האם סין מפתחת גזע של חיילי-על?

בייג׳ינג נמצאת בעיצומו של מאמץ גנטי וביו-טכנולוגי נטול כל רסן ואתיקה, ומדינות נוספות כבר הודיעו שילכו בעקבותיה

חיילים סיניים במצעד צבאי במוסקבה (צילום: משרד התקשורת והמידע הנשיאותי ברוסיה)

בינג סוּ, גנטיקאי סיני במכון קונינג לזואולוגיה המנוהל על-ידי המדינה, הכניס לאחרונה את הגן האנושי MCPH1, המפתח את המוח, אל תוך קוף. הדבר עשוי להפוך את התבונה של חיה זו לאנושית יותר מזו של פרימטים נמוכים יותר. הניסוי הבא של סו הוא להכניס לקופים את הגן SRGAP2C, הקשור לתבונה האנושית, ואת גן FOXP2 המחובר לכישורים שפתיים. האם אף אחד בסין לא צפה בסרט כוכב הקופים?

או שמא הם כן צפו בו. “הפיתוח הביו-טכנולוגי בסין מתקדם אל עבר כיוון מחריד”, כתב ברנדון וייכרט מדו״ח וייכרט במאמר שפרסם באתר ׳אמריקן גרייטנס׳.

בחברה קומוניסטית בעלת שאיפות בלתי מרוסנות, החוקרים רודפים אחר מדע מוזר. מה קורה כאשר מערבבים DNA של חזיר ושל חמור? ניסויים סיניים יוכלו לספק לכם את התשובה. ומה בנוגע לגידול איברים דמויי-אנושיים בחיות? כן, הם עשו גם את זה.

יתרה מזאת, ייתכן מאוד שבייג׳ינג כבר מהנדסת ״חיילי-על״. “המודיעין האמריקני מראה כי סין ערכה ניסויים אנושיים על אנשים מצבא השחרור העממי בתקווה לפיתוח חיילים בעלי יכולות ביולוגיות מוגברות”, כתב בשלושה בדצמבר האחרון מזכיר המודיעין הלאומי ג׳ון רטקליף ב׳וול סטריט ג׳ורנל׳, במאמר תחת הכותרת “סין היא האיום הלאומי הביטחוני מספר אחד”.

לא ברור כמה רחוק הגיעו חוקרי הצבא הסיני. ברם, הם תומכים בשימוש בכלי ההינדוס הגנטי CRISPR כדי לשפר את היכולות האנושיות, ונציבות הצבא המרכזית של המפלגה הקומוניסטית “תומכת במחקר על שיפור הביצוע האנושי וביו-טכנולוגיה מ׳מושג חדש׳”.

צבא השחרור העממי נכנס בעובי הקורה בכל הקשור להנדסה גנטית של בני אדם. כפי שדיווחו האנליסטים הבכירים אלזה קאניה וווילסין וורנדיק, “ישנן מקבילות חד-משמעיות בנושאים הנשנים וחוזרים על-ידי מספר מלומדים מצבא השחרור העממי ועל-ידי מדענים ממוסדות משפיעים”.

מטרת כל הצעדים הסיניים הללו היא השגת “עליונות ביולוגית”. כפי שהעיר רטקליף: “למדרף של בייג׳ינג אחר כוח אין גבולות אתיים”. אך זה ברור כי המפלגה הקומוניסטית חושבת על יותר מרק חיילים. חוקר סיני הוא אף האדם הראשון, ועד כה היחיד, שהנדס גנטית עוברים אנושיים שביצעו לידות של ולדות חיים.

ב-2018, בעת שהיה באוניברסיטת המדע והטכנולוגיה הדרומית בשנזן, השתמש הִי ז׳יאנקוּי בכלי CRISPR-Cas9 להסרת הגן CCR5 כדי לחסן ילדות תאומות נגד איידס אך אולי גם כדי לשפר את האינטליגנציה שלהן. הניסוי הזכיר את התכנית לשיפור הגזע של הרייך השלישי ליצירת ״גזע עליון״.

