"כל תיק שמנדלבליט קיבל בו החלטות טעון בדיקה מחדש"

ח"כ עמית הלוי בעקבות חשיפת קלטות היועמ"ש: "יש בחלקים מהמערכת תרבות שפוגעת בדמוקרטיה. נפעל כדי לתקן ולהחזיר את הריבונות לעם"

"אופציית הבחירות על השולחן". ח"כ עמית הלוי | דוברות הכנסת

שעת הראיון עם ח"כ עמית הלוי נקבעה מראש לפני זמן מה, אך כמו שקורה לרוב בפגישות עם חברי כנסת או שרים, הסערות והאירועים הפוליטיים מכתיבים לוח זמנים משלהם. וכך קרה שהמתנו לשיחה עם נציג הליכוד דווקא במהלך אחת ההצבעות הסוערות ביותר שידעה הכנסת בשנים האחרונות, כאשר ההצעה לקמת ועדת חקירה ב"פרשת הצוללות" עלתה אתמול בצהריים לדיון במליאה.

הסערה שקמה בעקבות ההצבעה שעברה ואז בוטלה כבר נידונה ועוד תדון רבות מכל הכיוונים, וח"כ הלוי שנכח במליאה מספק זווית משלו לדרמה. לדבריו, "הקולות לדרישה של הצבעה שמית נשמעו היטב, ולא הוכרזה הצבעה לפי הכללים. זו טעות טכנית שמתרחשת לעתים די קרובות. ההצבעה לא התנהלה על פי הנוהל ואם כבר מי שניסו לעשות מחטף היו חברים באופוזיציה. טוב שיו"ר הכנסת תיקן את הדברים וברור לכולם שבכל מקרה לא הייתה להצעה הזו רוב".

באופוזיציה כבר הכריזו שיעתרו לבג"ץ

"מכיוון שכל האירוע מתועד ומצולם וניתן לבדוק את כל הטענות, אני מתקשה מאוד להאמין ששופטי העליון יתערבו פעם נוספת בסדרי הכנסת כמו שניסו לעשות בסאגת החלפת יו"ר הכנסת אדלשטיין. בתקשורת ובשמאל בוודאי יחגגו על עתירה כזו, אבל אני בספק אם היא תוליד משהו משמעותי".

מה שקרה אתמול נראה כעוד משבר בקואליציה המקרטעת הזו. אולי עדיף לימין ללכת לבחירות?

"ההסכם הקואליציוני התבסס מראש על סוגיה עיקרית אחת והיא המאבק בנגיף הקורונה. היה עוד סעיף חשוב לגבי החלת הריבונות שמסיבות מדיניות לא יצא לפועל, וגם שם חלקים ב'כחול לבן' ניסו לשים מעצורים מאחורי הקלעים. האפשרויות האחרות היו רעות מאוד: או ממשלה ביחד הרשימה המשותפת, ואני שמח שבני גנץ לא הלך בדרך הזו, או לחילופין בחירות נוספות שלא היו רצויות בעת החירום הזו. מראש החתונה הזאת הייתה תלויה על בלימה וככה זה נראה כאשר למשל שר המשפטים מחליט למנות פרקליט מדינה בניגוד לסיכום או בכל מיני סוגיות אחרות. עם המחלוקות האלה והתהום הפעורה בנושאים מהותיים הממשלה לא תוכל להחזיק עוד הרבה זמן, ולכן אני חושב שאם ההתנהלות של 'כחול לבן' לא תשתנה אפשרות הבחירות לגמרי נמצאת על השולחן".

דלק נוסף למשבר הפוליטי המתמשך מספקות גם ההפגנות נגד ראש הממשלה והוויכוח הלוהט שפרץ סביב קיומן במהלך משבר הקורונה. לדברי ח"כ הלוי, "כל המהומה סביב נושא ההפגנות קרתה בעיקר בגלל הלחצים של היועמ"ש שלא הייתה לו שום סמכות חוקית להתערב בעניין. על פי החוק הממשלה רשאית לקבוע תקנות לשעת חירום אבל מנדלבליט קבע שלבי ההפגנות אי-אפשר. לכן הלכנו לחקיקה בכנסת שבה עשינו הבחנה בין פעילויות שונות בזמן הסגר אבל גם שם החריגו את ההפגנות, וכך נוצר מצב שאם רוצים להגביל התקהלות צריך גם להגביל פתיחה של עסקים".

