רדיו חלש: גל גבאי וגלי צה"ל פוגעים באמון הציבור בתקשורת

הראיון התוקפני והחצוף שערכה מגישת התחנה עם השרה רגב חצה כל גבול של נימוס בסיסי, מקצועיות ואמינות הנדרש מעיתונאים

תקשורת או תיאטרון? השרה מירי רגב וגל גבאי | צילום מסך

מי שבמקרה האזין אתמול לתכנית הצהריים של גלי צה"ל, היה עלול לחשוב שהוא נקלע לתגרה בשוק ולא לתכנית רדיו העוסקת באקטואליה. כאשר המגישים ירון וילנסקי וגל גבאי העלו לשידור את שרת התרבות מירי רגב לשיחה על התקרית בה אביגדור ליברמן סירב ללחוץ את ידה, ראיון שגרתי הפך במהרה לחילופי צעקות והאשמות בין גבאי לרגב שנמשכו דקות ארוכות, וגלשו גם מעבר לגבול הטעם הטוב מצידה של גבאי.

המופע של גבאי אתמול היה דוגמה נוספת להתנהלות של תקשורת שמשוכנעת ששרי הימין הם אויב שיש להילחם בו, ולשם כך מוכנה להשליך הצידה כל מראית עין של נימוס בסיסי, מקצועיות ואמינות. זה החל בהשמעת ציטוט חלקי מדברי השרה עליהם התבססה עמדת גבאי בראיון, ונמשך כאשר רגב הצביעה על כך שהיא חולקת על דעתה של המגישה. עבור גבאי, זה היה כמעט בלתי מתקבל על הדעת. היא המשיכה לקטוע את דברי השרה, סירבה לאפשר לה להשלים משפט, עד שבסוף החליטה בילדותיות שהיא לא משתתפת יותר בשיחה והותירה את הבמה לווילנסקי.

וזו בדיוק המלכודת הקבועה שבנתה התקשורת בישראל לכל פוליטיקאי ימני. אם אתה מסרב להתראיין אתה נחשב לפחדן וכזה שיש לו מה להסתיר, אך כאשר אתה כן מתראיין ועומד על שלך, אתה סופג ביקורת חריפה גם על כך. השרה רגב היא אחד מהפוליטיקאים הנגישים ביותר, מרבה להתראיין ברדיו ובטלוויזיה ומספקת לעיתונאים שלל כותרות וציטוטים – כל מה שאיש תקשורת חולם עליו, אז מהיכן מגיעה העוינות? התשובה הפשוטה היא פוליטיקה: המראיינים לא מסוגלים להתאפק ומציגים את הטייתם מול כל איש ציבור ימני, וביתר שאת מול הפופוליסטים והבולטים שבהם, ופשוט לא מצליחים לקבל את העובדה שקיימות דעות שונות משלהם.

התקשורת בישראל גם הפכה למנהג קבוע את ייצור הסיפור והשליטה בו. במשך עשורים, אנחנו מדברים על מה שעורכי החדשות ותוכניות האקטואליה רוצים שנדבר עליו, אך גם המסורת הזו הולכת ונעלמת עם עליית הרשתות והופעת ערוצי שידור חדשים, מה שמציב מוסדות ותיקים כמו גל"צ בעמדה מתסכלת עוד יותר. כאשר אתה חש שההגמוניה אליה הורגלת מתערערת, הכיסוי שלך מתחיל לחצות לעתים קרובות מדי את גבולות האובייקטיביות ונודד אל מחוזות אופוזיציה וחיפוש אחר סנסציות.

מנגד, גם הביקורת (המוצדקת וכזו שפחות מוצדקת) שנשמעת מצד חלקים בימין כלפי התקשורת רק חיזקה את תפיסת העיתונאים כמי שאמורים להתנגד למשטר ולזנוח את העבודה המשעממת של דיווח חדשות. כל ביקורת על התקשורת נתפסת בעיניהם כביקורת אישית על כל עיתונאי ומגיש, ותודעת הגילדה הזו משמשת כתירוץ עבור התנהגות אבסורדית ולא מקצועית כמו זו של גבאי אתמול. הציבור יכול לקבל מידע רב וחשוב מראיונות עם פוליטיקאים, ובדיוק בשל כך אנחנו רוצים עיתונאים ששואלים שאלות ותרים אחר האמת, לא כאלו שמצהירים הצהרות אידיאולוגיות ונושאים נאומים פוליטיים במסווה של ראיון קשוח.

למרבה הצער, התנצחויות כאלה אינן דבר חדש והזירה התקשורתית שלנו הפכה כבר מזמן לסוג של תיאטרון, אך גם בתיאטרון יש כללים שצריך לכבד.  ישנן מספיק סיבות לבקר שרים וחברי כנסת מן הימין בשלל נושאים וגם על יחסם לתקשורת, אך אנשי התקשורת מזיקים לעמדתם כאשר הם מציבים את האגו מעל לעובדות והופכים את עצמם לסיפור העיקרי. מעבר לצעקות ולוויכוחים, זה פשוט סיפור לא מעניין, ובמיוחד כאשר הוא שמור לראיונות עם אנשי ימין בלבד.

כמובן שגל גבאי, כמו כל מראיין אחר, זכאית לדעה ועמדה משלה בעל נושא שהוא, אך הבעיה מתחילה כאשר הקו בין דעה לחדשות מטשטש. זה נכון שבעידן הרשתות ההבדלה הזו כבר כמעט לא קיימת כאשר דעות הפכו למנוע עיקרי של רייטינג טלוויזיוני ותנועה של גולשים, וטורי דעה המוצגים כניתוח עובדתי נמצאים בכל כותרת ראשית. למרות זאת, בתור צרכני תקשורת אנחנו עדיין מצפים שמגישי חדשות יתנהגו בהתאם כאשר הם מקבלים הזדמנות לתשאל שרים.

