הזמנה מיוחדת לקוראי ‘מידה’: ד”ר רן ברץ בהרצאה על הימין והתקשורת בישראל

מייסד אתר ‘מידה’ חושף את מה שמתרחש באמת מאחורי הקלעים של התקשורת הישראלית

הזמנה מיוחדת לקוראי מידה


גם אתם מרגישים שהתקשורת בישראל פשוט לא מייצגת יותר את הצד שלכם
? נמאס לכם להתעצבן מול המסך?

בואו לשמוע את מייסד אתר 'מידה' ד"ר רן ברץ חושף את מה שמתרחש באמת מאחורי הקלעים של התקשורת הישראלית: הקשרים בין כתבים לפוליטיקאים, מי באמת משפיע על מה שאתם קוראים בעיתון ואיך אפשר להגיע לתקשורת מאוזנת ואמיתית יותר.

יום ב', 24.2, בשעה 19:30

פורום קהלת, רחוב עם ועולמו 8 ירושלים

הכניסה חופשית, מספר המקומות מוגבל. מהרו לאשר הגעתכם בטלפון 053-2241654

לפרטים נוספים הכנסו לפייסבוק של 'מידה'

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

3 תגובות למאמר

  1. באמת כל הכבוד לרן ברץ מה שהוא עבר הו הו
    השאלה למה אין מדיה לאומית חזקה משפיעה לוחמנית. אני הייתי אומרת נוסח התנך. הכי ימינה בעולם. כמו שעשו המהפכנים השמאלנים התיקשורתיים הכי שמאלה -כמו חיים יבין כרמית גיא וכל המדיה של אז. שתפסו הכי שמאל לוחמנים עוקצנים עם רוח שליחות אדירה. שהפכו והמליכו בכוורת ישראל את מלכם המשיח אהרון ברק בצלצולים ותרועות. איפה מדיה כזו שתמליך במקומו וגם במקום הכהונה ורוחה הגמרתית תלמודית -את הנבואה המהפכנית שלנו. תחליף לנבואה.
    ראשית אני אשתדל ליתרום מחר לכם. נורא חשוב שתהיה מדיה שיהיה בה מהלאומי. וגם בעתיד. אנא עיזרו מי שיכול.
    אז שראיתי את הדוברים הלוחמניות פרובוקטיביות , שהישליטו עלינו מה שהיום כולל אגב הגמרא. מי אם לא הם שהיפילו את המיזרחים לגמרא וארי זה יצרו את המיתנחלים החרדלים. בסיוע גורמים מהצד הזה. וככה קיבלנו מה שהיום גלותיות ואנטי לאומיות- הרי לכם אהרון ברק והגמרא.
    עכשיו מדיה לאומית כמו שהם עשו. הלאומיים יעשו מדיה חזקה ומימסד משכיל רב השפעה. מדיה שתעשה מה שעשו דבורים לא שקטות אלה אז בתנכיות ניפלאה. תיתפוס הכי ימינה מהפכני. ותהיה תנכית חתרנית לוחמנית פרובקטיבית .פיראטית דבורתית עוקצנית כמו הנבואה הזהותית שלנו. היא באמת אנחנו. המדיה היא השולטת כבר שיבעים שנה. בכוחה לעקור הרים וסלעים. בכוחה לחולל רעידות אדמה ניפלאות הכי ניפלאות בעולם. תשיב אותנו הבייתה לגן עדן של עולם הנבואה.
    בשביל זה צריך תנועה אידיאליסטית שרק זה יהיה מעניין אותה. מדיה מדיה מדיה תילחם להחזיר את כבודנו האבוד שהלך לאיבוד.
    למען העם למען הדור הצעיר הניפלא. למען אלוהי צבאות ישראל התנכי עיברי. שמחכה לילדיו וגם לרפא את העולם החולה כל כך.
    אני רק מיתעוררת פותחת את המחשב והולכת למה שלאומי והכי לאומי. הבעייה שאין כימעט. כה צר לי על עמי. אני גאה בעבר הזוהר שלנו. ועוד יותר בעתיד הניפלא התנכי עיברי. קדם- לו ידעו לו הבינו איזה כוח ניפלא יש במילה זו.
    אלוהי קדם תנך קידמי אדמת קדם. ותשוב לימי נעוריה הלא היא הנבואה. כולה שירה. ברייה ניפלאה המילה הזו. מחולות קדם של נבואה. הלאה וקדימה אל גן עדן הפנוי. השיבה לעתיד. הכי הוליוודית בעולם. אל מלך הוליווד האמיתי המקורי אלוהי התנך. ואדמתו הכי הוליוודית בעולם. וסיפרו ההוליוודי האמיתי. והעתיד ההוליוודי הכי מנחם מיכולם. במיוחד היום שאתה מרגיש כלום אפס אין אישור יותר. הנשמה כה עלובה מחפשת אישור שדרוג. כן אין יותר ברית .ניגמרה היסתיימה. גם זו שבינינו לבין אלוהים וגם זו של הקשת בענן.
    חייבים להעלות עוד ועוד מדייה לאומית .גם להקים מיכללה מסורתית מודרנית כמו אדמה זו שלנו ברוח התנך והנבואה. מיכללה לאומנות ולתרבות תנכית עיברייה חדשנית. לעשות מה שעשו נוצריי חגורת התנך הניפלאים שעלו על האמת הענקית הזו שהתנך הוא למעשה ספר נבואה. והעלו את זה על כתב ודף .הקימו מכונה תנכית עיברייה שם. הבינו שפה ציון היא מינהרת זמן . הקימו כמוה והחלו לשוט בה מבעבעים מהנבואה. אקספרימנט מדהים ניפלא שלמעשה הוא שלנו בילעדית. אז נתנו לנו מתנה למזכרת ולעולם. כי היישום זה למעשה פה .הכי אני שבעולם הכי זהותי שיבתי .מול מכונה של היום להציב מכונה תנכית עיברייה זו. שתחזיר אותנו לעתיד לגן עדן. בחזרה לעתיד- לספר ההוליוודי. התנכי סירטי הוליוודי שבעולם. נחזיר את הזמן האבוד שחי בין דפי הנצח התנכיים בו ראו מלאכים שליחים ואף אלוהים. דיברו איתו וחיו בו ןאיתו. כה זוהרת התמונה כה יפה קסומה סירטית כה הוליוודית. מסעות בנצח של גן עדן. רק לדמיין יותר מיכל איך זה יהיה. לחלום ובהכי הוליווד שבעולם.

    1. למה אין? כי את שופכת מילים, ולא שופכת כסף (על מיזם כזה).

      כפי שאמר איזה ישראלי מצוי: מילים כמו חול, ואין מה לאכול.

  2. רציתי להגיב למי שהגיב לי
    אני כן תורמת. תרמתי עכשיו למידה . ומיתכוונת לתרום גם בעתיד. אבל מי שצריך היה לעשות את העבודה זה הליכוד כי הוא זה ששולט. כמו מפאי כימעט עשרות שנים. אז איפה התמורה בתיקשורת לאומית חזקה? כאילו עוד כמה זמן נחכה. זה לא רק השקעה במדיה אלא בעוד דברים נוספים מסייעים. כתבתי .חיזוק המסורת המיזרחית לאומית בהקמת אוניברסיטה מסורתית מודרנית שתשקם את דרכם של אלה שבאו לארץ והביאו הכי ניפלא ומיינסטרימי. שילוב בין הכל .אז כולם הלכו לצבא כולם עבדו והאמינו הכי ניפלא בעולם. כל שנות הליכוד מי שהיתנפח זו דרכו של אהרון ברק והגמרא וכמה דימיון ביניהם. גלותיות עצומה נשיאת עינים החוצה אנטי לאומיות. ככה חרץ את דינה של המילה הניפלאה לאומי שנעלמה לגמרי. מחובת הליכוד להוכיח עצמו להיתאמץ להילחם. הוא עושה הכי קל. ראה מי הכי חזק ומסר הכל להם. ומי הכי חזק. אהרון ברק והגמרתיים ששולטים מיזה שיבעים שנה. היה לשעה קלה מהשינוי במהפכת 77 ואם הליכוד היה מתמיד היו באים עוד כמה כאלה. שהיו משנים את כל מאזן הכוחות ומחזירים את אושיות השילטון להמון העצום המיינסטרימי הלאומי .
    איך זה שיש עשרות אתרי רדיו חרדים ואין כימעט לאומיים. למה ערוץ שבע נעלם לפחות היה בו קצת מהלאומי הכוונה לרדיו. וכמובן השמאל ששולט על רוב המדייה. ומה איתנו הלאומיים שהולכים לצבא עובדים ומאמינים. כמה חסר הלאום כמה נעדר. אני עיברייה בארץ עיברייה לא רוצה לא את הגמרא ולא את אהרון ברק אני רוצה אידיאל והם היתמסדו בטרוף.שידרגו עצמם בילעדית ובלי עוררין. לא להאמין תחת הליכוד הימין. שבת שלום.
    רציתי להוסיף לקוראים אל תיתעצלו הגיבו. כנסו והגיבו עוד ועוד. בימינו העם ההמון יותר מיכל קורא תגובות . זה האשו הכי מעניין. תמיד אני מחפשת תגובות כל כך נהנית מהם. וכמובן תירמו למידה.