הלוי ממשיך ואומר כי "כל הטענות על פגיעה בחופש הביטוי היו הרי מגוחכות, והדאגה היחידה הייתה מפני התקהלות שמסכנת את הבריאות. למרות כל זה, היועמ"ש פשוט קבע יש מאין שהתקהלות בהפגנה מקבלת עדיפות על פני זכויות אחרות, ובוודאי שזה הרגיש הרבה אנשים שבאו ואמרו למה להם מותר ולנו אסור. הלחץ הפסול הזה של מנדלבליט יצר את המשוואה שפגעה בסופו של דבר בשוויון הדמוקרטי".

לאחרונה פרסמת טור ב'ישראל היום' בו הזהרת מפני ההיסחפות שמאלה של השמאל הציוני

"הפעם הראשונה שבאמת הרגשתי עצב בהקשר הזה הייתה ביום שראיתי את יאיר לפיד מצביע נגד חוק הלאום. זה היה תמרור האזהרה הראשון – אנשים שאני מניח שהם ציונים במובן שהם חולקים את הרצון לראות את ישראל כמדינת העם היהודי, הולכים ומצביעים נגד הרעיון המייסד של הציונות, בכל מיני טענות על שוויון שכולנו יודעים שהוא קיים בישראל בשלל חוקים אחרים ופסיקות".

לדבריו, "ההפגנות הללו הן בסך הכל עוד ביטוי של השיח בשמאל האנרכיסטי שמתנגד למדינה באשר היא ושואף לפרק את כל המוסדות, ולמרבה הצער גם רבים בשמאל הציוני נסחפים אחריו ומשתפים איתו פעולה בגלל שנאת נתניהו. במקום האמירות הציוניות שהיו תמיד בקרב מנהיגי השמאל של פעם, היום אנחנו שומעים את הקריאות הרדיקליות בהפגנות. במובן הזה מדובר בתופעה מסוכנת שהולכת ומוחקת את היסודות הציוניים בשמאל".

לתקן את המערכת

סערה נוספת שטלטלה את המערכת הפוליטית התרחשה בשבוע שעבר, כאשר נחשפו בחדשות 12 הקלטות בהן נשמע היועמ"ש מנדלבליט אומר כי הוא נסחט לכאורה על ידי פרקליט המדינה לשעבר שי ניצן. בעקבות החשיפה השמיע ח"כ הלוי ביקורת חריפה על מערכת המשפט בכלל והיועמ"ש בפרט, וקרא לבדיקה מקיפה של קבלת ההחלטות בתיקים שניהל, גם כאלו שאינם קשורים בהכרח לחקירות ראש הממשלה.

"כל תיק שמנדלבליט קיבל בו החלטות, תחת עינם של בכירי הפרקליטות, טעון בדיקה מחדש", הוא אומר ומסביר: "הרי את הדברים שמנדלבליט אמר על המתרחש בפרקליטות ועל שיטת תפירת התיקים טענו בגרסאות שונות במשך שנים הרבה אנשים בימין, ועכשיו הוא מדבר על כך בעצמו ומספר שהוא חש נסחט. לכן בוודאי עולה כאן השאלה עד כמה היועמ"ש התחשב בעמדת ניצן כאשר היה צורך לקבל החלטה כלשהי".

לדברי ח"כ הלוי, "אנחנו זוכרים גם שמנדלבליט אמר שלא הופעלו אמצעים פסולים בחקירות עדי המדינה, ואחר כך את כל הפרסומים על התרגילים המטרידים שעשו לניר חפץ ואלוביץ'. אז היועמ"ש מגיש כתב אישום וגורם למשבר לאומי כשאין לו את כל המידע, או שמסתירים ממנו מידע? יש בחלקים מהמערכת תרבות מושחתת וכל הדבר הזה מחייב בדיקה. אסור לעבור לסדר היום על הסטנדרטים האלה".

האם זה אומר שתצביעו בשבוע הבא בעד הקמת ועדת חקירה למערכת המשפט?