איך אנחנו יכולים לבטוח בכתב או מגיש כאשר ההטיה שלו ברורה לעיני כל והוא ממשיך לדווח על סוגיות בעלות השלכות פוליטיות, ובמיוחד כאשר אותה מגישה משמשת כמפקדת קורס הכתבים של גל"צ וממשיכה לשבט את הדורות הבאים של אנשי התחנה בדמותה? גל גבאי נכשלה אתמול במבחן הזה ופגעה באמון שבין התקשורת לצרכניה, אך למרות זאת היא זוכה לשבחים מצד עמיתיה (שרובם חולקים אותה עמדה) ומוצגת כגיבורה. כל מי שעדיין מודאג ממעט האמון שעוד נותר בתקשורת ומתפקידה החיוני בדמוקרטיה, צריך לדרוש ממגישי גל"צ ודומיהם להנמיך את הטונים.


מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

158 תגובות למאמר

  1. אולי הם חושבים ,אני כמעט מוכנה ש שרי הביביהדה לא אוהבים את הציבור בכללותו .

    1. לא אתפלא אם זה מה שהם חושבים.
      כל הפוסל במומו פוסל.

    2. גל גבאי בושה לדמוקרטיה
      אם לא הייתי מכבדת את עצמי היית קוראת לה פח אשפה

    3. אין חדש תחת השמש.גלגבאי ועובדים אחרים בתחנה חייבים מבחינתם להציג את העמדות שלהם ותמיד זה נגד מחנה הימין ואם לא יעשו זאת הם ימצאו עצמם מסולקים כי כולם שם אנשי שמאל בעלי אגו נפוח.אך הציבור חכם ולא סופר אותם בלשון המעטה.

    4. מירי המלכה..גל התבלבלה.שומעים את מירי רגב ויוצאים מדעתם.

    5. מעניין.שבשני האירועים המביכים מירי רגב השתתפה.שוק זה היא.היא לא תרבות זה בטוח.מירי רגב שוק הכרמל

    6. מירי רגב לא מתראינת…..היא אומרת מה שהיא רוצה בלי קשר למה שהיא נשאלת, זה לא פלא שהמראנים לא סובלים אותה

    7. מירי רגב מושכת אליה אש בכל מילה משפט וגישה לאחר היא ראויה לכל גינוי
      אינה קשובה אלא דוקרת רומסת ופוגעת באופן אינטרסנטי מניפולטיבי וכוחני ומאד מאד צבוע
      היא מסכסכת ומסתכסכת ואין לרחם עליה מזכירה מאד את שפטל – אנשים בלתי נסבלים ושליליים.
      גל גבאי עיתונאית חכמה אמיצה ונוקבת

    8. עוד גל מהים הסוער שרק עושה נזק למדינה . ריבון העולמים מה רע לכם ? אתם השמאל לא צדיקים גמורים .אתם חלק מהשכונה הזו . יבוא יום ותיפכחו

    9. הצרה רגב לא מתורבתת ולא יכולה לתת לאנשים לדבר.

    1. מירי גרב אגרסיבית שקרנית ובהמית

    2. מזמן היה צריך לסגור את מירי רקב

    3. מאז קום המדינה השמאל הקיצוני מחזיק ב90% מכלי התקשורת ..

    4. תגובה על התנהגותה של גל גבאי. כנראה תפסה תחת לאחר שראיינו אותה בכמה תוכניות , מרגישה עד כמה היא מוערכת. כדי למצוא חן בעיני חבריה למקצוע.קודם כל מה ים תרבות שיחה. שמראיינים בשביל מה כדי לקבל תגובה לשאלה שהיא שואלת. גבאי אם היא דיברה –ולא נתנה לה להביע.בושה וחרםה. גל דעי לך חשבתי םעם אחרת עליך מסמן. היום ברבע שאת תדברי בכל תוכנית שאשמע אותך .פשוט אחפש תחנה אחרת רק לא לשמוע צעקות שלך.נתנו לך במה ואת מלכלכת באמת מקומך ברפש.
      .

    5. לא ברור שזו הדרך הצודקת היחידה לסגור את גלי צה"ל? איך במדינה המתיימרת להיות חופשית קיים רדיו ממשלתי?

  2. גל גבאי בושה וחרפה רגע לפני שגל טענה איך מירי רגב ענתה למה ענית את יוצאת כתרגנית היא בעצמה נתקפה בעצבנות יתר ותקפה את רגב בצורה בזויה ושפלה עד כדי כך שלא רצתה להמשיך את הראיון הפוסל במומו פוסל לפני שאת רוצה להוכיח את רגב כדאי שתתחילי לרסן את עצמך אדם שמוכיח את חברו צריך להיות ראוי להוכיח אכמו שנכב בתורה הוכח ולא תישא עליו חטא.

    1. עיתונאית קטנה שלא יודעת לראיין ומביאה את דעתה
      הפוליטית לתוך השיחה ולא נותנת לאחר להגיד את דעתה.

    2. לסגור את גל"צ. בזבוז כסף. במקום כל התוספות שצה"ל מקבל כל שנה. יכלו לחסוך מיליארדים.

    3. הזייהההה!!!!!! מתקשה להאמין למה שאני שומעת!!!! עד כמה נמוך אפשר לרדת? האבסורד הטא שהיא מוכיחה את מירי על התוקפנות שלה לכאורה, בזמן שהיא עצמה לחלוטין איבדה את זה..

  3. עד מתי תשתמשו בביטוי הזה "אמון הציבור" ? אמון הציבור לא מעניין אף אחד. האוליגרכיה השיפוטית במיוחד בזה לו – אמון הציבור פירושו שהם קרובים מדי לאספסוף.
    מה שמשנה זה רק למי יש כוח ולמי לא.

    1. מדוייק. זה במיוחד תקף כשהתקשורת מהדהדת את המסרים ה״נכונים״ ומסננת ומצניעה את המידע המזיק. הציבור הופך ללא קיים בתוך הבועה וכשהוא מעז להרים את קולו הם דואגים להציג אותו כאספסוף אלים לא משנה כמה הוגי דעות, פרופסורים ואנשי ספר יהיו בתוכו.