סין נמצאת כעת בתהליך של ייצור “הקומוניסט המושלם”, סיפר וייכרט, שהינו אף מחבר הספר ׳Winnig Space׳, בשיחה עם ׳מכון גולדסטון׳. סין מנוהלת על-ידי משטר המאמין בשיפור המין האנושי עד כדי שלמות, ובזכות המחקר הגנטי והביו-טכנולוגי המודרניים, יכולים מתכנניה המרכזיים של סין לשפר את הגנום האנושי עצמו בהתאם לאג׳נדה שלהם”.

האם יהיה קפטן סין? (צילום מסך)

מדענים סיניים כבר נמצאים בדרך ל״סימום גנטי״ כדי להפוך את דורות העתיד לחכמים וחדשניים יותר מאלו הנמאים במדינות המסרבות לאמץ את אותן שיטות שנויות במחלוקת. “מה שאתם רואים בסין”, כתב וייכרט, “הוא המפגש של טכנולוגיה מתקדמת עם שיא הקִדמה של המדעים הביולוגיים המסוגלים לשנות מהותית את כל החיים על הכוכב הזה בהתאם לגחמות הקפריזיות של המשטר הידוע לכאורה כקומוניסטי”.

הי משנזן נקנס ונכלא עבור “ביצוע הנדסה גנטית בלתי חוקית בעוברים אנושיים”, לאחר קלחת בינלאומית שנגרמה מהתפרסמות הידיעות אודות עבודתו המסוכנת והלא-אתית, אך במדינת המעקב והריגול הכמעט מלא של המפלגה הקומוניסטית, ברור כי זכה לגיבוי מדינתי עבור הניסויים שלו.

מאמציו של הי אינם לבד. צוות החדשות של מגזין ׳Nature׳ דיווח באפריל 2015 כי במסגרת עוד ניסוי ראשון מסוגו בעולם, חוקרים סיניים באוניברסיטת סוּן יט-סן בגואנגג׳ואו הנדסו עוברים אנושיים פגומים עם CRISPR-Cas9. “מקור סיני המקורב להתפתחויות בתחום העיד כי לפחות ארבע קבוצות מדענים שונות בסין מקיימות מאמצים לביצוע הנדסה גנטית בעוברים אנושיים”, נכתב באתר.

אם כן, העמדתו של הי לדין על-ידי בייג׳ינג נראית כלא יותר מניסיון להרגיע את הזעם כלפיה ולמנוע מהקהילה המדעית הבינלאומית מחקירה נוספת של הפעילות הסינית.

לרוע המזל, ההישגים הסיניים בהנדסה גנטית של עוברים אנושיים לצורך ייצור ״חיילי-על״ משכנעת אחרים כי אף עליהם לעשות את אותו הדבר. בקרוב, למשל, אנו נראה את “המחסל הצרפתי”. הממשלה הצרפתית אישרה לאחרונה תכנית ליצירת “חיילים ביוניים” מהירים וחזקים יותר. “עלינו להיות ברורים, לא לכולם יש את אותן נקיפות מצפון כמו שלנו ועלינו להכין את עצמנו לכזה עתיד”, הכריזה שרת הכוחות המזוינים הצרפתית פלורנס פּארלי.

מייקל קלארק ממכללת ׳קינגס׳ סיפר לעיתון ׳The Sun׳ הבריטי כי כעת ישנה תחרות ביולוגית המתודלקת על-ידי סין. האם בקרוב יהיה לנו גזע של “הומו-רובוקופוס”, כפי שכינו אותו באגודה הבינלאומית לאתיקה צבאית?

אם התשובה היא כן, סין לא תהיה הצד היחיד עליו תיפול האשמה. “הדבר המטריד ביותר במאמצים אלו הוא העובדה כי סין השיגה גישה ל-CRISPR ולמחקר גנטי וביו-טכנולוגי מתקדם הודו למערכת היחסים שלה עם ארה״ב ועם מדינות מערביות מתקדמות נוספות”, אמר וייכרט ל׳מכון גייטסטון׳. “מעבדות מחקר אמריקניות, משקיעי ביו-טכנולוגיה ומדענים שאפו כולם לבצע מחקר ועסקים בזירת הביו-טכנולוגיה הצומחת של סין, בפירוש בגלל שהסטנדרטים האתיים למחקר בנושא הרגיש הזה הם כה נמוכים”.

