דגלי אש"ף ושירי הסתה: עוד מפגן שנאה נגד חוק הלאום בתל-אביב

המפגינים הערבים, שצעדו לצד חברי כנסת ממרצ והמחנה הציוני, השמיעו קריאות נגד מדינת ישראל ושירי עידוד לשהידים

"פרויקט משולב נגד הציונות". ההפגנה אמש בתל-אביב | פלאש90

ההפגנה שארגנה ועדת המעקב העליונה של ערביי ישראל נגד חוק הלאום הפכה למפגן של שנאה והסתה נגד מדינת ישראל, בלב העיר תל-אביב. אלפי המשתתפים בהפגנה אמש (שבת) צעדו מכיכר רבין לכיוון מוזיאון תל-אביב תוך שהם מניפים את דגלי אש"ף וקוראים קריאות כגון "ברוח ובדם נפדה את פלסטין", שירי תמיכה בשהידים וקריאות נגד ישראל.

בין השלטים שנראו בהפגנה ניתן היה לראות למשל את הגדרת חוק הלאום כ"אפרטהייד", קריאה ל"מדינת כל אזרחיה" ואף שלט עליו נכתב "יבוטל המשטר הציוני".

מי שעקב אחר ההכנות להפגנה לא אמור להיות מופתע ממפגן השנאה שנצפה אמש. כך למשל, בדף הפייסבוק של מפלגת בל"ד פורסמה ביום חמישי קריאה להשתתפות בהפגנה, אשר הוגדרה כ"חלק מהתנגדותנו המהותית למשטר הציוני". עוד הזכירו בבל"ד כי " דגלי ישראל לא יונפו בהפגנה זו" והביעו תקווה שהיא "תחזק את יכולתנו לעמוד בפני המאמצים הישראליים לביטול זכותו להגדרה עצמית של העם הפלסטיני".

 

באותו היום פרסמה חברת הכנסת חנין זועבי קריאה משלה להשתתפות בהפגנה ובה כתבה בין השאר כי "ההתמודדות עם חוק הלאום מבלי להתעמת עם הפרויקט הציוני היא תהליך חסר תועלת. עלינו לעבוד יחד כדי להיות חלק מפרויקט משולב נגד הציונות", והגדירה את ההפגנה כ"הפגנה של הבעלים הפלסטיניים של המולדת".

ראש הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה פרסם סדרה של פוסטים לקראת ההפגנה ובהם טען בין השאר כי "אנחנו לא משרתים בצבא כיבוש, שפשע ופושע נגד עמנו הפלסטיני, פגע בילדים ונשים. מהמקום שלנו כאן אנחנו ניאבק למען סיום הכיבוש" ואמר כי "אנחנו לא חלק מהשיח בין חוק הלאום האפרטהיידי ובין מגילת העצמאות שנכתבה כל חורבנות עמנו ושאותה כתבו ועליה חתמו יהודים בלבד".

נושא הדגלים העסיק רבות את מארגני ההפגנה, כפי שניתן לראות מהתכתבות שהגיעה לידי 'מידה' מאחת הקבוצות של המשתתפים היהודים בהפגנה. אחת החברות בקבוצה הציעה כי "אם מישהו יניף את דגל פלסטין, כדאי מיד להניף דגל כחול לבן של ישראל". לדבריה, מעשה זה יעביר מסר לציבור הערבי לפיו "גם אנחנו פה, נא להתחשב בנו".

 

בתגובה ענה לה חבר אחר בקבוצה: "הדיון הזה הזוי…המארגנים מבקשים שהמפגינים המקומיים התל-אביבים לא יניפו דגלי ישראל כדי שלא יהיה מצב שבו בהפגנת הציבור הערבי יונפו רק דגלי ישראל…במקום לכבד את הבקשה אתם מתעסקים לראות איך מחביאים דגל ישראל בתחתונים. מי שזו המוטיבציה שלו מוזמן להישאר בבית".

אזרחים אחרים שהגיעו להפגנה עם דגלי ישראל דיווחו על אלימות מצד המפגינים הערבים. "פחדתי פחד אמיתי שמא יפגעו בנו. מצאנו את עצמנו מכותרים על ידי קבוצה אלימה…קיללו אותנו בלי הכרה, זרקו עלינו דברים, צרחו עליי שאני גרועה יותר מהיטלר", כתבה אחת מהן בפייסבוק.

היינו שם אתמול, 4 ישראלים שהעזו להגיע עם דגלי ישראל להפגנה הבזויה של ציבור ערביי ישראל (עאלק), שכצפוי, קראו קריאות ״ברוח ובדם״ , ״אלפי שהידים עולים לירושלים״ , ״נחמה לא תהיה לישראלים עד אשר תוקם אל דאולת פלסטין״.היינן שם אתמול, 4 ישראלים שבאו להביע עוד דעה, עוד דרך לדבר.הייתי שם כישראלית, יהודיה, ותושבת תל אביב ופחדתי. פחדתי פחד אמיתי שמא יפגעו בנו.ולא סתם, תוך כמה דק מצאנו את עצמנו מכותרים ע״י קבוצה אלימה מעורבת בין ישראלים וערבים, שקיללו אותנו בלי הכרה, שזרקו עלינו דברים, שצרחו עליי שאני גרועה יותר מהיטלר. ברקע נשמעו קולות ״ברוח ובדם נפדה את פלסטין״.פגשנו שוטר שנראה היה משועשע מהעניין ולרגע לא חשב להרחיק מאיתנו את הפורעים היהודים והערבים.פגשנו גם עוד ״עאהד תמימי״ קטנה, נערה בת 14 שקפצה לתת לי סטירה ולמזלי הייתי עם 3 גברים.פגשנו את האנרכיסטים שצורחים אפרטהייד, אבל לא יודעים להגיד מה זה חוק הלאום.פגשנו בורות, צביעות אליטיסטית ובעיקר הרגשנו בתוך הזייה.בלב תל אביב, בתוך מדינת ישראל, הרמנו את הדגל שלנו בגאווה גדולה, וחבל שהיינו רק 4 כאלה.