  4. מה שמצחיק בראיון הוא שהשרה הואשמה בתחילת הראיון בכך שלא התעלתה מהעלבות האישיות. ואז, רגע אחרי שרגב העליבה בה, אותה העיתונאית שביקשה להתעלות, איך נאמר, יצאה משלוותה.
    שנאמר, יפה דורש יפה מקיים

    1. דווקא גל גבאי שסבלה מאפליה, ודחתה ממקום למקום? עכשיו היא בגלי צהל שהוא מעוז השמאל, היא רוצה לזרום איתם, לשמור על המקום שלה.

  5. לא סובל את גל גבאי – נפוחה מחשיבות עצמית.
    אבל העקיצות המטופשות של מירי רגב
    לא ברור למה זה מועיל – התנהגות ילדותית.

    1. שאפו שאפו ושוב שאפו לגל גבאי. יישר כח על שמירת הזכויות הכי לגטימיות לחבריה העיתונאים ועל היותה מראיינת פנומנלית. מי שהחלה בדיבור עילג הייתה גב' רגב שציפתה ו/או רצתה שיפרגנו לה על התנהגותה ואמירותיה. כהרגלה גב' רגב התנפלה על המראיינים שלה וגל ובצדק לא הייתה מוכנה לקבל שיח שכזה. גב' רגב הלא יקרה, אם לא נאה לך לשמוע קול אחר ואמיתי אל תתראייני ותפסיקי לאיים שתרדי מהשידור. את ממש לא מפחידה את מרבית המאזינים

  6. גם הכתבה הזו לא אובייקיבית וגם היא פוגעת באמון הציבור בתקשורת

  7. השמאל פשוט הרס את המקצועיות. זה מתחיל בזה שהם מסננים את המועמדים עם הדעות הפוליטיות הלא ״נכונות״ ונגמר עם אנשים קונפורמיסטים, שיטחיים ובינוניים בעמדות מפתח וזה במקרה הטוב. במקרים הגרועים, מי שמתקדמים במערכות שהם השתלטו עליהם הם אנשים מושחתים שיודעים שכל עוד הם ישרתו את השמאל הם יהיו מוגנים. זה אגב לא תופס למזרחיים. אם קוראים לך איבגי או לאור תקבל יחס שונה בהחלט מהסיסטם. לדבר על שוויון זה דבר אחד, אבל ביננו ובשקט מי ששייך באמת לאצולה לא יגעו בו.

  8. מירי רגב התרגלה לראיונות מפנקים אצל ברדוגו. פתאום יש מראיינת שלא מלטפת. מה קרה? זה לא מתלבש טוב לביביסיטים?

    1. בני גנץ / יאיר לפיד / גבי אשכנזי התרגלו לראיונות מפנקים אצל כל השדרנים. מה פתאום לא נמצאו להם מראיינים שלא מלטפים? מה קרה? זה לא מתלבש טוב לרק-לא-ביביסיטים?

    2. עוד טיביסט חסר חיים מחפש להטריל בכל מחיר. תתנדף.

    3. שמעתי עכשיו את הראיון ראיתי בשידור חי את האירוע בערוץ 13.
      מירי רגב אשה כוחנית. גל גבאי קבלה תפקיד ועלה לה…
      אגו נפגש באגו. תרבות דבור ללא תרבות נפגשה בתאומתה.
      גל, אל תחנכי. תשאלי ותשמעי תגובה. המאזין ישפוט. הוא לא מטומטם. מה רצית? שהיא תגיד לך שהיא מצטערת? ראיון טוב הוא אמנות ואת כשלת לצערי

  9. מה מצפים מאישה שגדלה בשכונה ד בבאר שבע ומשחקת אותה דעתנית

    1. התעוררתם ?
      ברדוגו, עושה לביבי תעמולה מתואמת כל יום בגלי צה"ל. ופתאום כשמשהו עונה לרגב בשפתה התעוררתם ?

      פטטים

    2. מה מצפים משמאלי שמדבר על שוויון ומשחק אותה הומניסט…

  10. גל גבאי מלכה. מירי רגב שרגילה לטנף ולזלזל נתקלה בגל שלא עשתה לה הנחות. גלי צה"ל בגדול הפכה לשופר של השלטון.

  11. מי שמרחם על אכזרים כמו רגב מתאכזר לכל החלשים שרגב ודומיה מתעמרים בהם פעם אחר פעם.

    1. ניסיתי להבין על מה המהומה כי לא צפיתי בשידור, למרות שבכתבה יש פירוט. בכ"ז יש לי לומר, שמרבית הדיעות כאן פוליטיות ולא אובייקטיביות. לסיום יש לי שאלה כללית למראיינים, אנשי התקשורת שמיומנותם בשפתם, כיצד ייתכן שאינכם מוצאים את המילים המביעות … המובילות… למטרתכם ללא תוקפנות? ההיפך להיות דוגמא לציבור. למה לדוגמה, לא לערוך דיבייט בין השרה לאיש תקשורת ניטראלי.

  12. שמעתי את השיחה גל את צודקת.היא ניסתה למנף אותך ולא נכנעת כול הכבוד.

  13. גל גבאי היא אחלה. צדק ליברמן. רגב היא בהחלט האויב וחייבים להילחם בה. לתת

  14. גל גבאי חתיכת מתנשאת בלי הצדקה.רוצה להתחבב על השמאל באמצעות טון מגעיל מול המרואיינים.יאללה תרגיעי ותהיי צנועה
    גם אם את לא מחסידות הימין ומירי רגב תראי לה צד אחר של השיח ואל תתלהמי מולה.זה נותן לה רוח גבית להתנהגות שלה.
    גל גבאי תסתכלי במראה ותשאלי את עצמך האם נהגת נכון?

