היהודים של ג'יבריל

פעילי שמאל חברו לג'יבריל רג'וב בקמפיין להחרמת ישראל בפיפ"א, דרשו מהנשיא בלאטר להוקיע את ישראל ולהעניש את בית"ר ירושלים.

השותפים לקמפיין להחרמת ישראל בפיפ"א: פעילי שמאל ישראלים • במפגש עם נשיא פיפ"א ספ בלאטר שארגן ג'יבריל רג'וב דרשו אנשי השמאל להוקיע את ישראל ולהעניש את קבוצת בית"ר ירושלים

אידיוטים שימושיים; מימין - ח"כ אחמד טיבי, ספ בלאטר והלפר. משמאל: ג'יבריל רג'וב. צילום מסך מדף הפייסבוק של התנועה
אידיוטים שימושיים? מימין – ח"כ אחמד טיבי, ספ בלאטר והלפר. משמאל: ג'יבריל רג'וב. צילום מסך מדף הפייסבוק של התנועה

הקמפיין הפלסטיני להחרמת ישראל בפיפ"א נעצר לעת עתה. ברשות הפלסטינית ובעזה כבר החלו להשמע קולות מחאה נגד יו"ר ההתאחדות הפלסטינית ג'יבריל רג'וב בטענה כי הוא כשל בהשגת תוצאות משמעותיות. עתה מסתבר שהפלסטינים אינם היחידים במחנה המאוכזבים מהחלטת פיפ"א. לצידם אפשר למצוא גם מספר ישראלים ששמשו כ"לוביסטים" בניסיון לשכנע את סטפן (ספ) בלאטר, נשיא פיפ"א, להחרים את מדינת ישראל.

לפני כשבוע וחצי זימן רג'וב מספר ישראלים ללשכתו לפגישה עם נשיא פיפ"א בלאטר, שהגיע לביקור ברשות. מדובר בפעילים החברים בארגון "אנרכיסטים נגד הגדר" ובעמותת "הוועד נגד הריסת בתים". מי שיזם את הארגון מהצד הישראלי היה ד"ר קובי סניץ, מתמטיקאי ממכון וייצמן ברחובות, מראשי "אנרכיסטים נגד הגדר". סניץ חבר גם בארגון "חרם מבפנים" – גוף של ישראלים הפועל להחרים את ישראל בעולם. בין המשתתפים בפגישה היו גם ג'ף הלפר, יו"ר "הוועד נגד הריסת בתים", ושותפתו רות אדמונדס; מיכל ספיר מ"אנרכיסטים נגד הגדר"; וח"כ אחמד טיבי.

מטרת הביקור של הישראלים היתה להציג את יוזמת ההשעיה מפיפ"א כמהלך שיש לו תמיכה גם בקרב ישראלים. הזמן שניתן לישראלים אמנם היה קצר, אבל ג'ף הלפר, כך הוא סיפר, לא פספס את ההזדמנות לספר על מעללי הכיבוש של ישראל בתחומי הספורט והכדורגל: "אמרנו לו שההתאחדות הישראלית לכדורגל צריכה לקבל כרטיס אדום", הסביר הלפר לאחרונה.

הלפר סיפר כיצד מנה את כל הסיבות והטיעונים להשעות את ישראל מפיפ"א באוזני בלאטר, שהקשיב בקשב רב. הלפר טען כי הגזענות הישראלית פורחת במגרשי הכדורגל וכדוגמא סיפר על קבוצת בית"ר ירושלים, שלדבריו קשורה ב"קשר הדוק עם מפלגת הליכוד" וכי פיפ"א לא עושה דבר נגד הקבוצה ואוהדיה. "במקום להדיח את ישראל בגלל גזענותם הדוחה נתתם להם פרס לארח את אליפות אירופה עד גיל 21", רטן הלפר.

הלפר כתב כי יש לו גם ביקורת עזה על התנהלות פיפ"א לא רק בהקשר הישראלי-פלסטיני, כמו בהכנה למונדיאל בברזיל ולקראת המונדיאל שייערך ב-2022 בקטאר. אך מפאת קוצר הזמן הפעילים הישראלים בחרו לא "להתעמת" עם בלאטר על סוגיית זכויות העובדים בקטאר, למשל, בה נהרגים מאות עובדים זרים בשנה. האקטיביסטים באו לייצר שיחה "מועילה" והם העדיפו לא לפתוח נושאים לא נעימים, שוודאי לא ימצאו חן בעיני המארח רג'וב.

