"בושה, אין גבול לצביעות": תגובות סוערות בימין להשעיית אראל סג"ל

החלטת 'כאן' על השעיה בשל הופעת סג"ל בסרטון עם רה"מ עוררה תגובות חריפות. ינון מגל: "שלטון טרור"; שר התקשורת אמסלם: "אדרוש הסברים מהתאגיד"

"מדהים אותי עד כמה הם שונאים". אראל סג"ל | צילום מסך

סערת אראל סג"ל הטריפה אמש (חמישי) את הרשתות החברתיות, ונראה כי היא מסרבת להירגע. המהומה פרצה לאחר סרטון אשר פורסם בשעות הצהריים בו צולמו אנשי התקשורת שמעון ריקלין, סג"ל וינון מגל מנגנים ושרים ביחד עם ראש הממשלה נתניהו את השיר 'שבחי ירושלים'. הסרטון עלה תחילה בחשבון הטוויטר של מגל, ובהמשך הופץ גם בחשבון הטוויטר של נתניהו. כשעתיים לאחר פרסום הסרטון הודיע תאגיד 'כאן' בו סג"ל מגיש תכנית יומית על השעייתו, בשל מה שהוגדר כ"עבירה על כללי האתיקה של התאגיד שאוסרים על השתתפות בתעמולת בחירות".

סג"ל עצמו טרם הגיב רשמית להשעייה, אך שני חבריו לסרטון הגיבו בחריפות ברשתות החברתיות. ינון מגל כתב: "שרנו שיר לשבת והם קופצים בהתניות פבלוביות. צאו ולמדו על עיתונאי השמאל שבקמפיין מתמשך למען השמאל", והוסיף תהה: "תגידו, אתם לא הצד שאמור לשמור על חופש הביטוי? אין גבול לצביעות ועוד מדברים על תועמלנים". בהמשך ענה  מגל לטענות נגדו וכתב כי "בשלטון הטרור אסור לשיר עם ביבי. חברים, רואים לכם ומרוב שזה מגוחך אנחנו נרים עוד כוסית לחיים".

שמעון ריקלין מתח ביקורת על החלטת מנכ"ל התאגיד להשעות את סג"ל וכתב: "עד כמה קובלנץ צבוע? גואטה מקדם את לפיד בפודקאסט שלו ? קובלנץ שותק. אראל שר שיר לשבת על ירושלים עם ראש הממשלה? קובלנץ מדליף שהוא משעה אותו". בהמשך כתב ריקלין: "ביום יום אומרים שאנחנו: מפלגים, מסיתים, פוגעים. אז הלכנו לשיר לכבוד שבת וירושלים והרשת גועשת ואראל הושעה כי שרנו עם ראש הממשלה שיר לשבת. אז יכול להיות שכל האשמות נגדנו על סגנון זה תירוץ. ובלב. באמת. חלק מהפיד פשוט משתגע משירה לשבת וירושלים. וזה מדהים אותי עד כמה הם שונאים".

עמית סגל, הכתב הפוליטי של חדשות 12, התייחס גם הוא לסערה וצייץ כי לדעתו השעיית אראל סג"ל היא טעות, מהותית וטקטית, של התאגיד". לדבריו, "אם הנימוק הוא ״תעמולת בחירות״ אני יכול לחשוב על עוד כמה שם שעושים אותה יום יום, לא בסרטון מוזיקלי בחשבון הטוויטר בפרטי, אלא בפרוזה מעל התדר הציבורי".

ד"ר גדי טאוב, המתארח באופן תדיר כמגיש בתוכניתו של סג"ל ברדיו 103FM הביע גם הוא את פליאתו מהאירוע וכתב: "השעו את אראל סג"ל מהתאגיד על שיר – על שיר! – עם נתניהו. כמובן שחמשת אלפים הדוברים של גנץ ימשיכו להעמיד פני "חדשות", כרגיל. עכשיו תעצמו עיניים ותדמיינו מה יקרה לעיתונאים ימנים כשהם יהיו בשלטון. הנה הכתובת בנאון מהבהב על הקיר".

