יהדות אנטי-ציונית מתוצרת גרמניה

משפט בברלין בו הורשעה פעילת BDS יהודית בתקיפה חשף רשת ארגונים בהם חברים פעילי חרם על ישראל וזוכים למימון ממשלתי

הפגנת BDS בגרמניה | צילום מסך

ברלין – 

בראשית חודש אוגוסט, בית משפט בברלין שלח לחודש מאסר את פעילת ה-BDS סתווית סיני המציגה עצמה כ״רומניה שגם מחזיקה באזרחות ישראלית״, לאחר שנמצאה אשמה בתקיפה. האירוע התרחש במהלך התפרעות של פעילי הארגון האנטישמי בכנס שנערך לפני שלוש שנים באוניברסיטת הומבולדט בבירת גרמניה, בהשתתפות ח״כ לשעבר עליזה לביא וניצולת השואה דבורה ויינשטיין.

בית המשפט אמנם אפשר לסיני לצאת בזול מהעניין עם תשלום קנס של 450 יורו (1800 ש״ח) בלבד, אך פעילת השמאל העדיפה ״מוצא של גבורה״ ובחרה בהליכה לבית הסוהר. מלכתחילה, היא ושותפיה תכננו להפוך את הדיון ל״משפט ראווה נגד מדינת האפרטהייד ישראל״. שני המתפרעים הנוספים באירוע זוכו מאשמת הפרת הסדר הציבורי, ״ניצחון״ שנחגג בחוגי ה-BDS.

נאדיה סאמור, פעילה פלסטינית ל"זכויות אדם" ועורכת הדין שהגנה על סיני, הגנה בעבר גם על המחבלת הפלסטינית ראסמייה עודה שרצחה שני ישראלים במרכול בירושלים ב-1969, כאשר עיריית ברלין ביקשה לאסור עליה להופיע בציבור וביקשה לגרש אותה. סאמור פעילה מאוד גם במערכה המתוקשרת לביטול החלטת הבונדסטאג, בית הנבחרים התחתון בגרמניה, המגדירה את ה-BDS כתנועה אנטישמית.

מתנגד נוסף להחלטה ומי שאוהב לצטט את סאמור הוא איש החינוך ופעיל השמאל הרדיקלי היהודי מיכה ברומליק, הנערץ על ידי הממסד הפוליטי-תקשורתי בגרמניה בשל עמדותיו העוינות לישראל. ברומליק, הרואה בהחלטת הבונדסטאג בעניין ה-BDS "סוג חדש של מקארתיזם", מילא בשנים האחרונות תפקידים בכירים במוסדות חינוך הקשורים ליהדות, שבהם – הפלא ופלא, עברה גם סתווית סיני: היא קיבלה מלגה בקרן המצוינות של הקהילה היהודית (ELES) הממומנת על ידי משרד החינוך והמחקר הפדראלי הגרמני; סיני גם חברה במרכז ללימודי יהדות בברלין, שאחד מבכיריו הוא ברומליק, מרכז הממומן גם הוא על ידי ממשלת גרמניה. ברומליק, אגב, הוא ממקימי הסניף הגרמני של 'הקרן לישראל החדשה'.

https://www.facebook.com/BDSHebrew/videos/2364235257191563/

האם החיבור בין סיני, ברומליק וסאמור הוא עניין של צירוף מקרים, או שמא מדובר ברשת מאורגנת היטב של השמאל הקיצוני האנטי-ישראלי הנרקמת בברלין במימון ממשלתי ופועלת להגן על תנועת החרם האנטישמית ה-BDS מפני ההחלטה שקיבל ברוב קולות ברור בית הנבחרים הגרמני?

זו לא תהיה הפעם הראשונה בה ממשלת גרמניה מממנת גופים אנטי-ישראליים, אך החמור בתופעה עליה אני מדבר היא החדרת האנטי-ישראליות למוסדות חינוך יהודיים או כאלה הקשורים ליהדות, במסווה של ״עידוד מגוון קולות ופלורליזם בקהילה״. אין במדיניות הזו כל פלורליזם. מדובר למעשה בהשלטת הקו האנטי-ציוני על הקהילה היהודית ועל לימודי מדעי היהדות בגרמניה, והכל נעשה בהסכמה בשתיקה של צמרת הקהילה. זו עסוקה בשלל יוזמות מגוחכות לעידוד דו-שיח יהודי-מוסלמי, לאחר שקיבלה מימון ממשלתי גרמני בדיוק לכך. לפתע, הפכה הקהילה היהודית אילמת בכל הנוגע לאנטישמיות המוסלמית ורואה רק ניאו-נאצים.