"אני מזכיר שוב שאמרנו לאזרחי ישראל שאנחנו נכנסים לקואליציה עם 'כחול לבן' ומקבלים את הווטו ההדדי בנושאים משפטיים בגלל הצורך הדחוף להתמודד עם המגפה. זה נכון שבמשך הרבה שנים הליכוד לא לתקן את מערכת המשפט, אבל היום יש במפלגה דור חדש ורענן שכן רוצה לעשות את זה. לכן הכנתי חמישה חוקים שמטרתם להחזיר את ישראל למצב של לפני המהפכה החוקתית".

איך הגענו למצב הבעייתי הזה?

"אהרן ברק נכנס לוואקום שפשוט היה קיים באופן טבעי במדינה צעירה, ובסוג של פיראטיות כמו שהגדיר את זה השופט פוזנר החליט שחוקי היסוד הם למעשה חוקה ומאפשרים לבית המשפט לפסול חוקים. בכך הוא הפך את משולש הרשויות על ראשו והעמיד את הרשות השופטת בקודקוד ויחד עם כל מיני כלים אחרים כמו הרחבת זכות העמידה ופלפולים על "תכלית" ו"סבירות" שדד את הדמוקרטיה ואת החירות של אזרחי ישראל. במדינה דמוקרטית אזרחים קובעים את גורלם ומעצבים את חייהם, אבל בישראל נוצר מצב של אוליגרכיה משפטית שמחליטה בכל תחום.

כדוגמה להפיכה הזו ח"כ הלוי מציין את העימות הנוכחי בין השר לביטחון פנים אמיר אוחנה לבין היועמ"ש, בו האחרון מסרב לאפשר לשר לייצג את עמדתו בבג"ץ. "בהלכת דרעי-פנחסי אהרן ברק הגניב הערת אגב בה כתב שקולו של היועץ המשפטי הוא קולה של הממשלה, ומשם התקבע מעמד היועמ"ש ללא שום סמכות חוקית. זה דבר שאין לו אח ורע בדמוקרטיה. לכן אחד החוקים שהגשתי הוא חוק שיגדיר את במפורש את סמכויות היועמ"ש. זו עוד נקודה שצריך לתקן ואנחנו נעשה זאת".

לדבריו, "בניגוד לפקידים ולשופטים, הדמוקרטיה תמיד מתקנת את עצמה באמצעות הציבור ונבחריו, ולכן תמיד העם יעמוד בראש משולש הרשויות. יכולה להיות ביקורת שיפוטית מסוימת כמו שקיימת במדינות שונות, אבל אי אפשר פשוט לקחת מהציבור את החירות לחוקק חוקים ולהעניק אותה לקבוצת אנשים נאורים וחכמים בעיני עצמם. אם לא נתקן את זה ונחזיר את הריבונות לעם כל מה שאנחנו עושים פה בכנסת ובממשלה יהיו סתם פטפוטים ריקים. אם תהיה מערכת בחירות זה צריך להיות הנושא המרכזי בה.

אתה חושב שיש בציבור מודעות מספיק רחבה לסוגיה הזו?

"למרבה המזל יש היום בימין הרבה אתרים וארגונים שונים שמעלים את השיח הזה כל הזמן ומשיבים מאבק לתקשורת הממוסדת. היום הציבור הרבה יותר מודע ורואה את מה שמתרחש במערכת המשפט.ז ה שינוי מבורך וצריך לקחת את זה קדימה".

נושא נוסף בו עוסק ח"כ הלוי לאחרונה הוא הדיון סביב חסימת משתמשים ודפים מסחריים ברשתות החברתיות, והוא הגיש אתמול הצעת חוק בעניין שמבקשת להטיל רגולציה על פלטפורמות דיגיטליות כמו פייסבוק וטוויטר. "למרות שאני באופן עקרוני תומך בצמצום התערבות המדינה בכוחות השוק וביזמות הפרטית, נתקלתי בשבועות האחרונים בהתנהלות שבה חברה ציבורית כמו פייסבוק משתמשת במשאבים שלה באופן שרירותי ופוגעת באזרחים מבחינה אישית וכלכלית", הוא מסביר.

