קרב חייו של גל הירש הוא גם קרב על הדמוקרטיה

סרטה של אילה חסון על מסכת היסורים שעבר המועמד למפכ"ל מצד מערכת דורסנית וחתרנית הוא צפיית חובה לכל אזרח

התחלה של ניקוי? תא"ל במיל' גל הירש | צילום מסך

ביום ה-12 בחודש נובמבר 2018 הגיע תנ"צ גיא ניר לוועדת הפנים של הכנסת, להשתתף דיון מיוחד שיזם יו"ר הוועדה דאז ח"כ יואב קיש תחת הכותרת "חשש משימוש בחקירות רדומות לטובת סיכול פוליטי". לאותו דיון התייצבו מספר גדול מהרגיל של חברי כנסת וכתבים אך הדברים החמורים שנאמרו בו לא קיבלו את ההד המספיק. במשך יותר משעתיים פרס ניר מסכת רחבה של התנהלות חמורה בשורות המשטרה, בין היתר באמצעות החזקת מידע רגיש על אנשים מסוימים, במטרה ליצור מולם מאזן אימה או להשתמש בו בבוא היום כדי לסכל מינויים.

אחד מאותם יעדים לאיסוף מידע היה גל הירש, לגביו קבע תנ"צ ניר באופן חד-משמעי כי נערך למינויו כמפכ"ל סיכול מכוון ומתוכנן, והוא לא המקרה היחיד: "זאת השיטה שקיימת ומונהגת. היא עובדת ומצליחה ובמשך השנים הם רק השתכללו בה. אלה האנשים שיושבים במקומות הכי רגישים באגף החקירות ובלהב 433, יש להם גישה לכלים משמעותיים וחודרניים, והם יעשו עוד סיכולים".

עוד קודם לכן נחשף בפרסומים שונים חלק ממה שהתרחש במשטרה ובפרקליטות באותם ימים, וכיצד גורמים בכירים באותם גופים פעלו לכאורה לסיכול מינויו של הירש. בין השאר ניתן לציין את ההקלטות שנחשפו בחדשות 2 בהן נשמע ניצב מני יצחקי (מחברו של 'מסמך יצחקי' שמרכז מידע על אישי ציבור) מנסה לכאורה להשיג מידע מפליל על הירש, או מקרה אחר שנחשף בחדשות 10 ובו פנה יצחקי לקצינה אחרת וביקש ממנה באופן ישיר להוציא מידע.

בכל השנים האלה הירש עצמו סבל מרדיפה אישית חסרת היגיון וטעם שגבתה ממנו מחירים אישיים ומשפחתיים כבדים, כאשר כל חטאו היה בהסכמה להתייצב למשימה. מסכת הייסורים הזו נפרסת באופן מטלטל בסרטה של אילה חסון ששודר אמש בחדשות 13 ומהווה מסמך חשוב לצפייה עבור כל אזרח – סיפור אנושי ואישי אבל גם עם לקח חשוב מאוד לכולנו.

הסיפור התחיל כאמור עם הסכמתו של הירש לבקשת השר ארדן להתמנות למפכ"ל, ומאותו הרגע "נפתחו שערי הגיהינום", כפי שהגדיר זאת בסרט. הרפרטואר מוכר לכל מי שקצת עוקב אחרי אקטואליה בישראל: חקירות תפורות מתוך שברי ידיעות וקצוות חוטים, תדרוכים והדלפות לתקשורת, פרקליטים להוטים ועדי מדינה מפוקפקים, פוליטיקאים שחסמו בגופם ניסיונות לבדיקה ומעל הכל גילדה שמתעלמת מהחוק או מהחלטות נבחרי הציבור. מערכת שאמורה לשמור על החוק אך מפרה אותו ברגל גסה.

בדרך נדרסו לחלוטין חייו של אדם אשר הקדיש אותם לשירות המדינה, ובתמורה קיבל עסקים הרוסים, משפחה בטראומה ובריאות מתדרדרת. כל המאפיינים האלה הם גם ההוכחה המושלמת לטענות ותיקות של רבים בימין על 'דיפ-סטייט' בישראל: בזמן שכל אותם קצינים ובכירים לשעבר שהיו שותפים לקנוניות מהסוג הזה ולטיוחן נהנו מחסינות ומעולם לא נתנו דין וחשבון על מעשיהם, דווקא גיא ניר שחשף את השחיתות מצא עצמו נרדף על ידי המערכת.

