הימין המזויף: יעלון, הנדל והאוזר הפכו לעבדי השמאל

תחת מסווה של טהרנות מעושה ושטופת תעמולת שמאל, "הימניים" של גנץ מבקשים לכפות על הימין האמיתי את דמותם הכנועה

שלושה עלי תאנה. יועז הנדל, בוגי יעלון וצביקה האוזר | פלאש90

שלושה "ימנים" שיבץ גנץ ברשימתו כעלי תאנה, כנראה כדי להסוות את נטיותיו השמאלניות: בוגי יעלון, יועז הנדל וצבי האוזר. למרות שיבוצם של עלי התאנה, נדמה שבשבועות האחרונים חלה התפכחות מסוימת לגבי הרשימה של גנץ בעקבות התבטאויות משמאל הרואות בו שותף למהפך שלטוני של השמאל נגד הימין, אופטימיות אצל הפלסטינים ביחס אליו, דברי אישים מהמפלגות הערביות בדבר גוש חוסם איתו, מידע לגבי עמדות השמאל שלו ושל גורמים ברשימתו והתבטאויות והבהרות אינסופיות שיוצאות מכיוונה של המפלגה.

לאור זאת, על מצביעי הימין לשאול האם דווקא אותם שלושה מהימין הם אלו שיעצרו את גוש השמאל מלבצע את המהפך השלטוני? התשובה היא שברור שלא. השלישיה האמורה לא מאיימת על השמאל, ההפך הוא הנכון. זאת משום שבכל הנוגע לסוגיית הריבונות והשלטון, אותם שלושה אינם "עלי תאנה", אלא שותפים מלאים לעמדות השמאל.

מאז המהפך ב-1977 שלטון הימין נתפס על ידי השמאל, תקשורתו והפקידות, כלא לגיטימי וכלא "דמוקרטי". בתקופה הנוכחית, תקופת נתניהו, נטענות שתי טענות מרכזיות נגדו ונגד והימין: האחת, שהימין מפלג את העם ומנהל שיח של שיסוי; השנייה, שנתניהו והימין פוגעים במוקדי הכוח "הדמוקרטיים", קרי הפקידות לענפיה והתקשורת.

שתי הטענות הללו עומדות בבסיס תעמולת השמאל, המבקש לקעקע את הלגיטימיות של השלטון ויישום מדיניות הימין. באשר לטענה הראשונה, את צביעותה אנו רואים בכך שאותו שמאל לא טען שום דבר דומה בתקופת המחלוקות הקשות של הסכם אוסלו, שלטון ברק וההתנתקות. להיפך, נטען שמחלוקות קשות הן טבעה של הדמוקרטיה ושיש לכבד את המדיניות של השלטון הנבחר.

הטענה השנייה נועדה להגן על מוקדי הכוח של השמאל בפקידות ובתקשורת, זאת כדי להותיר את הימין בעמדת הנחיתות העקרונית שלו ביישום מדיניות. תעמולת השמאל מנסה לשכנע את הציבור שהגנה על מוקדי הכוח הללו היא הגנה על הדמוקרטיה והיא ביטוי של ממלכתיות, לא פחות. כלומר, או שאתה שמאלני או שאתה פאשיסט אנטי דמוקרטי, מפלג ומשסה.

כפי שאראה, שלושת עלי התאנה "הימניים" דלעיל הם תוצר מהונדס ומאולף של התעמולה הזאת, שתפקידם הוא לשכנע ימניים להעביר גם את השלטון הפוליטי לשמאל.

המהפך של בוגי

ראש וראשון הוא בוגי יעלון. כאן לפנינו מקרה קל להוכחה של אדם שדיבר ימנית כשהצטרף לליכוד, ואילו כיום עמדותיו התהפכו לגמרי. אלו דברים שאמר יעלון באוגוסט 2009, בכנס של "מנהיגות יהודית":

התקשורת היום מוטה. לצערי, עד היום גורמים, תקראו להם אליטות, משפיעים על השיח הציבורי הישראלי באופן מעוות, שקרי, מניפולטיבי ומטעה עד כדי כך שגם היום אנחנו צריכים להמשיך לדאוג. אני עדיין מודאג. יש להם כח. השפעה אם תרצו על ראשי ממשלה. נוצר מצב של מוקדי כח עם סמכות וללא אחריות. אם תרצו, זה לא דמוקרטי. בעלי הון הפכו למוקד כזה, התקשורת היא מוקד כזה ובית המשפט העליון הוא מוקד כזה"

כאמור, מוקד הוויכוח הכבד ביותר שבין ימין לשמאל הם יחסי הכוח האלה, האנטי-דמוקרטיים, בהם גורמי שמאל עם סמכות ללא אחריות מכתיבים את מה שמתרחש כאן. בהיותו איש ימין, יעלון הבין את זה וניסח את זה באופן הבוטה ביותר. באותו כנס של "מנהיגות יהודית" יעלון אמר גם:

אנחנו עוסקים שוב בסוגיה שהווירוס, שהם שלום עכשיו ואם תרצו האליטות, הנזק שלהם גדול מאוד. מבחינתי יהודים יכולים וצריכים לחיות בכל ארץ ישראל לנצח"

אין בליכוד מי שהתבטא בקיצוניות כזאת ובשיח של "שיסוי" כזה נגד אליטות השמאל הרודות בימין.

אלא שכשהוחלף בתפקידו כשר הביטחון ב- 2016 אמר יעלון דברים אחרים כמו "נאבקתי בכל כוחי בניסיונות הפגיעה בבית המשפט העליון ובשופטי ישראל", ובהזדמנות אחרת תקף את נתניהו על שהוא פוגע בתקשורת ובבית המשפט העליון, ואף השווה אותו לארדואן בשל כך. יעלון גילה שכדי לקבל גיבוי מהשמאל ותקשורתו, עליו ליישר קו ולהגן על מוקדי הכוח האנטי דמוקרטיים של השמאל.

כל הדרך לכיסא

הבא בתור הוא יועז הנדל, אולי הדמות הגרוטסקית ביותר בז'אנר של הימין הצדקני. במאמר שלי מנובמבר 2018 תחת הכותרת " המחאה הסלקטיבית של “הימין המוסרי”, הופיע הנדל יחד עם שני "ימניים" שהצטרפו מאז למפלגתו של לפיד (תהילה פרידמן ומשה טור-פז).

כבר אז הראיתי שהדבר האחרון שמעניין את השלושה הוא השחיתות, וזאת מהסיבה שהם לא מתבטאים נגד שחיתות משמאל, ושניים מהם, למשל, מעלימים עין מכל השאלות הקשות ביחס ללפיד בהקשר של יחסיו עם נוני מוזס וידיעות וענייני מילצ'ן, כל הדרך אל הכיסא המבוקש במסגרת מפלגתו.