    1. גל גבאי, הכי גדולה שיש. הרקבובית לא מגיע לקרסוליך. לא היית צריכה לרדת מהראיון. היא כל כך עילגת שעוד שנייה זה היה מסתיים… חבל שנפלת בפח הזה. עם אנשים קטנים צריך לדבר בגובה דשא

    2. האזנתי לראיון רגב ממש לא צדקת, אבל גל גבאי 0.י.מ משמע : 0מול ישראלי מסמורטט.

  15. די לדמגוגים של הימין
    תקראו את הכתבה על ליבסקינד במקום הכי חם בגהינום.

  16. גל גבאי, את גדולה. עמית יפה ובנימוס, היא ציפתה שה״עיתונאי״ ברדוגו ילטף אותה הראיון מתלקק.
    כל הכבוד לך.

  17. התקשורת הישראלית לא ימנית ולא שמאלנית. מה שמעניין אותה זה כסף והרבה כסף שמגיע כשיש רייטינג גבוה. ידיעות טובות לא מביאות רייטינג רק ידיעות רעות וכשאין ידיעות רעות הם לוקחים ידיעות טובות והופכים אותם לידיעות רעות ומיד מרוויחים עוד רייטינג.

  18. השרה רגב חיה נושמת פרובוקציות.זה הפך לסמלה המסחרי.היא אינה מאפשרת למראיינים לשאול או לקטוע אותה.היא מעבירה מסרים מוכנים במנותק מהשאלות נשאלת .האחרונה שיכולה לבוא בטענות הגברת רגב

  19. השמאל לא אוהב את הימין מי זאת
    כל מי שנגד הימין או נגד ביבי יש מזמינים אותו לתקשורת ומשבחים
    רק הימין ימשיך לשלוט במדינה אמן

  20. הקשבתי לריאיון ומורגש שגל לא אוהבת את מירי

  21. כמו 90 אחוז מכתבי התקשורת השמאלנית שחושבת שהמדינה שייכת להם צריך להקיא את הגב גבאי ומייד

  22. אין זכות קיום לרדיו צבאי שממומן מכספינו ונוקט עמדה פוליטית ברורה וקיצונית. יש למכור את התחנה למרבה במחיר ולהפטר מהשדרנים החיים על חשבוננו ומשמיצים את נבחרנו.

  23. אני לא מתה על מירי. אבל הפעם גל התנהגה בצורה בהמית לא פחות ממירי

  24. גל גבאי את לא דוגמא ומופת. את צריכה להשתחרר מרגשות ולהיות מקצועית. מירי תמיד יכולה לתקוף את היריבים גם בכנסת וגם באמצעי התקשורת, פוליטיקאים תמיד יסיתו ויפחידו ויעשו מניפולציות, אנשי תקשורת לא יכולים להתנהג כמו פוליטיקאים, בתור דוגמא ניתן לקחת את אילנה דיין ששידרה את תגובת ראש הממשלה נתניהו לכתבת תחקיר שהיא עשתה. תגובת ראש הממשלה הייתה כל כולה גידופים אישיים כנגדה ובכל זאת היא שידרה את התגובה שלו.

  25. גבאי לא תוכל להשתתף בשיחות סלון בשישי אם היא לא תקיא את מררת ליבה על כול פוליטיקאי ימני סוף כול סוף היא חייבת את אישורה לקליקה השמאלנית וכך היא מביעה את הכרת התודה שלה על שקיבלו אותה לברנג'ה שלהם למרות המוצא המפוקפק שלה. ככלבה השבה אל קיאה ללקק את ישבן אדונו

    1. כנראה שאתם מדברים על ראיון אחר, כי סיקור אמין של הראיון במידה רבה אין כאן.. גל ענתה יפה ובאופן מכובד.. וממש לא ציתתה ציתות חלקי.. כל בר דעת ששמע את הראיון יכול לשפוט לבד ולא להסתמך על פרשנות מוטה במידה רבה.

  26. האם אתם מאמינים שגל גבאי דוברת אמת? לעניין שכביכול לא שמעה במלואו את תשובתה של מירי רגב לדברי הבלע של אביגדור ליברמן ?

  27. מי שכינתה קבוצת בני אדם כסרטן לא זכאית לשום סימפטיה או הגנה.

  28. אתם הימניים והמזרחיים,עלובי נפש
    רק בוכים…..תחזרו חזרה להרים…

  29. גל גבאי את עיתונאית ראויה לשבח סוף כל סוף העמדת על מקומה משקרת מתלהמת וחושבת שהאחר לא יגיב ואת לא וויתרתי והיית מצוינת הלואי וכל המראיינים היו מתנהגים כך כלפי הגב הלא תרבותית אולי היינו מרוויחים שלא לשמע את רגב לימדת אותה לקח יישר כח

  30. מירי רגב וכל שרי הליכוד למדו להתחמק מתשובות ישירות מבלבלים את המוח עם מסרים שנכתבו להם וכאשר עיתונאים אמיצים לא מאפשרים להם את זה קוראים להם בשמות גנאי. אז אל תבלבל את המוח עם הניתוח הקדוש הזה.

  31. האמנתי כי עליה מרוביה מצעידה אותנו קדימה
    אבל בהובלת לברמן למדתי כי מצעידה אותנו לתהום

  32. גל גבאי שאלה את רגב שאלה כמראינת וקיבלה הטפת מוסר . רגב לא נתנה תשובה אלא שוב כמנהגה צעקה את אותם הסיסמאות שלה וענתה על שאלות מדומיניות ממוחה המעוות . גל לא עברה על כך בשתיקה ולא איפשרה לרגב לחמוק ממתן תשובה. רגב שוב התגלתה כתגרינית רחוב . בושה לנו משרת תרבות שאפילו עברית לא יודעת לדבר כראוי

  33. לסיכום? פראחה עלובה שמעיזה להתייחס ככה לשרה!
    לקרוא לה שקרנית?

