מרב מיכאלי רוצה ליצור "אבא חדש"

ההצעות של חברת הכנסת לחקיקה שמטרתה לכוון את ההתנהגות האנושית הן לא רק מצחיקות ותלושות מן המציאות – הן מסוכנות

מנסה להנדס את החברה. ח"כ מרב מיכאלי | פלאש90

והרי החדשות: חשבתם שיש הבדלים אמיתיים בין אבא לאמא? תתעוררו. חברת הכנסת מרב מיכאלי תלמד אתכם שהכול שטויות. אתם כחומר ביד היוצר, והיוצר הוא המחוקק. ברצותו – יש אבא ויש אמא; ברצותו – הכול מעורבב, ואין שום הבדל בעולם. לא ביולוגיה ולא חברה: החוקים הם שמשנים אותנו לגמרי.

לא מאמינים? תקשיבו בעצמכם למה שאמרה ח"כ מיכאלי בשבוע שבעבר בוועדת החוקה:

החקיקה לא באה לשנות את הטבע האנושי אלא בפירוש באה לכוון את ההתנהגות האנושית… הוא (המחוקק) לא מהסס לעשות את זה למשל באופן שבו החוק ממגדר אותנו. כשהחוק נותן חופשת לידה באופן בלעדי לאישה, הוא מושיב אותה בבית באופן בלעדי עם התינוק/תינוקת למשך ארבעה חודשים, שלושה חודשים וחצי, הוא גורם לזה שאצלה בגוף נוצרים ההורמונים ההוריים האלה שגורמים לנו לרצות, או להיות מוכנות ומוכנים, להקריב את מה שצריך להקריב כדי לטפל בתינוק, תינוקת. זה דבר שנוצר בגוף אצל גברים בדיוק באותה מידה כמו אצל נשים אילו הם היו נמצאים בבית בזמן הזה. זאת אומרת החוק מייצר באופן ביולוגי אמהות ואבות. החוק לא מהסס לעשות את הדברים האלה, להיכנס לקרביים הכי עמוקים, הכי פרטיים שלנו. אלא שהוא עושה את זה לפי הנורמות הקיימות בחברה שלנו היום ומתוך זה נגזר מה שהחוק מכתיב"

קראתם נכון: על פי מיכאלי, החוק הוא זה שמייצר באופן ביולוגי אימהות ואבות!

איך החוק מצליח לעשות זאת? נראה שלדעת חברת הכנסת, אם במקרה האב היה נשאר בבית הוא היה בדיוק כמו האם, אך מה לעשות שהחוק באכזריותו שולח את האב לעבודה ואת האם מושיב על כורחה בבית? אם נפרש את מה שאומרת מיכאלי, אצל האם נוצרים "הורמוני האימהות" רק משום שהיא שוהה עם תינוקה. לעומת זאת אצל האב, נעבעך, אין וכך נוצר יצור ה"אבהות".

לפעמים יש אמירות שמותירות אותך עומד נדהם. מיכאלי הצליחה, בכמה משפטים קצרים, לאיית גם חקיקה וגם ביולוגיה בשבע שגיאות.

האם גברים מיניקים?

הבה נתחיל בביולוגיה. מיכאלי מתכוונת כנראה להורמון האוקסיטוצין ("הורמון האהבה"), הקשור לתפקודים הרגשיים, ולמחקרים שנערכו לגבי הימצאותו אצל אבות לעומת אימהות. כאשר אב היה מטפל ראשי, כגון בזוגות הומוסקסואליים, התגלו אצלו רמות הורמון דומות לאלה של אמהות, אף שהאבות לא עברו הריון ולידה שבהם מופרש באופן טבעי אוקסיטוצין.

אבל אוקסיטוצין אינו "הורמון האימהות", ואצל האבות התגלה שוני מובהק מאמהות, גם כאשר האב היה המטפל הראשי. אצל אימהות המערכת הרגשית-אינסטינקטיבית דומיננטית יותר, ואילו אצל האבות – המערכת המנטלית היא הראשית, גם כשהאב מוצף אוקסיטוצין.

אבל כל ההתמקדות בהורמון מסוים מחמיצה את העיקר. בואו נדבר על חופשת לידה. האם גברים ונשים צריכים אותה באותה מידה? באמת? האם חברת הכנסת מיכאלי שמעה פעם על המושג "משכב לידה", כאשר לאחר המאמץ הפיזי והרגשי העצום של הלידה ושטף ההורמונים העובר על היולדת, היא זקוקה למנוחה של לפחות כמה שבועות? "שאלו נא וראו, אם יולד זכר", שאל הנביא ירמיהו. לפי מיכאלי, נראה שמספיק בחקיקה בשביל הקסם הזה.