ראשית חשוב לציין, שבהצטרפו לפוליטיקה הפר הנדל התחייבות שנתן בפומבי, שאין לו כוונה לרוץ לכנסת. זאת לא הייתה התחייבות בעלמא, אלא התבטאות מפורשת שנועדה להוכיח שהביקורת של הנדל על נתניהו איננה בשל אינטרס פוליטי שלו עצמו.

כפי שלא אכפת לו לעבוד בידיעות אחרונות תחת מוזס ולהפגין נגד הימין יחד עם פעילי שמאל תחת כסות כוזבת של "הימין המוסרי", כך אין להנדל בעיה להפר התחייבות תוך שהוא מוכיח אפס אמינות. זהו טבעם של צדקנים שטהרנותם אמנותם, מבחינתם הם מעבר לנורמות הבסיסיות של יושר והגינות בסיסיים.

כעת נבחן את הפוסט שפרסם הנדל עם הצטרפותו למפלגת השמאל של גנץ. פוסט רגשני עם הרטוריקה הרגילה של גילאי העשרה, שממנה הנדל לא השתחרר מעולם:

בשנים האחרונות לקחתי ללב בכל פעם ששמעתי כאלה שאמורים להיות נציגי האידיאולוגיה שלי תוקפים את שלטון החוק, בכל פעם שטענו שהצבא רופס, השב"כ פחדנים והמשטרה מושחתת. דיבורים כאלה בראשי היו שמורים לשמאל הקיצוני־האנרכיסטי, והנה הם הפכו לנחלת הכלל. ימין ושמאל – כולם נגד כולם: תיאוריות קונספירציה מטורפות שיובאו מארה"ב הפכו את פרקליטות המדינה, השופטים וקצינים בכירים לבוגדים, ובכל פעם שהממשלה לא קיבלה החלטות – נמצא האשם "באחרים". אמיתיים או דמיונים"

חברים, אל תזלזלו בניסוח הדלוח של יועז את תעמולת השמאל, אחרי הכל הוא "לוקח ללב", ולא יפה ללעוג לנער שלוקח ללב, גם אם הוא בעשור החמישי לחייו.

האיש שלא מעז לצאת נגד האכיפה הבררנית ונגד מה שעשו לגל הירש ולגיא ניר, שממשיך לעבוד אצל מוזס למרות הכל, מפגין עם השמאל נגד שחיתות רק נגד הימין, שותק על עינוי הנערים בחקירות השב"כ ומפר הבטחה שאין לו כוונה לרוץ לכנסת. האיש הזה, בשם ממלכתיות וטונות של מלל ילדותי, רוצה לשכנע אתכם שזה בסדר שהוא הצטרף לשמאל ושגם עליכם להשתעבד כמוהו.

פעמוני אזהרה

את השלישי שבחבורה, צבי האוזר, היה אפשר להסביר כעוד "נפגע נתניהו" שהצטרף לשמאל, כי אצה לו הדרך להגיע לכנסת בכל מחיר. אלא שדברים שאמר לעמית סגל לאחר שהצטרף למפלגת השמאל של גנץ, מפעילים פעמוני אזעקה. שימו לב לעוד קרבן תעמולה:

צריך לזכור מה היו שני הדגלים שהימין הניף תמיד. הראשון היה ארץ ישראל…והשני היה אהבת ישראל. ואת זה הימין שכח"

הבנתם, הימין שכח מה זאת אהבת ישראל. גם ביתר דבריו אצל עמית סגל חזר האוזר על תעמולת השמאל בדבר אשמת הימין באבדן הממלכתיות. השמאל מעורר מהומה בשל העובדה שהימין בשלטון וטוען שהימין מפלג ואנטי ממלכתי, ואת הקשקושים הירודים האלה מר האוזר בולע ופולט חזרה על הציבור.

כשהשלישיה הזאת מאשימה את הימין בחוסר אהבת ישראל ובחוסר ממלכתיות, ובשם זה מבקשת להמליך עליו את השמאל מחדש, היא מוכיחה שיש בימין לא מעט אידיוטים שימושיים. זה, ושום דבר יותר מזה.

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

40 תגובות למאמר

  1. בוגד הוא הטיפוס המאוס ביותר בז'רגון העולמי. הנדל והאוזר שאכלו מפיתו של נתניהו, שלולא הוא מי היה בכלל יודע מהם, הפנו עורף ופועלים נגדו. אם זה מעורר בכם גועל אתם בחברה רחבה. עולמית. אגב, לגל הירש לא עשו כלום, המרחק בינו למקרה של גיא ניר שבאמת נרדף רק בגלל שחשף שחיתות הוא שמים וארץ. חוץ מזה , מאמר חשוב ומאלף

  2. משה איפרגן,
    שלושת האנשים הרציניים שאתה מחרף ומגדף לאורך הכתבה, מכירים את נתניהו מקרוב, לא כמוך.
    הם שותפים לתפישת העולם שלך, ושלי, אבל השתחררו מהשיוך הלא רציונלי שעושה אתה ועוד רבים וטובים בימין, השיוך של בנימין נתניהו לימין.
    נתניהו הצליח למכור לך ולאחרים את הזיהוי שלו עצמו עם הימין, בעוד שכל בדיקה מושכלת, ולא אמוציונלית כמו שאתה מפגין בכתבה, מוכיחה שהוא פועל נגד אותה תפיסת עולם ימנית.
    תנסה להפעיל קצת ביקורת מול נתניהו, למרות שזה באמת קשה, ותראה שכל הנתונים מחזקים את מי שהשתחרר מההשתלטות התודעתית של נתניהו ומסוגל לראות נכוחה את השקרים שהוא מאכיל את כולנו.
    אתן לך דוגמה קטנה – בניית הגדר בגבול מצרים החלה בשלהי כהונתו של אולמרט, ונמשכה 5 שנים בזמן כהונתו של נתניהו.
    95% מהמסתננים רשומים על שמו של נתניהו. כאשר הוא נדרש להסבר, הוא טוען שמע' הבטחון עיכבה את הבניה. הבנת מר איפרגן, תמיד יהיה מישהו אחר להאשים. אתה ראש ממשלה, מי יכול לעכב אותך אם אתה באמת רוצה לבצע משהו, וכך בכל עניין ועניין.