בסרטה של חסון מספר השר לשעבר ארדן כי בחר בהירש כמועמד מחוץ למשטרה, בעיקר מתוך רצון לבצע "ניקוי אורוות" בארגון שהיה אז בשפל תדמיתי וציבורי. אך ניקוי האורוות שהיה צריך להתבצע במשטרה ובפרקליטות לא התרחש גם לאחר סערת הירש, החקירות בעניינו נסחבו במשך שנים והוא מסובך עד היום בהליכים משפטיים הזויים כל כך עד שאיש השמאל ושר המשפטים לשעבר אמנון רובינשטיין התגייס גם הוא להגנתו.

זו גם הסיבה שכל אזרח בישראל, מימין או משמאל, חייב לצפות בסרט על הירש – ניקוי אמיתי הוא אינטרס של כולנו והוא יכול להגיע רק מתוך דרישה ציבורית רחבה שתחייב את נבחריו לפעול באמת. את העוול שנעשה לגל הירש אולי כבר מאוחר מדי לתקן, אבל את הדמוקרטיה הישראלית אסור לנו לאבד.


עקבו אחר ׳מידה׳ גם ברשתות החברתיות:

  

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

17 תגובות למאמר

  1. מדינת ישראל איננה מדינה בכלל. היא מנוהלת על ידי כמה פולנים זקנים שהשתלטו עליה באמצעות בג"צ הגיב:

    מדינת ישראל איננה מדינה בכלל. היא מנוהלת על ידי כמה פולנים זקנים שהשתלטו עליה באמצעות בג"צ ושודד הים המשפטי המכוער עם הפלולות על הפרצוף המגעיל והרוע – אהרון ברק ושיטותיו הדיקטטוריות והנכלוליות כפי שהגדירו פרופ' פוזנר.

    מדינת ישראל זוהי עיירה גלותית עם פריץ יהודי ונתינים אומללים.

    פריצים עם פנסיות שהם חצי מתקציב המדינה – חוצפנים ושודדים של הקופה הציבורית. מאה אלף לחודש.

    כל מילה שאמר אתמול לברוב הרוסי שהאנטישמים הכי גדולים הם יהודים – הוא דייק עד המילימטר.

    האנטישמים הכי נוראיים הם יהודים. ורבים מהם חיים פה בינינו. בסמאל (דרך אגב – שמו של השטן בתלמוד).

    מה היה קיסינגר? מה הוא ג'ורג' סורוס? מה פה בארץ כל האנטישמים שפוצחים את הג'ורה כל בוקר ומוכרים אותנו מחדש לתנורים וגזים של גויים?

    כשקמה המדינה אמר השר שפירא שלישראל הסתננו המוני קציני וקצינות אס אס כדי להימלט מגורלם.

    עם המייצר את הרעל עימו הורגים אותו בסוף וצוחקים לו בפרצוף כשמכניסים אותו לתנורים ולמקלחות. אהבלים ומטומטמים. לא מבינים כלום בלאומיות, ביהדות, בהיסטוריה, בזכויות. בכלום. אפסים ריקים מתוכן.

    חסרי בושה, חסרי אהבת עמם, חסרי יהדות, חסרי מוסר, חסרי מעצורים, חסרי מוח, חסרי לב, חסרי הבנה כלשהי.

    אין לנו לא מדינה ולא הנהגה.

    כולם אפסים נוכלים שקרנים גנבי דעת, מעמידי פנים, מסיכות מכוערים, מלהגים עם אוויר חם במוח ובפה.

    ******************

    פה נעוצה כל הבעיה. זה שורש החיסול של המדינה שלנו ושל העם שלנו ושל הזכויות שלנו הגוברות על כל זכות אחרת:

    יש לחסל את בג"צ במתכונתו הנוכחית בה השופטים בוחרים את עצמם בעצמם באמצעות ועדה חשאית המתנהלת בלא נהלים כתובים, לפי קריטריונים לא ברורים, באמצעות מסלולים עוקפי ועדה סטטוטורית. יש לבטל את כל השיטה הזו.

    את השופטים תבחרנה, כמו בכל העולם הדמוקרטי, אך ורק ממשלות ישראל המתחלפות ורק לאחר שימוע עומק בכנסת, במהלכו תובררנה עמדות המועמדים ויחסם לעם היהודי ולזכותו על ארצו, הקודמת לכל זכות אחרת.

    מי שיש לו בעיה עם ההמנון או הדגל לא ישמש שופט במדינה היהודית.

    יש לקבוע בחוק שהיועץ המשפטי לממשלה ייבחר אך ורק על ידי הממשלה, כראות עיניה ובהתאמה עם האידיאולוגיה הפוליטית שלה ולא יונחת כפי שקורה היום, כאחד מרשימה שבג"צ קובע.

