די לשכתוב ההיסטוריה: שקר ההסתה מבזה את זכרו של רבין

במקום לנהוג בממלכתיות הראויה, חלקים בשמאל מנסים במשך שנים להפיק רווח פוליטי מהרצח ורק מובילים לעוד קיטוב ופלגנות

ניסה להוקיע את הקריאות בכל הזדמנות. ראש הממשלה נתניהו בטקס לזכרו של רבין | פלאש90

איבוד הגמוניה אינו דבר נעים. ההתפכחות מן המעבר מרוב שולט למיעוט חסר השפעה היא ארוכה וקשה. יש קבוצות (וגם יחידים) שעברו את התהליך הזה ובעקבותיו נאלצו להמציא את עצמם מחדש. לא כך הדבר בקרב חלקים ניכרים מהשמאל הישראלי, שעדיין לא מצליח לעכל את התסכול מאובדן דרכו. אחת התקופות בהן התסכול הזה צץ ביתר שאת היא מדי שנה סמוך ליום ה-4 בנובמבר.

תוצאה נוספת של שבר כזה היא הניסיון לשכתב את ההיסטוריה במטרה למצוא אשמים במצב, לעתים תוך שימוש בשקרים גסים. מאז רצח רבין, רצח שהותיר את כולנו המומים, מנסים שוב ושוב חלקים במחנה השמאל להטיל את האשמה לרצח על ראש הממשלה בנימין נתניהו, מה שמשתלב היטב עם הניסיונות לשוות לו תדמית של דמון פוליטי.

שנה אחר שנה, כמו תקליט שחוק שעוד רגע עומד להישבר, חוזרים אנשי שמאל ומנסים לקבע בתודעה מציאות שפשוט לא הייתה קיימת, בטח לא בצורה שבה הם מציגים אותה. מה שמקומם הוא שההאשמות המופרכות לא נשמעות רק מצד אנשי שמאל הפועלים לרוב על פי אינטרסים פוליטיים, אלא גם מפי אנשי תקשורת.

אלה עושים זאת למרות שכל העובדות מונחות לפניהם והם מעדיפים בפשטות, בשם הסלידה מראש הממשלה נתניהו, להעלים אותן מהשיח הציבורי. רק בשבוע שעבר קיבלנו עוד תזכורת לכך כאשר רינה מצליח קבעה בנחרצות בשידור חי בטלוויזיה כי: "הימין רצח את רבין".

הכללות מטעות כאלה כמו של מצליח לא מותירות ברירה ולכן ארצה לנצל, שוב, את ההזדמנות כדי לשים את האמת השולחן, אחרי 23 שנים של שקרים, חצאי אמיתות והוצאת דברים מהקשרם.

למחזר את השקר

אתחיל מאותה עצרת בכיכר ציון בירושלים ב-5 באוקטובר 1995, שהיא אחד מטיעוני הליבה בהאשמת נתניהו בהסתה. הטענה העיקרית נגד נתניהו הייתה שבניגוד לאחרים כמו דן מרידור ובני בגין שעזבו את המקום בשל קריאות ההסתה נגד רבין, הוא נשאר לא עשה דבר.

זוהי כמובן טענה לא נכונה לפי כל אמת מידה. באיחור של שנים רבות שודרה לאחרונה ב'כאן' כתבה של איילה חסון על ההפגנה המדוברת, ובה נראה בבירור יו"ר האופוזיציה דאז בנימין נתניהו מפציר בקהל לחדול מקריאות "רבין בוגד": "לא עם הקריאות האלו. תירגעו. לא עם הקריאות האלה! לא עם הקריאות האלה!". חסון עצמה הדגישה כי "נתניהו, שניסה ללא הועיל לתעל את הקריאות הללו לאפיקים תרבותיים יותר".

מעבר לכך, במשך השנים התברר כי מי שהפיץ בעצרת את הכרזות בהן נראה רבין במדי SS היה סוכן השב"כ אבישי רביב ("שמפניה"), שהקים והפעיל את ארגון אי"ל במסגרת עבודתו במחלקה היהודית של השב"כ. בדו"ח ועדת שמגר שחקרה את הרצח נקבע כי היה אחראי לארגון חלק מההפגנות האלימות באותה תקופה, בין השאר מתחת לביתו של רבין וכמו כן בהפצת חומרים מבוימים לתקשורת.