    1. אם אלו הדעות שאתה מחזיק בהן אז שיבושם לך ואני מכבד את דעותיך. יחד עם זאת בעובדות אתה לא כל כך חזק:
      בנית הגדר בגבול מצרים רשומה כל כולה על שמו של נתניהו, וזאת בעוד שכמעט כל המסתננים רשומים על שמו של אולמרט. כדי לרענן את זכרונך אני מפנה אותך לערך הרלוונטי בויקיפדיה:
      https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%92%D7%93%D7%A8_%D7%94%D7%92%D7%91%D7%95%D7%9C_%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C-%D7%9E%D7%A6%D7%A8%D7%99%D7%9D
      אם תקרא שם תראה שגם העכובים של מערכת הבטחון (בהובלת אהוד ברק) מוזכרים שם.
      לגבי הקביעה ש:"אתה ראש ממשלה, מי יכול לעכב אותך…" וגו':
      בישראל, ולמעשה כמעט בכל דמוקרטיה, ראש ממשלה צריך לתמרן בין המון דרישות וכוחות כדי לקדם את מה שהוא רוצה. בארץ זה אפילו קשה יותר. דוגמא קטנה: ראש הממשלה ניסה לחוקק חוק שיאפשר הרחקת מסתננים. החוק נפסל שלוש פעמים, בשלוש גרסאות שונות על יד בג"צ!
      ראה מה קורה בבריטניה לתרזה מיי עם הברקזיט, ומה קורה לדונלד טראמפ בארה"ב עם הגדר בגבול מקסיקו, ותבין שכוחו של ראש הממשלה הוא רב, אך בהחלט מוגבל.

    2. יוסי דינור, קראתי את הכתבה ולא מצאתי בה מילה אחת בעד נתניהו. כך שלא ממש הבנתי במה התגובה שלך רלוונטית לכתבה.

    3. למר דינור,

      השאלה איננה נתניהו. נתניהו מתישהו לא יהיה. גם בן גוריון ובגין היו, ואח"כ היו ראשי ממשלה אחרים. השאלה הפרסונלית היא הקנקן, שחז"ל הינחו אותנו לא להתסכל בו, אלא במה שבתוכו.
      ומה בתוך הקנקן ? המדיניות. מהי המדיניות הנכונה של מדינת ישראל ביחס לסוגיה החשובה ביותר – המדינית הבטחונית.

      לגישת "הימין": כל ויתור מהווה סכנה. אוסלו הוכיח זאת.
      לגישת השמאל: צריך לסגת מ"השטחים". אי אפשר בהסכם ? לא נורא, נעשה התנתקות חד-צדדית.

      גישת ה"התנתקות" (או "התכנסות" או "הפרדות", וכו') מסוכנת לאין ערוך.
      לגישה המיושנת, שביקשה "הסכם", היתה רשת בטחון מושלמת: סרוב פלסטינאי לכל הסכם. בגישת ה"התנתקות" אין שום רשת הבטחון. אנו בעצמנו נחליט על גורלנו. לא הפלסטינאים.

      ועכשיו לבחירות: הבחירות הם בדיוק על זה. האם המדיניות של מדינת ישראל תהיה לא לסגת, או להתנתק חד-צדדית ? לשאלה הזו אפשריות רק שתי תשובות: ימין – לא לסגת. שמאל – להתנתק.
      בשאלה הזו אין "מרכז". לא יכול להיות, כי קיימות רק שתי אפשרויות.

      ומי שאיננו ימין הוא בהכרח שמאל.

    4. לדעתי, הוא לא מנסה להגן על נתניהו, ואין שום צורך להגן עליו (הוא צריך להתמודד עם הלכלוך שלו), אבל מנגד, הצדקנים הללו משתמשים בנתניהו (ליתר דיוק, בחשדות נגדו) ככלי לתקוף את כל הימין – בדיוק כמו שאתה עושה – כאילו כל הימין תומך בנתניהו וחושב שהשמשטרה והשב״כ והפרקליטות שקרנים… לא נכון! אם נתניהו ביצע פשע – שישלם את המחיר, אבל יש לציית לחוק. ולא, לא מפילים ממשלה בגלל ״חמגשיות״, בלי קשר נתניהו או לא. באף מדינה נאורה לא עושים כך משום שכולם יודעים את ההבדל בין ״פלילי״ לבין ״מוסרי״!! אותם שהגנו בחירוף נפש על אולמרט נזעקים כנגד נתניהו למרות שהחשדות נגדו קטנים בהרבה מהעבירות של אולמרט, ואותם ״צדקנים״ שמדובר עליהם בכתבה מלקלקים את כפות רגלי הצבועים הללו ומוליכים שולל מצביעי ימין שעלולים להצביע להם… זו, לדעתי, תמצית הכתבה.

    5. למה האמירה שלך שאתה כביכול שייך לימין מעוררת חוסר אמון מוחלט? אין יותר ימני בארץ ישראל מאשר נתניהו. אתן לך דוגמא קטנה, תאגיד השידור הציבורי, מוסד המייצג תפיסת עולם קומוניסטית לכל דבר. מי היחיד שהעז וחשב להתנגד לו? ושלכן הוא נרדף עד היום? רק נתניהו. היכן כל הימניים כביכול ? מי שמחפש שליטה תודעתית, אלו חסידי הבולשביקים מסוגך. הציבור לא טועה. רוב מוחלט של היהודים אינו טועה. למה לחשוב שאתה חכם מאיפרגן? איפרגן לא חכם פחות ממך. אתה חוזר כבולשביק מסור שוב ושוב על המנטרה נתניהו שקרן בתקווה שזה יחרת בתודעת הציבור. אבל כשמבנה התעמולה שלך שקוף אין לך סיכוי. וספר לנו מה זה ימין לתפיסת עולמך?

    6. עורך דין אמנון גולדנברג ז"ל אמר פעם לעד: "גם האמת היא אופציה". המגיב כנראה לא מכיר את האמירה הזאת ואת משמעותה. ציטוטים מויקיפדיה:
      "ביולי 2009 עלה שוב רעיון הקמת הגדר ובדצמבר החליט נתניהו לתמוך בהקמתה. במרץ 2010 עברה החלטת ממשלה על הקמת הגדר והשלמתה עד אמצע 2013".
      "בניית הגדר החלה בפועל בנובמבר 2010 לפי תוואי מתוכנן באורך 150 ק"מ",הכל במשמרת של נתניהו. אולמרט רק דיבר ונתניהו ביצע. איזה ניסיון עלוב לגמד את ההישג האדיר של נתניהו,שהציל אותנו מפלישה מוסלמית מאפריקה,למרות המאמצים הגדולים של הפיראטים המשפטיים מבג"ץ והסמול שרוצה להחזיר את לב ארץ ישראל לפלסטינאצים בגלל "דמוגרפיה",שאיננה רלבנטית מבחינתו כשמדובר באחינו האומללים מדרום תל אביב,שמסתננים מוסלמים מאפריקה הובאו ליד בתיהם בסיוע נמרץ של הסמול ההזוי.

