אנשים כמוך!!אתה רק מחזק אותו ואת ציבור הבוחרים שלו.כל כתבה נגדו וציבור הבוחרים שלו הולך וגדל.זאת עובדה בשטח.אתם בשמאל לעולם לא תחזרו לשלטון.הען לא רוצה אותכם יותר.

    4. אני איש מרכז. כחלוניסט.
      להיות ישר לא קשור לימין ושמאל.
      אני יודע שביבי חינך אותך שכל מי שנגדו הוא שמאלן
      אבל זאת לא ההגדרה

      אפשר לראות ממדינות שכנות כמו טורקיה שראש ממשלה לא ישר זה דבר שפוגע במדינה שלמה
      יש האומרים שאדם הפשוט לא יכול להיות ישר יותר מראש הממשלה שלו כי הוא לוקח ממנו דוגמא

      אני גם מאחל לנתניהו בהצלחה כנגד כל החשדות.
      לא הצלחה כמו של ליברמן שעד היום לא יודעים איך מליונים הגיעו לבת שלו שהיתה בת 21 ולנהג שלו (הנהג היחידי בעולם שהיה גם מנכ"ל חברה ולא עזב את עבודתו הראשונה…)

      אני רוצה שביבי יגיע לחקירה ויצא נקי!
      ככל שהזמן עובר זה רצוני נראה כמו חלום שלא יתגשם

    5. בעתיד המאוד לא רחוק יכניסו אנשים לכלא על דברים שאני עשיתי
      הוא היה עורך דין מזן חדש, שעיקר מומחיותו בקשרים עם החזקים, במניפולציות תקשורתיות, בניהול קמפיינים אלימים, בהגשת תביעות ענק ובעצירת תחקירים על שחיתויות פוליטיות של שועים ורוזנים. עכשיו אלדד יניב חושף הכל ומכה על חטא. ראיון

      18.04.2012 12:00
      גידי וייץ עקוב באתר התראות במייל
      שמור 624תגובות7250שתף בפייסבוק
      באביב 2007 נחת עו"ד אלדד יניב, אז ראש המטה של אהוד ברק במירוץ לראשות מפלגת העבודה, בשדה התעופה של וינה. מונית מקומית אספה את הגבר המחויט והמעונב לרובע הראשון והיוקרתי של וינה. יניב חמק לבניין אבן נאה וטיפס במעלית לביתו המעוצב של איל ההון מרטין שלאף, חברם הקרוב של דמויות מפתח בצמרת הפוליטית בישראל וחשוד במתן שוחד של מיליונים לראש הממשלה לשעבר אריאל שרון. שלאף, המארח האדיב והמנומס, הזמין את יניב לסעוד עמו ארוחת צהריים שהוכנה על ידי שף פרטי, פרס לו בעזרת מכונת חיתוך פרוסות דקיקות של בשר משובח ומזג יין טוב.

      "היתה איזו פרשה של סכסוך ארוך שנים בין מרטין שלאף לאהוד ברק", מגולל יניב לראשונה את נסיבותיה של הפגישה בבירה האירופית הצוננת. "שלאף טען שהוא העביר לברק תרומה של חצי מיליון דולר לסיבוב השני של הבחירות לראשות הממשלה ב-99'. ומשום שכלל לא היה סיבוב שני באותן בחירות, שלאף רצה לדעת מה עשו עם הכסף שלו.

      "פעם ראשונה הכרתי את הסיפור כשאהוד ברק התמודד מול עמי איילון, והגיע אלינו מידע ששלאף רוצה לעשות מהומה, לפגוע בברק. ואני נסעתי להיפגש עם מרטין כדי להסביר לו כמה חשוב שברק יהיה שר ביטחון אחרי מלחמת לבנון השנייה".

      print-image-1.1688032-1
      יש הון ויש שלטון ומישהו צריך להיות הממיר, מישהו צריך לחבר ביניהם. אני הייתי הכבל שמחבר ביניהם ינאי יחיאל
      אהוד ברק ידע על השליחות הזו?