  34. האליטות הישנות מרגישות שהקרקע נישמטת מתחת לרגליהם, ומה שנישאר להם זה להיות דוברי כחול לבן. מסכנים.

  35. כל הכבוד לגל גבאי.

  36. האזנתי לתכנית. בדרך כלל אני חושבת שגל גבאי מראיינת באופן הגון. הפעם היא נכנסה למאבק מטומטם עם השרה מירי רגב, לא נתנה לה להשלים משפט. נפגעה כמו ילדה קטנה וגם העמידה עצמה מול השרה כאילו היא בכיפוף ידיים מולה. זה היה לא מכובד. הריאיון הזה לא היטיב עם גל גבאי.

  37. איזה קשקוש. הקשבתי לראיון בזמן אמת. גל גבאי העמידה את השרה מירי רגב במקומה. אישה חסרת אתיקה שלא יודעת ממלכתיות מהי. תקפה את גל גבאי למין המשפט הראשון. דברה אליה בלשון "אתם" והתייחסה אליה בצורה מבזה ולא אינטליגנטית. השרה מורידה כל דיון לרמת קטטה תגרנית של מתבגרת חסרת חינוך. בושה שאלה המתיימרים להנהיג אותנו.
    תרבות – אין לה.

  38. מירי רגב מנצלת כל אירוע למתקפה על התקשורת, כל הכבוד של גל גבאי.

  39. גל גבאי גילתה את ערוותה ופערה את פיה באותו ראיון מטורלל ומחוצף השנאה וההתנשאות של גבאי כלפי מירי רגב לא יכלו להסתתר מאחורי המילים המנוסחות בקפידה ובנימה אישית חיפשת את רגב וחיפשת להתעמת ולהשפיל אותה שכך נראה תקבלי כפיים מחבריך העיתונאים ושאר במיליה הנכון במדינה את הבאת את עצמך למקום כל כך נמוך הרבה יותר שפל ונמוך מליברמן שכיביכול ביקשת לדון עליו פשוט נגעלתי וכבר לימדונו חזל המתכבד בקלון חברו אין לו חלק לעולם הבא אבל בעומק הדברים גם בעולם הזה אין לו חלק את מבקשת להרוס את כל הבתים שלידך וכך להתגדל וזה רק דימיון כי להיות הבית הכי גבוהה בעיר אפשר גם עם קומה עלובה אחת כשהרסץ את כל הבתים סביבך אבל שאתה בונה את הבתים ומגדל אותם תמיד תשאר גבוהה מהשארמ וזה למענם אני אחרי הראיון הזה הלכתי להתקלח ולנקות את האוזניים משאריות הארס שהתזת בהטרלה שעשית לצערי למירי רגב שהיום אני מעריך אותה פי כמה ממה שהערכתי אותה קודם ושלא תטעי יש לה עור של פיל ולך עצבים חסופים וגאווה אין קץ את רעה

  40. גל גבאי חוצפנית !!! צריכה להתנהג בצורה אובקטיבית ולא מעניין אותני השמאלניות
    שלה והצביעות שלה. לא פלא שבגלי צהל יש תוכנית בשעה 4 אחרי צהרים תוכנית רדודה טיפשיתשלמכמה שדרנים עלובים שהיחידים שצוחקים הם המגישים עצמם ,משפטים דביליים רדודים ונמוכים ,מי שאחראי עליהם כנראה כמוהם ,בושה

  41. מירי רגב סיבוני זה שוק הכרמל שוק התקווה ושוק נתניה ביחד

  42. הקשבתי אתמול לראיון במלואו, וכאיש ימין שלא סובל את. העיתונאית גל גבאי, אני אומר לכם שאתמול מירי רגב הייתה מגעילה והיא זו שהתחילה עם האיכסה.

  43. אדון כתב, אמיר לוי, אתה לדעתי לא אמין כפי ששמעתי את השיחה בין השרה רגב לבין המראינת גל גבאי שמעתי שתיהן, התוקפנית מבניהם היתה השרה רגב שלא המעיטה בדברי גנאי אודות חבר הכנסת ליברמן, להפך מגל גבאי שכל הזמן היתה בעמדת התגוננות מהתקיפות של השרה רגב, לדעתי אין הבדל בינך לבין שאר תומכי ביבי באשר לשקרים וסלוף הדברים, כל מי ששמע את השיחה בין שתיהן יודע שהשאלה רגב היא זו שהיתה תוקפנית וזה נוהג אצלהלאומר דברי תוקפנות

  44. התקשורת היום הם אויבי העם היהודי בישראל.

    כמעט כל יהודי רואה וחש את זה יום יום.

  45. אתר שקורא לעצמו "מידה"… נו באמת.
    נראה אתכם מדברים על ברדוגו, שהוא אפילו לא עיתונאי, אלא שליח מטעם רוה"מ נתניהו, שפשוט הרס את אמון הציבור ביושרה העתונאית של גל"צ.
    מידה כנגד בושה.

  46. גל גבאי היא גיבורה ולא פחות!
    הקשבתי קשב רב לתוכנית וגל גבאי הייתה פשוט ת-ו-ת-ח-י-ת!!!

    במקום לתת למירי מטילת הרפש להוציא את המונולוגים הקבועים מלאי הארס והשקרים היא שאלה אותה שאלה אחת פשוטה ״האם היית חוזרת שוב על אותה אמירה?״. מייד מירי מטילת הרפש התחילה להכפיש את גל גבאי, ״נציגת התקשורת השמאלנית״, אשר עד אותו רגע לא אמרה דבר!!!

    גל גבאי בתגובה התנפלה על הפרי הרקוב ושמה אותה במקומה, באומרה ״אל תכניסי מילים לפי כפי שאת נוהגת לעשות״…

    מירי מטילת הרפש היא הרוע והעליבות בארצנו – תומכת בעבריינים (על-פי כתב האישום), מתנגגת לתמיכה בנכים ובקשישים ובעיקר מתסיסה ומציפה בשנאה את האזרחים.

