עלילת שוקן

מערכת עיתון 'הארץ' התעוררה הבוקר עם בשורה מרנינה: כל היהודים באשר הם יהודים אחראים לרצח המתועב של מוחמד אבו-חדיר.

מערכת עיתון 'הארץ' התעוררה הבוקר עם בשורה מרנינה: כל היהודים באשר הם יהודים אחראים לרצח המתועב של מוחמד אבו-חדיר • לדידם, ניתן כבר להכתים עם שלם בהיותו "שבט יהודי נוקם ונוטר", שממילא יש לגיטימציה לפרוע בו פרעות • למזלנו הז'רגון היהודי צייד אותנו במילה מן המוכן לציון תופעות כאלו

מוחמד אבו חדיר
טריגר לפרעות ביהודים? הלווית מוחמד אבו-חדיר השבוע. צילום: פלאש90

למאות עלילות הדם שנרקחו כנגד היהודים החל מעת העתיקה היו שני מרכיבים. המרכיב הראשון הוא רקיחת עלילה שקרית בדבר רציחתם של ילדים נוצריים על ידי יהודים למטרות קורבן אדם או אפיית מצות. המרכיב השני היה שימוש בהרשעתם של מספר יהודים ספציפיים על מנת לשלהב את ההמון ולהפליל את היהודים כולם בביצוע הפשע, לעיתים קרובות על מנת להכשיר מעשי זוועה כנגדם.

לפני 14 שנים הפכה פרשת א-דורה לעלילת הדם הרצחנית המשפיעה ביותר מאז סיום מלחמת העולם השנייה. שידור הסרטון בימים הראשונים של 'אינתיפאדת אוסלו' היה אחד המניעים המרכזיים בהבערת האלימות שגבתה את חייהם של למעלה מאלף ישראלים. עלילת א-דורה התאפיינה גם היא בשני המרכיבים המוכרים: פיברוק רצח בדם קר של ילד על ידי יהודים, ולאחר מכן האשמת הקולקטיב היהודי כולו ברצח על מנת להכשיר אלימות בהיקף נרחב כנגד יהודים. ובמילים בלתי מכובסות: על מנת לדרבן כמה שיותר פלסטינים לרצוח כמה שיותר יהודים.

ביממה האחרונה הולכת פרשת הרצח המתועב של הנער מוחמד אבו חדיר והופכת לסוג חדש של עלילת דם. כזו שאמנם אינה מתבססת על רצח מפוברק או על הפללה של יהודים חפים מפשע ברצח שלא ביצעו, אך מנצלת במניפולטיביות את אשמתם של יהודים בודדים – שישה במספר – על מנת להרשיע מיליוני אנשים, רובה של החברה הישראלית, באחריות לרצח. על מנת לצייר את כולנו, כל מי שאינו מספיק שמאלן, כשותפים לרצח. כמי שאינם מזדעזעים משריפה של נער חף מפשע בעודו בחיים.

רוצחיו של מוחמד אבו חדיר אינם "יהודים קיצוניים". הם צאצאיה ובוניה של תרבות השנאה והנקמה שאותה מטפחים ומדשנים מורי הדרך של "המדינה היהודית". אלה אשר מגדירים כאויב מר כל ערבי רק בשל היותו ערבי. אלה ששתקו כאשר במשחקי הכדורגל של בית"ר ירושלים השמיעו אוהדיה קריאות רצחניות נגד שחקנים ערבים, אלה שמטיפים לטיהור המדינה מן המיעוט הערבי, או לפחות מציעים לגרשו מתוך הערים והבתים היהודיים.

כך נכתב הבוקר במאמר המערכת של עיתון 'הארץ' שנושא את הכותרת בעלת הניחוח האנטישמי "השבט אמר את דברו". שהרי מהו העם היהודי אם לא שבט צמא דם ששואב עונג סדיסטי משריפת נערים בעודם בחיים?

כך, בריקוד מניפולטיבי על הדם מבקש 'הארץ' להעלות את מורי הדרך של המדינה היהודית, כלומר את ממשלת ישראל, על רכבם של החוטפים הארורים. נניח לרגע בצד את אסופת השקרים שכותב המאמר נדרש אליה בפסקה המצוטטת לעיל. זוהי רק ההתחלה ואגע בה בהמשך. הפסקה הבאה במאמר מתעלה על קודמתה בניסיון להעלות את כולנו על עגלת הרוצחים:

לא פחות מהם שותפים לרצח מי שלא גדעו ביד ברזל את תופעות האלימות של חיילים נגד אזרחים פלסטינים, ומי שסגרו תיקי תלונה על אלימות "מחוסר עניין לציבור". נדמה כי הביטוי "יהודים קיצוניים" הולם דווקא את אותו מיעוט יהודי שעדיין מזדעזע ממעשי הרצח והאלימות הללו. אבל גם הם מבינים, להוותם, שהם שייכים לשבט יהודי נוקם ונוטר, זה שקיבל הכשר לבצע מעשי זוועה בזכות מעשי זוועה שנעשו בו.