      "בוודאי, אני נסעתי כדי לפתור את הבעיה הזאת. בוודאי. זו בעיה של אהוד ברק ושל מרטין שלאף, זו לא בעיה שלי. ואז אני נכנס לפגישה, שמסתיימת אחרי כמה שעות, ואני מגלה שאני לא הראשון שמסביר למרטין שלאף כמה חשוב שאהוד ברק יהיה שר ביטחון אחרי מלחמת לבנון וישקם את צה"ל. אני מגלה שגם אהוד אולמרט דיבר איתו לפני, והסביר לו את אותו הדבר".

      כך שלאף אמר לך?

      "כן".

      ובשיחה איתך, שלאף הביע זעם על ברק?

      "ברור. הזעם שלו היה מאוד ברור ומאוד פשוט: 'אני העברתי חצי מיליון דולר תרומה לקמפיין של הסיבוב השני, מעולם לא היה סיבוב שני, אף פעם לא החזירו לי את הכסף ואף פעם לא אמרו לי מה עשו איתו'. אבל אותי לא עניין הכסף שלו. אותי כל מה שעניין זה היה הקמפיין של אהוד ברק מול עמי איילון".

      איך אתה משקיף על השליחות הזאת היום?

      "כשהניצחון הוא תכלית הכל, אתה לא רואה בעיניים, אתה מכבה את הלב. ואתה אפילו לא צריך לכבות את המצפון, כי הוא מזמן נמצא אצלך בגרב. וכשאין שום דבר יותר חשוב מניצחון, אז אין לך לא קווים אדומים ולא קווים שחורים ולא קווים אפורים, ואני חציתי את כולם".

  23. הם לא המחנה שהקים את המדינה הם פשוט ניכסו לעצמם את כל הההצלחות ודחקו את האחרים כבולשביקים טובים

  24. בכתבה כתוב שאהוד ברק נוכח במפגש והעלה ספק בטוהר כוונותיהם של מבקריו של ראש הממשלה המושמץ. וכי מה עושה אדם עסוק כל כך כמו ברק במפגש כזה? וכי מה הוא בא לשמוע, הרי עבד עם ראש הממשלה ויש לו "שעות נוספות" אתו להכירו על כל כישוריו ומשוגותיו? – ובכן, אני משערת, לפי מה שקרה בעבר, שהלך זרזיר אצל העורב, כל המהלך הזה והמפגש הבזוי הזה הוא אחד מפרי מעלליו של מי שכשל נמרצות כראש ממשלה ורוצה מאוד לחזור " להצעיד את המדינה לקראת שלום; קרי ימות המשיח" – מסייע לו משרתו, שמסתבר שמוכן לעלות שוב על פני הרקק בעזרתו של מי שבעט בו במשך השנים. בעיניו של אלדד הרואה עצמו גם שר בישראל ואפילו ראש ממשלה הכול בהישג יד, שכן כל אמצעי כשר בעיניו.

  25. ממש כואב על אלדד יניב שיסיים את חייו (עד 120) מריר נפש בידיעה שנתניהו עדיין משמש כראש ממשלה

  26. ישנה קשירת קשר ברורה נגד ראש ממשלה על רשויות החוק לפתוח בחקירה .

  27. . יניב אלדד איש מפתח בפרשת העמותות של אהוד ברק. בבחירות 1999 היה אחראי לגיוס בריונים עבריינים פרשה ידועה באותה מערכת בחירות אומללה היא מותו של פעיל הליכוד רחמים חברוני. כזכור, פעילי עמותות ברק גירשו באגרסיביות את פעילי הליכוד מהצמתים, והאחרונים התלוננו כבר אז כי עבריינים מקומיים גויסו על-ידי אנשיו של ברק לצורך כך. באחת הפעמים הוכה פעיל הליכוד רחמים חברוני ומת
    . נזכיר כי מדובר באותה משטרה שהניחה לאנשים שנחשדו בקניית שלטון בכסף לשתוק בחקירות מבלי שנאלצו לשבת יום אחד במעצר לצורך אותה חקירה. נזכיר כי לא הרצוג, לא טל בורנשטיין עצמו נהנו אז מחסינות, לפחות לא חסינות פורמלית, ומשטרת ישראל הצליחה למסמס לחלוטין חקירה על מיליוני שקלים שחולקו באופן בלתי חוקי לעיניהם של עשרות רבות של עדים

  28. הפעילות הזאת מבטיחה לנתניהו עוד שנים רבות בשלטון.
    ככל שירבו הנסיונות האנטי-דמוקרטיים להפיל ראש ממשלה נבחר – כך יזכה ליותר תמיכה מהעם.

