מנכ"לית משרד המשפטים נגד שי ניצן: "חובתי היא ניהול תקין"

סיגל יעקבי דחתה את טענות פרקליט המדינה אודות מניעיה בדחיית המכרז למינוי מקורבתו ליאת בן ארי. "שמה לנגד עיניי את אמון הציבור בטוהר ההליכים"

שי ניצן וסיגל יעקבי | צילום מסך, יח"צ

מנכ"לית משרד המשפטים סיגל יעקבי שלחה הערב (חמישי) מכתב חריף הממוען לפרקליט המדינה שי ניצן, בעקבות הסערה שהתעוררה במהלך היום סביב המכרז למינוי ליאת בן ארי לתפקיד המשנה לפרקליט המדינה.

מוקדם יותר היום, בזמן שוועדת המינויים דנה בתוצאות המכרז, פנתה יעקבי בשם משרד המשפטים לנציבות שירות המדינה והודיעה כי המשרד מבקש לדחות את המכרז עד לבחינתו המעמיקה. ניצן, המשמש גם אחד החברים בוועדה, התנגד למהלך והדיון חודש רק לאחר התערבות היועמ"ש ואיומי שביתה מצד בכירים במשרד, ובסופו אכן מונתה בן ארי לתפקיד הבכיר.

לאחר הדיון שיגר ניצן מכתב ליעקבי, שמונתה לאחרונה לתפקידה על ידי השר אמיר אוחנה, ובו הטיח בה כי "התנהלותה מעלה תמיהות אודות המניעים לביטול המכרז". בתגובה כתבה מנכ"לית המשרד מכתב חריף לא פחות לפרקליט המדינה ובו טענה כי "בבואי לטפל בעניין אני שמה לנגד עיניי בראש ובראשונה את אמון הציבור בטוהר הליכי המינוי, במיוחד כאשר מדובר במשרות בכירות בגופי אכיפת החוק". עוד הוסיפה כי היא "דוחה מכל וכל" את הניסיון לעורר 'תמיהות ומחשבות' אודות המניע.

לדבריה, החלטת נציבות שירות המדינה לאשר את קיום המכרז אינה עונה על כל השאלות שעורר התהליך אשר חלקן לא נידונו באופן מספק. בין השאר תוהה יעקבי מדוע התפקיד לא אויש במשך תקופה כה ארוכה ולא נעשה כל ניסיון לאיישו, ומדוע הוחלט לעשות זאת דווקא בעיתוי שבין סיום כהונתה של השרה שקד לבין כניסתו לתפקיד של השר אוחנה. עוד מציינת יעקבי כי פרסום המכרז על ידי ניצן כאשר נותרו חודשים ספורים לתום כהונתו כפרקליט המדינה, היא סוגיה נוספת "המעוררת שאלות".

לאור כל זאת סבורה יעקבי כי היה מקום "לדחות את הליך המכרז על מנת לקיים דיון מסודר בנושא" ואת הצורך במשרה, והיא מדגישה כי "עיקר העניין הוא בחובה שהוטלה עלי לניהולו התקין של המשרד ולפעילות הנדרשת להגברת האמון הציבורי, וגם כלפי רבים מעובדי המשרד".

המועמדת המועדפת

ליאת בן ארי | צילום מסך

לפני כחודשיים, בעקבות מכתב אנונימי ששלחו פרקליטים לנציב שירות המדינה בנוגע למכרז המדובר, הוחלט על הקפאתו הזמנית. באותו מכתב נטען כי הוועדה בנציבות שהתכנסה כדי לבחור את המועמד לתפקיד היא "מחטף לקידום ליאת בן ארי", אשר לדברי הכותבים היא "המועמדת המועדפת על פרקליט המדינה שי ניצן" בשל “הקו התקיף שנקטה בתיקי ראש הממשלה”. עוד נטען כי ניצן ניסה לקדם את בן ארי לתפקיד שאינו מאויש יותר משנה, תוך ניסיון לקבוע עובדות בשטח בתקופת הזמן שבין חילופי שרי המשפטים והבחירות לכנסת, ובטרם הסיום הקרוב של כהונתו כפרקליט המדינה.

בהמשך פורסם כי בנציבות שירות המדינה דרשו הבהרות ממשרד המשפטים לגבי הטענות שעלו נגד המכרז, וכי תשובת מנכ”ל המשרד היוצאת אמי פלמור לפיה “לא נפל פגם בהחלטה” לא הניחה את דעתו של הנציב דניאל הרשקוביץ. לשם כך הוקם בנציבות צוות מיוחד לבחינת התהליך למינוי בן ארי.