שישה רוצחים ארורים, בני עוולה, מספיקים ל'הארץ' על מנת להציג את מי שמזדעזעים מהרצח בחברה הישראלית כמיעוט קיצוני – כלומר להפוך את רוב אזרחי ישראל לאנשים שמזדהים עם שריפתו בחיים של נער חף מפשע.

פורעים בשועפאת
בדרך לנקמה קולקטיבית. פורעים בירושלים השבוע. צילום: פלאש90

רב קומות של שקרים

קוראים יקרים, לניסיון להרשיע מיליוני אנשים בפשעים שביצעו או לא ביצעו יהודים בודדים ישנו שם: הסתה אנטישמית. חומרתן של עלילות הדם שהופצו כנגד העם היהודי לא היתה רק בשקריותן אלא גם, ובעיקר, במטרתן: האשמת עם שלם, מיליוני בני אדם, במעשים שביצעו או לא ביצעו בודדים.

וכשם שהפוגרומים ושנאת היהודים לא היו מוצדקים, בין אם בייליס או דרייפוס רצחו ילד או בגדו בארצם ובין אם לאו (כפי שהתברר), הרי שגם הניסיון להאשים כעת אומה שלמה במעשיהם המתועבים של יחידים הוא מהלך תעמולתי גזעני, אנטי-יהודי ומכוער. סוג של עלילת דם חדשה. עלילת שוקן.

היסודות לעלילת הדם החדשה הונחו על ידי אותם שישה רוצחים מנוולים. על ששת היסודות הללו מבקש 'הארץ' לבנות רב קומות של שקרים וסילופים שישמשו להפללת רובה של החברה הישראלית. החל מהטענה השקרית שצה"ל לא קטע אלימות של חיילים כנגד פלסטינים, המשך בהאשמה השקרית לפיה מורי הדרך של המדינה היהודית שתקו לנוכח קריאות "מוות לערבים" ובעיקר בהפצת הטענה השקרית לפיה מנהיגי המדינה רואים בכל ערבי אויב, או מטיפים לטיהור המדינה מהמיעוט הערבי. כל אלו הם שקרים מוחלטים, עלילות שאין בהן ולו שמץ של אמת. אבל עלילות אלו הן הכרחיות בשביל  'הארץ' כדי שיוכל להדביק את הרצח המתועב שביצעו ששת הפוגרומיסטים היהודים לשבט היהודי כולו. השבט שאמר את דברו.

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

13 תגובות למאמר

  1. בחברה היהודית-ישראלית יש מקרה תקיפה חמור של ערבים פעם בכמה חודשים. אבל נגיד שפעם בחודש. בחברה הערבית מתרחש מקרה תקיפה של יהודי בממוצע מספר פעמים ביום, אבל נגיד שפעם ביומיים. בחברה הישראלית יש הרבה מאוד קולות משמאל ומימין שזועקים בכל עיתון ובכל אתר אינטרנט כנגד כל הפעולות של אותם קיצונים מתוכה. בחברה הערבית יש בקושי חופן קולות הזועקים כנגד פעולות עמם- וחלקם זועקים רק נגד חלק מהפעולות (למשל- לזרוק אבן או בקת"ב כן, לחטוף 3 נערים לא).

    אבל לפי ההגיון של עיתון הארץ- אם בוחנים את החברה היהודית- אז כל החברה האשמה. אבל אוי למי שיבחן כך את החברה הערבית- בחברה הערבית יש פלגים, יש זרמים, היא מורכבת ובכלל- "זה מסובך".

    כך שלפי ה"הגיון" של עיתן הארץ-
    אם אתה יהודי אז: א. פעולה של אדם אחד מעידה על אופיה של כל החברה/ עם/ גזע(?) לו הוא שייך;
    ב. הפעולה נתמכת בעשרות פעולות קטנות יותר או התעלמות של אחרים בחברה.

    אם אתה ערבי אז: א. פעולה של אדם אחד היא רק קיצוני שלא מעיד על השאר; ב. גם עידוד של ההסתה על ידי כל גורם רשמי או לא רשמי כלל לא קשור לפעולה עצמה.

    עלילת דם? סתם טיפשות? עיוורון מוחלט? יש שם לאנשים שמבדילים בין אדם לאדם לפי מוצאו- גזענים.

    מסקנה- עיתון הארץ נגוע בגזענות. האם זה זלזול בערבים? האם זו שנאת יהודים? לא ברור.