    כשאנשים מהצד החלש של המפה הפולטית ממשיכים לעשות, ביתר שאת, את אותן טעויות זחוחות – זה רק משרת את האינטרס של הצד החזק.

    אם כל מה ששני הליצנים האלו עושים מתיישב עם מציאות שבה נתניהו הוא ראדש הממשלה שמכהן הכי הרבה זמן בהיסטוריה הישראלית – שימשיכו לעשות את מה שעושים….חחחח

  29. אם ביבי יתפתר והממשלה תיפול, אז יהיו בחירות וביבי יבחר מחדש. אין כל סיכוי שהסמול ינצח בבחירות.

  30. אלדד יניב הוא אדם בלתי נסבל אין בו שמץ של אמת! דרוקר הנו אומר אמת! ומזה כולם יראים!!!!!!!!רק דרוקר אומר אמת!!!!!!!!!!!!!כולם משקשקים מהנאמר!!!!!!!

  31. הבעיה היא שהמפלגות מתמודדות בבחירות רק על יו"ש .כך עניין הדיור ,הריכוזיות במשק ,המחירים המופקעים ,העניים בישראל ,תקציב צה"ל ופנסיות בגיל 45 ,כל אלה שלוקחים מהקופה הציבורית ללא חשבון -כל הנושאים הללו נדחקים לקרן זוית.עם כל הכבוד לנתניהו הרי בעניין החברתי ממשלותיו כשלו .עדיין יש עבודה רבה מול ה b.d.s ובעניין כל העמותות שמקבלות מימון מחו"ל ועניינן לא טופל רק דוברר .אך בדיור ובמחירים נתניהו כשל.מעמד הביניים משלם הרבה ולא מקבל תמורה בשירותים .גם התחבורה הציבורית עדיין אינה ראויה .

  32. יניב הזוי…ברברן…ראו מה עשה כנגד ברק כשהיה יד ימינו..איש שפיו וליבו מזייפים אחד את השני…ניסה להיות פוליטיקאי ועף קיבינימט…תסתכחו היטב איך בנויה פדחתו ותבינו מה יש בתוכה….לא יעזור לו ולמריעיו מאומה

  33. חבל שאתם חוששים לפרסם קצת בהומור וקצת בסרקאזם את האמת על יניב אלדד, המטיף בשער, כנגד ביבי והיועץ המשפטי אביחי מנדלבליט, היה בעבר אחד מל"ו צדיקים, שהקיפו את ראש הממשלה המוצלח ביותר מאז ומעולם עלי תבל, ואף בכלל הגלקסיות, אהוד ברק, אשר מעולם לא ברח משדה הקרב, והצטיין, כמו גם אנשיו (אלדד יניב ,בוז'י הרצוג ואחרים) במעשיהם הכשרים והצחים כשלג !.

  34. לא מבין מה הבעיה בדבריו.
    לרגע לא נרמז שהוא תופר תיק או מעליל עלילות.
    הוא מדבר על כך שמתקיים לחץ על בעלי התפקידים לבצע את עבודתם נאמנה.
    הגיוני וסביר

  35. יניב הצליח. מנדלבליט הרים ידיים, הלחצים כמו של יניב וחבורתו,התיקשורת השמאלנית, ההפגנה ליד ביתו בפתח-תיקווה, הכריעו אותו. האם הדרך להפקרת נתניהו נפתחה ?