    7. תודה לכל אלו שהעמידו את השקרן על מקומו עם העובדות שהובאו על ידם. שוב מקרה מאפיין של הפצת שקרים על ידי בולשביקים. באיזו בטחון יוסי דינור ניסה להפיץ את השקר התורן ובמקביל ליחס לנתניהו ראש ממשלת ישראל "את השקרים שהוא מאכיל את כולנו" כמה גסות רוח ונבזות!

  3. אני לא כל כך מבין למה באתר מידה אין דיון ער ומפורש בין אנשי ימין שונים. למה כולם באתר כותבים כל הזמן ומדבררים את מחנה נתניהו בליכוד. אין יצוג של זרמי עומק בליכוד שמאתגרים את נתניהו, לא כל שכן יצוג לשמרנים שאינם בליכוד, ואכן ישנם כאלה. בהארץ המושמץ, בידיעות, בשבע, בכולם יש תרבות של פולמוס. מדוע כאן אין? מדוע אין כאן "זהות" למשל? מדוע אין יצוג לימין שמחוץ לליכוד כמו תל"ם של יעלון? או הימין החדש? אפשר פשוט לטעון שהם ימין מזוייף אבל זה פשוט מדי, הרי אם בוחנים עמדות הם אכן מצויים במחנה השמרני, פשוט אינם פועלים מתוך הליכוד. למה שלא תזמינו אותם לכתוב ותתפלמסו איתם? יש כאן גם כותבים שמקושרים ישירות לליכוד ועובדים עבורו כמו איפרגן, אלי חזן, ואלעד מלכא, ובנימין לשקאר ודורון נחמיה ועוד, וגם שעברו לעבוד בליכוד ואינם כותבים יותר כמו ארז תדמור. נראה יותר ויותר שאתר מידה אינו בלתי-תלוי ופשוט דוחף את מחנה נתניהו בליכוד בכל הכוח. מדוע לא תציגו קולות שמרניים נוספים?

    1. האתר חייב לך משהו? אתה מממן אותו? אתה מוזמן לפתוח אתר. האתר רשם למעלה כאילו, זהו אתר תומך בימין, תומך בנתניהו, תומך בכלכלה חופשית, מתאים לך כנס וקרא , לא מתאים לך, ביי ביי.

    2. האתר הזה ממומן בידי ציבור הקוראים.
      אפשר להניח כי חלק לא מבוטל מקוראי האתר מעוניינים לשמוע קולות אחרים בימין מלבד הליכוד. אם עורכי האתר מעוניינים לצרף עוד אנשים למעגל המנויים, מומלץ שיתחשבו בקוראים הללו (ובוודאי שצריך להתחשב באנשים שכבר רכשו מנוי לאתר), אלא אם כן הם מעוניינים שרק תומכי נתניהו ירכשו מנוי.

      חוץ מזה אשמח לדעת איפה רשום באתר בצורה רשמית שהוא תומך בנתניהו. האתר מצהיר אמנם שהוא מייצג ימין מדיני חברתי וכלכלי, אבל לא כתוב שיש קשר לליכוד ולנתניהו (למרות שלפי זהות עורכי האתר זה די ברור).

    3. גם הקרן להשמדת ישראל מממנת כל מיני קמפיינים נגד נתניהו באיצטלה של דאגה ל"דמוקרטיה הישראלית" וגם אויבי ישראל מעבר לים מממנים כל מיני "מומחי ביטחון" שמסבירים למה המדיניות של הליכוד תורמת ל"אי יציבות באיזור".
      באמת לא אכפת לשמאל אם מישהו אחר ינהיג את המחנה הלאומי והבעיה שלו היא רק עם הליכוד ועם נתניהו? או שהשמאל הולך בכל הכוח על הראש של נתניהו, כי יודעים שם שבמצב הנוכחי הוא המנהיג הנמרץ והנועז ביותר של המחנה הזה ומקווים שם שכל מנהיג אחר השמאל יוכל להפיל או לגרור לצד שלו בקלי קלות, כמו שהוא עשה לציפי לבני, דן מרידור, רוני מילוא ובני בגין?
      להגיד "חלק לא מבוטל מקוראי האתר מעוניינים לשמוע קולות אחרים בימין מלבד הליכוד" או "נחליף את ביבי בגדעון סער או באיילת שקד והכל ימשיך אותו דבר" או "אנחנו לא נגד הימין ולא נגד ביבי אלא רק נגד שחיתות" – זה היתממות של טיפוסים כמו יועז הנדל וצבי האוזר.
      בשביל כנופיית 'רק לא ביבי' גם חתולה בחצאית יותר טובה מנתניהו. הם לא יכולים לנצח אותו ולשבור את עוז רוחו ולכן הם ממליצים לאנשי הימין לבחור כחלון / סער / שקד – דחלילים שלהם שממילא נעמדים דום לפקודת השמאל. לכן הם גם מסבירים לנו שכדאי לנו לבחור במפלגות כמו "זהות" ו"עוצמה" – מפלגות פח שנועדו לבזבז קולות של מצביעי ימין ולעזור לשמאל להמשיך את הסכם אוסלו מהמקום שבו הוא הוקפא.

    4. למנוי לאתר מידה. אתה תרמת לאתר מידה? אל תספר לנו על קוראים אחרים. ספר לנו עליך. אתה תרמת? אם תרמת בוא תזדהה בשם! ולמי שלא מתאים שיפסיק לתרום לאתר. התורמים מעוניינים בתמיכה בנתניהו. נגד נתניהו יש אין ספור גורמים ותמיכה מסיבית מקרנות אנטישמיות. שם תוכל לבוא על סיפוקך. האתר הוא ימני, והפרשנות של אלה שנושאים בקיומו ובניהולו – תמיכה בנתניהו. לא מתאים לך, ביי ביי

    5. עוד סמולן בתחפושת ימין שמעביר ביקורת על אתר מידה. האתר הוא ימני שמרני אשר תומך בנתניהו כי נתניהו הוא, בעת הזאת, המנהיג של הימין. אני מניח שאחרי פרישתו של נתניהו האתר יתמוך במנהיג ימין שיבוא במקומו. בינתיים כל מיני מתחזים מנסים לגמד את דמותו של נתניהו ולפגוע בפועלו העצום של נתניהו לטובת עם ישראל. באיצטלה ימנית שיקרית הם מנסים לקדם כל מיני דמויות ימניות או פייק ימניות, כאלה שלא יעברו את אחוז החסימה, או שאפילו גרוע מכך – יצטרפו לגוש השמאל (ע״ע איילת הנוכלת) ויפגעו אנושות בכוחו של גוש הימין.

  4. לא הבנתי, למי צריך להצביע ? אני רוצה רק ימין אמיתי ולא מזוייף. איך בודקים ?