עירית לינור הגיבה לסערה בפוסט ארוך בדף הפייסבוק שלה, בו כתבה בין השאר כי "אראל סג"ל, מגיש תכנית רדיו ב-103 FM, כותב טור בישראל היום, ובתור פרילנסר הוא גם מגיש תכנית אקטואליה ב"כאן 11". הוא תומך נלהב של נתניהו, בגלוי ובקולי קולות, והיה כזה הרבה לפני שהחליטו ב"כאן" להשתמש בשירותיו".

לדברי לינור, "כל מי ששמע אותו יודע בדיוק מה מצבו הפוליטי. אצל אראל הכול בחוץ. הוא לא מרמה אף אחד. מי ששכר אותו – ידע בדיוק את מי הוא שוכר. את כל הברוטו. בניגוד לסג"ל, יש את אלה שהם אף פעם ומשום זווית לא תעמולה. גאולה אבן, אשתו של גדעון סער, היא לא תעמולת בחירות, הח"כים של אתמול יגאל גואטה (שהשתתף לא מזמן בפודקאסט של יאיר לפיד) ושלי יחימוביץ, שמחר יהיו שדרנים ב"כאן" הם לא תעמולת בחירות, מוטי גילת הוא לא תעמולת בחירות, מגוון הדעות של תאגיד השידור הציבורי הוא לא תעמולת בחירות. הם פשוט התעמולה הנכונה, זאת שעטופה בצלופן של העמדת פנים, אובייקטיביות, נהלים. כל המנגנון שמגן על האנשים הנכונים מפני השעיה, ודואג שהאנשים הלא-נכונים יישארו בחוץ, או יחטפו מדי פעם מכה חינוכית על גב היד. אני מעדיפה את התעמולה שלי מהלב ובגלוי, בלי השקרים והעמדות הפנים מסביב. נראה לי יותר הגון".

גם בכירים במערכת הפוליטית מיהרו להגיב לסערה המתפתחת, ובראשם שר התקשורת דודי אמסלם אשר צייץ: "מעניין שכל ערוצי הטלוויזיה מנהלים ערב ערב קמפיין נגד נתניהו, אבל כשאראל סג"ל שר 'שבחי ירושלים' עם רה"מ – בתאגיד מחליטים להשעות אותו, כאילו השתתף באיזה קמפיין בחירות". לדברי השר אמסלם, מדבור ב" עזות מצח וצביעות לשמה, פשוט בושה וחרפה! אדרוש הסברים מראשי התאגיד, שמזמן הוכיחו שרק אג'נדה מסוימת מנחה אותם".

השר לביטחון פנים גלעד ארדן העיר בציניות: "נדהמתי לגלות דרך ״שבחי ירושלים״, שאראל וינון כנראה מעדיפים את ראש הממשלה על פני גנץ. הפתעה אדירה! עכשיו הצופים והמאזינים יוכלו לקחת זאת בחשבון בתכניות שאראל וינון מגישים וברצינות- מי פה נפל על הראש? חסרים מגישי שמאל שעמדותיהם ידועות? מה פתאום להשעות? כמה צביעות וסתימת פיות". שר הביטחון נפתל בנט הגיב לציוץ הלועג שהעלו בתאגיד לאחר ההודעה על ההשעיה וכתב: "רואה את הדבר המקומם הזה, ופשוט לא מאמין. תאגיד שידור ציבורי במימון של המיסים שלנו, משעה איש תקשורת ימני מעולה על כלום, ואז—מוסיף חטא על פשע—עוד לועג לו! מילא צבועים. תהיו לפחות בני אדם. לא ניתן להם לעצור אותנו".

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' צייץ: "שנים שחלקים גדולים מאוד בתקשורת הישראלית, גם ואולי בעיקר בזו הציבורית, בקמפיין מלא מלא נגד הימין ובעד השמאל, לא מחוץ לשעות העבודה בטוויטר הפרטי אלא מהמקפצה בעזרת המיקרופון הציבורי, ואז עיתונאי אחד בציוץ פרטי מנגן ושר עם ראש הממשלה והוא מושעה מתפקידו". לדברי השר, זו "צביעות מקוממת שאין גדולה ממנה". חשבון הטוויטר של מפלגת 'ימינה' פרסם ציוץ בו נכתב: "שנים שלהקה תקשורתית חד מימדית אומרת את אותם מסרים, מחבקת ומלטפת את מי שיקר לה ואת מי שחפצים ביקרו והכל גלוי וידוע. וכלום. לא השעיות, לא נזיפות ולא ביקורות. עיתונאי ימני שר ׳שבחי ירושלים׳ עם ראש הממשלה – מושעה מיידית מעבודתו. בושה".