    טורקיה זה המודל שלה.

  47. גל גבאי משדרת בגלי צהל תחנה צבאית שביסודה אמורה לשקף א. הווי הצבא והחיילים.אבל כולם יודעים שזה לא כך.יודעים ושותקים.גם אני כאחד ה גיבים איני יודעת מי זו גל גבאי אבל יש לשער שיש לה מספיק חברים נכונים אשר ידאגו שתמיד תוכל לשדר .הרשת שטווה הברנז'ה תהפוך יום אחד לחרב פפיות.אם עבור עיתונאים מסויימים המטרה המסומנת היא לקבל פיד בק חיובי מהחברה הרי שראיונות רבים נגועים בחוסר אמת ובהשמצות רדודות.הספורט הלאומי הוא ללעוג לרגב להעליב את אוחנה ולהביא את ביטן כחלק מקרקס נודד.אבל זה מעיד בראש ובראשונה על עליבות עיתונאית.וכדי להבין שאפשר גם אחרת תאזינו ללוסי האריש הרהוטה המקסימה והכובשת.גם בנועם בחוש הומור ובאינטלגנטיות אפשר לשקך את הדעות.
    וגל גבאי? היא ושכמותה תמיד יחכו שיסדרו להם פה תוכמית ושם תוכנית כי מעבר לזה אינם מותירים כל חותם חברתי ממשי ומרשים.

  48. ולבסוף, גל גבאי, אף איימה על מירי רגב, בכך שאמרה למירי אני לא אוותר לך, משמעות הדברים אני עוד אראה לך מה זה, עם הכח התקשורתי שיש לי!!
    אנחנו מטומטמים שנתנו כח לעיתונאים בכדי שיוכלו לאיים על פוליטיקאים, ולהפיל אותם, ולקבוע להם סדר יום, עיתונאים מושחתים, (לא כולם),

  49. חוצפה, המגישים והכתבים של התקשורת הישראלית עושים תחרות מי יותר שמאלן, מי יותר קיצוני, ומי יותר פוגע בימין,,,,המזל הגדול שבקושי מקשיבים להם ברדיו, ובכלל הגברת הזאת שניקראת גבאי מנסה להתברג באליטה השמאלנית , בהצלחה לך… תקפצו !!
    את התשובה ניתן בקלפי גברת תקשורת…

  50. ומה עם אפי טריגר קריין החצר של השמאל שבכל בוקר לועג ומזלזל בראש הממשלה נתניהו ומביא כל מיני פרשני חצר עם אותה דיעה שמאלנית ?

  51. גלץ היא החממה לגידול עיתונאים מוטים האחראים לפגיעה אנושה בדמוקרטיה הישראלית עד כדי סכנה לעצם קיומה.
    לסגור את גלץ׳ ויפה שעה אחת קודם.

  52. גל גבאי היא בושה וחרפה לענף העיתונות והתקשורת.. זבת חוטם ולא חכמה בלשון המעטה…

  53. הכתבה מתעלמת לחלוטין מה תכנים של השיחה וה ראיון

  54. מירי רגב היא צעקנית ריקנית ומלחכת פנכה עלובה של נתניהו ומשפחתו .

    1. אני מאוד מעריכה את גל גבאי כעתונאית ואישה, אבל הפעם *פישלת* גל…
      לא היית צריכה להתחיל את הראיון בשאלה כזו ששמת בה את דעתך…וביקרת את מירי רגב.

  55. מגישת תוכנית בתחנה שנקראת גלי צהל בושה וחרפה לא להשעות אלא לפטר ולגנות ולא לתת לה פתח בשום תחנה אחרת ובלי שום קשר לתפיסה הפוליטית

  56. גל גבאי עושה למירי רגב את מה שעשו לה כאשר הייתה בבית הספר
    בתוכנית של קובן רוני מספרת על העוולות שעברה בילדות לא ארחיב אבל לאחת כזאת שהיא לא בן אדם לא הייתי אומר שלום .

  57. לציבור אין אימון לא במערכת המשפט לא בפרקליטות לא במשטרת ישראל וכמובן לא לתיקשורת הכל שקוף הכל טינופת ושקרים ותפירות תיקים הגופים האלו הורסים יהרסו את המדינה
    צריך לקזז להם את הכנפיים הם חוצפנים וערמומיים רוצים להפיל את השילטון לא דרך הקלפי דרך תפירות תיקים

  58. כי שרת רקב,,גורמת לחימיצות בעם…והיא לא מקשיבה לעצמה!למה להקשיב לה?

  59. רגב הזאת ממש לא העיפרון הכי מחודד. התנגשות האינטליגנציה הנמוכה שלה עם זו הגבוהה גל גבאי פשוט מדהים!

  60. היא תמונת פרופיל לכל חברי הליכוד. מי שיש לו עדיין קצת כבוד אנושי שיברח מהתנועה הזו ויחבור לליברמן.

    1. השמאל נלחם על השלטון בדרך היחידה שהוא מכיר: השמצות ורצח אופי, הכפשות 24/7 של נתניהו ולעג לתומכיו. חוץ מזה – מה יש לשמאל להציע? האבטלה בשיא שלילי, היצוא שבר עוד שיא וגדל ב-10%, מנהיגי העולם נוהרים לישראל, התוצר הגולמי לנפש עבר את זה של צרפת ושל בריטניה, החוב הלאומי הוא כ-60% מהתל"ג (בזמן שצרפת, בריטניה, גרמניה, ספרד ואפילו ארה"ב עם חוב של מעל 100% מהתל"ג), יתרות המט"ח הן בשיא של כל הזמנים וההכנסות מתיירות הן מעל 5 מיליארד דולר בשנה. אז מי צריך את הלוזרים ואוכלי החינם למיניהם? כל דבר שהם נוגעים בו – נהרס ולוקח דורות כדי לשקם. אז פלא שכל הצלחה של נתניהו והצלחה של מדינת ישראל הופכת אצלם לקנאה ילדותית, השמצות ומלחמה פסיכולוגית בחסות תומכי הסכם אוסלו – טבח היהודים הגדול ביותר מאז השואה?