  5. אה, יפה לך, אולי [רק אולי] יום אחד יתנהל דיון רציני שעניינו הבעלות על "המוסר" [בהנחה שיש בכלל דבר כזה "מוסר"]. מהר מאוד יתגלה שבפיצול האקדמיה לשניים, החלק "ההומניסטי" הפך בעצם לכנסיית המדעים ההומניים מפיצי ה"מוסר"… אשר על כן, האפשרות היחידה ש"ימני" יוצא "המדעים" ההומניים לא יהיה שבוי ב"מוסר" שכזה, הינה הרבה פחות מאפסית.
    לשון אחר :
    המדעים המדוייקים הפכו למשרתי "המדעים" ההומניים, באשר האחרונים הם השולטים הבלעדיים בחיקוק ב"מוסר" וב"שיפוט".
    התוצאה : אין ולא יהיה "מבחן ביצועים". כי משמעו הוא שהמשרתים יוצאי המדעים המדוייקים יבקרו את ריבוניהם יוצאי "המדעים" ההומניים.
    ככה התקבלה ההפרדה הנוצרית השורשית בין "הדת" לבין "המדינה", אבל כמובן שבמובן מהופך, כלומר המדינה הופרדה מהשלטון הדתי "המדעי"-הומני העריץ העושה בה כבתוך שלו אבל אוסר עליה להתערב בענייניו…

    1. ל 'ובראשם שקד' – תפקודה של שקד:
      דרוש שינוי עמוק בפרקליטות תחילה יש להוציא את כל אותם בוגרי קרן וקסלר והקרן לישראל חדשה שהן עוכרות ישראל מזיקות. — שקד לא שינתה את כוח האדם.——.
      פיקוח מיטבי על כל סוגי התביעה. שקד לא דאגה לחקיקה מתאימה עבור הפיקוח על בתביעה בכך הבריחה את גרסטל שניסתה בשעתה בכנות לשנות במשך חודשים ארוכים התחננה לסמכויות ועמדה מול לחצים של אנשי פרקליטות פושעים – אחד מהם הוא שי ניצן שמייד עמדה על טיבו על היותו פושע פלילי. יתכן וזו סיבה שאיילת שקד לא היתה מעוניינת שתשאר ותמליץ על העזבתו. שי ניצן איש שמאל קיצוני מובהק שונא את נתניהו וזה יכול דוקא להתאים לשקד לסלק מדרכה את נתניהו. שקד הינה מאוד לא ישרה מלאה בתכסיסים ותככים בשאיפתה לשלוט. בסופו של דבר לאחר שגרסטל עזבה ניתן התפקיד למי שמתפקד בו חלקית לצד היותו שופט. היא גרמה להפחתת סמכויותיו של המפקח על התביעה.——-
      החלטות משפטיות בלתי חוקיות. את זאת במדינה מתוקנת יש לבטל ואף יש מקום להעמיד שופטים עבריינים אלו לדין. במקום זאת שקד ברחה ממהצבעה על חוק ההתגברות. —————יש צורך להעמיד פיקוח משפיע על שופטים שהמען לתלונות ציבור על השופטים לא יהיה שופט בגמלאות אלא נציג ציבור שיבחן מנוקדת ראות של הנפגעים. כיום הנציב מקבל משכורת עתק בתמורה לכיסוי על שופטים והגנה על סורחים. השופטים הנלונים הם הנשאלים והקובעים את המסקנות אודותיהם.————-
      יש לשנות לחלוטין את שיטת בחירת השופטים כך שרק נבחרי ציבור יבחרו שופטים. —– שקד לא שינתה מאומה. שקד מתגאה ומבליטה ששינתה את כוח האדם בשפיטה והביאה הרבה שופטים לא אקטיביסטים. האקטיביזם בא בעיקר לידי ביטוי בבית המשפט העליון בישיבתו כבג"ץ! היא מינתה רק שופט אחד ויחיד לא אקטיביסט השופט שטיין, למרות שהיו לה הזדמנויות למנות עוד הרבה יותר. היא מינתה את השופט עופר גרוסקופף אשר ביחד עם עוזי פוגלמן ויצחק עמית סרב לאפשר למדינה לבחון גם לא מבחינה בטחונית את הבקשה להכנס לקבלת טיפול רפואי והוציאו צו מוחלט להכניס לישראל. זוהי תרומתה של שקד. הקשר כזה המאפשר לשר למנות על פי השקפותיו הוא עניין לשנים רבות או דורות. שקד כמבן בזבזה הזדמנויות אלה.————-
      שינוי הגדרת תפקיד אופן בחירת היועץ המשפטי והפרדה בין היעוץ המשפטי לבין התביעה. ———- שקד בכל הזדמנות חיזקה את מעמדו של היועץ המשפטי לממשלה כולל בפיקוח על הפרקליטות. למרות חוק מעולה שהוצע על ידי חבר הכנסת אמיר אוחנה היא הביאה חוק אחר לפיו היועץ ימונה על ידי ועדת איתור המורכבת מפקידי המדינה שפרושו שהמנוי יעשה לפי טעמו של בית המשפט העליון והמינוי יהיה לפחות לשבע שנים. כך שקד עשתה את ההפך היא אף חיזקה את מעמדו של היועץ המשפטי והא עכשיו רודן חזק ביותר. על הממשלה לבחור בעצמה את היועץ כפי שהיה בעבר. שקד עקרה נסיון לשוב לכך —שקד סרסה את הנסיון לחוקק חוק זה.—————
      שקד המשיכה לסרס את יכולת תפקוד הממשלה בכך ששנתה סעיפים מהותיים בחוק יסוד הממשלה. היא צמצמה את סמכויות ראש הממשלה והשרים על ידי ביטול סעיף 37(ב) המסמיך אותם להתקין בעניינים מוסכמים. זאת אף בשעת חרום כפי שמסמיך סעיף 41(א'). בכך מאבד חוק יסוד הממשלה את שריונו ומעמדו כחוק יסוד. היא ביטלה גם את סעיף 44(א') לחוק יסוד זה. זהו סעיף האומר כי אין לשנות חוק זה אלא על ידי רוב חברי הכנסת בקריאה ראשונה שניה ושלישית. בכך ביטלה לחלוטין אתשריון החוק כחוק יסוד. בכך המשיכה לסרס את הממשלה ואת הכנסת.————
      שקד גם מינתה את מיכל צוק-שפיר כראש בית-הדין לעררים על פי המלצת מנכ”ל המשרד אמי פלמור, המקורבת לצוק שפיר. פלמור מונתה על ידי ציפי ליבני. למרות שלהנהלת בית הדין סמכויות מנהליות בלבד, מיכל צוק שפור התערבה בתכנים ובפסקי הדין של הדיין פטישיצקי, פטישיצקי פסק בעד הוצאת המסתננים האריתראים מישראל. עיקר התרעומת של צוק שפיר שהוא “מערכתי” ונוטה לקבל את עמדות מערכת הביטחון ורשויות ההגירה כלומר איננו מיישם את האג’נדה של השמאל הפרוגרסיבי לגבי מסתננים ומשפחות מחבלים, על חשבון שיקולים לאומיים וביטחוניים. הדיין המוערך פטישצקי על כן הודח מתפקידו ללא הליך רשמי. השרה שקד לא גיבתה אותו אלא להפך הפכה אותו לבעיה.—————
      פעילותה זו של שקד איננה מקרית או שורה של טעויות גם לא נכון ש"לא הספיקה" יותר, היא הספיקה והספיקה לקלקל. אלו הם הנושאים המהותיים ביותר בכל הזדמנות שהיתה לה לערוך שינוי מהותי לטובה היא לא עשתה ואף חיבלה וסרסה ואף התעלתה שינתה לרעה חוקים שאינם נוגעים לתחום המשפטי אלא ליכולת תפקוד הממשלה.——————— בנוסף לכל אלו עמדה לחוקק נגד בקורת על שופטים על ידי העם במרשתת. אלא שהפעם ראש הממשלה התערב ומנע זאת.———לא היא דאגה לחוקיות ונקין כפיים של בית המפט.———-
      שקד אומרת : אסור שחקירה תהפוך כלי לחיסול פוליטי. אלא שבפועל מה שקורה שנתניהו זוכה לחקירות לא צודקות. מתנהלים מגעים בין עד המדינה נגד נתניהו שלמה פילבר ליעוץ לבט ושקד.————
      דבר אחד שקד כן עשתה: יחסי ציבור וראיונות ללא גבול מסע בחירות. שקד לא ראוי לראותך שוב במשרד המשפטים או בכל משרד אחר.