לסיכום, גם ראש הממשלה נתניהו התייחס לדברים בכנס הליכוד שנערך מאוחר יותר באותו ערב באור יהודה. על פי דיווח של אלירן טל מערוץ 20, נתניהו אמר לקהל: " אראל סגל שניגן איתי את ״שבחי ירושלים״ הושעה מהתאגיד – איזו בושה. בתאגיד הם אף פעם לא אומרים שיש להם אהדה לשמאל. איזו בדיחה. בושה. אני יודע שאתם כמוני משבחים את ירושלים. צודק. על דברים חמורים מאילו לא הושעו מהתאגיד עיתונאים!".


מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

32 תגובות למאמר

  1. למה אין תיקשורת לאומית. עשרות שנים שולט הליכוד כמו מפאי כימעט. למה לא לחם להבאת מדייה מאוד לאומית עשירה אטראקטיבית מושכת. כל מושכות השילטון היו בידו. איך זה שיש עשרות ערוצי רדיו חרדים ראיתי באתרי רדיו ואין אפילו אחד לאומי. איך אתר כמו שלכם שיש בו מהלאומי נילחם על חייו.
    המילה לאומי הושמדה לגמרי אנחנו למעשה חיים את הגלות אותה מייצגים אהרון ברק והגמרא.
    זו הסיבה שאני לא פותחת טלוויזיה לא טורחת כימעט לשמוע רדיו. הנשמה שלי מלאה ועצובה. וכל כך רעבה למילה הזוהרת הזו לאומי. אני גאה בה גאה באדמתי ארץ ישראל עד בלי די. טרחתי בעצמי להבין אותה מהי מיהי למה שבנו אני מאמינה בה.
    עכשיו היום המילה לאומי קשורה במושג נבואה. אני גאה בשורשי המיזרחים בחכמי ערב גם חייתי שם. היה בהם כל מושכלות החיים. מודרנה והשכלה ועושר בינתי ניפלא משולב באמונה ותמימות ניפלאה תנכית קסומה ויושר ואמת.
    מאחר שאין היתחלתי במסע אישי שלי. אבחר מה שארצה לא רוצה הינדוס. יש לי נשמה ועוד איך.
    המאה 21 מלאה רמזים על אמונתי .האינטרנט ניפלא מדהים מעורר הישתאות ואוו ואוו ואוו. וכולו מרמז על האמונה שלי העברייה. הוליווד השמאלנית .של פעם- כי היום זה כבר שבר עצום. גם נוצריי חגורת התנך שהאמינו פעם באלוהים .והיום בוכים מייללים יודעים שארצם מדורדרת נורא וגם זה אצלהם בינה תנכית ניפלאה. כמה אני מנצלת אותם להבין את עצמי אמונתי. כי מבעבעים מתנות נבואה. השיר פרי ברד שלהם הוא ביכלל לא נוצרי, אלא כולו עיברי תנכי .מדבר על הנשמה שבי ועל הנבואה שזה חד הם.
    את העיבריות אנוכי מחפשת .שבה חסד העתיד לנו לעולם כולו. אבל זה קשור במילה לאומי והיא לא קיימת פה בארץ ישראל
    הליכוד אוכל מה שבישל עשרות שנים לא היתאמץ היזיע הישקיע. גם הגמרתיים סליחה אל תיכעסו נורא אנטי לאומיים. במיתנחלים היה פעם משהו מהלאומי אפילו אגב בקיבוצים. היום כולם אנטי לאומיים.
    אז עושים אישית לעצמך לנישמתך. הנשמה קורא, ובונים מכלום את מטריקס הנבואה ועולים בסולם. עוד שלב ועוד שלב. אני חושבת יש לי שלב אחד. אז השאיפה במאה 21 המאמינה זה להשיג את השגות משה ודבורה נוסעי הזמן הנביאים. הם בעיני האקסיומה המנהיגותית בת המאה 21 .איתם כל שרשרת הנביאים ונביאות. מהנביא הענק אברהם ואישתו הנביאה שרה ואחרי.
    בעלות אדמה זו , רוחה מסורותיה דרכיה כולם קשורים בעבותות למושג זה נבואה. בחיפוש אחרי הזמן האבוד התנכי .שהיטעים אדמה זו ציון- בטעמי גן עדן. אנחנו למעשה חיים במינהרה מינהרת זמן- היא ניקראת ציון- היא הוליוודית בטרוף. סופר הוליוודית. הוליווד צמחה מיפה. היא פיקציה שאי שם משחזרת את מכורתה האמיתית. המנהיג כמובן האל התנכי -הוא מלך הוליווד האמיתית. ככה אני רואה היום את הדברים. אני חיה באדמתו של מלך הוליווד אלוהי העולם. במרחבי הוליווד האמיתית. בספר הכי הוליוודי בעולם הניקרא הכי בעולם- התנך. זו חידה שצריכה להיפתר ממש צפנת פענח.
    אני מרגישה כמו החידונאי דן שכחתי שם מישפחה. להבין את התעלומה הענקית הזו שניקראת עולם ואדם ובמיוחד אותנו העם המיוחד. עולה על עוד תגלית ועוד אחת וזה כף. גיליתי שאני חיה במכונת זמן בחגורת תנך האמיתית ואני נוסעת בזמן. גיליתי שהתנך הוא כולו פנטזיה הוליוודית .וציון שזה אנחנו היא מינהרה שמחוברת לגן עדן. שהעננים בעתיד יהיו באדמה כמו מישחק כמו כדור למשל. שהשיבה שיבתנו קשורה לגן עדן אולי ליפתור סיפור זה. אילו היתה השראה בארץ. הרבה הרבה קשור למושג הזה מדייה. היא יכלה לעזור בטונות אם היתה קיימת. למעשה אין הבדל בין ימין שמאל זה הרי הכל כהונה לסוגיה. שאימצה את העולם שלמרבה הצער מדורדר נוראות. ואין לה מה לימכור ככה היא חושבת. עצוב לי על צעירנו המתוקים אני אוהבת אותם מיכל. ילדים מופלאים חכמים .