“זה יוכיח את עצמו כאיום אסטרטגי ארוך-טווח על ארה״ב שרק מעטים בוושינגטון, בוול סטריט או בעמק הסיליקון מבינים”, אומר וייכרט ביחס לחימוש הביו-טכנולוגי הסיני המהיר.

המשטר הסיני הוא נטול אתיקה או הגינות, לא כפוף לחוק ומשולל כל רסן. יש לו, לעומת זאת, את הטכנולוגיה הנדרשת כדי לייצר זן חדש לגמרי של בני אדם משופרים גנטית הצועדים בתהלוכה צבאית.


גורדון ג. צא׳נג הוא עמית בכיר ב׳מכון גייטסטון׳ ומחבר הספר ״הקריסה המתקרבת של סין״. גרסה מלאה של המאמר התפרסמה לראשונה ב׳מכון גייטסטון׳.


עקבו אחר ׳מידה׳ גם ברשתות החברתיות:

 

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

16 תגובות למאמר

  1. ה "גזע העליון החדש". אחרי המאמר הזה ברור לי מעל כל ספק שהסינים פיתחו את covid19 והווירוס פשוט ברח להם בדרך כלשהי מהמעבדה לפני שהספיקו לייצר את ה"נגדי". הם מתערבים במעשי בורא העולם או הטבע ואסור לעולם להרשות זאת לפני שיהיה מאוחר מדי. כנראה טראמפ התכוון לתקוף אותם, אבל תמיד יש די טפשים ללא ניסיון בחיים שמנעו זאת ממנו. כעת יש לארה"ב נשיא אימפוטנט והסינים ועוד מנצלים זאת היטב.

    1. המאמר ממש נראה גיבוב של הבלים. אולם לא לזה אתייחס אם יש משהו אחד שהמערכת הפוליטית בארה"ב מסכימה זה כיצד להתמודד עם עלית סין ולפי הכוון מדובר על מדיניות קשוחה

    2. אתה בטוח אסף?
      מה עם הקשקים הענפים של משפחת ביידן לסין?
      האם זה מנבא לדעתך מדיניות קשיחה?

  2. מאמר מוזר מאוד, בלשון המעטה. לא ברור למה אתר רציני מפרסם אותו

    1. למה זה מאמר מוזר מאד? מי שכותב על מה שמתרחש ואתה לא יודע על כך, אז זה מוזר לך? הגיב:

      מה שמפחיד אלה הסינים ומעשיהם. והכי מפחיד זה שכל המערב כולו הוא שייצר את המפלצת הזאת שעתידה לחסל את העולם אם לא תיעצר מתישהו ולא ניראה שמישה מתכוון או יכול או רוצה לעצור אותה ואת השחיתות שלה.

      זה הדבר היחיד שהוא מוזר.

  3. מה שמחזק את הטענה שאין להקל ראש בקונספירציות של הנדסה ביולוגית בנוגע לנגיף הקורונה. אבל העולם יעדיף תמיד לעצום עיניים עד שנעשה מאוחר מדי