Posted by Hagar Rofe on Saturday, August 11, 2018

"להתאחד מול הממשלה"

בין הנואמים אמש היה גם יו"ר ועדת המעקב ואחד מיוזמי ההפגנה מוחמד ברכה שאמר בנאומו כי "דגל פלסטין הוא הדגל של העם הפלסטיני המדוכא. הוא הדגל שמנסים דרך חוק הלאום להוציא אותו מההיסטוריה, אבל הוא דיגלו של עם גאה".

עמוס שוקן, המוציא לאור של עיתון 'הארץ', נשא גם הוא דברים ואמר כי "אנו חייבים להתאחד מול ממשלה מפלגת ומסיתה שעיגנה בחוק יסוד את האפליה, חוק הלאום שמגדיר את מדינת ישראל כמדינת הלאום של העם היהודי ולא מזכיר שוויון". שוקן קרא למפגינים הערבים "להשתמש בכוח הפוליטי שלהם" כדי לעצב מחדש את השיח בישראל.

אנשי שמאל ישראלים אחרים שהשתתפו בהפגנה היו חברי הכנסת של מרצ מוסי רז ומיכל רוזין וראש המפלגה לשעבר זהבה גלאון, שכתבה: "חוק הלאום הוא המשך ההסתה נגד אזרחים ערבים בישראל". אנשי "המחנה הציוני" מיקי רוזנטל, אמילי מואטי ואלדד יניב השתתפו גם הם, כאשר המפגין הסדרתי יניב תקף את חברי מפלגתו שלא הגיעו להפגנה וצייץ: "אבי גבאי וציפי ליבני – אם אתם לא כאן הערב – תודה ושלום ולכו איתו הביתה. לא הבנתם עוד מי נגד מי. ויש פה מדינה להציל".

דברים דומים כתב מנכ"ל הקרן לישראל חדשה מיקי גיצין בחשבון הטוויטר שלו: "כל אנשי המרכז-שמאל שבגלל חישובים פוליטיים לא מוכנים להגיע להפגנה הערב אתם טועים בגדול. העתיד של השמאל הישראלי הוא בשותפות יהודית-ערבית"

"העדות הכי טובה לנחיצות החוק"

גם מן הצד הימני שלה המפה הפוליטית היו תגובות סוערות. ראש הממשלה בנימין נתניהו שיתף בחשבון הטוויטר שלו את הסרטון בו נראים המפגינים מניפים את דגלי אש"ף ושרים שירי הסתה וכתב: "אין עדות טובה יותר לנחיצותו של חוק הלאום. אנו נמשיך להניף את דגל ישראל בגאון ולשיר את התקווה בגאווה גדולה".

חבר הכנסת אבי דיכטר, מיוזמי חוק הלאום, התייחס גם הוא להפגנה בתל-אביב ואמר: "דגלי פלסטין בכיכר רבין חשפו את האמת: הם רוצים להפוך את מדינת ישראל למדינה דו לאומית". שרת התרבות מירי רגב כתבה: "השמאל וערביי ישראל מעדיפים את צבעי האדום שחור וירוק על פני הכחול והלבן. זה ההבדל בין מדינת כלל אזרחיה למדינת הלאום של העם היהודי. זאת סיבה נוספת לחשיבות חוק הלאום".

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

32 תגובות למאמר

  1. "ברוח ובדם נפדה את פלסטין" זו התשובה לשמאל היהודי הרדיקלי משתף הפעולה…אבותיהם היו מתהפכים בקבר…ובראשם עמד עיתון הארץ ובעליו…בושה וחרפה…אם עד כדי רע לשמאל הבלתי שפוי – תחזרו לאירופה הנוצרית…שם כנראה יקבלו אותכם …"כנאורים" כמוהם…!

    1. ערבי ישאר ערבי בכל מצב
      תמיד ישאר בוגד !!!!

  2. כמה נאיבי מצדו של ראש שב"כ מהולל כאבי דיכטר לומר כי : "הם רוצים להפוך את מדינת ישראל למדינה דו לאומית". אני מקווה שבתוכו הוא יודע היטב שהם בעצם רוצים מדינה פלסטינית ערבית מנהר הירדן ועד הים התיכון, נקייה מיהודים.

  3. ומדוע לא אוכפים את החוק בהפגנת השיטנה הזו ???

    1. משום שהיא משרתת את האינטרסים של מדינת ישראל, של אזרחי ישראל ושלך אתה עצמך. איך אתה לא מצליח להבין דבר כל כך מובן מאליו?

    2. וגם משום שבהפגנה הזאת לא נעשה שום דבר שאסור לשמאלנים לעשות בהפגנות שלהם.

  4. נס הקמתה של מדינת ישראל, נס עמידת המדינה בחיתוליה ששרדה בזכות עמידת תושביה על אף נחיתותה הכמותית והמחסור בכלי נשק להגנה שעמדו מול האויבים מבית תושבי הארץ הערבים שמאז תחילת המאה הרבו את התקיפות והפרעות בישוב היהודי בארץ ישראל ושאליהם הצטרפו צבאות שבע מדינות ערביות עם גייסותיהם וכל נשקם למלחמה על המדינה שאך נולדה ועל תושביה היהודים על מנת לחסלם כהמשך לתורה האיסלאמונאצית של הערבים שחברה להיטללר במלחמת העולם השניה.
    והנס קרה! המדינה על תושביה עמדו במלחמת הקיום הראשונה הביסו את התוקפים וגם הנס של בריחת רוב תושבי הערים והכפרים הערבים נסו מהשטחים שהיו בשליטת כוחות מדינת ישראל החדשה, וזאת על פי הוראות ההנהגה שלהם בשעת המלחמה, כדי להנצל ממצב שהיהודים יפרעו בהם והרגו אותם על נשותיהם וטפם, דבר שהם רצו ותכננו לעשות ביהודים, עם ההבטחה שישובו לבתיהם תוך זמן קצר לאחר שישמידו את היהודים ואף יזכו לרשת את כל נכסיהם.