סיפור זה חושף את שיתוף הפעולה המובהק של אנשי השמאל הקיצוני עם מנגנוני הרשות הפלסטינית. קבוצת "האנרכיסטים נגד הגדר" מתהדרת בחיבוריה ל"וועדות העממיות" של הפלסטינים. כלומר, מדובר בפעילים המאמינים בחיבורי השטח עם הפלסטינים, ודאי שלא לרשויות השלטון הפלסטיניות או במנגנוני הרשות המסואבים. שיתוף פעולה עם ג'יבריל רג'וב, טרוריסט לשעבר הלובש חליפה, שהתבטא לא מזמן שאילו הייתה בידו האפשרות להפציץ את מדינת ישראל בפצצה גרעינית היה עושה זאת, זו עלייה ברמת החיבור בין השמאל הקיצוני למנגנוני הרשות במאבק נגד ישראל. לא מדובר כבר בהפגנות יום שישי רעשניות עם תושבי כפרים, אלא התמסרות למנגנון הפלסטיני הלאומני, שגם הוא, כידוע, אינו מופת לשמירה על זכויות אדם.

הקונספירציות של ג'ף הלפר וחבריו

"הוועד נגד הריסת בתים" הוא ארגון שמאל רדיקלי ידוע הפועל מירושלים. את עיקר מימונו הוא מקבל ממדינות כמו ספרד, קרן NDC (שוויץ, שבדיה, דנמרק והולנד) והאיחוד האירופי. עם זאת, אין אפשרות לעיין במסמכי העמותה לעת עתה. לפני מספר שנים דווח כי בעקבות פעילותו האנטי ישראלית גם האיחוד האירופי החליט לקצץ את התמיכה מהארגון.

ג'ף הלפר מייסד העמותה הוא דמות ידועה בתנועת ה-BDS בתוך ישראל. הלפר מקדם בעיקר בחו"ל את רעיון החרם על ישראל ואת רעיון המדינה האחת. לדעתו ישראל היא מדינת אפרטהייד מובהקת ויש לכוון את כל הכוחות על מנת לבודדה ולגרור אותה למשבר מדיני, דיפלומטי ומוסרי.

צלמס הלפר3
בלאטר לוחץ את ידו של הלפר, פעיל השמאל המקדם חרם על ישראל. צילום מסך: ICHAD

בחשבון הפייסבוק של ה"וועד נגד הריסת בתים" נרמז לאחרונה כי פרשת השחיתות שנחשפה בפיפ"א היא מזימה אמריקאית ישראלית להסיט את תשומת הלב מהקמפיין הפלסטיני. זו לא הקונספירציה היחידה בה מאמינים אנשי הארגון. ערן אפרתי, מי שהיה מתחקירני ארגון "שוברים שתיקה" הראשונים והיום הוא מנכ"ל הוועד בארצות-הברית, הזהיר בשיחה עם קהל אמריקני לפני כשנה שהצבא הישראלי מאמן יחידות משטרה אמריקניות. מה שאומר לשיטתו שלא מעט אמריקנים הולכים למות, כי זה מה שקורה כשהצבא הישראלי מפיץ את משנתו.

"זה אומר שאתם הבאים בתור", הזהיר אפרתי בקול דרמטי, "הבא בתור ימות ממטול גז בליבו. זה יקרה באוקלנד, בדנבר וסן-פרנסיסקו. זה כבר קורה כאן ועכשיו. אתם הבאים בתור. הבאים בתור שימותו בהפגנות בגלל הברוטאליות של המשטרה יהיו הבנים שלכם או בנותיכם. וזה בגלל שהם מתאמנים ביחד. הצבא שלנו מלמד את המשטרה שלכם איך לטפל באויבים וכשהם יחזרו לכאן אתם תהיו האויבים שלהם".