איך זוהי אינה העדות היחידה לכך שנתניהו הוקיע את ההסתה בכל הזדמנות. כך למשל, באחת ההפגנות הוא הדגיש בפני הקהל: "רבין הוא לא בוגד הוא טועה בגדול והוא גם יפנה את דרכו אבל הוא איננו בוגד. יש לנו עסק עם יריבים פוליטיים ולא עם אויבים. אנחנו בני עם אחד". אפילו חלק ממתנגדיו של נתניהו, כמו טומי לפיד, הודו שלא היה שותף להסתה אלא להיפך.

טענה נפוצה נוספת לגבי נתניהו היא ההפגנה בצומת רעננה במרץ 94', בה נשאו כמה מפגינים ארון קבורה. בתיעוד מהאירוע רואים בבירור שנתניהו נמצא בראש טור המפגינים ואינו רואה את הארון, עליו נכתב כי "רבין ממית את הציונות" – משפט מחאה לגיטימי במסגרת חופש הביטוי במדינה דמוקרטית. לא הסתה. אך בכל זאת רבים בשמאל (אלה שעבר קראו "בגין רוצח" והיום נושאים בעצמם ארונות מתים וגיליוטינות בהפגנות) ממשכים למחזר את השקר.

למרות האווירה הפוליטית המתוחה באותה תקופה, נתניהו ביקש להוציא יחד עם ראש הממשלה רבין הודעה משותפת המכילה מסר תקיף כנגד האלימות, אך רבין (שעל פי רוב הסקרים היה מובס בבחירות המתקרבות בשל התדרדרות המצב הביטחוני) היה זה שסירב. בנוסף לכל אלה יש לציין את העובדה שאפילו היועמ"ש לשעבר ושופט העליון כיום מני מזוז קבע כי רצח רבין התרחש בשל מחדל אבטחה של השב"כ וללא קשר להסתה.

הון פוליטי

אך למרות כל ההוכחות והעובדות, הסרטים והמסמכים, מסע השקרים משמאל נמשך ללא הפסקה כבר 23 שנים ורינה מצליח בהחלט לא לבד. כך למשל, בשנה שבעברה פרסם ארגון השמאל הקיצוני 'שלום עכשיו' ציוץ בחשבון הטוויטר שלו בו נכתב לצד תמונת הכרזה המפורסמת ותמונה של נתניהו כי "בחודש הקרוב רבים ינסו לשכתב את ההיסטוריה. הם יסתירו את ההסתה ואת מי שהובילו אותה. הם יסתירו את המאבק למען השלום. אנחנו נהיה כאן לזכור ולהזכיר". כלומר, ב'שלום עכשיו' מאשימים אחרים בשכתוב ההיסטוריה בעוד הם עצמם עושים זאת בבוטות.

גם פוליטיקאים רבים בשמאל ממשיכים בשקר ההסתה, לעתים במרומז ולעתים בגלוי וללא בושה. זכור למשל טור של יוסי שריד שהתפרסם ב'הארץ' לפני כשלוש שנים בו האשים השר לשעבר את נתניהו באחריות להסתה.

שנה לפני כן כתבה ח"כ שלי יחימוביץ' באתר האינטרנט שלה, לצד תמונה של נתניהו מההפגנה ברעננה, כי "אסור לעדן את ההיסטוריה. לא נשכח ולא נסלח". אותה יחימוביץ' עצמה אמרה זמן קצר לאחר הרצח, אז הייתה עדיין עיתונאית, דברים הפוכים לחלוטין. האם העובדות השתנו מאז? לא. הדבר היחיד שהשתנה הוא תפקידה של יחימוביץ' והאפשרות לצבור הון פוליטי מהטחה צינית של האשמות שווא בנתניהו.

גם השנה וגם בשנים הבאות ינסו בשמאל להחיות את הגופה הפוליטית ולשכתב את ההיסטוריה באדיקות, ולא יעזרו כל ההוכחות שיובאו מנגד. לכן חשוב בכל זאת שנהיה כאן לזכור ולהזכיר, גם הודות למהפכת המידע שמאפשרת כיום גישה והפצה שלא היו בעבר.

