הקרן החדשה לישראל: שלך ובשבילך

'מידה' מתגייסת לסייע לקרן, העומדת בקושי מול כוחות "עתירי ממון", ומציגה לציבור את פועלה המבורך בעניין המסתננים.

מנכ"לית הקרן החדשה לישראל רחל ליאל, כותבת לסיכום 2013 כי "המאבק על הדמוקרטיה" הוא "מאבק מורכב ובעל פנים רבות נגד כוחות גדולים ועתירי ממון". 

והלא ישראל רחמנים בני רחמנים הם. ליבנו ליבנו עם הקרן דלת האמצעים, שתקציבה השנתי שקול פחות או יותר לתקציב העשור של כל הארגונים ה"אנטי-דמוקרטיים" גם יחד.

משום כך החלטנו להרים לקרן תרומה צנועה משלנו, ולהסביר לציבור איזה מזל גדול נפל בחלקנו, לחסות תחת הקרן החדשה לישראל המרעיפה עלינו מטובה. לשם כך נבחן בתמונות רק נושא אחד לדוגמה: המסתננים.

הנה, כך מעודדת הקרן החדשה לישראל דו-קיום בינלאומי:

הרמוניה בין-גזעית ובין-דתית:

גם סובלנות פוליטית ושיח שקול אינם נעדרים ממנת חלקה של הקרן:

ולסיום, ניתן לראות את הדאגה הכנה לכינון חיים יציבים של משטר דמוקרטי בריא:

אז מה היינו עושים בלי הקרן החדשה, שתמתן את האווירה, תצנן את הרוחות, תפכח את המסתננים ביחס לאפשרויותיהם ותאפשר לפתור את הסוגיה, ככל הניתן, בדיאלוג והסכמה?

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

11 תגובות למאמר

  1. בלתי נתפס איך אדם (אני מניח) נכנס למדינה אחרת בצורה לא חוקית, מעז להודות בכך ועוד לקרוא לתושבי המקום לברוח. לא יאמן.
    מדוע לא זורקים אותם? למה לא כולאים אותם?

    1. כי אנחנו בישראל וכאן הכל אפשרי… לא כל כך נכון.. כי אנחנו יהודים מטומטמים שמאפשרים לזה לקרות, שעוזרים לאוייבים שלנו, ולעולם לא יכולים לעמוד על שלנו, כי יש ביניינו כאלה שמנסים למצוא חן בעיני האחרים על חשבון המשפחה.. אני מאשים את השמאל בכל הבעיות של ישראל, ואת הימין כי לא נלחם מספיק על מקומו הטבעי !!!

    1. בכלל לא מיותרת. אולי הסגנון הציני לא לרוחך, אבל הכתבה חשובה

  2. היו צריכים לסגור את הרחוב של ההפגנה משני צדדים לאסוף את כל המסתננים האלה ולהטיס אותם מפה חזרה לסודן ואריתראה כולל את הפעילים של הקרן לישראל חדשה.

    1. גולאג בנגב לא עדיף לדעתך כענישה על החוצפה החמורה של פעילי הקרן החדשה להתנגד לשלטון ולהביע עמדות מסוכנות? את זה אפשר גם לעשות למען יראו ויראו שאר האזרחים שהחזקה בעמדה עצמאית היא אסורה ומסוכנת.

  3. מנחם רהט. רק בישראל יתכנו תופעות כאלה. אותם שמאלנים שדורשים "להיפרד מהשטחים" כדי להבטיח את צביונה היהודי של המדינה, הם אלה המעודדים שיטפון של מסתננים-פולשים-עבריינים ומלבים את תיאבונם הקרקעי של הבידואים בדרום. בלתי נתפס עד כמה המדינה הזו פראיירית, לשון המעטה.

  4. מסתננים הביתה! המלחמה באריתריאה נגמרה כבר בעשור הקודם והקונפליקט בסודאן נגמר כבר ב-2011 ובשל סיומו הוקמה "דרום-סודאן", אז שלא יבלבלו לנו בשכל שהם "נמלטים מחשש לחייהם", חארטה רצחנית – הם מהגרי עבודה ופורעי חוק (כן, כן יפי נפש – ברגע שאדם מהגר בצורה בלתי-חוקית למדינה ריבונית – קרי: מסתנן – הוא פושע ועבריין לכל דבר ועניין…) שבאים לעשות כסף על חשבוננו. המשחק נגמר – הביתה מיד!

  5. האפריקאי צודק לחלוטין, באותה מידה שאומרים לו לקבל כסף ולעזוב את המדינה הזאת הוא יכול לומר למהגרים אחרים(מרוסיה למשל) לעשות את אותו הדבר. מעצר וכליאה של אנשים שכל פשעם הוא שהגירתם היא "לא חוקית" אליבא דפקידים ופיליטקאים לעומת מהגרים אחרים, הוא הפרה חמורה של זכויות אדם והוא הענשה על פשע ללא קורבן. רעיון קולקטיביסטי-אטטיסטי לכשעצמו.

    1. "אסף", אני מניח שתגובתך הומוריסטית כמו שמך… כי אחרת באמת מצב החינוך גרוע.
      במידה ואתה רציני אומר לך זאת: כל אדם שמסתנן לישראל הוא מחבל ויש לתקוע לו כדור בראש באותו הרגע שזה קורה. לא צריך אפילו לחקור מי ומה. אם אתה רוצה להכנס לבית ישראל – יש לנו דלתות – נתב"ג, טאבה, אלנבי, נמלים. כל מי שנכנס מהחלון הוא מחבל.
      אתה יודע מה עושות מדינות למועמדים לאזרחות/ויזת עבודה? טרטור של חודשים, טופסולוגיה, הוכחה שאין לך אחות וכיו"ב.
      אז למה שניתן לאפריקאים איזה שהיא הקלה?
      דבר נוסף, אתה רוצה תרבות אפריקאים בישראל? כן, אם אתה משוגע לחלוטין. הדברים היחידים שצומחים באפריקה זה קקאו ומוות. לא ארחיב.