  6. הרצון להיות ח"כ משול לתאווה מינית. כדי לרצות את האובייקט, מסדרים את החליפה ואף משנים את ההשקפה. אגב, מרבית אנשי "הימין החדש" באותה מידה יכולים למצוא את עצמם אצל גנץ, לפיד או כחלון.

    1. איך יתכן שמהנדסת תוכנה תקפוץ ישר לתפקיד מנהלת לשכה של יו”ר האופוזיציה ב-2006 בלי שום רקע בעבודה מסוג זה או היכרות מוקדמת עם בעל-הבית או פעילות פוליטית כלשהי בליכוד? היא גם טוענת שהביאה איתה את בנט, שמיד הפך לראש הלשכה של נתניהו. זה נשמע פנטסטי מכדי להיות אמיתי. אין ספק שמישהו השתיל אותם שם בתפקידים האלה. אגב, את הקשר עם בנט עשתה שקד, לדבריה, באמצעות חבר משותף של שניהם – ארז אשל, ממקימי תנועת ‘דור שלם דורש שלום’.
      ואז, אחרי שנתיים בלשכה היא מתפטרת וב-2010 היא מקימה פתאום יחד עם בנט מפלגה חדשה: מפלגת ‘ישראל שלי’. ומי הריץ אותם ? הרי לבד לא ניתן היום להקים מפלגה בלי איזה ספונסר פוליטי שיריץ אותם ויחזק אותם מאחור. ומיד אחרי זה – מי שכנע את המפד”ל (מפלגת דתית כזכור) להסכים להעמיד בראשם אישה, חילונית, מעיר החטאים תל-אביב, שאף פעם לא היתה דתיה, שלא שומרת כשרות (והודתה בזה), שלא שומרת שבת או מצוות בכלל, ושאמה הייתה חילונית-שמאלנית מצביעת עבודה?
      כל זה לא מוזר אם מבינים שמאחורי הקלעים מושכת בחוטים שלה החונטה. ואז גם לא מוזר שכל התקשורת כותבת שהיא המועמדת הבאה לראשות הממשלה. ומי עומד מאחורי התקשורת בישראל? החונטה כמובן.

    2. למה לסכסך בין הליכוד לימין החדש? את מי זה משרת? ובסגנון צהוב וירוד כל כך!

  7. חגי סגל ובנו עמית משתייכים לחבורת העיתונאים שעושים קולות של ימין אבל משרתים את השמאל: מדברים יפה על "ארץ ישראל השלמה" אבל מציגים את הליכוד ואת נתניהו כ"אויבי המחנה הלאומי" כדי להקטין את כוחם ולמנוע מהם משילות. מדברים על "זכויותינו ביהודה ושומרון" אבל תוקפים את המפלגה ואת המנהיג היחידים שיכולים להנהיג ממשלה לאומית ולממש את האג'נדה הזאת.
    נראה כי תפקידם "בכוח" הוא לדחוף מצביעי ימין למפלגות ימין "פייגליניות" שלא עוברות את אחוז החסימה ומבזבזות קולות של מצביעי ימין. לכן, השמאל אף פעם לא תוקף אותם אישית כמו שהוא יודע לתקוף אנשי תקשורת ימניים באמת (אמנון לורד, יורם שפטל, דרור אידר). להיפך, חגי סגל, בזכות השירות הטוב שהוא עושה לשמאל (רק אני שמתי לב לכך שמאז "הנהגתו" ב"מקור ראשון" העיתון הוא שופר של ארגוני הקרן החדשה, בניצוחו של יאיר שלג מ"המכון הישראלי לדמוקרטיה"?) מקבל מאחזים יפים גם בתקשורת השמאל (עיתון "חדשות", עיתון "ידיעות אחרונות", ערוץ הכנסת) והפרס הגדול – קריירה מסודרת לבנו עמית בטלוויזיה.

    https://www.inn.co.il/News/News.aspx/284277

    https://www.inn.co.il/Articles/Article.aspx/1473

    https://mida.org.il/2016/01/26/מסרון-לעמית-סגל-לא-כך-ניצח-הליכוד

    https://b.walla.co.il/item/2920100

  8. נראה לי שימין אוריגינל זה רק יעלון. כל השאר שאומרים שהם ימין נראים לי מזוייפים כאלה, אולי הם בעצם שמאל.

    1. נראה לי שטרול אוריגינל זה רק "מצביע". כל השאר כותבים, מסבירים ומשתדלים לנמק את טיעוניהם. ואילו טרול אורגינל זורק כמה מילים של "נראה לי" ומקווה לשטוף ככה את המוח, יכול להיות שהוא בעצם שמאל?