    1. הבעיה היא שהליכוד לא קרוב לכח שהיה למפא״י. הליכוד אמנם שלט בכנסת ובממשלה בעשור האחרון(ובעז״ה עוד ימשיך)-אבל רחוק מלהחזיק בהשפעה במערכת המשפט, התקשורת, האקדמיה, הבטחון או הפקידות במשרדי הממשלה השונים.
      כך שכל מדיניות שלו מטורפדת לפחות חלקית.
      גם לא מזיק שהימין המתון-חילוני מקפיד להכניס ח״כים בליכוד ומפלגהאחת לפחות משמאלו שיכבלו לנתניהו את הידיים ויקשו עליו לשנות את חוקי המשחק המוטים שבן-גוריון ואהרן ברק קבעו.

  2. מה שהיה הוא שיהיה. התקשורת עומדת לצד השמאל הקיצוני, ותעשה הכל כדי ל"ישר" את כולם לצד שלה או שמה תמצא עצמך בחוץ! לאחר הואניברסיטאות שהלכן שמאלה אוניברסיטת בר אילן הפנימה את המסר והלכה יותר שמאלה מאוניברסיטת חיפה \באר שבע ותל אביב היא הפכה ליהיות תומכת BDS וכל מרצה הסוטה מהדרך החדשה ניזרק לכלבים תוך סתימת פיות !! וזה הקורה כעת בתקשורת החל מערוץ 12 וכלה בערוץ 11 .אם זוהי הדרך , בואו נסגור את המדינה המקוללת הלזו והיום וניתן את המפתחות לעזמי בשארה ולחבריו.מי צריך בחירות ?

