כל הדיווחים מהפגנת הימין בתל-אביב

אלפי מפגינים התאספו ברחבת מוזיאון תל-אביב לעצרת התמיכה בראש הממשלה נתניהו. דיווחים חיים

מפגינים בתל אביב הערב

דיווחים חיים מהפגנת הימין בתל-אביב, מתעדכנים לאורך כל הערב:

22:45: עו״ד סמיר זידאן, נציג הקהילה הדרוזית, קורא למנדלבליט לחזור בו מכתב האישום: ״העם הוא הריבון. אתה לא מעל לעם״.

22:35: ד"ר גדי טאוב: "בכחול לבן נכנעו לפקידות ובתמורה קיבלו את השלטון. זה הדיל הרקוב, ככה לוקחים לכם את הדמוקרטיה" הכוח האמיתי בישראל נמצא בידי שופטים ויועצים משפטיים. ההפגנה הזו היא כדי להציל את הדמוקרטיה". פונה לתקשורת: "למה אתם לא מדברים על כשלי הפרקליטות? אין בכם טיפת יושר. הרשתות החברתיות זה מה שנשאר לנו מול תקשורת שהיא תעמולת רק לא ביבי".

22:30: עו"ד שמחה רוטמן מהתנועה למשילות ודמוקרטיה: "במדינה דמוקרטית פקידים ובתי משפט לא מחליטים מי יהיה ראש הממשלה. אני מצפה מנתניהו לאמירה ברורה לבית המשפט: יש חוק יסוד במדינת ישראל שקובע שאני יכול לכהן כראש ממשלה". על מערכת המשפט: "מערכת שלא מוכנה לתקן את עצמה. המערכת זקוקה לטיפול בלי קשר לנתניהו. אם הטיפול הזה לא יעשה הוא לא יהיה האחרון שיוגש נגדו כתב אישום. ועדת חקירה צריכה לקום מחר בבוקר".

22:20: ח"כ שלמה קרעי: "בג"ץ ושי ניצן הפכו להיות מפלגת השלטון. כתב האישום אינו מכיל ראיות והוכחות. לאורך כל הדרך החקירה התנהלה בצורה שערורייתית והדלפות. אני קורא לשרי הממשלה להקים ועדת חקירה". מתייחס למתיחות בתוך הליכוד: "ראש הממשלה לא יתפטר בשום אופן. נתניהו ינצח בפריימריס".

שידור חי מההפגנה:

יצאנו לעצור את המהפכה, הדמוקרטיה תנצח כי אנו מצוידים בצדק, באמת ובאהבה.

Posted by ‎דיווח ראשוני‎ on Tuesday, November 26, 2019

 

22:05: העיתונאי אלי ציפורי: "שמעתי שיאיר לפיד אמר שכולנו פה מסיתים, שאנחנו מארגנים מרד ומציתים מלחמת אחים. אני רוצה להגיד ליאיר לפיד ובני גנץ: אתם פוגעים בדמוקרטיה, אתם רוצים לדכא מחאה אזרחית מוצדקת מאין כמוה. אנחנו רוצים לתקן את מערכת החוק כי שניכם נהנים מאכיפה בררנית, מחסינות מחקירות. אנחנו רוצים לדעת למה מערכת אכיפת החוק הפכה את נתניהו ליעד מודיעני. שנים של חקירות וכל מה שהם מצאו זה כמה סיגרים?".
פונה לאנשי הפרקליטות: "ממה אתם מפחדים? למה אתם מסרבים לפוליגרף? אנשים ישרים לא מפחדים מהאמת ומביקורת". תוקף את אנשי התקשורת: "אמנון אברמוביץ', רביב דרוקר, גיא פלג: חבורה של תועמלנים פוליטים המכנים עצמם עיתונאים. הם לא עיתונאים. חבורה של כמה עשרות אנשים לקחה את המדינה כבת ערובה כדי לעשות הפיכה שלטונית. איש לא בחר אותם. הם לא מייצגים את הציבור. עשרות אלפים כאן ועוד מאות אלפים בבית אומרים: לא ניתן לכם. שלטון מחליפים רק בקלפי".