    2. השמאל יכול להסתתר בכל פינה. יכול שאני שמאל. אולי אתה שמאל ? מי יודע ? אי אפשר לבטוח באיש. חוץ מביעלון לדעתי. הוא ממש לא נראה לי שמאל.

    3. נתניהו ממש לא נראה לי שמאל. ימני יותר מיעלון שרבץ כל ימיו על משכורת ציבורית

    4. יעלון היה מוכן למות ולהרוג כל חייו בשביל המדינה שהוא אוהב. מה שמשפחת נתניהו קיבלה רק בעסקת הצוללות מכספי המדינה אני לא בטוח שיעלון עשה כל חייו ומה שהוא חושב הוא אומר, והוא מדבר ימין.

    5. האם "מצביע" יוכל לפרט מה משפחת נתניהו "קיבלה בעסקת הצוללות"? הגיב:

      לציבור לא הוצגה עד היום ראיה אחת לשחיתות של נתניהו: התקשורת צילמה אותו במשך שנתיים עולה ויורד מצוללת, והנה מסתבר שנקנו צוללות בהתאם לצרכים הביטחוניים ובאופן מקצועי ביותר. מתנות ללא תמורה? לא שחיתות! בקשות של נוני מוזס שנתניהו לא נענה להן? לא שחיתות! "סיקור חיובי" של נתניהו בוואלה שמתבסס על 5 כתבות אוהדות לעומת 200 כתבות מנגחות? לא שחיתות! הענקת זיכיון ל"בזק" לאחר שהמהלך הומלץ ואושר על ידי גורמים מקצועיים שנים לפני שנתניהו נכנס לתמונה? לא שחיתות! אז למה יש המלצות משטרה ופרקליטות שלא מחזיקות מים? כי המטרה היא לא מלחמה בשחיתות אלא מלחמה בבנימין נתניהו ובשלטון הימין.

    6. טעות שלי. התכוונתי לשכר הטרחה של שמרון, שהוא כידוע קרוב משפחה של נתניהו. עכשיו אני רואה שהתבלבלתי בין מה שהוא קיבל לבין מה שגנור קיבל. קשה לשלוט בכל הפרטים כי יש כל הרבה פרשות.

    7. אתה לא התבלבלת, אתה רוצה שאנחנו נתבלבל.
      השמאל עושה כל מאמץ לבודד את נתניהו מאנשי אמונו, מכריו ובני משפחתו על ידי רדיפה של מי מהם שאינו נכון להפיל אותו בפח. המטרה היא שאנשים טובים לא ירצו לשתף פעולה עם נתניהו לטובת עם ישראל ושרק אנשים מושחתים יחפשו את קרבתו כדי לטמון לו ולבני משפחתו מלכודות.

      http://www.conspil.com/2019/01/yair-netanyahu-maashim-et-benet-veshaked/

      http://www.news1.co.il/showTalkBack.aspx?docId=122236&subjectId=3&talkBackId=1732439

      https://www.israelhayom.co.il/article/528195

  9. מסכים עם כל מילה. ובנוגע ליחסי משפט וממשלה, אני תומך בביבי אבל מצביע בן גביר ובן ארי (לפני האיחוד המוזר עם פרץ המתנשא). היחידים שאני מאמין שאולי ישנו משהו, ניתן להם עכשיו את האצבע כדי שבעתיד יגדלו ויהיה להם את הכח לשנות. הם היחידים שנלחמים בעוולות באשר הם, ללא קשר ימין ושמאל, (מה לעשות שהעוולות מגיעים בעיקר משמאל). ויש עוד דרך יותר מוצלחת לטיפול בדיקטטורה, כמו בוונצואלה, פשוט לצאת מהבתים ולהפגין. חבל שאין איש שיכול לאחד את הציבור הימני שהוא רוב במדינה הזאת, לצאת ולהפגין נגד עושקי העשוקים ולהוריד אותם ממוקדי הכח אחת ולתמיד, ואם אפשר גם לשפוט אותם על כל העוולות ההיסטוריות, על דיכוי אנשי האצל והלחי, על חטיפת ילדים ותינוקות, על עינוי אנשי המחנה השני לכל אורך 70 שנות קיומה של המדינה ואף קודם לכן. על כליאת חפים מפשע במעצרים מנהליים דיקטטוריים, על רצון למסור ולהרוס את הארץ הקדושה מאז שהם איבדו את השליטה בממשלה. על חבירה לאויבים ועידודם בעקיפין ומישרין לרצוח עוד ועוד מעוללינו וטפינו, אחיינו ואחיותינו, אבותינו ואימותינו. על טיוחים של חקירות כשזה לא בא להם טוב ועל המצאתם כדי להוריד יריב ומוסרם הכפול. ועוד ועוד. והסכנה הגדולה ביותר זה האדישות לכל זה, תחשבו שגנבו לכם את הילד, הייתם יוצאים וזועקים מרה, הופכים את העולם…

    1. משה פייגלין, יהודה גליק, ברוך מרזל, איתמר בן גביר, מיכאל בן ארי, בנצי גופשטיין – מריונטות של השמאל כמו אבישי רביב. טיפוסים שמתפרנסים מהפקת אירועים תקשורתיים שאין בהם שום תרומה לחיזוק ישראל, רק ליצירת דימוי שלילי לאנשי ארץ ישראל ותורת ישראל, ולכן התקשורת אוהבת לסקר בהרחבה את ה"הפקות" שלהם כמו שהיא סיקרה את הפרובוקציות של אבישי רביב. לכן גם מכל כתבי האישום נגדם הם תמיד משוחררים מחייכים, כמו שחייך אבישי רביב בזמנו. בשמאל חושבים שבימין לא זוכרים איך פועלת שיטת אבישי רביב.

      http://doss-watch.blogspot.com/2009/10/blog-post_8588.html

      http://rotter.net/forum/gil/6643.shtml

  10. מסכים עם כל מילה. ובנוגע ליחסי משפט וממשלה, אני תומך בביבי אבל מצביע בן גביר ובן ארי (לפני האיחוד המוזר עם פרץ המתנשא). היחידים שאני מאמין שאולי ישנו משהו, ניתן להם עכשיו את האצבע כדי שבעתיד יגדלו ויהיה להם את הכח לשנות. הם היחידים שנלחמים בעוולות באשר הם, ללא קשר ימין ושמאל, (מה לעשות שהעוולות מגיעים בעיקר משמאל). ויש עוד דרך יותר מוצלחת לטיפול בדיקטטורה, כמו בוונצואלה, פשוט לצאת מהבתים ולהפגין. חבל שאין איש שיכול לאחד את הציבור הימני שהוא רוב במדינה הזאת, לצאת ולהפגין נגד עושקי העשוקים ולהוריד אותם ממוקדי הכח אחת ולתמיד, ואם אפשר גם לשפוט אותם על כל העוולות ההיסטוריות, על דיכוי אנשי האצל והלחי, על חטיפת ילדים ותינוקות, על עינוי אנשי המחנה השני לכל אורך 70 שנות קיומה של המדינה ואף קודם לכן. על כליאת חפים מפשע במעצרים מנהליים דיקטטוריים, על רצון למסור ולהרוס את הארץ הקדושה מאז שהם איבדו את השליטה בממשלה. על חבירה לאויבים ועידודם בעקיפין ומישרין לרצוח עוד ועוד מעוללינו וטפינו, אחיינו ואחיותינו, אבותינו ואימותינו. על טיוחים של חקירות כשזה לא בא להם טוב ועל המצאתם כדי להוריד יריב ומוסרם הכפול. ועוד ועוד. והסכנה הגדולה ביותר זה האדישות לכל זה, תחשבו שגנבו לכם את הילד, הייתם יוצאים וזועקים מרה, הופכים את העולם…