  3. דוגמא קטנה ליאת רגב משדרת ברדיו. היא למשל מראיינת אנשים שהם כביכול מומחים על כמה רע להכיל את הריבונות על שטחי הבקעה יהודה ושומרון. כל זאת מדוע? כי מלך ירדן – ירדן אותה מדינה שישראל בכלל מחזיקה אותה קיימת, לא יסכים! הוא לא יסכים שישראל תחזיק בשטח שהוא בלב ארצה חלק ממנה. זאת כי רק לו מותר לכבוש את השטח כפי שירדן עשתה במלחמת הקוממיות ב 1948 כאשר ניסתה לכבוש ולהחריב את כל ישראל שזה עתה קמה על שחיתת תושביה. לכן כספיח לשטח ממלכתו קרא "הגדה המערבית". ירדן ניסתה שנית להחריב ולרצוח את כול הישראלים ב 1967 אך שוב לא הצליחה ובקום זאת יהודה ושומרון בידנו. שטחים אלו אינם בידי הממלכה המלאכותית שקמה מתוך פיצול בערב הסעודית על שטחים שהובטחו לנו בהסכם סן רמו. כיון שזה מעצבן את ירדן שיהיו לנו שטחי בטחון מינימלים אסור לנו לעשות זאת, לפי המומחה של ליאת רגב. גישה זאת מתאימה לגישתו של גנץ אותה הוא מנסה עד כמה שניתן לא להבליט.

  4. כל מה שחושף את פרצופו הצבוע המתחסד והאלים של השמאל – מבורך.

  5. היות ובסרטון אין שום הבעת תמיכה אני מבין שלדעת קובלנץ עצם הנוכחות באותו חדר עם פוליטיקאי היא תמיכה בקמפיין.
    זה אומר ש״כאן״ לא יראיינו פוליטיקאים בתקופת בחירות!
    הבנתי נכון?

    1. המטרה של השמאל היא לערער את מבנה החברה כדי להרוס אותה ולייצר אנשים חלשים, מפוחדים ובודדים – עבדים מתוכנתים שקל לשלוט בהם. לכן השמאל מנסה להרוס את האמונה בדת, את מבנה המשפחה ואת הלכידות הקהילתית (שהיא בדרך כלל אתנית, עדתית או לאומית). הוא עושה את זה על ידי שטיפת מוח, הנדסת תודעה וטרור נפשי, ולכן כל כך חשוב לו לשלוט בכל מקורות התקשורת והמידע. השמאל לא רק שולט בתקשורת, באקדמיה, בבתי המשפט, בפרקליטות, במשטרה ובצבא, אלא גם מתחזק מאות ארגוני "זכויות אדם" כדי להחריב אותנו מבפנים.
      במסגרת הרעיון של הנדסה חברתית שמובילה דת השמאל העולמי מותר לשקר כי מה שחשוב זה הנרטיב שבאמצעותו ניתן לשטוף את המוח לאידיוטים השימושיים, להרדים את העצלנים ולדכא כל ניצן של התנגדות ומחשבה חופשית אצל האחרים. מי שבכל זאת מעז להתנגד לצריבת התודעה של השמאל עובר שיימינג ואם הוא ממשיך ב"חתרנותו" – תופרים לו תיק פלילי כדי להרחיק אותו לצמיתות מהזירה הציבורית. איש שמאל שמתנהל באותה התנהלות ממש – תמיד יימצא ההבדל הקטן שיפטור אותו מכל חקירה.
      ובבדיוק כך – מי ששר בליווי גיטרה עם ראש ממשלה ששמו בנימין נתניהו תמיד יימצא ההבדל הקטן בינו לבין מי ששר עם ראש ממשלה אחר, שיהפוך את הראשון ל"עבריין תעמולת בחירות" ואת השני ל"סחבק סבבה".

  6. אם ממשלה היתה נחושה, רשות השידור היתה נסגרת והאגרה לרכב היתה עולה פחות 250 שקל. מוטי גיל היה מקבל קיצבה מביטוח לאומי. כי מדינת ישראל לא משליכה איש לעת זיקנה.