עד כמה שזה נשמע עצוב, אנשי השמאל הם אלו שבמקום להתנהג בממלכתיות הראויה, מנסים במשך שנים להפיק רווח פוליטי מהרצח ורק מובילים לעוד קיטוב ופלגנות. הם אף מודים בכך בעצמם. לכן היום אני מבקש גם מחבריי בשמאל: בואו נתייחס רק לעובדות, הן עשויות להפתיע אפילו אתכם.

יהי זכרו של יצחק רבין, ראש ממשלתנו ומשחרר ירושלים, ברוך

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

25 תגובות למאמר

  1. למה סילקה לאה רבין את הספר "מגירות מספרות" מכל מקום שאליו היתה לה גישה? כי בספר הזה מתארת דובית בן ארצי, אמו של אברהם בן ארצי – אביה של נועה רוטמן, באיזו עורמה סולק אברהם ממשפחת רבין לאחר פציעתו בצבא. בשנת 1979 – שלוש שנים לאחר פציעתו – התגרשו דליה רבין ואברהם בן-ארצי (הוריה של נועה רוטמן). בנות משפחתו של הקצין הפצוע, אמו דובית ואחיותיו אמירה ואיריס, היו משוכנעות שמזימת הגירושים וסילוקו מחיק המשפחה נרקחו על ידי משפחת רבין. "הגיעו לביתי שתי האחיות איריס ואמירה בן-ארצי", כתב על כך העיתונאי דן מרגלית בספרו "ראיתי אותם". "הן גוללו באוזניי סיפור קשה על גט שהוצא מאחיהן בדרכי עורמה ועל נישולו מכל בדל רכוש. לטענת האחיות, הוא ננטש על ידי הרבינים, שאיבדו בו כל עניין".
    ולמה כל זה קשור להסתה נגד הימין מדי שנה ביום השנה להתנקשות ברבין? כי גם במשפחת רבין עצמה היו חשדות לגבי אמינות הגרסה הרשמית בדבר ההתנקשות, אבל הרבה כסף טוב גרם לבני המשפחה לסגת מתביעתם לחקירה רצינית בדבר נסיבות מותו של הבעל-האב-הסב.

    http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5359&omm=45&viewmode=

  2. זכור לי שהסיפור על הוצאת הגט במרמה מהבעל של דליה רבין התפרסם בעולם הזה. הרב גורן הוא שחתם על הגט הזה..אחותו של הבעל של דליה סיפרה זאת בשבועון העולם הזה..

  3. הדיון האין סופי בהסתה, האשמת הימין בפרימיטיביות חשוכה ואלימות, היא דרכו של השמאל לחמוק מחשבון נפש נוקב בתוצאותיו רוויות הדם של הסכמי אוסלו ואחריות חתמיו.
    אפשר היה ליצור פיוס אילו הייתה הודעה בטעות, בניסיון כושל לנוכח מסעות ההרג הראשונים של הפלסטינים. אבל, לא יעלה על הדעת שהשמאל הנאור טועה, ולכן הא מטעה מנסה להפוך את האמת על פיה, וממשיך לחבל בנסיון לשנות דרך. זרם הדם היהודי נשפך עד לימים אילו, והשמאל ממשיך להצדיק את האסון בכל במה אפשרית. לחבל בכל דרך אחרת. ללחום בחרוף נפש להמשך הצעידה עם הראש בקיר.
    זו גאווה, התנשאות, מעשה קודש של כוהני השלום ואבירי זכויות האדם.