  4. חיילי על חחחח היזכיר לי למה הכוונה אצלנו וזה אגב רלוונטי למאה 21. מיהם הם היו חיילי העל של בני ישראל וזה טוב להיום ואקטואלי לכתבה. הנביאים והנביאות ומנהיגות משה ודבורה. ההירארכיה פה בארץ מחקה את מושגי העולם במקום להיות מקורית שורשית . מימיילא ישראל כה מדורדרת .אני שחיה במאה 21 מאמינה בנבואה היא בול בולית היום. הנבואה היא חיל העל שלנו. לנו מישלנו והכי מקורי . היפי הוריי הוריי. האל קצב זמן לכל האימפריות, כולם בידיו. איזה עולם משונה מוזר.אבל הו הו. רוממות הוד הדר האצלה הרים ימבה של הרים. אוקיאנוס של הרים. כמו השיר הנורא מצחיק חחחחחחח של גוני ריברס על סיפור כן עדן. איזה חכמים נוצריי חגורת התנך. אני דולה מהם ניפלאות מול השטויות שמולי. הייתי נותנת פרס נובל לגוני ריברס הזמר, הוא פשוט ניפלא .היוטיוב השירי שלי מלא משיריו. השיר מתאר את גן עדן ועלה על הצחוק העצום שבו. האיר בחוכמה. מצחיק מצחיק הסיפור אבל גם אמיתי. הוא ג'וני מזכיר הרים ופתאום תופס מין להג אקצנט אינדיאני, הם כניראה הושפעו שם מהדרום המכסיקני שבא אליהם.אבל למעשה הלהג הוא עיברי תנכי- עלינו. אכן ההרים הו הו. למה רלוונטי לסיפור למעלה. בגלל הנבואה. בעיני היא בול המאה 21. מוכנה וקיימת ומיתכוננת. איזה כף שאנחנו לא עניים. בתור עיברייה ולאומית צופה לנחמה הגדולה מיכל. אפילו ליקום, בוודאי לנשמות, בהחלט לטוב.

  5. מה הטעם בחייל משודרג כשהוא בשר ודם
    אולי נח להם לשלוט בעם הסיני בשליטה מוחית.
    מוטב לסינים להתמקד בפיתוח כלי נשק אוטונומים
    רחפנים.רובוטים אנושיים.רובוטים מכל הסוגים.
    יצור של מאות אלפי טילים שישוגרו לעבר צוללות
    ספינות קרב.נושאות מטוסים.אלף טילים ישוגרו
    במכה על כל נושאת מטוסים וכל צוות הקרב שסביבה.
    וחיל הים האמריקאי ישקע למצולות הים הסיני.
    מאה טורפדו ישוגרו לעבר כל צוללת
    אם היא תפגע הטורפדו יעברו ליעד הבא
    טורפדו משוטט בים ומחפש מטרה.טילים נ.מ.
    שישוטטו באויר ויחפשו מטרה.
    טילים ים שישוטטו עד שימצאו ספינה
    הסינים צריכים לפצות את החולשה
    בטילים ורקטות מכל הסוגים ובכמויות
    גם לצייד את כל סירות הדייגים בטילים
    ולשלוח נחילי ספינות קטנות חמושות בטילי ים
    נגד הצבא האמריקאי

  6. מה הבעיה? כל הדוגמאות הללו הם רעיונות נהדרים:
    -חיסון לאיידס? בשמחה!
    -העלאת האינטיליגנציה ותכונות אחרות? לא רואה מ החסרון בזה! (אגב, שלטון קומוניסטי כנראה לא מתמקד רק בחיילי על אלא גם בפועלי על וחקלאי על וכו׳).
    -גידול איברים דמויי אדם בבעלי חיים? יכול לעזור מאוד למי שמחכים לתרומת איברים(הטכנולוגיה עדיין לא שם אבל זה בהחלט פוטנציאלי).
    אפילו ערבוב גנום של חמור וחזיר כנראה נעשה למטרות מדעיות מוצדקות ומכאן שיש לו איזושהיא תרומה(אני ממש סקרן לדעת מה המטרה הזו).

    בשורה התחתונה: אנחנו שוב רואים איך המערב מזיק לעצמו ומפסיד בגלל התעקשותו על מוסר מסוים.

  7. כתבת שנאה טיפוסית אנטי-סינית. האמריקנים שמתוסכלים ממגבלות האתיקה הטיפשיות שהטילו על עצמם, מגנים מחקרים סיניים בעלי פוטנציאל לקדם את האנושות.

