האסטרטגיה החדשה של זהבה גלאון: גסות רוח ושפת ביבים

אינספור ציוצים בסגנון אלים והשתלחויות בוטות ביריבים הכתירו את יו"ר מרצ לשעבר לכוכבת הרשת החדשה של השמאל

במשך תקופה ארוכה הייתה זהבה גלאון בין הדמויות הבולטות בשמאל הקיצוני בישראל. היא כיהנה בחברת כנסת מטעם מרצ במשך כ-15 שנים וכיו"ר המפלגה במשך כשש שנים, עד שלבסוף פרשה על רקע שפל אלקטורלי שאליו הובילה את המפלגה.

לאחרונה, כמיטב המסורת הפרוגרסיבית, הקימה גלאון ארגון שמאל נוסף בשם 'זולת' אותו הציגה כ"מכון אקטיביסטי לחשיבה ומחקר שהקמתי כדי להילחם ולהגן על הדמוקרטיה… כדי לעבור ממגננה להתקפה". בראיון מפנק ב'הארץ', עיתון בו היא מפרסמת טורי דעה, הסבירה גלאון שתנקוט ב"מודל של הפרעה והתנגדות".

אמנם, כמות הרפש שצפה בחודשיים האחרונים בחשבון הטוויטר של גלאון בהחלט מרשימה. בין עשרות ציוצים של 'שלום עכשיו' ו'ושוברים שתיקה' וחזרה אובססיבית על סיסמאות "אפרטהייד" ו"כיבוש", גלאון מתמקדת בהפגנת סגנון ושפת דיבור ירודים ודוחים, לעתים על גבול האלימות, כלפי כל מי ומה שלא מתיישר עם השקפת עולמה.

כך למשל, את הממשלה החדשה שקמה כינתה גלאון "קואליציה של מאפיונרים", שקמה בזכות "שכפץ של כלבלבים מהליכוד וסמרטוטי כחול לבן". את ראש הממשלה הגדירה כ"פסיכופת מטורף", "חלאה" ו"אפס שיושב בבלפור ושולח אחרים לעשות עבורו את העבודה המלוכלכת".

פינה חמה שמורה אצל גלאון לחברי כנסת ושרים התומכים בנתניהו, כמו למשל השר אוחנה שהוא לדבריה "שתול" ו"מטאטא", השר אקוניס, שעל-פי גלאון "זוחל על גחונו", וח"כ אסנת הילה מארק, שאותה מתארת הפמיניסטית גלאון כ"גרסת ועד הבית של אימלדה מרקוס", ו"הקונספט של להיות עצמאי נמחק לך מהמוח ביום שהתנדבת להיות מריונטה של ביבי". כנראה שזה מה שקורה כשאתה עסוק בהכפשת הימין הישראלי כ"קיצוני ושונא אדם".

גם שרים ושרות אחרים לא חמקו מנחת ציוציה של גלאון. אנשי 'ימינה' הם "סמרטוטים", וח"כ סמוטריץ' "היה יכול להעלות בדואים על רכבות" אם רק "היו לו עוד כמה חודשים במשרד התחבורה". שר הביטחון בני גנץ הוא "עציץ" (מוטיב חוזר אצל גלאון); לשר התקשורת יועז הנדל כתבה כי "ההצהרה הפחדנית שלך היא רק תמריץ לביבי להמשיך במאפיונריות", והדגישה: "אף אחד לא רוצה לשמוע ממך".

גלאון גם לא מהססת, במיטב מסורת השמאל, להדגים מוסר כפול וסתירות. היא מגינה על "שומרי הסף" מפני נתניהו, ומיד מטיחה במנדלבליט שהוא "מטייח ראיות וחקירות". אבל צביעותה בולטת במיוחד כשהדברים מגיעים לתקשורת, שמרובה היא רגילה כמובן ליחס מפנק ומלטף. לגלאון קשה מאוד עם קיומה של תקשורת ימנית. לכן מצד אחד היא מתלוננת תכופות על "קמפיין טרור והפחדה של ראש הממשלה נגד התקשורת", ואז מבלי להסס היא משתלחת בבוטות באנשי תקשורת ימניים.