  4. מצחיק שהכותב מאשים אחרים בשכתוב ההיסטוריה, ומסלף אותה בעצמו. לדוגמא: "במשך השנים התברר כי מי שהפיק והפיץ בעצרת את הכרזות בהן נראה רבין במדי SS היה סוכן השב”כ אבישי רביב (“שמפניה”)".
    ועדת שמגר, לעומת זאת, כתבה: "בעניין הפוטומונטאז' – שמציג ראש הממשלה המנוח במדי ס.ס, הרי הפעולה הראשונית בוצעה על ידי שני קטינים, ללא קשר עם אבישי רביב. אולם, אין ספק שרביב היה זה שנטל מהם תצלום ומסר את הכרוז לטלוויזיה". הקטינים גם הורשעו בעבירה זאת.
    כלומר ממש לא הפיק, "הפיץ" רק לאדם אחד (ניצן חן), ולא הכריח אף אחד להניף.
    אגב, במאמר כתוב "בדו”ח ועדת שמגר שחקרה את הרצח נקבע כי היה אחראי לארגון חלק מההפגנות האלימות באותה תקופה" (כשהכותב רוצה פתאום הוא מאמין לועדת שמגר…). אם הוא היה אחראי לחלק, מי היה אחראי לשאר?
    ולעצם העניין. זאת עובדה שהיה מסע הסתה חריף נגד רבין וממשלתו ע"י אנשי ימין, שלא נעצר באלימות מילולית – פואד הותקף במכוניתו, את יוסי שריד ניסו להוריד מהכביש, ועוד, וזאת עובדה שרבין נרצח ע"י איש ימין. לא אנשי השמאל המוזכרים בכתבה, ולא הכותב יודעים אם עמיר היה רוצח את רבין ללא אותה הסתה, או ללא אישור הלכתי שקיבל או לא קיבל מרב, ולכן אין כאן אמת מוחלטת אלא ספקולציות משני הצדדים. בכך הכותב אינו שונה מהאנשים שהוא מתקיף.

    1. אתה באמת רוצה להסתמך על דו"ח ועדת שמגר בהסקת מסקנות מההתרחשות בפרשת ההתנקשות ביצחק רבין? אז בוא תעשה עבודה רצינית ולא סתם תנופף בשתיים-שלוש עובדות שמשרתות את הטענה שלך.

      http://rotter.net/forum/gil/20561.shtml

      http://rotter.net/forum/gil/6322.shtml

      http://rotter.net/forum/gil/6426.shtml

      http://rotter.net/forum/law/8476.shtml

    2. אבישי רביב הפיץ את התמונות.
      מה זה משנה אם הוא אישית הדפיס אותם או לא.
      אבל בו נמשיך הלאה , מה בעצם קרה כאן ?
      השב"כ מפעיל סוכן שמשמיץ צד שלם של המפה הפוליטית.
      בקיצור השב"כ הוא כלי במאבק הפוליטי.
      מעניין לשאול את גילון – האם אי פעם הוא סיפר לרבין
      שטקס הפולסא דא נורה והתמונות שלו במדי אס אס
      היו למעשה פרובוקציה של השב"כ.
      ואם כן , ורבין ידע – אז למעשה רבין הסכים
      לשימוש בשב"כ למטרות פוליטיות. והעצרת ההיא שמטרתה הייתה
      להיאבק בהסתה ולתמוך ברבין…. תבין לבד.

    3. הפיק , הפיץ – שחרר נפיחה – אולי ראה בזוית העין- כרגיל יורם מתעסק בסמנטיקה . לא שמענו אותך מגן על אותם נרצחים כתוצאה מאותו אסון שהוליכו רבין ופמליית פרס, לא מילה על שטיפת המוח בתקשורת שהכשירה את התודעה הקולקטיבית לאחד הכישלונות המחפירים ביותר מקום המדינה, של הנהגה שעד היום לא לקחה אחריות .