    אלא שהנס נמשך ונמשך. עולים רבים הגיעו לארץ והגבירו את כוחה. נס מלחמת ששת הימים שפרץ עם איומו של גמל עבדול נאצר שבה החרב התהפכה וכל צבאות ערב הוכנעו וכל ארץ ישראל שוחררה משלטונות כובשים זרים ורמת הגולן סופחה למדינת ישראל ששטחה מוסיף להבטחון על צפון המדינה.

    והנס נמשך ונמשך. אף שבשעת ליקוי מאורות, חושך של שילטון של ראש ממשלה שיכור ומובילו חתרן בלתי נלאה קיימו משא ומתן עם יאסר עראפת ממשיכו של היטלר מוביל תורת האיסלאמונאצים להגיע אל הפתרון הסופי לחסל את הישות הציונית בארץ ישראל ואת כל תושביה היהודים, חתמו על הסכם שנודע בשם אסון אוסלו שהוא יהיה בכיה לדורות, הכניסות את האויב הרוצח עם כל חבורת המחבלים על נשקם לארץ ישראל, ויחד עם זאת נתן להם בחתימתו גושפנקא להכרה בדעת האומות בעולם על קיומו של עם פלשתיני שלה היה קיים מעולם.
    תוצאת הסכם זה שהושג בכחש ושוחד בקולות לשני חברי כנסת יהודים שבגדו בבוחריהם תמורת תפקיד ומשרה, ובתמיכת קולות חברי הכנסת של הגיס החמישי, הלוא הם הערבים ששאיפתם למחוק את קיומה של מדינת היהודים מהנהר ועד הים, הסכם זה הוא שהביא את הטרור של כוחותיו של אותו רוצח שאיתו חתמו על הסכם אסון אוסלו, שתוצאות הסכם הזה הם אלפי יהודים שנרצחו בפעולות טרור ועשרות אלפי פצועים שרבים מהם עם נכות קשה לכל ימי חייהם.

    אך לא אלמן ישראל. העם התפקח והפיל מהשלטון את הסמול היהודי שחבר ושמשתף פעולה עם הערבים אזרחי ישראל עם נציגיהם בכנסת שקוראים בקול ״בדם ואש ישחררו את פלשתין״.
    והיום קם בישראל השלטון הנבחר מזה כעשור שפועל לקבע ולקבוע בחוקים מפורשים את קיומה של המדינה בחוק הלאום של המדינה היהודית. ובזה להסיר את התקווה והחלום של אויבנו בתוכנו לשנות את קיומה של המדינה היהודית.

    אלא שחוק הלאום של המדינה היהודית אינו שלם. לחוק זה יש להוסיף להכין ולחוקק חוק: ״זכויות האזרח במדינת ישראל״.

    חוק זכויות האזרח צריך לכלול בתוכו: כל אזרח יזכה בכל הזכויות ויהיה חייב בכל החובות לפי חוקי המדינה. הקניית זכות לאזרח תחייב את המועמד להשבע אמונים למדינת ישראל. מי שלא ישבע אמונים למדינת ישראל לא יהיה זכאי לקבל זכויות כמו זכות בחירה ולהיבחר. זכות לשירותים מהמדינה. זכות למלא תפקידים בשרות המדינה. (עם אפשרות זכות אם לקבל רשיון נהיגה בכבישי ישראל).
    אין לראות ברשימה הקצרה את מלוא המגבלות על אזרח שאינו נאמן למדינה. למומחים והעוסקים בתחום החקיקה בוודאי יש ידע גדול משלי ומאחל להם הצלחה.

    1. הניצחון ב 48 לא היה "נס" אלא תוצאה של תכנון, שתפות ועבודה קשה
      – בכל קרב חשוב אנחנו (או יותר מדויק הסבים שלנו) העמידו יותר חיילים ויותר נשק.
      – ב"ג ושאר מנהיגי הציונות עמלו קשה כדי לגייס תמיכה וכסף ונשק מהעולם

  5. היהודים ורק היהודים אשמים במצב שבו מיעוט ערבי רוצה להכתיב לרוב ,כל דברי החנופה של אנשי השמאל לערבים מתנפצים מול השנאה האמיתית של הערבים כלפינו כל האמת יוצאת לאור ,ולכל מי שמשלה את עצמו שאם חלילה הערבים יגברו עלינו שמישהו ירחם עליו טועה טעות חמורה והראשונים להישחט הם כל היהודונים מהשמאל שכרגע מלקקים את התחת לערבים.אני אישית שמעתי לא פעם את אלו שמגדירים עצמם "פלסטינים" שאומרים שבמפורש שאת הראשונים לשחוט זה את אנשי השמאל שבוגדים בדתם ובמדינתם כי ערבים לא אוהבים בוגדים,

    1. דרוזי סיפר לי פעם לפני 30 שנה שאם הערבים ישלטו הם ישחטו קודם את הדרוזים כי הם בוגדים

  6. כמה מעניין היה לשחק את המשחק אתמול – חפש את דגל הלהט"ב בקהל. מה קרה? מדוע קולם לא נשמע אתמול? הרי גם הם נגד חוק הלאום!! האם זה בגלל שהמארגנים לא רצו לפגוע ברגשות המפגינים? ברור שברגע שהשמאל המעוות יעלה לשלטון כבר לא נראה את הדגל הזה יותר כי הם יהיו הראשונים שיטופלו…

  7. אתם קולטים? מרחק יריקה מהמקום שבו הוכרזה המדינה! ומרחק הליכה ממקום מושבו של הרמטכ"ל וסר הביטחון.