האם גברים מינקים? מחקרים אינספור הראו על התועלת הרבה שבהנקה – לאם, לתינוק ולקשר ביניהם. אישה יכולה להחליט שהיא מוותרת על כל היתרונות האלה, או שהיא לא מסוגלת, אבל ברור שחופשת לידה עוזרת לנשים המעוניינות בהנקה. החופשה לא מייצרת אימהות; האימהות הן אלה שרוצות אותה מראש.

וזה לא הכול. אימהות רבות מדווחות על קושי רגשי עצום בהיפרדות מהתינוק בחודשים הראשונים, קושי שמקורו כנראה ביולוגי. גם כאן מדובר בתחושות שקדמו לעצם הרעיון של חופשת הלידה, תחושות שלאבות אין באותה אינטנסיביות. כן, למרבה הפלא לא החוק הוא זה שחיווט את המוח שלנו.

החקיקה פוגעת בנשים

ייתכן שחברת הכנסת מיכאלי לקתה באמנזיה, לא עלינו, כי רק לפני חצי שנה היא פנתה לנשים באופן מרגש ושאלה "בזכות מי לדעתכן יש לנשים בישראל חופשת לידה?" (גולדה מאיר, אם אתם תוהים). אז חופשת לידה זה דבר שנועד לנשים? וזה טוב? הרי זה לא שוויוני! משהו פה מבלבל.

גולדה

בזכות מי, לדעתכןם, יש לנשים בישראל חופשת לידה? ומענק לידה? מי לדעתכןם העביר את חוק עבודת נשים, שמגן על נשים מפיטורין בהריון ואחרי הלידה ומספק עוד שלל הגנות? מי לדעתןם נלחם על שכר שווה ועל הכשרה מקצועית לנשים, משום שההסתדרות הקונגרס הציוני הסכימו לממן רק הכשרה לגברים?

Posted by ‎Merav Michaeli מרב מיכאלי‎ on Thursday, December 7, 2017

בחזרה לחוק. מיכאלי מבלבלת למרבה הנוחות בין סיבה לתוצאה. חופשת הלידה באה לעולם כי נשים היו צריכות אותה ולא כי המחוקק חייב נשים לצאת לחופשה. המחוקק לא "יצר אבות ואימהות" אלא הגיב לצרכים השונים של אבות ואימהות.

אגב, כמו חוקים סוציאליים רבים, גם חקיקת חופשת הלידה פגעה בנשים, משום שהיא מנעה מהן את הגמישות שבמשא ומתן אם ומתי לצאת לחופשת לידה, ועל חשבון מה. מכיוון שאין ארוחות חינם, חופשת הלידה המעמיסה על המעסיק את הצורך למצוא מחליפה, גורמת להרעה בסיכויי העסקה של אימהות פוטנציאליות, ולהגדלת "פער השכר" באופן שנועד לפצות על ההפסדים הנגרמים למעסיק.

טעות היא לחשוב שבלי חוק לא תהיה חופשת לידה – ברור שתהיה למי שמעוניינת בכך, כחלק מהתנאים לעבודה. מספיק להעיף מבט בחברות כמו גוגל, פייסבוק ומיקרוסופט, המעניקות חופשת לידה ארוכה בהרבה ממה שנדרש בחוק, כחלק מתנאי ההעסקה.

גם כאשר קיימת אפשרות לחופשת לידה לאבות, מעטים האבות שלקחו אותה – כמה מאות בשנה, ורובם בעלי שכר גבוה; לאבות עם שכר נמוך יש פחות פריווילגיה לקחת חופשת לידה, שעלולה להרע את הסיכוי שלהם להתקדם בעבודה. החוק אם כן לא מייצר שום דבר. הוא בסך הכול יודע להעביר כסף מאנשים מסוימים לאנשים אחרים, בדרך כלל בצורה שפוגעת בסופו של דבר בכולם.

לגדוע את ההיבריס באבו

אבל הדעות של מיכאלי אינן רק מצחיקות ותלושות. הן גם מסוכנות. היא ממשיכה מסורת של פוליטיקאים והוגים שטענו שהאדם הוא כחומר ביד היוצר-המחוקק, ודרבנו את המחוקקים לעשות ניסויים בבני אדם, משל היו שפנים במעבדה.