    יש לקבוע בחוק שהיועץ הינו אך ורק יועץ ואינו קובע דבר לגבי מדיניות הממשלה או מינוייה לתפקידים שונים – שכן כך מתבצעת אידיאולוגיה הלכה למעשה.

    אהרון ברק הוא שקבע בפסיקה הזויה שעצות היועץ יחייבו את הממשלות ומאז שולט היועץ מטעם בג"צ על המדינה. יש לבטל את הפסיקה – שאינה מעוגנת בחקיקה כלשהי.

    אשר לטענה שהפקדת סמכות המינויים במערכת המשפט בידי הכנסת תביא לפוליטיזציה פסולה של ההליך, התשובה היא פשוטה:

    אם הכנסת כשירה לשרת כנציגת העם לצורך חקיקת חוקים שבכוחם אף לחייב כנסת עתידית, יהיה זה מופרך ואף מגוחך לטעון שהיא איננה כשירה לאשר את המינויים לאותו גוף אשר יפרש את החוקים שהיא חוקקה.

    מנגנון דמוקרטי חדש לבחירת שופטים חיוני לא רק לשימור מעמדו של בית משפט החשוף לביקורת ציבורית גוברת. הוא אף ימלא תפקיד חשוב בחיזוק הדמוקרטיה הישראלית בכללותה.

    בין התופעות המסוכנות ביותר העלולות לאיים על משטר דמוקרטי בולטת התפתחותה של תחושה בקרב העם שדעתו אינה נחשבת, שאין לו כל שליטה על מושליו וכי אין טעם אפוא שייטול חלק בענייני ציבור.

    השיטה הנוכחית למינוי השופטים בישראל מעודדת בדיוק את התפשטותה של מחלה זו, שכן המסר שלה הוא שאין להותיר בידי נציגיו הנבחרים של העם את ההחלטות החשובות ביותר ושמשום כך הרכב בתי המשפט חייב להיקבע בידי ועדה סגורה.

    ממשלת "ימין" ממנה רדיקלים סמולנים חסרי כישורים לרמטכ"ל, נגיד הבנק, פרקליט המדינה.

    ממש לא מדובר באליטה כי אם בכנופיה פיאודלית כמו בירדן, מצרים וסוריה.

    1. מבינה את הזעם שלך. העברת במילים את התחושות שלי למ שקורה פה.

  2. אי אפשר לנהל בארץ שום קרב לטובת כלום ואף אחד כל עוד 15 הפולנים הזקנים בבג"צ שולטים באמצעות כל זרועות התמנון במוסדות המדינה הגיב:

    בג"צ זו מוטציה אידיאולוגית רעילה של מרקסיזם, ניאו מרקסיזם, פוסט מודרניזם, פמיניזם, אנרכיזם וכוחנות מזוקקת

    המצב בו ביטויים הדמוקרטי של רוב אזרחי מדינת ישראל מדוכא על ידי המערכת המשפטית והתקשורתית שלה, יכול להוביל את החברה בישראל למקומות רעים מאוד.

    הקלטה נוספת של אחד האנשים המושחתים ביותר שידעה מדינת ישראל, מנדלבליט ה״אחוז בגרונו״ והאיש שאחראי מטעם עצמו על ה ״DNA היהודי״, מגלה לנו ש״ניצלנו בחסדי שמיים״, כי ״נתניהו סיכן את הדמקורטיה״. לפניו הייתה זו בייניש שסיפרה כי ״יש קונצנזוס שנתניהו פגע בשלטון החוק״, ולפניה היו רבים נוספים שטענו את אותה הטענה.

    כל אותם אנשים שאחזו בתפיסה זו מייצגים את השקפת עולמן של האליטות המשפטיות והתקשורתיות בישראל, קונצנזוס בעיני עצמם, לפיה, רוב הציבור היהודי כיום מהווה סכנה לדמוקרטיה, המהותית כמובן. וזאת עקב ערכיו השמרניים והמסורתיים שלדעת האליטות אינן עולות בקנה אחד עם ערכיהם האוניברסליים, ההומניסטיים, האנטי-לאומיים והרב-תרבותיים.

    הדמוקרטיה שהם מייצגים, טוטאלטרית בהווייתה, רואה את התגלמות הדמוקרטיה בשלטון המבוסס על סט הערכים שהוזכר ובפרשנות אותה הם מעניקים לו. באם סט הערכים הזה, ואופן פרשנותו, אינו מנחה את השלטון, הדמוקרטיה חדלה מלהתקיים ומי שמייצג את המחנה ה״אנטי-דמוקרטי״, גם אם הוא רוב לגיטימי, מהווה ״סכנה לדמוקרטיה״, ולכן בהכרח ״מסכן את שלטון החוק״, גם אם לא עשה דבר שיש בו עבירה על החוק הכתוב, שנופל בחשיבותו מהחוק הבלתי-כתוב.

