האקווריום של אילנה דיין

ה"תחקיר" המדובר של 'עובדה' נגד ראש הממשלה הציג אוסף של לשעברים ממורמרים וטענות עבשות וממוחזרות. המסקנה של נתניהו צריכה להיות מימוש הבטחתו לפתוח את שוק התקשורת לתחרות

מוזיקה דרמטית ואפקטים טלוויזיוניים לא יכולים להחליף עבודה עיתונאית טובה. דיין בתכנית אתמול. צילום מסך

ב־27 באוקטובר השתתפה העיתונאית אילנה דיין ב"כנס החירום" שיזם ארגון העיתונאים נגד כוונת ראש הממשלה לסגור את תאגיד השידור הציבורי. דבריה על הבמה היו ברורים וחדים: "צריך לנהל את המאבק הזה כמו שלא ניהלו אף פעם מאבק". לא חלפו שבועיים מאז, והעונה החדשה של התכנית 'עובדה' בהנחייתה לא הכזיבה. היא נפתחה בכתבה ששודרה אתמול על "האקווריום של לשכת ראש הממשלה", שהתבססה על האנשים שהיו שם, סמוך לראש הממשלה, ויכולים לכאורה להעיד על התנהלותו ועל סביבת העבודה שלו.

בפועל, זו הייתה כתבת תעמולה נוספת בערוץ 2 נגד ראש הממשלה, ובעיקר נגד רעייתו. בחינה פשוטה ובסיסית של העובדות לאשורן מלמדת כי לא נעשתה כאן עבודה עיתונאית עניינית ורצינית. לא עיתונות, אלא שרלטנות.

בחינת המרואיינים מעידה כי למעט ראש המל"ל לשעבר יעקב עמידרור שלוהק כעלה תאנה, רובם סיימו את העסקתם אצל ראש הממשלה בטעם מר, ובטנם מלאה עליו מאז. וכשאין איזון בין המרואיינים בתחקיר, לא מדובר בכתבה שמטרתה להציג את סביבת עבודתו של ראש הממשלה, אלא באמבוש אישי נגד נתניהו.

המרואיינים הדומיננטיים בתכנית הם עוזי ארד, שהודח על ידי נתניהו מתפקיד היועץ לביטחון לאומי לאחר שנחשד בהדלפה, ומאז רץ מאולפן לאולפן ומעיתון לעיתון כדי להאשים את נתניהו ורעייתו בקונספירציות שונות; ויועז הנדל, שכיהן כראש מערך ההסברה ופוטר לאחר שעקף את נתניהו כבר במשבר הראשון שהתרחש. הנדל, הטוען עד היום שפיטוריו לא היו מוצדקים, מועסק היום ככותב טורים קבוע עבור 'ידיעות אחרונות', עיתון שמאבקו הממושך והאישי בנתניהו אינו סוד.

גם ורד סוויד, שהייתה מנהלת הרשות לקידום מעמד האישה (הכפופה ישירות לראש הממשלה), עקפה לא פעם את נתניהו כשרצה להעלות דרישות שונות בתקשורת, ופוטרה. סערת הרגשות שלה, כפי שבאה לידי ביטוי בתכנית, איננה מותירה ספק בנוגע למהימנותה לשקף עבור הצופה מה באמת מתרחש בלשכת ראש הממשלה. כך גם אודליה כרמון, שלאחרונה פתחה בקמפיין תקשורתי נרחב שמטרתו להדביק לנתניהו את תדמית המושחת. עד כה היא נחלה כישלון, כמו מי שניסו לעשות זאת לפניה.

לא ניתן לבנות תחקיר עיתונאי המתייחס לאדם מסוים, כאשר העדים הדומיננטיים ביותר הם לשעברים מתוסכלים וממורמרים, שדעתם נגד אותו אדם ידועה ומפורסמת ברבים. עלה תאנה בודד אינו יכול להעניק לתכנית כזו מראית עין של איזון.

ליבת התחקיר הייתה מחזור של טענות מופרכות נגד אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו. כמו למשל הטענה כי נתניהו ביקש מרעייתו להישאר בחדר בזמן שמאיר דגן, אז ראש המוסד (ומאז אופוזיציונר מר של נתניהו), מעדכן אותו בפרטים מסווגים ורגישים ביותר. אלה חדשות ישנות ועבשות שהועלו כבר לפני שנתיים על ידי העיתונאי בן כספית, הסובל מאובססיה בכל מה שקשור לנתניהו ומשפחתו. מהי הסיבה להעלות מהאוב טענות כאלה בתחקיר שאמור לחדש?