כפי שדיווחנו ב'מידה' בחודש שעבר, נציבות שירות המדינה סירבה לבקשת ארגון ‘לביא’ לחשוף את שמות המועמדים הנוספים במכרז, בטענה כי הם אינם נוהגים לעשות זאת “מפאת צנעת הפרט”. בנציבות סירבו גם למסור את שמות מנסחי מסמכי המכרז או את הנהלים לפיהם מוגדרים הקריטריונים למכרז, וזאת בטענה כי מדובר ב”מידע הנוגע לניהול פנימי בתוך אגפי הנציבות".

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

28 תגובות למאמר

  1. הצביעות של הפרשה זועקת לשמיים.
    החונטה המשפטית שעורפת ראשים של פוליטיקאים על צילו של ספק בסטייה מהנוהל התקין,
    מתנהלת בעצמה כמו המאפייה האיטלקית.
    דון שי ניצן ומשפחת הפקרליטות ממנים את המקורבים שלהם בחושך ובפגישות סודיות אחרי שהם הוכיחו את עצמם בביצוע המשימה החשובה של הדון.

  2. זה נורא פשוט.
    הרשות השופטת כולה(!) אינה נבחרת על ידי הריבון, העם, הכנסת, הפרלמנט. היא לא.
    מי כן בוחר בה? אנשים פרטיים בוועדה מגעילה (וחוקית למהדרין).
    עוד פעם. הרשות השופטת נבחרת על ידי וועדה! תארו לעצמכם שהרשות המחוקקת היתה נבחרת על ידי וועדה!
    ז ה ב ד י ו ק א ו ת ו ד ב ר !!!
    ולכן כל מיני פקידים משתלטים על הרשות השופטת מכל מיני כיוונים וזוויות ומחרבים לנו את החיים את הדמוקרטיה את החירות ואת החופש שלנו לחיות בדמוקרטיה.
    גיהנום שהוא מציאות.

    1. אז מה הפתרון? שהשר אוחנה שכל עיניינו והסיבה למינויו הוא הצלת נתניהו מאימת הדין, הוא שיקבע משרות? הוא הריבון שלך? הוא העם? היעקובי הזאת היא בעצמה מינוי פוליטי גס שתוקעת בכוונה גלגלים במערכת המשפט בשם מצוות אדוניה.

    2. שמעון פרס ז"ל לא תיכנן שנגלה את הסודות.
      הרעיון הוא שילדות קטנות יצרחו שטויות בועידת אקלים,
      וכל מי שלא מבין יגיד – אמן. בצורה כזו – יכשירו אלפי שרצים
      כדי שהאליטה תמשיך לשלוט, השליטה עוברת בירושה פאודלית.
      רק אנשים מרוקצים בשטיות של הילדה משוודיה – בנתיים
      האחוזות בשלטון הפקידים במדינה – מחליפות ידיים – כך שפעם הבן שלי
      בראש הפרמידה במשרד המשפטים ופעם הבת שלך בראש הפרמידה במשרד התקשורת,
      הנכדים עושים הצרחה. נכד של אבא במשרד המפשטים עובר להיות בעל אחוזה במשרד התקשורת. נכדה של בעלת אחוזה במשרד התקשורת עוברת להיות ראש במשרד המשפטים.
      כך הכל נשאר בידי האליטות – המכרזים – זה למראית עין.

  3. שמישהו יסביר לי , איך אחרי עשור של שלטון ימין יש בפרקליטות שליטה מוחלטת רודנית וללא עוררין.

    1. די 9 זה הפתרון והאשם שלא יכול להחזיר את הגלגל לאחור לצערו זה מאוחר כבר הוא כחלון …..