    4. למי שעוד יש לו ספק, היום פירסם נחמיה שטרסלר ב'הארץ' קטעים מפסק הדין בעניין הכרזה. הנה לקט ציטוטים:
      "פסק הדין קובע, שמי שהכין את כרזת "רבין במדי אס־אס" היה אחד משני הנערים, ביוזמה עצמית. הנער הרכיב את תצלום פניו של רבין על גבי תמונה של ראש האס־אס, היינריך הימלר, ובתחילת אוקטובר 95' צילם מספר עותקים של הכרזה במשרד שבו עבד אביו. ב–5 באוקטובר הוא הלך להפגנה בכיכר ציון והפיץ שם את הכרזות בין ההמון שצעק בהיסטריה: "בדם ואש את רבין נגרש", "רבין בוגד", "רבין רוצח".
      "במהלך ההפגנה הניף הנאשם השני, גם הוא בן 16, את הכרזה מול מצלמת הערוץ הראשון, ואדם אחר העלה אותה באש. כל זה שודר בשידור חי בטלוויזיה וגרם לזעזוע עמוק. כמו כן, המשטרה גילתה בביתו של הנאשם הראשון חומר תעמולה רב נגד רבין, כולל עשרות מדבקות שעליהן רשם בכתב ידו: "מוות לרבין""
      ולקינוח: "5 ימים לאחר הרצח, רכש הנאשם השני יחד עם קטין נוסף, תרסיסי צבע, וביחד ריססו כתובות ברחבי ירושלים: "רבין קורבן השלום, פרס הבא בתור", ו"פרס ממשיך דרכו של היטלר הנאצי". ליד הכתובות הם ציירו את סמלה של "כך""
      שמתם לב מי לא מוזכר כאן? האיש שעליו נכתב כאן ש"הפיק והפיץ בעצרת את הכרזות בהן נראה רבין במדי SS", כלומר אפילו לא חצי אמת, אלא שקר מוחלט, ועוד ממי שברוב חוצפתו מאשים אחרים בשכתוב ההיסטוריה.
      אם כבר – קראתי את הלינקים. מה הם מראים? שאפילו הועדה בראשות איש הימין שמגר שותפה לקונספירציה נגד הימין? חוץ מזה, יגאל עמיר קיבל במה נרחבת לשטוח את טיעוניו. מה מנע ממנו להצביע בבית-משפט על הרוצחים האמיתיים?
      הכל טוב – השב"כ לא היה צריך את אבישי רביב כדי להשמיץ את הימין, ולא לשם כך הוא גייס אותו – אחרי שלל אירועים אלימים מצד אנשי ימין נוצר חשש (שהתממש בסוף) שמישהו בימין יפגע ברבין, וגיוס סוכן מלשין היא שיטה מקובלת לטפל במקרים כאלה. זה שרביב לא סיפק את הסחורה, והגזים בפעולות שלו זה משהו אחר, שכבר נחקר ע"י ועדת שמגר. אגב, גם רביב עצמו, למקרה ששכחת, היה איש ימין שגויס לשב"כ, לא מישהו שכרמי גילון הביא מהבית.
      יוסף – לא אני דיברתי על הפיק/הפיץ אלא הכתב הנכבד, ונראה לי לגיטימי להעמיד דברים על דיוקם. זאת לא סמנטיקה, אלא הבדל של שמיים וארץ בין המציאות שמתאר הכותב, לזאת שציטטתי מועדת שמגר ומפסק הדין. ואם זה לא חשוב למה בכלל טרחת להגיב לי? ולמה אני צריך לדבר על הנרצחים או על התקשורת? אני דובר של השמאל? של הסכמי אוסלו? של התקשורת? אתה התייחסת לכל החיילים שהימין שלח אל מוצם בלבנון? לכל אלה שמתו בהגנה על התנחלויות מבודדות שהימין הקים?

    5. בעיתון הארץ לא מסוגלים להודות באמת, וכרגיל ה"תחקיר" משמיט את המידע שלא נוח להם: כמו תמיד, האידיאולוגיה והאג'נדה של העיתון לאנשים חושבים מונעות ממנו לכתוב את האמת.

      http://rotter.net/forum/scoops1/508348.shtml

    6. האם שני הקטינים היו קשורים בארגון שכונה בשם "אייל" ?

  5. ותמיד צריך להזכיר את אלפי הנרצחים ועשרות אלפי הפצועים בעקבות אסון אוסלו . תהליך שהובל והוכן על ידי "אינטלקטואלים" חסרי הבנה במנטליות המזרח תיכונית , אינטלקטואלים שמנוכרים לסיפור הישראלי ולהיסטוריה של העם היהודי. רבין אולי חש המום ונחות מ"האינטלקטואלים" נגרר לתהליך.
    אין לי ספק שרבין בלי כל הפמליה הנ"ל ופרס – לא היה נגרר לתהליך שגבה מחיר ועדין גובה מחיר כבד בנפש וברכוש.