    1. תן לנו מתכון מה היה על נתניהו לעשות לסגירת רשות השידור. הוא הרי ניסה לסגור את ערוץ 10 בגלל חובות הערוץ ומיד ארנון מילצ'ן (החבר של כנופיית רק-לא-ביבי) החליט לחסל אותו, כי הוא מסוכן מדי. אילו היה מנסה לסגור את רשות השידור היו העיתונאים שם משדרים ללא הפסקה קריאה למרד ולמלחמת אזרחים ובית המשפט העליון היה מאשר להם לחמש את הגייסות שלהם בנשק נגד "סתימת הפיות מצד ראש הממשלה".

      https://www.news1.co.il/Archive/002-D-136668-00.html

  7. לסגור את התאגיד האנטישמי ששודד 700,000,000 ש׳ח בשנה מהקופה הציבורית!!!
    למי שעדיין לא מבין….מדינת ישראל = לא מדינה דמוקרטית = מדינה בולשביקית!!!
    הדרך היחיד להפיל את הדיקטטורה הבולשביקית = התקוממות עממית ומהפכה אזרחית…
    (אלימה אם צריך..למה? כי אין דיקקטורה בהיסטוריה שתוותר על כוח שלה ביפה)!!!

  8. את התאגיד ההזוי הזה היו צריכים לסגור זה מכבר.אני מקוה כי הממשלה הבאה תעשה זאת

  9. אז הפוליטיקאים מימין, שאישרו את ערוץ הלכלוך הזה של התאגיד שבעל מגוון דעות מכחול לבן ושמאלה, שאישרו את העורך ואת המנכ"ל של התפלץ הזה ששולח זרועות יחד עם שאר התקשורת הממוסדת, שאפשרו לתאגיד להתנהל כך על חשבון כספי הציבור…
    עכשיו הם מתפלאים שהתאגיד וחבריו נוהגים כפי שאפשרו להם? מישהו פספס את הסיבוב שעשו על אזרחי ישראל בהקמת התאגיד=רשות השידור=בדיוק אותה הברנז'ה?

    כמו שנתניהו בוכה עכשיו על היועמ"ש ועל אלישיב ועל בג"ץ וכל שאר אלו שהוא מינה או הגן עליהם בגופו והתגלו כאנשים משכמם ומטה. אז כשזה מגיע אליו הוא מתפלא?

    שיתחיל למנות אנשים שבאמת ממלאים את המדיניות של הימין. שיתן לשרים למנות מינויים ראויים ושיהפכו את כל המערכות האלו על פיהן.

  10. כל יפי הנפש וחופש הביטוי והשירה נאלמים? אנשים נאלחים!!! כך זה כשכל שונאי הימין, שונאי הקמעות, שונאי העדרים ותרבות הדרבוקות, שולטים ביד רמה בתקשורת וללא ביקורת.

  11. כל יפי הנפש וחופש הביטוי והשירה נאלמים? אנשים נאלחים!!! כך זה כשכל שונאי הימין, שונאי הקמעות, שונאי העדרים ותרבות הדרבוקות, שולטים ביד רמה בתקשורת וללא ביקורת.

  12. נא לבוא בטענות אך ורק נגד הממשלה.

    אי אפשר גם לבכות וגם לשלוט.

    המאבק היחיד כנגד בולשביזם ואטטיזם זה שוק חופשי וקפיטליזם.

    אם הימין רוצה לשלוט הוא חייב להפוך את המדינה להרבה יותר חופשית. אם הימין לא יעשה זאת בית המשפט, התקשורת, והאקדמיה יזכירו לו מאיפה משתין הדג

    1. מי שיכול לתפור תיקים ולגרור אנשים בלילה ממיטתם הוא זה ששולט בפועל… גם באיראן וירדן יש פרלמנט וממשלה נבחרת

  13. חדלי אישים ופחדנים. לא , לא בכאן. בימין. שולטים במדינה 40 שנה אבל רק כאילו. כלומניקים מיסכנים ועלובים , לא מגיע לכם לנצח בבחירות כי אתם לא יודעים לשלוט. תמצאו אולי כמה מותיקי מפא"י ההיסטורית וקחו אצלהם קורסים. בא לי להקיא ממכם.