  2. קצת משעשע לקרוא את זה מפי אנשי ימין. הרי לא כל הערבים רוצים להתפוצץ אלינו, רק חלקם עשו זאת, ועדיין רוב האנשים מאשימים את כל הערבים, רוב האנשים שמליארד ושמונה מאוד מוסלמים מחוייבים להשמדת מדינת ישראל. קצת מודעות עצמית תעזור לכם כאן

    1. חמודי, 93% מהפלסטינים אנטישמיים (http://global100.adl.org/#country/west-bank-and-gaza). הקבוצה האנטישמית ביותר בעולם. בחברה הערבית כל מי שרצח יהודים הוא אליל נוער. שם מחלקים ממתקים כשילדים נחטפים ונרצחים. שם גובה הקצבה החודשית עולה ביחס ישר לכמות היהודים שרצחת. שם שוטפים לילדים קטנים את המוח עם שנאה אנטישמית והכחשת שואה. שם יש 9 תרגומים שונים ל"פרוטוקולים של זקני ציון" ויותר מהדורות מכל שפה אחרת בעולם.

      אז נכון, זה לא כל הערבים. יש ערבים שמתעבים את ההתנהגות הזו, וראה את סרטוניו של מוחמד זועבי כדוגמא. אבל מהו משקלם? לא רק שהם אינם מסוגלים לשנים את הטון בחברה הערבית, אם הם רק יעזו לבקר את המיינסטרים הערבי, הם יהיו בסכנת חיים ממשית.

      לעומת זאת בחברה היהודית מתעבים התנהגות המונעת ע"י שנאה גזענית עד כדי כך שהגיעו לטירוף חושים מוחלט כדוגמת הגדרת גרפיטי ופינצ'ור גלגלים כטרור.

      אז תפסיק לבלבל את המוח. יש משהו שנקרא "עובדות" בחיים. לא ניתן להתעלם מהן רק בגלל שהן לא נוחות לך.

    2. משעמם ,אבל מדויק
      0.001% מהיהודים מוציאים שם רע ל99.999% הנותרים.
      99.999% מהערבים מוציאים שם רע ל0.001 הנותרים.
      (למרות ההגזמה הקלה,סדר הגודל נכון)

  3. מדינת ישראל הורגת ערבים באמצעות צה"ל פי כמה ממה שארגוני הטרור הערבים הורגים יהודים. אדם מוסרי היה מזדעזע מזה וגם מזה. אלא שהציבור היהודי מוכן לקבל את מעשי צה"ל ומספר לעצמו שאין ברירה. המוכנות לספוג מוות של אזרחים ערבים תבועה עמוק באתוס הציוני. שישה נערים ערבים נהרגו כשצה"ל יצא לחפש את שלושת החטופים בגדה. האם מישהו ב"מידה" קרע קריעה, או שאמרתם לעצמכם "אין מה לעשות. לפעמים צריך לקבל את זה שצה"ל הורג ערבים כדי להציל יהודים"?
    מתדמור אין לי ציפיות. הארגון שהוא משתייך אליו גוזר הון פוליטי מהבדלה בין דם יהודי לדם ערבי ובין זכויות ליהודים ל(היעדר) זכויות לערבים. אני רק מקווה שלקוראים של "מידה" יש מעט יותר הגינות וחמלה אנושית.

    1. וואללה, אז מספר המתים הוא מה שקובע את מידת הצדק, ללא קונטקסט, ללא משמעות לכוונה: האם המטרה הייתה לפגוע בבילתי מעורבים בזדון או לא, ללא פעולות שכל צד נקט על מנת להקטין את נפגעי הבילתי מעורבים של הצד השני, ללא פעולות שכל צד נקט על מנת להשתמש בבילתי מעורבים כמגנים אנושיים?

      וואללה אתם שם בשמאל ממש חכמים. לוקחים שני מספרים, בודקים למי יש יותר גדול, ולפי זה קובעים מי צודק.

      ועוד מעיזים להטיף לנו מוסר על חוסר "חמלה".

      פשוט עלוב.