כפי שהעיר פרדריק בסטייה, אם האדם הוא כחומר ביד המחוקק וכקרקע בידי החקלאי, הרי המחוקק אינו באותה רמה של האדם – הוא נבדל ממנו, הוא מין בפני עצמו. ההיבריס הזה, המחשבה כאילו המחוקק יכול "ליצור אדם חדש" או "ליצור אבות ואימהות" כרצונו, הביא את כל הניסויים החברתיים העצומים שהסתכמו בעשרות מיליוני הרוגים ברחבי העולם.

כאשר המחוקק שוכח שתפקידו הוא פשוט לשמור על החוק והסדר ולמנוע פגיעות בין אדם לחברו, ומתחיל לנסות להנדס את החברה ולחשוב שהוא במעמד המאפשר לו לשנות כרצונו את הביולוגיה עצמה – כאן עלינו לפחד באמת. ממחוקקים כמו מיכאלי עלינו להישמר מכל משמר, ולא רק לגחך לשמע רעיונותיהם חסרי השחר.

לחצו כאן לכל הטורים של הלל גרשוני

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

55 תגובות למאמר

  1. אבל שום חוק לא יוכל למחוק את המעשים של הסבא ישראל קסטנר.
    ותורת הגנים DNA עובדת.

    1. תגובה של אפס. אם אין לך טיעון חזק, אתה מאשים אותה במעשים של מישהו אחר.
      חלש.

    2. לא מאשים, רק מנסה להבין מאיזה שורש רקוב גדל הצמח הזה.

    3. יכול להיות שהיא מדברת ככה כי קסטנר הניק אותה? או שאולי היא ינקה את אהבת ישראל מגבר אחר שהחוק יצר לו "באופן ביולוגי" את התמ"ל הזה?

    4. לכל המגיבים לגופם של אנשים שכבר מזמן לא חיים.
      התגובות לא לענין . ובנוסף משמיצות זכרו של אדם שכבר נפטר – מבלי לתרום כלום לנושא.

      לכך אלו שהגיבו לגופם של ההצעות – צרפו גם את חבר הכנסת יהודה גליק לביקורת.

    5. חיפשתי וחיפשתי ולא מצאתי תגובה כזאת שלך במאמר על רצח האופי שביצעה אילנה דיין ברחבעם זאבי (גנדי) המנוח בגין עוונות קטנים הרבה יותר (ואפילו לא מוכח היטב) מהעוונות המוכחים של הסבא של מירב:

      https://tinyurl.com/y9jm773g

    6. אם עוד טיפשים יבחרו לשמאל, אנו עלולים לחוות תוצאות קשות ממיכאלי וח"כים נוספים שהיא תשבט. יש ממש בתיאוריה שסבא שלה הניק אותה בגנים/הורמונים אנטי חברתיים.

    7. מגיב למשה, אז אני מבין משה שאסור לדבר על אדם שנפטר כשמדובר בסבא (הקאפו) של מירב החמודה אבל לעשות תחקיר רצח אופי לאחד מגדולי המצביעים שלנו (רחבעם זאבי)אחרי שהוא נפטר זה בסדר? למה….באמת, אני מנסה בכוח לחפש היגיון בשמאל ולא מוצא……….שיוויון זכויות וחופש הדיבור זה לא רק לקהל שבוחר "המחנה הביזיוני" ושמאלה, זה עבור כולם ללא הבחנה

  2. מירב מיכאלי היא פמיניסטית מלאה ברוע ושנאה לגברים בישראל.
    כל מה שמניע אותה זה שנאת גברים ותאוות כוח.
    לא מבין למה בוחרים בה במפלגת העבודה. כנראה שהם מאוד רוצים להתאבד פוליטית

    1. אני לא חושב כך. היו כבר כמה גברים בחייה. מה שכן, היא מלאה באנרגיה לשנות סדרי עולם עם אותו מטען אנרגטי שהיו ללנין ולקרל מרכס, אבל עם אינטלקט שואף לאפס

    2. זה שהיו כבר גברים בחייה לא אומר שהיא אוהבת גברים. זה כמו שפדופילים לא באמת אוהבים ילדים. זה כמו שד"ר מנגלה לא באמת אהב וריפא בני אדם.
      מירב מיכאלי היא אדם מסוכן עם תפיסת עולם מעוותת. ולמזלם של סדרי העולם, המטען האנרגטי החולה של מיכאלי ודומיה לא יוכלו לשנות.

  3. זו שבחרה לא ללדת ילדים מפתחת תיאוריות קיצוניות וזו לא הפעם הראשונה לפני כשנה בכנס באוסטרליה העלתה טיעונים קיצוניים לכך שילד לא צריך לגדול עם הוריו.