    1. מכירים את אלה שמשחקים אותה ימניים כדי להתגולל על הנהגת הימין ולהשניא אותה על תומכיה הגיב:

      עד המהפך ב-1977 הרגישו בשמאל שהשלטון בידיהם לנצח. עם עליית הליכוד לשלטון ב-1977 הבינו שם שהרעיון הדמוקרטי מאיים עליהם ולכן בנו לעצמם – בעזרת מימון של אויבי ישראל – שלוש רשויות שליטה שאינן נבחרות אלא רומסות את הדמוקרטיה:
      הרשות המחוקקת – "אנשי הרוח", הקובעים נורמות חברתיות ומדיניות וקובעים מה ראוי ומה לא;
      הרשות השופטת – התקשורת, החורצת גורלות ופוסקת מי מהאזרחים אשם ומי זכאי;
      הרשות המבצעת – מערכת המשפט ובעיקר בג"ץ, הקובעת בפועל מה ייעשה במדינה ורומסת את עמדת הכנסת והממשלה, בגיבוי אנשי הרוח והתקשורת המאתרגים אותה.
      את שלוש הרשויות האוליגרכיות הללו מכנים בשמאל "דמוקרטיה".
      בשנים האחרונות החתרנות של השמאל ניזונה מקרנות של אויבי ישראל בחו"ל כמו קרן פורד, קרן וקסנר והקרנות של סורוס ושל האיחוד האירופי. מנהיגי ימין שלא פועלים לפי ההנחיות של שלוש רשויות השמאל האנטי-דמוקרטיות – השמאל דואג להכניס אותם לכלא (בגין עבירות קלות), ואם הם צדיקים – השמאל דואג לעשות להם רצח אופי כדי להפיל אותם או לגרום מראש לאי היבחרותם, כמו התיק שתפר היועץ המשפטי בן-יאיר לשר המשפטים יעקב נאמן כדי לסכל את מינויו לשר המשפטים והתיקים שתפרו לרפאל איתן, אביגדור קהלני, גל הירש ויואב גלנט.
      לעומתם, אנשי השמאל המעטים שטופלו על ידי מערכת החוק היו מושחתים גמורים וידועים, ורוב העבריינים אנשי השמאל זכו להגנת התמנון עוקף הדמוקרטיה, ביניהם: משה דיין (גניבת עתיקות), שמעון פרס (תרומות אסורות), ברק (מימון עמותות), יאיר לפיד (שוחד לנוני מוזס וקידום החוק של מוזס לסגירת "ישראל היום" תמורת סיקור אוהד למפלגתו של לפיד), איתן כבל וציפי לבני (קידום החוק של נוני מוזס לסגירת "ישראל היום" תמורת סיקור אוהד).
      מעטים מאוד הם אנשי הימין שכוחם הנפשי מאפשר להם לעמוד מול מעשי החתרנות של שלוש הרשויות העריצות והבלתי נבחרות שהקים השמאל. בנימין נתניהו הוא הבולט שבהם. לכן השמאל מתגייס עכשיו בכל כוחו כדי לשכנע את תומכיו שהוא לא עשה מספיק בשביל הימין. מה זה בשביל השמאל לארגן קמפיין שקרי ומתועב כזה אחרי עשרות שנים של ייזום ופמפום עלילות דם נגד המחנה הלאומי, במימון אויבי ישראל מעבר לים?

      https://www.facebook.com/565977266896952/photos/a.567015126793166/1031958060298868/?type=3&theater

    2. איזה 40 שנה?
      מאז המהפך של 77 עברנו גם את ממשלי פרס, רבין, ברק ואולמרט.
      במצטבר מאז קום המדינה הימין מחזיק בשלטון במדינה פחות מ25 שנה(וגם זה לאבחצי מרשויות השלטון ומוקדי הכח)-ברור שהוא עוד לא הספיק להשפיע באותה כמות כמו השמאל.