    החוק הבלתי כתוב הוא התורה שבעל פה שניצבת בליבה של הדמורטיה ה״מהותית״ ורק מתי מעט אוחזים בידיהם את היכולת לפרש אותו בהתאם לנסיבות המשתנות. החוק הכתוב עם שנקבע על ידי הרשות המחוקקת, הוא טקסט חלול שעובר דקונסטרוקציה מתמדת על ידי כוהני הכנסייה שמתווים את עיקרי האמונה המעודכנים, עבור חברי הכת, על פי הצרכים המשתנים. החוק הוא המשמעות שהם מעניקים לטקסט, ו״סיכון החוק״ הינה הדבקות בטקסט כלשונו במידה והיא סותרת את הפרשנות המעודכנת או גרוע יותר, מערערת על ההגמוניה של פרשני החוק.

    נאורי דורות ישראל

    בשרשרת הדורות של העם היהודי, הם רואים את עצמם בדומה לתנאים והאמוראים שפירשו את התורה שבכתב ובעל פה, אם כי התורה שהם מעבירים הלאה למקורביהם ולשיבוטיהם האידיאולוגים איננה קשורה בשום אופן למורשתו העתיקה של העם היהודי אלא לתורתו של השמאל הרדיקלי, האנטי-לאומי, אנטי-יהודי, אנטי-ליברלי ואנטי-פלורליסטי.

    מדובר במוטציה אידיאולוגית, תערובת רעילה של מרקסיזם, ניאו-מרקסיזם, פוסט-מודרניזם, פוליטיקת הזהויות, פמיניזם רדיקלי, אנרכיזם וסתם כוחנות מזוקקת, המשמרת את קיומה באמצעות רמיסת ערכיה של הדמוקרטיה הליברלית (ליברליזם מסורתי) המערבית כפי שהתפתחה במאה התשע-עשרה מתוך עידן הנאורות.

    השמאל הציוני ההיסטורי של מדינת ישראל, החזיק בתפיסת עולם הדוגלת בדמוקרטיה הליברלית המסורתית, אולם ייצוגה הפוליטי והאינטלקטואלי של האידיאולוגיה הזו, שראתה במדינת ישראל היהודית ובציונות את הבסיס המשותף, חלף מן העולם, בין השאר כאחת מתוצאות הלוואי של הסכמי אוסלו, ופינה את מקומו לשמאל הרדיקלי שהשתלט לחלוטין על השמאל הציוני והעלים לו כל זכר פוליטי ואינטלקטואלי.

    השמאל הרדיקלי מעולם לא ראה בדמוקרטיה הליברלית המסורתית שיטת שלטון לגיטימית אלא אם בכוחה לשרת אותו ובאופן עקבי גלש תמיד לכיוונן של ״דמוקרטיה עממית״ או ״דמוקרטיה מהותית״, שתיהן בפועל מייצגות שיטת משטר של דמוקרטיה טוטליטרית.

    המאבק של הימין כיום הוא מאבק שהשמאל לא יאפשר להכריע אותו בדרך דמוקרטית מסורתית וחובה על כולם להבין את הדברים.

    במובן זה מתנהל בישראל מצב מסוכן מאוד שבו שני המחנות הניצים, לא מתווכחים על הנושא המהותי אלא גרוע מכך, לא מסכימים על דרך ההכרעה בנושאים המהותיים העומדים על הפרק.

    בעוד הימין ממשיך לתמוך בדמוקרטיה הליברלית המסורתית המבוססת על הפרדת רשויות ברורה והכרעת הרוב, הנהגת השמאל בישראל, איננה מוכנה לקבל את השיטה הדמוקרטית המסורתית משום שזו כבר איננה משרתת אותם.

    מכאן ההכשר שסיפקו למעשה הנוכלות הבלתי נסלח של בנט ולגניבת הבחירות בפועל, שהתבססה על הולכת שולל מסוכנת של מאות אלפי בוחרים.

    מאותו מקור אידיאולוגי נובעת תפירת תיקי נתניהו שאיננה נחשבת כפשע בעיניהם אלא ההיפך, מעשה נאצל שב״חסדי שמים״ הציל את הדמוקרטיה המהותית (טוטאליטרית) ואת ״שלטון החוק״ משלטונו של הרוב שאינו לגיטימי בעיניהם.