כך, ינון מגל ושמעון ריקלין הם לדבריה "להקת המעודדות של נתניהו" ו"מתקרבנים צבועים ופרנואידים". ערוץ 20 הוא "אסלה". ד"ר גדי טאוב הוא "הכהן עליון" ב"כת המומרים של נתניהו", שהופכת ל"מטורללת ואפלה מיום ליום". אפילו בן-דרור ימיני הופך אצל גלאון ל"שקרן", בגלל שהעז לכתוב נגד 'שוברים שתיקה'.

אחרי שיצרה גלאון פרובוקציה בשידור מול קלמן ליבסקינד, כתבה: "הטרלה מטורללת של הימין הישראלי, שנהפך לקיצוני שונא אדם. לדיון תרבותי יש סטנדרטים והם לא כוללים מיזוגיניה, הומפוביה וגזענות… אפשר בהחלט להפוך עליהם את השולחן". כאשר נודע לה על הורדת תכניתם של קלמן ליבסקינד ואראל סג"ל, היא מיהרה לצאת בהקפת ניצחון: "הביאו אותם לעשות רעש והפעם היחידה שמישהו שמע עליהם הייתה כשהם ביזו את עצמם עם דיבורים על נאנסות".

המוסר הכפול של גלאון בולט מול שני אירועים מהעת האחרונה שבהם עיתונאים מצאו עצמם מותקפים בהפגנות. במקרה אמנון אברמוביץ' בהפגנת הימין בתל-אביב פצחה גלאון בנאום תוכחה נגד "הכלבים" שקיללו אותו ונגד ראש הממשלה "ששרק במשרוקית הכלבים", וסיכמה: "הם [המפגינים] והוא [נתניהו] זה אותו הדבר".

שלושה שבועות בלבד חלפו, וצוות של חדשות 13, בהם יוסי אלי ואבישי בן חיים, ספג קריאות גנאי גזעניות והותקף באלימות בהפגנת השמאל מול מעון ראש הממשלה בירושלים. נחשו מי אשם בכך לדעת גלאון? כמובן, הימין, אשר "יצר את האווירה הזו". ומי שציפה למנהיגות ממי שטענה שנתניהו אחראי לקריאות נגד אברמוביץ', עתיד להתאכזב: "לא לוקחת אחריות על כל חלאה בשמאל שעושה משהו", מיהרה גלאון להתנער.

מנהיגת המהפכה הווירטואלית חצתה לאחרונה את רף מאה אלף העוקבים, אירוע אותו ציינה בחגיגיות בראיון אצל רינו צרור בגל"צ. מסתבר שהשמאל מגיב בהתלהבות רבה לתרבות העלובה, האלימה, הבוטה והירודה הזו, ונסחף בעדריות אחרי כל מי שרק מוכן לרדת יותר נמוך.

אפשר רק לדמיין מה היה קורה אם בימין היה פוליטיקאי כלשהו מתבטא באופן דומה. מהומת עולם הייתה פורצת בשצף קצף, הטחת גינויים והטפות מוסר. אלא שבניגוד לימין, שלא מגבה גסות ואלימות מילולית, ציוצי שפת הביבים של גלאון הפכו אותה למנהיגה שנולדה מחדש לשמאל. ואכן היא פורצת דרך: גלאון מוכיחה שמבחינת השמאל, אין יותר רף תחתון לתרבות הדיון. או כמו שהם קוראים לזה: "קידמה".


מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

39 תגובות למאמר

    1. זהבה גלאון האמת שרציתי להגיב אך במחשבה שניה את לא ראוייה למילה כתובה ואפילו לא למחשבה. עוד 2 דקות בהיסטוריה אף אחד לא ידע מי זו זהבה ותחשבי כעיתון קרוע ומלוכלך על מדרכה ברמת השרון שהכפילים שלה דורכים על פרצופך ברגל שמאל.