    שתהא היא עצמה שפן לרעיונותיה . תלד. תעביר את הילד למשהו אחר. האב יצא לחופשת לידה ונראה את התוצאות.

    אגב גם התנועה הקיבוצית ובעיקר השומר הצעיר דגלו בתורת הגזע והדוקטורינציה : לייצר "שומר" חדש . ורק בן למשפחת חברי קיבוץ שנולד בקיבוץ וחונך במערכת המשותפת ראוי לכך. ילדי חוץ פסולים לכך.

  4. בדרום אמריקה ישנו מין של נמלים שבו המלכה קובעת את ייעוד אלפי הביצים שהיא מטילה. היא קובעת כמה מהם יהיו פועלות, כמה מהן יהיו מפקחות, כמה יהיו זכרים (צריך רק אחד), וכמה תהיינה מלכות (גם צריך אחת כיורשת). מינם של הצבים נקבע על פי הטמפרטורה בשעת בקיעת הביצים.
    נראה לי שח"כ מיכאלי היא הכלאה בין אדם לבין נמלה או צב…

  5. שאני אבין מה היה ה d.n.a של הסבא שלה? של מפלצת? או אוליי של היטלר? או הכלאה של שניהם יחד? מה שבטוח שהעביר לנכדה ההזוייה עם המבט המיפלצתי את אותן תכונות.

    1. אני לא סובל את התזות של מיכאלי. אבל ביקורת אד-הומינם אינה מכובדת ומשרתת את המטרות של מיכאלי.

    2. אי אפשר להתלוצץ קצת?
      מצד שני. בהחלט יש מצב שקסטנר הוריש לנכדתו הורמונים הזויים, שונאי עמם .

  6. ועל היצור הזה אני חייב להקדיש זמן? עוד מוטציה של מטורללים. היא עושה רוח כדי שיזכרו אותה בדיוק כמו האידיוטית סיבוני

  7. נדרשה לי יממה שלמה על מנת להירגע מדבריה של חברת הפרלמנט מיכאלי, על פיהם חקיקה גורמת להפרשת הורמונים בגוף האישה.

    נכון, זה הטמטום, אבל לא רק.
    ה. לכל אדם יש נטייה להאמין לעצמו יותר מאשר לאחרים. כך פועלת המערכת. לאדם בריא יש גבולות באשר ליכולתו להאמין לעצמו. אדם בריא, שחושב לרגע קט שהוא נפוליאון, או רונלדו או מסי, משתיק את מחשבותיו הפרועות ואומר לעצמו סתום כבר, חזור אל התלם. האדם הפגוע, החולה, הנזקק, החקיקתי, המטומטם וההורמונלי ממשיך אל תוך דמיונו, ומדמה לעצמו כי אכן כך הם פני הדברים, מבלי שיהא לו המעצור הפנימי המגן עליו מפני שגעון. הוא מסי, הוא רונלדו, הוא דרווין, הוא מדען, הוא יודע, הוא סופרמן פרתי־חקיקתי־הורמונלי־מטומטם.

    דעו זאת, חברי הפורום היקרים, בפרלמנט הישראלי יושבת פחמ"ה, השוללת את כל ההיסטוריה כולה:
    אין פרה־קמבריום, אין פליאוזואיקון, אין מזוזואיקון, אין טריאס, יורה וקרטיקון, אין חד־תאיים, אין רב־תאיים, אין דגים ודגות, אין אמפיביים, אין זוחלים וזוחלות, אין ביצים בבטן של זוחלות ושל עופות, ביצים שהופרו על־ידי זכרים, אין את כל זה, כל ההיסטוריה מתבטלת, אין הכחדת דינוזאורים והופעת היונקים לא התרחשה מעולם, ומשלא הופיעו היונקים, לא התקיימה חלוקה בין זכר ונקבה, בין נקבות נושאות הורמון האסטרוגן לבין זכרים נושאי הורמון הטסטוסטרון, לא היו נקבות הרות, לא היתה תקופת ייחום, לא היה זיווג, לא היה היריון, ולא היתה לידה.
    כל זה, על פי הפחמ"ה מיכאלי, לא היה.

