סקר הבחירות הגדול של מידה

מתים לדעת מה תוצאות הבחירות? מידה מספרת בדיוק מי יקבל כמה, ועוד כמה תחזיות שאין לגביהן כל ספק

מגלים צפונות העתיד; צילום: ניק פרייזר

בהיותה גוף תקשורת המפורסם בקשריו עם העולם הנסתר וביכולותיה הקונספירטיביות המוכחות, לא חלים על 'מידה' חוקי-אנוש האוסרים לערוך סקרי טרום-בחירות. ברם, כמי שבורכו במגע ישיר עם הנשגב, אנו ב'מידה' בזים למתודולוגיות המיושנות, שלא לומר המעופשות, של עריכת סקרים.

יודע כל בר-בי-רב: הרציונליזם הסקרני-מדגמי פג תוקפו. אנו ב'מידה' יודעים את תוצאות הבחירות במהימנות אדירה זמן רב מראש. אין אנו רשאים לחשוף את ארגז הכלים הרוחניים שברשותנו, מפאת סודיות הכוחות הטמירים הכרוכים בו, אך נציין כי וודאות תוצאותינו מוחלטת: אחוז הטעות הסטטיסטית שלנו הוא: 0%. זאת בזכות הסיסטמה המאגית שלנו: אנו מנצלים קמטים מיסטיים בזמן-מרחב וגשרים אסטרולוגיים בין חומר ורוח, ומבצעים תקשור מתקדם עם רוחו העתידית של הפוליטיקאי המתמודד. מאחר והלה יודע זה מכבר את תוצאות הבחירות העתידות להתקיים היום, אין כל מרווח טעות אפשרי.

להלן, חינם-אין-כסף, כשירות לציבור, אנו מעמידים לרשות לקוראינו את תוצאות הבחירות.

תוצאות האמת

ניגש, אם כן, לראיונות שערכנו. מרואיינינו נשאלו שאלה זהה: בכמה מנדטים זכתה מפלגתך בבחירות?

את תגובת רוב המפלגות הקטנות קשה היה להבין. 'עוצמה לישראל' תקשרו בערבית, אותה איננו דוברים. 'עלה ירוק' השיבו באיטיות, תוך צחקוקים וקולות פיצוח חטיפים. 'עם שלם' ואמנון יצחק סירבו לתיקשור, בטענה שהדבר מנוגד לרוח האותנטית של יהדות המזרח, שעוותה על-ידי מנהיגי ש"ס המשתכנזים. ובכל זאת, רבים אחרים ענו בחפץ לב.

  •        קדימה, בראשות הרמטכ"ל לשעבר, שר הבטחון לשעבר, והפוליטיקאי לשעבר, שאול מופז

מי אתם שתְתקשרו לשאול מופז? מי אתם שתגידו ששני מנדטים זה לא הרבה? למה מה? כי הוא פוליטיקאי עקום? כי הוא מזגזג? כי כשהוא משחק מלוכלך הוא מתלכלך? כי להקת סוסים ארסיים זורקת לו פרסות בגבות? מי עוד חוץ משאול מופז מביא לישראל המקולקלת ערכים? זגזוג, לכלוך, עוקם, זה לא ערכים? ומי אתם שתדרכו על ההחלטה של שאול מופז להצטרף חזרה לליכוד מיד אחרי הבחירות?

  •        הבית היהודי, בראשות האח, הקצין הקרבי, והאקזיטיונר, נפתלי בנט

מה קורה אח שלי? הכל באהבה, בלי מחלוקת, בתמימות. בחוזקה, בקשיחות. בחיוך, אחות שלי, ברוֺך. חוזרים הביתה, יהודים. בנט זה אח. כשעזבתי את הצבא, וכשעשיתי אקזיט בהייטק, וכשנטשתי את לשכת נתניהו, וכשזנחתי את מועצת יש"ע, וכשנפלטתי מהליכוד, וכשפירקתי את מפלגת הישראלים שהקמתי, אז הבנתי: מה שחסר לנו זה אותה רוח יהודית של ערכים: דבקות, התמדה, ונאמנות. ולתת כתף ביחד. כן, גם מי שלא רוצה, יקבל כתף מבנט. כי הוא אח שלי, הנשמה היהודית שלי. ביחד, אנחנו חזקים עם נתניהו. 13 מנדטים של האחים שלי הבינו. ואז התפצלנו, כי תקומה לא רצתה להיות בממשלה שמפנה יישובים ומקצצת לימודי גמרא. אז נתנו אחד לשני כתף. קרה. ברוח היהדות.