  8. כל הכבוד לסינים שלא מפחדים מלקחת סיכויים, וללכת לשלוט בעולם ולקדם את האנושות.
    אני אדבר יותר מידי על הסגנון אנטי סיני דביל של המאמר הזה אבל אני רק אזכור משהו קטן "בדם וביוזע יקום לנו גזע". בנוסף מה המחבר של המאמר מעדיף ארה ב הנוכחי שכבר לו את היטל של אירופה אבל את היטל של כל מיני גורמים מתנוון ושל שחורים,מעורבים…וכו
    בנוסף אם אנשים כל כך מפחדים ממה שסין עושה זה משום שזה הולך נגד הדת החילונית של זכויות אדם שלהם. כי למשל זה ידוע שיש קשר בין הגנטיקה והשכל ושלכן ההבדלים בין השכל אצל אטניות,גזעות שונות נובעות בעיקר מהגנטיקה

  9. כ- 200 אנשי אקדמיה בריטים תחת חקירה על עזרה לסין לייצר מערכות נשק מתקדמות הגיב:

    הנחקרים חשודים בעבירה על חוקים נוקשים למניעת דליפת מידע רגיש במיוחד.

    הנאשמים עלולים לרצות מאסר של עד 10 שנים אם יימצא שעברו על החוקים המדוברים.

    הנחקרים חשודים בהעברה של מידע רגיש ממחקרים צבאיים פורצי דרך בתחומי התעופה, טילים ולוחמת סייבר – לסין.

    https://www.thetimes.co.uk/article/hundreds-of-uk-academics-investigated-over-weapons-links-to-china-bpcks76bv?utm_medium=Social&utm_source=Twitter#Echobo

    תגוביות:

    1.מתקיימת בהם נבואת עובדיה "והאבדתי חכמים מאדום ותבונה מהר עשו".

    2.גם אנחנו עזרנו להם ומכרנו להם את הלביא ואת תנובה ואת נמל חיפה.

  10. ידוע שכל הפיתוח והרעיונות הטכנולוגי בסין הוא תוצאה של גניבת מידע. זה עם חסר מעוף ולכן רוצה ליצור יצורי על שייתרו גניבת מידע הגיב:

    זה לא עם שיש לו יכולות המצאה. הם עם ממושמע ומוגבל צר אופקים.

    כך הם רוצים להשתחרר כנראה.

    זה עם מסוכן ואכזר בדיוק כמו הגרמנים.

    האמריקנים בטיפשותם שלא יודעת קץ איפשרה להם גישה למערכות המסכנות את כולנו.

    הם והרייך השלישי זה אותה שאיפה. והם עוד יצליחו בגלל אווילות המערב המתאבד.

  11. תובעים פדרליים מאשימים מנהלים בחברת זום בקשר עם ממשלת סין שאיפשר מעקב אחרי משתמשים הגיב:

    זו מכה קשה עבור ענקית שיחות הוידיאו ששווה כ- 100 מיליארד דולר, שמעלה שאלות לגבי האופן בו החברה בקליפורניה מגנה על נתוני המשתמשים ברחבי העולם.

    מנהל אבטחה בענקית הוידיאו זום עבד עם ממשלת סין בכדי לסגור את חשבונות האמריקנים ולשבש שיחות ועידה על הטבח בפעילים תומכי דמוקרטיה בכיכר טיאנמן ב- 1989, טענו ביום שישי התובעים של משרד המשפטים.

    https://www.washingtonpost.com/technology/2020/12/18/zoom-helped-china-surveillance/

  12. הצי האמריקאי יאמץ ''גישה אסרטיבית'' יותר נגד סין ורוסיה. כך בדו''ח לוחמני חדש הגיב:

    דו"ח חידש ועב יריעה מתאר את רוסיה וסין כ"יריבות נחושות" ואת סין במיוחד "כאיום אסטרטגי דוחק ביותר".

    הפנטגון הזהיר כי כוחות הים האמריקניים יהפכו לחזקים יותר בתגובה למעשי תוקפנות, התרחבות והפרות החוק הבינלאומי, תוך ציון בייג'ינג בפרט, אשר ספגה ביקורת על שאיפות ההתפשטות שלה בים סין הדרומי.