    2. עד המהפך ב-1977 הרגישו בשמאל שהשלטון בידיהם לנצח. עם עליית הליכוד לשלטון ב-1977 הבינו שם שהרעיון הדמוקרטי מאיים עליהם ולכן בנו לעצמם – בעזרת מימון של אויבי ישראל – שלוש רשויות שליטה שאינן נבחרות אלא רומסות את הדמוקרטיה:
      הרשות המחוקקת – "אנשי הרוח", הקובעים נורמות חברתיות ומדיניות וקובעים מה ראוי ומה לא;
      הרשות השופטת – התקשורת, החורצת גורלות ופוסקת מי מהאזרחים אשם ומי זכאי;
      הרשות המבצעת – מערכת המשפט ובעיקר בג"ץ, הקובעת בפועל מה ייעשה במדינה ורומסת את עמדת הכנסת והממשלה, בגיבוי אנשי הרוח והתקשורת המאתרגים אותו.
      את שלוש הרשויות האוליגרכיות הללו מכנים בשמאל "דמוקרטיה".
      בשנים האחרונות החתרנות של השמאל ניזונה מקרנות של אויבי ישראל בחו"ל כמו קרן פורד, קרן וקסנר והקרנות של סורוס ושל האיחוד האירופי. מנהיגי ימין שלא פועלים לפי ההנחיות של שלוש רשויות השמאל האנטי-דמוקרטיות – השמאל דואג להכניס אותם לכלא (בגין עבירות קלות), ואם הם צדיקים – השמאל דואג לעשות להם רצח אופי כדי להפיל אותם או לגרום מראש לאי היבחרותם, כמו התיק שתפר היועץ המשפטי בן-יאיר לשר המשפטים יעקב נאמן כדי לסכל את מינויו לשר המשפטים והתיקים שתפרו לרפאל איתן, אביגדור קהלני, גל הירש ויואב גלנט.

    3. (צודק לקבל את עתירת בגצ 6328/19 לביטול ההפיכה השלטונית. נכון!!! אבל כל זמן שמקבל העתירה הנ״ל הוא ה-דון ניצן ו/או מחליפו ב״חצר הביזנטית״, הרי אין סיכוי,כיום לקבל משפט צדק בבתי המשפח בישראל. עצוב מאד, אבל זה מה נשאר, לאחר ביסוס הדיקטטורה המשפטית מיסודו של השופח הידוע לשמצה, אהרון ב.)

  4. חברים, אני מיואש.
    החבר'ה הרעים מנצחים לכל אורך הדרך.
    עצוב, ושום פתרון אמיתי לא נראה באופק.

  5. שי ניצן שמאלני
    ליאת בן ארי שמאלנית
    אחיזה בצפורניים
    של השמאל בכסא
    את השלטון בכנסת איבדו
    מה שנשאר לו זה תקשורת
    ובתי משפט תאוות השלטון
    היא הראשון במעלה
    אצל החוטה לא צדק
    ולא חצי צדק
    המוסר העמוק היהודי
    זה של ר' ישראל סלנט
    ומסילת ישרים
    עומק הבצלם אדם
    זה ממנו והלאה
    כעשיו הרשע הוא
    לקח רק את העטיפה
    המעטה החיצוני
    בפנים הכל רדיפת
    שררה וכבוד
    תאוות השלטון !

    1. חחחחחח
      טובלת ושרץ בידה.
      האם ניהול תקין זה לעשות כאלה צעדים מבלי להתייעץ עם הממונה שי ניצן? ומבלי ליידע אותו אפילו?

  6. תגובות של בורים לגמרי.
    מגיבים יקרים….יותר מידי שטפו לכם את המוח בישראל היום ובנאומו השטנה של ביבי.
    הרשות השופטת אינה נבחרת על ידי העם אלא בתהליך מיוחד על פי חוק . זאת בדיוק הדמוקרטיה והרעיון של הפרדת רשויות. בתי המשפט הם המגן היחיד מפני עריצות הרוב.
    דמוקרטיה איננה שהרוב יכול לעשות כל מה שהיא רוצה אלא מזכויותיו של המיעוט נשמרות.
    אוחנה הוא מינוי פוליטי על מנת לחלץ את ביבי מהעיירה לדין וכל המינויים שלו הם בחטא. אם ביבי כל כך בטוח בצדקתו -שיתמודד בבית משפט. הרי כזכור לא היה כלום..

    1. מי שבור ועם הארץ זה רק אתה!!! אין לך מושג ירוק בנעשה ואתה מדקלם מנטרות מטופשות של שמאלנים רמאים הגיב:

      כך מסכם עו"ד יורם שפטל את הסכנה שמהווה בג"צ במתכונתו הנוכחית להמשך קיומה של מדינה יהודית:

      "ברק ובייניש שעמדו בראש בג"צ כמעט 2 עשורים, עיצבו אותו במודע ובמובנה כבית משפט פוסט ציוני מובהק שחייב לפעול נגד יהדותה של המדינה.

      בג"צ חותר תחת הרוב היהודי במדינת ישראל!

      ישראל היא מדינה יהודית ומדינת הלאום של העם היהודי, אך רק רוב מוחלט ומאסיבי של יהודים באוכלוסיית ישראל הוא המבטיח את יהודיות המדינה.