    על פי מיכאלי, זכר ונקבה הם אך ורק תוצרים של תהליכי חקיקה חברתיים, אשר הסלילו נשים/נקבות לכיוון היריון ולידה, וגברים/זכרים לכיוון הזרעה וציד. כלומר, הפחמ"ה מיכאלי, ממציאה מדע חדש, שעל פיו האדם אינו תוצר אבולוציוני של מיליוני שנות התפתחות, אלא הוא תוצר חדש של כמה אלפי שנים של חקיקה. ומשכך, הרי שהיא, הפחמ"ה, יכולה לחוקק חוקים חדשים, שיבטלו את החוקים הקודמים, ובכך להסדיר את האדם ולעצב אותו באמצעות חקיקה.

    הפחמ"ה, שבעיני עצמה מצטיירת כיישות האנטי־מסלילה הגדולה מכולן, חייבת, על כן, להפוך למסלילה מוחלטת, המשנה את אופי הטבע האנושי באמצעו חוקים. אלא שאין היא רואה פגם בכך, שכן הבעייה איננה הסללה כלל וכלל, אלא שההסללה, כפי שנוצרה מעט מעט, לאורך שנים הרבה, ההסללה הטבעית המפרידה בין זכר ונקבה, היא הבעייה, וכל שיש לעשות הוא להסליל מחדש, הפעם בניגוד הטבע.

    ומשום שחקיקה תסדיר את עניין ההורמונים, הרי שהיא תעצב את החברה מחדש על פי רצונה. היא תחייה מתים, תפדה דלים, תענה עשוקים, ותפקח עיני עוורים. ועוד משום שחקיקה היא הפתרון לכל הבעיות כולן, מגייסת הפחמ"ה את כל כוחותיה, על־מנת ליצור ישות מדינית מוחלטת, שבראשה עומדת פחמ"ה, כמובן, ויישות המדינית המוחלטת תיטול את כל החירויות לעצמה, בעת שתשלול מתושבי הממלכת את כל חירויותיהם שלהם. היא תחוקק את עצמה לדעת, ובין היתר תקבע שהיצורים שעד כה נחשבו לגברים (שהרי אינם גברים באמת, אלא יצורים שהוסללו אל גבריותם), מוטלת חובת מחזור והריון, ומי שלא יציית ויקבל מחזור באמצעות חקיקה־הורמונלית, יועמד לדין, שכן הפר את החוק שחוקקה אותה הפחמ"ה, הלא היא היישות האחת השלטת, בעלת הזכויות כולן. ולמען האמת, יש להניח שחוקי הפחמ"ה יאסרו על הריון ולידה, שכן הפחמ"ה מכוונת אלי מוות, אל הכחדת המין האנושי, שכן מופעלת היא בכוח שנאתה עזה אל החיים, אל הטוב, אל הברכה, ורואה בכל אלה הסללות גבריות אלי עבדות נשית, הגם שאלה מושגים שאינם מבוררים לאשורם במוחה הקודח.

    בני האדם, יש להם קומון סנס. הם יודעים שהדברים אינם מושלמים. הם חיים עם אי השלמות. הם מתקנים, לאט ובסבלנות, הם בונים חברה, הם מקשיבים, הם נאבקים. הם עושים טעויות, הם מתקנים שוב. הם מעולם לא העניקו את זכות העבודה לנשים. הם מעולם לא חשבו על זכותן של נשים לבחור ולהבחר. קניין היו לבעליהן. אבל יום אחד קמו הנשים, ומרדו. ובני האדם הגברים הקשיבו ותיקנו. ונשים עובדות, ונשים נבחרות, ונשים מנהיגות ונשים עושות הכל, שכך צריך להיות, וכן נכון שיהיה, ואין עוד חילוק בזכויות ובהזדמנויות בין נשים לגברים, למעט מקרים פה ושם, ולמעט החברה הערבית הפרימטיבית, שבה נשים הם עדיין רכוש, ונטולות זכויות.

    [בדרך פלא, מתייצבת הפחמ"ה לצד הגבר המוסלל הערבי, הדכאן לבלי־קץ, משום שעל פי תפישת עולמה, רק גברים לבנים מסוגלים להפלות, והם שורש כל רע בעולם, והם המסלילים, ואילו הגבר הערבי, הוא אינו מסליל, כי אם קורבן מוסלל של הגבר הלבן, שהסליל אותו לרצחנות אינסופית.
    כך הפחמ"ה.]

    אם כן, נותרנו עם ההבדלים הביולוגיים. לאלה יש רחם, ולאלה אין. לאלה יש זרע, ולאלה ביצית. אלה חזקים ושעירים, ואלה חזקות פחות, וחלקות. אלה נראים כמו שהם נראים, ואלה יפות ומושלמות כאלילות. כנגד זה יוצאת הפחמ"ה, ואת זה היא באה להכחיד. זה מסוכן. לצאת נגד הביולוגיה, נגד הטבע, הרי זה לצאת כנגד החיים עצמם. הריהי מבקשת לקיים איזשהו סוג של ניסוי ביולוגי־חברתי, ולפגוע במרקם העדין של החיים.