  36. מדוע לכל הרוחות לא עושים דברים דומים לעתונאים שסרחו. לבטח ימצאו אצלם דברים שהם מחפשים אצל ראש הממשלה. אולי הגיע הזמן שיטעמו מהמרק שהם מבשלים

  37. הסיבה שאובמה, קרי, השמאל, הקרן על שלוחות הארס שלה ושאר שונאי ישראל מנסים לפגוע בראש הממלשה הנבחר של ישראל, זה פשוט בגלל שהם מבינים שזו הדרך הבטוחה לפגוע בעם ישראל

  38. בעיני זה ילדותי לנפנף כל הזמן עים המשפט הריק ״רק לא ביבי״וכ׳ו..
    כי הוא לא הבעיה הוא מוצלח עים קבלות..!
    הבעיה היא שאתם לא מצליחים להתרומם רובכם אנשים בינוניים ומטה שמרוב קנאה לא נותנים דריסת רגל לכוכבים מבחוץ
    ואתם הולכים ומדרדרים
    את ביבי ממליך הרוב לא חשוב כמה תצעקו ׳די ביבי..

  39. אינני יודע שום פרט ואפילו לא עלות ה"מתנות" ואפיונן.
    אני כן יודע שאחת בשם הילרי קלינטון זכתבה בהמון "מתנות" ונכון שזה פגע בסיכוייה להיות הנשיא(ה) אבל בסופו של דבר, החשדות לא הביאו לחקירות (בניגוד לשימוש שלה בשרת עצמאי) אז כנראה הטיפול בתחוםם הזה צריך להיות פחות משטרה ויותר ציבורי אלא אם כן יש קשר עסקי-מסחרי ישיר בין הכסף שניתן (או שלא) לבין החלטה קונרקטית של הפוליטיקאי.

  40. גם אם נתניהו יפול )אני בספק( הליכוד יתחזק כל אלה שעזבו בגלל ביבי יחזרו ויש מספר לא קטן של מנהיגים טובים בליכוד שאולי הם ידאגו לצדק חברתי

  41. אלדד איש הזוי.כל יום מוצא "אויב להלחם בו"פעם ברק היום ביבי.האיש אינו יציב וטעון אשפוז

  42. אני לא מבין, כל כך הרבה מלל ולא התייחסות ראויה אחת לתוכן שאלדד יניב מציג – וזה ראש ממשלה מושחת, שפגע בכלכלה של כל משפחה, שיצר פער עצום בין עניים לעשירים, שהכשיר את האנשים הכי לא ראויים לעמוד בתפקידים שלהם ובראש כמובן שרת ה"תרבות".
    בן אדם שרודה בממשלה ובשריה, שרודה בחברי מפלגתו, בן אדם שהשתלט על אינסוף תיקים רק כדי להמשיך את משע השחיתות המשוגע שלו.
    יש כל כך הרבה דברים קשים שנתניהו עשה – ואלדד יניב קם ומגיב לזה ואומר – כזה מנהיג לא יהיה.
    אבל אתם מתמקדים בשמאלניות שלו, שלא מעניינת אותי בשיט, אבל מתעלמים מהעיקר – טענות חמורות וקשות כלפי ביבי – וכולן מוצדקות. איפה מצאתם דופי בטענות עצמן נגד מה שביבי עושה?!?!

    במקרה הייתי בשיחה הזו של אלדד יניב, והייתי שמח שתתעמתו עם הנתונים. אחרת, סתם שנאת חינם.

  43. אלדד שבתאי מסוכן לדמוקרטיה ואינני מבינה מדוע שלטון החוק לא מטפל בו כחוק אלא אם כן קיימים גורמים מושחתים במשטרה, בבג"ץ ובפרקליטות שמשתמשים בו כמו שממשלת רבין והשב'כ שלו השתמשו ב'שמפניה' שלהם אבישי רביב? משהו מסריח עם האפל הלז מהעמותות המושחתות של ברק ובוז'י!

  44. נראה שהכתבה הזו הוכתבה ע"י נתניהו. כפי שהכתיב כתבות בעיתונים אחרים.