      האוייב הערבי והשמאל הישראלי, בפועל ובשתיקה, בעזרת בג"צ פוסט ציוני עם פסיקות שחותרות תחת הרוב היהודי במדינת ישראל, עושים הכל כדי לבטל את יהדותה של המדינה באמצעות הכנסת לא יהודים רבים ככל האפשר לארץ.

      כמו כן פועל בג"צ באופן לא חוקי כשהוא מבטל חוקים של הכנסת, כיוון שאין לו רשות לכך. החוק קובע שכל גוף שלטוני בדמוקרטיה אינו רשאי לעשות שום פעולה שהחוק לא התיר לו אותה במפורש".

      סידרת הכתבות באשכול תציג את הבעיה ובהמשך גם את הפתרונות.

      http://www.103.fm/programs/Media.aspx?ZrqvnVq=FLKFKE&c41t4nzVQ=EEJ

      לעיון:

      כך השתלט השמאל על בג"צ ומערכת המשפט – כל הפרקים

      https://rotter.net/forum/gil/27344.shtml

    2. אתה בור והנה החומר שעליך לקרוא לפני שאתה מציג את הבורות וחוסר המידע שלך ברבים: הגיב:

      השמאל בישראל איבד את כוחו בכנסת אך לא השלים עם החלטה דמוקרטית זו של הבוחר הישראלי ובשיטות אפלות השתלט על בית המשפט העליון ועל כל מערכת המשפט על ידי החדרת אנשיו בלבד לשם ומשם הוא מנהל את הפעילות הפוליטית שלו, עוקפת הממשלה והעם.

      את תהליך הפיכת בג"צ והמערכת המשפטית כולה על כל זרועותיה השונות למרכז פעילות של השמאל החל אהרון ברק לבצע משהתמנה לשופט בבית המשפט העליון.

      אהרון ברק הוא אדם ערמומי וחסר עכבות, שפרופסורים ומומחים למשפט בעלי שם עולמי עמדו על שיפלותו ועל חוסר המוסריות וחוסר כיבוד החוק שלו.

      פרופ' פוזנר דייק וכינה אותו דיקטטור ואדם שעבר על החוק אולי יותר מכל אדם אחר והישווה בינו לבין נפוליאון שלקח את כתר האפיפיור והניח אותו על ראשו. הוא מצא בו היבריס וחוצפה חסרת גבולות המעידה על זלזולו בעם בישראל ובתוצאות הבחירות והזהיר את מערכת המשפט האמריקנית מללמוד ממעשים נוראים אלה.

      אהרון ברק הוא ניצול שואה ובשל חוויה משפילה ומזעזעת זו יכול להיות שראיית עולמו עוצבה באופן מעוות ובלתי הפיך ואם זה המקרה הרי שזו נכות נפשית.

      ההלכה היהודית אוסרת למנות מי שהוא נכה פיזית או נפשית לעמוד בראש מערכת ציבורית כלשהי, שכן נכות נפשית או פיזית משבשות את התנהלות האדם והוא עלול לפגוע בהחלטותיו ומעשיו בטובת הכלל.

      אהרון ברק הוא דוגמא מצויינת לכך שההלכה פועלת נכון, שכן הוא אחראי על הרס הפרדת הרשויות במדינת ישראל על ידי הפיכתה של מערכת המשפט לממשלת על באמצעות המהפיכה החוקתית השיקרית שביצע ללא רשות או סמכות מהכנסת.

      אהרון ברק הרס את מערכת המשפט והפך אותה למרכז פעילותו הפוליטית של השמאל.

      מצד אחד של המתרס עומדים אירגוני השמאל הממומנים במימון זר, פראי ופושע ללא שום פיקוח ממשלתי או אחר יחד עם מפלגות השמאל שעותרות ללא הרף בנושאים פוליטיים ומצידו השני של המתרס עומדת מערכת משפט פוליטית של השמאל ופוסקת פסקי דין לטובתם של אותם גורמים עלומים אלה שמטרתם חיסול המדינה היהודית וזכותה הגוברת על כל זכות אחרת – להתקיים!

      סימוכין:

      פרופ' פוזנר הסיר את המסווה מעל פרצופו של ברק.