ומה באשר לפתקים שהוצגו בתכנית? גם בהנחה שהפתקים הללו אכן נכתבו על ידי נתניהו, לא ברור באיזה הקשר הם נכתבו. ייתכן שהסיטואציה הייתה שונה לחלוטין מזו שהציגה דיין. כל עוד אין ראיה עובדתית רצינית בנושא, אין טעם לשתול פתקים אלה בתחקיר, אלא אם כן מטרת התכנית היא לייצר מניפולציה זולה. כך לא מגישים תחקיר עיתונאי.

כתבה עיתונאית מעמיקה, איכותית ומקצועית צריכה להתבסס על ראיות ועובדות אמפיריות, וכמה שיותר ברורות וחד־משמעיות, ולא על מוזיקת רקע הוליוודית ודיבוב דרמטי.

בתגובה שנמסרה מלשכת ראש הממשלה נטען כי מדובר בשידור פוליטי שמטרותיו אינן ענייניות. כשבוחנים את הסערה שעוררה התגובה במערכת הפוליטית ובתקשורת, רואים עד כמה הדברים נכונים. לא עיתונות טובה יש כאן, אלא פוליטיקה במירעה. טוב שבעקבות התגובה הזו הדברים הונחו על השולחן.

האיש שהם לא הצליחו לאלף

גם מי שלא אהב את תגובתו של ראש הממשלה ל"תחקיר", יתקשה להתווכח על דבר אחד: בניגוד לרבים אחרים, נתניהו אינו מוכן להתקפל בפני הלחץ העצום שמופעל עליו מהתקשורת בעשרים השנים האחרונות. לא רק שראש הממשלה אינו נכנע לתכתיבים ולמציאות שהתקשורת מנסה לכפות על הציבור ועליו, אלא שהוא לא חושש לרגע לעלות להתקפה, להישיר מבט למצלמה ולהגיב בהתאם.

אך בכך שנתניהו עומד זקוף מול תקשורת עוינת, הנשלטת על ידי צד אחד בלבד של המפה הפוליטית, אין די. את האנרגיה הזו עליו לנתב למטרה עיקרית וחיונית אחת: מימוש הבטחתו לצמצום הרגולציה בשוק התקשורת ופתיחת התחום לתחרות, שתביא למגוון דעות ולשיקוף הציבור באופן מיטבי ולא מלאכותי.

זו בדיוק הסיבה שהתקשורת חוששת מנתניהו, ומשתמשת בכל כלי אפשרי מבחינתה לביצוע דמוניזציה ודה־לגיטימציה נגדו ונגד משפחתו. האליטה השמאלנית חוששת לאבד ענף נוסף ומשמעותי שעליו היא יושבת ושומרת בעוצמה רבה.

מאבק התקשורת נגד סגירת תאגיד השידור הציבורי, הנשלט גם הוא על ידי אנשי תקשורת מהשמאל, הוא חלק מקמפיין נרחב ושלם – הכולל גם את המתקפה של אילנה דיין בדמות "תחקיר עיתונאי" – למניעת פלורליזם ומגוון דעות בשוק התקשורת, ושמירה על העוצמה התקשורתית בצד אחד של המפה הפוליטית.

לא הדמוקרטיה והליברליזם מטרידים את אנשי התקשורת ודיין, אלא הרצון לשמור על מקומה של האליטה ועל השפעתה.

במאבק הזה נתניהו צריך להיות לא רק נחוש אלא אקטיבי. הגיע הזמן לשנות את המציאות הקיימת, ולמשוך באופן סופי את השטיח מתחת לרגליה של אליטת השמאל.

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

42 תגובות למאמר

  1. שרה נתניהו הרסה לבעלה .ראש הממשלה אדם מוכשר,גאון בעל יכולת ניתוח מאין כמוהו.לו היה מתנהל בראש מדינה ולא כבעל שפוחד מאשתו ושסר לכל גחמה שלה,היה מנהל את המדינה בחכמה, ולא היה עסוק בניקוי כל הרפש שהיא אשמה בו.