    מבחינתם, אף עדות שתוכיח את חפותו של נתניהו לא תשנה את אשמתו, מאחר ואשמתו של נתניהו איננה נובעת ממעשיו, אלא היא תולדה של דעותיו והמחנה אותו בחר לייצג ולהוביל, ולכן היא נקבעה אפריורי והתיקים נועדו לתת את הקישוט המשפטי, בדיוק כפי שהבחירות באיראן או סוריה, נועדו לתת את החזות הלגיטימית לדיקטטור השליט. בשני המקרים מדובר בהליכים שנועדו להשליט ״סדר״ על הרוב אבל בו בזמן לאפשר לרוב ליהנות ממראית עין סימלית שממילא חסרה משמעות פרקטית.

    קודם הרשעה, אחר כך נראה

    המשתמע מהנאמר הוא כי בהינתן ההליך המשפטי הנוכחי שעד כה הפריך לחלוטין את כתב האישום והוכיח את אשמתה של קבוצת פרקליטים בפרקליטות, ביחד עם מנדלבליט, בביצוע הפיכה דה-פקטו – שעבור פלח אוכלוסייה מסוים במדינת ישראל, לא תהיה שום דרך להוכיח את חפותו של נתניהו באמצעים משפטיים לגיטימיים.

    בכך גלשה מדינת ישראל אל אזור דמדומים מסוכן ונפיץ מאוד שבו שני המחנות האידיאולוגיים העיקריים בישראל אינם מסכימים על שיטת השלטון במדינת ישראל ובפועל צד אחד, השמאל הרדיקלי, הכריז מלחמה על מחנה הרוב מתוך כוונה ברורה למנוע ממנו לממש את כוחו הפוליטי.

    המערכה נפתחה כאשר נציגיו של מחנה השמאל הרדיקלי במערכת המשפט, ואלה שאחוזים בגרונם מסיבות כאלה ואחרות ומשמשים כפרוקסי של השמאל הרדיקלי, הפעילו את מה שכינה ד״ר אבישי בן-חיים, ״אלימות לגאלית״ כלפי מחנה הימין על מנת להוריד אותו מהשלטון ולעקר את היותו רוב, ממשמעות אלקטורלית. המהלך שפתחו בו לפני שנים בניגוד לחוק, היה רצוף כולו בהפרות חוק וככל שהולך ומתברר בהליך המשפטי המתנהל בבית המשפט, תיקי נתניהו הם הפיכה פר-אקסלנס.

    אלא שגם הצלחה זו לא הביאה את נציגי השמאל המקוריים, או בכובעם ה״ימני״, לידי רגיעה או הפסקת רמיסת רוב הציבור היהודי בישראל.

    השלב הבא הוא פסילת מועמדותו של נתניהו תוך לישת החוק לצרכיו האידיאולוגיים של השמאל, ודיכוי חופש הביטוי ברשתות החברתיות כדי למנוע את אובדן הדומיננטיות המוחלטת של השמאל בתקשורת המשודרת והכתובה.

    במהלך סימלי נוסף שנוצר כאקט של השפלה ומתוך רצון טהור לנקמה, העבירו נציגי השמאל, דרך שלוחיהם במפלגתו של הנוכל בנט, את ההחלטה להסיר את האבטחה מנתניהו ומשפחתו על אף היותם מאוימים בפגיעה פיזית וברצח, באופן פומבי.

    לאור האווירה האלימה שהשרו מפגיני בלפור, אפשר להניח בסבירות גבוהה מאוד, שפגיעה פיזית בנתניהו או באחד מבני משפחתו תגרום לרגשות סיפוק בקרבם ובקרב אלה שתמכו בהם כספית ופוליטית.

    מיקוד המאמץ בנתניהו נועד לכתוש את מחנה הימין ולפורר אותו כדי להסיר את האיום הפוליטי על שלטון השמאל בשותפות עם האחים המוסלמים, שלטון שהושג בדרכי רמייה.

    נתניהו נתפס על ידם כאבן הראשה של מחנה הימין שמתכוון לבצע רוויזיה כוללת במערכת המשפטית, לבסס מחדש את הפרדת הרשויות ואת יכולת המשילות של הרשות המבצעת. פגיעה בנתניהו, פוליטית, משפטית וגם פיזית, תחליש את הימין ותוריד את הסיכון שניצב לפיתחם.

    מאחר ומחנה הימין נמצא בנחיתות במערכת המשפטית ובתקשורת, מאזן הכוחות כרגע נוטה לכיוון השמאל הרדיקלי.

    לטובת מדינת ישראל ועתידה, הדבר היחיד שיכול להוציא אותה מהפינה המסוכנת מאוד שאליה נכנסה בעקבות סדרת מהלכים חסרי אחריות של המערכת המשפטית, בעזרת התקשורת ומשטרת ישראל, הינה הסכמה מחודשת על קבלת השיטה הדמוקרטית המסורתית.

    המצב בו ביטויים הדמוקרטי של רוב אזרחי מדינת ישראל מדוכא על ידי המערכת המשפטית והתקשורתית שלה, יכול להוביל את החברה בישראל למקומות שקשה לדמיין אותם כרגע.

    https://mida.org.il/2021/12/12/%d7%94%d7%92%d7%99%d7%a2-%d7%94%d7%96%d7%9e%d7%9f-%d7%9c%d7%94%d7%9b%d7%99%d7%a8-%d7%91%d7%94-%d7%94%d7%a9%d7%92%d7%99%d7%90%d7%94-%d7%a9%d7%9c-%d7%a0%d7%aa%d7%a0%d7%99%d7%94%d7%95/

    תגוביות:

    1.מאמר מעולה. דברים נכוחים. בחדרי חדריו של השמאל הרדיקלי, במאורות החשוכות החביבות על מנדלבליט, הולכת ומופנמת, כפי הנראה, ההבנה, שרק פגיעה בנתניהו תוכל להציל את הקושרים הארורים מדין הבוחר.

    2.לנצח את האויב השמאלני ולא לשלוח את ילדינו לצבא!
    מלחמת אזרחים/"אחים" היא הדרך היחידה להחזיר את המדינה לעם.

  3. אם אלה הדברים וכך "חונטת " צמרת המשטרה מתנהגת אזי יש מקום להקים ועדת חקירה ממלכתית
    ורצוי שעה אחת קודם , המקרה של הירש מראה עד לאן התדרדרנו

    1. ומי יהיה בוועדת החקירה הזו? – כמה שופטים לשעבר מהחונטה ?

    2. מבחינתנו, הפוליטיקאים מוזמנים להקים ועדת חקירה!
      רק תהיו מוכנים לפסילת חברי ועדה פוטנציאלים עקב חקירות עד שימצאו חברי ועדה מתאימים…

    3. ברגע שהמשטרה תפתח תיק נגד מישהו מעורב ישנן 3 תוצאות אפשריות:
      א.הוא יתקפל.
      ב.ימצאו מספיק ראיות ללכת לכתב אישום ואז הוא יפסל מלעסוק בעניין.
      ג.הוא יתגלה כחף מפשע ויטענו שיש לו הטיה. עקב נקמה אישית על הרס שמו ושוב יפסלו אותו.
      בכל מקרה, הימין נדפק.

      אלא אם הוא יפתח ביצים כמו של השמאל ויכריז שכל פתיחת חקירה שחשודה כמהלך מצד המשטרה מוקפאת מיד ומופעל עליה צו איסור פרסום( כולל על עצם קיומה) מחשש לזה.

  4. כאשר ביבי רצה למנות את יעקב נאמן לשר האוצר ב 1996 סוכל המנוי ע"י חקירה נגד נאמן

    זה לא המקרה היחיד שמנויים סוכלו כי המועמד לא היה באג"נדה הנכונה

  5. הציבור צריך לצאת לרחוב חד וחלק, הימין צריךלהציג במע לבחירות הקרובות שהם יקימו וועדת חקירה ויבצעו שינוי רדיקלי בפרקליטות כולל פתיחת חקירות אישיות נגד גורמים בפרקליטות, לבטל כל חסינות שיש לפרקליטים.

  6. למרבה הצער, המדינה גולשת במהירות לסיטואציה של מלחמת אזרחים בין הנאמנים למורשת היהודית לבין אלה הפועלים לטשטש ולמחוק את הזהות היהודית מהמדינה והעם…

    1. המדינה גולשת למלחמת אזרחים בין היהודים והערבים והשמאלנים. הערבים והשמאלנים יילחמו נגד היהודים. זה עלול להיגמר בנכבה עדכנית.

      ירדן היא בינתיים המדינה לערביי ארץ ישראל עד שגם אותה נשחרר בבוא העת כפי שאמר בן גוריון.

      אי אפשר להמשיך בחיים במדינה יהודית עם ערבים שמשבשים את חיי המדינה והעם.

      זה בלתי הגיוני בעליל ודורש פתרון שאינו בשום אופן מסירת חלקי ארץ ישראל המערביים לערבים הללו. לכולם. יש להם המון מקום בירדן שהיא גם ארץ ישראל המזרחית ושם בירתם עמאן. שם יתאחדו עם ראש ממשלתם שממליץ להרוג אותנו באבנים.