לדבריו, במקרה הזה ישנו צידוק להתערבות המדינה. "אי אפשר להחזיק את החבל משני הצדדים, להיות מצד אחד חברה שטוענת לפלטפורמה חופשית ולא מתערבת בתכנים, ומצד שני מפעילה מדיניות של חסימות כמו שעשו השבוע להוצאת 'שיבולת'. אם החברה בוחרת להתערב בתכנים אז המשמעות שהיא גם תהיה חשופה לתביעות. התפקיד של מדינה הוא להגן על אזרחיה ובמקרה הזה אני סבור שדרושה התערבות כדי לקבוע כללים ברורים".


מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

10 תגובות למאמר

  1. השמאל חייב להפנים שנגמרו ימי השלטון האבסולוטי שלו באמצעות מירמה. המחנה הלאומי עוקב ויגלה ויחשוף כל התנהלות הגיב:

    השמאל בהלם מוחלט מההתפתחות בשנים האחרונות שהביאה לתחקירים, חשיפות, בדיקות, שאלות, העלאת סימני שאלה, הצגת ערוות שקרני שמאל למיניהם – בכל מוסדות המדינה כולל שופטי בג"צ, פרקליטי פרקליטות העושים מעשים חמורים, צמרת משטרה שפועלת בשיטות מזעזעות וחוסר יושרה כלשהי ועוד ועוד…

    השמאל התרגל לשלוט שלטון אבסולוטי גנוב בעזרת החדרת קרנות זרות, מימון פושע וזר בעל מטרות אפלות , העסקת והחדרת אנשי שלומו ואידיוטים שימושיים מטעמו לכל חור שחשוב לשליטה אבסולוטית על העם והמדינה, כולל האקדמיה בארץ.

    לקח הרבה זמן לימין להבין מה מתחולל מתחת לאפו באופן נסתר אולם עכשיו לא יהיה ניתן להעלים את המציאות הפושעת הזו עוד.

    יותר מדי אנשי ימין עוסקים יום ולילה בחשיפות מנהרות הטרור הסמויות האלה שחפר השמאל מתחת לרגלי העם כולו.

    התנפלות על עמית סגל, אבי רצון, גלי ישראל, אלי ציפורי, שפטל, גדי טאוב, ארז תדמור,ערוץ 20, בעז גולן ועוד ועוד כולל המוני בית ישראל נוספים המראיינים והמרואיינים בנושאי גניבת השלטון וחיסול המדינה היהודית של היהודים – לא תועיל עוד.

    כל איש שמאל שיהיה צריך לבדוק את מעשיו – ייבדק ומעשיו ייחשפו. הם נבדקים יום יום כל היום. נסרקים.

    זה המצב החדש וכדאי לשמאל להפנים זאת ששום דבר לא יעצור זאת עד שהשינוי הדרוש יווצר במדינת היהודים.

    המלחמה בעיצומה.

  2. אנו בעיצומה של מלחמת אחים רבת פנים אך סמויה מן העין הגיב:

    אנו בעיצומה של מלחמת אחים רבת פנים אך סמויה מן העין. השמאל ערוך בקווי היערכות לפי האסכולה הסובייטית. הן סמויות מן העין אך חיות ובועטות בצבא, באקדמיה, במשפט וכמובן בתקשורת ומנוהלות כאמור ע"י פוליטרוקים מסוג חדש.
    כיום הפוליטרוקים השמאלנים יושבים ב"מכון הישראלי לדמוקרטיה" ומנסים לקבוע משם את פני צה"ל והפיקוד העליון ואפילו מצליחים כי איש לא עוצר בעדם.

    הם קיימו למשל דיון סוער על פקודת היום של אל"מ עפר וינטר ב"צוק איתן" ובעקבותיה הצליחו כנראה לבלום את התקדמותו בצה"ל. הם שולחים את זרועותיהם ואצבעותיהם לתוך מערכת החינוך הצה"לית, לסדרות החינוך וכיו"ב כפי שהקרן לישראל חדשה עושה במערכת המשפט ובקרב המשפטנים.