22:00: יערה זרד: "מערכת המשפט גרמה לקרע בעם ישראל. הניסיון לפגוע בנתניהו הוא ניסיון לפגוע בכל הימין. אנחנו נמשיך להלחם על הצדק".

21:40: דניאלה וייס: "אני מארגנת הפגנות הרבה שנים ואני אומרת לכם שמספר האנשים פה גדול ממה שמספרים בתקשורת. עם ישראל מתעורר וזה ילך ויתבגר. נעמוד כחומה בצורה כדי לשמור על הצדק ועל ארץ ישראל. אין מה לפחד מביקורת על מערכת המשפט הרקובה. לא הכל שפיט: העם שופט והממשלה והכנסת שופטות. אם יהיו עוד בחירות נתייצב כולנו ונצביע. מכל פינה בארץ ישראל נשמע הקול הגדול: רק שלטון ימין שאוהב את ארץ ישראל ואת היהדות". אומרת לתקשורת באנגלית: "נתניהו לא בסוף דרכו, הוא הולך להמשיך עוד דרך ארוכה".

21:35: ארז תדמור: "אנחנו נמצאים באחד הרגעים הקשים בתולדות מדינת ישראל. הפרקליטות הגישה כתב אישום חסר פשר נגד ראש הממשלה. כל ראשי הממשלה הקודמים היו כישלון. בנימין נתניהו הביא את העשור הטוב בתולדותינו ובתמורה קיבל שלושה כתבי אישום. יש חוק אחד לנתניהו וחוק אחר לכל האחרים. לא האמנתי שאליטות השמאל יגיעו לרמה כזו של חוסר מעצורים ונבזות. הם מבינים שהם בקרב מאסף אבל הם מבינים שיש פה תהליכים היסטוריים שגם הם לא יוכלו לעצור. הם מפחדים ובצדק. השינוי התחיל והם לא יוכלו לעצור אותו. כתב האישום האמיתי שהוגש ביום חמישי לא הוגש נגד נתניהו. הוא הוגש נגד הפרקליטות ונגד התקשורת".

21:30:
ישראל גנץ ראש מועצת בנימין: "אנחנו לא נגד מערכת המשפט, אנחנו רוצים משפט צדק".

21:15:
הרב יגאל לוינשטיין , ראש מכינת עלי: "ההפיכה לא התחילה אתמול, היא התחילה לפני עשרים שנה עם אהרן ברק שקבע מה הם הערכים הנאורים. יש למאבק הזה שני צדדים: מי שולט במדינה, השופטים או העם?".

21:00: עו"ד יורם שפטל: "אנחנו לא נמצאים פה רק בשל אהדה לנתניהו. אנחנו נמצאים פה כדי להגיד שפקידים לא ידיחו ראש ממשלה באמצעות פוטש פוליטי". מדבר על שי ניצן: "כבר לפני שנים השופטת הילה גרסטל אמרה שאינו ראוי לשמש כפרקליט המדינה". על היועמ"ש מנדלבליט: "הממסד הממשלתי כולו מסתיר את העובדה שמנדלבליט עבר עברות ברורות במהלך חקירת מסמך הרפז".

20:50: שמעון ריקלין: "לא צריך להיות משפטן כדי לדעת שיש חוג תפירה שתופר את ראש הממשלה מהרגע שניצח בבחירות. ליוותי את ראש הממשלה בביקורים מדיניים בעולם וראיתי איך הוא עובד כדי לשמור על ביטחון ישראל. על האיש הזה אומרים שהוא בוגד?. יש פה אנשים שמנסים להפיל אותו בכל מחיר. לא ניתן לזה לקרות, אנחנו דורשים צדק".