    1. את צודקת בדבר אחד: נתניהו מוכשר וגאון והוא מצליח אף על פי שרה ולא בעזרת שרה.
      עם זאת נתניהו צדק באומרו שאחרי 2 קדנציות היכולת של ראש ממשלה מתדרדרת וגם החוש המוסרי לא מה שהיה פעם. חייבים רענון

    2. במבחן התוצאה, הוא מנהל את המדינה היטב, עם או בלי אשתו
      אם זה היה איש שמאל, כולם היו משבחים את עמידתו לצד אשה עם בעיות, לכאורה, או שהיו מסתירים את זה בכלל כי לא יפה .

    3. במבחן התוצאה הוא ממש גרוע. במבחן ההסתרה (תודה לאדלסון וישראל היום) הוא ממש מצויין.
      רק להזכיר מה עומד על הפרק
      משבר הבנקים
      משבר הפנסיות
      משבר הבריאות
      משבר הדיור
      משבר בחינוך
      משבר העוני
      משבר עם הערבים
      משבר עם הבדואים
      משבר בתקשורת
      משבר עמונה
      משבר בפריפריה

    1. תעשה תחקיר, בבקשה.
      אתה יודע מה הבעיה שלכם? שמרביתכם (לא כולכם, יש עוד כמה הגונים וראויים), לא עשו תחקיר ראוי מימיהם, אין להם את היכולת לעשות כזה, ועיקר כתיבתם מסתכמת בלירות מהמותן קונספירציות וחיצי שנאה כלפי כל מה שעלול חלילה להצטייר כ"שמאל". כמו בתקשורת, כך באקדמיה ובמשפט, הימין הישראלי העמיד מעט מאוד אנשים ראויים לשמם. תבואו בטענות רק לעצמכם

    2. אבל השאלות של אילנה לא קשורות לאילנה.
      גם כשאילנה תהיה קשורה במרתפי השב"כ – השאלות ישארו חופשיות ללא מענה….
      וככל שיותר אנשים חוץ מהנדל וארד נוטשים את נתניהו אחרי שהוא בוגד בהם אישית (בוגי, סער, מרדכי, מרידור, בני בגין) ועוד ועוד. מה הסיכוי שביבי צודק וכל העולם טועה?

  2. עוד עיתונאי חצר, שגם אם ישמע שנתניהו יורשע בפלילים זה לא ישנה. מסע האיוולת להשחרת פני התקשורת, בתי המשפט, המבקר, היועמ"ש, העמותות והשמאלנים משתלט על כל חלקה טובה וסיים להשחית כבר חלק משמועתי מהחברה הישראלית. למרבה הצער, יש גם עיתונאי חצר נלוזים שמצטרפים למסע ההשחתה הציני והמסוכן הזה של החברה הישראלית.

  3. אף פעם לא אהבתי את אילנה דיין.קראו לה בהרבה שמות גנאי – אבל שקרנית מעולם לא קראו לה.
    לכן, אחרי שכל הסערה תישכח, אחרי שכל נאצה שיאמרו על אילנה דיין תישכח, עדיין יישארו השאלות פתוחות וללא תשובה. אז מה עזרו חכמי הימין אם השאלות עומדות בפני עצמן גם בלי אילנה דיין?

    אני ראיתי את התכנית. מבחינתי אילנה דיין היא שמאלנית ועוכרת ישראל אבל אם נתניהו לא יתבע אותה אז הכל אמת. כמו שאומרים: יש דין ויש דיין. לכלכנו על דיין. אבל הדין נשאר בעינו.

    מהדהדת בראשי עדיין השאלה, שקל לענות עליה: האם נתן אשל, שב 2012 הורשע וסולק מכל תפקיד ציבורי. האם הוא עדיין מסתובב בלשכת ראש הממשלה?

    1. הסרן הדרוזי
      הבחורה מדגניה
      שנמשיך ….
      ולעצם העניין – ממורמים או לא
      רוב הדברים שנאמרו – כבר היו ידועים
      ושום כלום כלום לא חודש.
      לדעתי הטריק שלה היה להקריא את התגובה
      כדי שכולם ידברו על התגובה של נתניהו
      מכיוון שהתחקיר שלה שווה ל…..