    2. גלאון, מוסי רז, יאיר גולן: גמדים שמדברים מחלונות טירה שבה פעם שכנו ענקים. לגלאון נקודתית מעולם לא היה גרם של 'קרדיט' ותמיד נראתה כמזכירת פקולטה טיפוסית שעסוקה בתסרוקת יותר מאשר בעבודה. שולמית אלוני בזה לה (וכינתה אותה אכן 'הפקידה' או 'המזכירה'). לנהל את קומבינת מר"צ הגוססת לאיטה למצב של דימנציה וניוון שרירים זו לא משימה ולכן גלאון עמדה בה בהצלחה. ומאז נפלטה מהכנסת הפכה לתואמת קייטי הופקינס הישראלית: מין אישה לבנה וגסת רוח שמככבת בשולי המדיה בעיקר כי ברור שתמיד תגיד את הדבר הכי קיצוני שיש, אבל תמיד נגד אותם אנשים.

  1. זהבה גלאון ושותפיה מייצגים את קארל מארקס, לנין, טרוצקי וסטאלין וכל מה שהם חשבו וביצעו. אז מה הפלא? הגיב:

    הפה שלה מעולם לא נח לרגע והתנפל על כל מה שהוא יהודי אוהב עמו וארצו ומולדתו ומורשתו.

    הרס בתי המקדש והמדינות שלנו בעבר כלל בתוכו תמיד עוכרי ישראל ושונאיה שממעיה יצאו.

  2. צימרמן: ''הנוער בחברון הוא כמו הנוער ההיטלריסטי... הגיב:

    ד"ר משה צימרמן, פרופסור אשר במקביל לעבודתו באוניברסיטה, כיהן כיו"ר הוועדה לתוכניות לימודים לחטיבת הביניים בהיסטוריה, ואשר כתב ספרי לימוד בהיסטוריה לחטיבת הביניים ולחטיבות העליונות, פרסם ספרים על ה"סכסוך הישראלי-ערבי" בשפה הגרמנית (כדי שגם הגרמנים יידעו על "פשעיה של ישראל"). ובכן, אותו "נאור" כותב כך:

    "הנוער בחברון הוא כמו הנוער ההיטלריסטי… המוטיבציה ותנאי השירות של היחידות המובחרות היא כמו שהיית אצל… חיילי הוואפן אס.אס… אוהדי הכדורגל בארץ הם גזענים כמו ברייך ה-3… התנ"ך הוא כמו מיין קאמפ…"

    הספיק לכם?

    ולכל אותם אלו שקראו לסלקו מן האקדמיה. ובכן: להם הוא קורא "פשיסטים, המתנהגים ומדברים כמו אותו אספסוף מתלהב לאחר עליית הנאצים לשלטון"… כן, רבותיי, זה האיש אשר אחראי לחינוך הסטודנטים שלנו, ובצורה עקיפה גם לחינוך תלמידינו בבתי הספר (הוא הרי אחראי על התכנים של ספרי ההיסטוריה בבתי הספר…). צימרמן הוא שמאלן טיפוסי, מדבר בשם חופש הביטוי, השוויון והקידמה, אך מנגד מסית ומדיח נגד כל השוללים את השקפותיו הנלוזות. אחר-כך, כידוע, הוא ויתר שותפיו בשמאל זועקים את זעקת הקוזאק הנגזל, על כך ש"רודפים אותם ומסיתים נגדם". צביעות הזכרתי כבר? הרי ברור שכל ההסתה של צימרמן היא במסגרת ה"חופש האקדמי", חופש שכידוע מוענק רק ל"אנשי שלומנו והשקפתנו". דוד בוקעי? נו טוב, הוא הרי מסית ומדיח…

    1. צימרמן כמו יאיר גולן הוא מכחיש שואה בזוי ונאלח. האוניברסיטה הציבורית המעסיקה אותו, עושה זאת על חשבוננו, משתמש בכסף שלנו לממן מכחישי שואה שונאי עמנו. ויעז מי מאתנו להתנגד ולמחות. הוא רשאי להסית ולהדיח (רק לתומכי כהנא הרי סותמים את הפה) אבל שיעשה את זה על חשבונו.