    דו"ח חדש וגדול שנחתם על ידי ראשי חיל הנחתים האמריקני, חיל הים ומשמר החופים הזהיר כי "הסדר הבינלאומי מבוסס הכללים הברורים והוא שוב נתון לתקיפה" ו"הסביבה הביטחונית" השתנתה באופן דרמטי מאז 2015.

    בדו"ח נאמר כי סין ורוסיה הן כעת "יריבות נחושות" של ארה"ב, כאשר סין מציגה את "האיום האסטרטגי הדוחק ביותר לטווח הארוך".

    "סין היא היריבה היחידה עם הפוטנציאל הכלכלי והצבאי המשולב שמציבה אתגר מקיף לטווח הארוך בפני ארה"ב", נכתב בדו"ח.

    "היא מבקשת להוליך את הממשל הימי הבינלאומי, למנוע גישה למוקדים לוגיסטיים מסורתיים, לעכב את חופש הים, לשלוט בשימוש בנקודות המפתח העיקריות, להרתיע את מעורבותנו בסכסוכים אזוריים ולעקור את ארצות הברית כשותפה המועדפת במדינות ברחבי העולם" נכתב בדו"ח.

    סין נמצאת בעיצומה של מודרניזציה מהירה והרחבת כוחה הצבאי. כוחה הימי הוא הגדול ביותר בעולם. שילש עצמו בשני העשורים האחרונים. היא פתחה בהתפשטות אגרסיבית בים הדרומי והמזרחי שלה עם תרגילי צבא תכופים, ובמיצר טאיוואן עם פלישות כמעט יומיות לאזור השליטה האווירי של טייפה. בתגובה ארצות הברית הגדילה את פעילותה הימית באזור וחוקקה סנקציות נגד סין.

    "הכוחות הימיים שלנו הפרוסים ברחבי העולם, מתקשרים מדי יום עם ספינות המלחמה והמטוסים של סין ושל רוסיה" נכתב במסמך שציין את "האגרסיביות הגוברת" שלהם וכינה את סין "האיום האסטרטגי הדוחק לטווח הארוך ביותר".

    התקרית האחרונה בין כוחות חיל הים האמריקניים וסין התרחשה בסוף אוגוסט, כאשר בייג'ינג הודיעה כי היא הוציאה את ספינת המלחמה האמריקאית מארכיפלג Paracel השנוי במחלוקת.

    בייג'ינג טוענת לבעלות כמעט על כל האיים של ים סין הדרומי, תביעות טריטוריאליות שנמצאות במחלוקת עם מדינות אחרות באזור, כולל וייטנאם, מלזיה, הפיליפינים וברוניי.

    כדי להתמודד עם סין, ארה"ב שלחה בתדירות גבוהה יותר לאזור אניות, בכדי לבצע את מה שהיא מכנה "חופש ניווט".

    דו"ח הפנטגון מתנבא שבמקרה של סכסוך, גם סין וגם רוסיה תנסנה לתפוס שטח לפני שארה"ב ובעלות בריתה תוכלנה להגיב ביעילות.

    כדי לשמור על יתרון אסטרטגי על פני הצי הסיני, ארה"ב מתכננת לעדכן את כוחה הימי באמצעות ספינות קטנות יותר, זריזות יותר ואף מופעלות מרחוק.

    הספינות האמריקניות "תיקחנה סיכונים טקטיים מחושבים ותגלנה גישה אסרטיבית יותר בפעילותנו השוטפת", נכתב בהודעה.

    הדו"ח האשים את רוסיה וסין בהפעלת מניפולציות של כוח כדי לערער את המערכת הבינלאומית ולעצב אותה מחדש בהתאם לאינטרסים שלהם, בין השאר על ידי ביצוע הדרגתי של "מגוון פעילויות ממאירות הדרגתיות כדי לא לעורר תגובה צבאית".

    https://www.theguardian.com/us-news/2020/dec/18/us-navy-to-adopt-more-assertive-posture-against-china-and-russia

    תגוביות:

    1.סין בראש ציר הרשע וביידן לא יעמוד מולה.