      זו בדיחה ה"דו אי קיום הזה. מה זה?

      החוצה לארצות ערב עם אחיכם הרוצחים.

  7. זה כל כך מזעזע ומפחיד שחבורה של רשעים ורמאים שכביכול מייצגים את החוק והצדק יכולה להרוס את הטובים ביותר. ההרגשה שלי בצפייה היתה שאיבדנו את המדינה לגמרי. מאחלת בריאות איתנה לגל ומשפחתו

  8. מלהתבונן בפניו של גל הירש מתמלאים בחמימות בלב ובאהבה. איזה פנים טובות ומלאות בחוכמה הגיב:

    כל מי שפעל נגדו ישלם ביוקר מידי שמים. בדיוק כמו עדת קורח שהאדמה פערה פיה ובלעה אותם.

    פושעים חסרי מעצורים וחלאתיים. פרקליטות, בג"צ, משטרה, תשקורת.

    להקיא ממש.

    מפחידים – תיענשו ובגדול.

  9. להערכתי והבנתי, מדינת ישראל סובלת ממחלת סרטן יחד עם מחלה אוטו-אימונית.

    מחלת הסרטן היא מצב בו חלק מהתאים בגוף מתחילים לגדול באופן לא מבוקר על חשבון תאים אחרים.
    התאים הללו שותים משאבים לרב ומייבשים את התאים האחרים. מחלה אוטו-אימונית היא מצב בו יחידות הבקרה והבטחון של הגוף תוקפות את הגוף עצמו על חשבון הגנה חיצונית.

    להבנתי, זה בדיוק מה שקרה במדינת ישראל ב- 40 השנים האחרונות, נאסראללה, הגדיר זאת כמדינה של קורי עכביש – חולשה רבתי. לכולם ברור כשגוף חזק ככל שיהיה חולה במחלת סרטן או מחלה אוטואימונית זה רק עניין של זמן עד שהמערכות בגוף יקרסו. נדיר שחולי סרטן או חולי מחלה אוטואימונית מצליחים להחזיק 40 שנה.

    רק בשבועות האחרונים אנחנו עדים לשתי עובדות: כמות שוטרי המג"ב במשטרה נמוכה יותר מאשר בתקופה שישראל היתה עם חצי אוכלוסין וכלכלה עם תל"ג לנפש נמוך בהרבה. מצד שני, משפטי נתניהו יחד עם עדותו של השר רמון יחד עם המשפטים שנולדו לפני תקופת בחירות או בסמוך למנוי לשר משפטים או שר המשטרה והתבררו כלא כלום – חושפים כי יחידות הבקרה יצרו מערכי ענק של בקרה על רגולציה ממשלתית, רק בעניין נתניהו, מתברר שהמשטרה על פני שנים רבות הוציאה כמה מאות מיליוני ש"ח בחקירות חובקות עולם. כשהמשטרה מוציאה על כלי מודיעין – אין לה כסף לפלוגות של אנשי מג"ב או יס"מ ואז בזמן מלחמה (ע"ע הפרעות מלפני כמה חודשים בלוד, רמלה, כבישי ישראל).
    מה גם, שעשרות הפרקליטים היקרים יחד עם מאות חוקרים במשטרה יחד עם הוצאה כספית אדירה טרם הראו משהו שיכול להצדיק כזו השקעה של משאבים. להערכתי, לא שנתניהו צדיק, ממש לא, אבל מוזר שעל פעולות דומות של דמויות פוליטיות מהעבר וההווה או שלא חקרו או שסגרו מהר (או שאולי הכניסו לפריזר?)

    רשימה חלקית של מה שלכאורה נראה כמו סיכול ממוקד של שר משפטים\משטרה : אביגדור קהלני, רפול, הנשיא רבלין, פרופ נאמן – שלגביו צוטט: "אני שמעתי באוזניים שלי את בן יאיר אומר אני הולך לתקוע את הפאשיסט", העיד שבס.- סימוכין:
    https://mida.org.il/2017/01/04/%D7%A9%D7%9C%D7%98%D7%95%D7%9F-%D7%94%D7%97%D7%95%D7%A7-%D7%94%D7%99%D7%A1%D7%98%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%AA-%D7%94%D7%97%D7%99%D7%A1%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%94%D7%A4%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%98%D7%99/

    המשך בשר רמון שהודח לאחר שלדבריו ביקש להכניס שינויים בתוקף תפקידו כשר המשפטים (מציע להקשיב לדבריו ב- youtube בנידון).