    תמיד היו נסיונות של פוליטרוקים להתערב בצה"ל פוליטית ואידאולוגית אך בן גוריון השכיל וידע לגדוע אותם באיבם. אבל התופעה נמשכה בצורות אחרות בועדות סודיות למיניהן בתוך המפלגות ובתנועות הנוער והיא נמשכת עד היום בצורות מתוחכמות חדשות. אותה גברת בשינוי אדרת.

    קים פילבי המרגל הבריטי בדומה לאודי אדיב כ"אידיוט שימושי" נלהב, בגד בארצו לטובת האויב הסובייטי מזכיר לי את שוברי המפרקת וארגון המצלמות. ההגנה והתמיכה שמספקים האלופים עמירם לוין ועמי איילון לשוברי המפרקת נובעת מכך שלוין ואיילון השמוצניקים רואים בפעילי שוברים שתיקה בשר מבשרם, מהמיליה האידאולוגי שלהם.

    הכל גירסא דינקותא שמ"וצניקית

    אִם יֵשׁ אֶת נַפְשְׁךָ לָדַעַת אֶת הַמַּעְיָן מִמֶּנּוּ שָׁאֲבוּ אלופים את העוז להזדהות עם שוברי צה"ל…

    למי שתהה ותוהה איך אפשר שאלופי צה"ל מהוללים מפקדי סיירת מטכ"ל כעמירם לוין ומפקד הקומנדו הימי כעמי אילון יכולים להעלות בדעתם לצאת להגנת ארגון שנוי במחלוקת כמו שוברים שתיקה – צריך להבין שמדובר בגירסא דינקותא שמו"צניקית או שמאלנית כללית שהונחלה להם בנעוריהם בקבוץ ותנועת הנוער.

    התגייסות האלופים האלה דווקא להגנת שוברי המפרקת נובעת מצד אחד מהתנשאות אליטיסטית ובוז ל"בבונים" שאינם ראויים למשל לשרת ביחידות "המובחרות", למרות שכיום ברוך השם רוב היחידות הלוחמות בצה"ל הן יחידות עלית.

    "שוברים שתיקה" בהרכבו האנושי ומקורותיו התרבותיים הוא בשר מבשרם.

    אלופים כלוין ועמי איילון מוצאים זהות רבה נפשית ואידאולוגית עם "שוברים שתיקה" כמו היו אחווה סודית משותפת והם נחלצים עתה לעזרתם בעת צרה, זאת למרות שהם שוללים בהצהרה את המלשינות של פעילי הארגון בחו"ל תוך היתממות או מבלי להבין ולהודות ביושר שזו המהות ועיקר פעילותם להצדקת הכספים הרבים הזורמים אליהם מחו"ל.

    מבחינה מסויימת "שוברים שתיקה" הוא מעין קבוצה טיפולית, מין AA (אלכוהולים אנונימיים) המציעה תראפיה קבוצתית לנפגעי "אקיבוש" החשים צורך עז לדסקס ולדבר "על זה" ולפרוק את תיסכולם מהתנהגות שאינה עולה בקנה אחד עם הערכים האוטופוסטיים עליהם התחנכו בתנועת הנוער.

    כך בעצם עשו גם אבותיהם בשנות השבעים כשהתכנסו לקומזיצים תראפיים שנקראו "שיח לוחמים" או "יורים ובוכים" אשר השתכללו מאז לגירסאות תוקפניות כמו "שלום עכשיו" ו"בצלם" ובימינו לעשרות ארגונים ועמותות שהציפו את הארץ יחד עם הכספים שזרמו מהקרן המשוקצת.

    האידאולוגיה המפ"מניקית שינקו בילדותם בשנות החמישים – בימים שקיבוצים התפלגו על קוצו של יו"ד, על רקע הסגידה לבריה"מ הסובייטית וליוסף סטלין – חדרה לנקבוביות שלהם, כפי שאובמה אינו יכול למרות השכלתו לברוח מ"המדרסה" האסלאמית בה למד כילד באינדונזיה ואל"מ עופר וינטר או האלוף גרשון הכהן לא יכולים לנטוש את תורת אמם שספגו במכינות ובישיבות התורניות.