  3. אכן מדינת חלם, אין מילים אחרות לתאר את הביזיון והבושה הגיב:

    זאב שטרנהל, "הדובדבן שבקצפת", חתן פרס ישראל, שמשום-מה קיבל פרס ישראל מהמדינה – אותה מדינה שאותה הוא מגדף ומשמיץ.

    והמדינה, במקום לתת למשמיץ את "פרס עוכר ישראל", נתנה לו את פרס ישראל לחקר מדע המדינה.

    אכן מדינת חלם, אין מילים אחרות לתאר את הביזיון והבושה.

    ובכן, "חתן הפרס" אמר בשנת 1988, כי "רק מי שיהיה מוכן לעלות על עפרה עם טנקים, יוכל לבלום את הסחף הפשיסטי… המאיים להטביע את הדמוקרטיה הישראלית". כן, ככה דיבר ומדבר חתן הפרס.

    ואת מי מזמינים ל"קול ישראל" ביום "המלחמה נגד אלימות"? ניחשתם נכון, את "הפציפיסט הלא מתלהם" שטרנהל. עוד פנינה מפיו של החתן:

  4. "אם חיילת ששירתה בלשכת האלוף וגנבה אלפי מסמכים בזדון והעבירה אותם מתוך כוונה לגרום נזק תואשם רק במסירת מידע שלא בסמכות הרי שמדובר בהחלטה מסוכנת, תקדימית שעלולה להוביל למדרון חלקלק ולפיה כל אימת שלחייל פלוני לא מוצא חן ממדיניות של אלוף אלמוני הוא ידליף חומר מתוך תקווה שיהיה מאן דהוא בפרקליטות שידאג לו".

  5. הפשיזם והאנטי ציונות הם כלים שלובים של הבל ורעות רוח, של דה-הומניזציה ושלילת זכות קיום הגיב:

    כך שכדאי לשים את אברום בורג במקומו. אותו ואת חבריו מהאיסלאם הרדיקלי, מהימין הניאו-נאצי או מהשמאל הרדיקלי. לא בגלל המשכורת. לא בגלל הג'יפ. לא בגלל הרדידות. הרי קשה לייחס עומק אינטלקטואלי לאדם שאימץ את העמדות של עזמי בשארה, אבל מומלציו הפוליטיים הם אהוד אולמרט ואהוד ברק. וקשה לייחס רצינות למי שגם רוצה אירופה וגם קובע בנחרצות שסרקוזי, זה שאירופה רוצה ביקרו, הוא "סכנה לשלום העולם". ובכלל, בורג היה אמור להיות ציוני, שהרי היה זה מקס נורדאו שאמר שהציונות היא הרחבת גבולות אירופה אל תוככי המזרח. אלא שלבורג אין שום מושג מיהו בורג. הוא אנטי-ציוני, כי אנחנו מקימים גדר הפרדה ומתבדלים מהמזרח. והוא אנטי-ציוני, כי הוא בכלל אירופי וקוסמופוליטי.