      פרופ' פוזנר : "אהרן ברק שודד-ים משפטי והחוק בשבילו הוא רק טיוטה. אהרן ברק שבר את השיא העולמי ביהירות שיפוטית. הוא האיש שהפר את החוק יום יום ויותר מכל אחד אחר. בביקורתו כותב פוזנר: לישראל אין חוקה, רק חוקי יסוד שחוקקה הכנסת ואותם הגדיר מחדש ברק כחוקה וקבע כי הכנסת אינה יכולה לבטלם.

      מדובר ברעיון מדהים.

      תארו לכם שהקונגרס האמריקאי יחוקק חוק כלשהו ובית המשפט העליון שלנו יחליט שלעולם אי אפשר יהיה לבטלו, כאשר החוק המדובר נחקק בתמיכת רבע בלבד מחברי הקונגרס, שהרי בישראל חוק יסוד כבוד האדם וחירותו נחקק בתמיכת 32 ח"כים בלבד. ברק אינו מנסה להגן על גישתו השיפוטית כי אם לוקח כמובן מאליו שלשופטים יש סמכות טבועה לגבור על חוקים. גישה כזאת יכולה להיות מתוארת כתופסת שלטון בכוח.

      מערכת המשפט בישראל הרואה עצמה חופשיה לגבור על החלטות של הגורמים הנבחרים באופן דמוקרטי, מטשטשת בעצם את הדמוקרטיה.

      בית המשפט בישראל הוא שיוצר את דבר החקיקה בישראל, תוך שהוא, בית המשפט, הופך את החוקים עצמם לטיוטה ראשונה שהוא חופשי לשכתבה.

      ברק גם קבע כלל שאין לו אח ורע בחוק האמריקאי, שכל החלטת ממשלה הנחשבת 'בלתי סבירה' בעיניו ובעיני בית המשפט היא גם מטבעה בלתי חוקית. כך הוא קבע שביהמ"ש יכול לאסור על הממשלה למנות אדם לתפקיד כלשהו, אם עבר על החוק וגם אם קבל חנינה, או אם קיים חשד שעבר עבירה אתית; והוא גם יכול להורות על פיטורי שר בממשלה אם הוגש נגדו כתב אישום; ושביהמ"ש יכול להחליט אם לשחרר טרוריסטים במסגרת הסדר פוליטי; ושבכוחו לבטל פקודות צבאיות ולהורות לממשלה להזיז את גדר ההפרדה שאמורה למנוע מטרוריסטים מתאבדים לחדור לשטחי ישראל…

      רק בישראל מעניקים השופטים לעצמם את הסמכות הזו, לביקורת שיפוטית מופשטת, מכוח עצמם, בלא הסמכה חוקתית או חקיקתית מפורשת, מפי הרשות המחוקקת.

      זה מזכיר את נפוליאון שלקח את כתר המלכות מידיו של האפיפיור והניח אותו על ראשו בעצמו. ברק פשוט דרס את הדמוקרטיה ואת החלטות המחוקקים בישראל.

      ברק פשוט ציפצף על החוק הכתוב ולש אותו כרצונו, באורח אנטי דמוקרטי מובהק, אולי דיקטטורי.

      יכולים נבחרי העם לחוקק מה שיחוקקו, אבל ברק יהפוך את חקיקתם על פיה ויחליט על דעת עצמו, כאילו היה נפוליון מס' 2, בשביל אזרחי ישראל ומחוקקיה".

      http://www.shofar.net/site/ARDetile.asp?id=9415

      שופט אמריקאי בכיר: אהרן ברק – מעין שודד-ים משפטי

      http://www.haaretz.co.il/misc/1.1559062

      לעיון האשכול:

      https://rotter.net/forum/gil/20101.shtml

      לעיון האשכול:

      פרופ' דיסקין: צריך שהכנסת תאפשר לעצמה את יכולת ההתגברות על פסיקות בג"צ!

      https://rotter.net/forum/gil/27118.shtml#15

    3. מהו אותו "תהליך מיוחד" ? חונטה . רעיון הפרדת הרשויות הוא שהרשות המחוקקת הנבחרת, היא מחוקקת חוקים ולא בג"ץ , שהפך עצמו למחוקק על.

  7. השאלה היא אחת – איך כל הפוליטיקאים מימין שותקים נוכח השחיתות הציבורית והפגיעה בציבור הימנים הישראל.

    אין ספק שהיא תקדם אג'נדות שמאלניות, אין ספק שכל התהליך מראשיתו רקוב ואין ספק. אם כן איך מצידנו בכנסת ובממשלה שותקים?