  61. גברת גבאי פשוט חצופה ובכיינית. באה לנאום ולא לראיין כאילו התחנה של אבא שלה.
    שר מהשמאל בחיים לא היה זוכה ליחס מבזה כזה

  62. באמת,,

    הרי כולנו יודעים שיש הטיה מכוונת שמאלה ע"י מראיינים ובכלל רוב התחנות,
    אז על מה יש להלין כשמלכתחילה יודעים שהם כאלה?!

  63. מבלי להכנס לראיון שערכה גל גבאי עם מירי רגב
    למען היושר והאמת כדאי לציין שיש בגלי צה״ל שורה של כתבים שמדבררים את מפלגת השלטון אחד לאחד ובראשם ברדוגו עירית לינור וקובי אריאלי כאילו הם מצוות התגובות של הליכוד.
    אז לכתוב ״איך אנחנו יכולים לבטוח בכתב כאשר ההטייה שלו ברורה״ היא קצת הרבה מגוחכת.

  64. הכל באשמת רגב, אישה שאינה יודעת נימוסים מה הם, מעוררת לא אחת את זעמם אל של מתים!!!!

  65. ההתנהלות של שרת האין תרבות לאורך כל השנים מחייבת את התקשורת להגיב כפי שנכתב הגיבה. הגיע הזמן שכלבי השמירה של הנאשם ירדו למדרון אחורי.

  66. סוף סוף גיליתי שהמראיינת המתלהמת שהלבינה את פניה של
    השרה מירי רגב בגל"צ – הייתה גל גבאי –
    ועכשיו אינני מתפלאה.
    גבאי הזכירה לי סיפור על יאסר ערפאת –
    שרצח 'פלשתיני' תמים רורכ-חאמיד שמו –
    כטקס כניסה למועדון המשודרגים….

    מעולם לא זלזתי בכישוריה של גל גבאי –
    נהפוך הוא –
    אבל הזלזול, ההתנשאות,ה"שופוני יאנס", הרוע
    והלהיטות-יתר שהפגינה נגד השרה רגב –
    כפי שלא הייתה מרהיבה עוז בנפשה להשתלח כך
    בשום מרואיינת שמאלנית או ערביה….

    לדעתי, גבאי נהגה כך רק בשל היותה של השרה רגב
    מהליכוד ומאותה העדה המרוקאית!

    על מנת להוכיח למועדון גל"צ
    עד כמה היא לא משוחדת ו"אובייקטיבית" ע'אלק!
    גילוי נאות:
    דווקא בשל היותי צברית ממוצא מרוקאי=הזדעזעתי שבעתיים!

    1. נאוה, בזכותך התחלתי לשים לב ש"כרטיס הכניסה" למועדון יקירי החונטה ניתן לבני עדות המזרח רק אם הם הומואים מוצהרים שעושים יחסי ציבור להומוסקסואליות (עזרא נאווי, אסי עזר, דנה אינטרניישנל, אביעד קיסוס, נדב אבוקסיס) או רק-לא-ביבי מוטרפים (רוני מאנה, ליליאן פרץ, מני נפתלי, גל גבאי).

  67. כן לצערי אחרי 70 שנה הליכוד הפך לאויב העם. טוב היה לא להקים מדינה מושחתת וגזענית

  68. גל גבאי שנולדה בבאר שבע עשתה הכל להראות כאחת שנולדה ברמת אביב

    ראיון גס חצוף ומתנשא של צביעות שמביעה דעה פוליטית בתחנה ציבורית ע"ח משלם המיסים.

    לא אוסיף רק אומר פשוט אני אישית בז לך

  69. תגובה טובה לשאלה חצופה ויהירה של המראיינת. שאלה שמוציאה את ההקשר של הדברים ומתמקדת הקורבן במקום בתוקפן.

  70. לצערנו כלי התיקשורת נמצא בידי השמאל מאז קום המדינה .

  71. אני מודה שלא האזנתי לגלי צהל כאשר מירי התראיינה. כן צפיתי בערוץ 13 כאשר נכנסה מירי לאולפן ושמעתי את מה שנאמר, דעתי,מירי רגב אינה טלית שכולה תכלת ! יש לה חוצפה והתבטאויות כלפי פוליטקאים שאינם מסכימים לדעתה! היא משמיצה ,מסכסכת וגם משקרת בפרטים. שלא תתפלא שלא מתייחסים אליה בכבוד, ידה בכל ויד כל בה! מה שעשה ליברמן באותה תוכנית מדוברת,לדעתי היה נכון!

  72. אה כן, מידה, המומחים לתקשורת אובייקטיבית.
    האזנתי לראיון. גל גבאי שאלה שאלה סוםר הגונה, ולמעשה נתנה למירי רגב סולם נפלא לרדת מהאמירה הגזענית והמיותרת שלה, שבינה ובין ימין אין כלום. בתגובה, מירי רגב, במקום להגיד תודה על ההזדמנות להשאיר את הטמטום שלה מאחור, התחילה לתקוף את התקשורת ואת גל גבאי. אן מישהו במידה חושב שזה עניין של ימין ושמאל, אני בוש להיות איש ימין. זה סתם ביביזם.

  73. גל גבאי תישארי גבאי ולא יעזור לך כלום את לעולם לא תתקבלי אצל האשכנזים…

    1. גל גבאי עוד עיתונאית שמאל קטנה שכמו עוד הרבה עיתונאי שמאל עלובים עובדים בגלי צהל קשה להם לקבל שרוב העם רוצה שביבי ימשיך לנהל את המדינה והגיע הזמן שיזרקו אותם לעבוד בערוץ אל גזירה

  74. סליחה , על סגנון הדיבור של השרה רגב לא כתבת כלום

  75. לסגור את גלי צהל?למה אנחנו צריכים עוד תחנה פוליטית יש לנו די והותר פעם ידעו?בגלי צהל את החיילים במה שקורה בצבא ושירים תתחילו לחסוך כסף בצבא

  76. רגב רקב. בושה של שרה. חידלון אישים, אם היא שרה בחירה בליכוד, אז מה זה אומר על הליכוד?