    את בורג צריך לשים במקומו משום שהוא פשיסט. פשיסט אנטי-ציוני. ואם מישהו היה זקוק להוכחה, עוד אחת, שהפשיזם והאנטיציונות הם כלים שלובים של הבל ורעות רוח, של דה-הומניזציה ושלילת זכות קיום, אז בא בורג וסיפק אותה. ולא, אין שום צורך להודות לו. אנחנו ממש לא זקוקים לעוד הוכחות.

    http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/595/576.html

  6. אריאל זילבר בראיון נטול כפפות: "השמאל הם קליפת הטומאה'' הגיב:

    …התקשורת כמו תמיד משרתת את האויב. אם אתה עושה סרט אנטי-יהודי, אתה מקבל מלגות ותקציבי ענק, ואם זה סרט בעד היהודים, אתה מוחרם…

    http://www.col.org.il/show_news.rtx?artID=57055

  7. "הקרן לישראל חדשה" חותרת ל"מדינת כל אזרחיה" אשר לא תהיה יהודית, לא ציונית ולא דמוקרטית. אשר בה רוב פלשתיני, אשר זכות השיבה המלאה תוענק לו ישלוט על מיעוט של "דהימי" יהודים.

    ההוכחה עד כמה סטה השמאל הרדיקלי הפשיסטי מעקרונות היהדות הציונית הוא ביציאה הגורפת של מפלגת מר"צ ובעיטות הצד שלה מפלגת מפ"מ ותנועת "השומר הצעיר" להגנה גורפת של מסע השיטנה ברחבי העולם הנערך מזה למעלה משני עשורים על ידי עמותות חוץ פרלמנטריות במימון נדיב של "הקרן לישראל חדשה" כנגד ישראל אשר הגיע לשיאו באספקת חומרים שיקריים להלל לאותו אוטו-אנטישמי גולדסטון על מנת שיפיק את הדו"ח המשתלח, השיקרי והפרוע כנגד מדינת ישראל.

    ניתן למצוא פרטים רבים נוספים ומרחיבים באשר לנאמר פה במהדורתו השניה של הספר "משנאי החינם בינינו" אשר הופץ במחצית שנת 2009.. ניתן לעיין בספר (ולקבלו) בקישור הבא:

    http://www.aaronroll.com/democracy/Hatred_for_Nothing_Volume2.pdf

    1. "שמאל רדיקלי פשיסטי" 😂

      אתה בכלל מבין מה המילים האלה אומרות?

    2. הוא מבין.

      סמול רוצח כמו לנין וסטלין, הוא פשיסטי. כל אדם שלמד היסטוריה שאינה זקוקה לאישורים משוקן או לדולרים של סורוס כדי לחשוב, יודע שלנין וסטלין הקדימו את היטלר. למעשה, השימוש גז רעיל למיגור אוייבי המהפיכה, נהגה בברית המועצות ע"י סמול רצחני.

      אני יודע שנרקסיסט סמולני לא מסוגל להבין את תגובתי. נוכל סמולני חולה בנרקסיזם, יודע רק להקיא את המושגים האלה על אחרים, שאינו מסוגל להוכיח לוגית, כמו אדם בוגר (מה לסמול ולבגרות?) את דבריו עבורם. המידע נכתב למען קוראים שיודעים להסיק מהעובדות, שסמול הוא אכן פשיסטי 🙂

    3. אדם, אתה כנראה חושב שאתה מאד נבון, בניגוד לזה שאליו הגבת.
      אז אולי אתה תסביר לנו מה זה שמאל רדיקלי פשיסטי, או מה יש לך נגב הצרוף הזה???

  8. השר פורז בישיבת ממשלה: "גם ליהודי מותר להיות אנטישמי" ( הצופה יום שני 20 ספט 2004 ) הגיב:

    האם התנ"ך רומז לנו על השמאל הישראלי של ימינו?

    ובכן, ברוב ספרי הנביאים יש פרקים על גבי פרקים על שבט אפרים…

    לא אכנם להרבה פרטים.

    החלו מישעיה והלאה.

    בקוראכם, במקום לומר "אפרים" , אימרו "השמאל" ותקבלו את הלם חייכם על הדמיון בין אפרים לשמאל… ומעניין שגם על אחריתו כתוב: "אם תשים קינך בין נשרים, משם אורידך"! סופם מר יהיה.