    האין זה הפתיח למלחמת אזרחים?

  8. רק 15 אלף אנשים מתוך מיליון איפה היתר לא הגיעו כי הם לא תומכים במחאה המדומה והם מבינים שישראל מדינה יהודית ועדיף להם לחיות במדינה יהודית הכי בטוח ולא במדינה ששולטים בה ערבים ששם זכיות אזרח זה חלום באספמיה ועדיף אפרטהייד תחת שלטון יהודי מאשר שיווין זכיות במדינה ערבית שהם זוממים לעשות פה
    וכל היהודים שהשתתפו לא לומדים מהעבר

    1. אל תהיה כל כך בטוח. גם בהפגנות של הימין לא מגיע כל הציבור ש(כנראה) תומך.
      כולנו מעדיפים להגיע להפגנות שמתקיימות ליד הבית שלנו.

  9. הפאשיזם של השמאל ובתוכו בית המשפט1
    שופט בבית המשפט המחוזי בירושלים רפאל יעקובי קבע שלתנועת 'אם תרצו' ישנם מאפינים או הבטים פאשיסטים" קבע, קבע. מאימתי בית המשפט מומחה למחשבה פוליטית? מאחר והחליט כך לקבוע, מוטב היה אילו התעמק יותר בהגדרת המונח הפאשיזם. פאשיזם הוא מהמילה האיטלקית פאסיו –Fascio. אגד או צרור. אגד זרדים – שכן כל הזרדים ביחד – אנחנו חזקים, וכל אחד לחוד חלש. זה היה הסמל של הלגיון הרומי. לכן בפשיזם המדינה בשל ערכה המוסף מסכום חלקיה, היא ערך עליון. המדינה היא בלבד הדואגת לפרטים, ומותר לה לעשות הכל בשם ולמען העם לכן הפרטים מרצונם מותרים על חרותם. את הפאשיזם מאפינת האמונה שהשלטון שבידי השולטים חייב להיות נצחי אלו מורמים מעם ובשל יכולות מיוחדות הגיעו לתפקיד. הסמכות מוחלטת – חייבים לציית לה. כל צורות השלטון אחר פסול, הם הסמכות האחרונה. המדינה או מוסדותיה הם מעל הכל, היחיד בטל לחלוטין. הייצוג אינו אישי ובא לידי ביטוי באיגודים. בפשיזם מותרת מפלגה אחת בלבד השאר אינן לגיטימיות.המונח פאשיזם יכול להיות מימין וגם משמאל. בישראל לגבי מרכזי הכוח רק השמאל לגיטימי. מערכת המשפט הישראלית המקבלת לשורותיה רק בעלי השקפה פוליטית מתאימה לה. בישראל משפטנים בשרות המדינה לקחו לעצמם סמכות מוחלטת תוך שלילת כל בקרה חיצונית.

    השיטות המועדפות
    התאגידים הם אחד מאמצעי הפיקוח לכן להם חופש פעולה יחסי. השליטים מחלקים מתנות כדי לשמר את האינטרסים ההדדיים של העלית. אנשי עסקים או מקורבים לשלטון מנצלים זאת לזכיה בעמד ולהתעשרות, לדוגמא אצל שמעון פרס ההפרטה נעשתה בהענקת חברות ממשלתיות כמתנות לבעלי הון על חשבון שאר האזרחים. שני הכיוונים לשחיתות: השליטים זוכים לטובין מהעלית הכלכלית, וזו נהנית בתמורה מהעדפת השליטים הצוברים עושר גם ממקורות אחרים למשל, גניבת משאבים לאומיים. מנגנוני הביטחון הם בשליטת אותה עלית כפי שאהוד ברק דאג לקדם שמאלנים בצבא גם המשטרה בעיקרה שמאלנית. התקשורת מסתירה שהרי היא חלק מאותו שלטון, לכן אין כמעט מי שמסוגל לפעול נגד השחיתות כי הציבור אינו מודע למתרחש.

    תעמולה בלתי פוסקת – הפצת מידע מוטעה: קורה שרשות השידור מודה ב"דיסאינפורמציה" כלשונה! בחלק מהמדינות התקשורת בשליטת המועדפים פוליטית ולעולם אינה חורגת מהקו. במדינות אחרות די בשליטה מעודנת יותר כדי להבטיח את צייתנותה, בין האמצעים: שלילת רישיונות ומימון, לחץ כלכלי, פנייה להתאמה אידאולוגית ואיומים מרומזים. בישראל ישנה יועצת משפטית המתאימה לרצונו של בית המשפט השולט פוליטית. בתקשורת הישראלית הקו השמאלני שלה אינו מותיר לאחרים להתבטא. ברשות השידור רשימה שחורה של אישים שאסור להזמנים. באמצעות שימוש תעמולה מתוחכמת האוכלוסייה משלימה עם הפרות זכויות אדם באמצעות דחיקה לשוליים ואף דמוניזציה של אלה שזכויותיהם נפגעות. כאשר ההפרות גסות במיוחד, נעשה שימוש בסודיות, הכחשה והפצת מידע מוטעה כפי שעושים במשטרה בפרקליטות ובבית המשפט. שימוש בשעירים לעזאזל כאמצעי להסיח את דעתם של אנשים מבעיות אחרות, ובאופן מבוקר ניתוב התסכול הציבורי לכיוון הרצוי. בישראל אלו נעשים כנגד חרדים ומתנחלים לשיטתם המבזבזים את משאבי הציבור ולא שחיתות השלטונית.