בחשבון הפייסבוק של הוועד נטען כי אפרתי "חזה" את תוצאות אלימות המשטרה בבולטימור ומרילנד. אחרי הכול, כפי שכתב אחד הגולשים, "זה מה שקורה כשמשטרת ארצות-הברית מאומנת על-ידי הצבא הציוני".

כשקונספירציות הזויות חובקות עולם על מעללי ישראל והציונות מוליכים את אנשי השמאל הרדיקלי לא פלא הוא שטרוריסט כמו ג'יבריל רג'וב ממהר לעשות שימוש בשמאלנים שימושיים.

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

14 תגובות למאמר

  1. לא יאמן. פשוט חבורות של מטורפים יש בינינו.
    לקרוא ולהתפוצץ.

  2. רק במדינה היהודית החולה והמתפוררת,שיתוף פעולה עם האוייב היא פעילות לגיטימית ומכובדת, למרות שהיא בלתי חוקית בעליל!!!

  3. לדעתי אדם שפועל להחרמת מדינתו, צריך להיות מפוטר ממקום עבודתו אם מקום עבודתו, במיוחד אם הוא ממומן ע"י המדינה. ויש גם עילה מוצדקת – הנ"ל פעל נגד מקום עבודתו.

    אם אני אלך ואדרוש מלקוחות החברה בה אני עובד שלא ירכשו ממנה מוצרים, מיד ייפטרו אותי מהעבודה.

  4. טוב , בא נראה מה יעשה שר החינוך-מר בנט כנגד מרצים התומכים בחרם מבפנים על מדינת ישראל או כמו פרופ' גף שמכפישים את מדינת ישראל,או מרצים שבאים להפגנות עם התלמידים שלהם להפגנות פוליטיות או גם מורים שחברים בארגוני הצדק כמו לוחמים לשלום .
    אולי שרת המשפטים אילת שקד תעשה משהו חוקתי למניעת פעולה של ח"כ מכהנים הפועלים כנגד המדינה דוגמת אחמד טיבי .
    ההשערה שלי שלא יעשה דבר.
    האנשים הללו שניזונים מהמדינה ומוסדותיה ימשיכו לשתות מהבאר שלתוכה הם יורקים .

  5. היום התפרסם בעיתון "ידיעות אחרונות" שראשי האוניברסיטאות בישראל פנו לנשיא המדינה שיפעל נגד קריאות החרם והחרם שמופעל על ונגד אותן אוניברסיטאות,,,מעניין היכן היו עד היום אותם ראשי אוניברסיטאות כאשר מרצים אשר מתפרנסים ומקבלים משכורות מאותן אוניברסיטאות קראו ופעלו להחרים את מדינת ישראל וגם את האוניברסיטאות בכל העולם?
    גם נגד השמאלנית הקיצונית וההזויה עם הקול הצווחני אחינועם ניני נשמעו קולות מאותם ארגונים להחרים אותה למרות שהיא שייכת "למחנה הנכון והנאור" בעיניי עצמו
    תמיד היו ויהיו אידיוטים שימושיים בקרב "המחנה הנכון והנאור" בעיניי עצמו שישמשו כשופר ומשרתים של תרבות חשוכה ואלימה כי השנאה העצמית שלהם לתרבותם ולעמם כה גדולה עד שהם לוקים בעיוורון שיכלי ובשיפוט לקוי של המציאות!,,,,"

  6. כנראה, כל הדברים ההזויים שאנו עדים להם , אינ אלא חלק מתיקון גדול של העם היהודי …. אין לי הסבר לזה .
    כשאותם מצדדים בפלסטינים , אנשי השמאל הקיצוני , עושים לצערי את עבודתו של האויב – זו כבר המלחמה מבפנים .
    דרכם של היהודים בעולם הזה לא הייתה מעולם קלה אך נדמה שהמשפט "רק שמור אותי מאוהביי ומשונאיי אשמר בעצמי" מקבל משמעת אמיתית וקרובה שכן בעת קום המדינה לא צפה אדם יסודות פנימיים מעורערים בצורה כל כך קיצונית.
    תחי מדינת ישראל לעולמי עולמים . אמן .