  11. שלושת הימנים המאולפים הלל יזכרו לדראון עולם כמי שמכרו את נשמתם וסיכנו את המשך החזון הציוני. למרות שברור שמי שהולך למפלגת שמאל הוא שמאל הם נהנים מתדמית ימנית. תדמית שמקנה לגיטימציה למפלגת "כחול לבן", שאם חלילה תנצח תצבע את חיינו באדום.

  12. בני גנץ, גבי אשכנזי ובוגי יעלון = קסטנר
    שאלה איך הצליחו כמה אלפי חיילים נאצים בסוף למחמת העולם השניה שככבר היה ברור שגרמניה נוצחה, לחסל את יהודות הונגריה שמנתה כמה מאות אלפים? תשובה על ידי הונאה על ידי רמאות. אמרו שכדאי ללכת למחנות לא רע שם הרי קיבלו גלויות שכך נטען בהן מאנשים שהכריחום לעשות כך. כך הצליחו הגרמנים הנאצים בעזרת קסטנר להונות את יהדות הונגריה ולהביא לחיסולה הפוזי. כל שלושה רמטכ"לים לשעבר אלו תחילה מסתירים אחר כך רומזים ותמיד ממליצים על דבר מה מעורפל עו לא ברור שיש לעשותו. כך אירופה בעזרת שלושה נבלות אלו (נשמאל שבשמאל) אם ישמעו להם בעניין נסיגות חד צדדיות מכל הנכסים האסטרטגיים – תביא לחיסול המדינה על מליוני יהודיה.

    באשר למסע הבחירות של גנץ: בכל הופעה שלו מושמעות ללא הפסק קריאות התפעלות קולניות מקהל שומעיו. ברור שזה מבויים ושאלו סטטיטים העושים את מלאכתם. ההופעות שלו מזכירות מאוד את הסדרות הקומיות שהיו בטלויזיה לפני שנים רבות. בסדרות אלו בכל פעם שהתכוונו להצחיק, הושמעו צחוקים בעוצמה לפי דרגת הקומיות המכוונת באותה הסצנה. כך גם קריאות ההתפעלות מהקהל של גנץ.

  13. אין ום הבדל בין הימין לשמאל בישראל,עובדים את את אלילים והימין שובר שיאי שמאל כל פעם מחדש.

    1. לרגל מערכת הבחירות‫,‬ יש כמה כללים שאין להם יוצא מן הכלל:
      1.‬ "זה לא עניין של ימין ושמאל" – יישמע תמיד רק מאנשי שמאל‫.‬
      2. "כל החיים הצבעתי ליכוד" – יגיד רק פעיל במפלגת העבודה לפחות 40 שנה‫.‬
      3.‬ "צריך לסגת כדי לשמור על מדינה יהודית" – יגיד רק מי שתומך בהשארתם בארץ של עשרות אלפי סודאנים‫.‬
      4.‬ ״חופש הביטוי קיים בשביל דברים מרגיזים בדיוק כמו זה״ ‫–‬ לעולם לא ייאמר על מה שמעצבן שמאלנים‫.‬
      5.‬ ״צריך להקים מדינה פלשתינית כדי שישראל תישאר מדינה יהודית״ – יגיד מי שמתנגד ל״הדתה״‫.‬
      6.‬ ״הצבעתי לביבי, אבל אני לא יכול יותר עם כל הסיגרים ממיליארדרים״ – יגיד מי שהתלהב מחגיגת יום ההולדת הצפון-קוריאנית של שמעון פרס, שמומנה ב־11 מיליון דולר ממיליארדרים‫.‬
      7.‬ ״חייבים להכשיר את היישובים הלא מוכרים״ – לעולם לא ייאמר על יישובים יהודיים ביהודה ובשומרון‫.‬
      8.‬ ״אסור לפגוע בשומרי הסף״ – לעולם לא ייאמר על מי שמפגינים מול ביתו של היועץ המשפטי‫.‬
      9. ״אין דמוקרטיה בלי שקיפות״ – לעולם לא ייאמר על דיוני ״ועדת השתיים״ של שופטי העליון שממיינת מועמדים לשפיטה וגם לא על המיליונים שקיבל אהוד ברק‫.‬
      10.‬ ״צנזורה היא סופה של הדמוקרטיה״ – ייאמר תמיד על ידי מי שדורשים למנוע הפצת ספרים של רבנים‫.‬
      11.‬ ״סרטן״ – אסור לומר על סודאנים ואריתריאים, מותר לומר על מתנחלים‫.‬

  14. אני חושב שדי ברור שהשלושה נמנים על "נפגעי נתניהו" וזה הדרייב שלהם. הם מחכים לרגע שיוכלו להרים כוסית לחיים ולשמוח לאידו של נתניהו המובס.

    לגיטימי להיות נפגע נתניהו. מה שלא לגיטימי זה למכור בזול את העקרונות שלך בגלל אגו פגוע.
    נתניהו בוודאי עבר תקופה לא קלה אחריי ההפסד ב99' ועלייתו של שרון ב 2001. ועל אף שהאגו שלו בוודאי נפגע, הוא לא כרת בריתות עם אנשי מרכז ולא התחנחן בעיניי התקשורת. תקנו אותי אם אני טועה – אבל גם בתקופה הזו הוא עמד על עקרונותיו.

    אז מצד אחד, הביקורת מגיעה להם ואני מקווה שבתור לקח הם לא יכנסו לכנסת הבאה ויהיה להם זמן לחשבון נפש. אבל מצד שני, בואו לא נהפוך אותם לעוכרי ישראל וניזהר בלשוננו. הם בסופו של דבר ממלח הארץ.

  15. כל פעם שאני רואה את הצמד המילים "הימין האמיתי" אני מדמיין שאני שומע שירת מלאכים.