  10. הפאשיזם של השמאל ובתוכו בית המשפט2
    הסתרת המידע – הפשיסטים מתעבים את חופש המחשבה והביטוי של דעות אחרות. בישראל ההסגל האקדמי נמצא תחת פיקוח הדוק של ראשי האקדמיה ; חברי סגל שאינם מישרים קו עם הנורמה הפוליטית השמאלנית סובלים מהטרדות או מסולקים. ביטויי רעיונות אחרים נתונים להתקפות קשות. מבחינתם רק לביטוי דעתם יש ערך כלשהו. גם אומנים מקבלים חשיפה ומעורכים רק אם הם בשמאל. כמה מעצבנים אותם המגיבים אותם "טוקבקיסטים" ארורים ! משאלי/סקרי דעת קהל בדרך כלל מזויפים. בבחירות, האליטה השולטת דואגת להטות את התוצאות לכיוון הרצוי, מזכיר את ימי מפ"אי העליזים. בין השיטות לעשות זאת: שליטה במנגנון הבחירות עצמו, איומים על מצביעי אופוזיציה או שלילת זכויותיהם, פסילת קולות חוקיים, וכמוצא אחרון – פנייה אל מערכת המשפט, הנאמנה או שהיא חלק מהשליטים – בישראל השמאל שולט באמצעות משפטנים הפרקליטות ובית המשפט שחטפו את השלטון.

    רשויות חוק מעולות ואכזריות
    המאפין העקרי הוא מערכות צדק פלילי אכזריות עם מספר עצום של אסירים בבתי הכלא – בישראל כל שנה רבבות רבות נעצרמם ומושלכים לכלא על ידי המשטרה הפרקליטות ובית המשפט השמאלנים. המשטרה זוכה להאדרה ונהנית מכוח כמעט בלתי מוגבל, שמביא תכופות לניצול לרעה של כוחה. פשע רגיל ושונות פוליטיית נכרכים יחד לאישומים פליליים חסרי בסיס לשימוש נגד יריבים לדעה – במשטרה ובפרקליטות הרבה מאוד תיקים באפלה במיוחד נגד מדינאים מימין. ישנו טיפוח פחד ושנאה כלפי פושעים או יריבים כתירוץ להגדלת סמכויותיה וכוחנותה של המשטרה – המשטרה אינה מונעת פשעים וגם אינה מנסה במיוחד לתפוס פושעים כדי למנוע השנות פשיעה, לעומת זאת מרבה לתפור תיקים למי שנוח לה. ביטול האזרחים בפני המדינה, המוסדות שמרכיבים אותה ישראל בפני מוסדות אכיפת החוק שבידיהם חיים ומוות, זהו פאשיזם.

    בעקרון כאשר מוסדות אכיפת החוק יוצאים נגד אזרח, בית המשפט מניח תקינות, ללא כל כונה לבדוק את התנהלות אותם אירגונים. בית המשפט מניח תקינות חקירות המשטרה בין השאר על פי הוראתו של "הדמוקרט הגדול" -אהרון ברק. אף קודם לכן דאגו לקדם זאת בחוק – סעיף 10ב' לפקודת הראיות. כל מה שחוקר משטרה כותב ומביא את החשוד לחתום, בין אם בתחבולות בהפחדה לחץ ועינויים, נחשב כתקין ואמיתי ללא תקנה. לכך השלכות חמורות על כל מה שהמשטרה מרשה לעצמה לעשות בלא שמישהו יתן את הדין. התעללות ועינויים נוראיים בעצורים/נחקרים גם הטפלות לאנשים ברוחוב ומעצרים ללא סיבה. שופטים לא רק שאדישים לגמרי לקורות את העצורים הנחקרים במשטרה, אלא שמגיבים בבוז ובשטנה. לא נדיר שפורצים בצחוק לועג רועם למשמע תאורי זועות וסיוטים שעברו על הנאשמים. שופטים כלל אינם מוצאים לנכון להעביר לגורמים מוסמכים כלשהם את הטיפול בפשעי המשטרה, כפי שהם יודעים לעשות לגבי מדינאים שאינם "מתנהגים יפה" בהתאם לרצונם.

    התביעה מסתירה חומרי חקירה מהנאשמים, אך שופטים נותנים לה גיבוי ישנם גם שופטים הטוענים – בניגוד לחוק כי זו זכותה של ה תביעה הטענה היא שתובעים עובדים בנאמנות ועל נאשמים לסמוך על שיקול דעתם של התובעים. התביעה גם בזמן המשפט מביעה התנגדויות שונות להצגת חומר עדות כמו חומר חקירה, מוצגים ואף מתנגדת לזימון עדים. על פי חוק סדר הדין הפלילי אסור לתביעה להתערב באופן הגנת הנאשם ובכל זאת שופטים תומכים בתובעים בכל מעשיהם.

    1. מעניין מה רבין היה אומר על דגלי אש"ף בכיכר רבין ומה נהיה ממפלגת העבודה.

  11. בתשעה באב במקום לתת את הכבוד ותשומת הלב ליום הכדוש והרגיש הזה, על חורבן בית המקדש, עם ישראל נתן את התשומת לב והכבוד לקהילה הגאה להפגנה של ההומואים, לדגל של ההומואים, עכשיו דגלי אש"ף בלב תל אביב, זה עוון על איך שהתנהגתם יהודים יקרים, בתשעה באב. הקדוש ברוך הוא כועס .