  •        מר"צ, בראשות העולה השמאלנית היחידה מברית-המועצות, זהבה גלאון

כולם צחקו שאנחנו גייז, סוג של מהתלה. ובכן, לא. מר"צ היא מפלגה נושכת. מפלגה לוחמת. אנחנו נלחמים בשחיתות, ברוע, בפאשיזם, במלחמה, בימין באופן ספציפי, ובציונות באופן כללי. אנחנו נלחמים במי שחושב שחמאס לא פרטנר, ואחמדינג'אד לא יהיה ידידותי, אם רק נעשה מחוות מתאימות. ויש הזדהות עם המסר. לא רק להט"בים, מסורבי גיור ושינקינאים הצביעו לנו. דיברנו גם לקהל הרחב. עובדה: חמישה מנדטים! הצביעו לנו אלף איש בהרצליה פיתוח, אלף-מאתיים בבבלי. כמו שאומרים, עמך ישראל. יש אפילו מצביע אחד במזכרת בתיה. רחמים שקלי קוראים לו. אומרים שכנראה התבלבל בפתק, או אולי בנטייה המינית.

  •        התנועה, בראשות הפרסונה הבינלאומית, ציפי לבני

האאלללו, האאלללו, אובמה? האו-אר-יו-טודיי? או, זה לא ברק? הולנד? מרסי בוקו. לא? בלייר, דאאארלינג? נננווו? באן קי מון? שמעון פרס? אה, הסקר הרוחני. נו, טוב, אשתף פעולה, אבל חד-פעמית. אין לי בדרך-כלל סבלנות לפרובינציאלים. יש לי פתיל קצר, אני מנהיגה שראתה עולם. אבל עכשיו אני קצת פנויה, כי פרץ השתלט על המפלגה בבוקר שאחרי. אז קיבלנו שבעה מנדטים, אז מה? עדיין טוב לי, כי סעיב עריקאת ומוחמד דחלאן – שגם הם, מיינד יו, ראו קצת עולם – התקשרו לברך. האמת, רק אבו מאזן אכזב אותי. חשבתי שיש בינינו ניצוץ. הרי גם לו יש תמונות עם אובמה, סרקוזי ובלייר: כל כך הרבה משותף בינינו, אבל הוא אפילו לא הרים טלפון. עוד פרובינציאלי. מסתבר שביבי צדק, בעצם אין תקווה.

  •        ש"ס, בראשות הרב הגדול בתורה, נימוסים והליכות, עובדיה יוסף

בעזרת השם יתברך, הקדוש ברוך הוא – הוא גומל חסדי ש"ס, ויתעלה ויתהלל, והביא בגבורה ח"י מנדטים לש"ס, פחות ו' מנדטים צדקה, סך-הכל י"ב כמניין שבטי ישראל – וצדיקים אשר הצביעו למען החזר עטרה ליושנה, הם יזכו בכס של כבוד בגן-עדן כמובטח, שם תהא מנוחתם ויברכום ויזכום, ובחיים אלה יעשקום ויותירום מצפים בכליון לב לסעדו, יען כי קופחו ויקופחו למען כס כבודו ובסייעתא דאריה דרעי; על כן עוניים, שנגזר עליהם משם קודשו ואלי ישי, יזכם בחיי עולם ואמרו אמן. וכל מצביעי אמנון יצחק ואמסלם, הג'הנם יבלעם ויבולע להם משחרית עד אחרית כרצון קודש הקודשים הספרדי הטהור והזך אמן סלה.

  •        יש עתיד, בראשות האיפכא-מסתברא-דתרתי-דסתריי, יאיר לפיד

מה נשמע חבר'ה, בדיוק תפסתם אותי במדיטציית-קיק-בוקסינג. המסר שלי חד-וברור: זה לא ייתכן, שמעמד הביניים. וגם לא ייתכן שהבטחון, והכלכלה, והשיחות עם הפלשתינים. כי ירושלים מאוחדת לנצח נצחים על-מנת שתעמוד לחלוקה, ומעמד הביניים נאנק תחת יוקר המחיה על-מנת שישלם יותר מיסים לחינוך. והערבים הרי עומדים עלינו לכלותנו על-מנת לעשות עמנו שלום. אין מסר ברור מזה. וכן, היהדות היא גם של יאיר! אני אומר זאת כפוליטיקאי שהוא לא-פוליטיקאי, וכאיש משכיל חסר-השכלה. ואמשיך לומר זאת. כי אני, כפי שאבי היה קורא לי בחיבה, "קאצ'ה פופשי". מה זה? אין לי מושג, לא יודע הונגרית, אבל אני מתגעגע לאבא, שידע להגיד לי מה לחשוב, ורציתי להזכיר אותו. מה הייתה השאלה, תזכיר לי גבר? 12 מנדטים.