    2. "אבל שקרנית מעולם לא קראו לה"
      מה אתה אומר! את פרשת סרן ר' שכחת? כן, זו אותה פרשה שבעקבותיה קבע בית המשפט המחוזי שאילה דיין קבעה בתוכניתה קביעות ה"נוטות מן האמת". רק מערכת היחסים ההדדית שלה עם בית המשפט העליון איפשרה לה לקבל זכוי בעור שיניה, זכוי שלא ביטל את תשלום הפיצויים שהיא וערוץ 2 חויבו לשלם לסרן ר'. ועוד לא הזכרנו כיצד היא שלחה את האלוף גיורא איילנד לנסות לשכנע את סרן ר' לסגת מהתביעה, במהלך קלאסי של הטרדת עד. פרשה זו, שעליה היא מעולם לא התנצלה באופן מלא ופומבי, חשפה אותה במערומיה: חפפנית, שקרנית ולא הגונה.
      ואם כבר מדברים עובדות: נתן אשל לא הורשע, ולמעשה הוא אפילו לא הואשם באופן רשמי. הוא פרש מתפקידו ובכך הסתיימה הפרשה.

    3. לאילנה דיין, הגברת הראשונה של תחקירי האילוסטרציה, לא קראו מעולם שקרנית? הצחקת את סרן ר'.

    4. חברה – טעיתי
      אלא שאילנה דיין לא ממש קשורה לעניין
      היא העלתה שאלות וחשדות לאוויר שצריך לענות עליהם
      אם מישהו אחר היה שואל אותן היו מלכלכים גם עליו (דרוקר?).
      לא השואל הוא הבעיה אלא השאלות ומי שצריך לענות עליהן

  4. הכתבה של אילנה דיין עשויה היטב ומתארת את המציאות של קבלת החלטות של נתניהו .
    לגבי מאיר דגן זה היה מבוא לתוכנית למי שלא ראה כלל ומסתפק רק בכתבות של מידה.

  5. אני בהחלט מסכים שהתקשורת מוטה חזק שמאלה ומשפיעים גם על המניעים שלה בתקיפת נתניהו.
    אבל מעדויות רבות ומהימנות (לא רק בן כספית), נראה ששרה נתניהו משליטה טרור על לשכת רוה"מ ועל השרים. כדאי שגם הימין יפסיק לטמון את ראשו בחול. זה לא קשור לימין ושמאל, זה מסכן את המדינה

    1. "מסכים שהתקשורת מוטה חזק שמאלה" – כדי להתחזות לימני ואז לטנף על משפחת נתניהו כאחרון השמאלנים. מכירים את הטריק הזה, ומכירים גם את המציאות שמעבר לו: בתקופת נתניהו ישראל לא מסרה אפילו גרגיר של אבק לאויביה ובקרוב מאוד תצלח את הקדנציה של הנשיא האמריקני העוין ביותר לישראל מאז מלחמת העולם השנייה, ללא נזק ממשי ארוך טווח, וכל זה תוך המשך שגשוג ופיתוח הכלכלה הישראלית, השקעות עתק בתשתיות תחבורה ופיתוח חסר תקדים של קשרים כלכליים מדיניים עם מעצמות חשובות (סין/הודו/יפן/קוריאה). הפחד הגדול של השמאל הישראלי הוא ניצחון של טראמפ שיאפשר לנתניהו לקבור סופית את "פתרון שתי המדינות" (חזרה ל"גבולות אושוויץ") במתכונתו האובדנית של השמאל הסהרורי, ניצחון שיאלץ את ה"פלסטינים" לרדת כמה וכמה שלבים בסולם שבנה להם השמאל הישראלי ה"נאמן" ולשבת מול ישראל בהנהגת נתניהו והליכוד למו"מ בילטרלי ישיר, ללא תנאים מוקדמים.

  6. אחת הכתבות הטובות של אילנה דיין שמראה על תהליך קבלת ההחלטות של נתניהו .

  7. עומר דוסטרי, אשיבך בסגנון כתיבתך "אד-הומינם"
    אינך שונה ממושא כתיבתך אילנה דיין, אלא שהיא נמצאת בצד השמאלי ואתה ירדת להיות כתבלב חצר.
    לא סתרץ עם עודות ולו דבר אחד מאלה שהועלו בתשדיר עובדה.
    אין ספק כי המלל הארוך והמייגע שהנחת כאן, חייב היה להתמלא "במשהו"
    אז מילאת.
    וכעת עת להחליף ת'חיתול.
    אתה עושה שירות דב למחנה הציוני בהתכתשותך כילד טירון.
    תתבגר. יש בך משהו יותר טוב.
    אל תשחית זאת

    1. "הד הומינם" אומר לתקוף לגופו של אדם (כלומר את אילנה) ולא לגופו של עניין (כלומר את התחקיר)

      כלומר, הכתבה אכן תוקפת את התחקיר (מעבר על המרואיינים בתוכנית, מי לא רואיין בתוכנית ו"עדויות" בדמות פתקים עלומים) והכתב כלל לא תוקפת את אילנה דיין .