  12. נקודה שמעטים בלבד (אם בכלל) התייחסו אליה היא התפילה הפומבית שערכו הערבים המוסלמים בכיכר מרכזית בעיר תל אביב. תפילה פומבית היא לא משהו שנעשה סתם כך אצל המוסלמים. יש כאן אמירה חשובה שצריך לשים אליה לב. והאמירה היא "אנו בעלי הבית כאן !!!".
    הפעם התפילה לא כללה את מרבית המפגינים. אבל , זה ילך ויתרחב. צפו לראות בקרוב תפילות המוניות כאלו בשטחים ציבוריים בתל אביב, חיפה, ירושלים (כמובן) , ועוד.
    מי שהזמין את הערבים להפגין בתל אביב (השמאל כמובן) לא נתן דעתו בכלל לעניין התפילה. וזה לא מפתיע בכלל. הם אינם מכירים את המזרח התיכון , אינם מכירים את הערבים ואינם מכירים את האיסלאם. השמאל הישראלי שהגיע אתמול להפגין – בעיקר משנאת נתניהו – מוכן לצרף למלחמתו על אחד. הם רואים רק את הרווח בטווח המיידי. מחר ? זה לא כל כך מעניין, העיקר שהיום יצליחו להפיל את נתניהו ואחריהם המבול.
    זה מזכיר מאד את השמאל האירופי והאמריקאי התומך בהגדלת ההגירה המוסלמית לארצותיהם. הם מסתכלים רק על הרווח המיידי הצפוי להם – הצבעה מסיבית של המהגרים עבורם. הם לא רואים בכלל את המחר. והמחר לא מבשר להם טובות בכלל. מחר המהגרים המוסלמים יקימו מפלגות משלהם והראשונים שהם יצאו נגדם הם אנשי השמאל, שכן המוסלמים רואים את ערכי השמאל כמתועבים (תיעוב הדתות למיניהן, תמיכה בקהילה הלהט"בית, פמיניזם וכו').

  13. הפאשיזם של השמאל ובתוכו בית המשפט3
    התיחסות בית המשפט כלפי התביעה הוא באהדה וכבוד וקבלת כל הדרישות, ואילו כלפי הסנגוריה יחס של זלזול עוינות וגם השפלה. לפני שנים לא רבות החליטו השופטים שעורכי דין המיצגים לקוחות בשעה שהם עוזבים את אולם הדיונים, עליהם להפנות את חזיתם אל השופט ולהתקדם אל הדלת רק בהליכה לאחור. נוהג זה היה מקובל כלפי בני מלוכה ואצולה. אולי יש להיות אסירי תודה על ששופטים אינם דורשים שישתחו אליהם אפיים ארצה. לאור תאות השררה והכבוד שלהם אולי גם זה יגיע. לא יקל הדבר כי עורך דין העוזב את האולם באופן טבעי, כלומר פונה אל הדלת ואפילו בעמידתו בדלת פונה אל השופט וקד קידה, זוכה למבט נזעם ולהטיית ראש לאמר לו שנהג בחוצפה. ככל ששופט פחות הוגן והתנהגותו מעוררת יותר בוז, כך הוא מקפיד יותר על גינוני הכבוד כלפיו.

    שופטים אינם דורשים כל גינוני כבוד מצד נציגי המדינה התובעת, מצד הפרקליטות או התביעה המשטרתית. נהפוך הוא כלפיהם הם המגלים יחס של יראת כבוד. עורכי הדין המופיעים בבית המשפט, הן הקטגור והן הסנגור נחשבים לקציני בית המשפט במובן זה שעליהם לעזור לבית המשפט לעשות משפט. מעשית רק התובע נחשב על ידי בית המשפט לקצין בית המשפט. שופטים אינם מתחשבים כל כך בבקשותיהם של הסנגורים ואילו משאלות התובעים הינן בגדר הוראות. הכל בשם ניהול תקין של משפט. התיחסות זו תקפה גם כאשר תובעים עוברים על כל חוק וכל תקנה. תובעים הם המיצגים את המדינה על כן תובעים על פי תפישתם המעוותת של שופטים הם המיצגים את הציבור, את האינטרס הציבורי. תובעים אמורים ליצג את האינטרס הציבורי אלא שברוב המקרים מיצגים רק את רצונם "בנצחון"- השגת הרשעה בכל מחיר. הסנגורים לפי גישה זו מיצגים "רק" אנשים פרטיים. גם כאשר כל יום העבודה הם שופםטים דנים לא באדם בודד אלא ברבים הנפגעים מגישה זו, אין הם רואים את הנאשמים כפרטים מתוך כלל הציבור הרחב, שכל אחד מעונין ביחס ובמשפט הוגן. זאת על שום שרק מוסדות המדינה לשיטתם מיצגים את האינטרס הציבורי, ואילו אנשים פרטיים אינם הציבוריות – גישה פאשיסטית טהורה.

    גישת השופטים כלפי עצמם – בית המשפט גופו כלומר הם מוסד חשוב ביותר במדינה, על כן הם כמובן מאליו ראויים לכוח מוחלט. לא העם יבחר בהם או ידיח אותם, לא העם יבקר אותם. עליו לחלוק להם כבוד וזה מעוגן בחוק בסעיף זילות בית המשפט לחוק העונשין. כל מה שבית המשפט דן בו אסור בבחינה מחודשת כלשהי. למשל חוק מבקר המדינה אוסר בקרה של כל דבר הנמצא בהליכים משפטיים וגם כשעבורו המשפט הסתיים. על כל השגה או תלונה לגבי בית המשפט להיות מופנית אל גורמי בית המשפט בלבד והם לבדם המבררים וקובעים על פי הדרך שהחליטו עליה שהיא קביעה בעצמם לגבי עצמם. שופטים מצפים שכולם ישבחו יהללו וירוממו אותם, את הצדק והקידמה היוצאת מתחת ידם. כל מי שאינו עושה כך, חוטא לשיטתם בעזות מצח ויוצא נגד שלטון החוק שהוא כמובן חופף לשלטונם המוחלט כי את קביעותיהם יש לקבל כאמת מוחלטת – הדוצ'ה תמיד צודק.