  6. לשקר ולהאשים את הימין בהסתה ואלימות זה דווקא כן מורשת רבין.
    רבין הפעיל מערכת תעמולה ופרובוקציה נגד מתנגדי אוסלו.
    אגב העצרת שבה נרצח הייתה "נגד אלימות הימין" כמה אירוני.

  7. כותב המאמר מתאמץ מאד לענות על הטענות שרוה"מ נתניהו ידע וליבה את ההסתה נגד רוה"מ לשעבר רבין ז"ל.
    תמצית ההסברים: "נתניהו מפציר בקהל לחדול מקריאות רבין בוגד”, "נתניהו נמצא בראש טור המפגינים ואינו רואה את הארון"
    כלומר – או שנתניהו לא ראה/לא ידע על ביטויי ההסתה או אם ידע, ניסה להחליש אותם.
    אולם בדבריו כותב המאמר מאשש את הטענה שהיתה הסתה נגד רבין בקרב ציבור אנשי הימין. (למשל כפי שרינה מצליח טוענת) לכל היותר ענה הכותב על הטענות הפרטניות נגד נתניהו.

  8. "היום זהו יום הזכרון להרצחו של רבין, על ידי ימני"

    כך הוכרז אתמול, במהדורת החדשות של "כאן ב' " של התאגיד (רשת ב' לשעבר), בשעה 13:00!

    1. כל מלה אמת לאמיתה.
      רבין ז"ל נרצח ע"י ימני קיצוני שקיבל תמיכה ועידוד מסביבתו וכן מרבנים ואישי ציבור (אבל לא מנתניהו)

  9. לא משנה איך תסובבו את זה, הייתה הסתה נגד רבין.
    הליכוד לא הוביל אותה, זה כנראה נכון מאוד – אבל בנימין נתניהו נהנה פוליטית מאותה הסטה גם אם התנער ממנה פעמים אחדות.
    אני משוכנע שהוא לא מרוצה מהרצח, וכנראה לא האמין שזה יגיע לכך.

    כך או כך, אי אפשר להאשים ולהעמיד לדין אדם על דבר כזה, אבל יש ללמוד להבא שעלינו להתייחס בכבוד איש אל רעהו. כולנו יהודים.

    1. ליורם – נושא הכתבה למקרה שלא שמת לב הוא שהשמאל מנסה להאשים את ראש הממשלה באחריות לרצח כדי ליצור לו תדמית שלילית .
      ומהכתבה :"מנסים שוב ושוב חלקים במחנה השמאל להטיל את האשמה לרצח על ראש הממשלה בנימין נתניהו, מה שמשתלב היטב עם הניסיונות לשוות לו תדמית של דמון פוליטי."

      גם אם ללא ספק שני אותם נערים בני 16 הפיצו את הכרזה , אתה עדין מנסה לפסול את כל הכתוב על סמך הטיעון הזה- אבל זה לא הנושא של הכתבה וגם אם ישנה טעות עדין הטענה של הכותב שהשמאל מנסה להשתמש ברצח כדי להשיג רווח פוליטי ולהציג את ראש הממשלה כאחראי לרצח ולהסתה ולא כך.( כך בדיוק עושים אנשים שמתעסקים בסמנטיקה ולא בדיאלקטיקה)

      ולגבי החיילים שכל אחד ואחד מהם יקר לכולנו – הם לא נשלחים מטעם מפלגה גם אם צריך לשמור על התנחלות – (ולהזכירך רבין הקים לא רק התנחלויות אלא ערים ממש -כמו מעלה אדומים ועוד)
      רוב הנפגעים מהסכם אוסלו הם אזרחים ולא חיילים .
      קח לדוגמה את רה"מ מנחם בגין ז"ל כל חייל נגע לליבו עד שהדבר הכריע אותו . האם אתה יכול להגיד כך על פרס , בילין וכול אותם מנהיגים שהובילו להסכם הגרוע בתולדות מדינת ישראל ושגרם לרצח הנוראי הזה.
      אתה אולי לא דובר של השמאל אבל אתה שם דגש על שני נערים או אבישי רביב כאילו זה כל הסיפור ומתעלם מכל ההקשר והסיפור הגדול ועם כל הכאב והצער על רצח רבין -כאב אמיתי וכנה שדבר כזה יכול לקרות במדינת ישראל, עדין צריך לזכור שההסכם שהוביל רבין גרם לאסון לאלפי משפחות ועל זה אף אחד לא התנצל או לקח אחריות , להפך עדיין מנסים ללכת בדרך הרע הזאת.