    על כן, מה להערכתי צריך לעשות:

    לטפל במחלת הסרטן ובמחלה האוטואימונית, מדובר בטיפולים קשים, חלקם יוצרים נזק לתאים שלא אשמים בגוף – אבל אין ברירה אחרת.

    בעניין המערכת השלטונית, חובה שהשלטון הבא בימיו הראשונים בתפקיד ימנה מפכ"ל וניצבים מחוץ למערכת עם מנדט ודרישה לבצע שינויים מהירים באיוש המשרות – בדגש על יחידות החקירה, יחידות מודיעין, יחידות מטה.
    מנוי אישי של שר המשפטים בפרקליטות המדינה ומשרד המשפטים עם מנדט ודרישה לאיוש משרות בכירות.

    להערכתי, מעטים האנשים בישראל שלא מבינים שהמשטרה, הפרקליטות (ע"ע עדותה של השופטת גרסטל: "הילה גרסטל: "בפרקליטות יש משהו חולה, שי ניצן לא ראוי לתפקיד פרקליט המדינה" – סימוכין: https://www.themarker.com/law/1.3428245), משרד המשפטים הם לכל הפחות גופים חולים וחלשים. את השנוי ניתן לבצע אך ורק על ידי שליטה במינויים. בלי וועדות איתור, בלי להסתמך על רשימה מצומצמת של מועמדים מתוך המערכת בפירוש יש להחליף את הדם מהמסד ועד הטפחות. ברור לי שיהיו אנשים (ונשים) טובים שיפגעו לחינם – אבל, שהגוף 40 שנה סובל ממחלה אוטואימונית יחד עם מחלת סרטן אני לא רואה ברירה אחרת.

    הפעולות המיידיות שיש לבצע (להבנתי) הן פיצול תפקיד היועץ המשפטי לתובע מדינתי (ממנה ומפטר יו"ר הכנסת) ויועץ שממונה ומוחלף בהחלטת ממשלה. שנוי יצוג המדינה בערכאות – יועמ"ש של משרד ממשלתי מכהן כמשרת אמון של השר ומייצג את האינטרס של המשרד בערכאות. בלי מחלקת בג"צים, בלי אמירות כי לא יעמוד במבחן בג"ץ.

    סגירת ביהמ"ש העליון כשבתו כבג"ץ – המצאה חולה שנועדה לבריטים לשלוט על הילידים בלי ראיות ועל סמך מה שלשופט נראה כצודק חייב להפסק – יש לסגור את מוסד הבג"ץ לאלתר.

    שנוי הוועדה למנוי שופטים: שר משפטים ממליץ, וועדת חוקה, מבקרת. כל שופט\ת שיעמוד מולם יהיה לאחר פוליגרף ועמדותיו ועולם הערכים ממנו הוא מגיע יהיה פרוס לפניהם. שופטי שלום, תעבורה, עבודה, משפחה, בית דין יהודי, מוסלמי, נוצרי, דרוזי – לכולם המנוי ידרוש אישור ברב בוועדת חוקה. וועדת חוקה גם תהיה הגוף שתדיח שופטים. עם מי יתיעצו? פרו"פ מהאוניברסיטה, שופטים בעבר ובהווה, עו"ד פרטיים וכל מי שימצאו לנכון לבקש את חוות דעתו. הסמכות היא שלהם ורק שלהם. לגבי שופטי מחוזי מנוי ידרוש גם רב במליאת הכנסת. שופטי עליון, נשיאים וסגניהם בבתי המשפט השונים כולל בתי דין דתיים – כל מנוי ידרוש לפחות 61 ח"כ שהצביעו בעד.

    חזוק זכות העמידה – רק מי שנפגע ישירות מעניין רשאי לגשת לביהמ"ש – די לכל מבול הכסף הזר שמנסה לבצע over rulling לכל עשיה ממשלתית ע"י הגשת עתירות באלפים – והכסף לעתירות הללו ממדינות זרות ובעשרות מיליונים.

    סגירת הבירוקרטיה של שידורי חדשות ומדיה, כל מי שרוצה לפתוח אתר אינטרנט, בלוג, ערוץ טלוויזיה או רדיו – לא צריך שום רגולציה למעט כלים לשר התקשורת לסגור ערוצים ע"פ מה שיראה לנכון (או כמו שמצוטט מפרו"פ שיפטן – לעולם אל תוותרו על השכל הישר).

    את כל זה צריך לבצע בערך בחודש הראשון לכהונת הממשלה החדשה.

  10. לשמוע את אסף חפץ ואריה עמית, ולדפוק את הראש בקיר מרוב תסכול. פשוט לא להאמין.