      מה שבאופן אירוני, מוביל לטענה שדווקא התגובה שלך הינה הד הומינם ("כתבלב חצר"..)

      יום טוב 🙂

    2. חחח אור (עומר),

      אי-שם בירכתי הכרתי מוכר לי מאיפשהו המושג "אד-הומינם" רק ש… שאלתי אותו לצורך העניין
      אד-הומינם במקרה זה תוקפת את -גוף התחקיר- אך לא מתמודדת עם תכניו אלא מציגה דעתנות תעמולתית זולה להפליא.

      מלל ארוך ולא התמודדות אמיתית עם אמירותיו של נתניהו, דוגמיות:
      סרן ר. (אמת לשעתה חחחח), הסתחבקות עם הצורר בלא כל שאלות עיתונאיות "יעל דייניות" ראויות, אלא ליקוק ארוך ולשון חומה בסיפו.

      תיקצר הרשימה

      עומר עומר, תתבגר

  8. נתניהו אחד מהמנהיגים הענקים שקמו לעם ישראל. העם מאחריו למרות הנהי וההשמצות.

  9. נעזוב רגע את העובדה שלא נתניהו ולא דוסטרי סתרו ולו טענה אחת(!) מהתחקיר, ונתמקד רגע במה שכתב דוסטרי על יעוז הנדל:
    "ויועז הנדל, שכיהן כראש מערך ההסברה ופוטר לאחר שעקף את נתניהו כבר במשבר הראשון שהתרחש. הנדל, הטוען עד היום שפיטוריו לא היו מוצדקים, מועסק היום ככותב טורים קבוע עבור 'ידיעות אחרונות', עיתון שמאבקו הממושך והאישי בנתניהו אינו סוד."
    העובדות הפוכות: הנדל, לוקר, והאוזר קיבלו תלונה נגד נתן אשל שצילם עובדת מתחת לחצאית (מה דוסטרי היה אומר אם מישהו היה עושה את זה לבת שלו?), ועשו בדיוק מה שכל אדם הגון היה עושה – פנו ליועץ המשפטי כדי לבדוק את התלונה. נתניהו גיבה דווקא את אשל, ונזף בשלושה על כל שלא דיווחו לו, דבר האסור לפי חוקי ההטרדה המינית בישראל. הנדל לא "טוען שפיטוריו היו לא מוצדקים", מהטעם הפשוט שהוא לא התפטר, אלא עזב בעצמו.
    טוב, לפחות דוסטרי לא כתב שהנדל שייך לשמאל הקיצוני. גם זה משהו.
    ולגבי עבודתו של הנדל ב"ידיעות אחרונות" (כמו אנשי ימין רבים, אגב), אז דווקא דוסטרי כתב עד לא מזמן ב"הארץ", עיתון שכזכור נקנה חלקית ע"י קונצרן גרמני שעסק בתעמולה נאצית, ורודף אף הוא את ראש-הממשלה הצדיק. מה זה אומר עליו?

  10. איש ימין לא יזכה אפילו בחלום לאיתרוג או ל-פייר-פליי מהתקשורת. אולי אחרי שימות. ביבי, גם לא 3 דורות אחרי מותו. השנאה אליו פתולוגית וכולה מהבטן. זה מהתקשורת. אבל השמאל, השונא הפתולוגי, לא נמצא רק שם אלא בכל כיוון ורוח אליו יפנה את מבטו. פוליטיקה, משפט, כלכלה, אקדמיה, חינוך, צה"ל, המשטרה ומנגנוני הבטחון, אמנות ותרבות, מנגנוני עובדים במשרדים השונים,,, אין סוף.
    זו נקודת המוצא להבנת דרך עבודתו של ביבי. איש בעל יכולות עצומות שהשיטה הקואליציונית גורעת מיכולותיו כי כל השותפים הם כמו הגמדים שקושרים את גוליבר.
    במצב זה, כדי לממש את רצונו של ביבי, כפי שאמרה במילותיה העובדת שפוטרה:"ביבי מכוון מטרה ומטרתו לעשות הכל כדי שהמדינה שקיבל לידיו תהיה במצב טוב יותר מאיך שקיבל", ביבי לא יכול להרשות לעצמו שועלים קטנים מחבלים בכרמים. צריך להשתאות או להרעיף עליו את כל התשבחות על כך שהוא יכול ומוכן לשאת כל כך הרבה זמן את רצח האופי ושפיכת הדם שעושים לו, כדי לממש את מטרתו שהיא טובת כולנו.