  9. בראש האוטו אנטישמיות עומד הבג"צ ואותו יש לבטל תחילה במתכונתו הנוכחית בה השופטים בוחרים את עצמם בעצמם – כי בחסותו, בשלטון הדיקטטורי והאוטו אנטישמי שניכס לעצמו, חוסים כל המהרסים למיניהם.

  10. מזל שמנהיגי השמאל, טיפשים בורים ואלימים כמה מסוכן לציבור היה אם לא היו כאלו ועוד יכלו חס וחלילה לעלות לשלטון.

  11. אז שמאלנים יקרים – הגיע הזמן שתפנימו כי סיימתם את תפקידכם בארץ ישראל הגיב:

    אז שמאלנים יקרים – הגיע הזמן שתפנימו כי סיימתם את תפקידכם בארץ ישראל, וכאמור הפכתם להיות בלתי רלבנטים בעליל…וכעת אתם לא רק שמיותרים, אלא גם מזיקים! אתם מפנים את זעמכם לשווא נגד מדינת ישראל ואזרחיה הטובים.

  12. אתם וכל מה שאתם ומחאתכם הקיקיונית מייצגים, כבר לא רלבנטיים, וגם נמאסתם עלינו עד מאד! הגיב:

    ועצה לי לכם…

    רדו מהארץ…תעקרו אתם ובני ביתכם וזרעכם לאמריקה…או לרמאללה –

    כשתהיו שם יהיה לכם יותר קל להביע את מחאתכם, ולנו יהיה הרבה יותר קל להתעלם מההזיות שלכם.

  13. כוכבת רשת?!?! עבר זמנו בטל קורבנו!!! קישטה לרוע ולשינאה!!!!!!!!!!!

  14. הסיבה לשקרנות אינה פתולוגית אלא אידיאולוגית.

    פרדיגמת השמאל מבוססת על רעיונות אינטלקטואליים ודוגמות, שלרוב אינן מתיישבות עם המציאות וכדי לשווקם נאלצים לשקר.

    1. זהבה גלאון היא: אסלה, פסיכופטית מטורפת, אפס, מטאטא, סמרטוטה,צבועה, פרנואידית, שקרנית ואהבלה מסוכנת הגיב:

      אלה התיאורים של אחרים מתוך הפה המזוהם שלה וכידוע אמרו חכמי חז"ל:

      הפוסל במומו פוסל.

      מדביקה לאחרים כינויים כפי שהיא מבינה שהיא עצמה מתפקדת.

      מכוערת מבחוץ כמו מבפנים שכן דבר ידוע הוא שיופי נובע מהפנימיות. כשבפנים כיעור – גם בחוץ כיעור!

  15. נציגת השמאל המטורף המאפיונר המושחתוחוליגנים ברברים וחולי נפש.

  16. לבדוק איך נתנו למשפחה שלה לצאת מברית המועצות כאשר השערים היו סגורים.

  17. אם נתבטא בלשונה שלה, הרי שהיא תוגדר כ- ״עכברוש מאוס״. מתאימה לאוהדיה והם לה.
    לא אתפלא אם יתגלה שהיא בעצם נציגת הקומוניסטים שהושתלה בישראל…

  18. רוצה לחזור לכנסת.למשכורת לפרסום.
    אבל יש מכסה לאשכנזים מהשמאל.לכן היא מתוסכלת.
    אם היתה מזרחית היה יותר קל.
    היא גם לא צעירה כל כך.אולי בפעם הבאה.