  77. מירי רגב לא עונה לעניין,לפעמים אני מתבייש לשמוע אותה,היא מביעה,מחבב אותה כן

  78. כל הכבוד למירי. בחורה אמיצה עומדת על עקרונותיה לא מתבלבלת ולא מתרגשת מאף מראיין. אומרת האמת בפנים. אם רוצים או לא.
    יישר כוח. את הפה שלנו. תני בראש.
    תבורכי.

  79. אינני תומך בדיעותיה של השרה מירי רגב. להיפך, אבל ההתנצחות איתה בעת ראיון, היא שגיאה גסה. שגיאה של המראיינת (במקרה זה) או של כל מראיין. התפקיד של אנשי התקשורת לשאול שאלות ולהציג מידע. הוויכוח איננו תחומו של מראיין מקצועי.

  80. בס"ד.
    סליחה על הבורות…. אבל מה זה גל"צ? זאת לא רשת צבאית? מדוע מפקד גלי צה"ל לא הדיח או השעה לאלתר את גל גבאי מהתחנה. בארץ אחרת היו מוציאים אותך לכיכר השוק ורוגמים אותל באבנים. אתם לא מזלזלים רק בשרי הימין, אלא בכל מי שהצביע בעדם. אני לא שמעתי את הרשת שלכם בעבר, ובטח לא אשמע אותה בעתיד. בושה וכלימה לגל"צ

  81. תגובה על התנהגותה של גל גבאי. כנראה תפסה תחת לאחר שראיינו אותה בכמה תוכניות , מרגישה עד כמה היא מוערכת. כדי למצוא חן בעיני חבריה למקצוע.קודם כל מה ים תרבות שיחה. שמראיינים בשביל מה כדי לקבל תגובה לשאלה שהיא שואלת. גבאי אם היא דיברה ולא נתנה לה להביע.בושה וחרםה. גל דעי לך חשבתי םעם אחרת עליך מסמן. היום ברבע שאת תדברי בכל תוכנית שאשמע אותך .פשוט אחפש תחנה אחרת רק לא לשמוע צעקות שלך.נתנו לך במה ואת מלכלכת באמת מקומך ברפש.
    .

  82. אני ממש לא מהעובדים של מירי רגב, רחוק מזה, אבל שמעתי את הראיון וחשבתי שגל גבאי נהגה בחוסר מקצועיות, ירדה לפסים אישיים ולא ענייניים…היא באה להטיף לרגב על כך שנהגה בחוסר ממלכתיות ובסופו של דבר נהגה כמוה.

    1. השמאל נלחם על השלטון בדרך היחידה שהוא מכיר: השמצות ורצח אופי, הכפשות 24/7 של נתניהו ולעג לתומכיו. חוץ מזה – מה יש לשמאל להציע? האבטלה בשיא שלילי, היצוא שבר עוד שיא וגדל ב-10%, מנהיגי העולם נוהרים לישראל, התוצר הגולמי לנפש עבר את זה של צרפת ושל בריטניה, החוב הלאומי הוא כ-60% מהתל"ג (בזמן שצרפת, בריטניה, גרמניה, ספרד ואפילו ארה"ב עם חוב של מעל 100% מהתל"ג), יתרות המט"ח הן בשיא של כל הזמנים וההכנסות מתיירות הן מעל 5 מיליארד דולר בשנה. אז מי צריך את הלוזרים ואוכלי החינם למיניהם? כל דבר שהם נוגעים בו – נהרס ולוקח דורות כדי לשקם. אז פלא שכל הצלחה של נתניהו והצלחה של מדינת ישראל הופכת אצלם לקנאה ילדותית, שיימינג מרושע ומלחמה פסיכולוגית?

  83. גל חושבת ששכחנו שהיא אמרה בשידור שיש"ע זו פלסטין? לא? אז מה היא מתנפחת כשיודעים מי היא ומה דעותיה הפוליטיות? היא עדיין מדמיינת שלא יודעים שהיא פעילה פוליטית במסווה של עיתונאית?

  84. גבאי נוקטת בגישה זו של ברוטליות, השתכנזות ואגרסיביות כמי שמחקה אחרים, כמי שרוצה לשמור על תפקידה במערכת ולא באמת מתוך מקצועיות, חוכמה או אמונה במה שהיא אומרת. טוב שלא רואים אותה בטלויזיה. היא תת רמה

  85. לא שמעתי את הראיון, אבל בהכירי את הנפשות הפועלות , אין צורך לרחם או לחוס על מירי רגב. היא מאד מניפולטיבית ומאד מאד קשה לצאת מהפה שלה כי כשהיא מתרסקת על מישהו/י זה כמו כריש צמא דם שמשסע בשיניו החדות את הטרף…לא יעזור לו כלום. היא מתנהגת כמו כריש אכזר גם אם לא צודקת בכלל בטיעוניה …זה מה שביבי צריך סביבו – דוברמנים שיודעים לנשוך באכזריות כל מי שלא מתאים או לא מסכים לאג'נדה שלהם…הזויים…ממתי שמאלני הפך להיות כינוי נרדף לבוגד שצריך להרוג…דיי, נמאסתם…ואני ימני בדיעותיי..אבל חבורת הדוברמנים סביב ביבי מביא לי הרגשת גועל ובלילה….

  86. ממש מזכיר לי את ההשתלחות של ארדואן בשימון פרס בכנס הבינלאומי.
    ארדואן זכה לשבחים באגף שלו ובנה קריירה שלמה גם על סמך התקרית הזו.