    כמו צעירי הכיפות הסרוגות המתגייסים מתוך תודעה עמוקה יהודית וציונית למיטב יחידות צה"ל ולתפקידי פיקוד וקצונה כך עשו טובי הנוער בקבוצים או בתנועות הנוער של השומר הצעיר והנוער העובד בתורם. אמנם תמיד היו נסיונות של פוליטרוקים להתערב בצה"ל פוליטית ואידאולוגית אך בן גוריון השכיל וידע לגדוע אותם באיבם. אבל התופעה נמשכה בצורות אחרות בועדות סודיות למיניהן בתוך המפלגות ובתנועות הנוער והיא נמשכת עד היום בצורות מתוחכמות חדשות. אותה גברת בשינוי אדרת.

    http://mida.org.il/2016/04/06/%D7%91%D7%99%D7%9F-%D7%A4%D7%99%D7%9C%D7%91%D7%99-%D7%9C%D7%92%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%94%D7%95-%D7%A9%D7%95%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%A9%D7%AA%D7%99%D7%A7%D7%94-%D7%9E%D7%90%D7%97%D7%95%D7%A8%D7%99/

    לעיון:

    https://rotter.net/forum/gil/27843.shtml

  3. מנדלבליט הוכיח רשעות נבזות התנהגות מרושעת ועשה מעשה נבלה והוא ייזכר לדראון עולם בתולדות עם ישראל הגיב:

    כי הוא חשף סופית את פרצופו האמיתי

    https://www.youtube.com/watch?reload=9&v=x5SOKM140kI&ab_channel=JohnSmith

    לדבריו מנדלבליט ייזכר לדראון עולם וצוות השופטים עשוי להיות ממיטב השמאל הרדיקלי מה שלאור העבר, מבטיח פסק דין לא הוגן

  4. "אני מבטיח לכם שהפרשה הזאת לא תרד מסדר היום, עד שכל אדם בישראל יידע מי זה מנדלבליט. יש הרבה דברים שאתם לא יודעים הגיב:

    בועז גולן, מגיש תכניות אקטואליה ב'ערוץ 20', הקריא הערב (חמישי) בכנס של הליכוד תמלולי הקלטות משיחות היועמ"ש אביחי מנדלבליט ובכיר 'כחול לבן' גבי אשכנזי – כאלו שלא ממש מוכרות לציבור.

    בנאומו, בכנס 'הלאומיאדה' באילת, אמר העיתונאי לנוכחים: "אני מבטיח לכם שהפרשה הזאת לא תרד מסדר היום, עד שכל אדם בישראל יידע מי זה מנדלבליט. יש הרבה דברים שאתם לא יודעים, שקשורים לפרשה הזאת…".

    "מוכנים?", המשיך גולן: "אני מקריא לכם מתוך הקלטות שאני שמעתי" – וכאן החל לגולל במשך מספר דקות קטעי שיחות מהן עולות לכאורה ראיות לשיבוש הליכי חקירה.

    https://www.kikar.co.il/348480.html

  5. יואב יצחק באתר החשדות שלו כתב כבר לפני כמה שנים שמלדנבליט הוא סחיט בגלל אוסף של קלטות שפרקליט המדינה מחזיק בכספת כלשהי

    1. התכוונתי לכתוב "באתר החדשות" ולא באתר החשדות כפי שנכתב בטעות הקלדה.

  6. שימו לב איזה יצורים השתחלו לנו למערכת המשפט: שי ניצן: ''יודע שמיליונים לא מאמינים במערכת המשפט'' וחושב ש''צריך ללמוד לחיות עם זה'' הגיב:

    רק ניקוי אורוות ו- D9 יתקנו את המצב.

    https://rotter.net/forum/scoops1/662694.shtml

  7. כל הרעות החולות במדינה הן תוצאה של שלטון המשפטפטנים הגיב:

    כל הרעות החולות במדינה הן תוצאה של שלטון המשפטפטנים

    של ההפיכה המשפטפטנית האלימה, שהפכה ב-30 השנים האחרונות את ישראל לבג”ציסטאן, מדינת כל משפטפטניה, כל שופטיה וכל רועציה המשפטפטיים.

    ישראל הפכה מדמוקרטיה למשפטפטוקרטיה – שלטון המשפטפטנים, ע”י המשפטפטנים, למען המשפטפטנים.