  10. השמאל קורא מסית לכל מי שמדבר נגד דעותיו. הכנוי הסתה מתאר קריאה לפגיעה בנפש או ברכוש של אדם. לא היה דבר כזה נגד רבין.
    השמאל מנסה להסיט – להזיז – את הדיון הצבורי מהסתכלות על האסון העצום של הסכם אוסלו. אחרי הסכם אוסלו הפכו הערבים שותפים לארץ ישראל. כל מדינאי שבא לישראל מבקר גם ברמאלה ונפגש עם 'הנשיא הפלסטיני'. וכך מורכב השקר כאלו כבשנו מדינה פלסטינית ונשלנו ערבים מאדמת אבותיהם.

    לפי ספר החוקים אין הבדל בין רצח ראש ממשלה לרצח אזרח כלשהו. אבל רצח רבין פגע בפוליטיקה הישראלית. רבין היה מובס בבחירות אחרי שנשפך דם רב של ישראלים בידי אש"ף שהוא הביא לארץ. אחרי שרבין נרצח היתה לשמאל נקודת יתרון בתעמולת הבחירות. נתניהו גבר על פרס בהפרש יותר קטן. רבין לא היה מסכים לותורים של פרס מול ערפאת. מי הרויח מרצח רבין? לא הימין. אבל כל אלה מן השמאל המתאבלים על רבין, איך אינם מתאבלים על אלפי הישראלים שמתו בעטיו של אסון אוסלו. עד היום נלחמים נגד הערבים בעזה וביו"ש בצורה יותר מסוכנת כי אותה כניעה מחפירה הביאה מחבלים לארץ.

  11. כאשר שוקלים מעשה לאור אינטרסים, התוצאה ברורה. אם השמאל מנסה להפיק תועלת פוליטית כלשהי מהרצח, ללא הצלחה, יש לציין, הרי שהימין הפיק בוודאות תועלת מהרצח, בצורת שלטון רצוף כמעט ויכולת לא ממומשת ליישם את האידאולוגיה שלו על שטחי יהודה ושומרון. הרצח לא אירע בחלל החיצון ולא במנותק לאירועים שקדמו לו. הרצח גם לא בוצע ע"י יחיד במנותק מהחברה שסבבה אותו. אותה חברה ימנית שהקו המוביל בה הוא משיחי בהשראת רבנים השואפים להשלטת דין ההלכה במדינה. נתניהו ידע בדיוק למי ולמה הוא מתחבר. אלו גם "שותפיו הטבעיים" עד היום וחבריו ל"בלוק" הפוליטי. לגבי הסכמי אוסלו, אותם מאררים הימנים שבינינו, שאלו את עצמכם ורצוי גם כמה מומחים לבטחון, מדוע ממשלות הימין לא ביטלו הסכמים אלו מכל וכל. למעשה, תוקפם של ההסכמים פג בשנת 2005. רמז לתשובה, התיאום הבטחוני וחיסכון של מיליארדים בגלל ניתוק האחריות לטיפול באזרחים הפלסטינים משטחי A ו B

    1. כנראה שכחת אבל כל הסקרים אז הראו שנתניהו מביס את רבין בבחירות המתקרבות

  12. ככל שיעברו השנים הם ישכתבו את ההסטוריה… צריך לקרוא לילד בשמו! הם מפיצים עלילות דם… זו הייתה דרכו של השמאל תמיד. לשקר ולהסית נגד היהודים. הפסטיבל הזה כל שנה הוא לא בשביל לאחד את העם ולהזכיר את מורשת רבין. אלא להפך, לפלג ולהנציח את זה ש"הדתיים האלה" רצחו את רבין. שנה אחרי שנה כדי להמשיך ולהסית נגד הדתיים ולהוציא אותם מהמשחק שנה אחרי שנה. רבין לא סבל את ארגוני הקרן החדשה. את העובדות האלה מסתירים. ולא רק את אלה… והמבין יבין!