20:40: המארגנים מעריכים כי 10,000 איש נמצאים בהפגנה. גלית דיסטל אטבריאן נואמת ושואלת: "מי יגן עלינו מפני השחיתות של הפרקליטות? אי אפשר לקרוא לנו יותר עדר של בבונים, ראינו יותר מדי ואנחנו דורשים ניקיון, דורשים שמוסדות האכיפה ישמרו עלינו ולא יקומו לפעול נגד הריבונות שלנו". תוקפת את היועמ"ש מנדלבליט: "במשמרת שלך עינו עדי מדינה. מכרת את עם ישראל כדי להציל את עצמך". קוראת לבני גנץ: "אתה רוצה להיות ראש ממשלה? לך לבחירות ותזכה ביושר. לא דרך חקירות ולא דרך הפיכה שלטונית".

20:35: השרה מירי רגב: "אם היינו בשמאל התקשורת הייתה קוראת לזה מפגן דמוקרטיה, בגלל שאנחנו בימין קוראים לזה הסתה. גם אנחנו מביעים את הקול שלנו ומבקשים להעביר מסר: שלטון החוק אינו מעל החוק. החוק שווה לכולם".
השרה מבקשת להוריד שלטים מסיתים: "אנחנו מאמינים בשלטון החוק. על כולנו מוטלת החובה האזרחית לשמור על הדמוקרטיה ולבצר אותה". קוראת לחברי הליכוד: "בשעה הזו עלינו להתאחד סביב מנהיג הליכוד. נפגין אחדות ונמשיך להוביל את המדינה להישגים".

20:25: חבר הכנסת מיקי זוהר: "אנחנו רוצים לחזק את מערכת החוק ולכן אנחנו מבקרים אותה. אין לנו מערכת ואי אפשר להחליף אותה אבל יש לנו את היכולת לתקן את המערכת. נאבק עד שהאמת תצא לאור. לא ניתן לשקר לנצח. אני קורא לראש הממשלה: תשאר איתן כי חלק עצום מע ישראל עומד מאחוריך היום".

20:20: חבר הכנסת מיקי זוהר: "ערב שיזכר בהיסטוריה של מדינת ישראל. ערב בו העם האמר שאנחנו לא שותקים כאנחנו רואים משהו מעוות". מוסר לקהל בשם ראש הממשלה: "הוא אוהב אתכם ומעריך אתכם".

20:10: הזמר אריאל זילבר מלהיב את הקהל בשיר "העם דורש צדק משפטי". המארגנים מדווחים על עוד עשרות אוטובוסים שנמצאים בדרכם לאירוע.

20:00:
המפגינים נושאים דגלי ישראל ושלטים נגד בכירים במערכת המשפט. בין הנואמים הערב צפויים שמעון ריקלין, גלית דיסטל אטבריאן, ד"ר גדי טאוב וארז תדמור.

19:40: אלפי אנשים מתאספים ברחבת מוזיאון תל-אביב לעצרת התמיכה בראש הממשלה בנימין נתניהו שמאורגנת על ידי 'מטה המאבק המשותף של המחנה הלאומי'.

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

23 תגובות למאמר

    1. ביביייייייייייייי רק ביבייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייאין שני לביבי

  1. לא להרפות, להתנחל במקום עם אוהלים כמו מחאת המפונקים מרוטשילד, עד להקמת וועדת חקירה והעברת פסקת ההתגברות וחוק השימוע.
    להציב מסכים גדולים בשידור חי בעת הצבעה על חוק פסקת ההתגברות בכנסת, מסך אחד הגוש הדמוקרטי מסך שני אדום הגטש הדיקטטורי. בו נראה מי יצביע נגד !
    ל הקים מטה חרדי שיבקש תמיכה מהרבנים החרדים, ולעשות הפגנות מקבילות, בהפרדה לחרדים/דתיים, במעורב לחילונים.
    זה הזמן. לא להרפות.
    ראו מאמר כאן מזמן : https://www.jdn.co.il/breakingnews/883984/

    1. ראיונות מצוינים!
      נקווה שלפחות חלקם ייושמו!