ישראל יכולה להפקיר את הקהילה היהודית בגרמניה וקהילות יהודיות נוספות באירופה ובארה״ב לחסדיהם של גורמים שפועלים במכוון להרחיק בין ישראל ויהדות התפוצות, או שהיא יכולה להתעשת מבעוד מועד ולדאוג להידוק הקשר עם אותן קהילות הכמהות לעזרה. ישראל גם יכולה לקרוא לסדר את ממשלת גרמניה על פעילותה החתרנית, העומדת שוב בסתירה למחויבות ההיסטורית״ ההצהרתית.


מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

11 תגובות למאמר

  1. אישה דוחה, שתוותר על האזרחות הישראלית אם היא כזאת גיבורה. יש לך אזרחות רומנית ויש לה את האפשרות לוותר, למה היא לא עושה את זה? מפחדת שיום אחד שחברים שלה יתהפכו עליה אז היא רוצה לשמור לעצמה רשת בטחון?

  2. יהדות אנטי ציונית עדיפה תמיד על ציונות אנטי יהודית…
    אלא ש…
    אין מדובר ב"יהדות" ברלינאית אנטי ציונית. ההגדרה של האספסוף הזה כ"יהדות" מוצאה בציונות אנטי יהודית
    מסקנה ?
    הנסיון ליצוק תוכן למומיית הציונות הזומבית שמתה לאחר מיצוי תפקידה – מוביל לקינת נהי על החיים המפריעים את שלוות המתים

  3. ממשלת ישראל עסוקה בעצמה. מה שקורה בעולם לא מעניין אותה. היא גם לא מבינה את הסכנה ולא בנויה להתמודד.

  4. יהודים שמשמיצים את מדינת ישראל בגרמניה הם התחתית של התחתית וזאת הסיבה שהגרמנים כל כך מטפחים אותם. ומאז ומתמיד האנטישמי העדיף את היהודי שמימש את ציפיותיו. יהודים לוחמים, חזקים וגאים מקלקלים להם את הדימוי והם לעולם יעדיפו טרוריסט מוסלמי רוצח, על יהודי שנלחם בו. אין ומעולם לא הייתה גרמניה אחרת.

  5. נו באמת. "החדרת האנטי-ישראליות למוסדות חינוך יהודיים" זה בעיקר במוסדות חינוך בישראל

  6. לא תתחמקו מהדטרמיניזם אבולוציוני:

    דתי – חילוני ציוני – חילוני אנטי ציוני – מתבולל – גוי

    1. טמבל – דביל – מפגר – דתי
      חכם – נבון – משכיל -חילוני

    2. צודק.. הליברליזם הקיצוני הוא דת בפני עצמה.
      לכם בסוף זה מאב. של דת בדת אחרת

  7. כמו כל דבר בגרמניה של יורשי היטלר הכל מוקצן עד לרמה של קריקטורה. הסמאל האנטישמי תוצרת ישראל וה'יהדות' אוהב את קירבת האנטישמיות הגרמנית. לא בכדי עברה הקומוניסטית שונאת ישראל הבזוייה פליציה לנגר שר"י עם בועלה הקומוניסט מוישה לנגר – שניהם ניצולי שואה, אגב – לגרמניה האנטישמית, ותרמה שם לזוהמה האנטישמית ככל יכולתה עד שזכתה לשבחים כ'פעילת זכויות אדם' מצד הנאצים הגרמנים בשופר התקשורתי שלהם 'נציונל-צייטונג'.

    ואם בלנגר עסקינן אז אי-אפשר שלא להזכיר את האוטואנטישמית הסמאלנית המתועבת חביבת הנאצים והאיסלאמים אוולין הכט-גלינסקי, בתו של מי שהיה נשיא מועצת היהודים בגרמניה היינץ גלינסקי ז"ל. אה"ג היתה זאת שהציעה את מועמדות פליציה לנגר לעיטור הגרמני החשוב ביותר Bundesverdienstkreuz 1. Klasse, 'צלב הזכויות הפדרלי' הגבוה ביותר, עיטור שהוענק לה ע"י נשיא גרמניה באמצעות ראש ממשלת מדינת המחוז באדן-וירטמברג.

    בינתיים השהידה פליציה לנגר הספיקה לעבור אל הבתולות/ים ואוולין האנטישמית התגייסה בכל כוחה למען ה-BDS האנטישמי ומטנפת על מדינת ישראל כ'ממשיכה של הנאצים' יחד עם 'יהודים' כמו סתווית סיני ושלל מהגרים סמאלנים מישראל כמו המסיתה הידועה איריס חפץ ה'מזרחית' לשם שינוי, השורצים בעיקר בברלין ופועלים בשירות האיסלאמו-פאשיסטים והנאצים הגרמנים כקאפואים לכל דבר ועניין.