    את כל זאת עלינו לדעת, ועלינו להבחין בסכנה שבדבר. אסור לאפשר לנגע הזה להתפשט. לו הייתי אני מאנשי המחנה שלה, הייתי פועל להרחיקה מן המפלגה. אינני נמנה על המחנה שלה, ועל כן כל שנותר לי הוא לקרוא לחבריה לגרשה מעליהם. היא לא תחשב מסלול מחדש, הפחמ"ה, שכן פחמ"ה היא, ומה לה ולחישובים מחדש (זה עושים בני אדם בריאים), אבל היא תמצא את דרכה אל השוליים ההזויים, שם מובטח מקומה, בקרב בנות מינה חסרות המין, הפרות המטומטמות, ההורמונלו־חקיקתיות

    1. אייל, כתיבתך משובחת ומשעשעת.. חושד אני שהוסללת על ידי מאן דהו להיות עוקצני רק משום שאתה גבר, לו היית נוצר/נולד/מתהווה בעתיד לפי תכנית מיכאלי ושות' היית רך כצמר..

  8. זה בכלל ביזיון שהיא יושבת במשרד עם דגל ישראל מאחורייה כמו רוב הבדיחה שנהיינו בכל תחום לאחרונה אין פלא שהמחבלים הארורים רוצים חוץ ממלון חמישה כוכבים גם מעט נשים סוהרות. אז אולי בכלל נכניס את הפמניסטית הגועלית כסוהרת בכלא הבטחוני וכולנו אבל כולנו נהייה מאושרים כאחד.

    1. לאאא… רק לא זה!!
      שלא תלד! מה השתגעת?

      אתה רוצה עוד כמוה?
      אתה לא מבין כמה תרעלה היא והזבלן שהיא יוצאת איתו מסוגלים להחדיר למוחו של הרך התמים שיולידו…

    2. אפילו מחבלים לא ירצו לעשות איתה ילד מרוב שהיא משוגעת!

  9. חשוב להזכיר שמיכאלי טרחה להבהיר שהיא לא אוהבת את צה"ל והשמיעה דברים אנטי מיליטריסטיים קשים עליו. היא מזלזלת בצרכים הבטחוניים ושונאת את הצורך של חיילות להתגייס לצבא תוך כדי הדחקת הצורך בכך: רצון אויבינו להשמידנו. כלומר היא שמאל אנארכיסטי בכל צורה ואופן. היא מתאימה למר"צ ושמאלה, אך הבינה ששם לא תשפיע (לא שבמחנה הציוני היא משפיעה במיוחד, רק עושה רעש).

  10. כמו מירב מיכאלי בימינו, כך גם אבות התנועה שלה לנין, סטאלין, מאו צה טונג ועוד כמה נסיכים מקסימים כדוגמתם חשבו להנדס את המירקם החברתי/אנושי. המדובר בהינדוס כזה שהפיל חללים במיליונים…

    היא למדה את זה מהם… היא חושבת באותה צורת חשיבה כמותם, רק שבנוסף לכל הצרות היא גם פמניסטית, והפמיניזם היום הוא מפעל שלם של שנאת גברים כמגדר.

  11. או שהיא דפוקה – או שאינה דפוקה מספיק… יש לה בעיה פסיכיאטרית קשה…!

  12. מדע הטיפשות מפי מירב מיכאלי, תרומתה למדינה תסתכם כפגיעה באלפי המוחות החושבים , בעיקר לתאים האחראים לתפקוד היצירתיים.
    כך יהיה וכך יעשה!

  13. במחלקה לבריאות הנפש יש טיפול מיוחד ולא שיגרתי לאנשים שחיים על הזיות יומיומיות . מלבישים עליהם שלט "אני מג'נונה"

    במחנה הפלצני התדרדרו לעברי פי שאול ודעת חבריהם השתבשה עליהם . בבחירות הקרובות יקבלו את האשור למחלה שנדבקה בהם השגעון הגדול וכול ילכו עם השלט "אנחנו מג'נונים" הצביעו למג'נונה

  14. ולחשוב שלו אייכמן עבד על קסטנר כל זה היה נחסך מאיתנו…

  15. גם שקד נדבקת בחיידק חינוך הגברים. בהצעת החוק שהיא יוזמת/כופה יחד עם שאר נשות השמאל וארגוני הנשים, היא תאפשר לגברים תחליף קנס במידה ונתפסו הולכים לאישה "עובדת". והתחליף הוא: סדנת חינוך ! מן הראוי לשאול את השרה שקד האם מצבו הפיננסי האמיד של בן זוגה היווה אחד מהשיקולים כשהתקבלה בה ההחלטה להתחתן. במידה וכן, כנראה שלא יהיה מנוס לשלוח אותו לסדנת חינוך.