  11. אין כאן הפרכה אחת של הכתבה של אילנה דיין רק שאלות שגם ניתן להסיק מהם את התשובות מהכתבה. מאמר רדוד כמו שהתגובה של נתניהו

    1. יש כאן בהחלט חשיפה של המגמתיות הברורה והכיוון הכללי של "התחקיר" המגוחך הזה

      תחקיר שמתיימר לסקר את סביבתו של ראש הממשלה, שהמרואיינים בו הם כולם אנשים שפוטרו כתוצאה מתפקוד לקוי, או שעזבו כתוצאה מסכסוך אישי עם ראש הממשלה…

      נו באמת…זה כמו לעשות "תחקיר" על הסכסוך הישראלי-ערבי, ולראיין רק את החמאס והפתח…

      זו האמת על הערך האמיתי של התחקיר הזה, וזו הפירכה החזקה ביותר שלו

  12. מבחינתי מאז פרשת סרן ר' אני לא מסוגל להתייחס ברצינות לשום דבר שאילנה דיין חתומה עליו.

  13. השאלה היא, איזו סיבה יש לאדם שעבד עם ראש הממשלה להיות ממורמר?

    1. התשובה – אין חבר נאמן יותר מכסף מזומן. של הקרן החדשה, כמובן.

  14. Congratulation BB! Finally, he unloaded! Try to repeat this more frequently, the media is out of hands, but it is not just the "reporters", it is the textbooks in schools, the dominance of the Left in every single aspect of the media, art, "theatre", events, municipal events, "entertainment, radio, dailies, and the Lefty professors who run the universities, the NGO's, the so-called "think tanks", etc…no place to run for balanced information, what kind of voter can spend all searching the internet for facts, when the dailies specialize in creating news, not reporting facts, but making up what they claim are facts, this is not just an Israeli problem, it is endemic to all Western dailies, T.V's…the editors, reporters, researchers are all insiders-leftists by birth…who can come to grip with such built in bias?

  15. כל מילה בסלע! תחקיר זול ומניפולטיבי שמשתמש במודלים של מייקל מור האנטי מימסדי בצירוף מוזיקה ופירוטכניקה שמזכירה סרט אפוקליפטי ברמה נמוכה.
    כל הממורמרים מוכיחים שוב שנאמנות היא ערך עליון והם חסרו אותה!

    1. מה שהכי חשוב, הוא שזאת כתבת מיחזור, שלועסת עד זרא אותם חומרים ישנים.

    2. מצטרף למוטי גרין על תשדיר עובדה
      כתבה מצויינת, גועל של שידור

      חוזר על דברי לדוסטרי המלין בשם… (בנימין… שרה… שניהם ??)
      תוקף את התשדיר בסגנון אד-הומינם ולא מתמודד עם טיעון אחד מתגובתם של הזוג נתניהו שהיא מחד, אמירה מדוייקת נכונה ובלתי ניתנת לתקיפה ולהזמה מן ההיבט של טיעוניה, אך מגעילה ואימבצילית (שרה כתבה?) מחמת העיתוי של הסמיכות לתשדיר

  16. נו באמת ,
    שוב הקשקוש על התקשורת השמאלנית ?
    הימין בשלטון מ 77 , עדיין מקשקשים על אליטות שולטות מטעם השמאל ?
    אם התקשורת היתה שמאלנית היא היתה מתעסקת עם דברים קצת יותר חשובים מאשר אשתו של ביבי
    מחירי הדיור , זיהום האוויר במפרץ חיפה , הפער ההולך וגדל בין עשירים לעניים, מעמד הביניים שנמחק…
    העתונות והתקשורת כמו השילטון ב 20 השנים האחרונות נשלטים על ידי הימין
    ישראל היום , ערוץ 7, ערוץ 20 , ערוץ 1 …
    ישנו ערוץ 2 שהוא צהובון לכל דבר , במקום להתעסק בנושאים מהותיים מתקשקש עם שרה , ינון מגל וכדומה
    ולנושא אילנה דיין – אני לא מאמין לשום תחקיר שלה

    1. הימין בשלטון אבל השמאל במשך שנים לא נותן לו לשלוט. בעזרת תקשורת מגמתית אקדמיה סלקטיבית ובית משפט אוליגרכי שמאלני. כיום הדברים מתחילים להשתנות וזה בדיוק מה שמפריע לכם כל כך….