    2. רעיון אדיר. כדאי לחזור על זה בכל הרשתות החברתיות. לאנשי ימין לוקח זמן לעכל להתרגל לרעיון ולהפנים. אבל אז הם יוצאים ומבצעים בגדול. הלוואי! מזה כבר באמת לא יוכלו להתעלם.

  2. אני לא מבין איפה כל בכירי הליכוד למה הם לא באים לתמוך בראש ממשלה שהוא כמו חייה נרדפת בביתו שלו. על סער אני לא מתפלא, הוא חושב שהוא יכול להיות ראש ממשלה. אבל איפה אדלשטיין? כץ? ארדן? כחלון? לוין?

    1. זאת בדיוק הבעיה, מדובר בסכינאים ואופורטוניסטים, מה הפלא שלעומת חבורת גמדים עלובי נפש שכאלו בג״ץ מרשה לעצמו משתולל, פוליטיקאים שטובת האזרחים והמדינה למול עיניהם היו מזמן מחזירים את בג״ץ לגודל הטבעי שלו, האשמה בנו שבוחרים פעם אחר פעם באותם רמאים, אין על מי להתלונן.

    2. בכירי הליכוד הבינו את מה שאתה מסרב להבין . כאשר תבין כבר לא יהיה צורך בשאלתך .

    3. אתה היית? זה העיקר. מה מעניין אותך מה עושה פלוני או אלמוני? המאבק שלנו נגד הפוטש המשפטי הבולשביקי יהיה בנוסח סטליגרד . מאבק על כל מטר. על כל עמדה.

  3. כמו שכתבתי – בועז גולן כשליח של נתניהו מאיים על מנדלבליט וכל מי שיעיז להביא את נתניהו לדין שהוא וייתר הפודלים של נתניהו יחסלו אותו ציבורית על ידי חשיפה של קלטות ועוד חומרים שעד היום הוחזקו בדיוק עבור היום והמצב הזה.

    נתניהו אסף חומר ליום שחור וכמו שהקליט את נוני מוזס יכול להיות ששמר הקלטות או הקליט אנשי ציבור אחרים כדי להחזיק אותם בביצים .

    אבל בגלל שנתניהו היה זה שבחר במנדלבליט וברור לי שלנתניהו היה את כל החומר הזה – אין לי שום בעיה שיתפרסם.

    ובכלל אם המערכת תיתנקה בגלל שכל הליכלוך יעלה מכל מחנה – הרי שכולנו נרוויח.

    ישחקו הנערים לפנינו 🙂

    יום טוב !

    1. בועז גולן הוא לא שליח של נתניהו. הוא שליח של עצמו. אין פודלים. אנחנו לא פודלים. נתניהו לא בחר במנדלבליט, לראש ממשלה אין סמכות לבחור יועץ משפטי. אתה מגבב חומר תעמולה נגד הימין ונתניהו כביכול כעובדות. נתניהו לא הקליט כדי להחזיק את מישהו ולא אחזור על הסגנון הגס שלך האופייני לאיסלאמיסט כמוך, אלא כדי להגן על עצמו. כתב האישום נגדו לא מחזיק מים, ומדהים עד כמה הוא חסר ערך משפטי אמיתי. כמו ברוסיה הקומוניסטית בה להוציא יחידים ממש איש לא העז להתקומם נגד המפלצת המשפטית, גם כאן כמעט ואין משפטן המוכן לחשוף את ערוות כתב האישום מההיבט המשפטי, חוץ מאחד שאיני מזכיר את שמו שמא יבולע לו. אבל אנחנו בימין מתכוונים להאבק במערכת המשפטית והמשטרתית המושחתת צעד אחרי צעד. סטלינגרד. יהיה מאבק על כל מטר. הפוטש המשפטי יאלץ להאבק על כל מטר ועוד מטר. עד שיותש ויפול.