  14. הפאשיזם של השמאל ובתוכו בית המשפט4
    המטרה המוצהרת של שלטון פאשיסטי היא טובת וחיזוק המדינה, אם כי בדרכי פשע שאחריתם החלשת המדינה. בניגוד למדינה הפאשיסטית שחרתה על דגלה את חיזוק קיומה ופריחתה, אם כי ברמיסת הפרט לא השיגה מטרה זו, בית המשפט בחתירתו המתמדת תחת אושיות קיומה של המדינה מנסה להראות עד כמה אינו פאשיסטי. אלא שכל דרכיו הן פאשיסטיות ובכך חוטא מכל כיון נגד קיום המדינה. גם בהתערבותו בעניינים מדיניים ואף צבאיים לרעת המדינה. בית המשפט בישראל עושה ככל שהוא יכול לפגוע בבטחון המדינה ובחזון הציוני. בית משפט זה מצטין גם בעריצות שחיתותו כלפי האזרחים ההורסת את החברה.

    במדינה פאשיסטית יכולים חלק ניכר מאזרחיה לחיות חיים טובים יחסית כל עוד הם כנועים לשלטון, מבלי שידעו רע מהמדינה. אלא שאוי לו לאזרח שרשויות החוק שמות עליו יד. במקרה זה רשויות החוק עושות בו כל שהן חפצות. הם השלטון ועל כן הרשויות מתפקדות על פי כללי המשחק הנוחים להן בכל עת. האזרח אינו יכול לעשות דבר. כאלו הן רשויות החוק במדינת ישראל ובית המשפט בראשן נותן את הגיבוי המוחלט. בשונה ממדינות פאשיסטיות יחס זה אינו נובע מהשלטון המרכזי כי אם מהרשויות עצמן, בינהן בית המשפט הבלתי מפוקח המגבה סדר זה. יחס הוגן לא קיים, כללי המשחק אינם מובהרים לאזרח והם יכולים להשתנות ככל שהרשויות חפצות. מבחינת המאפין העקרי של מדינה פאשיסטית בית המשפט בישראל עונה להגדרה זו. בחינת עיקר העיקרים של עבודת בית המשפט – קיום יחס הוגן וניהול משפט הוגן, הרי שזהו ההבט הפאשיסטי של מערכת המשפט בישראל. המערכת המשפטית כמובן אינה עונה להגדרה של רצון בטובת המדינה אם כי זה אינו מאפין שהוא יחודי לפאשיזם ולא המאפין השלילי. המערכת המשפטית ועמה שאר השמאלנים כמובן אינם מודעים לפאשיסטיותם כי כי כך למדו שכל שמאל הוא לא פאשיסטי וכל אוהב מולדתו הוא פאשיסט… המשפטנים השמאלנים יכולים בלי שום ריסון עצמי לכפות את דעתם הפוליטית על אחרים אך עם מישהו אחר רק מביע ספק מייד מתנפלים עליו שהוא כופה את דעותיו הפוליטיות. אלה הפאשיסטים, לא מי שמחזיר לעצמו את הגזילה.

  15. הבלטת הקיצונים שהניפו דגלי אש"ף היא ספין רגיל של הימין בראשות. נתניהו, מריעיו ואתריו.

    ההפגנה אמש הייתה דמוקרטיה במיטבה, אבל למי אכפת כשאפשר להשחיר אותה כהסתה בגלל אידיוט עם דגל וח"כית עם פייסבוק.

    1. איך אני אוהב את התירוץ הזה. אז מה תגיד על זה:

      "הבלטת הקיצונים שהניפו כרזות של רבין במדי אס.אס היא ספין רגיל של השמאל בראשות רבין ופרס.
      ההפגנה אמש הייתה דמוקרטיה במיטבה, אבל למי אכפת כשאפשר להשחיר אותה כהסתה בגלל אידיוט עם כרזה קטנה שאי אפשר לראות מלמעלה."

    2. אתה נאיבי. בדיוק כמו שהבושביקים שעלו לשלטון פגעו בשמאלנים האידיאליסטים כך הערבים רואים ביהודים "הדיוט שימושי"
      בפועל למרות כל ההצהרות המנהיגות הערבית תומכת באויב, תומכת בהשמדת מדינת ישראל, בהשמדת יהודית תחת הכיסוי של מאבק בציונים.

      אסור להיות נאיבים. תקראו מה הם כותבים, מדברים, מחנכים, מצהירים בשפה ערבית ציורית שמאפשרת כפל לשון. תבינו – היהודים הם המטרה. השאר זה סיפורי כיסוי.

  16. ל-עובד ניר 13:29

    רק 15 אלף הגיעו להפגנה. רק.
    אבל מה עם מאות אלפי הערבים שהצביעו לרשימה המאוחדת בבחירות האחרונות? ואלו שיצביעו עבורה בבחירות הבאות?
    כל אותם מצביעים יודעים היטב שלא רק שאין להם סיבה טובה להגיע להפגנה, יש להם סיבות מצוינות (מבחינתם) להיעדר.
    תאר לעצמך שמאות אלפים היו מתכנסים בכיכר מלכי ישראל (כך אני מכנה את הכיכר, ואף שמאלני לא ישנה את דעתי. אני מכבד את מלכי ישראל, לא את רבין). כיצד המשטרה היתה משתלטת על המסה הענקית הזו? מה היה קורה לו היתה מתחילה התפרעות, באמצע תל אביב? כיצד השכנים במדינות ערב היו מתייחסים להתקהלות הזו באמצע תל אביב? מה הממשלה היתה עושה בכדי להגביל את כוחם של הערבים במדינת ישראל לאחר הצגת תכלית זו?
    ——————————–
    ל-שפרירית

    אתה כותב דברים שחייבים להיות מפורסמים. פשוט חובה לפרסמם.
    בבקשה תמשיך כך, למען עם ישראל ומדינת ישראל.
    אני מצפה בקוצר רוח ליום שבו כל הליכי המשפט במדינת ישראל (למעט משפט שבו מעורבים קטינים, בצד הפוגע או בצד הנפגע) ישודרו בתקשורת. עשו זאת במשפטי דמיאניוק, אפשר לעשות זאת בכל דיון משפטי.