  19. ביקור בחיריה הסביר לי הכל.
    המדריך הפנה שימת-ליבנו לפסולת המגיעה מן העיר, מן התעשייה ובעצם בכל מקום בו יש פסולת.
    המדריך היה עם הומור נפלא ועשה אתנו תרגיל.
    נסו להאניש את הפסולת וליצור רב-שיח בין סוגי הזבל השונים.
    אני ראיתי בדימיוני את הסמרטוטים המזוהמים מן התעשייה, סמרטוטי-רצפה בלים ומרופטים, ועוד מיני פסולת ללא תקווה. והנה מתחיל הרב-שיח. אמר סמרטוט מזוהם: אני רוצה להיות יו"ר מפלגת מר"ץ. כעסה מטלית הרצפה שאיבדה זהות ויופי. לא אתן לך ! התפקיד שמור לי.
    השיח נמשך עד שהגיעו כל הזוהמה ורפש לעשות רוטציה. רק על דבר אחד הסכימו כולם. כל מי שימלא את התפקיד. יעבור את כל ראשי מר"ץ לשעבר באיכות ובטוהר.

  20. אידאולוגיית ביבים גורמת לשפת-ביבים. לשמאל אידאולוגיה של פח-אשפה ולכן גם שפתם היא של פח-אשפה. השמאל הוא בולשביק ואנטי-דמוקרטי במהותו ולכן גם כל מעשיו הם אנטי-דמוקרטיים במהותם. השמאל לא יכול אחרת ולכן הוא שמאל — מחנה של מחלת נפש שמאלנית חסרת מרפה. תראו מה קרה לברית-המועצות, מה קורה בוונצואלה, ותבינו. איפה שהשמאל שולט, הביוב עולה על גדותיו. זה מה שגם השמאל הישראלי רוצה לעשות כאן. אנרכיה, ביריונות, שפת-ביבים, שינאה, הסתה, שקרים, פופוליזם, זו המסורת ה"מפוארת" של השמאל מאז ומתמיד. השמאל הישראלי רק ממשיך באותה הדרך של ביב-שופכין כמו אצל אבותיו הרוחניים.

  21. מסכנים השמאלנים.
    הם נמצאים במצב של איבוד עשתונות, היסטריה, רואים שהם בשום פנים ואופן לא מצליחים אז הולכים בדרכים קיצוניות

  22. ז. גלאון מקללת? משמיצה? מגדפת? לא יכול להיות 🙂

    היא מעולם לא עשתה שום דבר אחר. בגיל שלה, אין לה אפשרות ללמוד לנמק 🙂

  23. למה להתייחס???
    פרובוקטורים וטרולים רק רוצים צומי. תתעלמו והם יחזרו לחור ממנו הם זחלו.

  24. ההתלהמות של גלאון וגילאון מבטאים את הבריונות של השמאלנים האנרכיסטים.

  25. אין כאן שום אסטרטגיה חדשה – זו הייתה צורת הדיבור וההתייחסות לזולת מלכתחילה.
    היא פשוט שכללה את השיטה עכשיו כשהיא לא צריכה להיות ממלכתית יותר….

  26. גם הימין מגיב בהתלהבות רבה לתרבות העלובה, האלימה, הבוטה והירודה הזו, ונסחף בעדריות אחרי כל מי שרק מוכן לרדת יותר נמוך. יאיר נתניהו, הצל, שמעון רקלין, מגל וכו

  27. למה בימין הרופס לא תוקפים את המשת"פית הזו,גסת הרוח והאלימה? למה מפחדים לפתוח את הפה?

  28. כמה זמן הגמלאית הטפילית זלטה שניפיצקי מפ"ת מתכוונת להיצמד למשלמי המיסים?

  29. השמאל התןרנית גזענית ,,זורעת השנאה,אישה רקובה מבפנים מלאה מורסות ומוגלה בעלת לב שחור משחור . -אחרי כל כך הרבה רפש וזבל וצואה שנשפכת לך מהפה ושריחו עובר דרך מסך המחשב ,אפשר להבין מדוע התעקם לך הפרצוף -אפילו הוא לא מסוגל להכיל את כל הזוהמה שלך.
    אני בטוח שמייסדי מרץ לדורותיהם מתהפכים בקברם כשהם רואים לאיזה ביוב דרדרת את המפלגה שלהם.