    2. הסמכות לבחירת היועמ"שים למיניהם ניטלה מן הממשלה והועברה מזה שנים לידי וועדות איתור מקצועיות.
      כל מה שמתירים לראש הממשלה בעניין הזה הוא להביע את דעתו בלבד וזהו.
      ואילו לשרים גם זה לא …
      "פרשני" התקשורת שכל עניינם להנדס את דעת הקהל כמתואר אצל אורוול חוזרים שוב ושוב על הטענה הריקה מתוכן שנתניהו בחר במנדלבליט.
      מתברר שהם נוחלים הצלחה במשימתם אצל מי שכמוך לא בודקים עובדות

  4. הפגנה למען מישהו שמואשם בשחיתות וכמו דרעי שהורשע הוא משתמש בחסידים סומים לטעון שלא היו דברים מעולם . את זה בית המשפט יכריע
    מר נתניהו ראש ממשלה המואשם בשחיתות

    1. גם ברוסיה הסוביטית נשלחו מתנגדי הקומוניזם לסיביר. גם להם נערך משפט קודם בו הוקעו כמושחתים. כתב האישום נגד נתניהו הוא עלוב ומופרך משפטית מן היסוד ונערך לפי העקרונות של הקומוניזם, הרבה רפש ורצח אופי ללא בסיס משפטי אמיתי. וכדרכם של איסלאמיסטים הדבקת לראש הממשלה סטיגמה, מושחת, וזהו. נתניהו רחוק מאד מלהיות מושחת. מושחתים הם אהוד ברק ואשכנזי למשל למרות שאין נגדם כתב אישום.

  5. דיקטטורה בולשביקית לא מחליפים בקלפי……רק במהפכה אזרחית (כמו בכל ההיסטוריה!)

  6. האם אנו באמת צריכים להתייחס להפגנה שזו עוד הפגנה חולפת ? או שיש פה משהו מפחיד שכול אזרח בישראל צריך לשאול שאלות קשות ? האמת זה מפחיד שמעלימים מהציבור את האמת!!!! הכול חייב להיות שקוף וברור מסתבר שמעלימים מאיתנו פרטים מדאיגים…

    1. נשאלת השאלה אם כן מדוע לא הסכימה הפרקליטות שהשימוע כפי שדרש ראש הממשלה בנימין נתניהו יהיה בפני העם כול??
      נשאלת השאלה מדוע לא הסכימו להצעתו של מר נתניהו לשים מצלמות בכלפיות???
      ועוד שאלות……והמבין יבין……..

  7. בושה שהגיעו רק 10 אלף. לפי הערכה של מארגני ההפגנה נאמר שהיו שם 25 אלף אבל גם 25 אלף זה מעט. צריכים להציף את המדינה בהפגנות המוניות לפני שייקחו לנו אותה.

  8. אסור להרפות.
    לחשוף בהפגנות את דריסת החוק בידי בכירי הפרקליטות ושופטי הבג"ץ.
    לחשוף את הזלזול שלהם באינטליגנציה שלנו: החוק הוא חוק ולא המלצה בלבד…
    לא מדובר כאן בנתניהו למרות שהוא הקורבן המיידי.
    מדובר כאן בקרב מאסף על הדמוקרטיה (ללא ההמצאה של זו המהותית מול זו הפורמלית).
    קרב על זכותה של הכנסת לחוקק חוקים בידי נבחרי העם
    קרב על הזכות של הממשלה ושריה ליישם מדיניות שלשמה הם נבחרו בקלפי
    בעיית המסתננים הייתה נפתרת מזמן אילולא הסמכות שנטלו לעצמם שופטי העליון בבג"צ לבטל חוקים
    יש להגדיר בחוק את תפקיד היועמ"ש ולשים סוף לניכוס עוד ועוד סמכויות מצידו
    מדובר בשחיתות בממדים שאין לתאר.

  9. אני לא מבין מה אתם רוצים ממנדלבליט , האיש בסך הכל רוצה להיות שופט בעליון . לכן הוא חייב ליישר קו עם האגנדה של אהרון ברק וחבר מרעיו . למדתי מכבר שהרבה מנוולים הולכים עם כפה על הראש.