  17. הכי חשוב זה הגברת העליה ופיזור האוכלוסיה בנגב ובגליל ביוש הבקעה הגולן הערבה וכל חלקי הארץ הריקים.לצורך כך יש לרכז את מרכזי הקליטה רק בנגב ובגליל ובפריפריה הרחוקה.הגדלת העליה תחזק את הרוב היהודי לנצח.

  18. מסמך ה"חזון" של עדאלה מצהיר, ממש כך, על היותה של האליטה הערבית בארץ ישראל אוחזת באידיאולוגיה המוסלמינאצית מבית מדרשו של המופתי ימ"ש.

    השבאב שהופיע בכיכר של הוא למעשה תרגום לערבית לשיר השלום שנישא בפיות הפתאים מהשמאל בשנות התשעים.

    לעולם לא אשכח את הריקודים של תומכי ה"שלום" בכיכר מלכי ישראל כאשר באותו זמן נרצחו יהודים.

  19. אם יאיר גולן יבחר לרמטכל, מאוחר יותר כשתיהיה מחדש הפגנה של ערבים נגד מדינת ישראל הוא יופיע ויעודד אותם בדיוק כמו שעשו השבוע עמי איילון ויובל דיסקין.
    יאיר גולן יסביר לערבים שהם צודקים היות ומדינת ישראל היא מדינה נאצית (אפרטהייד היה קטן עליו, הוא מיד הגיע לנאצים).

    מלים מהסוג הזה כשהן נאמרות על ידי רמטכל לשעבר יופצו על ידי כל התקשורת העולמית. כ-ל כלי התקשורת!
    כדאי לחשוב על זה כעת, כדי לא להצטער מאוחר יותר…

    כתבתי את ההערה הזו במעריב, בסוף הכתבה של אראל סגל אבל שם זה לא מצא חן בעיני מישהו, אז מחקו אותי. מקווה שמידה לא תמחק.

  20. דגלי אש"פ?
    לא בהכרח.

    זהו הדגל הפאן ערבי, שהחליף לא מעט בעלים במאה שנות קיומו. מהמרד הערבי של מלחמת העולם הראשונה ועד לתנועת אש"פ – זהו הסיפור המלא של הדגל שאין לו כל קשר לאיזור לו קראו הקולונלים האירופאים והבריטים "פלשתינה:

    https://mida.org.il/2018/08/13/%D7%A9%D7%9C-%D7%9E%D7%99-%D7%94%D7%93%D7%92%D7%9C-%D7%94%D7%96%D7%94-%D7%91%D7%9B%D7%9C%D7%9C/

  21. אני קורא להשיב לכיכר מלכי ישראל, אחרי כל הביזיונות שקרו בה, את שמה המקורי.
    מה יפה יותר ולאומי יותר ושורשי יותר וטבעי יותר ומתבקש יותר מהנצחת מלכי ישראל בלב תל-אביב.
    מה מיותר יותר וסר טעם יותר ומקומם יותר משמה הנוכחי המנציח את ראש הממשלה האסוני ביותר שהיה למדינתנו.
    לא כל מלכי ישראל היו טלית שכולה תכלת, אך מצופה מעיר נאורה ופלורליסטית כתל-אביב שתדע להכיל את מגרעותיהם הזוטות של מלכינו. מעט עבודה זרה פה, מעט פירוק עול שם, מעט ראוותנות פה, מעט תאוות שם. אך מעולם, מעולם לא היה מלך בישראל שהביא ממרחקים רב טבחים והושיבו למלוך על לב הארץ, אויב מר ונמהר ומוצהר, וחימש את צבא קלגסיו אותו הביא אתו מארץ נכר ועצם עיניו מול רצח בני עמו.
    כיכר מלכי ישראל… אוי מלכי ישראל… בחודש אלול זה אנו מבקשים סליחה.

    1. בנוגע להחזרת שמה המקורי של הכיכר ל"למלכי ישראל", בזה אני איתך במאה אחוז.

      עם זאת, אני מבקש לתקן טעות רווחת בציבור היהודי מזה 2700 שנים. דוגמה פשוטה – המלך אחאב. על המלך אחאב נכתב ונאמר שהיה רשע וכו'. אלא שמעיון בדרכיו, מעשיו, יחסו לארץ ישראל ולעם ישראל, ואפילו יציאותיו למלחמה, מתגלה שמדובר באדם שונה לגמרי ממה שמתארים אותו. תחשוב שבנימין נתניהו, ראש ממשלת ישראל, יוצא כעת בראש הצבא למלחמה, כלומר במקום הרמטכ"ל. תחשוב על ראש ממשלת ישראל, בן 60, שיוצא למלחמה בידיעה ברורה שהוא ייהרג במלחמה. הוא לבדו, ואף לא יהודי ייפגע. תחשוב על מבצע צבאי ברצועת עזה שאורך כמה שבועות, ובמהלכו אף חייל צה"ל לא נשרט (אפילו לא שערה נפלה מראשו בעת שהוריד את הקסדה), ואף אזרח במדינת ישראל כולה לא נפגע (אפילו לא חרדה).
      ובכל הזמן הזה, יחסי החוץ של מדינת ישראל במצב הטוב ביותר מעולם. מאות מנהיגי מדינות שולחים את בניהם ללמוד בישראל. עיר גדולה חדשה (שומרון) נבנית בתקופה קצרה (אין טענות של פולשים מוסלמים על גרגר חול שבעקבותיהן מוגש בג"צ והקמת העיר נידחית עד להודעה חדשה).

      אם זה היה המצב בתקופת המלך אחאב, ועדיין סבורים שהוא היה רשע, הרי שגם המלכים האחרים שלגביהם טוענים שהיו רשעים, גם הם לא כל כך מתאימים לתיאור הזה.
      ולהוריד מכבוד המלכים ולתת את הכבוד הזה לרבין, זו פגיעה בכבוד המלכים. או שעדיף שלמלכי ישראל לא יינתן כבוד דוקא בתל אביב. לא לכבודם.