    המשפטפטוקרטיה הראשונה והיחידה בעולם.

    בראש פירמידת הטירוף וההפקרות עומדת כנופיית בג”צ, שהיא המקבילה המקומית (לא רוצה לומר “הישראלית”, כי הכנופיה הזו אינה ישראלית בכלל) למועצת האייאתוללות של איראן – והנה ההסבר, לטובת האהבלים, הפתיים-תמימים והשקרנים (מחקו את המיותר) שעדיין תומכים באייאתוללות האלה –

    בג”צ הוא התופעה הכי איראנית בישראל: קבוצת אנשים שלא נבחרים ע”י הציבור, שלא נושאים באחריות לשום דבר ובפני אף אחד ושלא ניתן להעבירם מתפקידיהם במקרה של פאשלות, ושהפכו את עצמם לפוסקים האחרונים והעליונים בכל סוגיה ציבורית, פוליטית וערכית. בדיוק – אבל בדיוק! – כמו מועצת האייאתוללות של איראן.

    ועוד לא אמרתי כלום על הגלימות השחורות, שמשותפות לאייאתוללות שלנו ולאייאתוללות של איראן.

    אולי בכל זאת יש הבדל אחד, דווקא לטובת האייאתוללות האיראניים:

    האייאתוללות של איראן לפחות דואגים לאיראן – מה שממש לא ניתן לומר על האייאתוללות שלנו, שהם סייעני אויב ותומכי טרור.

    מי הרשה לחולרות האלה להעניק “זכויות” לפולשים זרים, על חשבון בעלי הבית?

    https://rotter.net/forum/gil/27118.shtml#162

  8. שימו לב מה יקרה אם השמאל ומערכת המשפט יצליחו להפיל את נתניהו מנהיג הימין בארץ. אלה דבריה של כתבת לא ימנית הגיב:

    הכתבת המדינית של גלי צה"ל מספרת על תמיהתם של השרים על המינוי של עו"ד שי ניצן אך חוששים להצביע נגד.

    "זה עלול לסבך אותנו ואנחנו חוששים מחקירה בענייננו. יזכרו לנו וזה רק יסבך אותנו", אומרים השרים בשיחות הסגורות.

    http://www.inn.co.il/News/News.aspx/243878

    *************

    הבנתם? ליבסקינד הבנת? בנט הבנת?

    אף אחד מכם לא יוכל יותר לעשות פה משהו. אף אחד.

    תיראו מדוע נבחר שי ניצן למרות שאיש לא רצה באיש הזה. תיראו כמה כוח יש למערכת המשפט הרקובה עד כדי שכולם פוחדים מלפעול כפי שצריך כי יפתחו נגדם בחקירה ויחסלו אותם. זה ציטוט מדברי אנשי הימין באוזני אילאיל הכתבת של גל"צ.

    אבל הימין לא לומד לקח. לא מתאחד אלא מתפצל ומאבד קולות בקלפי ומאפשר לאנשים בריונים מהשמאל לשלוט באמצעות שיטות אלה.

    מדוע התעקש בן גביר? והוא רק דוגמית.

    הימין צריך להתאחד לאחד כוחות וללכת בעוצמה לבחירות הבאות ולפעול לניקוי אורוות כללי בכל מוסדות השלטון. אם לא, המצב רק יהיה גרוע הרבה יותר והשמאל ובג"צ גם יבטלו את המדינה היהודית לחלוטין ויהפכו אותה למדינת כל אזרחיה ולבסוף למדינה ערבית.

    זה כבר מתבצע דה פקטו על ידי כך שבג"צ מנע סילוק המסתננים הפולשים הפושעים האפריקנים שמתרבים פה בקצב מבהיל (רק לפושע אפריקני יכולים להיות 5000 דולר לצורך פלישה לא חוקית למדינה לא לו).

    ביום שהשמאל ישלוט הוא יאזרח את כל המסתננים האלה ואת כל המוסלמיות שחוששות שיערכו להן ברית מילה – ואז נראה ברחובות מהומות אריתראיות וסודניות בדרישה לאיחוד משפחות כאן בארץ. זה מה שיקרה אם הימין לא יתאחד ויציל את המדינה מציפורני בג"צ והשמאל כולו.