  17. אין מה להוסיף לכתבה, מלבד שכל מילה נכונה, וכמה כואב שפוגעים שוב ושוב באשת ראש הממשלה כאמצאי להפיל את נתניהו ראש הממשלה בעל IQ מעל 180, הגיע הזמן שיפרסמו את מנת המשכל של בוזי וציפי.

  18. אם הוא היה איש מרכז הוא היה מתפטר, כמו שעשה יצחק רבין שגילו, לאחר שפורסם בעיתון הארץ, שלאה רבין, רעייתו של ראש הממשלה יצחק רבין, מחזיקה חשבון דולרים אסור.

    כל מה שביבי עושה הוא לגרום לנו להרגיש מפוחדים ושאין עתיד במדינה הזו, אנשים הפכו להיות יותר אלימים ועל זה בנויה הממשלה שלו.

    ראש ממשלה אמיץ זה אחד שלוקח החלטות קשות, לפני שלא יהיה פה רוב יהודי, ואז נבין את הנזק שהוא עשה בכך שהוא יודע רק למשוך זמן, להאשים אחרים, ולהפיץ שקרים מלאי שנאה.

  19. אז איך תסבירו , אתם הימנים הפטריוטים איך אינכם מצליחים אחרי כמעט 40 שנות שלטון רצופות להצמיח אנשים ראויים….לא בתקשורת, ולא באקדמיה, ולא בבתי המשפט, ולא בתרבות, ולא בצבא …מוזר קצת….שימו לב בגלל מאגרי האנוש העלובים מי מייצג הליכוד בכנסת….אורן חזן, ירון מזוז, דוד ביתן, מחלוף זוהר, שרן השכל, ועד שקישטתם הרשימה בדוקטור…יצאה העב״ם ד״ר ברקו…מה קורה, המצב כל כך קשה בתחתית החבית ????

  20. לא ראינו את התכנית של אילנה דיין המדהימה היכן ניתן לראות בשנית את התכנית המרתקת שפיספסנו

  21. אחרי שנחשפה מטרתם של אנשי התקשורת להעסיק את ראש הממשלה ולבזבז את זמנו בכל שטות ועלילה אפשריות במטרה אחת ויחידה…. למנוע ממנו להקדיש את הזמן הדרוש לניהול ענייני המדינה, להכשיל אותו בתפקידו על מנת להחליף אותו באורח לא דמוקרטי. במצב הזה, היום, אני מעדיף שראש הממשלה יעסוק בניהול ענייני המדינה הבוערים ולא בתשובות למעשיות ועלילות עליו ועל בני משפחתו. כלבי השמירה של התקשורת הפכו לכלבי תקיפה אכזריים ומרושעים נגד ראש הממשלה ובני ביתו, ולא מהיום.
    אין הגינות, אין יושרה, אין ביקורת. יש רק עלילות. פרצופכם המכוער גלוי מזה שנים רבות למצביעי הימין והוא נחשף לאחרונה, גם לאחרוני האנשים הישרים במרכז ובשמאל. אינכם מחפשים לשמור על הדמוקרטיה,
    אתם, בחלקת לשונכם ובחלקת עיטיכם משתמשים בהם כקרדום לחפור בו. משחיתים את הציבור ומשחיתים הדמוקרטיה.
    קצה נפשו של הציבור בסיפורי החלם שלכם, בצדקנות המלאכותית, בבכינות ובדמעות התנין. תפסיקו לבכות שראש הממשלה תוקף אתכם.
    אתם הכרזתם מלחמה על ראש הממשלה והציבור רוצה שראש הממשלה יסיר את הכפפות וישיב מלחמה שערה..כל מילה שלכם מעצימה את הבוז והסלידה מכם.
    ====================================================
    מי שרוצה לקרוא דוגמה לתשובה עניינית לתחקיר הרדוד והנמוך של אילנה דיין מוזמן לקרוא את התשובה העניינית והמאלפת שכתבה Yaelle Tothany
    =============================================

    Yaelle Tothany
    https://m.facebook.com/story.php