  14. דעו לכם שביבי אשם לפחות כמו המתנגדים לו. לאחר שנות שלטון מרובות: מדוע מתקצבים את התאגיד ומאפשרים שכר עתק למגישים שם? אין מה לעשות מול תקשורת פרטית מגוייסת אבל מה הבעיה לחתוך 50% מתקציב כאן ולהעביר מיידית לסל התרופות. מדוע לא חוקקו את פסקת ההתגברות מזמן? מדוע נתנו לפארסת מינוי השופטים להתארך עד היום? מדוע לא הקשיבו לרחשי לב הציבור באשר לתקציבי העתק לחרדים? מדוע לא נוהגים בצדק הגינות ויושרה? השמאל הם חבורת עלובים בזויה שטחו עיניה מראות את המציאות. ביבי הוא ראש ממשלה שאמנם טפל ביחסי החוץ היטב אבל בכל הנוגע לישראל שלנו זו שאזרחיה צריכים לחיות את היומיום ,כאן יש כשל מתמשך שאין מחילה לקיימותו

  15. לדעתי דווקא התאגיד צודק.
    אסור שעיתונאי יופיע בסרטון תעמולת בחירות מרצונו, גם אם זה "רק" שיר לשבת.

    מה שהיה צריך לעשות זה פשוט לסגור את ערוץ 1, לחסוך לציבור מיליארד שקל בשנה ולא להקים את "כאן". וכן, היינו חוסכים גם כמה משרות לשמאלנים על חשבון הציבור…

  16. אראל סגל עיתונאי חשוב.
    קצת מלפסס.
    אבל רוב הזמן מעניין ולא רק כי הו תומך ביבי.
    אז כל דרך לא תמנע מאיתנו לומר אם יש תקדורת הביאו לנו אותה רק עם אראל סג"ל. וכן גם ינון מגל האגדה

  17. רגע רגע רגע טרנטינו אנחנו לא בטוחים שהיינו מקבלים את אמנון אברמוביץ שר "הללויה" עם עמיר פרץ ולא בטוח שהיינו מקבלים את דנה וייס שרה את "אני פרחה" עם בני גנץ כמו שלא בטוח שהיינו מקבלים את הילה קורח שרה את "שבט אחים ואחיות" עם איימן עודה אבל היי למה שלא נתנהג גם בצביעות שאנחנו טוענים שיש רק בצד השני? הבה ננהג בצביעות בוטה כמו שמתאים גם לנו! למה רק "הם"? הבה נקדם את הצביעות והנה בדיוק כמוהם כי בלאו הכי אנחנו לא מצליחים לייצר שום הבדל אמיתי ביננו לבינם, אלה שם ב"שמאל הרקוב האנטי ציוני" כי בסופו של דבר מה ההבדל ביננו? הם רוצים לתת את א"י השלמה לערבים וגם אנחנו רוצים לתת את א"י השלמה לערבים או שנהיה אפרטהיידיסטים. אז אם אנחנו כל כך דומים להם למה לא לעשות את הצעד הקטנטן הנוסף ולהודות בפה מלא שגם אנחנו צבועי בביקורת שלנו על המבקרים את מעורבותם בתשדירי בחירות של מגל וריקלין וסג"ל שלנו

    1. גלידת פיסטוק לנתניהו – זה כן. 50 מיליון לגנץ – זה לא.
      שרה מטורללת – זה כן. גנץ מטורלל – זה לא!
      נתניהו בוגד – זה כן. רבין בוגד – זה לא!!
      אושוויץ בקמפיין של מרצ – זה כן. בית קברות בקמפיין הליכוד – זה לא!!
      נשים מצוירות על קיר בתל אביב – שוביניזם טהור! נשים אמיתיות בדרום תל אביב – הנה ציפור!
      גנץ מואשם בתקיפה מינית – חיבוק. ינון מגל זורק הערה על ציצי – מחוק.
      לפיד נפגש עם נוני – היומן הושחת. ביבי מקליט את נוני – נתראה במשפט.
      "איזה ילד קקות" – כי דנה וייס שנונה! "ילד הקקות" רק נושם – הוא מוריד את הרמה!
      חמגשית עם פרגית – 90 חקירות. המיליונים של ברק – סתם חפירות.

      ואני מוסיף:

      https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/54/ART2/340/085.html

  18. מה אתם רציניים, ברור שזה קמפיין פוליטי. מה הם במקרה שרו וביבי נכנס לחדר והתחיל לשיר איתם? לא. הם תכננו את זה מראש וברור שכדי להביא קולות לביבי. אף עיתונאי משמאל לא עשה את זה אף פעם, תמיכה מילולית היא אמירת דעה, לשבת בסרטון מתוכנן עם פוליטיקאי זה קמפיין.