  4. עודד וד', כדאי לכם אולי מעט להחכים ולראות את ההרצאה המאוד יפה של הפרופסורית המצרית באמריקה. "צה"ל הורג ערבים" ? סליחה ? הצבא שלנו – כוחותינו נמצאים במלחמת קיום מאז קום המדינה. מצב החרום של ארץ ישראל לא ירד מאז 1948 – ונשאר עמנו עד היום. אנו הדור "החדש", זה שלא חווה מלחמה מהי, אולי נחמד לנו לשכוח.. אבל אנחנו מוקפים באוייבים.
    זה נכון שלא כל אחד מ 1.5 מילארד מוסלמים רוצה להרוג אותנו. אבל.. עפ"י סוכנויות מודיעניות מסביב לעולם המספר הוא בין 15% ל 25% של קיצונים מוסלמים שרוצים שהאסלאם ישלוט בעולם.
    וזאת תוך כדי כבישה, רצח וטרור חסר פשרות.
    ראו את מה שקורה בעיראק.. אם פיספסתם את זה, אז באמת יותר עיראק.
    זו נהייתה "מדינה" חדשה של "דע"ש".
    והם לא כבשו את הארץ במתק שפתיים.
    נניח לרגע שרק 20% מהמוסלמים הם רוצחים וחלאת המין האנושי.
    נניח..
    אז עדיין מדובר על בערך 300 מיליון מוסלמים…
    העניין הוא ששאר ה 1.2 מילארד לא אומרים שום דבר.
    גם בגרמניה במלחמת העולם השנייה, לא כל הגרמנים היו נאצים, לא כולם היו מרצחים.
    להפך, חלק קטן מהם היו רוצחים – אבל הם גרמו ל 60 מיליון אנשים למות – ביניהם 6 מיליון יהודים.
    גם ברוסיה, לא כל הרוסים הם רוצחים. אבל במלחמת העולם השנייה הקומץ שהיה – הרג 20 מליון – > ועוד רוסים.
    הסיפורים על עמים אחרים כאלו הם רבים.
    העניין הוא שזה לא משנה שזה לא כולם. העניין הוא ש"הרוב" במקרה הזה אינו רלוונטי.
    ואתם כיפיי נפש באים בטענות לארץ ישראל, לממשלה ועוד לצה"ל(!) שמגן עלינו.
    אי אפשר לעשות שלום עם הקומץ המרצח, הוא לא מחפש שלום.
    הוא נמצא בשליחות אלוהית להרוג את כל הכופרים (מבחינתו).
    זה לא ייגמר בעיראק, סוריה, מצרים או ירדן.
    זה גם יגיע אלינו.
    העם המוסלמי מבין פחד וטרור. זו הסיבה למה עד היום אין אף מדינה מוסלמית אחת שיש בה דמוקרטיה שהחזיקה מעמד.
    המערב ניסה להשתית דמוקרטיות בחלק מהמדינות האלו – זה כשל.
    לועגים למערב ולתרבות הטובה יותר.
    עשו כמו הפרופסורית המצרית שענתה לבחורה המוסלמית האמריקאית.
    ותשאלו את עצמכם, איך אתם כיהודים או אפילו כאזרחי מדינת ארץ ישראל ולא תושבים –
    חושבים לצדד בעד האויב, או עם (מומצא) אחר ולא בעם ובמדינה שלכם.
    כל הכבוד לרוב מי שכותב באתר הזה.
    למרות שאני לא מסכים עם חלק ממה שנרשם באתר, ועם חלק מהכתבות.
    זו הסתכלות נכונה יותר ממה שמראים בתקשורת שרואים בטלויזיה וברדיו.
    אם בכל זאת, אתם לא מסכימים, סבבה.
    תקראו כאן, ותראו את החדשות.
    ההבדל הוא שאת החדשות שבטלויזיה כדאי לקחת עם .. לא קורטוב של מלח – אלא יותר עם כל ים המלח.
    מעט פטריוטיות לא פגעה באף אחד, להפך, היא רק תורמת.
    זה מחזיק ארצות ואימפריות.

  5. צריך רק להזכיר בדבריו של יאיר צבן על שולמית אלוני: אם היא היתה נולדת צרפתייה, האם היא היתה שונאת יותר את הצרפתים או את היהודים?

  6. ומה שהכי גרוע – שהם מפרסמים את השקרים האלו, ואפילו שקרים יותר גרועים, בשפה האנגלית במהדורה הבינלאומית, ככה שכל העולם ניזון מהרפש האנטישמי הזה. הלוואי שהעיתון הזה יפשוט את הרגל וייסגר.

  7. אחרי אירועי ועידת בריוני השלום דהיום ,כולל אגרוף בגבו של שר בישראל,
    שונה הסמליל של השטירמרון ל"העיתון לאנשים מכים".
    זה פרצופו של מחנה השלום.

  8. לגיא קוראים למי שציטטת

    Brigitte Gabriel

    היא לא מצרית, היא לבנונית נוצרית תומכת ישראל

    גדולה,אגב יש לה סיפור חיים מעניין מאוד,על המהפך המחשבתי

    שלה על ישראל,היא גם עבדה בישראל תקופה מסוימת בירושלים.

    וחיה כיום בארה"ב.

    אם אתה מעוניין{וכולם מוזמנים כמובן} יש לה הרצאות ביו-טיוב

    על מלחמת לבנון ה-1,מרתק.