    נתניהו ועושי דברו כמנהגם בקודש, במקום להתמודד עם הבעיות מוצאים דמות לתקוף ולשסות בה את החסידים השוטים.

    מי זה אלדד יניב?

    משטרת ישראל חוקרת פרשיות שראש הממשלה קשור בהם. היא לא עושה זאת על פי הנחיתו של יניב אלא כיוון שיש בידיה מספיק ראיות המצדיקות חקירה.

  45. כִּי יָקוּם בְּקִרְבְּךָ נָבִיא אוֹ חֹלֵם חֲלוֹם וְנָתַן אֵלֶיךָ אוֹת אוֹ מוֹפֵת. וּבָא הָאוֹת וְהַמּוֹפֵת אֲשֶׁר דִּבֶּר אֵלֶיךָ לֵאמֹר נֵלְכָה אַחֲרֵי אֱלֹהִים אֲחֵרִים אֲשֶׁר לֹא יְדַעְתָּם וְנָעָבְדֵם. לֹא תִשְׁמַע אֶל דִּבְרֵי הַנָּבִיא הַהוּא אוֹ אֶל חוֹלֵם הַחֲלוֹם הַהוּא כִּי מְנַסֶּה יְהוָה אֱלֹהֵיכֶם אֶתְכֶם לָדַעַת הֲיִשְׁכֶם אֹהֲבִים אֶת יְהוָה אֱלֹהֵיכֶם בְּכָל לְבַבְכֶם וּבְכָל נַפְשְׁכֶם. אַחֲרֵי יְהוָה אֱלֹהֵיכֶם תֵּלֵכוּ וְאֹתוֹ תִירָאוּ וְאֶת מִצְו‍ֹתָיו תִּשְׁמֹרוּ וּבְקֹלוֹ תִשְׁמָעוּ וְאֹתוֹ תַעֲבֹדוּ וּבוֹ תִדְבָּקוּן. וְהַנָּבִיא הַהוּא אוֹ חֹלֵם הַחֲלוֹם הַהוּא יוּמָת כִּי דִבֶּר סָרָה עַל יְהוָה אֱלֹהֵיכֶם הַמּוֹצִיא אֶתְכֶם מֵאֶרֶץ מִצְרַיִם וְהַפֹּדְךָ מִבֵּית עֲבָדִים לְהַדִּיחֲךָ מִן הַדֶּרֶךְ אֲשֶׁר צִוְּךָ יְהוָה אֱלֹהֶיךָ לָלֶכֶת בָּהּ וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ. כִּי יְסִיתְךָ אָחִיךָ בֶן אִמֶּךָ אוֹ בִנְךָ אוֹ בִתְּךָ אוֹ אֵשֶׁת חֵיקֶךָ אוֹ רֵעֲךָ אֲשֶׁר כְּנַפְשְׁךָ בַּסֵּתֶר לֵאמֹר נֵלְכָה וְנַעַבְדָה אֱלֹהִים אֲחֵרִים אֲשֶׁר לֹא יָדַעְתָּ אַתָּה וַאֲבֹתֶיךָ. מֵאֱלֹהֵי הָעַמִּים אֲשֶׁר סְבִיבֹתֵיכֶם הַקְּרֹבִים אֵלֶיךָ אוֹ הָרְחֹקִים מִמֶּךָּ מִקְצֵה הָאָרֶץ וְעַד קְצֵה הָאָרֶץ. לֹא תֹאבֶה לוֹ וְלֹא תִשְׁמַע אֵלָיו וְלֹא תָחוֹס עֵינְךָ עָלָיו וְלֹא תַחְמֹל וְלֹא תְכַסֶּה עָלָיו. כִּי הָרֹג תַּהַרְגֶנּוּ יָדְךָ תִּהְיֶה בּוֹ בָרִאשׁוֹנָה לַהֲמִיתוֹ וְיַד כָּל הָעָם בָּאַחֲרֹנָה. וּסְקַלְתּוֹ בָאֲבָנִים וָמֵת כִּי בִקֵּשׁ לְהַדִּיחֲךָ מֵעַל יְהוָה אֱלֹהֶיךָ הַמּוֹצִיאֲךָ מֵאֶרֶץ מִצְרַיִם מִבֵּית עֲבָדִים. וְכָל יִשְׂרָאֵל יִשְׁמְעוּ וְיִרָאוּן וְלֹא יוֹסִפוּ לַעֲשׂוֹת כַּדָּבָר הָרָע הַזֶּה בְּקִרְבֶּךָ. כִּי תִשְׁמַע בְּאַחַת עָרֶיךָ אֲשֶׁר יְהוָה אֱלֹהֶיךָ נֹתֵן לְךָ לָשֶׁבֶת שָׁם לֵאמֹר. יָצְאוּ אֲנָשִׁים בְּנֵי בְלִיַּעַל מִקִּרְבֶּךָ וַיַּדִּיחוּ אֶת יֹשְׁבֵי עִירָם לֵאמֹר נֵלְכָה וְנַעַבְדָה אֱלֹהִים אֲחֵרִים אֲשֶׁר לֹא יְדַעְתֶּם. וְדָרַשְׁתָּ וְחָקַרְתָּ וְשָׁאַלְתָּ הֵיטֵב וְהִנֵּה אֱמֶת נָכוֹן הַדָּבָר נֶעֶשְׂתָה הַתּוֹעֵבָה הַזֹּאת בְּקִרְבֶּךָ. הַכֵּה תַכֶּה אֶת יֹשְׁבֵי הָעִיר ההוא [הַהִיא] לְפִי חָרֶב הַחֲרֵם אֹתָהּ וְאֶת כָּל אֲשֶׁר בָּהּ וְאֶת בְּהֶמְתָּהּ לְפִי חָרֶב. וְאֶת כָּל שְׁלָלָהּ תִּקְבֹּץ אֶל תּוֹךְ רְחֹבָהּ וְשָׂרַפְתָּ בָאֵשׁ אֶת הָעִיר וְאֶת כָּל שְׁלָלָהּ כָּלִיל לַיהוָה אֱלֹהֶיךָ וְהָיְתָה תֵּל עוֹלָם לֹא תִבָּנֶה עוֹד. וְלֹא יִדְבַּק בְּיָדְךָ מְאוּמָה מִן הַחֵרֶם לְמַעַן יָשׁוּב יְהוָה מֵחֲרוֹן אַפּוֹ וְנָתַן לְךָ רַחֲמִים וְרִחַמְךָ וְהִרְבֶּךָ כַּאֲשֶׁר נִשְׁבַּע לַאֲבֹתֶיךָ. כִּי תִשְׁמַע בְּקוֹל יְהוָה אֱלֹהֶיךָ לִשְׁמֹר אֶת כָּל מִצְו‍ֹתָיו אֲשֶׁר אָנֹכִי מְצַוְּךָ הַיּוֹם לַעֲשׂוֹת הַיָּשָׁר בְּעֵינֵי יְהוָה אֱלֹהֶיךָ. "

  46. הכתבה הזו היא גוש שלם של פייק נויז. אין שום עובדות ואין כלום

  47. המשפט הזה הכי חמור: ״… על פי יניב, שופטי בית משפט העליון מושפעים גם הם מהדיווחים של דרוקר ושל עיתונאים נוספים. “שופטי בג”ץ גם רואים טלוויזיה ורואים מה מדווחים על מה שקורה”,
    אני מסיק מזה שלביבי אסור להגיע לבית משפט כי לצדק הוא יזכה שם.
    חמור ועצוב.

  48. אין ספק, היה זה דיון הזוי ובזוי בהשתתפות קהל שמאלני המשתוקק בכל מאודו להחליף לשלטון הבולשביקי האדום. ברם, הוא נתקל בתשפוכת של מי מדמנה רעילים, שתובלו בקונספירציות ומניפולציות.
    והדובר שטוען שכל האמצעים כשרים להורדת ראש הממשלה שואף להיות ראש ממשלה באמצעיו חסרי הכריזמה והכישורים הנדרשים לתפקיד?