הפרעת קשב: ארץ האפרטהייד המובטחת

מדינת אפרטהייד: אריתראים שמנסים להימלט, ערבים שכוספים לחזור לארצותיהם, ובדואים שנאלצים לקבל קצבאות

ישראל היא ככל הנראה ארץ הזוועות הבלתי מוגבלות, מדינת אפרטהייד שלשמע מעלליה יחווירו אפילו מרטין ל. קינג ונלסון מנדלה. בעיני רבים מגויי העולם, ישראל היא מדינה משוקצת, מצורעת, מתועבת ועוד שלל תארי טומאה ופיגול בשפות שונות ובשלל דיאלקטים משונים. ישראל היא הרע בהתגלמותו, דארת' ויידר של כדור הארץ, לורד וולדמורט של אומות העולם, יהודה איש קריות של דור ה-X פקטור.

ישנן סיבות רבות לעובדה שבגינה מנודה ישראל ומוחרמת בכל מקום ואתר, החל באיגוד סוורי נמל הונולולוהאגן וכלה בוועד גימלאי המדרסות של נגורנו-קרבך. כולם יודעים שתושבי מדינת היהודים הגזענים על שלטון האפרטהייד שלה עושקים את הפלסטינים, רודים בפליטי אריתריאה החלכאים, נוגשׂים ביושבי האהלים הבדואים, ובכלל – מכבידים ידם על כל מי שאינו כורע ברך אל מול הדגל הציוני.

אריתראי שניסה לברוח מהארץ, ונעצר על-ידי קלגסי המשטרה; צילום: יונתן סינדל, פלאש 90

ניתן להבין זאת מהמתפרסם בכל שופרות המדיה: בסרט 'מחסומים', בעדויות של ארגוני "זכויות אדם", דוגמת רפתנים למען זכויות עב"ם, נואפים ללא גבולות וכו'; רוג'ר ווטרס, ארגוני חרם בעלי שלוש אותיות ISM, DSM, PMS, השמאל הקיצוני, אנרכיסטים – אם כולם אומרים, הם ודאי יודעים.

הבעיה העיקרית של נפגעי הישראלים היא ההסברה. כל אותם גופים שהוזכרו, קצרה ידם מלהביא במועד את המידע שברשותם אל אותם קרבנות תמימים, הנוהרים משום מה אל מדינת היהודים. כך קרה שעשרות אלפי אריתראים עשו דרכם אל תוככי מדינת ישראל, שם הם נלכדו בקורי העכביש הציוניים. מחוסרי יכולת לצאת מהרשת שבה נתפסו, הם מפגינים יומם וליל מול השלטונות הישראליים כי יאותו לשלחם חזרה למולדתם, אך לשווא.

גם ערביי השטחים הסופגים התעללות על בסיס יומי מהקלגסים הישראלים, נפלו אל הפח הישראלי המתוחכם. הישראלים ידעו על משיכתם העזה של ערביי יהודה ושומרון אל הצבע הכחול, וזממו מזימה. הם צבעו בו את תעודות הזהות שלהם, כך שבני העם הפלסטיני נמשכים אליהן כפרפר אל האש. הציונים אף אונסים אותם להינשא לערביות המחזיקות בתעודות כחלחלות שכאלו, כדי ליהנות בכוח מתשתיות של מדינה מערבית. עד כדי כך יעילה התעמולה הישראלית, שפלסטינים אזרחי ישראל שבויים בתודעה כוזבת, ועושים כל שביכולתם להישאר בארץ האפרטהייד ולא להגר אל מדינות הלאום שלהם.

אבל הכי מסכנים הם הבדואים. הללו מאולצים להתייצב מדי חודש בסניפי הביטוח הלאומי, ולרשום את נשותיהם וילדיהם בספרי הפיקוח הישראליים. הם מפותים לכך באמצעות קצבאות ילדים נדיבות, העלמת עין מפוליגמיה ותשלום פרוטקשן. אך המקרה המזעזע ביותר אירע דווקא בצפונה של ישראל: אמו של ילד סורי חטפה אותו באישון לילה ממיטתו החמה במדינת הרווחה שלו, ובאין רואים חצתה את הגבול עם ישראל והסגירה אותו לידי רעולי פנים מהיישות הציונית. הללו החליפו את רגלו האיתנה בפרוטזה מפלסטיק.

האמת, נמאס לי. למזלי אני מחזיק באזרחות זרה, כך שבניגוד לרובם המכריע של חבריי – שעליהם נגזר להשאר כאן – לי יש חלופה ראויה הרבה יותר. מחר בבוקר אני אורז את חפצי ונוסע לנתב"ג. כן חברים, זה זמן להגיד שלום לאפרטהייד, הגיעה השעה לעשות שימוש בדרכון הצפון קוריאני שלי.

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

5 תגובות למאמר

  1. 🙂
    "השמאל הרדיקלי" וכל הפרופגנדה האנטי ישראלית שהוא מפיץ הם אכן בדיחה.
    הבעיה היא שהבדיחה היא על חשבונינו.
    כמו שנאמר במקורות: "שקר שזרק סמולן מטורלל אחד לתקשורת העולמית, לא יצליחו להרים אלף עובדות מוצקות"

  2. ומעבר לציניות, עד שלא יטופלו הקרנות החתרניות הפועלות לסיום החלום הציוני וחיסול מדינת היהודים , לא נדע מנוח. החלק העצוב שאין לנו כיום מנהיג שמסוגל לקבל החלטה מבלי להתחשב בבג"צ.

  3. שכחת לציין את המתנחלים האומללים שסובלים נורא במדינת ישראל שמגרשת אותם מבתיהם וגוזלת להם היתרי בנייה ובכל זאת הם מתדפקים על דלתיה לקבל שמירה אישית לוחצת וכבישים פרטיים וקרקעות כמעט חינם והטבות מביטוח לאומי ושאר עונשים וגזל.

  4. אנחנו הרוצחים השפלים ביותר על פני האדמה !!! אם הם כל כך מדברים על אפרטייד ומאשימים אותנו בכל דבר שרק אפשר, אז אם רק לשבועה אחד נעשה את מה שהעולם מאשים אותנו בו אני מבטיח: לא ישאר בארץ ערבי אחד ולא אפריקאי אחד !!! גם ככה מאשימים ומחרימים אותנו אז שיהיה על מה לפחות ! למה החוסר צדק הזה ?? אנחנו משלמים מחיר על כלום.. אז שיהיה פייר