  16. הרצון להנדס בני אדם אופיני לשמאל השואף לשלוט בלעדית בעולם.
    בדרך ההנדוס יעלמו כל קבוצות בני האדם העלולות להפריע.
    ובא לעולם השמאל גואל.

  17. אכן הרעיונות של ח"כ מיכאלי מסוכנים. היא גם יזמה הצעת חוק לתת מעמד לכל המסתננים ובעיקר לאפשר להם איחוד משפחות. כלומר ייבוא נשים מאריתראה וסודן לטובת המסתננים הרווקים. הבעיה שלא כל בוחרי העבודה מכירים את חזיונות העיוואים הללו.

  18. האישה חולה בטרללת קרום המוח.אבל קיבלה החלטה נפלאה לא להעמיד צאצאים וכולנו.ים.יות מודיםות לה עד בלי די. יופי קסטנרית

  19. מסכים והכל טוב ויפה,
    אבל למה שלא תכתבו למשל על הצעת החוק שעברה היום את ועדת השרים לחקיקה לגבי האיסור על תיעוד פעולות לוחמים בשטחים?

  20. עכשיו היא רוצה ליצור “אבא חדש”, מעניין מתי היא תרצה ליצור "סבא חדש".

  21. מירב מיכאלי מנסה להביא כאן רעיון. אומנם, נראה שזה קיצוני ואינו נתמך בשום אמירה מדעית. עם זאת, (לטעמי!) יש עניין בדבריה. היא תמיד מביאה פרספקטיבה מעניינת שגורמת לנו ליצור דיון. ועל כל תבורך! לא חייבים להסכים על הכל. יש לה דעות שאני תומכת בהן, ויש כאלה שפחות. (תזהרו עם היד על המקלדת!).

  22. מיכאלי איזה תורה את מדברת אם סבא קסטנר ישראל זה שמסר יהודים לנצים סבא שלך היה חברו של איחמן רק השמולאנים שהם קוזרים אולי מאמינים לך יחלאה תראי איזה רעה זה בגנים שלך אלוואי תשרפי

  23. "יש לנו שם שבו אנחנו קוראים לאנשים שעדיין מאמינים שאדם נולד כ-'טאבולה רסה', אנחנו קוראים להם 'חסרי ילדים'" – סטיבן פינקר, פרופסור לפסיכולוגיה בהארוורד בספרו "הלוח החלק"

  24. איך מורה לנהיגה יכול להיות מורה בלי שיש לו רשיון לנהוג בכלל

  25. יודע שזה נורא,אבל לא מתגנבת המחשבה לפעמים,מה היה קורה לו אייכמן היה מחליף מישהו ברכבת קסטנר בקסטנר עצמו? באמת לא יפה

  26. יש לכם טעות בכותרת, היא לא מנסה ליצור "אבא חדש", היא מנסה ליצור "אבא חדשה".

  27. לא מבין את מי שמותח ביקורת על מיכאלי ,מדובר בגאונות של ממש,היא זכאית לפרס נובל ואתם פשוט אנשים קטנים שלא מבינים את זה.
    ברור שמדובר ברעיון גאוני שמבוסס על משנתו של טרופים ליסנקו גאון ביולוגי-חקלאי-חברתי שטען שהתנאים החיצונים משפעים על הביולוגיה כלומר אם נחתוך תפוח אדמה לשנים וניתן לו תנאים טובים יגדלו המון תפוחי אדמה זה תאם גם את משנתו של סטלין שניסה את זה על בני אדם בינהם מדענים שהתנגדו לליסנקו.
    מיכאלי גילתה שחוקים שיחוקקו ע"י הנאורים ישפיעו באופן הורמונלי על בני אדם דבר שיחולל שינוי חברתי,על כן זה תואם את משנתה החברתית שההורים לא צריכים לגדל ילדים כי הם מזיקים להם ולכן ועדה של ה"נאורים" היא זו שתקבע מי יגדל את הילדים וגם יקבל חופשת לידה.