  7. "… ברל כצנלסון כבר הגדיר את היהודים הללו
    היש עם בעמים אשר מבניו הגיעו לידי סילוף כזה, שכלי ונפשי, שכל מה שעושה עמם, כל יצירתו וכל יסוריו הם בזויים ושנואים, וכל מה שעושה אוייב עמם, כל שוד וכל רצח וכל אונס ממלא את לבם רגש הערצה והתמכרות? אכן, ברוסיה ב-1881, בעצם ימי הפרעות, ישבו בנים ובנות לעם ישראל והדפיסו בחשאי מתוך מסירות נפש, פרוקלמציות, הקוראות לפוגרומים, מתוך תקווה שהדם היהודי שישפך יעזור להתקוממותו של המוז'יק הרוסי. אכן יודעת ההיסטוריה העברית כל מני רנגטים ודגנרטים. צורות של שמד. כל עוד אפשרי הדבר שיבוא ילד יהודי לארץ ישראל, ילד שטופח על-ידי יסורי הדורות ומשא הנפש של דורות, וכאן ידבקו בו חיידקים של שנאה לעצמו, של 'עבדות בתוך המהפכה', ויטרפו עליו את דעתו עד כדי כך שיראה את הגאולה הסוציאלית בנאצים הפלשתינים שהצליחו לרכז כאן בארץ את האנטישמיות הזואולוגית של אירופה עם תאוות הפיגיון שבמזרח – אל ידע מצפוננו שקט." ~ נאום 1 במאי 1936; פורסם בדבר 4 במאי 1936

  8. הפעילות של פרופסור הלפר וחבריו מפורסמת מאוד בחו"ל, אבל בארץ כמעט ולא ידועה. ברחבי העולם יש הרבה אנטישמיים שאוכלים לשובע את הרפש הזה, ולכן הארגונים הללו פועלים ומצליחים שם. בארץ, וב"הארץ", הדברים מצונזרים ומוחרשים. מצביעי עבודה ממוצעים לא מתפללים לכישלון המדינה ולהצלחת אויביה כמו הפעילים הנ"ל. הם למעשה מתביישים בפירות הרקובים של המחנה שלהם.

    התקשורת יודעת שאם הציבור יכיר את פשעי השמאל הקיצוני – אין לשמאל שום סיכוי בקלפי. את הקצוות המכוערים של הימין התקשורת דווקא מפרסמת בשמחה. זה מה שטוב באתר הזה!

  9. אחחחחח
    הציונות האדומה שנכשלה להבין את הזהות היהודית האמיתית
    הם תיכננו כור היתוך
    חזון שיבת ציון היה עבורם פנטזיה מטורפת
    לא ישוב הארץ מכל קצוות תבל היה עניינם
    מושפעים מזוועות השואה
    שרוטים מדור ההשכלה ותורת הגזע היה להם חזון אחר…
    להתכחש ליהדות לאלוקים ולבנות פה חברה אחרת נאורה משכילה ככל העמים
    עד שהגיעו יהודים ממדינות ערב שהכירו את הלך הרוח הערבי ולא הבינו את החזון החילוני אשכנזי אבל אהבו את ״אחיהם״ בני אשכנז
    ו…
    היהודים ניצחו
    החזון נכשל נשבר…
    מה עושים כשעסק לא מצליח ?
    סוגרים את המפעל
    הם רוצים לסגור לנו את המדינה והם לא יבחלו באמצעים את זה וודאי כולכם רואים…
    משתמשים בערבים למוטט את המדינה
    וגם במוסדות ״חוקיים״
    משפט (בג״ץ),
    חינוך(אקדמיה),
    תרבות (הרשימה ארוכה אלמגור גרבוז ועמוס עוז זה קצה הקרחון)
    תקשורת(כל מילה מיותרת)
    ופוליטיקה קצת (נו צריך גושפנקה כזו או אחרת)
    אבל אדם מתכנן תוכניות
    והיושב במרומים…
    התוכנית היא לגמרי אחרת שם למעלה ואת זה שום אנארכיסט עדיין לא השכיל להבין…
    תיקתוק השעון מסמל על התחלתה של תקופה אחרת
    יום משובח לכולכם (: