פרשת מנדלבליט מסתבכת: בכירים בפרקליטות פעלו בניגוד עניינים חמור

משרד המשפטים מאשר כי בפרקליטות קבעו את גורל הממונה עליהם סמוך לראשית כהונת מנדלבליט כיועמ"ש, אך מעולם לא פרסמו החלטה רשמית בעניין

מה קורה מאחורי הקלעים? היועמ"ש מנדלבליט ושי ניצן | צילום מסך, creativesignature

גורמים בכירים במערכת המשפט קיבלו החלטה לא רשמית לקבוע את עילת סגירת התיק של היועמ"ש מנדלבליט סמוך לראשית כהונתו, החלטה שמעולם לא פורסמה לציבור ולא נמסרו לגביה נימוקים. כך עולה מתגובת משרד המשפטים כפי שנמסרה ל'מידה', במענה לשאלות הנוגעות ל'פרשת הרפז'. התגובה המלאה תובא בסוף הכתבה.

על פי משרד המשפטים, הגורמים הבכירים שעסקו בנושא "סברו כי העילה המתאימה לסגירת התיק בנסיבות שנוצרו היא חוסר אשמה", אך החלטה רשמית ומוסמכת כדין בעניין לא התקבלה מעולם, משום שלטענת המשרד "נוכח תפקידו של מנדלבליט כיועמ"ש המכהן הוחלט שאין מקום לתת החלטה פורמלית בדבר על ידי כל גורם הכפוף לו".

בדיווח של יואב יצחק באתר News1 במוצאי השבת האחרונה נטען כי גורמים בצמרת הפרקליטות "פעלו למרק את חטאיו של מנדלבליט" על מנת ליצור מצג כאילו תיקו בפרשת הרפז נסגר מחוסר אשמה. על פי טענת יצחק, אותם גורמים כולל פרקליט המדינה לשעבר שי ניצן, "קנו מעמד מיוחד אצל היועמ"ש", עובדה שאפשרה להם "לתמרנו בתיקים שונים ולזכות ממנו לשיתוף פעולה ולהגנה".

למעשה, בתגובתו ל'מידה' משרד המשפטים מאשר כעת את עיקרי הדברים: בכירים בפרקליטות החליטו, בנסיבות לא ברורות, שמנדלבליט שהפך להיות להיות הממונה עליהם אינו אשם, אך מעולם לא פרסמו החלטה רשמית בעניין. קשה להגזים בחומרת הדברים. ראשית מודה הפרקליטות כי הפרקליטים הכפופים למנדלבליט קיבלו את ההחלטה בעניינו כאשר היו כפופים לו. מדובר בניגוד עניינים חמור ביותר שאמור לחייב אותם לפסילה מיידית.

אותו ניגוד עניינים תקף גם מצידו של מנדלבליט. על פי הודאת משרד משפטים, בכירים הכפופים ליועמ"ש הם אלו שהחליטו על עילת סגירת התיק נגדו בלא אשמה, בהחלטה שהתקבלה במחשכים. מנדלבליט נהפך בכך לכאורה לבעל חובם המובהק, וכל החלטה שלו בתקופת כהונתו, במיוחד בעניינם של מקבלי ההחלטה, צבועה בצבעים עזים של ניגוד עניינים זה.

ההחלטה הנסתרת לטובת היועמ"ש שימשה גם להגנתו של מנדלבליט במקרים אחרים, כמו בעתירה שהגיש ברוך קרא מחדשות 13 בבקשה לחשוף את תמלילי פרשת הרפז. בפסק הדין שניתן לפני כחודשיים קבע השופט סולברג כי תיק החקירה נגד מנדלבליט "נסגר מחוסר אשמה", ודחה את העתירה. כעת מודים במשרד המשפטים שהתיק מעולם לא נסגר רשמית בעילה זו, והמשמעות היא שבית המשפט העליון העניק למנדלבליט חסינות על בסיס מצג שווא.

ממצאים אלה עשויים להטיל אור חדש גם על הליך בחירת פרקליט המדינה, בו היועמ"ש מנדלבליט, למרות חוסר סמכות חוקית, מנסה בכל כוחו למנוע את מועמדי השר אוחנה מלהתמנות. יש לבדוק האם מועמדי מנדלבליט הם אלו שעמדו בסוד סגירת התיק התמוהה והלא רשמית שלו.

ייתכן גם שזו סיבת הסכסוך הנוכחי בפרקליטות. האם ממלא מקום פרקליט המדינה בודק גם את אותה סגירת תיק עלומה? אלדד הבהיר שביקש "לבחון את החומר הקיים מהעבר בנושא זה בלשכת פרקליט המדינה", וכי "מהחומר עלתה לכאורה תמונה מדאיגה בכל הנוגע לטיפול בעניינו של מנדלבליט". אמש הודיע אלדד כי פנה למבקר המדינה על מנת לבדוק "היבטים הנוגעים לטיפול בעניינו של מנדלבליט".

אמש העברנו למשרד המשפטים את רשימת השאלות הבאה:

א. מתי נערכו הדיונים בשאלת סגירת התיק של היועץ המשפטי אביחי מנדלבליט?

ב. מי הם הגורמים הבכירים שעסקו בנושא, וסברו פה אחד שהעילה המתאימה היא חוסר אשמה?

ג. האם ישנו תיעוד של הישיבה וההחלטה בדבר סגירה מחוסר אשמה?

ד. האם ישנו תיעוד של הישיבה וההחלטה שלא לפרסם את המסקנה באופן פורמלי?

ה. במידה וקיים תיעוד הישיבות שבנידון, נבקש להמציאו לידינו.

ו. האם היועמ"ש מנדלבליט היה מודע לדיונים הללו ולתוצאותיהם, בין אם בזמן אמת ובין אם בדיעבד, בין אם באופן פורמלי ובין אם לא-פורמלי?

ז. ציינתם שהיו בין הדנים גורמים הכפופים ליועמ"ש. האם העובדה שהדנים בתיק כפופים ליועמ"ש לא נחשבת כניגוד עניינים אפשרי?

ח. האם ישנם מקרים נוספים בהם כפופים קיבלו החלטה משפטית מהותית המשפיעה ישירות על הממונה הישיר שלהם?

ט. האם תוכלו לציין מקרים נוספים שבהם מטעמי כפיפות ארגונית נמנע פרסום פורמלי של החלטה מהותית מעין זו? 

בתגובה שהתקבלה הבוקר מסרו במשרד המשפטים: "אין לנו מה להוסיף על תשובתנו". מערכת 'מידה' רואה את העניין בחומרה ושוקלת לפנות לבית המשפט שיחייב את משרד המשפטים לפעול בשקיפות. לא יתכן שבמדינת ישראל סוגרים תיקים בלי לתת דין וחשבון, בוודאי כשמדובר בפרשה בעלת חשיבות ציבורית אדירה.

החשדות והכתם

לאחר שמנדלבליט נחקר על חלקו ב'פרשת הרפז' בחשד למרמה והפרת אמונים ושיבוש הליכי משפט, ולאחר שהמשטרה המליצה להעמידו לדין בספטמבר 2014, החליט לבסוף היועמ"ש הקודם יהודה וינשטיין בשיתוף שי ניצן לסגור את התיק נגדו, אך לא קבע באיזו עילה.

במכתב ששלח וינשטיין לראש הממשלה נתניהו ב-20 במאי 2015 הסביר שלדעתו אין מקום להעמיד את מנדלבליט לדין, בין השאר בשל "קשיים ראייתיים", אך לא הבהיר את עילת סגירת התיק. וינשטיין אף מפרט את הסתירות בגרסאות שמסר מנדלבליט ומבקש מנתניהו לשקול את מידת "התאמתו הערכית" לתפקיד מזכיר הממשלה בו כיהן אז.

יהודה וינשטיין | ויקיפדיה

עילת הסגירה הייתה אז בעלת חשיבות רבה, מכיוון שהיו לה השלכות משמעותיות הן על המשך כהונת מנדלבליט כמזכיר הממשלה, והן על עתידו המקצועי וכוונתו להתמודד על תפקיד היועמ"ש בראשית 2016. עילה של חוסר אשמה הייתה מקלה על המשך דרכו לתפקיד היועמ"ש, בעוד שעילות אחרות כ"חוסר ראיות" היו ממשיכות להטיל עליו צל חשדות.

מנדלבליט עצמו ידע זאת היטב. הוא עתר לבג"ץ בעניין כבר באפריל 2015 עוד בטרם סגירת התיק, ודרש כי ייערך לו שימוע בטרם תוחלט העילה לסגירת התיק אך העתירה נדחתה בידי בית המשפט. בינואר 2016 החליטה הממשלה לקבל את המלצת ועדת האיתור לתפקיד היועמ"ש ולמנות לתפקיד את אביחי מנדלבליט שהיה המועמד היחיד. עתירות שהגישו התנועה לאיכות השלטון ותנועת אומ"ץ בטענה כי דבק במנדלבליט "כתם פלילי" בפרשת הרפז ואינו כשיר לתפקיד היועמ"ש נדחו על ידי בג"ץ.

כעת מתברר כאמור כי לאחר אותו פסק הדין שניתן ב-3 בינואר 2016 (בג"צ 43/16), החליטו אותם "גורמים בכירים" בפרקליטות, באופן לא פורמלי, כי "העילה המתאימה" לסגירת התיק של מי שהפך למנהל שלהם היא "חוסר אשמה".

תגובת משרד המשפטים כפי שנמסרה ביום א', 26.4.20:

"כפי שהובהר מספר פעמים בעבר, תיק החקירה בעניינו של מנדלבליט נסגר ע"י היועמ"ש הקודם, עו"ד יהודה וינשטיין, בשיתוף פרקליט המדינה, שי ניצן. פסק הדין שניתן בעתירות נגד מינויו לתפקיד היועץ המשפטי לממשלה (בג"צ 43/16), בו נקבע פה-אחד בהרכב של חמישה שופטים כי לא נפל רבב במעשיו, הבהיר כי אין כל אשמה במעשים לגביהם נחקר מנדלבליט.

לאחר ובעקבות פסק דינו של בג"ץ בעניין מינויו של ד"ר מנדלבליט לתפקיד היועץ המשפטי לממשלה, כלל הגורמים הבכירים שעסקו בנושא סברו כי העילה המתאימה לסגירת התיק בנסיבות שנוצרו היא חוסר אשמה. נוכח תפקידו של ד"ר מנדלבליט כיועמ"ש המכהן, הוחלט שאין מקום לתת החלטה פורמלית בדבר ע"י כל גורם הכפוף לו".


מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

222 תגובות למאמר

    1. יד-רוחצת-יד
      שמור-לי-ואשמור-לך
      —-ואח'כ גליקמן מלבין ומבקשים את אמון-הציבור 🦂

    2. הגשת כתב האישום נגד אשת ראש ממשלתנו על זוטי זוטות שגם הם לא היו ולא נבראו היה מעשה שחיתות לכשעצמו מן החמורים שידעה ארצנו, מעשה שחיתות, נבלה רשע וזדון. מי שנתן יד לכתב האישום בפרקליטות יחד עם מנדלבליט הוא מושחת שבמושחתים חסר מצפון

    3. שקר גמור ! היועמ”ש שקדם למנדבליט סגר את התיק לא מחוסר אשמה אלא מאשמה בפלילים קטנה, אלא שהאשמה הייתה זניחה בזמן קצר ולא נגרם נזק ולכן נסגר התיק מאשמה זוטרית, ולא מחוסר אשמה, עיין בועז גולן ויורם שפטל שמצוטטים את היועמ"ש הקודם, בסגירת התיק של מנדבליט

  1. אני באמת לא מבין? היועץ המשפטי הקודם , ויינשטין מת ? לא קיים ? אי אפשר לראיין אותו ולשמוע את מוצא פיו ? הלא הוא היה מעורב בכל השלבים , היכן הוא ? מדוע לא פותח את הפה ומספר מה היה שם ,האם גגם אותו החזיקו בביצים ?

    1. ליוסי. איפה אתה ממקם בסולם שלך את אהוד ברק?

    2. וויינשטיין ביכלל הקים את הצעקה מנדלבליט לא מתאים כי לא ישר.

    3. פרשת הרפז (אשכנזי), חמורה והינה לא פחות ממרידת הדרג הצבאי בממשלת ישראל וכנסת ישראל.
      מנדלבליט, חולדת אשפתות היווה שליח עבירה כדי לשבש ראיות ולהגן על אדונו אשכנזי.
      אין הכיפה הסרוגה מבטיחה יושרה ונאמנות למדינת ישראל.
      המשך פועלו של מנדלבליט לא פחות חמור בחבירתו לדורשי ליטרת הבשר מנתניהו ואישתו(הלא יציבה),
      והסכמתו להאשים את נתניהו בהאשמות מומצאות תולדת הבניית מציאות בהשקעהעצומה של שונאיו.
      ניצן היה אדונו של מנדלבליט במערכת המשפטית וברשותו חמרים מפלילים על מנדלבליט החולדה המעוותת.

    4. אז איך אפשרו לו להתמנות ליועץ ? ולמה הוא עדיין בממשלה ?

  2. ביבי עשה בזמנו קומבינה כדי למנות את מנדלבליט הפצ"ר למזכיר הממשלה
    ןעכשיו…. אותו ביבי משתמש בקומבינה לרעת מנדלבליט כדי להראות שהוא לא כשיר להגיש כתבי אישום נגד אותו ביבי
    מבריק? לא!!!! שיטות עולם תחתון

    1. ראש ממשלה לא ממנה יועמש
      יש ועדת איתור ושרת משפטים

    2. לשיטתך, ביבי יכל לסגור לעצמו את התיקים התפורים.

    3. אליהו שיתות עולם תחתון של הפרקליטות שהם קליקה שאחד שומר על השני מנדלבליט היה שפוט שלהם כי סגרו לו את התיק הפלילי בפרשת הרפז פוחדים לפרסם את הקלטות ובג"צ המושחת הוציא צו איסור פרסום לא יעזור להם במוקדם או מאוחר הכול יפורסם

    4. דיייי כבר עם השקר המעושה הזה אלף פעם חוזרים על השקר שרה"מ נתניהו ממנה יועמ"ש רק בשל השנאה לביבי תהיו הוגנים אוויר ואולי אל היה ממנה את היועמש או פרקליט המדינה

    5. כמה טיפשות יש בדברך הנלוזים עם חוסר הבנה מוחלטת בפרשה הזאת.אז ליפני שאתה כותב דבר מה תילמד את הנושא ורק לאחר מיכן תיכתוב.
      למה מבקש מנדלבליט ואשכנזי סעד מבית המשפט העליון כבר תקופה הרוכה צו איסור פרסום.הרי הם אלו שאומרים לציבור אור השמש מחטה.

    6. אם כך, גם סטס מיסז'ניקוב אינו אשם במעשיו, כיוון שנתניהו מינה אותו לשר. בוודאי 🙂

      וברצינות, קדחת "כל דבר בגלל נתניהו" שלך, אינה ניתנת לריפוי, מכיוון שקיומה תלוי אך ורק בחוסר יכולת לחשוב עצמאית, ללא אישור משוקן. לפיכך, הסתגר בביתך מכיוון שאם תחליט לחצות כביש סואן כאשר מופע הרמזור להולכי רגל הוא אדום, אתה עוד עלול להיהרג, בגלל נתניהו כמובן 🙂

  3. בקיצור הבנתם שי ניצן ידאג שהתיק של מנדלבליט יסגר מיחוסר אשמה ובתמורה מנלבליט ישתף פעולה עם שי ניצן בפרשת נתניהו. יחסים של תן וקח ובשפה אחרת שוחד. אבל גרוע מיכך הוא שי ניצן גם דאג לצו איסור פירסום!!!! למה ? מה הבעיה אם אן אשמה אז מימה אתה שי ניצן דואג. תן לציבור לישמוע את הקלטות ושיראה ושישמע במו אוזניו את מה ששי ניצן טוען חוסר אשמה אם יחסף הציבור לקלטות של מנדלבליט תיהיה רעידת אדמה מנדלבליט פשוט פשע ביצע פשע וסגרו לו את התיק בתמורה לתפירת תיק לנתניהו. אן חזק מהאמת ובקרוב יחשף הכל

    1. אביחי מנדלבליט
      רות דוד
      שי ניצן
      בכירי הפרקליטות
      הכל רקוב ומושחת
      אין דין ואין דיין

    2. מנדלבליט מושחת ומאותרג יש לו קופת שרצים אחרי גבו ימים גרועים לעם ישראל חזרנו לתקופות קשות בהן קבלו שוחד ושופטים עדו משפט עוול ובגלל זה גלינו מארצנו וסבלנו רבות . עם ישראל בית מישפט למה יד עיוות דין מנדלבליט וחבריו מושחטים .להחליף את מנדלבליט ומיד לחקור אותו בלא רחמים.ולהעיפו

    3. שקר גמור ! היועמ”ש שקדם למנדבליט סגר את התיק לא מחוסר אשמה אלא מאשמה בפלילים קטנה, אלא שהאשמה הייתה זניחה בזמן קצר ולא נגרם נזק ולכן נסגר התיק מאשמה זוטרית, ולא מחוסר אשמה, עיין בועז גולן ויורם שפטל שמצוטטים את היועמ"ש הקודם, בסגירת התיק של מנדבליט

    4. צודק במאה אחוז כי אם לא היה כלום הראשון שהיה לו אינטרס לחסוף את הקלטות זה מנדלבליט. היה מבקש להסיר את צו איסור הפרסום ומראה לציבור כמה הוא נקי,אך כאן כבר עשר שנים הוא ואשכנזי והפרקליטות מבקשים לא להסיר את צו הפרסום.זה אומר דרשני נאה מבקש נאה מקיים.

    1. מה שלא הצליחו(כחול לבן..רק לא ביבי…ללא מצע עירכי אמיתי שמסוגל להיות יריב אמיתי לביבי…) בשלוש בחירות למרות ה"תפירת תיקים לביבי(ע.י שי ניצן)ושטיפות המוח לבוחרים( זה לא הועיל אלא נהפוך הוא כוחם של הליכוד רק עלה..כי הציבור מריח את הסירחון של הפרקליטות שי ניצן שסייע בסגירת התיק של מנדבליט…כדי שאח.כ הוא יהיה מושלט ע.י שי ניצן…)כעת מנסה הפרקליטות (ובעזרת הבגץ שהפך להיות גם הרשות המחוקקת…עיין הפרשייה לא מיזמן של יו"ר יולי אדלשטיין…)
      לעדות הפיכה שילטונית נגד רצון הבוחרים…
      צריך ליזכור שכחול לבן שיקר לציבור ;אמר שבחיים הוא ילך עחם עים הרשימה המשותפת…
      כך שאחוז גדול מאד מהבוחרים הם לא שלו אלא הם דל הליכוד…והליכוד יכל להגיע גם ל70 מנדטים..
      לכן הבחירות הבאות כחול לבן ודומיהם יירגו בכ10 מנדטים…

  4. מה שאפשר לומר על מנדלבליט בשעה זו הוא: "כורה בור-בו יפול"…זהבה

  5. של מערכת המשפט הגיעה לסיומה. עכשיו יתחיל קרב הסכינים .בדרך אהרן ברק חשב לעצמו הכל יכולהפרח האחרון ברשימה זו אסתר חיות שהדגשתי שהיא בסופו של דבר תשב בנווה תירצה.

  6. מדוע לא נותנים או מאשרים לאזרחיי המדינה לישמוע את תוכן הקלטות ..???
    מדוע מנדלבליט ביקש מייד צוו איסור פירסום בעיניין הקלטות????
    ממה יש לו לפחד עם הוא כל כך בטוח שהכל אצלו תקין…..
    מנדבליט עבריין צווארון לבן בדרגה הכי גבוהה בממלכת העבריינים…….

  7. מתוך הקלטת של אשכנזי/מנדלבליט:"הסירחון עולה לשמיים",
    אכן כן.

  8. ישאל השואל…האם לאור כל הפרשה…האמורה בכתבה…היה היועץ המשפטי…במצב של נסחט…וסחוט על ידי שי ניצן…בכל הקשור לכתבי האשום…נגד ראש הממשלה ביבי…!?

  9. שאלה נוספת: אם היותו של מנדלבליט יועמ״ש מכהן מפריעה לקבלת החלטה פורמלית הנחוצה לטיפול במקרה של חשש לניגוד אינטרסים וחשד לשחיתות, מדוע הוא לא הושעה עד לסוף הבירור וההחלטה?

    1. זאת בדיוק צריכה להיות השאלה במיוחד לאור הדרישה שלהם מנתניהו לפרוש. המערכת הזאת פועלת בעולם כללים מקביל והמאמינים שלהם בשמאל חושבים שהם מוגנים ממנה. אמרתי פעם לידיד שהגן עליהם בדבקות שהכל מבחינתו טוב, יפה ומושלם עד שיום בהיר אחד האינטרסים של הבן שלו עלולים להתנגש עם האינטרסים של אחד הבנים שלהם וזה יכול לקרות לכל אחד! זה יכול להיות תאונה (כבר קרה), או מישרה (כנראה קרה), וויכוח על פטנט, עדות לפשע, הכל אפשרי. היום הם פוגעים בגלוי רק באנשי ימין ובאנשים עניים ללא שום כח ומאיימים על על מי שמנסה לבקר אותם, ברגע שהכוח המוחלט שלהם יתבסס, הם לא יהססו לסלק מהדרך כל אחד שיעמוד בדרכם או בדרכו של מי שהם רוצים להיטיב איתו. זה יחמיר כשאת המישרות יאיישו אנשים לא ראויים, כפי שקורה כנראה כבר היום, והמקורות הזהירו אותנו מ"עבד כי ימלוך" כנראה מהטעמים הללו. העולם המערבי סילק את הרודנים, ועבר לשיטות ממשל דמוקרטיות ולהפרדת רשויות כדי להגן על האנשים מהתופעות הללו. מי אמר שההיסטוריה לא חוזרת על עצמה…

  10. יש הרבה כשלים במערכת מדינה כמו המדינה שלנו אסור לשתוק יש להרים מסך גם כשמדובר היועץ המשפטי לממשלה
    אשר רואה עצמו מלך העולם
    ועל ראש הממשלה שלנו הטענות לגביו מיזעריות וחסרות משקל
    לפי עניות דעתי הלא קובעת יש לזמן את שרת המשפטים שאת רוב הכשלים נבעו בגללה ובמשמרת שלה
    אם מנהלת מעון הייתה טועה גורמת לנזקים או אפילו לא במישרין הייתה נענשת ונחקרת ובאה על עונשה אי ידיעת הנעשה במשמרת אינה פותרת אותה על אחת כמה וכמה
    שפעולותיה של שרת המשפטים ידועות לכל וכל מחדליה
    כמו מיגדל "שמור לי ואשמור לך "
    יש לחקור את כל המערכת כלל את היועץ המשפטי ואת כל הנוגעים בדבר כלל שקד נווה והיועץ המשפטי

    1. תמר
      ראש ממשלה לא יכול להמשיך לכהן תחת חשד לפלילים
      הוא לא קיבל בזוקה במתנה
      מדובר בסכומים במיליונים

    2. המורה להסטוריה: אתה בטח יודע איך אפשר לשנות עובדות, גם בהסטוריה. תאור מצב מזוית הראיה שלך לא תמיד מתאים לזוית ראיה של אחר. כדי לכתוב "מדובר במיליונים", אתה חייב לתת עובדות המגובות במסמכים. נתניהו לא לקח אגורה ולא יצר מצב שמישהו אחר יקבל אגורה, כמובן לא מיליונים. הכל היה מתועד. החלטות הפרטת שוק התקשורת, על ידי ועדות מומחים. אין שום הוכחה שאלוביץ או בזק קבלו מיליונים או תמורה כל שהיא. אם זה היה פשוט כל כך לא היו צריכים 333 !!! עדים למשפט. שוחד לא היה ! הפרת אמונים לא היתה ! ומדובר בכתב אישום אחד (הזוי) עם 3 סעיפים.
      המנטרה של דף המסרים של הרלב"ים (רק לא ביבי) "רק לא ביבי" ו"ביבי אשם עד שיוכח אחרת",
      "נאשם ב 3 כתבי אישום" . איך אמר גבלס: אם תחזור על שקר הרבה פעמים, יהפוך לאמת.
      רלבי"ם חמוצים – נמאסתם

  11. ראשית מתבקשת כאן מיד ועדת חקירה לבדוק את התנהלות הפרקליטות כי על פניו ניראה שהפרקליטות שבתוך הפרקליטות תופסת את מנדפליץ בביצים ! יש כאן מצב חמור של התנהגות עבריינית של שי ניצן מומי למברגר וליאת בן ארי ! הם רמזו לו שישתף איתם פעולה בתיקים התפורים לנתניהו והם יתנו לו הנחה בעברות הפליליות שלו ! אין דיל יותר מושחת מזה !!!

  12. חלק גדול מהפרקליטות והיוע"ש מושחתים וכול יום רואים ושומעים מה קורה האים זאת מערכת המשפט שאנו רוצים במדינה דמוקרטית,שמעלימה דברים מהציבור ומהממונים עכשיו אפשר להבין למה היוע"ש היה שפוט שלהם ושיתף איתם פעולה בכל מיני תיקים כישי ניצן פשוט לחץ אותו ולא הייתה ברירה,ויכול להיות שגם תיקי נתניהו נגועים

  13. לאלה יקרא שופטים?
    לפני מי וממי נבקש סעד משפטי אם אלה
    "חבר הנוכלים" הםהיושבים על כס השיפוט?
    לאן נלך?

  14. האם יש עוד מדינה דמוקרטית בעולם בה בית המשפט העליון מקבע צו איסור פרסום המתייחס למעשיו של יועץ משפטי לממשלה?

    1. שמואל בית משפט העליון והפרקליטות זה מפלגה שבראשה עומד אהרון ברק. המפלגה הזו שמה לה למטרה לשלוט במדינה מעל הממשלה ומעל הכנסת

    2. יש איראן שם המסגד קובע למחוקקים מה לחוקק
      העיתולות של בגץ אותו דבר

  15. כיצד יכול דן אלדד לפצח את הפרשיה בדקות ספורות: 1. הזמן את רפ"ק דובי שרצר למשרדך. 2. בקש משרצר לספר לך מה הוא אמר לאחר שיצא מחדר החקירות ולאחר שאביחי מנדנבליט מסר לו תחת אזהרה גירסה שלישית להשתלשלות האירועים. 3.שאל את שרצר: האם נאמרו על ידו הדברים הבאים: "זה אלוף זה? זה עלוב!" (על אמירה זו ננזף שרצר). 4. בקש את הסברו של שרצר, למה אמר וכיצד ידע שמנדנבליט שיקר. תוך שעה הסיפור גמור! לסיכום מה קרה למנדנבליט? זה ששיקר בחקירתו, זה אשר שיבש חקירת פרשיות אשכנזי, זה אשר מסר מידע לבלתי מורשים, זה אשר השתיל מקורבת לתוך גורמי החקירה? הוא קודם! קודם לתפקיד מזכיר הממשלה ובהמשך לתפקיד יועמ"ש, למה קודם? ככול הנראה מאחר והיה ידוע כי איתו אפשר לגנוב סוסים, ואם לא, ככול שיפריע, יש לנו אחיזה במקום רגיש בגופו. ואולי זה ההסבר מדוע אביחי מנדנבליט חתם ביום 1 מרץ 2016 על חוות דעת משפטית אשר גנזה את החקירות נגד פרקליטת המחוז המושחתת רות בלום דוד.

  16. בימים האחרונים נוצר רושם שמנדלבליט מנסה לנפנף את דן אלדד משום שהוא מינוי פוליטי של אמיר אוחנה , ככל שעובר הזמן מתחילים לראות תמונה אמיתית בנוגע למנדלבליט בהקשר לפרשת ארפז איך שי ניצן וחלק מפרקליטות המדינה מנסים לטשטש את הסירחון שיצר מנדלבליט וסגרו הכל בחוסר אשמה ומצד שני לנווט אותו כאשר הוא יודע שהם מחזיקים קלטות וחומר נגדו כך שבכל רגע נתון הם יכולים לעשות בו שימוש לכן כשהוא כבול ומפוחד הוא מנסה לרצות אותם בכך שהוא הולך על הראש של נתניהו .

    1. אתה תוע מאוד זה מבניר למה נתניהו לא יושב בכלא הם מחזרים מנדנבליתבביצים ברגה שנוא רוצה לעבות משהוא נגד נתניהו

  17. הרבה מילים.

    זה צריך להיות יותר כמו אלגוריתם, כן? כן, לא? לא
    ולא כמו עכשיו שאחד סגר ואחד פסק ובין לבין – נשאר רווח..

  18. בחוק, בגידה היא אי נאמנות פלילית, בדרך כלל למדינה. זהו פשע המכסה כמה מהמעשים הקיצוניים יותר נגד האומה או הריבון של האדם. זה כולל בדרך כלל דברים כמו השתתפות במלחמה נגד מדינת מולדתו, ניסיון להפיל את ממשלתה, ריגול אחר הצבא שלה, הדיפלומטים שלה, או שירותי החשאיות שלה למען עוינות זרה ועזה, או ניסיון להרוג את ראש המדינה. אדם המבצע בגידה ידוע בחוק כבוגד.

    המניעים לבגידה מגוונים: החל מהזדהות אידאולוגית עם השקפת עולמו של האויב (הערבי), דרך בצע כסף (הקרן לישראל חדשה) וכלה ברגשות נקם (רק לא ביבי) על עוול אמיתי או מדומה וכן בתסביכי נפש(שמאלנים = חולי נפש).

    התקוממות עממית ומהפכה אזרחית יהודית נגד האויב הפנימי של עם ישראל = הדיקטטורה הבולשביקית האנטישמית השמאלנית שחיסל את הדמוקרטיה….בדרך!

  19. ברור לכל מדוע שי ניצן לא הועמד לדין באשמת הדחת עדים . למשל דוקטור מאיה פורמן שניצן דרש ממנה להתאים את גרסתה לגרסתו . נכון לפרקליטה לשעבר רות דוד. נכון לדריסת הנער גל בק מכאן אפשר להבין את התנהלותו של מנדבליט המושחת שגם נמנע מלהעמיד את ניצן למשפט וגם בנוגע למומי למברגר המשנהלפרקליט שהיה שותף לניצן לסגירת תיק מנדבליט ועכשיו ברור לכל מדוע התעקש מנדבליט למינוי למברגר לפרקליט ראשי . הכל שמועלי ואשמור עליך . השחיתות זועקת לשמיים !

  20. אם השופט סולברג קבע "מחוסר אשמה", הרי או שרימו אותו או שהוא הוטעה. מכל מקום גם אם טעה, היה על "בכירי הפרקליטות", אותם צדיקים ישרי דרך, להעמיד את השופט על טעותו.
    בכל מקרה יש לפסול למפרע הן את היועץ והן את חבר מרעיו

    1. שקר גמור ! היועמ”ש שקדם למנדבליט אמר שהתיק נסגר לא מחוסר אשמה אלא מאשמה בפלילים קטנה, אלא שהאשמה הייתה זניחה בזמן קצר ולא נגרם נזק ולכן נסגר התיק מאשמה זוטרית, ולא מחוסר אשמה, עיין בועז גולן ויורם שפטל שמצוטטים את היועמ”ש הקודם, בסגירת התיק של מנדבליט

    2. דן אלדד ישר מידי, הרוצים את למברגר יודעים כי מדובר בצלמו של הנוכל שי ניצן. אותו רוצים שופט עליון. פחחחחחח…

  21. קודם כל , לפני שמנדלבליט אשם או לא , הוא אהבל. מה חשבת לעצמך? שתתפור תיקים לנתניהו והוא ישב בשקט? עכשיו תאכל את מה שניסית לבשל.אדם עם חמאה על הראש לא יוצא לשמש. היהירות שיבשה את שיקול הדעת.

    1. צריך לחזור שוב ושוב ולהבהיר : נתניהו אינו קובע מי יהיה היועץ המשפטי לממשלה !!!
      נכון שבאופן רשמי ("על הנייר"), הממשלה ממנה את היועץ, אבל בפועל הממשלה והעומד בראשה הם חותמת גומי.
      מאז שנת 1997 הממשלה איבדה את הזכות למנות יועץ משפטי (פרשת בראון-חברון). יש "ועדת איתור" שבה יש רוב לאנשי משרד המשפטים. הם מביאים שמות לממשלה והממשלה אמורה לבחור שם אחד.
      בפועל כבר לא מביאים "שמות" אלא שם אחד בלבד – בבחינת "זה מה יש".
      וזה בדיוק מה שקרה בתהליך הבחירה של מנדלבליט. ועדת איתור בראשות נשיא בית המשפט העליון אשר גרוניס הביאה בפני הממשלה שם אחד ויחיד – אביחי מנדלבליט.
      אז תפסיקו לחזור על המנטרה "נתניהו בחר". כי נתניהו לא בחר. נתניהו קיבל תבשיל מוכן ונאלץ לאכול אותו.

  22. אוחנה היקר תצא כמו שור ותדעה את היועץ נמאס . חבל על הזמן. יישרכח תחזקנה ידייך תשעה את המושחת מנדלבליט לאלתר.

  23. נו ומנדבליט הזה היה חייב לתפור תיקים לנתניהו כי שי ניצן וליאת בן ארי רצו מבהדחתו ומיכוון שמנדלבליט חייב להם הוא נכנע להם והגיש כתבי אישום הזויים ובדויים וממש מגוחכים
    מנדבליט תחשוף מייד את הקלטות שנראה מה מסתתרר שם אל תתחבא מאחורי החלטות בגץ שמגוננות עליך העיקר שתפיל את נתניהו וזה מה שעשית בלי למצמץ העיקר להציל את עורך בושה וחרפה ביזיון

  24. אנא מכם אל תשכחו שביבי מינה אותו להיות יועמ"ש והוא ידע את כל הסרחון הזה, אז עכשיו דרך אוחנה הוא שם את אלדד כדי שיוציא את הכל, איזה מאפיה יש פה במדינה שלנו וחבל. הדג מסריח מהראש והמבין יבין.

    1. האמנם?
      משנת 1996 הסמכות לבחור ולמנות יועמ"ש נלקח מידי הממשלה והועבר לידי וועדת איתור מקצועית. היא שממליצה ברוב קולות על המועמד לתפקיד יועמ"ש ולא ראש ממשלה כזה או אחר.
      במקרה של מנדלבליט הוא היה המועמד היחיד (שצבר את מרב הקולות של חברי הוועדה) שהוצע ע"י וועדת האיתור לשרת המשפטים איילת שקד.
      היא הביעה מורת רוח על כך שיש מועמד/מומלץ אחד בלבד. ועם זאת ניאותה לקבל את המועמד המומלץ היחיד הזה והביאה את מועמדותו לאישור הממשלה.
      אישור הממשלה הוא עניין פרוצדורלי בלבד כלומר הממשלה היא חותמת גומי באשר למינוי היועמ"ש. היא גם לא יכולה לפטר אותו.

  25. העולם העוין לישראל לא צריך לעבוד קשה כדי להרוס את מדינת היהודים, היהודונים שלנו עושים את העבודה בשבילם.

    1. מה זאתומרת אנחנו השולטים ואנחנו השופטים נעשה מה בא לנו בראש וכולכם האזרחים עד ראש הממשלה תישפטו אצלנו . אנחנו חסינים .למדנו משפטים ואותנו אף אחד לא ישפוט אנחנו נגן אחד על השני וכולנו נביא את החברים שלנו לחגיגה הגדולה ואתם תשלמו

  26. פשוט צריך לפתוח את הקלטות ולשמוע מה יש בהם. רק זה יכול לנקות את מנדלבליט.

  27. פשוט צריך לפתוח את הקלטות ולשמוע מה יש בהם. רק זה יכול לנקות את מנדלבליט. שרה , ביבי לא ממנה יועץ משפטי יש ועדת איתור והוא היה מעומד יחיד.

    1. רק אור השמש יאיר,יבהיר ויטהר…..
      המחשכים לעולם יסתירו….ויחשידו.

    2. רק אור השמש יאירו,יבהירו ויטהרו…..
      המחשך, לעולם יסתיר ויחשיד.
      מה לא ברור?

  28. עולה חשש שהטיפול התמוה ברות דוד קשור במידע שהיה עלול להתגלות על ידה בפרשה זו

  29. מעניין איפה כל השמאלנים "רודפי הצדק" שלחצו ועשו לו את המוות כל שבת בכיכר גורן השמיצו וגידפו אותו, חיללו את מצבת אביו הכל ללחוץ על תפירת תיקים לנתניהו.
    פתאום אחרי שסיפק להם את הסחורה שרצו וקיבלו את מבוקשם הוא הפך ליקיר המערכת, יקיר השמאל, ויקיר התקשורת וכשמתבררר שהדג מסריח מהראש ומדובר במרמה הפרת אמונים ושיבוש הליכי משפט
    וקם צדיק אחד בסדום שאומר המלך הוא עירום, כל "הצדיקים" שונאי השחיתויות קופצים על רגליהם האחוריות ויוצאים להגן לו על התחת ובודקי השחיתות אחרי
    30 שנה בפרקליטות לא מתאימים.
    אני מקווה שכדור השלג יתגלגל ולא ניתן יהיה לעצור אותו יותר והוא ישלם על פשעיו ועל שפיכת דמו של ראש הממשלה במשך שנתיים

    1. שקר גמור ! היועמ”ש שקדם למנדבליט אמר שהתיק נסגר לא מחוסר אשמה אלא מאשמה בפלילים קטנה, אלא שהאשמה הייתה זניחה בזמן קצר ולא נגרם נזק ולכן נסגר התיק מאשמה זוטרית, ולא מחוסר אשמה, עיין בועז גולן ויורם שפטל שמצוטטים את היועמ”ש הקודם, בסגירת התיק של מנדבליט

    1. מה יש להוסיף על כל הגועל הזה צריכיםכל העם שוחר הצדק לצאת לרחובות מול ביהמש העליון מול ביתה של הנשיאה בכיכר גורן ומול ביתו של ראש הנחש שי ניצן יום יום עד שהאמת תצא לאור.

  30. רבונו של עולם. זה מזכיר לי את הסדרה "נמלטים" שהחברה השטלת על מדינה שלמה. העליון והפרקליטות דומות מאוד לאותה חברה. אוי ובוי למערכת משפט כזאת. צדק צדק תרדוף. הגענו למצב ויהי בימי שפוט השופטים. מה יהיה ?

  31. משום מה הפרקליטים "בפרקליטות" ושופטי בג"ץ , ניראים לי כמו מאפייה סיציליינית , מעלה אנשים מורידה אישיי ציבור שלא מתאימים לה , מפעילה את כוחה באיומים , ממנה את אנשים כמו היעץ מנדלבליט עם חשד לעבירות פליליות " . ואחרי כן אדם ניסחט זה קובע לנו את חיינו המישפטיים במדינה ?? אזוהי מאפיה אורגינלית כמו באיטליה של פעם ….ישמרנו האל …

  32. צריך לחקור את מנדבלית הרבה סירחון יש .את הפרקליטות יש להחליף באנשים ישרים.הכל רקוב שם.

  33. אם תסתכל על עובדי ההייטק בכל חברה נראה שיש שם דתיים וחילונים ויש מזרחים ואשכנזים ורוסים וערבים והיחס בין הקבוצות הוא פחות או יותר כמו היחס של כלל האוכלוסיה בארץ. אותו הדבר גם עם כל עורכי הדין ועם כל הרופאים ובכל שאר מקומות העבודה.
    וזה הגיוני שמקום עבודה שרוצה להצליח יבחר את העובדים הטובים ביותר ולא יבחר לפי עדה או דעה פוליטית.
    יש רק מקום אחד שזה בג"צ שבו "במקרה" כל האנשים הם אשכנזים וכולם בדעותיהם שמאלים קיצוניים. יש שם רק אחד שונה הוא ערבי מחמד …
    אין מזרחים אין רוסים ואין דתיים רק אשכנזים שמאלנים. האוכלוסיה הזאת לפי הבחירות זה 2 אחוז מהאוכלוסיה אבל ב-"מקרה" בגצ כולו מורכב מכאלה.
    מספיק להציג לכם את זה כדי שנבין שיש שם שחיתות ואפליה! כי דבר כזה לא יכול לקרות אם אין מי שיכוון את זה ויגרש את מי ששונה מימנו.

    1. שניים אכי מושחתים מנהלים את מערכות החוק במדינת ישראל. הלו זה לא נורמלי ניצן ומנדלביט חייבים לעוף מהמערכת

  34. אלף מחבלים לא מזיקים למדינת ישראל כמו פרקליטות אחת.

  35. התגובות שנעכרו מהמערכת בנושא היועמש וההוכחות להתנהגות בריונית של בג"ץ מחייבות להוריד את כל שופטי בג"ץ מכסאם למשפט פתוח מול הציבור

  36. התגובה לא מוצגת בשיטתיות כדי להסתיר את האמת אבל זה כבר לא יעזור הכדור ממשיך להתגלגל

  37. אז ביבי שהכיר את פרשת הרפז מלפני ומפנים מינה את מנדלבליט במחשבה שיהיה לחיץ?

    1. ביבי לא קובע מי יהיה היועמ”ש , אחרי שמציגים לפניו את סוגי היועמ"שים סוג צ' וסוג ק' וסוג ע' אז מתוכם מותר לו לבחור גולם אחד

  38. זוהמה שחיתות , החשוב ביותר זה לגלות את הרפש להביאו לידיעת הציבור למגר אותו אחת ולתמיד , לנםות את מץהפרקליטות על כל יושביה ולאכלסה במרצוענים ואנשי מקצוע טובים ושוחרי צדק אמיתים ולא שוחרי ממון וזוהמה. זוהמה ובית….

  39. אנחנו נמצאים בעידן הזוי האנשים שאמורים להיות הדוגמה של העם נחשפים כאנשים אכי מושחתים ששודד בנקים הוא הגון בהשוואה לכנופית הפרקליטות. חובה וחייבים לטהר ולנקות את כלוב הנוכלים שניקרא פרקליטות

    1. אם זה היה נכון ומנדלבלית היה אשם הוא מי זמן לא היה שם אבל גם ביבי מחזיק אותו ולא נותן בפתיחת מישפת שלוומפחיד אותו ביבי רןצה את אוחנה בימקום מנדלביט הכל ברור?

    2. כיאה לחבר מפלגת הרל"בים הלוקה בבערות בסיסית אתה מקדם תאוריות קונספירציה מגוחכות:
      כמו שהסמכות למנות של היועמ"ש הופקעה (ב- 1997) מידי הממשלה ומראש הממשלה והועברה לידי וועדת איתור, כך גם הסמכות לפטר את היועמ"ש לפני סיום הקדנציה שלו הופקעה מידי ראש הממשלה הלכה למעשה. אם הוא יפטר אותו מיד תגיע עתירה לבג"צ שיקבע שיש לבטל את הפיטורים…

  40. הפרקליטות ובג"ץ מתנהלים כמו אירגון פשע ואם עסקינן באירגון פשע יש לפעול מולם בסטנדרטים אחרים.
    אבל החונטה הבזויה הנפשעת עושה במדינה ככול העולה על רוחה.אי לכך נדרש להשמיד את המערכת הזו ולבנות אותה מחדש כמו כן צריך לבצע חקירה בלתי תלויה על כל החשודים ב20 שנה האחרונות ולהעמיד אותם לדין גועל נפש חלאות המין האנושי גרועים מחמס ודע"ש יחד מושחתים אתם ובני משפחותכם ברוסיה הסוביטית או ברומניה היו מוצאים אותכם להורג בכיכר העיק

  41. בהנחה שכל האמור לעיל נכון, ישנו גורם אחד שאתה עושה לא מעט מלהרחיק אותו מהסיפור וזה כמובן ראש הממשלה שבחר בו כמזכיר הממשלה, זה לא תמוהה בעיניך, הרי היתה מהומת אלוהים נגד מינוי כמזכיר הממשלה.זה לא מדליק לךנורות אזהרה שמניעים פוליטים כבדים מעורבים ומעוניינים באיש אמון עם כתם בעברו שתמיד ניתן לשלוף אותו במידה ונאמנותו תוטל בספק,יש יותר טוב מזה, איום קבוע שעומד מעל ראשו של כפוך לך.ובפולו אפ זה תקף גם למינוי כיועץ מישפטי לממשלה. אז אם אתה מוצא פגם בהתנהלות הפרקליטות כדי מאוד גם שתיתן אתת דעתך בקול גם לבחישה של אישיות פוליטית בעלת עינין לא פחות ואף יותר מכל מעורב אחר בפרשה.

    1. בגץ מצא שאין מקום להתערב במינוי, האם האתה טוען ששופטי בגץ מושחתים ושותפים לקנוניה?

  42. כנופית מושחתים להעיף את כולם אם אלה שומרי הסף הלך על המדינה

  43. יש פה ניסיון לטרפד את התביעה נגד ביבי נתניהו, אז נופלים על היועץ המשפטי. (ידו בכל ויד כל בו. לא היה כלום כי אין כלום) ביבי פועל בכל הדרכים כדי לצאת מהתיקים וממשיך לסובב את כולם על האצבע הקטנה.

  44. כמה מושחתים יכולים להיות גורמי הפרקליטות והבגץ הרועץ. אין טיפת אימון במערכת אין מנוס מנקיון האורבות יש לעלות ב d9 על כל המערכת השחיתות זועקת לשמים.

  45. הם אומרים בפה מלא שהם מעל החוק!
    לא יכולים להאשים את מנדלבליט כי הוא ממונה עליהם!
    אפילו בסיציליה היו מתביישים..

  46. בפרקליטות בתוך הפרליטות בנה נתניהו עוד פרקליטות משלו.

  47. בס"ד תיק הרפז זאת הטעייה כאילו רק זאת הבעיה. לא אתפלא אם ראשו יותר לעזאזל..כסיפור כיסוי על כל האינקויזיציה השלטת על היהודים…נשמע כמו חלום בלהות של קבוצת חולי נפש שלטונית עושה בנו כבשלה….והעולם שותק…שריפה אחים שריפה

  48. מאפיה שמור לי ואשמור לך,מדאיג שהמדינה כולה בידיים של מאפייה ואין צדיק אחד שיצא ויפתח את הכל , מדאיג מאוד

  49. לא פלא אם עד עכשיו היה לנו העם ספק היום כשיודעים שמנדלבליט מתנגד למינוי ואת הסיבות שלו והכל בדיעבד זה מצחיק או מעציב שהואמתעסק בשמפניה או בגלידה של ראש הממשלה שיתבייש לו צריך לרחוץ ידיים לפני שמתעסק עם ראש הממשלה יילה שילך הבייתה ויניח לנו עם הצדק שלו פרקליטות של רמאים…..

  50. מנדלבליט טיפוס נאלח ונתעב. מבחיל ברמות, רק לראות תצלום שלו גורם לי בחילה של ממש.

  51. לכל המומחים.נכון שועדת איתור ממליצה,אבל הממשלה יכולה לא למנות,ולכן לא נכון לאמר שזו חותמת גומי.

    1. בכתבה לא כתוב ולא מצויין בשום מקום שנתניהו ידע משהו מכל זה. הבנת?

      מה כן כתוב?

      שבפרקליטות ידעו. בפרקליטות.

      וואי שונאי ביבי פשוט לא נותנים לעובדות לבלבל אותם. עצוב.

  52. שימו לב! מושחת אחד אך הפך את המדינה שלנו ,לגועל נפש אחד גדול ….

  53. פרקליטות ובג"ץ זה אירגון טרור שהמדינה מממנת ! הזוי איך לא מטפלים בטרוריסטים הללו , הם אחראים לנסיון הפיכה שילטונית לרצח של מודיע משטרתית בפרשת רשות המיסים. כיסוי על הרצח של גל בק. פרשת זדורוב ששם הם מחפים על בת של קצין משטרה. טרור בבתי המשפט

  54. ועדת איתור ליועץ המשפטי
    שר המשפטים צחי הנגבי מינה ועדה ציבורית בראשות נשיא בית המשפט העליון בגמלאות מאיר שמגר. על פי המלצותיו של מאיר שמגר שהיהיועץ המשפטי לממשלה על ועדת איתור ליועץ המשפטי לממשלה להיות מורכבת מ:
    1. שופט גימלאי של בית המשפט העליון ההמונה על ידי נשיא בית המשפט העליו. פרופ' דניאל פרידמן שינה מעט וקבע שהיו"ר יהיה שופט גמלאי לא בהכרח מבית המשפט העליון.
    2. שר המשפטים או יועץ משפטי לשעבר הממונה על ידי הממשלה.
    3. חבר כנסת הממונה על ידי ועדת חוקה חוק ומשפט של הכנסת.
    4. עורך דין הנבחר על ידי המועצה הארצית של לשכת עורכי הדין.
    5. איש אקדמיה המיומן במשפט ציבורי ובדיני עונשין הנבחר על ידי פורום ראשי פקולטות למשפטים של האוניברסיטאות והמכללות בישראל.

    לפחות ארבעה מכל חברי הועדה להסכים על כשירות המועמד. יש למנות יועץ הכשיר להתמנות לשופט בבית המשפט העליון.

    היועץ המשפטי לממשלה אמור לעבוד עם הממשלה למען קידום מטרותיה כלומר קידום מדניותה באופן חוקי ללא ניגוד לחוקים. היועץ המשפטי לממשלה אמור לעבוד יחד עם הרשות המבצעת ולא שום ראשות אחרת. אלא שעבודתו עבור נבחרי העם הרשות המבצעת זו לא בדיוק יוצאת לפועל. עצם היות הועדה בראשות נשיא בית המשפט העליון לשעבר מעידה על המלצותיה על כוחנות ועל שתלטנות בית המשפט. הרי הוא מתמנה על ידי שופטים כשבראשם ממליץ נשיא בית המשפט העליון. שר המשפטים שהוא לעיתים קרובות משפטן ולפעמים נענה לרצון הממסד המשפטי או לחליפין היועץ המשפטי לשעבר נוהג כזה לא נעשה במקרים אחרים. ברוב המקרים ליוצאי תפקיד אין אמירה לגבי מחליפיהם. עורך דין הממונה על ידי המועצה הארצית של לשכת עורכי דין – אלו מופיעים בפני שופטים ותלויים בהם ולא ילכו בניגוד להמלצות נשיא בית המשפט העליון. איש אקדמיה בתחום המשפט הנבחר על ידי פורום ראשי פקולות למשפטים. אלו גם כן מהווים חלק מהממסד המשפטי. הם מעוניינים שדלתות הממסד המשפטי תהינה פתוחות בפני בוגריהם אחרת אין טעם להכשרה שהם מספקים.

    בנוסף לאישים המרכיבים את הועדה, ישנו גם התנאי שעל היועץ להיות לדעתם כשיר להתמנות לשופט בית המשפט העליון. תנאי אחרון זה כמובן גורם ליועץ להיות מונע לזכות במשרת שופט בבית המשפט העלין. תנאי זה כמובן גורם לו לעשות הכל בהתאם לרצון נשיא בית המשפט העליון. כל אלו כמובן גורמים לכך שהיועץ המשפטי כלל אינו נאמן לממשלה ולעם אלא לרצון נשיא בית המשפט העליו שפרושו שהוא שליח הרשות השופטת בתוך הרשות המבצעת. מכאן שהרשות השופטת קובעת את פעילותה של הרשות המבצעת.

  55. שקר גמור ! היועמ”ש שקדם למנדבליט סגר את התיק לא מחוסר אשמה אלא מאשמה בפלילים קטנה, אלא שהאשמה הייתה זניחה בזמן קצר ולא נגרם נזק ולכן נסגר התיק מאשמה זוטרית, ולא מחוסר אשמה, עיין בועז גולן ויורם שפטל שמצוטטים את היועמ"ש הקודם, בסגירת התיק של מנדבליט

  56. בכל סיפור של עיגול פינות משפטי,
    איכשהו שומעים את שמו של יהודה ויינשטיין בסיפור. למי הוא עוד נתן הקלות? לליברמן? מוזר

  57. הדג מסריח מהראש ,מראשה של המערכת המשפטית בישראל ,לכן צריך לבצע בדק בית יסודי וסילוק כל האלמנטים הפליליים והמסוכנים ,שניסו לבצע הפיכה שלטונית .

  58. אין דבר בחיים ניסתר הכל צףמעל פני המים. אתם כולכם חכמים שמנסים לדעת מעין. אבל עודישמעו את את האמת ותיזדהזהו. סוחט וניסחט אך אפשר לנהל מדינה שרשרת רמאויות..העם חייב ליצור.גם לבגץ לא יעזור. החלפת כל אנשי הפרקליטות

  59. סתם תחושת בטן שאמנם ויינשטיין סגר את התיק אבל הוא לא היה עושה את זה אם לא היה מקבל הוראה מלמעלה. כמו שביבי מינה את המפכל ואת מנדלבליט כי חשב שהם בכיס שלו ככה גם יעיף את מנדלבליט כמו המפכל וימצא לו מנדלבליט חדש מאולף יותר שאותו יוכל אחר כך להדיח עם תירוץ אחר…וזה כשהמשפט יתחיל ב 2024 אולי אחרי שנעשה את כל הצעדים הנכונים לגל ב של הקורונה לקראת 24.5

  60. בושה מושחתים מנדלבליט ושי ניצן צריכים לתת את הדין

  61. הסרחון והחונטה והשחיתויות יוצאים מהמשרדי השרד עם משכורות העתק של העבריינים בחסות החוק יצא המרצע מן השק להעמיד אותם לדין ולכלא לשנים ארוכות

  62. אני תוהה למה המרדף מלא הצדקנות אחר היועץ המשפטי לא התחיל כבר לפני שלוש שנים כשמרח ומרח לאין סוף את חקירות ראש הממשלה ורעייתו.

  63. דליוש היועמ"ש הפרקליטות הבגצ השב"כ התקשורת כולם הממסדים קשורים למאפייה העולמית מקבלים מיליארדים סדר עולמי חדש מנדל בלי הוא ראש הנחש

  64. לא להאמין איך רשויות החוק מתנהלות כאן בישראל.
    אם אדם כלשהו היה אומר שזאת בדיחה וזה לא באמת קורה לא היתי מעלה ספק בדבר.הרי כל הזמן חשבנו שהפרקליטות והפרקליטים הם ישרי דרך ולא יהיו מסוגלים לעשות כאלו דברים חמורים.זה צריך להדאיג כל אזרח בישראל לא לפרקליטות כזאת יחלנו. יותר מיכך יש כאן שני גופים ואף שלושה שהם חופפים זה לזאת מנדלבליט סחיט על ידי פרקליט המדינה שי ניצן שמחזיק את קלטות מנדלבליט אשכנזי והפרקליטות שסגרה לו את התיק בלי ליכתוב את עילת הסגירה.מנדלבליט נישאר חייב להם וידע שתמיד הפרקליטות ובתוכם שי ניצן יכולים להוציא אל הפועל את הקלטות שמאוד מתרידות את מנדלבליט.בקיצור היום אני אזרח יותר מודאג כי לדעתי תפרו לראש הממשלה היקר שלנו תיק ועוד זה יתברר בהמשך.האם מנדלבליט יכול היה להתנגד מאיזה בחינה שהיא לשי ניצן לליאת בן ארי או לשמאל שלא פסק לאיים עליו ולהפגין ליד ביתו.האם יכול היה לומר להם לא.אם יומר להם לא יכולים להפעיל את קלטות אשכנזי מנדלבליט, מנדלבליט נימצא בניגוד עינינים מוחלט בתיקי נתניהו והכול ברור.חייב ליבדוק את הנושא ואסור שזה יחלוף לו ככה סתם.

  65. בושה וחרפה איך שמגוננים בפרקליטות על יועץ משפטי שסרח…חייבים לפתוח בחקירה כמו כל אזרח ולמצות את הדין….לא חסר עבריינים בפרקליטות ובמיוחד בבכירים. בית משפט בושה.

  66. לא נראה לי שיצא מזה משהו חבר סגורה שאחד שומר על השני לצערנו אלה הם שומרי הסף בדורנו

    1. חברים רגע האמת הגיעה.
      שיהיה ברור
      מנדלבליט הוא.
      רק. הש.ג
      הפרשות השבועות הללו.
      ברכה והצלחה לכל העוסקים בנידון

  67. יש להמשיך לחקור את האמת .מדינה של מושחתים שמור אותי ואני ישמור אותך

  68. היתנהגות של מפיה לכל הדעות.
    לא מיתביישים הפרקליטים הבכירים להיות שותפים לפשע ולהסתיר החשוד מנדנבליט.
    פשוט לא יאומן לאיזה שפל הגיעה מערכת המשפט.

  69. סרחון עד השמים. מקווה שהשמש לא תכבה והכוכבים לא יפלו .
    בושה וחרפה .
    כנראה שביבי לא כל כך צדיק גדול , אבל בפרקליטות בטוח אין צדיקים וזו פשוט חונטה שהשתלטה על מערכת המשפט במדינה .

  70. אז….
    איך לא פותחים בודקים…
    מי זה שיצעק וישמע סוף סוף
    לא יאומן

  71. לא לתת למושחתים להלך אימים על מ"מ פרקליט המדינה רוצים חשיפה של פרשת מנדלבליט דיי לציבור נמאס והמערכת המושחתת חושבת שהיא יכולה למרוח את הציבור .והתשובה שאין בכם אמון אז להתחיל בניקוי אורוות אחרת מה שנשאר זאת אנרכיה והכל מוכן לה כי נמאס לו

  72. נתניהו ועוד איך רצה את מנגלבליט בתור יועץ.
    ברור שועדת האיתור היא הממנה ,אבל הוא מונה ונתניהו רצה אותו.
    כל המצקצקים בלשונם יודעים את האמת .
    עכשיו כשמנדלבליט בחן את 3 האישומים מעל ל 3 שנים והגיע למסקנה שיש סיכוי סביר להרשעה מנסים לעלות עליו.
    אבל נניח לרגע שהיועץ אשם האם אתם מסכימים שראש ממשלה עם כתבי אישום יכהן? האם אתם מסכימים שראש ממשלה מורשע יכהן?
    האם יש גורם במדינת ישראל לדעתכם שמסוגל לשפוט את ביבי? אם לא אנא מכם סגרו את בתי המשפט לאלתר.

    1. אתה כרבים אחרים ממפלגת "רק לא ביבי" לא מסוגל להתבונן בכל תופעה שהיא ללא משקפי "רק לא ביבי". בראייה שלך הכל בא מביבי, הכול סובב סביב ביבי, והכל חוזר אל ביבי.

      נסה לנתק את התודעה שלך מהציר הזה שפרשני אולפני התקשורת הראשיים ושאר אמצעי התעמולה עמלים קשה מאוד בעשר שנים האחרונות כדי להבנות את התודעה הזאת בקרב הציבור.

      נסה לחשוב האם רצוי שבמדינת ישראל אדם הממלא תפקיד בכיר מאין כמותו של היועמ"ש (נושא 2 כובעים גם של "מנכ"ל המדינה" הקובע מה חוקי/מוסרי ומה לא וגם של התובע הראשי) ישמש בתפקיד כשדבק בו כתם מוסרי מכיוון שחטא בשיבוש הליכי משפט מירמה והפרת אמונים גם אם זה ברף הפלילי הנמוך?

      האם רצוי וסביר שהכפופים לו בפרקליטות יעניקו לממונה עליהם מתנה רבת חשיבות באמצעות "טיפול" בתיק שלו, וילבינו אותו? מצב שמעמיד אותו במצב של מי שחייב להם. בקיצור יחסים מושחתים של תלות הדדית . וכל זאת כשאין פיקוח על הפרקליטות ולא על היועמ"ש

  73. אם אינני טועה, השרה איילת שקד, ציינה מספר רב של פעמים כי מהיכרותה את מנדלבליט – הוא ישר כמו סרגל.
    איך ייתכן שכך אמרה ?!?!

    1. המריונטה של החונטה לא רק נמנעה מלעשות רפורמה במערכת המשפט שתכפיף את השופטים לחוק ואת כת המשפטנים לרצון הבוחר, אלא סירסה רפורמות של אחרים ומסמסה אותן. כשהציע ח"כ אמיר אוחנה לאפשר לשר נבחר למנות יועץ משפטי כרצונו, ערכה שקד את החוק כך שהיועץ ימונה על ידי "ועדת איתור" בה יכהן רוב של פקידי מדינה, כך שהוועדה תיתן קדימות לעובדי מדינה, וכך שתקופת המינוי תעמוד על לא פחות מ-7 שנים.
      לא עשתה כלום נגד עמותות אנטי-ישראליות כמו "שוברים שתיקה" ו"בצלם"; אפשרה את סגירת התיק נגד רות דוד; קידמה מינויים של שישה שופטים שמאלנים לבית המשפט העליון; קידמה רפורמה שמקשה מאוד על ערעורים לבית המשפט העליון מצד אזרחים שנעשה להם עוול בערכאות נמוכות יותר, וזאת כדי לאפשר לבית המשפט העליון להקדיש את עיקר זמנו לדון ב"עתירות" של "ארגונים" וכך לנהל את המדינה ולהכריע החלטות פוליטיות על בסיס יומיומי; שתקה כשהדיין פשיטיצקי הודח עקב פסיקתו בדבר גירוש מסתננים, והגנה על השופטת פוזננסקי ("תעשו פרצוף מופתע"). מה הפלא שהמריונטה נהנית מתקשורת מפרגנת שמספרת לנו איזו "מהפכה" היא עשתה לריסון האקטיביזם השיפוטי, כדי שנבחר בה שוב להיות שרת המשפטים שלנו?

      https://tinyurl.com/qkl924c

  74. הצחנה הולכת וגדלה מיום ליום, הסירחון הנוראי הולך ומתעצם מיום ליום, העובדות המזעזעות הולכות ונערמות מיום ליום, ריח חריף של תחילת סוף טרור הפרקליטות נישא באויר

  75. שי ניתן פתח בחקירה נגד נתניהו ובהמשך להגיש כתבי אישום נגדו זה מהסיבה שרצו להסתיר את כל ההתנהגות וקבלת ההחלטות בכנין מנדבליט שחיתות בפרקליטות צריך לחפור עמוק להוציא את האמת עד אז בכוחנו הדל נמשיך את המאבק עד האמת

  76. מתקשה לדעת אם יש בדברים חידוש או פגם מבחינת הפרקליטות והיועמש.
    אבל אם יש כאן חשדות מהותיות איך זה לא בכותרות החדשות?! (מנדלבליט מאותרג בגלל תיקי נתניהו?!).😣

    1. הרמטכ"ל רב אלוף אשכנזי, שעסק בניסיון לבצע פוטש נגד הדרג המדיני, פנה לידידו הטוב מוזס (ידיעות אחרונות/YNNET) כדי לייצר הסחת הדעת מחלקו הוא בפרשה, (אשכנזי בקלטות: יש לי מנופים!) וככה בתקשורת מיקדו את כל תשומת הלב הציבורית בהרפז שלפני הרמטכ"לות של אשכנזי פוטר מצה"ל ואילו אשכנזי כרמטכ"ל החזיר אותו לצה"ל. עיין ערך "פרשת הרפז" בוויקיפדיה

  77. אנחנו פשוטי העם מתחילים להבין שעובדים עלינו בגדול..למען השם ולמען העם כולו צריך לבער את השקר וגניבת הדעת ביד קשה . אם לא נחסל את התופעה היא תחסל אותנו. יוסי

  78. מעשה רמיה והולכת שולל של בכירים בפרקליטות שבתוך הפרקליטות של שי ניצן בשעתו . אסור לעבור לסדר היום כי לפרשה זו השלכות רבות וכבדות משקל . אסור להרפות מהנושא ויש למצות את האמת עד תומה .

  79. הם מסתמכים על פסק דין בג"צ מ-2016:

    "בו נקבע פה-אחד בהרכב של חמישה שופטים כי לא נפל רבב במעשיו, הבהיר כי אין כל אשמה במעשים לגביהם נחקר מנדלבליט."

    אבל הבעיה היא שבית המשפט העליון בשבתו כבג"צ בכלל לא דן בראיות.
    בית המשפט קיבל מידע מטעה מ"נציגי המדינה", כלומר, מטעם מחלקת הבג"צים שהיא חלק מהפרקליטות שמצויה כאן בניגוד עניינים.
    זאת הסיבה שיואב יצחק שואל בכותרת הכתבה שלו "מי הטעה את בית המשפט?"
    הוא מסביר בגוף הכתבה שכל התיקים הנסגרים מחוסר אשמה חייבים להיות רשומים במירשם של המשטרה.
    (כזכור המשטרה המליצה בשעתו להגיש כתב אישום נגד מנדלבליט בפרשת אשכנזי-הרפז, באשמת שיבוש מהלכי משפט מירמה והפרת אמונים)
    אלא ש… הפתעה … הפתעה… התיק של מנדלבליט לא מופיע שם….
    מישהו בפרקליטות "טיפל" בתיק הזה כמו ש"טיפלו" בתיקיה של רות דוד..
    כל זה קרה במשמרת של שי ניצן כפרקליט ראשי שהוא זה שהחזיק בקלטות המרשיעות בפרשת אשכנזי-הרפז–מנדלבליט-סגלובץ' וכו'

    כעת לאחר שנציגי הפרקליטות רימו את שופטי הבג"צ וגרמו להם להאמין שהתיק נסגר "מחוסר אשמה"
    מה שהביא אותם להנפיק "פה-אחד" פסק דין המנקה את מנדלבליט מכל וכול… הם נאחזים בפסק דין הזה שהושג בנוכלות ובמירמה כאילו מדובר בתעודת יושר שאין למעלה ממנה

  80. לברר עד הסוף לגבי כל המעורבים בסיפור כולל שוטרים רגשי אגפים וכו

  81. מוכן להתערב ב 1 לאלף כי יימצא הנוסח להפיכת מנדלבליט לצדיק הדור ואותנו השואלים ותמהים לנבערים מלאי שנאה ליושרה הקיצונית הגלומה ב שומרי הסף —ולתפארת מדינת ישראל

  82. אז ביבי צודק כשהוא מבקש לחקור את החוקרים. ..
    מערכת מושחתת. בושה!
    והם רוצים להפיל ראש ממשלה מכהן ע"י תפירת תיקים. פשוט לא יאומן

  83. תיצלנה אוזניים משמוע,הכל רקוב מסריח,אלה פרקליטים?? אלה שופטים??? מושחתים בכל מובן המילה,את ביבי ושרה מררתם להם את החיים על כלום,ממש זוטות,עליכם נכתבו פרקי תהילים שמדברים על שופטים ופרקליטים שהורסים את החברה ומחריבים את העולם,בבא היום אתם תתנו את הדין,העולם לא הפקר,יש דין ויש דיין,עושה עושר ולא במשפט בחצי ימיו יעזבנו ואחריתו יהיה נבל,שרייך סוררים וחברי גנבים כולו אוהב שוחד ורודף שלמונים ,בסופו של דבר לשקר אין רגליים,האמת תצא לאור אני מקווה כמה שיותר מהר,אבל האמת יצוא תצא בכל מיקרה

  84. לא מתפלא על שום דבר !! כבר מזמן ומצער מאוד שכל מה שקשור למערכת המשפט מעל עובש וצחנה !!! כי יושבים שם אנשים שחושבים שהשמש זורחת להם מהעכוזם המצחין !!
    ומנותקים לגמרי מהעם ומהמדינה !!

  85. אם בארזים נפלה שלהבת מה יגידו אזובי הקיר.
    האזרחים הנעשקים ע"י עוכרי הדין והשופטים שתופרים תיקים ובוזזים רכוש ולהם אין למי לפנות)

  86. יש להקים ועדת חקירה שתבדוק תיקים גם בבתי המישפט השונים-כל המערכת מעלה צחנה קשה. להחליף ולשנות את השיטה.

  87. הפתרון הפרדה מוחלטת בין היועץ המשפטי לממשלה שתפקידו יהיה ליעץ. לבין פרקליט המדינה שהוא התובע הראשי במדינת ישראל היום ולא מחר. כי יש ערוב סמכויות ולא הפרדת רשויות. יותר מזה זה משבש את תפקוד הפרקליטות בישראל. צריך לעשות זאת היום ולא מחר.

    1. שמדובר בשמאל כל הנפיחות שמאלנים רופסים
      פוסקים ברגע.
      זהו פרצופו המכוער של השמאל בישראל
      היכן כל מנפנפיו הדגל השחור בשם הגנת הדמוקרטיה.
      היכן הם?

  88. צריך לבדוק האם השמאלנית בן ארי וסוכן השמאל הפרקליט לשעבר אף הוא בחשו שם בקדירה בעניין ההחלטה השערויתית לסגור ככה את התיק בעניין מנדבליט
    ברור לכל שבריכת חימצון במפעל השפד"ן שמטהר השפכים של גוש דן פחות מצחינה ממה שקורה בפרקליטות ובטח באופי סגירת התיק של החקירה הנ"ל

  89. מנדלביליט מאשים את ראש הממשלה כי חלק מהממשלה ונתניהו, יתגלו יודעים על משהו פלילי .עקב כך יועץ מאשים את ראש הממשלה כדי שהעם לא יבחר בו כי סידרו ליועץ שהביהאו לאי חקירה נגדו.אם יתיתגלה הפרשה תיבת פנדורה תיפתח והמדינה תירעש ..(יעשה דבר יפעלו ממשלה רוב עני מערכת המשפט המסקנה שחלק משפטנים. מושחתים…

  90. כבר אמר שלמה המלך: " מקום המשפט שם הרשע". בגלל זה יש למדינת ישראל את כל הבעיות. כל זה יגמר ברגע שיגיע משיח צדקנו, כי רק הוא יוכל לנהל את המדינה בצדק וביושר.כי הוא ינהיג את העם בכפיפות ישירה של בורא עולם. אצל בורא עולם, אין שחיתות ועוולות. בגלל זה יש את הוירוס הזה עכשיו בעולם. בגלל מעשינו המקולקים. כמו שכתוב בגמרא במסכת סוטה:" בעקבות דמשיחא אין לנו על מי להשען אלא על אבינו שבשמים". ממש עצוב. מה אנחנו משאירים ומלמדים את ילדינו? איזה עולם אנחנו משאירים להם?

  91. מה שיש כאן זה רעידת אדמה יושב לו אדם כראש התביעה שהוא לכאורה מושחת והשחית והוא מאשים ראש ממשלה על עבירות שיש מצב שר"מ יעזוב את תפקידו למרות שנבחר ברוב עצום של דמוקרטיה אני שואל היכן אנחנו ? זה לא נתניהו זה האידאולוגיה שהוא מייצג הוא יכול לעשות בדיוק כמו אריק שרון ולצאת נקי מהחונטה

  92. מדאיג ביותר
    אני תפילה לאל עליון: ״ הָשִׁיבָה שׁוֹפְטֵינוּ כְּבָרִאשׁוֹנָה, וְיוֹעֲצֵינוּ כְּבַתְּחִלָּה, וְהָסֵר מִמֶּנּוּ יָגוֹן וַאֲנָחָה…״

  93. עכשיו זה ברור מדוע היועץ המשפטי לממשלה , קם על הבוס נתניהו!
    הוא פשוט נסחט על ידי השמאלנים המגעילים שבפרקליטות , אם לא יפתח משפט נגד נתניהו .יפתח משפט נגדו.
    אוי לנו עם פרקליטות שכזו.
    הכל לכאורה!!!!!

  94. ברור בלי שום צל של ספק שמנדבלוף מושחת והפליל את ביבי כי הוא היה בטוח שתיקו נסגר בסיוע שי ניצן המושחת בעצמו. זה עצוב ומסוכן שיש מושחתים בפרקליטות שיכולים בהינף קולמוס להרוס חיים של אנשים. מפחיד, מסוכן ומדאיג כמה כח יש למשחקים הללו.

  95. מי יודע מה הולך שם אני הכל כבר נסגר מראש ורק קומץ קטן מנהלים לנו את החיים ועל פיהם יישר כל ענין ודבר ומעניין מה שאנו יודעים אולי זה רק קצה הקרחון של האליטות
    הגיע הזמן שתהיה שקיפות במערכת ואולי ורק ואולי נתחיל לתת אימון בנבחרי המשפט

  96. היה ברורמהתחלה שמנדבליט ושי ניצן רשעים ומושחתים וכל רצונם היה לפגוע בנתניהו הצדיק שעושה רבות למדינה ולאזרחיה וטוב עשה גנץ שהתחבר לליכוד ולנתניהו

  97. עוד יסתבר שהיועץ הזה גרוע יותר ממה שחושבים

  98. מנדבליט ושי ניצן הם סכנה לבית המשפט ולמדינה צריך להוקיע אותם בכל מקום .
    צריך לבצע מיד חקירה נגדם ולהעמידם לדין צבורי

  99. היה ברור מלכתחילה כי מנדבליט היה כלוא בידי שי ניצן.והיה ברור ששי ניצן היה מורעל על נתניהו. וזה היה ברור על העניים של שי ניצן שניהם רשעים ומושחתים .
    גנץ עם כונה או בלי כונה עשה בחוכמה והצטרף לנתניהו

  100. שי ניצן המן הרשע והיועץ (רועץ) מנדבליט חוטא ומחטיא שניהם רשעים שצריך להעמידם לדין במקום נתניהו צריך פשוט להחליף את השמות בכתב התביעה

    1. מי מינה את כל הצמרת המשפטית לכל שלוחותיה ? מי לא מסוגל למנות מפכ"ל משטרה אבל מופיע בתקשורת עם כוורת של קציני משטרה בכירים ? 11 שנות שילטון ללא מ שילות כל מטרתם שימור מלכותם של המשפחה המלכותית. שלטון שכל שריו מסתתרים אחרי סינרה של הסניוריטה. עליהם נאמר בתפילת המוסף בראש השנה " ותעביר ממשלת זדון הרשעה מן הארץ "

    2. תפקיד מזכיר הממשלה הוא בכלל לא תפקיד בתחום המשפטי. מי שנושא בתפקיד מזכיר הממשלה אין לו בכלל אותן שלל הסמכויות שיש ליועמ"ש.
      בישראל היועמ"ש לובש 2 כובעים:
      הוא גם התובע הראשי וגם "מייעץ", יותר נכון מתערב ומכתיב לרשות המבצעת ואפילו לרשות המחוקקת והוא גם מייצג את הרשות המבצעת אם תובעים אותה מול בית המשפט העליון.
      נכון שויינשטיין הזהיר שאין הוא ראוי למלא אפילו את התפקיד של מזכיר הממשלה כי האיש חסר אנטגריטי, איננו אמין וכו' אבל אז הוא כבר היה באמצע הקדנציה וכו'…
      מכל מקום אם הוא לא התאים לשמש כמזכיר הממשלה על אחת כמה וכמה הוא לא האיש המתאים לשמש כיועמ"ש

  101. גם אם חלק מהחשדות על עילת סגירת התיק נגד היועץ המשפטי נכונים אזי אנחנו חיים בסדום ואמורה . כעט יש חובה מוסרית לפתוח את תיק רות דוד עוד בתקופת כהונתה לפרקליטת מחוז תל אביב . אני יודע באופן אישי על תיק שהמשטרה המליצה להעמיד לדין ראש ראשות מקומית אולם התיק נסגר העליה ; עורך ה שייצג את ראש הראשות היה העורך הדין המגמגם , לפי כך יש לפתוח את תיבות הפנדורה

  102. צריך לבדוק האם השמאלנית בן ארי וסוכן השמאל הפרקליט לשעבר אף הוא בחשו שם בקדירה בעניין ההחלטה השערויתית לסגור ככה את התיק בעניין מנדבליט
    ברור לכל שבריכת חימצון במפעל השפד"ן שמטהר השפכים של גוש דן פחות מצחינה ממה שקורה בפרקליטות ובטח באופי סגירת התיק של החקירה הנ"ל

  103. כנופיה בחסות "החוק". יש להחרים את מנדלפלוץ מבתי הכנסת. הוא מבייש את הכיפה! אדם לא מוסרי, החורץ גורלות.
    לא יאה שימליץ על העמדה לדין על כל אדם באשר הוא. גם לא על כלב שנבח והפריע את מנוחת השכנים.

  104. מדוע כשהיגישו את המועמדות שלו.ראש הממשלה לא הביע דעה.הרי כל הנתונים היו גלויים כבר אז.היתה לליכוד תיקווה שאיש משלהם יסגור את תיקי ביבי.כשזה לא קרה .פתאום הפרקליטות מושחת. כולם מאפיה .עולם תחתון.העיקר לסגור את תיקי ביבי.תנו לביבי לצאת זכאי.אל תהרסו את מערכת המשפט.

    1. כנגד כל ביקורת עניינית מצד הציבור בישראל נוכח השחיתות של הקליקה המשפטנית השמאל מזהיר בפני "פגיעה במערכת המשפט!" ובכך מייצר סיסמה קליטה לשימוש פוליטי מובהק
      בדיוק כמו שהמוסלמים עושים שימוש פוליטי בסיסמה "אל אקצה בסכנה!"

  105. ע'פ המאמר,מתוך הנחה שהעובדות נכונות.יש לבטל מכל וכל,את ה"אשמות"כנגד ראש הממשלה מר בנימין נתניהו.בשם:"הגנה מן הצדק".כל ההחלטות בעיניניו נשענים שלא בתום לב.ואף מתוך הכוונת מכוון,כדי לנשל אותו מתפקידו,באופן עלילתי מובהק.

  106. בוקה ומבולקה במערכת המשפט בכלל ובבגצ
    בפרט ! ניעור כללי במערכת וחלקם הביתה היום
    ואין להחזיר חלילה את שח ניצן ש מעורב בכל
    הדברים המכוערים שמתנהלים במערכת !!!

  107. אמרתי כבר פעם הוא עבר כל גבול חצוף רמאי ושקרן מביש את הכיפה השחורה נוכל ואין לא מעצורים מפסיק שתשיג
    מסכנות ותוכיח את חפותך אתה וגנץ ואשכנזי אתה בעצמך אמרתה שאין אימון בפרקליטות שהם תופרים תיקים אתה לא מתבייש בושה בושהההההההה שים מפתחות ולך הביתה ומאחורי הסורגים לא נסלח ולא נמחול 30 שנה היתי בצהל בקבע
    ו_25 עבדתי בעשיה במשען אני מקוה שהצדק יצא לאור ת

  108. פרקליטות מוחשתת שפועלים כמו אחרון העבריינים.
    צריך להעמיד אותם לדין בסעיפים חמורים.
    צריך לבדוק מה מעורבותו של העליון המושחת.
    וכן מאחר כל מעשהם של שומרי החוק יש לבטל את האישומים של ראש ממשלתנו ניקר.

  109. יש כאן תחרות בין כל זרועות המדינה מי יותר מושחת ואפל.

    העניין כאן הוא אחר לגמריי. – זלזול. זה כבר לא זלזול בדעתו של הציבור – כי זו כבר לא קיימת. אלא זה לא לספור את הדרגים היותר גבוהים ממך

    אנחנו גרועים מצפון קוריאה רק שמשלמים מכספינו לבעלי תפקיד שעושים הרבה שחיתיות

  110. בואו נעשה סדר:
    לדעתי הסדר הוא כדלהלן: נתניהו אכן היה מעוניין במנדלבליט כיועמ"ש, אך אין בכך להאשים אותו בשחיתות, זכותו המלאה הייתה לרצות למצוא את הקטיגור (היועמ"ש) הפחות גרוע .. אי אפשר להאשים אדם שחי בתוך מדמנה של שחיתות, אם מנסה הוא לשפר במעט את קלפיו על מנת להתגונן מול התנינים המורעבים, באותה מידה שלא ניתן להאשים אותו על כך שניסה להשיג פרוטקשן עיתונאי מול כרישי המדיה הישראלית שגמרו אומר לבלעו חיים, זו איננה שחיתות אלא "הגנה עצמית" פאראקסלנס ועוד באנדר סטייטמנט..
    לעומת זאת, יש כאן פשוט כשלון אסטרטגי טוטאלי , יש לו ולנו להפיק (מספר לקחים וביניהם) לקח בסיסי והוא שבמאבק מול השקר והשחיתות אין לבקש קיצורי דרך.. טעות הייתה בדרכו ארוכת השנים של ראש הממשלה, שלמרות היכרותו -יותר ממי מאיתנו- את כוחות הסיאוב והשחיתות הקיימים במערכת המשפטית והאכיפתית בהשתלטותה על הדמוקרטיה הנאיבית שלנו בסיועה הפעיל וההיפראקטיבי של התקשורת הישראלית, לחפש קיצורי דרך, סוג של כיבויי שריפות במינוי כזה או אחר, אגב, האשמה הזו קיימת גם על עוד מספר לא קטן של פוליטיקאים בימין, שעוסקים בקיצורי דרך או למיטב בביצוע ניתוחים קוסמטיים, כאשר מה שצריך הוא שידוד מערכות מוחלט.. על מנת כן נדרש למנהיגינו-נבחרינו להשים את כל כובד משקל עשייתם הפוליטית והציבורית על מנת להשיג את היעדים הללו ע"י חקיקה מתאימה אסרטיבית וחד משמעית, כזו שתתן לימין כח שלטון במשמרתו לא פחות כח ממה שהיה למשמרתו של רבין או של שרון -לאחר ש"החמיץ"- מהצד השמאלי של המפה, אדרבה! ירצה חלק מהעם להחריב את מדינתו ואת עמו זאת אולי זכותו .. רק יתכבד נא לעשות זאת על ידי השגת רוב (מהעם היהודי היושב בציון.. אבל זה כבר נושא אחר).

  111. אותו בגץ שאישר את צו איסור הפרסום של מנדלבליט הוא אותו הבגץ שהחריג את העיתונאים מאיכון השבכ במקרה של חולה קורונה מאומת שפגש מישהו אחר.
    קבלת העתירה של העיתונאים נעשתה ללא נימוק חוקי ו/או פסיקתי וכמובן עומד בסתירה לאינטרסים של בריאות הציבור. בשם אינטרסים עלומים של איזשהו ספק ספק ספקו של פגיעה בחופש המידע פוגעים באינטרס בריאות הציבור. אבל באופן הפוך פתאום יש צו איסור פרסום כנגד מידע בהקלטות מנדלבליט???

  112. אקיצר כמו אחרוני הסחטנים . מחזיקים תיקים פתוחים נגד פוליטקאים ולפי האנטרסים שלהם כנופיהשמחזיקה בעגולים את הנסחטים . מה הפלא שהעם יודעשיש כאן עסק עם כנופייה מנוולת תככנית

  113. גועל נפש של מדינה. כולם נגועים בשחיתות. הרסתם את המדינה מושחתים נאלחים

  114. אני חושב שתפקיד היועץ הממשלתי מחייב בדיקה נוספת מאחר שהתפקיד הוא כמו שופט בית משפט העליון.
    צריך לראות שהיועץ לא ניסחת ע״י מישהו בפרקליטות.

  115. בקיצור הצמד שי ניצן אביחי מנדלבליט הם הדרך היעילה לסגירת ופתיחת תיקים ללא קשר לעניין..
    הדרך הבטוחה ל"תקדים משפטי..
    בושה.. בזיון בית הדין השניים האלו

  116. הכל קומבינות.
    כולם מחזיקים את כולם במקומות הרגישים ?
    כך גם אצל כנופיית עקיפת החוק.
    התביישו מניפולטורים וקומבינטורים.
    השאלה היא : כמה חפים מפשע יושבים בבתי כלא וכמה פושעים מסתובבים חופשי ?
    מה אתם אומרים ? אתם ישנים בשקט בלילות ?

  117. איש כוחני מה שניסה להצע עם פרקליט המדינה זה רצח אופי ,בשעה שלנגד עיניו לנסות םמנוע בדיקת התככים שלו והעדר היושרה . נסה לחבל בחקירה . איש מושחת.

  118. פרשת מנדלבליט ניצן ובתי המשפט לרבות הבג"ץ.
    עוד יבואו ימים ויגידו רבים מישראל איך היינו כל כך מטומטמים. ראינו ושמענו וגם כשידענו והבננו שהכל בלון נפוח המבוסס בעיקר על שקר ורשע. לא עשינו דבר. ולא עוד אלא שנפלנו גם ע"י התשקורת ששותפה מלאה להסתה ולנסיון ההפיכה של כל מערכות הרשע.
    כאדם דתי אני מרגיש שאנו ממש לפני בא יום גדול יום בו יבא הגואל ויגאלנו מזרועות הרשע ושקר.

  119. לא הבנתי את ההגין הפנימי שבהתנהלות הפרקליטות. מדוע הגורמים הכפופים לו יכולים לקבל החלטה כי עילת סגירת התיק היא "חוסר אשמה" אולם אין זה ראוי שהגורמים הכפופים לו יתנו "החלטה פורמלית בדבר"?
    הפרקליטות אומרת שזה בסדר שהכפופים לו יחליטו בעניינו אך אין זה בסדר שהציבור ידע על כך???

  120. התיק העברות של מנדבליט חמור פי עשרה מהתיק של ביבי שהוא נקי לחלוטין .זה מוחיך
    שהיועץ הממשלה והפרקליט המדינה יותר חזקים
    מראש הממשלה .אין משיחקור אותם ולא ואסור
    לבקר אותם. הם אכי מושחתים

    1. תשתדל בלי שגיאות כתיב נוראיות
      מאיפה אתה יודע את ״ העובדות״ שאתה מפנטז
      אתה מקבל שכר?

  121. על מה אנחנו מדברים לאן התדרדרנו מנהלים אותנו אנשים עם כתבי אישום חשודים במעשים חמורים ולא יודע לאן עוד יקחו אותנו ואנחנו מקשקשים בזמן שהם רוקמים מזימות והכל בסדר

  122. ההתנפלות על היועץ המשפטי החלה
    ע״מ לפגוע באמינותו טרם משפט נתניהו
    הציבור חייב להגן על מנדלבליט

  123. אם השופט בו להרג נתן את צו איסור פרסום בטענה שהתיק נסגר מחוסר אשמה ומתברר שהתיק לא נסגר כלל אלה בכירים עשו כאילו נסגר בחוסר אדמה .
    אז לפחות ניתן היה לבוא ולערער על ההחלטה הלא נכונה.
    משל עשו כן כאילו הסכימו להחלטת סולברג.
    צריך להגיש שוב ביטול צו איסור פרסום בגלל הראיה שהתיק לא נסגר.

    1. וְע֥וֹד רָאִ֖יתִי תַּ֣חַת הַשָּׁ֑מֶשׁ מְק֤וֹם הַמִּשְׁפָּט֙ שָׁ֣מָּה הָרֶ֔שַׁע וּמְק֥וֹם הַצֶּ֖דֶק שָׁ֥מָּה הָרָֽשַׁע: (קהלת פרק ג פסוק

  124. עוד לא נפל להם האסימון . אין יותר אימון העם בפרקליטות ומערכת המשפט .
    השיטה פשטה את הרגל .
    לבטל את חוקי אהרון ברק . חד וחלק . החוקים של ברק מקרב אותנו כל יום לדיקטטורה .
    העם מאס בשחיתות הולכת וגוברת בכל פינה .
    גם אם אמרתי את זה . יש מקום לעוד .

  125. בינואר 2016 החליטה הממשלה לקבל את המלצת ועדת האיתור לתפקיד היועמ”ש ולמנות לתפקיד את אביחי מנדלבליט שהיה !!!המועמד היחיד!!!.

  126. נשמעת לאחרונה טענה חדשה דרך מקורביו של מנדלבליט שאומרת כי כל הפעולות המעוררות חשד שנעשו מצד מנדלבליט בפרשת הרפז נועדו לשמור על שורות הצבא שאימון הציבור בו לא יתערער. והאמת זו טענה חזקה ושפויה, תאר לך אם שמו הטוב של הרמטכ"ל ייפגע כתוצאה מחקירה בלתי מאומתת העומדת על כרעי תרנגולת, ויסתבר בסופו של יום שהחשד שבגינו נחקר הרמטכ"ל מצוץ מהאצבע ואין ממש בדברים.. עצם חקירה כזו תפגע לא רק בתדמית הרמטכ"ל כי אם גם תדמית הצבא תיפגע אנושות והנזק שיגרם לאימון הציבור בצבא ומפקדיו יהיה כמעין מים שנשפכו…

    אדוני היועמ"ש אביחי מנדלבליט, נא אל תזרה חול בעינינו. הטענה שלך אמנם כבדת משקל כאשר עומד בפניך מקרה מעורפל ובלתי ברור בעליל או אז יש לנקוט משנה זהירות אם להסתכן ולהביא רמטכ"ל מכהן לחקירה או לא. אולם המקרה שלפנינו שונה לחלוטין. המסמך המזויף שאשכנזי הרמטכ"ל המכהן בפועל שמר במגירתו שלושה חודשים תמימים אומר דרשני. השאלה המיידית הטבעית שבתור פצ"ר היית צריך לשאול את עצמך ואת אשכנזי: למה שמרת את המסמך במגירה שלושה חודשים? אם תשובת אשכנזי תניח את דעתך הרי יש מקום לנקוט משנה זהירות ולא להסתכן בשליחת אשכנזי לחקירה מיידית מבלי לבדוק ולבחון את הקייס.

    אבל אתה ידעת כי מדובר במסמך קשה שמטרתו אינה תמימה. מטרת המסמך הייתה לכל הדעות אחת משתיים: להוריד מרשימת המועמדים לתפקיד הרמטכ"ל את גנץ או את גלנט. בשני המקרים המדובר בקשירת קשר לביצוע פשע מהקשים ביותר בתולדות המדינה: לכפות במרמה את שם הרמטכ"ל על הצבא! זה יכול להיות חפרפרת, מרגל, בוגד.. מי ירצה להונות את הצבא ולכפות עליו שם מסוים? לא מדובר אך בריב בין שני מועמדים, המדובר במסמך מסודר עם מלאכת מחשבת שנוצר בשביל להביא תוצאות, שמאחוריו עומד זייפן. זה מסמך קשה ואת המסמך הזה החליט הרמטכ"ל להסתיר במגירתו שלושה חודשים, הכיצד! לא שאלת את עצמך את השאלה הזאת? לא תהית?

    לא. לא תהית ולא שאלת כי מי שיודע לא שואל ולא תוהה. ידעת מהו המסמך, מהי מטרתו ומי עומד מאחוריו. אשכנזי פטרונו של גנץ עמד מאחורי המסמך אחרת אין שום סיבה להסתירו במגירה 3 חודשים ולהודיע עליו רק כאשר יצאו הדברים משליטה ונחשף בתקשורת.

    אתה אביחי מנדלבליט קשרת קשר לביצוע עבירה של סחטנות, של בגידה במולדת, בגידה בתפקידך כפצ"ר ובגידה בשבועתך לצה"ל. הבעיה האמיתית שאתה והעבריינים שקשרת קשר איתם ולמענם- הצלחתם במזימה; הורדתם את גלנט מרשימת המועמדים והבאתם את גנץ במקומו. זה אותו גנץ שיועד מראש לשרשרת הפיקוד על המדינה ונמצא כרגע בעמדת ראש הממשלה החלופי. ברכותי הצלחתם.

  127. וְע֥וֹד רָאִ֖יתִי תַּ֣חַת הַשָּׁ֑מֶשׁ מְק֤וֹם הַמִּשְׁפָּט֙ שָׁ֣מָּה הָרֶ֔שַׁע וּמְק֥וֹם הַצֶּ֖דֶק שָׁ֥מָּה הָרָֽשַׁע: (קהלת פרק ג פסוק

  128. נתערב ש"הגורמים"בפרקליטות שסגרו את התיק הם שי ניצן,למברגר,ליאת בן ארי…?

  129. למה השב"כ לא מתערב בית המשפט והפרקליטות מובילים ביודעין לאובדן הצביון והרוב היהודי בישראל , אם זה לא בטחון ישראל אז מה כן ??? חייב לעצור את כל שופטי העליון מאהרון ברק עד היום וניצן ומנדלבליט ארגון פשיעה מסוכן ביותר

  130. שלטון המפיה האמיתית ,בידי הפרקליתות סכנה לדמוקטיה יש להגביר דחוף את כל הפרשות המפוקפקות ..

  131. מי יוכל להסביר לי למה כול השופטים הפרקליטות ניראים נאצים תראו את שי ניצן,לדור,עדנה ארבל,בייניש,מנדבחיט ,ליאת בן ארי מה אתם רואים אני לא אומר את זה בגלל ביבי ביבי המשפט ידבר וישפוט על מעשיו ,אני פה בגלל ישראל השניה כן ברוך קרא כיפה מסחרית כמה שכנים סודנים יש לכול אלה שרשומים פה 0 צודק ברוך "דתי"עלק כמה מואזין מעירים אותם בלילה 0 נכון כמו בגרמניה,בבלגיה,באיטליה,בלונדון,בשיקגו.אבל פה אלפי ילדים בוגרים לא ישנים כי הם ישראל השניה