  •        אגודה, בראשות העסקן הגדול בקצבה, יעקב ליצמן

שוין, מה אתם רוצים, לכפות עלינו אוקלידס? לנו אין זכויות? אנחנו לא סוציאליסטים? אתה מכיר טייקון מגוּר, מיליארדר בעלזר? אם תצבטו אותנו לא נצתבט? אם תנשכו אותנו לא נתנשך? אם תתקצבו אותנו, לא נִתקצב? גויים זה לגויים! או חילויינים, היינו הך. הבו לנו משניותינו, ואידך זיל גמור. אז תממנו קצת לימוד תויירה, מה רע? זה קודשי ישראל! זה השירות הצבאי האמתי! מה זה מדינה מול שטעטל? הכויילל, זו זהות יהודית היסטורית! תנו לעבוד בשקט, כמו שאומרים, אַ שטילער וואָרעם און גראָבט טיף. שישה מנדטים, בוירוך השם, ותודה לבויירא עוילם על מיסי מעמד-הביניים.

  •        הליכוד, בראשות מי שמנהיגותו פורחת בעיקר בקונגרס האמריקני, בנימין נתניהו

שלום. הבטחנו מנהיג חזק, או לא? הבטחנו. בטח שהבטחנו. הרי הבטחנו להבטיח, ועלינו, בעזרת השם, לקיים את ההבטחה. מנהיג חזק, זה נתניהו. כן, אני מדבר על עצמי בגוף שלישי. אין לי ברירה, זה הקמפיין. זה מה שאמר פינקלשטיין, והביא 35 מנדטים: ביבי מנהיג חזק. חזק-חזק. "מנהיג חזק!" אפילו המצאנו מילה, כדי לחדד את המסר: "מניחזק". וזה מה שאמרנו: "מניחזק", "מניחזק". אלו היו ההוראות, והמניחזק מציית לפינקלשטיין. רק טעיתי כשמיניתי מניחלשים כמו סער וארדן. לא, לא לתפקידי שר בכירים, זה בסדר. כמנהלי הקמפיין התכוונתי.

  •        העבודה, בראשות האישיות הרדיופונית, שלי יחימוביץ'

היי, זו שלי. הבחירות האלה היו גיהנום חברתי. אינפרנו של עוני. תופת של קפיטליזם. פתטי. גרוטסקי. פרוטאיני! אבל נתניהו טוב לעשירים, למיליארדרים, לטריליארדרים, למולטיגוגליונים! רק שלי טובה לעניים, הנדכאים והחלכאים. כמו, למשל, הוועדים שרומסים אותם במשכורות עתק, או מועצת החלב שחומסים אותה בסובסידיות ענק. או העובדים שהם עניים. כל העובדים עניים! כולם! אלו נתונים עדכניים מהלמ"ס, הלשכה המרכזית לסוציאליזם. מדובר בשואה. קטסטרופה. הולוקוסט. הולופוינט! הבחירות היו קרב אחרון במלחמת עולם. אבל הרוח נפדתה, האדם שגב! 16 מנדטים. אותי זרקו מהמפלגה תוך שנתיים, אבל לא אכפת לי. ממילא חד"ש תמיד קרצה לי יותר. קום התנערה עם חלכה!

  •        המפלגות הערביות, מיוצגות על-ידי הערביסט-הקומוניסט-המושך-בחוטי-הקוסמוס, דב חנין

כידוע, אין דבר בישראל שאינו נשלט על-ידי התנועה הקומוניסטית-ערבית. אנו חוללנו את מהפכת יוקר המחיה בקיץ הנפלא ההוא, אנו ניווטנו את מלחמת לבנון השנייה כך שתיכשל, ואנו תמרנו את הבחירות בארצות-הברית כך שאובמה ייבחר. אנחנו רק 12 מנדטים, אבל מאחורי הקלעים אנו רוקמים מהפכה. למדנו מהמזרוחניקים: יש לנו נציגים במר"צ, וגם בעבודה שרים את האינטרנציונל. אפילו היושבת-ראש. וכשתבוא המהפכה, נשיל מעלינו את כל המעמדות, והלאומיות, והדת. כל הרע בהיסטוריה האנושית דינו להיכחד במטריאליזם דיאלקטי סוחף, על מנת שתתכונן כאן, סוף סוף, למופת העמים, מדינת שריעה ערבית של זכויות אדם!

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

3 תגובות למאמר

  1. נראה הקטע נכתב לפני פרסום תוצאות המדגמים… לפחות היה כדאי לעדכן בהתאם.

  2. עדי,

    דומני שכל החן הוא בכך שהקטע נכתב לפני תוצאות המדגמים…

    תקשור נעים.