  28. כמה נפלא יהיה היום בו תלך מירב מיכאלי אל אי בודד, ותתחיל לייצר את האבא החדש.
    מוזר לי הדבר. אשיה ללא ילדים. מה היא מבינה משמעות של אבהות.
    אם לא היה עצוב כל-כך שזו הרמה בכנסת, הייתי צוחק כל הדרך אל האבא החדש.
    אגב.
    אני בן 70. יחד עם אשתי (אנחנו יחד עד היום) הבאנו לעולם ארבעה בנים.
    1. האם אני אעבור סדנת "אבא חדש" ?
    2. האם אני יכול לקבל תעודת אבא על 43 שנות הורות אבאית ?
    3. האם הילדים שלי יצטרכו לעבור חינוך מחדש אצל אבא "מהדרין" ?

    יש לי עוד שאלות רבות.
    אני לא אשאל, משום שעל רעיון מטומטם ואידיוטי, חייבים לעבור בעקיפה , לסתום את האף מריח הרעיון. ולהיזהר מדריכה על גוש הטמטום הזה.
    מירב מיכאלי.
    קיראי את בן הכט על הסבא שלך. ונותרו לך עוד 7000 שנה כדי לשנו את ההיסטוריה. עפ"י בן הכט אנחנו לומדים את חוק התורשה.

  29. במפגש הקרוב של המשפחה המורחבת שימו לב איך אב מתייחס לילד בן שנה-שנתיים, ואיך סבא מתייחס אליו.
    האב מרגיש נוח להאכיל, לחתל ולקלח.
    הסב.. בעיקר משגיח מרחוק וקורא לאימא/סבתא/דודה כשקורה משהו.
    זה לא נובע מהבדל ביולוגי (שאינו קיים) אלא מהבדל חברתי.

    חופשת לידה לאב- בנוסף לזו של האם, לא במקומה- תעזור למשפחה (כי, כפי שצויין, האם מותשת מההריון ומהלידה), ותקרב את האב לילדיו, יותר משאפשרי כשהוא חוזר מהעבודה בשש-שבע ועייף בעצמו. חברתית, זה יעזור למשפחות בהן האישה קרייריסטית מהבעל לבחור מסלול מתאין לכך.

    זה חשוב בהרבה מהנימוקים הלא מדעיים של ח"כ מיכאלי.

  30. מירב מיכאלי חותרת ללגליות של אורגיה.
    לפי טענתה, חוקים חדשים יצרו אבות חדשים.
    על בסיס הרעיון – חוקים חדשים יוצרים הורמונים חדשים.
    לפי אותו הגיון – הגיון פיזיקלי – אין טעם להוליד לאותו גבר
    מספר ילדים. אלא יותר כדי לאישה מיוחמת להוליד מספר צאצאים
    למספר גברים. אם אישה מיוחמת תלד מספר צאצאים ממספר גברים
    לפי חוקי דרווין יהיה גיוון בחוזק התורשה הגנטית של האם המיוחמת.
    לכן, הסיכוי שאחד מהצאצאים שלה יהיה מנהיג יותר גבוה.
    מה הבעיה? איך משכנעים גבר לגדל ילדים של מישהו אחר?
    הפיתרון – אורגיה – מספר גברים מנסים להכניס אישה מיוחמת
    להריון והזרע החזק מבניהם יפרה א הביציות של האישה המיוחמת.
    כך, גם הגברים יהנו, מלקיים יחסי מין עם מספר רב של נשים מיוחמות.
    וגם נשים מיוחמות יהנו, כי מספר רב של חדירות לאיבר מינן ברצף יכול
    לעזור לנשים המיוחמות לחוות אורגזמה – ואז אולי הן ידברו פחות שטויות.
    🙂

  31. ייוווו האישה הזאת חולה
    אנשים פה מגיבים כאילו יש על מה להגיב
    היא חצופה, לא שפויה וחסרת כבוד לחיים בכללותם
    ואתם מגיבים לדבר הזה

  32. מדהים על רקע השפיות האוסטרלית מציגה המופרעת תרחיש אימים של 1984 ואימי הקומוניזם. שמש העמים" סורוס, בודאי גאה בה. מענינת במיוחד היתה ההבטחה לחנך את האוסטרלים בדרכי הדמוקקטיה, ןלמכור להם את המודל הקיבוצי של שנות החמישים

  33. האוסטרלים מסתכלים עליה ומקשיבים לדבריה בתדהמה ובגועל. רק אצלנו הנכדה של קסטנר ושכמותה מקבלים במה