    אנחנו בוחרים כנראה באימפוטנטים.
    אולי באמת אין שום משמעות ללכת לבחור כי במילא נקבל שמאל

  8. את מדברת אל שי ניצן במושגים שהוא אינו מכיר .
    ״ניהול תקין״ אינו בלכסיקון של הנוכל .
    הסיפור והלחץ הוא כולו של אהרון ברק שמופיע בכל יום במסדרונות הכנסת כדי שתכניתו
    להעיף את נתניהו מההתפקיד יקרום עור וגידים . נתניהו מהווה את הסיכון המרכזי למיטוט החוקים שהנחש העביר בכנסת כדי שבית המשפט יהיה הפוסק האחרון .
    שי ניצן רוקד לחליל של ברק ומחזיק את מנדלבליט במקום הכי ג׳׳נגי בעזרת קלטות מפרשת אשכנזי .
    אותו משחק מנהל שי ניצן מול ליברמן ומרקיד אותו כרצונו בעזרת תיקים פתוחים נגד מפלגתו ואנשיו של ליברמן .
    חלומו הגדול של שי ניצן להתמנות לשופט בעליון תלוי במידה רבה בנפשות שהשופט ברק יעשה מאחורי הקלעים בכנסת .
    שרשרת של סרטנים שכל אחד מחזיק בטרפו בצבתות ואינטרסים .
    אני מאד מקווה שהליכוד למד משהוא מהתנהלותו הטפשית מול מפעלי הפייק ניוז והנחשים הפרוגרסיבים שמנסים להוביל אותנו למדינה דו—לאומית .

  9. אסור למנות את היועץ המשפטי מנדלבליט לשופט בעליון בגלל התנהלותו בתיקי ראש הממשלה ובתיק בן ארי, החוסר יושרה זועק לשמים, שי ניצן חייב לעמוד למשפט על ההדלפות בתיקי ראש הממשלה.

  10. אנחנו הפכנו לאירן ולא בזכות הדתה אלא בזכות החונטה המשפטית שבדומה למועצת איטולות לא מדוחת לאף אחד, לא אחראית לשום החלטותיה ויכולה לבטל את החוקים של נבחרי ציבור, שעומדת מעל כולם ולא מבוקרת על ידי אף אחד

    1. איך זה שאף אחד לא עשה כלום עם החלטת אהרון ברק ומאז החגיגה רק ממשיכה

  11. האי צדק זועק מהאדמה,וכולם שותקים, ולא שואלים שאלות,התקשורת נאלמה דום,כי זה משרת את האינטרס שלה להפיל ראש ממשלה בישראל ,אז היא כבר לא מבקרת,לא בודקת,כי דמו של ביבי זה הפקר וזה מותר…אני מזועזעת,היכן כולם ,היכן השאלות,היכן נעלמה הדמוקרטיה?! פשוט כואב שרואים את האי צדק צף על פנח השטח,והיכן היוע"מ ש,הוא לא רואה את כל האי צדק,או שנוח לו עם זה.

  12. השחיתות אינה רק בפרקליטות אלא בכל מוסדות המדינה והגופים הגדולים – רשויות ! בנקים ! מוסדות אקדמיים ! יש לעשות ניקוי אורוות דחוף

  13. כך מתנהלת מערכת שיש לה מה להסתיר, אין כך טבת הציבור או טובת המדינה יש כן מערכת דיקטטורית שלא מבייש שום ארגון פשע. עצוב שכך מנהלים לנו את המדינה במקום הכי חשוב לעיצובה נעשים דברים איומים. אין תמימות ואין צדק, זה לא היה עובד בשום מדינה דמוקרטית.

  14. מנכ”לית משרד המשפטים רק מוכיחה עוד פעם את כוחו של המושחת ואירגון הפשע שלו שכמנכ" אין לה מספיק השפעה על בחירת פרקליט ממשיך לרכבת המושחתים כאשר הם מאיימים בשביתה ונעזרים שוב ושוב ביוע"מש שמכשיר להם את הקרקע. מה קורה פ? מי יעצור את דהירת רכבת השדים הזאת? חייבים לשים לזה סוף.
    זה מקרב אותנו למדינות חשוכות,כדוגמת ספרד בראשות פרנקו.
    ואני מבין שמנכ"לית זה רק תואר ומשכורת , בובה על חוטים,כשבפועל יש בכוחה שנשלל ע"י הברנז'ה לפטר ולהדיח מתפקיד מי שסרח ,אך רק תאורתית.
    בושה למערכת המשפט בישראל, ככה זה כשמערכת נגועה מתערבת בפוליטיקה.